Online

Pašreiz BMWPower skatās 191 viesi un 10 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 5. sērija » E60/E61 (2003-2010)

Tēma: Par un ap 5er E60

AutorsZiņojums
protams
09. Feb 2010, 16:48 #521

Kopš: 11. Nov 2005

Ziņojumi: 5464

Braucu ar: null ziiben


"In 2004, BMW of North America, LLC ("BMW NA" was sued alleging that certain model year 2004 and 2005 5 Series vehicles (platform designation E60), produced on or before March 31, 2005, equipped (A) with multifunction seats (option 456) but without active seat ventilation (option 453) or (B) with sport seats (option 481), have a defective passenger seat occupant detection system. BMW has settled this case, and under the terms of the settlement is contacting you since our records indicate that you are the owner or lessee of a potentially affected vehicle.

-----------------
Tradicionāli - vīrietis ar sievieti - auto ar iekšdedzes dzinēju!
Offline
protams
09. Feb 2010, 17:00 #522

Kopš: 11. Nov 2005

Ziņojumi: 5464

Braucu ar: null ziiben


09 Feb 2010, 16:21:21 Fandulis rakstīja:
Change Passenger Occupancy Sensor Mat or Repair Manual? Please help!!!

Nedomāju, ka tur ir kas ļoti īpašs jādara, tikai jāizņem beņķis un jānorauj āda un tad jau redzēs kas apkašā.

-----------------
Tradicionāli - vīrietis ar sievieti - auto ar iekšdedzes dzinēju!
Offline
protams
09. Feb 2010, 17:01 #523

Kopš: 11. Nov 2005

Ziņojumi: 5464

Braucu ar: null ziiben

Permalats man vienam auto par 70 lati piedāvāja izdarīt.

-----------------
Tradicionāli - vīrietis ar sievieti - auto ar iekšdedzes dzinēju!
Offline
Fandulis
09. Feb 2010, 18:41 #524

Kopš: 29. Nov 2004

Ziņojumi: 13041

Braucu ar: sipisnīku pi vuškom

Nevaru atrast infu par aķi, jāatslēdz vai nav jāatslēdz. Pamācību par noņemšanu un jauna sensora uzstādīšanu atradu tikai franču valodā un e39jam. Būtu perfekti, ja kādam no powera būtu e60 manual repair, izraku visu Gugli neatradu, ir tikai grāmatas rus valodā un krievijā, jāpasūta pa pastu.
ps. atrodos ārpus LV, vietējie dīleri maina visu pakaļu, beņķi nejauc.
Offline
janchikz
09. Feb 2010, 19:34 #525

Kopš: 15. Jul 2007

No: Jūrmala

Ziņojumi: 7718

Braucu ar:


03 Feb 2010, 08:20:47 spridis rakstīja:
Padalīšos ar savu pieredzi "transmission fault" sakarā. Auto e61 530dA

Prikoli principā sākās pie -10C un mazākām temperatūrām. Parasti bija tā - piestartēju un pēc 5-10 sek izlec ABS problēma, Servotronic problēma un kronis visam Transmission fault. Pie kam bija pāris -20 un skarbāki rīti, kad piestartēju bez problēmām.

Principā pasildot mašīnu ar visiem gļukiem, noslāpējot un piestartējot vēlreiz, tie pazuda. Pāris reizes gan sastrēbu karstu un mēģināju uzreiz pārstartēt, bet beidzās viss ar vadiem

Servisā konstatēja, ka ģenerātors dod ārā lielāku strāvu nekā vajadzētu. Atceros ciparu 15. Man tas neko neizsaka, bet labi jau droši vien arī nav.

Kas tika izdarīts:
- saremontēts ģenerators. esot gājis uz galu
- nomainīts akumulators ("paldies" Wess'am par vērtīgo padomu)
- pamēģināts padarbināt ar citu lietotu ģenerātora vadības bloku

Pēc šitiem prikoliem parādījās jauna kļūda - "tyre monitor error" Tā, protams, tika ignorēta.

Kaimiņam tāda pati vaina - bet viņam komplektā bija sveču problēma. Nomainīja visas. Lecot labāk, bet gļuki bija tik un tā.

Šobrīd "siltajā" laikā - nekādu problēmu.

Secinājums - neviens nav aizracies līdz saknei, bet auto iet. Attiecīgi, nav jēgas satraukties. Būs sals, būs problēmas (varbūt). Būs vasara - viss būs labi.


Tieši tieši 1:1 tas pats arī man ar e65 bija pirmstam jau aprakstiju nomainiju aķi un viss ok
Offline
protams
09. Feb 2010, 20:46 #526

Kopš: 11. Nov 2005

Ziņojumi: 5464

Braucu ar: null ziiben


09 Feb 2010, 18:41:35 Fandulis rakstīja:
Nevaru atrast infu par aķi, jāatslēdz vai nav jāatslēdz. Pamācību par noņemšanu un jauna sensora uzstādīšanu atradu tikai franču valodā un e39jam. Būtu perfekti, ja kādam no powera būtu e60 manual repair, izraku visu Gugli neatradu, ir tikai grāmatas rus valodā un krievijā, jāpasūta pa pastu.
ps. atrodos ārpus LV, vietējie dīleri maina visu pakaļu, beņķi nejauc.

kurā valstī?

-----------------
Tradicionāli - vīrietis ar sievieti - auto ar iekšdedzes dzinēju!
Offline
Fandulis
09. Feb 2010, 21:39 #527

Kopš: 29. Nov 2004

Ziņojumi: 13041

Braucu ar: sipisnīku pi vuškom

Seat Pad Sensor and Control Module Replacement e39

https://webspace.utexas.edu/rmedure/Passenger%2...acement%201.html
Offline
Fandulis
09. Feb 2010, 21:42 #528

Kopš: 29. Nov 2004

Ziņojumi: 13041

Braucu ar: sipisnīku pi vuškom


09 Feb 2010, 20:46:58 protams rakstīja:
kurā valstī?

BE
Offline
protams
10. Feb 2010, 09:13 #529

Kopš: 11. Nov 2005

Ziņojumi: 5464

Braucu ar: null ziiben


09 Feb 2010, 21:42:51 Fandulis rakstīja:

09 Feb 2010, 20:46:58 protams rakstīja:
kurā valstī?

BE

Varu ieteikt vienu kadru iekš NL,DenHaag kurš tikai ar BMW ņemās.Man kādreiz e38 remontēja kad tur vēl dzīvoju. pie viņa tur pat ar 760. brauca.

[ Šo ziņu laboja protams, 10 Feb 2010, 09:14:35 ]



-----------------
Tradicionāli - vīrietis ar sievieti - auto ar iekšdedzes dzinēju!
Offline
Fausts
10. Feb 2010, 09:48 #530

Kopš: 30. Nov 2002

Ziņojumi: 2227

Braucu ar: BMW 730 X-drive G11

jauns prikols.....pie lielaakiem miinusiem nesleedzas iekshaa turbiina....e60 530d....kad uzsilst, viss straadaa, var gljuks pazust arii pie auto paarstarteeshanas......piesleedzot pie kompja uzraada, ka celjaa uz turbiinu kaadaa no trubaam plaisa...viena tika atrasta diivaina....nomainiita....bet probleema turpinaas.../shorit atkal viss bija kaartiibaa.....hmm.....izmeegjinaati 3 servisi....visi rausta plecus....un veel....kad auto uzsilst, un turbina saak darboties...tad pie darba auto var nostaaveet visu dienu....un vakaraa pielec un straadaa bez probleemaam!
Offline
Fausts
10. Feb 2010, 09:49 #531

Kopš: 30. Nov 2002

Ziņojumi: 2227

Braucu ar: BMW 730 X-drive G11

UZMINI NU....KAS TAS IR!?
Offline
GGD
10. Feb 2010, 10:36 #532

Kopš: 07. Mar 2007

No: Liepāja

Ziņojumi: 18

Braucu ar: BMW

Kāds māk precīzi pateikt ir vai nav jāmaina eļļa automātiskai kārbai, Wess teica ka nav jāmaina, viens kārbu meistars teica, ka visām kārbām jāmaina.
Offline
protams
10. Feb 2010, 10:49 #533

Kopš: 11. Nov 2005

Ziņojumi: 5464

Braucu ar: null ziiben

Es domāju, ka dēļ tādiem "viens kārbu meistars" arī pēcāk izlec kādas tur kārbu problēmas tapēc ka lien tur kur nevajag Eļļas līmeni tikai jākontrolē.

[ Šo ziņu laboja protams, 10 Feb 2010, 10:50:20 ]



-----------------
Tradicionāli - vīrietis ar sievieti - auto ar iekšdedzes dzinēju!
Offline
gintc
10. Feb 2010, 11:09 #534

Kopš: 10. Apr 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 2298

Braucu ar: X5 4.0d, e90 330i, E36 330i, F650GS Dakar, CF1000


10 Feb 2010, 10:49:50 protams rakstīja:
Es domāju, ka dēļ tādiem "viens kārbu meistars" arī pēcāk izlec kādas tur kārbu problēmas tapēc ka lien tur kur nevajag Eļļas līmeni tikai jākontrolē.


A kur to līmeni var nochekot?!
Offline
protams
10. Feb 2010, 11:23 #535

Kopš: 11. Nov 2005

Ziņojumi: 5464

Braucu ar: null ziiben


10 Feb 2010, 11:09:24 FAXX rakstīja:

10 Feb 2010, 10:49:50 protams rakstīja:
Es domāju, ka dēļ tādiem "viens kārbu meistars" arī pēcāk izlec kādas tur kārbu problēmas tapēc ka lien tur kur nevajag Eļļas līmeni tikai jākontrolē.



A kur to līmeni var nochekot?!

Ja eļļa nesulojas tad nav ko chekot mauc

-----------------
Tradicionāli - vīrietis ar sievieti - auto ar iekšdedzes dzinēju!
Offline
zutis_slidens
10. Feb 2010, 11:28 #536

Kopš: 15. Jul 2008

No: Aknīste

Ziņojumi: 1022

Braucu ar: roku pa kokli


08 Feb 2010, 17:51:34 zutis_slidens rakstīja:
lasu un nevaru saprast..
jautājums: kādu funkciju pilda ģeneratora vadības bloks?


Offline
SEMIGALL
10. Feb 2010, 11:51 #537

Kopš: 10. Apr 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 4693

Braucu ar: 3.2DID


03 Feb 2010, 08:20:47 spridis rakstīja:
Padalīšos ar savu pieredzi "transmission fault" sakarā. Auto e61 530dA....



Kas tika izdarīts:
- saremontēts ģenerators. esot gājis uz galu
- nomainīts akumulators ("paldies" Wess'am par vērtīgo padomu)
- pamēģināts padarbināt ar citu lietotu ģenerātora vadības bloku






ja ģenerators dod ārā lielāku strāvu kā nepieciešams tad varētu būt problēma ar voltage controler ,jeb ģeneratora vadības bloku
defektīvs voltage controler(dod iekša par daudz-par maz V) kas atkal var būt par iemeslu radītām problēmām ar akumulātoru
servisa darboņi vairums iziet moduļa,mezglu nomaiņa-lego princips
bieži vien neiedziļinoties,jeb nespējot iedziļināties problēmas būtībā
vieglāk(izdevigāk) ir nomainīt visu mezglu -nevis nodarboties ar to remontu
Offline
SEMIGALL
10. Feb 2010, 11:56 #538

Kopš: 10. Apr 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 4693

Braucu ar: 3.2DID


10 Feb 2010, 11:28:34 zutis_slidens rakstīja:

08 Feb 2010, 17:51:34 zutis_slidens rakstīja:
lasu un nevaru saprast..
jautājums: kādu funkciju pilda ģeneratora vadības bloks?




tā primitīvi sakot -voltage regulator nosaka kad un cik strāvas nepieciešams padot akumulatoram
patērētāji tiek ieslēgti,izslēgti ,mainās dzinēja apgr.,
Offline
Fandulis
10. Feb 2010, 12:46 #539

Kopš: 29. Nov 2004

Ziņojumi: 13041

Braucu ar: sipisnīku pi vuškom


10 Feb 2010, 09:13:37 protams rakstīja:

09 Feb 2010, 21:42:51 Fandulis rakstīja:

09 Feb 2010, 20:46:58 protams rakstīja:
kurā valstī?

BE

Varu ieteikt vienu kadru iekš NL,DenHaag kurš tikai ar BMW ņemās.Man kādreiz e38 remontēja kad tur vēl dzīvoju. pie viņa tur pat ar 760. brauca.

Ok, protams interesē, gan jau noderēs.

sensors + bloks + maiņa + jauni klipši = ~500eir
pesec

pilns sēžamais (ar sensoru un apsildi, nekas nav jājauc) = 515 eir

sport leder salon (jebkurā krāsā) = 1.600 eir

Ar tām cenām kautkas nav kārtībā, bet citu autiņu negribu

[ Šo ziņu laboja Fandulis, 10 Feb 2010, 13:57:23 ]

Offline
gintc
10. Feb 2010, 12:47 #540

Kopš: 10. Apr 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 2298

Braucu ar: X5 4.0d, e90 330i, E36 330i, F650GS Dakar, CF1000


10 Feb 2010, 11:56:48 SEMIGALL rakstīja:

10 Feb 2010, 11:28:34 zutis_slidens rakstīja:

08 Feb 2010, 17:51:34 zutis_slidens rakstīja:
lasu un nevaru saprast..
jautājums: kādu funkciju pilda ģeneratora vadības bloks?






tā primitīvi sakot -voltage regulator nosaka kad un cik strāvas nepieciešams padot akumulatoram
patērētāji tiek ieslēgti,izslēgti ,mainās dzinēja apgr.,



Nu cik tas ir par daudz?!

Lielajos mīnusos bij taa sakaraa ar to ka man 3 no 6 kveelseceem neiet, pielaist bij gruutaak tachu pieleca! nu atstaaju pie maajas min 20 lai uzsilst, sasleedzu seedekljus visu un aizgaaju! atnaaku peec 20 min skatos pilns ar kljuudaam( tai skaitaa kautkas par kaarbu, abs un veel sazin kas), domaaju restarteeshu lai pazuud. i vsjo palaist vairs nevar, akjis negriezh! neko tajaa reizee nonjeemu akji-palaadeeju, auto ievilku siltaa telpaa, un no riita aizgaaja!
Peec tam aizbraucu pie elektrikja lai pameera kaa laadee! shis saka pat pie slodzes notur tos 15 voltus vatus kas vinji tur ir! saka viss ideaali!

Nu atkal pienaak auksta diena, pielaist pielaizhu saaku leenaam uzreiz braukt uzmet kljuudu ka probleemas ar laadeeshanu! nu luuk kapeec arii ieprieksheejaa reizee akjis noseedaas! araa nedarbinaaju vienkaarshi pabraukaaju vairaak gaazeejot un peec 5 min kljuuda pazuda! Taa kaa vairs nav tik lielu miinusu shis joks vairs nav noveerots! Moraale HVZ!!!


Sorry par palagu!

[ Šo ziņu laboja FAXX, 10 Feb 2010, 12:48:01 ]

Offline

Moderatori: 968-jk, AV, Angelz, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo