Online

Pašreiz BMWPower skatās 47 viesi un 3 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Kas notiek ielās?

Tēma: Nozagts AUTO

AutorsZiņojums
citrons1
28. Feb 2019, 09:33 #5321

Kopš: 26. Aug 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 769

Braucu ar:



..........''adata'', lai pieslēgtos CAN ''pa tiešo'', nevis OBD štekerī [te daudzu mega izgudrojums ''ablomīt'' OBD štekeri aiziet miskastē].



viņi tipa uzreiz apiet uz CAN uzlikto Iglu vai jebko citu uz CAN bāzētu drošības sistēmu?
Par obd ablomīšanu biji domājis ka te nelīdzēs obd drošības sistēma kas tipa bloķē obd?

un to visu darīja 1995 un 1992 gadā dzimušie

te daži labi manliekas 1980 gadā dzimušie kļūdas pat nemāk nolasīt un katru dienu pieraud ''Jautājumi spečukiem'' topiku ar debīliem jautājumiem
Offline
Valcha
28. Feb 2019, 09:35 #5322

Kopš: 10. Dec 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 21330

Braucu ar: ar ar ar ..


28 Feb 2019, 09:11:18 @KateG rakstīja:

''adata'', lai pieslēgtos CAN ''pa tiešo'', nevis OBD štekerī [te daudzu mega izgudrojums ''ablomīt'' OBD štekeri aiziet miskastē].




Vari sīkāk paskaidrot šo ... ?
Offline
FisherS
28. Feb 2019, 09:35 #5323

Kopš: 20. Jun 2013

Ziņojumi: 1503

Braucu ar: tīriem diskiem


28 Feb 2019, 09:11:18 @KateG rakstīja:

27 Feb 2019, 22:14:53 @Staris rakstīja:
Policijas darbinieks pateica, ka pēc šīs aizturēšanas vairs nav neviens BMW nozagts. Šajā topikā gan ir cita info
Gudrākie var paspriest par ekipējumu.



pāris lauka skeneri. toolis atslēgu pierakstīšanai.
''adata'', lai pieslēgtos CAN ''pa tiešo'', nevis OBD štekerī [te daudzu mega izgudrojums ''ablomīt'' OBD štekeri aiziet miskastē].

asaru/piparu gāzes baloniņš - ja nu kāds pārsteidz nesagatavotu. kaut vai suns.


Aha un obd vispār nav vajadzīgs, ekspert tu
Offline
KaspichsS
28. Feb 2019, 09:41 #5324

Kopš: 04. Dec 2016

No: Rīga

Ziņojumi: 1184

Braucu ar: E39/E60 LCI


28 Feb 2019, 09:35:10 @FisherS rakstīja:

28 Feb 2019, 09:11:18 @KateG rakstīja:

27 Feb 2019, 22:14:53 @Staris rakstīja:
Policijas darbinieks pateica, ka pēc šīs aizturēšanas vairs nav neviens BMW nozagts. Šajā topikā gan ir cita info
Gudrākie var paspriest par ekipējumu.



pāris lauka skeneri. toolis atslēgu pierakstīšanai.
''adata'', lai pieslēgtos CAN ''pa tiešo'', nevis OBD štekerī [te daudzu mega izgudrojums ''ablomīt'' OBD štekeri aiziet miskastē].

asaru/piparu gāzes baloniņš - ja nu kāds pārsteidz nesagatavotu. kaut vai suns.


Aha un obd vispār nav vajadzīgs, ekspert tu


nē, pričom te OBD?

Offline
KaspichsS
28. Feb 2019, 09:42 #5325

Kopš: 04. Dec 2016

No: Rīga

Ziņojumi: 1184

Braucu ar: E39/E60 LCI


28 Feb 2019, 09:35:05 @Valcha rakstīja:

28 Feb 2019, 09:11:18 @KateG rakstīja:

''adata'', lai pieslēgtos CAN ''pa tiešo'', nevis OBD štekerī [te daudzu mega izgudrojums ''ablomīt'' OBD štekeri aiziet miskastē].




Vari sīkāk paskaidrot šo ... ?


101 reizi izskaidrota tēma. Šajā pat tēmā.
Offline
kkas
28. Feb 2019, 09:43 #5326

Kopš: 22. Apr 2008

Ziņojumi: 9842

Braucu ar: Alfu

pa kreisi nav skaneris, bet rācija ar austiņu. un tas ar daudzajām antenām imho ir gps un mobilā tīkla bloķētājs.
Offline
KaspichsS
28. Feb 2019, 09:47 #5327

Kopš: 04. Dec 2016

No: Rīga

Ziņojumi: 1184

Braucu ar: E39/E60 LCI


28 Feb 2019, 09:43:40 @kkas rakstīja:
pa kreisi nav skaneris, bet rācija ar austiņu. un tas ar daudzajām antenām imho ir gps un mobilā tīkla bloķētājs.


nē, lauka skeneris.
un pa kreisi - arī,99%. vnk izmanto austiņu, lai dzirdētu vājāku signālu.

Offline
PitonZ
28. Feb 2019, 09:49 #5328

Kopš: 18. Dec 2003

No: Balvi

Ziņojumi: 1981

Braucu ar: no 4-18m dīzeļiem

Man sajēga 0, cilvēks,kurš saistīts ar LT autopizģitāju medībām, teica,ka vienīgais,kas palīdzot pret pizģīšanu,palīdzot kkāda vadibas bloku programēšana, lai atslegas citas vairs nevar piekodeet.Citu atslēgu varot piekodēt tikai tas,kurš to pirmais "pārprogramējis,kko " tur" mainījis"!.Kā tas pareizi definējas?
Offline
citrons1
28. Feb 2019, 09:53 #5329

Kopš: 26. Aug 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 769

Braucu ar:


28 Feb 2019, 09:49:31 @PitonZ rakstīja:
Man sajēga 0, cilvēks,kurš saistīts ar LT autopizģitāju medībām, teica,ka vienīgais,kas palīdzot pret pizģīšanu,palīdzot kkāda vadibas bloku programēšana, lai atslegas citas vairs nevar piekodeet.Citu atslēgu varot piekodēt tikai tas,kurš to pirmais "pārprogramējis,kko " tur" mainījis"!.Kā tas pareizi definējas?


dodat kontaktus kas to var izdarīt. ja tas palīdz - jāuztaisa
Offline
KaspichsS
28. Feb 2019, 09:56 #5330

Kopš: 04. Dec 2016

No: Rīga

Ziņojumi: 1184

Braucu ar: E39/E60 LCI

to dara Bārda konkrētām CAS versijām.
Bet, iespējams, pietiek vnk sarakstīt neeksistējošas atslēgas visās ''brīvajās'' vietās.
Ja večiem toolis tikai pieraksta, nevis dzēš, ar to būs līdzēts.

un jā, līdz arī citas lietas pret šo problēmu. Bet, lai to aptvertu, jāvelta kāds laiciņš šajā tēmā.
Offline
PitonZ
28. Feb 2019, 10:04 #5331

Kopš: 18. Dec 2003

No: Balvi

Ziņojumi: 1981

Braucu ar: no 4-18m dīzeļiem


28 Feb 2019, 09:53:36 @citrons1 rakstīja:

28 Feb 2019, 09:49:31 @PitonZ rakstīja:
Man sajēga 0, cilvēks,kurš saistīts ar LT autopizģitāju medībām, teica,ka vienīgais,kas palīdzot pret pizģīšanu,palīdzot kkāda vadibas bloku programēšana, lai atslegas citas vairs nevar piekodeet.Citu atslēgu varot piekodēt tikai tas,kurš to pirmais "pārprogramējis,kko " tur" mainījis"!.Kā tas pareizi definējas?


dodat kontaktus kas to var izdarīt. ja tas palīdz - jāuztaisa

ja vajag, varu uzprasīt kontaktus! ).Bračka nopirka e92, es uzprasīju,kā ar šo drotu pizģīšanu,viņš izstāstīja
Offline
citrons1
28. Feb 2019, 10:07 #5332

Kopš: 26. Aug 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 769

Braucu ar:


28 Feb 2019, 10:04:47 @PitonZ rakstīja:

28 Feb 2019, 09:53:36 @citrons1 rakstīja:

28 Feb 2019, 09:49:31 @PitonZ rakstīja:
Man sajēga 0, cilvēks,kurš saistīts ar LT autopizģitāju medībām, teica,ka vienīgais,kas palīdzot pret pizģīšanu,palīdzot kkāda vadibas bloku programēšana, lai atslegas citas vairs nevar piekodeet.Citu atslēgu varot piekodēt tikai tas,kurš to pirmais "pārprogramējis,kko " tur" mainījis"!.Kā tas pareizi definējas?


dodat kontaktus kas to var izdarīt. ja tas palīdz - jāuztaisa

ja vajag, varu uzprasīt kontaktus! ).Bračka nopirka e92, es uzprasīju,kā ar šo drotu pizģīšanu,viņš izstāstīja


uzjautā lūdzu
Offline
josi
28. Feb 2019, 10:17 #5333

Kopš: 24. May 2002

No: Sigulda

Ziņojumi: 3215

Braucu ar: Puf-puf


28 Feb 2019, 09:56:40 @KateG rakstīja:
to dara Bārda konkrētām CAS versijām.
Bet, iespējams, pietiek vnk sarakstīt neeksistējošas atslēgas visās ''brīvajās'' vietās.
Ja večiem toolis tikai pieraksta, nevis dzēš, ar to būs līdzēts.

CAS'ā "brīvu" vietu nav, visas 10 vietas jau no rūpnīcas ir saprogrmmētas un rezervētas priekš nākamajām atslēgām gadījumā, ja klientam nākas sūtīt jaunu atslēgu caur dīleri.
Offline
PitonZ
28. Feb 2019, 10:18 #5334

Kopš: 18. Dec 2003

No: Balvi

Ziņojumi: 1981

Braucu ar: no 4-18m dīzeļiem


28 Feb 2019, 10:07:58 @citrons1 rakstīja:

28 Feb 2019, 10:04:47 @PitonZ rakstīja:

28 Feb 2019, 09:53:36 @citrons1 rakstīja:

28 Feb 2019, 09:49:31 @PitonZ rakstīja:
Man sajēga 0, cilvēks,kurš saistīts ar LT autopizģitāju medībām, teica,ka vienīgais,kas palīdzot pret pizģīšanu,palīdzot kkāda vadibas bloku programēšana, lai atslegas citas vairs nevar piekodeet.Citu atslēgu varot piekodēt tikai tas,kurš to pirmais "pārprogramējis,kko " tur" mainījis"!.Kā tas pareizi definējas?


dodat kontaktus kas to var izdarīt. ja tas palīdz - jāuztaisa

ja vajag, varu uzprasīt kontaktus! ).Bračka nopirka e92, es uzprasīju,kā ar šo drotu pizģīšanu,viņš izstāstīja


uzjautā lūdzu

lasi PM
Offline
KaspichsS
28. Feb 2019, 10:24 #5335

Kopš: 04. Dec 2016

No: Rīga

Ziņojumi: 1184

Braucu ar: E39/E60 LCI


28 Feb 2019, 10:17:17 @josi rakstīja:

28 Feb 2019, 09:56:40 @KateG rakstīja:
to dara Bārda konkrētām CAS versijām.
Bet, iespējams, pietiek vnk sarakstīt neeksistējošas atslēgas visās ''brīvajās'' vietās.
Ja večiem toolis tikai pieraksta, nevis dzēš, ar to būs līdzēts.

CAS'ā "brīvu" vietu nav, visas 10 vietas jau no rūpnīcas ir saprogrmmētas un rezervētas priekš nākamajām atslēgām gadījumā, ja klientam nākas sūtīt jaunu atslēgu caur dīleri.



jā, un es runāju par tēmu, ka, iespējams, šīs rezervētās vietas tiek aizpildītas ar neeksisējošām atslēgām.
jo Bārda, protams, nestāsta, ko viņš dara, da klienti ne jēdz, ne tas viņus interesē. Tb., rezultāts - nezināms/neparedzams.
Offline
13lucky
28. Feb 2019, 10:29 #5336

Kopš: 28. May 2018

Ziņojumi: 629

Braucu ar:

manuprāt ierakstīt varēja neatkarīgi vai ir jau ierakstīta vieta vai nē
AK90 vismaz tā bija
(minu) ka tur sanāk darbs ar kontrolieri un neļaut ierakstīt pie kkādiem nosacījumiem
Offline
sys9291
28. Feb 2019, 10:31 #5337

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 5217

Braucu ar: F20 R1200RT


28 Feb 2019, 09:56:40 @KateG rakstīja:
to dara Bārda konkrētām CAS versijām.
Bet, iespējams, pietiek vnk sarakstīt neeksistējošas atslēgas visās ''brīvajās'' vietās.
Ja večiem toolis tikai pieraksta, nevis dzēš, ar to būs līdzēts.

un jā, līdz arī citas lietas pret šo problēmu. Bet, lai to aptvertu, jāvelta kāds laiciņš šajā tēmā.

a tu esi redzējis, kas ir iekš CAS pēc zagšanas mēģinājuma?
Offline
KaspichsS
28. Feb 2019, 10:34 #5338

Kopš: 04. Dec 2016

No: Rīga

Ziņojumi: 1184

Braucu ar: E39/E60 LCI


28 Feb 2019, 10:31:38 @sys9291 rakstīja:

28 Feb 2019, 09:56:40 @KateG rakstīja:
to dara Bārda konkrētām CAS versijām.
Bet, iespējams, pietiek vnk sarakstīt neeksistējošas atslēgas visās ''brīvajās'' vietās.
Ja večiem toolis tikai pieraksta, nevis dzēš, ar to būs līdzēts.

un jā, līdz arī citas lietas pret šo problēmu. Bet, lai to aptvertu, jāvelta kāds laiciņš šajā tēmā.

a tu esi redzējis, kas ir iekš CAS pēc zagšanas mēģinājuma?


neesmu. tāpēc arī saku - lai ko piedāvātu Bārda, man nav 100% pārliecības, ka viņa variants nostrādās.
Vēl vairāk - neba nu viens kadrs taisa tos atslēgu pierakstītājus. Ar vienu kaut kādi bārdveidīgie risinājumi var strādāt, ar citu - nē.
Offline
josi
28. Feb 2019, 10:55 #5339

Kopš: 24. May 2002

No: Sigulda

Ziņojumi: 3215

Braucu ar: Puf-puf


28 Feb 2019, 10:24:27 @KateG rakstīja:
jā, un es runāju par tēmu, ka, iespējams, šīs rezervētās vietas tiek aizpildītas ar neeksisējošām atslēgām.
jo Bārda, protams, nestāsta, ko viņš dara, da klienti ne jēdz, ne tas viņus interesē. Tb., rezultāts - nezināms/neparedzams.

Viņs nekur nav slēpis, ka šajā risinājumā softā vienkārši tiek nogriezta jebkura iespēja pierakstīt/pārrakstīt atslēgu. Ja pasūtīsi jaunu atslēgu pie dīlera, tad tā strādās, bet ar kreisajiem tūļiem neko pierakstīt nevarēs.

Vienīgais jautājums ir, vai pats softs ir aizsargāts pret pārrakstīšanu, jo, teiksim, "pelēkie" rīki tagad māk arī downgreidot SOPT+ aizsargātu CAS uz vecāku versiju pirms ķerties klāt pie atslēgu rakstīšanas.
Offline
KaspichsS
28. Feb 2019, 11:00 #5340

Kopš: 04. Dec 2016

No: Rīga

Ziņojumi: 1184

Braucu ar: E39/E60 LCI


28 Feb 2019, 10:55:52 @josi rakstīja:

28 Feb 2019, 10:24:27 @KateG rakstīja:
jā, un es runāju par tēmu, ka, iespējams, šīs rezervētās vietas tiek aizpildītas ar neeksisējošām atslēgām.
jo Bārda, protams, nestāsta, ko viņš dara, da klienti ne jēdz, ne tas viņus interesē. Tb., rezultāts - nezināms/neparedzams.

Viņs nekur nav slēpis, ka šajā risinājumā softā vienkārši tiek nogriezta jebkura iespēja pierakstīt/pārrakstīt atslēgu. Ja pasūtīsi jaunu atslēgu pie dīlera, tad tā strādās, bet ar kreisajiem tūļiem neko pierakstīt nevarēs.

Vienīgais jautājums ir, vai pats softs ir aizsargāts pret pārrakstīšanu, jo, teiksim, "pelēkie" rīki tagad māk arī downgreidot SOPT+ aizsargātu CAS uz vecāku versiju pirms ķerties klāt pie atslēgu rakstīšanas.


un jautājums - vai vajag versiju mainīt, vai pietiek ar pāris statusa bitiem [kas sanāk ātrāk].
tb., jautājums - cik šāds ''risinājums'' ir populārs. Attiecīgi - cik saspringst pelēko rīku developeri. Bet, ja jau māk downgreidot, tad jēga šim visam - nekāda.
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, AiwaShuraLLP, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo