Online

Pašreiz BMWPower skatās 104 viesi un 3 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehnikas uzlabošana

Tēma: E32 M30B35 automātiskās kārbas kontakti

AutorsZiņojums
berny757
28. Dec 2012, 15:46 #61

Kopš: 08. Aug 2006

Ziņojumi: 4243

Braucu ar: G30 530e M performance, e30 cabrio, e21 rally, VW golf2 gti, MB 500SEC

Rakstīji ka ņemot nost kārbu, izlēji eļļu. Vai pirms likšanas kopā, salēji visu atpakaļ?
Offline
otomars
28. Dec 2012, 15:49 #62

Kopš: 16. Sep 2005

Ziņojumi: 3704

Braucu ar: mn83 pa garaazhu


28 Dec 2012, 14:20:43 TOSOLS rakstīja:

28 Dec 2012, 12:40:55 Atvars rakstīja:
Labais
Gribētos izlasīt ar ko šis cirks finišēs. Priecē, ka cilvēkam ir vēlme pašam visu salabot. Cerams, ka griežot vadus netika nodedzināt ZF kārbas vadības bloks.
Izskatās Driveram ir taisnība

Mufta izskatās šādi. Atver vaļā un paskaties vai lockup nav nodiluši.

[IMG]sarkans aamurs
[/IMG]

a kā viņu var atvērt vaļā un salikt atpakaļ kko nesalaužot ?

lielaaku aamuru un meiseli
Offline
PASSATizhi
28. Dec 2012, 15:59 #63

Kopš: 25. Jun 2009

No: Jūrmala

Ziņojumi: 8681

Braucu ar: 686hp

pēc idejas, muftu nevajag aiztikt, ja tā strādā. bet nu te ir piegājiens ēzelim no dibena. ja auto ir domats lietošanai ilgtermiņā, likt lietotas kārbas ir totāls stūlbums, vajag remontēt esošo.
Offline
Atvars
28. Dec 2012, 16:12 #64

Kopš: 17. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 1825

Braucu ar: Lincoln LS, BMW R65RS


28 Dec 2012, 15:59:48 PASSATizhi rakstīja:
pēc idejas, muftu nevajag aiztikt, ja tā strādā. bet nu te ir piegājiens ēzelim no dibena. ja auto ir domats lietošanai ilgtermiņā, likt lietotas kārbas ir totāls stūlbums, vajag remontēt esošo.


Ir izņēmumi un lietota kārba ripos itin labi. Tikai ir viena nianse- ir vajadzīgas zināšanas,pieredze un aprīkojums.
Vispirms jau sākumā jāsaprot- kas ir pie vainas? 12V vai mehānika.
Tehnoloģiski pareizi ir noņemtai kārbai hidrotrasnformatoru pilnībā izjaukt un remontēt.
Izskatās, ka TOSOLS ir iebraucis auzās. Nezinu tikai kas viņam var palīdzēt....
Offline
crime
28. Dec 2012, 17:14 #65

Kopš: 03. Jul 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 8740

Braucu ar: m635csi

User, paskatiisimies, kas buus peec 170-200k km man ar peec restauraacijas pirmie 100k km bija super, tagad jau 160k un nekas vairs nav super... Liekas, ka driiz atkal buus zhopa, nekaada spoleeshana un trakoshana nav tikusi izpildiita pa sho laiku.
Offline
GuntOn
28. Dec 2012, 17:34 #66

Kopš: 01. Jun 2009

Ziņojumi: 518

Braucu ar:

Offline
Czars
28. Dec 2012, 17:40 #67

Kopš: 13. Aug 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 14367

Braucu ar: 3 sek līdz 100


28 Dec 2012, 16:12:45 Atvars rakstīja:

28 Dec 2012, 15:59:48 PASSATizhi rakstīja:
pēc idejas, muftu nevajag aiztikt, ja tā strādā. bet nu te ir piegājiens ēzelim no dibena. ja auto ir domats lietošanai ilgtermiņā, likt lietotas kārbas ir totāls stūlbums, vajag remontēt esošo.


Ir izņēmumi un lietota kārba ripos itin labi. Tikai ir viena nianse- ir vajadzīgas zināšanas,pieredze un aprīkojums.
Vispirms jau sākumā jāsaprot- kas ir pie vainas? 12V vai mehānika.
Tehnoloģiski pareizi ir noņemtai kārbai hidrotrasnformatoru pilnībā izjaukt un remontēt.
Izskatās, ka TOSOLS ir iebraucis auzās. Nezinu tikai kas viņam var palīdzēt....

Pastāsti vairāk par tiem 12V, čo pa čom.
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, AiwaShuraLLP, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, Speedmotors, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo