Online
Pašreiz BMWPower skatās 217 viesi un 9 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Par un ap 5er E60
Autors | Ziņojums |
Vinsents | 14. Jan 2014, 22:31 |
#5941
|
| Kopš: 10. Jun 2012
Ziņojumi: 128
Braucu ar: E61 525d
|
14 Jan 2014, 21:09:10 crime rakstīja:
labs ieteikums tu to kolektoru jaunu pirki par 100 eiro? ja nē, tad no kurienes garantija, ka uzliktais jau nav uz sadegšanas robežas? uzliekot čuguna kolektoru, ātrāk tas e60 izjuks reizinātājos, kā sadegs čuguns 
p.s. pats nopirku čuguna kolektoru no LT, maksāja 100 eiro, tam lietotajam e65 kolektoram ir metāla vērtība un ne vairāk
Lai Tu varētu mierīgi aizmigt, paliec pie uzskata, ka čuguna kolektors ir mūžigs.
| Offline | | |
add | 14. Jan 2014, 23:39 |
#5942
|
| Kopš: 27. Nov 2011
Ziņojumi: 2094
Braucu ar:
|
Varbūt kādam gribās apgreidot savu e60 pasažiera pusē pabružāts, bildē izskatās sliktāk 
50eur | Offline | | |
Kaross  | 15. Jan 2014, 00:01 |
#5943
|
|  Kopš: 21. Oct 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 4477
Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2
| kāda jēga no tiem? Katru dienu kāpjot iekšā savā 3.0D skatīties uz M5 bļembām un raudāt, ka nevari "pacelt" īstu M5? 
----------------- Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
http://www.kaross-chip.lv
http://www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
| Offline | | |
add | 15. Jan 2014, 00:18 |
#5944
|
| Kopš: 27. Nov 2011
Ziņojumi: 2094
Braucu ar:
| tikai 520i īpašniekiem akcija! uzrādot tehnisko pasi 40eur!
Ārā mest žēl Varat piedāvāt savu cenu ja kāds grib būt wannabe M5[ Šo ziņu laboja add, 15 Jan 2014, 00:19:15 ] | Offline | | |
protams  | 15. Jan 2014, 00:30 |
#5945
|
|  Kopš: 11. Nov 2005
Ziņojumi: 6046
Braucu ar: NS7
|
14 Jan 2014, 21:22:14 ozo rakstīja:
Lūdzu iedodiet kodu vai vietni kurā meklēt kodu apakšējajai, baltajai daļai, pēc kura to var pasūtināt pie dīlera!
pre-FL E60, 51 45....... grupa 15. detaļa, no 37,- līdz 174,- eur par vienību, jautā dīlerim.[ Šo ziņu laboja protams, 15 Jan 2014, 00:37:31 ]
----------------- Tradicionāli - vīrietis ar sievieti - auto ar iekšdedzes dzinēju! | Offline | | |
kastenuteik | 15. Jan 2014, 00:32 |
#5946
|
| Kopš: 13. Oct 2006
Ziņojumi: 829
Braucu ar: ivo
| Ir izmetusies kaitinoša lieta:
Liekas, ka pečka auto režīmā sākusi dzīvot savu dzīvi, tb reizēm bez iemesla sāk pūst max režīmā silto gaisu uz vējstiklu un tā arī paliek tur pūšot, kamēr neizslēdz auto režīmu un ar roku nenoregulē stiprumu.
Tam nav nekāda sakara ar mašīnas uzsilšanu; servisā kompis nekādas kļūdas neuzrāda; ne lv, ne eng forumos neko lietderīgu arī neesmu atradis.
Tā kā te apgrozās daudz problemātisku e60, tad pastāv liela varbūtība, ka kāds jau ir ticis galā ar šādu ekstru?  | Offline | | |
protams  | 15. Jan 2014, 00:39 |
#5947
|
|  Kopš: 11. Nov 2005
Ziņojumi: 6046
Braucu ar: NS7
|
15 Jan 2014, 00:32:05 kastenuteik rakstīja:
Ir izmetusies kaitinoša lieta:
Liekas, ka pečka auto režīmā sākusi dzīvot savu dzīvi, tb reizēm bez iemesla sāk pūst max režīmā silto gaisu uz vējstiklu un tā arī paliek tur pūšot, kamēr neizslēdz auto režīmu un ar roku nenoregulē stiprumu.
Tam nav nekāda sakara ar mašīnas uzsilšanu; servisā kompis nekādas kļūdas neuzrāda; ne lv, ne eng forumos neko lietderīgu arī neesmu atradis.
Tā kā te apgrozās daudz problemātisku e60, tad pastāv liela varbūtība, ka kāds jau ir ticis galā ar šādu ekstru? 
Kurš serviss neatrada vainu?
----------------- Tradicionāli - vīrietis ar sievieti - auto ar iekšdedzes dzinēju! | Offline | | |
knapais | 15. Jan 2014, 02:19 |
#5948
|
|  Kopš: 10. Dec 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 94
Braucu ar: np300,e46
| Tā nu baigi forši tie e60/e61.
Manam 535d e61 slēdzās iekšā gaismas, kad mašīna aizslēgta, nosēdās aķis, aķi nomainīju. Tagad griež kā "velns un elle", bet nelec un izmet ekrāns
"*Fuel pump fault. Engine may stall.
*Possible reduction in engine power.
*Drive moderately! Have the problem checked by...."
Autiņš stāvāja šitās dienas ārā, bet tagad jau kādas 7h siltā garažā un tik un tā čuš....
Kādam kas tāds ir bijis? | Offline | | |
|
Murphy  | 15. Jan 2014, 07:10 |
#5949
|
|  Kopš: 28. Nov 2003
No: Sigulda
Ziņojumi: 8511
Braucu ar: Arteon SB R line, F39 M sport
| jauno aķi tak laikam vajag "reģistrēt"  | Offline | | |
///Meija | 15. Jan 2014, 09:07 |
#5950
|
|  Kopš: 08. Jan 2013
No: Jelgava
Ziņojumi: 1031
Braucu ar:
|
14 Jan 2014, 21:11:33 ralfiks rakstīja:
Take palikaam pie taa,ka to Dpf vajag likvidet...
Izstāsti par rezultātiem, lai tie, kuri vēl nav nahranizējuši, bet domā - to beidzot izdarītu un nedomātu tērēt naudu par tīrīšanu reizi gadā no kuras nav nekādas jēgas  | Offline | | |
Filips  | 15. Jan 2014, 10:46 |
#5951
|
| Kopš: 15. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 4542
Braucu ar: E 61.
| Cik tev daudz degvielas bākā? Cik reāli rāda datčiks? Pie kuras iedaļas, pieņemot, ka bākas datčiks dalās 4 daļās?
Ja ~1/4, tad pielej 10L degvielu un mēģini. Varētu būt problēmas ar vārstu sūknim, kurš pārsūknē degvielu no vienas bākas uz otru, attiecīgi vienā ir nepietiekams degvielas daudzums, jo visa degviela, ko uzrāda datčiks atrodas otrā.
15 Jan 2014, 02:19:38 knapais rakstīja:
Tā nu baigi forši tie e60/e61.
Manam 535d e61 slēdzās iekšā gaismas, kad mašīna aizslēgta, nosēdās aķis, aķi nomainīju. Tagad griež kā "velns un elle", bet nelec un izmet ekrāns
"*Fuel pump fault. Engine may stall.
*Possible reduction in engine power.
*Drive moderately! Have the problem checked by...."
Autiņš stāvāja šitās dienas ārā, bet tagad jau kādas 7h siltā garažā un tik un tā čuš....
Kādam kas tāds ir bijis?
[ Šo ziņu laboja Filips, 15 Jan 2014, 10:49:01 ]
----------------- VISA VEIDA ŽALŪZIJAS!!!!!
markīzes, slēģi, rulo, kasešu rullo, vertikālās, romiešu utt..
TAGAD ARĪ PACEĻAMIE GARĀŽU VĀRTI!!!!!
mob: 26602255
[email protected]
| Offline | | |
mantels | 15. Jan 2014, 10:53 |
#5952
|
| Kopš: 07. Jul 2011
Ziņojumi: 125
Braucu ar: e61
| Nesen runāju ar vienu "spečuku" šis teca, ka DPF nevis nahrenizē, bet apgriež otrādāk!!! Wtf??? | Offline | | |
protams  | 15. Jan 2014, 11:20 |
#5953
|
|  Kopš: 11. Nov 2005
Ziņojumi: 6046
Braucu ar: NS7
|
15 Jan 2014, 02:19:38 knapais rakstīja:
Tā nu baigi forši tie e60/e61.
Manam 535d e61 slēdzās iekšā gaismas, kad mašīna aizslēgta, nosēdās aķis, aķi nomainīju. Tagad griež kā "velns un elle", bet nelec un izmet ekrāns
"*Fuel pump fault. Engine may stall.
*Possible reduction in engine power.
*Drive moderately! Have the problem checked by...."
Autiņš stāvāja šitās dienas ārā, bet tagad jau kādas 7h siltā garažā un tik un tā čuš....
Kādam kas tāds ir bijis?
Tu takš par tām gaismām jau kādu laiku atpakaļ rakstīji, domā tā problēma pāries pati par sevi vai uzsūksies blakus gaisam riepās? Pamēģini uz normālu servisu aizbraukt, kur ir datori ar ko var redzēt kļudas, un jā, jaunu aķi vajag "pierakstīt" 
----------------- Tradicionāli - vīrietis ar sievieti - auto ar iekšdedzes dzinēju! | Offline | | |
///Meija | 15. Jan 2014, 11:40 |
#5954
|
|  Kopš: 08. Jan 2013
No: Jelgava
Ziņojumi: 1031
Braucu ar:
|
15 Jan 2014, 10:53:38 mantels rakstīja:
Nesen runāju ar vienu "spečuku" šis teca, ka DPF nevis nahrenizē, bet apgriež otrādāk!!! Wtf???
tieši tā - wtf pasaki viņam! | Offline | | |
knapais | 15. Jan 2014, 12:01 |
#5955
|
|  Kopš: 10. Dec 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 94
Braucu ar: np300,e46
| Man vakar bija pieraksts atkal wessā, bet aķis bija beigts... vienu nakti nenoņēmu klemi un pisdohens tur visam ir 
Bākā rāda kkur vienu iedaļu...
Rīt pierakstījos uz wessu... evakuēs prom to mironi....
15 Jan 2014, 11:20:00 protams rakstīja:
15 Jan 2014, 02:19:38 knapais rakstīja:
Tā nu baigi forši tie e60/e61.
Manam 535d e61 slēdzās iekšā gaismas, kad mašīna aizslēgta, nosēdās aķis, aķi nomainīju. Tagad griež kā "velns un elle", bet nelec un izmet ekrāns
"*Fuel pump fault. Engine may stall.
*Possible reduction in engine power.
*Drive moderately! Have the problem checked by...."
Autiņš stāvāja šitās dienas ārā, bet tagad jau kādas 7h siltā garažā un tik un tā čuš....
Kādam kas tāds ir bijis?
Tu takš par tām gaismām jau kādu laiku atpakaļ rakstīji, domā tā problēma pāries pati par sevi vai uzsūksies blakus gaisam riepās? Pamēģini uz normālu servisu aizbraukt, kur ir datori ar ko var redzēt kļudas, un jā, jaunu aķi vajag "pierakstīt" 
| Offline | | |
Jonix  | 15. Jan 2014, 12:03 |
#5956
|
|  Kopš: 02. May 2012
No: Rīga
Ziņojumi: 623
Braucu ar: 43 68 69 70 74 75 6E 69 6E 67
|
15 Jan 2014, 10:53:38 mantels rakstīja:
Nesen runāju ar vienu "spečuku" šis teca, ka DPF nevis nahrenizē, bet apgriež otrādāk!!! Wtf???
Izklausās pēc tādas pašas metodes kā dedzināt krāsnī pie augstas temperatūras - filtram resurss jau beidzies, bet mēģina no tā izspiest pēdējo.
----------------- www.Remap.lv Chiptuning
www.dpf-serviss.lv - DPF, FAP, OPF sistēmu diagnostika un remonts.
----------------
• Jaudas palielināšana - individuāls regulējums katram, arī projektauto
• AdBlue, EGR, Flaps
• DPF serviss
• Immo off
| Offline | | |
|
Black_russian  | 15. Jan 2014, 12:06 |
#5957
|
|  Kopš: 11. Jul 2006
No: Rīga
Ziņojumi: 4469
Braucu ar: BMW
|
15 Jan 2014, 00:32:05 kastenuteik rakstīja:
Ir izmetusies kaitinoša lieta:
Liekas, ka pečka auto režīmā sākusi dzīvot savu dzīvi, tb reizēm bez iemesla sāk pūst max režīmā silto gaisu uz vējstiklu un tā arī paliek tur pūšot, kamēr neizslēdz auto režīmu un ar roku nenoregulē stiprumu.
Tam nav nekāda sakara ar mašīnas uzsilšanu; servisā kompis nekādas kļūdas neuzrāda; ne lv, ne eng forumos neko lietderīgu arī neesmu atradis.
Tā kā te apgrozās daudz problemātisku e60, tad pastāv liela varbūtība, ka kāds jau ir ticis galā ar šādu ekstru? 
Viss ir ļoti vienkarši, ezis + motors uz maiņu.
Pagaidam tev gļuko tikai ezis, driz motors nomirs 
Kas pa servisu diagnosteja pečku?  | Offline | | |
Black_russian  | 15. Jan 2014, 12:11 |
#5958
|
|  Kopš: 11. Jul 2006
No: Rīga
Ziņojumi: 4469
Braucu ar: BMW
|
15 Jan 2014, 02:19:38 knapais rakstīja:
Tā nu baigi forši tie e60/e61.
Manam 535d e61 slēdzās iekšā gaismas, kad mašīna aizslēgta, nosēdās aķis, aķi nomainīju. Tagad griež kā "velns un elle", bet nelec un izmet ekrāns
"*Fuel pump fault. Engine may stall.
*Possible reduction in engine power.
*Drive moderately! Have the problem checked by...."
Autiņš stāvāja šitās dienas ārā, bet tagad jau kādas 7h siltā garažā un tik un tā čuš....
Kādam kas tāds ir bijis?
Nelekšanas iemesls, varetu but ka DME un CAS vienošanas pazuda.
Ar parejo jaskatas IBS. Un protams pilno diagnostiku javeic. varbut udeni atradisi bagažnieka un t.t.  | Offline | | |
Fandulis | 15. Jan 2014, 12:47 |
#5959
|
| Kopš: 29. Nov 2004
Ziņojumi: 13809
Braucu ar: sipisnīku pi vuškom
|
15 Jan 2014, 11:40:58 meija rakstīja:
15 Jan 2014, 10:53:38 mantels rakstīja:
Nesen runāju ar vienu "spečuku" šis teca, ka DPF nevis nahrenizē, bet apgriež otrādāk!!! Wtf???
tieši tā - wtf pasaki viņam!
..tā pat kā ar prezi  | Offline | | |
knapais | 15. Jan 2014, 18:54 |
#5960
|
|  Kopš: 10. Dec 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 94
Braucu ar: np300,e46
| Broblēma atrisināta. Tiešām pie vainas bija tas ka bākā bija 1/4 degvielas ~15l. Pielēju vēl 20l un aizgaja.
Rīt uz servisu prom lai čeko kāpēc lukturi gļuko.
Mācība! Turēt vairāk degvielu bākā. 
15 Jan 2014, 02:19:38 knapais rakstīja:
Tā nu baigi forši tie e60/e61.
Manam 535d e61 slēdzās iekšā gaismas, kad mašīna aizslēgta, nosēdās aķis, aķi nomainīju. Tagad griež kā "velns un elle", bet nelec un izmet ekrāns
"*Fuel pump fault. Engine may stall.
*Possible reduction in engine power.
*Drive moderately! Have the problem checked by...."
Autiņš stāvāja šitās dienas ārā, bet tagad jau kādas 7h siltā garažā un tik un tā čuš....
Kādam kas tāds ir bijis?
| Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, AiwaShuraLLP, Angelz, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo
|