Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 217 viesi un 9 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 5. sērija » E60/E61 (2003-2010)

Tēma: Par un ap 5er E60

AutorsZiņojums
Vinsents
14. Jan 2014, 22:31 #5941

Kopš: 10. Jun 2012

Ziņojumi: 128

Braucu ar: E61 525d


14 Jan 2014, 21:09:10 crime rakstīja:
labs ieteikums tu to kolektoru jaunu pirki par 100 eiro? ja nē, tad no kurienes garantija, ka uzliktais jau nav uz sadegšanas robežas? uzliekot čuguna kolektoru, ātrāk tas e60 izjuks reizinātājos, kā sadegs čuguns

p.s. pats nopirku čuguna kolektoru no LT, maksāja 100 eiro, tam lietotajam e65 kolektoram ir metāla vērtība un ne vairāk


Lai Tu varētu mierīgi aizmigt, paliec pie uzskata, ka čuguna kolektors ir mūžigs.
Offline
add
14. Jan 2014, 23:39 #5942

Kopš: 27. Nov 2011

Ziņojumi: 2094

Braucu ar:


Varbūt kādam gribās apgreidot savu e60 pasažiera pusē pabružāts, bildē izskatās sliktāk
50eur
Offline
Kaross
15. Jan 2014, 00:01 #5943

Kopš: 21. Oct 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 4477

Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2

kāda jēga no tiem? Katru dienu kāpjot iekšā savā 3.0D skatīties uz M5 bļembām un raudāt, ka nevari "pacelt" īstu M5?


-----------------
Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
http://www.kaross-chip.lv
http://www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
Offline
add
15. Jan 2014, 00:18 #5944

Kopš: 27. Nov 2011

Ziņojumi: 2094

Braucu ar:

tikai 520i īpašniekiem akcija! uzrādot tehnisko pasi 40eur!
Ārā mest žēl Varat piedāvāt savu cenu ja kāds grib būt wannabe M5

[ Šo ziņu laboja add, 15 Jan 2014, 00:19:15 ]

Offline
protams
15. Jan 2014, 00:30 #5945

Kopš: 11. Nov 2005

Ziņojumi: 6046

Braucu ar: NS7


14 Jan 2014, 21:22:14 ozo rakstīja:


Lūdzu iedodiet kodu vai vietni kurā meklēt kodu apakšējajai, baltajai daļai, pēc kura to var pasūtināt pie dīlera!

pre-FL E60, 51 45....... grupa 15. detaļa, no 37,- līdz 174,- eur par vienību, jautā dīlerim.

[ Šo ziņu laboja protams, 15 Jan 2014, 00:37:31 ]



-----------------
Tradicionāli - vīrietis ar sievieti - auto ar iekšdedzes dzinēju!
Offline
kastenuteik
15. Jan 2014, 00:32 #5946

Kopš: 13. Oct 2006

Ziņojumi: 829

Braucu ar: ivo

Ir izmetusies kaitinoša lieta:
Liekas, ka pečka auto režīmā sākusi dzīvot savu dzīvi, tb reizēm bez iemesla sāk pūst max režīmā silto gaisu uz vējstiklu un tā arī paliek tur pūšot, kamēr neizslēdz auto režīmu un ar roku nenoregulē stiprumu.
Tam nav nekāda sakara ar mašīnas uzsilšanu; servisā kompis nekādas kļūdas neuzrāda; ne lv, ne eng forumos neko lietderīgu arī neesmu atradis.
Tā kā te apgrozās daudz problemātisku e60, tad pastāv liela varbūtība, ka kāds jau ir ticis galā ar šādu ekstru?
Offline
protams
15. Jan 2014, 00:39 #5947

Kopš: 11. Nov 2005

Ziņojumi: 6046

Braucu ar: NS7


15 Jan 2014, 00:32:05 kastenuteik rakstīja:
Ir izmetusies kaitinoša lieta:
Liekas, ka pečka auto režīmā sākusi dzīvot savu dzīvi, tb reizēm bez iemesla sāk pūst max režīmā silto gaisu uz vējstiklu un tā arī paliek tur pūšot, kamēr neizslēdz auto režīmu un ar roku nenoregulē stiprumu.
Tam nav nekāda sakara ar mašīnas uzsilšanu; servisā kompis nekādas kļūdas neuzrāda; ne lv, ne eng forumos neko lietderīgu arī neesmu atradis.
Tā kā te apgrozās daudz problemātisku e60, tad pastāv liela varbūtība, ka kāds jau ir ticis galā ar šādu ekstru?

Kurš serviss neatrada vainu?

-----------------
Tradicionāli - vīrietis ar sievieti - auto ar iekšdedzes dzinēju!
Offline
knapais
15. Jan 2014, 02:19 #5948

Kopš: 10. Dec 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 94

Braucu ar: np300,e46

Tā nu baigi forši tie e60/e61.
Manam 535d e61 slēdzās iekšā gaismas, kad mašīna aizslēgta, nosēdās aķis, aķi nomainīju. Tagad griež kā "velns un elle", bet nelec un izmet ekrāns
"*Fuel pump fault. Engine may stall.
*Possible reduction in engine power.
*Drive moderately! Have the problem checked by...."

Autiņš stāvāja šitās dienas ārā, bet tagad jau kādas 7h siltā garažā un tik un tā čuš....

Kādam kas tāds ir bijis?
Offline
Murphy
15. Jan 2014, 07:10 #5949

Kopš: 28. Nov 2003

No: Sigulda

Ziņojumi: 8511

Braucu ar: Arteon SB R line, F39 M sport

jauno aķi tak laikam vajag "reģistrēt"
Offline
///Meija
15. Jan 2014, 09:07 #5950

Kopš: 08. Jan 2013

No: Jelgava

Ziņojumi: 1031

Braucu ar:


14 Jan 2014, 21:11:33 ralfiks rakstīja:
Take palikaam pie taa,ka to Dpf vajag likvidet...

Izstāsti par rezultātiem, lai tie, kuri vēl nav nahranizējuši, bet domā - to beidzot izdarītu un nedomātu tērēt naudu par tīrīšanu reizi gadā no kuras nav nekādas jēgas
Offline
Filips
15. Jan 2014, 10:46 #5951

Kopš: 15. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 4542

Braucu ar: E 61.

Cik tev daudz degvielas bākā? Cik reāli rāda datčiks? Pie kuras iedaļas, pieņemot, ka bākas datčiks dalās 4 daļās?
Ja ~1/4, tad pielej 10L degvielu un mēģini. Varētu būt problēmas ar vārstu sūknim, kurš pārsūknē degvielu no vienas bākas uz otru, attiecīgi vienā ir nepietiekams degvielas daudzums, jo visa degviela, ko uzrāda datčiks atrodas otrā.


15 Jan 2014, 02:19:38 knapais rakstīja:
Tā nu baigi forši tie e60/e61.
Manam 535d e61 slēdzās iekšā gaismas, kad mašīna aizslēgta, nosēdās aķis, aķi nomainīju. Tagad griež kā "velns un elle", bet nelec un izmet ekrāns
"*Fuel pump fault. Engine may stall.
*Possible reduction in engine power.
*Drive moderately! Have the problem checked by...."

Autiņš stāvāja šitās dienas ārā, bet tagad jau kādas 7h siltā garažā un tik un tā čuš....

Kādam kas tāds ir bijis?

[ Šo ziņu laboja Filips, 15 Jan 2014, 10:49:01 ]



-----------------
VISA VEIDA ŽALŪZIJAS!!!!!
markīzes, slēģi, rulo, kasešu rullo, vertikālās, romiešu utt..
TAGAD ARĪ PACEĻAMIE GARĀŽU VĀRTI!!!!!
mob: 26602255
[email protected]
Offline
mantels
15. Jan 2014, 10:53 #5952

Kopš: 07. Jul 2011

Ziņojumi: 125

Braucu ar: e61

Nesen runāju ar vienu "spečuku" šis teca, ka DPF nevis nahrenizē, bet apgriež otrādāk!!! Wtf???
Offline
protams
15. Jan 2014, 11:20 #5953

Kopš: 11. Nov 2005

Ziņojumi: 6046

Braucu ar: NS7


15 Jan 2014, 02:19:38 knapais rakstīja:
Tā nu baigi forši tie e60/e61.
Manam 535d e61 slēdzās iekšā gaismas, kad mašīna aizslēgta, nosēdās aķis, aķi nomainīju. Tagad griež kā "velns un elle", bet nelec un izmet ekrāns
"*Fuel pump fault. Engine may stall.
*Possible reduction in engine power.
*Drive moderately! Have the problem checked by...."

Autiņš stāvāja šitās dienas ārā, bet tagad jau kādas 7h siltā garažā un tik un tā čuš....

Kādam kas tāds ir bijis?

Tu takš par tām gaismām jau kādu laiku atpakaļ rakstīji, domā tā problēma pāries pati par sevi vai uzsūksies blakus gaisam riepās? Pamēģini uz normālu servisu aizbraukt, kur ir datori ar ko var redzēt kļudas, un jā, jaunu aķi vajag "pierakstīt"

-----------------
Tradicionāli - vīrietis ar sievieti - auto ar iekšdedzes dzinēju!
Offline
///Meija
15. Jan 2014, 11:40 #5954

Kopš: 08. Jan 2013

No: Jelgava

Ziņojumi: 1031

Braucu ar:


15 Jan 2014, 10:53:38 mantels rakstīja:
Nesen runāju ar vienu "spečuku" šis teca, ka DPF nevis nahrenizē, bet apgriež otrādāk!!! Wtf???

tieši tā - wtf pasaki viņam!
Offline
knapais
15. Jan 2014, 12:01 #5955

Kopš: 10. Dec 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 94

Braucu ar: np300,e46

Man vakar bija pieraksts atkal wessā, bet aķis bija beigts... vienu nakti nenoņēmu klemi un pisdohens tur visam ir


Bākā rāda kkur vienu iedaļu...

Rīt pierakstījos uz wessu... evakuēs prom to mironi....

15 Jan 2014, 11:20:00 protams rakstīja:

15 Jan 2014, 02:19:38 knapais rakstīja:
Tā nu baigi forši tie e60/e61.
Manam 535d e61 slēdzās iekšā gaismas, kad mašīna aizslēgta, nosēdās aķis, aķi nomainīju. Tagad griež kā "velns un elle", bet nelec un izmet ekrāns
"*Fuel pump fault. Engine may stall.
*Possible reduction in engine power.
*Drive moderately! Have the problem checked by...."

Autiņš stāvāja šitās dienas ārā, bet tagad jau kādas 7h siltā garažā un tik un tā čuš....

Kādam kas tāds ir bijis?

Tu takš par tām gaismām jau kādu laiku atpakaļ rakstīji, domā tā problēma pāries pati par sevi vai uzsūksies blakus gaisam riepās? Pamēģini uz normālu servisu aizbraukt, kur ir datori ar ko var redzēt kļudas, un jā, jaunu aķi vajag "pierakstīt"
Offline
Jonix
15. Jan 2014, 12:03 #5956

Kopš: 02. May 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 623

Braucu ar: 43 68 69 70 74 75 6E 69 6E 67


15 Jan 2014, 10:53:38 mantels rakstīja:
Nesen runāju ar vienu "spečuku" šis teca, ka DPF nevis nahrenizē, bet apgriež otrādāk!!! Wtf???
Izklausās pēc tādas pašas metodes kā dedzināt krāsnī pie augstas temperatūras - filtram resurss jau beidzies, bet mēģina no tā izspiest pēdējo.


-----------------
www.Remap.lv Chiptuning
www.dpf-serviss.lv - DPF, FAP, OPF sistēmu diagnostika un remonts.
----------------
• Jaudas palielināšana - individuāls regulējums katram, arī projektauto
• AdBlue, EGR, Flaps
• DPF serviss
• Immo off
Offline
Black_russian
15. Jan 2014, 12:06 #5957

Kopš: 11. Jul 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 4469

Braucu ar: BMW


15 Jan 2014, 00:32:05 kastenuteik rakstīja:
Ir izmetusies kaitinoša lieta:
Liekas, ka pečka auto režīmā sākusi dzīvot savu dzīvi, tb reizēm bez iemesla sāk pūst max režīmā silto gaisu uz vējstiklu un tā arī paliek tur pūšot, kamēr neizslēdz auto režīmu un ar roku nenoregulē stiprumu.
Tam nav nekāda sakara ar mašīnas uzsilšanu; servisā kompis nekādas kļūdas neuzrāda; ne lv, ne eng forumos neko lietderīgu arī neesmu atradis.
Tā kā te apgrozās daudz problemātisku e60, tad pastāv liela varbūtība, ka kāds jau ir ticis galā ar šādu ekstru?


Viss ir ļoti vienkarši, ezis + motors uz maiņu.
Pagaidam tev gļuko tikai ezis, driz motors nomirs

Kas pa servisu diagnosteja pečku?
Offline
Black_russian
15. Jan 2014, 12:11 #5958

Kopš: 11. Jul 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 4469

Braucu ar: BMW


15 Jan 2014, 02:19:38 knapais rakstīja:
Tā nu baigi forši tie e60/e61.
Manam 535d e61 slēdzās iekšā gaismas, kad mašīna aizslēgta, nosēdās aķis, aķi nomainīju. Tagad griež kā "velns un elle", bet nelec un izmet ekrāns
"*Fuel pump fault. Engine may stall.
*Possible reduction in engine power.
*Drive moderately! Have the problem checked by...."

Autiņš stāvāja šitās dienas ārā, bet tagad jau kādas 7h siltā garažā un tik un tā čuš....

Kādam kas tāds ir bijis?


Nelekšanas iemesls, varetu but ka DME un CAS vienošanas pazuda.

Ar parejo jaskatas IBS. Un protams pilno diagnostiku javeic. varbut udeni atradisi bagažnieka un t.t.
Offline
Fandulis
15. Jan 2014, 12:47 #5959

Kopš: 29. Nov 2004

Ziņojumi: 13809

Braucu ar: sipisnīku pi vuškom


15 Jan 2014, 11:40:58 meija rakstīja:

15 Jan 2014, 10:53:38 mantels rakstīja:
Nesen runāju ar vienu "spečuku" šis teca, ka DPF nevis nahrenizē, bet apgriež otrādāk!!! Wtf???

tieši tā - wtf pasaki viņam!

..tā pat kā ar prezi
Offline
knapais
15. Jan 2014, 18:54 #5960

Kopš: 10. Dec 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 94

Braucu ar: np300,e46

Broblēma atrisināta. Tiešām pie vainas bija tas ka bākā bija 1/4 degvielas ~15l. Pielēju vēl 20l un aizgaja.
Rīt uz servisu prom lai čeko kāpēc lukturi gļuko.

Mācība! Turēt vairāk degvielu bākā.


15 Jan 2014, 02:19:38 knapais rakstīja:
Tā nu baigi forši tie e60/e61.
Manam 535d e61 slēdzās iekšā gaismas, kad mašīna aizslēgta, nosēdās aķis, aķi nomainīju. Tagad griež kā "velns un elle", bet nelec un izmet ekrāns
"*Fuel pump fault. Engine may stall.
*Possible reduction in engine power.
*Drive moderately! Have the problem checked by...."

Autiņš stāvāja šitās dienas ārā, bet tagad jau kādas 7h siltā garažā un tik un tā čuš....

Kādam kas tāds ir bijis?
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, AiwaShuraLLP, Angelz, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo