Online
Pašreiz BMWPower skatās 104 viesi un 3 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: E32 M30B35 automātiskās kārbas kontakti
Autors | Ziņojums |
berny757 | |  Kopš: 08. Aug 2006
Ziņojumi: 4243
Braucu ar: G30 530e M performance, e30 cabrio, e21 rally, VW golf2 gti, MB 500SEC
| Rakstīji ka ņemot nost kārbu, izlēji eļļu. Vai pirms likšanas kopā, salēji visu atpakaļ? | Offline | | |
otomars | | Kopš: 16. Sep 2005
Ziņojumi: 3704
Braucu ar: mn83 pa garaazhu
|
28 Dec 2012, 14:20:43 TOSOLS rakstīja:
28 Dec 2012, 12:40:55 Atvars rakstīja:
Labais 
Gribētos izlasīt ar ko šis cirks finišēs. Priecē, ka cilvēkam ir vēlme pašam visu salabot. Cerams, ka griežot vadus netika nodedzināt ZF kārbas vadības bloks.
Izskatās Driveram ir taisnība 
Mufta izskatās šādi. Atver vaļā un paskaties vai lockup nav nodiluši.
[IMG]sarkans aamurs
[/IMG]
a kā viņu var atvērt vaļā un salikt atpakaļ kko nesalaužot ?
lielaaku aamuru un meiseli  | Offline | | |
PASSATizhi | |  Kopš: 25. Jun 2009
No: Jūrmala
Ziņojumi: 8681
Braucu ar: 686hp
| pēc idejas, muftu nevajag aiztikt, ja tā strādā. bet nu te ir piegājiens ēzelim no dibena. ja auto ir domats lietošanai ilgtermiņā, likt lietotas kārbas ir totāls stūlbums, vajag remontēt esošo. | Offline | | |
Atvars  | |  Kopš: 17. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 1825
Braucu ar: Lincoln LS, BMW R65RS
|
28 Dec 2012, 15:59:48 PASSATizhi rakstīja:
pēc idejas, muftu nevajag aiztikt, ja tā strādā. bet nu te ir piegājiens ēzelim no dibena. ja auto ir domats lietošanai ilgtermiņā, likt lietotas kārbas ir totāls stūlbums, vajag remontēt esošo.
Ir izņēmumi un lietota kārba ripos itin labi. Tikai ir viena nianse- ir vajadzīgas zināšanas,pieredze un aprīkojums.
Vispirms jau sākumā jāsaprot- kas ir pie vainas? 12V vai mehānika.
Tehnoloģiski pareizi ir noņemtai kārbai hidrotrasnformatoru pilnībā izjaukt un remontēt.
Izskatās, ka TOSOLS ir iebraucis auzās. Nezinu tikai kas viņam var palīdzēt.... | Offline | | |
crime  | |  Kopš: 03. Jul 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 8740
Braucu ar: m635csi
| User, paskatiisimies, kas buus peec 170-200k km man ar peec restauraacijas pirmie 100k km bija super, tagad jau 160k un nekas vairs nav super... Liekas, ka driiz atkal buus zhopa, nekaada spoleeshana un trakoshana nav tikusi izpildiita pa sho laiku. | Offline | | |
GuntOn | |  Kopš: 01. Jun 2009
Ziņojumi: 518
Braucu ar:
| | Offline | | |
Czars  | |  Kopš: 13. Aug 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 14367
Braucu ar: 3 sek līdz 100
|
28 Dec 2012, 16:12:45 Atvars rakstīja:
28 Dec 2012, 15:59:48 PASSATizhi rakstīja:
pēc idejas, muftu nevajag aiztikt, ja tā strādā. bet nu te ir piegājiens ēzelim no dibena. ja auto ir domats lietošanai ilgtermiņā, likt lietotas kārbas ir totāls stūlbums, vajag remontēt esošo.
Ir izņēmumi un lietota kārba ripos itin labi. Tikai ir viena nianse- ir vajadzīgas zināšanas,pieredze un aprīkojums.
Vispirms jau sākumā jāsaprot- kas ir pie vainas? 12V vai mehānika.
Tehnoloģiski pareizi ir noņemtai kārbai hidrotrasnformatoru pilnībā izjaukt un remontēt.
Izskatās, ka TOSOLS ir iebraucis auzās. Nezinu tikai kas viņam var palīdzēt....
Pastāsti vairāk par tiem 12V, čo pa čom. | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, AiwaShuraLLP, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, Speedmotors, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo
|