Online
Pašreiz BMWPower skatās 66 viesi un 10 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: 530d vai 528i ar gāzi?
Autors | Ziņojums |
bmwaddict | |  Kopš: 23. Oct 2002
No: Ogre
Ziņojumi: 8263
Braucu ar: BMW pa Los Angeles
|
16 Dec 2010, 11:01:34 M3RJ rakstīja:
Man dzive nekad vairs nebus auto ar gazi, PO cik vina tur kruta u.t.t. galveno kart del si iemesla, tikai DIZEL POWER.
tak tā jau karburatora probleema, prichom tur gaaze anyway.. nejau saku ka gaaze rulz (protams sux) bet nu nejauc te huj s paljcem. | Offline | | |
Siipols  | |  Kopš: 23. Mar 2005
No: Zilupe
Ziņojumi: 11992
Braucu ar: Jawasaki ZX1100
| Gāze nemaz tā nedeg 
jeb bendzins,jeb elļa,jeb vadi....
----------------- Universālā ekskavatora pakalpojumi Ķekava-Baldone-Daugmale-salaspils -Rīga | Offline | | |
Siipols  | |  Kopš: 23. Mar 2005
No: Zilupe
Ziņojumi: 11992
Braucu ar: Jawasaki ZX1100
|
16 Dec 2010, 11:16:16 djmixx rakstīja:
16 Dec 2010, 10:49:15 juritar rakstīja:
16 Dec 2010, 10:34:12 djmixx rakstīja:
730i automats 15l uz 100kmh - taatad 12 ls uz 100kmh!!!!
Taatad ar gaazi buus 18l uz 100kmh naudaa 7.2ls!!!
nedelas nobarukums ir 600km * 72ls!!!!
Gazes nedelas izmaksas ar 600km ir 43ls!!!!
starpiba nedelaa ir tikai 28ls!!!!!!
menesii ar gazi tiek ieekanometi 112ls!!!!
Gada ekonomija ir 1344ls!!!!
Gazes iekarta ar iesprici uz katru katlu atseviski maksaa 1400 kopaa ar uzstadisanu!!!!
Taka pa gadu neatpelnas pat iekarta!!!Pie tam es vel nepiemineju gazes iekartas apkopes!!!Un rezerves ritenis ka kolhozniekam grabaznieka metajas, jeb balons bagaznieka kas aiznem ne maz vietas!!!!
p.s. Nenemiet tuvu pie sirds!!!!Bet gaze ir suuds!
Vai tad cena iekārtai ar uzstadīšanu nav dalīt ar 2? Piezvaniju uz vienu kantori, 6 cilindri 550Ls! 
v8 motoram pusgadu atpakal pie normaliem dzekiem maksaja 1350ls!!!! 
400-600ls krutā-normalaa iekarta ar sprauslām un kompi. ar uzstadišanu. !
Mums tagad ir Outback Subaru,ja bus doma netirgot gadu,tad viennozimigi gazes iekartu virsu un attiet zuzīt 
----------------- Universālā ekskavatora pakalpojumi Ķekava-Baldone-Daugmale-salaspils -Rīga | Offline | | |
radiaators | |  Kopš: 15. Mar 2006
No: Rīga
Ziņojumi: 3687
Braucu ar: F11 525d
|
15 Dec 2010, 21:54:56 markelis rakstīja:
pie sitaada uzstaadijuma viennoziimiigi 2.8 jo par to naudu ko maksa veel dziivs 530 var nopirkt ljoti labu 2.8 un veel kaadam laikam bendzai pietiks.
Mani interesē jusu viedoklis, ja jau reiz šeit cilvēks izsakās, ka par pusdzīva 530d cenu var nopirkt labu 528to, tad cik varētu šodien prasīt par labu 99. gada 530d, kurā ir nejegā sagrūsta nauda - tehniski viss ir tip top ir visas ekstras izņemot TV - tā prasu tālab, ka arī gribu pamainīt auto, bet nu liekas galīgi bezcerīgi pardot vinu lai par to cenu iepirktu kautko daudzmaz līdzvērtīgu - līdzvērtīgā teh-stāvoklī ... | Offline | | |
Siipols  | |  Kopš: 23. Mar 2005
No: Zilupe
Ziņojumi: 11992
Braucu ar: Jawasaki ZX1100
| Ja Tas tavs 3,0 d ir top Zustand un nvizuāli ok,kā arī salons ok,tad cena varetu ap 3500-4000 eiro būt.... 
----------------- Universālā ekskavatora pakalpojumi Ķekava-Baldone-Daugmale-salaspils -Rīga | Offline | | |
radiaators | |  Kopš: 15. Mar 2006
No: Rīga
Ziņojumi: 3687
Braucu ar: F11 525d
|
17 Dec 2010, 13:31:51 Siipols rakstīja:
Ja Tas tavs 3,0 d ir top Zustand un nvizuāli ok,kā arī salons ok,tad cena varetu ap 3500-4000 eiro būt.... 
Ok labi ! Un ko labu par tādu naudu var dabūt vietā - ja piemeram mani interesē E46 kupeja 325 vai 328 ap 2000 gadu vai E38 735 vai 740 ar gazīti - labākaja gadījumā uzspodrinātu perekupu dranduļetu, kas sevī slepj neskaitāmus hadenes, karbas, abs sistēmas un iespejams dzinēja defektus ... Tā spriežu pec ta cik pats daudz esmu remontējis 4 gadu laikā kops braucu ar savu auto...  | Offline | | |
Cumpars  | |  Kopš: 25. Oct 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 6991
Braucu ar: KK-555
| Ja jau tik daudz sagrūzts naudas un viss iet un ir OK, tad nafig pārdot, brauc vien tālāk, jo pa to naudu manuprāt tiešām nopirksi tikai citu auto kurā atkal būs jāiegrūž nauda lai savestu kārtībā  | Offline | | |
radiaators | |  Kopš: 15. Mar 2006
No: Rīga
Ziņojumi: 3687
Braucu ar: F11 525d
|
17 Dec 2010, 14:32:21 Cumpars rakstīja:
Ja jau tik daudz sagrūzts naudas un viss iet un ir OK, tad nafig pārdot, brauc vien tālāk, jo pa to naudu manuprāt tiešām nopirksi tikai citu auto kurā atkal būs jāiegrūž nauda lai savestu kārtībā 
Jā esmu jau vairākkārt nonācis pie šāda slēdziena - vienīgi nu tas, ka gribas kadas pārmaiņas ... | Offline | | |
|
Cumpars  | |  Kopš: 25. Oct 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 6991
Braucu ar: KK-555
| Es tieši tā par savējo domāju Itkā jau 3 gadus braucu, gribētos kautko citu un tā, bet pārdodot pa to naudu nekas prātīgs nesanāk un šim es vienīgais saimnieks LV, visu zinu kas ir un nav darīts, mainīts utt, zinu ko no tā auto gaidīt, nevis nopirkt "kaķi maisā" un zīlēt kas ir mainīts, cik bieži, kādas detaļas liktas, vai nav bijis metināts no trijiem utt  | Offline | | |
radiaators | |  Kopš: 15. Mar 2006
No: Rīga
Ziņojumi: 3687
Braucu ar: F11 525d
| jā arī mani tas attur - jo nekad nevar zināt kas tur ir apakšā zem skaisti nopuletas virsbūves un salona - a mosh kads elektromurgs - pēc kura puse no auto elektroinstalācijas jamaina  | Offline | | |
patric | |  Kopš: 22. Sep 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 3199
Braucu ar:
|
17 Dec 2010, 14:33:43 radiaators rakstīja:
17 Dec 2010, 14:32:21 Cumpars rakstīja:
Ja jau tik daudz sagrūzts naudas un viss iet un ir OK, tad nafig pārdot, brauc vien tālāk, jo pa to naudu manuprāt tiešām nopirksi tikai citu auto kurā atkal būs jāiegrūž nauda lai savestu kārtībā 
Jā esmu jau vairākkārt nonācis pie šāda slēdziena - vienīgi nu tas, ka gribas kadas pārmaiņas ...
ja gribaas paarmainjas tad pavasarii uzliec citus lietos diskus, noseedini nu mosh vel kaut ko 
arii es biju izdomaajis savu e34 paardot jo gribaas kaut ko jaunaaju un itkaa mazaaku, bet tad kad saac domaat kas sanaak vietaa un kas ir sagaidaams no "jaunaa" auto - atkal iet pa rinjkja danci un mainiti neskaitaamus mezglus dazhu gadu laikaa.... labaak turpinaashu braukt ar savu e34 kuru es paziistu un zinu kas no vinja ir sagaidaams pavasarii gribu noseedinaat un buus kaa cits auto  | Offline | | |
radiaators | |  Kopš: 15. Mar 2006
No: Rīga
Ziņojumi: 3687
Braucu ar: F11 525d
|
17 Dec 2010, 14:46:39 patric rakstīja:
17 Dec 2010, 14:33:43 radiaators rakstīja:
17 Dec 2010, 14:32:21 Cumpars rakstīja:
Ja jau tik daudz sagrūzts naudas un viss iet un ir OK, tad nafig pārdot, brauc vien tālāk, jo pa to naudu manuprāt tiešām nopirksi tikai citu auto kurā atkal būs jāiegrūž nauda lai savestu kārtībā 
Jā esmu jau vairākkārt nonācis pie šāda slēdziena - vienīgi nu tas, ka gribas kadas pārmaiņas ...
ja gribaas paarmainjas tad pavasarii uzliec citus lietos diskus, noseedini nu mosh vel kaut ko 
arii es biju izdomaajis savu e34 paardot jo gribaas kaut ko jaunaaju un itkaa mazaaku, bet tad kad saac domaat kas sanaak vietaa un kas ir sagaidaams no "jaunaa" auto - atkal iet pa rinjkja danci un mainiti neskaitaamus mezglus dazhu gadu laikaa.... labaak turpinaashu braukt ar savu e34 kuru es paziistu un zinu kas no vinja ir sagaidaams pavasarii gribu noseedinaat un buus kaa cits auto 
Jā arī pie šāda secinajuma ir nācies nonākt jau vairākkārt, ka šādi tādi uzlabojumi atjaunotu kaisli pret auto !  | Offline | | |
artursz  | |  Kopš: 23. Oct 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 1312
Braucu ar: Šķērso Laukus
|
16 Dec 2010, 10:34:12 djmixx rakstīja:
730i automats 15l uz 100kmh - taatad 12 ls uz 100kmh!!!!
Taatad ar gaazi buus 18l uz 100kmh naudaa 7.2ls!!!
nedelas nobarukums ir 600km * 72ls!!!!
Gazes nedelas izmaksas ar 600km ir 43ls!!!!
starpiba nedelaa ir tikai 28ls!!!!!!
menesii ar gazi tiek ieekanometi 112ls!!!!
Gada ekonomija ir 1344ls!!!!
Gazes iekarta ar iesprici uz katru katlu atseviski maksaa 1400 kopaa ar uzstadisanu!!!!
Taka pa gadu neatpelnas pat iekarta!!!Pie tam es vel nepiemineju gazes iekartas apkopes!!!Un rezerves ritenis ka kolhozniekam grabaznieka metajas, jeb balons bagaznieka kas aiznem ne maz vietas!!!!
p.s. Nenemiet tuvu pie sirds!!!!Bet gaze ir suuds!
tu savaa zilupee esi galiigi sapisies, kaadi 1300? es savam volvo pirms 2meeneshiem uzliku shprices iekaartu pa 500Ls, braucu ar bik mazaakiem teerinjiem kaa 3.0, jo man 2.5.. kaads minreeja par smaku agrajos riitos, nekaa tamliidziiga, mosh pasham gaazes, man ir kuutinja un nav nekaadu smaku salonaa, savas atrunas par gaazes pliitiim vari patureet, jo varu dereet tev vnk nav naudas normaalai iekaartai, tapeec tu nemaz i nezini, kaada iisti ir muusdienu 3.paaudzes gaazes iekaarta  | Offline | | |
ar4ae30 | |  Kopš: 17. Mar 2008
No: Salacgrīva
Ziņojumi: 1284
Braucu ar: diviem v8 e38
| apnikuši jau tie gudrie runātaji , kuriem tā gāze dārgā tik ļoti smird..vasarā ar dīzeli pabraukāju tas ir vēl trakāk .. karsts un vel tā dīzeļa smaka.
par gāzes smaku jūt tikai un vienigi auto kuri aprīkoti ar pašu vienkāršāko pirmās paaudzes gāzes iekārtu , kāmēr motors auksts tik tiešām jūt gāzes smaku bet kā jau teicu pirmas paaudzes ar parasto maisitaju pie iepludes kolektora un manuali regulejamo padeves skrūvi bez nekadas elektronikas utml pats ar tādu esmu braukajis un citiem auto ari uzstādījis protams tagad auto ja gribētu ar gāzi tad 100% ar iešprici , 3 paaudzes mazāk problēmu , nekādu smaku un jaudas izmaiņu .
+ sen jau vairs nav nekadi 1400 ls par iešprici.
Autoram viennozīmīgi 528 gāze labs dīzelis būs dārgs,kā arī labu dīzeli reti kāds tirgo .[ Šo ziņu laboja ar4ae30, 17 Dec 2010, 17:24:54 ] | Offline | | |
Mateus | |  Kopš: 30. Sep 2009
No: Ogre
Ziņojumi: 811
Braucu ar: BX16
| Neiesaku norauties podā ne gāziniekiem, ne dīzelistiem, ne benzīnistiem.
Vakar visu dienu nobraukāju ar dīzeli - SUPER darba auto: folksvāgens Touran. ~4-5 litri uz 100km. Ja būtu braucis visu ko man vajadzēja ar savu 525i... naudas izteiksmē KONKRĒTI dārgāk. Lai gan man labāk patīk braukt ar savu BMW.
Ar gāzi ar;i agrāk esmu braucis. Ja vien tā nav karburatorniece, tad nu vispār nekāda vaina. Karburatorniecēm jā... te gaisu pa daudz iesūc, te atgāzes izšauj utt.
...nezināju, ka degvielas patērētāji valda pasauli | Offline | | |
bmwaddict | |  Kopš: 23. Oct 2002
No: Ogre
Ziņojumi: 8263
Braucu ar: BMW pa Los Angeles
| Neenu arii saliidzinaaji. Tourans ar 2.0 4cyl jauno diizeli VS E39 530D begemots Tas VW 2.0 diizels imho shobriid ir viens no ekonomijas rekordistiem, ljoti veiksmiigs dzineejs. Kaads varbuut taa nedomaa bet man po, ar taadu esmu nobraucis 1300km ar vienu baaku pie tam tas bija Pasaats automaats  [ Šo ziņu laboja bmwaddict, 17 Dec 2010, 17:35:27 ] | Offline | | |
|
Mateus | |  Kopš: 30. Sep 2009
No: Ogre
Ziņojumi: 811
Braucu ar: BX16
| 1300km ar baaku??? 
Skaidrs kādēļ kaimiņš tādā starā...
Nu katrā ziņā kā darba auto man jams šķiet būtu vnk IDEĀLS bet sirdij benzīns. Da i ja man būtu 4 un vairāk litri zem kapota, inzektorgāze arī tur būtu. | Offline | | |
23februaris | |  Kopš: 23. Dec 2010
Ziņojumi: 8
Braucu ar:
| Gribu padalīties savā pieredzē. Man ir 99.gada E-39, 2,8L mehāniskā ak, ar šo mašīnu esmu nobraucis ar gāzi 135t.km (no 2002.g.-šim brīdim). uzstādīta BRC gāzes iešprice 2002.gadā maksāja 900Ls. Ne mirkli nenožēloju gāzes uzstādīšanu. Ir nomainīts tikai gāzes reduktors šogad un gāzes filtrs uz modernāku . Šobrīd šajā sniegā patērē 14L/100km gazes. Vasarā normāli braucot 12,5L/100km. Gribi sēņot uz 90km vari pabraukt ar 10L/100km gāzes, bet nekādi nesanāk tālu ceļu braukt sēņojot. Tāpēc mazāk par 11,5L/100km vasarā neesu nobraucis. Jāpieskaita drusku uzsildīšanas proces ar E-95, bet tas nav liels, jo pie kādiem 40C jau slēdzas uz gāzi. Uz TO nekad nav piesējušies par motoru, lamdas strādā labi. Ja gribi nosportot līdz ~ 5500 apgriezieniem iet uz gāzi un tad automātiski pāriet uz E-95. Ja kādi jautājumi jautājiet. Priecīgus ZSvētkus. Gāze rullē. | Offline | | |
crime  | |  Kopš: 03. Jul 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 8644
Braucu ar: m635csi
|
24 Dec 2010, 16:52:26 23februaris rakstīja:
Gribu padalīties savā pieredzē. Man ir 99.gada E-39, 2,8L mehāniskā ak, ar šo mašīnu esmu nobraucis ar gāzi 135t.km (no 2002.g.-šim brīdim). uzstādīta BRC gāzes iešprice 2002.gadā maksāja 900Ls. Ne mirkli nenožēloju gāzes uzstādīšanu. Ir nomainīts tikai gāzes reduktors šogad un gāzes filtrs uz modernāku . Šobrīd šajā sniegā patērē 14L/100km gazes. Vasarā normāli braucot 12,5L/100km. Gribi sēņot uz 90km vari pabraukt ar 10L/100km gāzes, bet nekādi nesanāk tālu ceļu braukt sēņojot. Tāpēc mazāk par 11,5L/100km vasarā neesu nobraucis. Jāpieskaita drusku uzsildīšanas proces ar E-95, bet tas nav liels, jo pie kādiem 40C jau slēdzas uz gāzi. Uz TO nekad nav piesējušies par motoru, lamdas strādā labi. Ja gribi nosportot līdz ~ 5500 apgriezieniem iet uz gāzi un tad automātiski pāriet uz E-95. Ja kādi jautājumi jautājiet. Priecīgus ZSvētkus. Gāze rullē.
yebal, shito ieraameet un ielikt pie foruma noteikumiem  | Offline | | |
ar4ijs
| | Kopš: 24. Jan 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 287
Braucu ar:
|
15 Dec 2010, 20:44:40 kkk20 rakstīja:
Ko labāk no šiem izvēlēties 530d vai 528 ar gāzi? ar kuru varētu būt mazāk problēmus,pieļauju ,ka ar 2.8?
iespējams ka ar benzīna mašīnu būs mazāks čakars, bet tā gāze 
izvēlies labāk dīzeli  | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, AiwaShuraLLP, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo
|