Online

Pašreiz BMWPower skatās 153 viesi un 4 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 5. sērija » E60/E61 (2003-2010)

Tēma: Par un ap 5er E60

AutorsZiņojums
Kaross
14. Oct 2013, 23:41 #4841

Kopš: 21. Oct 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 4473

Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2


14 Oct 2013, 21:50:31 cementits rakstīja:

14 Oct 2013, 01:16:11 Kaross rakstīja:

13 Oct 2013, 22:15:31 Glenfiddich rakstīja:
Tad vienígá pareizá iespéja ir vinu nahrenizét???


Būtībā ir divas "pareizas" iespējas. Liec jaunu vai izmet viņu pavisam.
Nesaprotu kapēc cilvēki vispār domā, iedziļinās tajā mēslā. izmet ārā un aizmirsti par tādu lietu.

Bet ir ļoti daudzi, kuri lasa, mācās kā ar to brīnumu cīnīties. Tad mazgā, tīra, ņem nost, liek atpakaļ, pēc kāda laika atkal šo procedūru.
Tad brauc ārpus pilsētas, velk ar vienu robu un gaida, kad lampiņas pazudīs.

Kāds kādreiz ir padomājis kapēc viņš to visu dara? Ar auto ir jābrauc nevis jāčakarējas vai jādzīvo priekš viņa.

Beigās tās tīrīšanas, mazgāšanas iznāk dārgāk nekā izmest viņu ārā un aizmirst par šo murgu. Protams, vienmēr būs principiāli, domāt nespējīgi cilvēki, kas pastāvēs pie tā, ka ražotājs filtru ir ielicis un tur tam ir jābūt.
Vai vēl diskusijas par auto kūpēšanu. Nu ja auto ir nobraukts līdz klinķim, tad viņš kūp, bet normāli, parasti nekas nekūp.

Njā un pēc tam kad csdd uzlabos savus izplūdes gāzes mērītājus-pirkt jaunu PDF jo esi izgriezis un nodevis veco.


Aha. Visa Eiropā šo mītisko aparātu nav, visur griež ārā DPF un pēkšņi LV viņi parādīsies un visi raudās. Kā tad, nevajag izplatīt tukšas baumas bez pamatojuma.
DPF griež ārā Vācījā, Itālijā, Grieķijā u.t.t.
Kur ir šie aparāti un kad viņi būs LV?

-----------------
Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
http://www.kaross-chip.lv
http://www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
Offline
uldens1
15. Oct 2013, 00:08 #4842

Kopš: 28. Feb 2008

Ziņojumi: 16789

Braucu ar:


14 Oct 2013, 23:41:29 Kaross rakstīja:

14 Oct 2013, 21:50:31 cementits rakstīja:

14 Oct 2013, 01:16:11 Kaross rakstīja:

13 Oct 2013, 22:15:31 Glenfiddich rakstīja:
Tad vienígá pareizá iespéja ir vinu nahrenizét???


Būtībā ir divas "pareizas" iespējas. Liec jaunu vai izmet viņu pavisam.
Nesaprotu kapēc cilvēki vispār domā, iedziļinās tajā mēslā. izmet ārā un aizmirsti par tādu lietu.

Bet ir ļoti daudzi, kuri lasa, mācās kā ar to brīnumu cīnīties. Tad mazgā, tīra, ņem nost, liek atpakaļ, pēc kāda laika atkal šo procedūru.
Tad brauc ārpus pilsētas, velk ar vienu robu un gaida, kad lampiņas pazudīs.

Kāds kādreiz ir padomājis kapēc viņš to visu dara? Ar auto ir jābrauc nevis jāčakarējas vai jādzīvo priekš viņa.

Beigās tās tīrīšanas, mazgāšanas iznāk dārgāk nekā izmest viņu ārā un aizmirst par šo murgu. Protams, vienmēr būs principiāli, domāt nespējīgi cilvēki, kas pastāvēs pie tā, ka ražotājs filtru ir ielicis un tur tam ir jābūt.
Vai vēl diskusijas par auto kūpēšanu. Nu ja auto ir nobraukts līdz klinķim, tad viņš kūp, bet normāli, parasti nekas nekūp.

Njā un pēc tam kad csdd uzlabos savus izplūdes gāzes mērītājus-pirkt jaunu PDF jo esi izgriezis un nodevis veco.


Aha. Visa Eiropā šo mītisko aparātu nav, visur griež ārā DPF un pēkšņi LV viņi parādīsies un visi raudās. Kā tad, nevajag izplatīt tukšas baumas bez pamatojuma.
DPF griež ārā Vācījā, Itālijā, Grieķijā u.t.t.
Kur ir šie aparāti un kad viņi būs LV?
pec ka vacija izsniedz zaļas uzlimes iebraukšanai pilseta???

[ Šo ziņu laboja uldens1, 15 Oct 2013, 00:09:16 ]

Offline
PASSATizhi
15. Oct 2013, 00:12 #4843

Kopš: 25. Jun 2009

No: Jūrmala

Ziņojumi: 8681

Braucu ar: 686hp

viņiem savas tabulas ar auto parametriem
Offline
Kaross
15. Oct 2013, 00:14 #4844

Kopš: 21. Oct 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 4473

Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2

Atkarībā no auto ražošanas gada un Euro normām, bet neviens fizisko auto stāvokli nepārbauda.

-----------------
Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
http://www.kaross-chip.lv
http://www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
Offline
uldens1
15. Oct 2013, 00:17 #4845

Kopš: 28. Feb 2008

Ziņojumi: 16789

Braucu ar:


15 Oct 2013, 00:14:29 Kaross rakstīja:
Atkarībā no auto ražošanas gada un Euro normām, bet neviens fizisko auto stāvokli nepārbauda.
tad nakujam veciem dizeliem liek katus kuri tur no dzimšanas nav bijuši nekad,un netikai dizeļiem

[ Šo ziņu laboja uldens1, 15 Oct 2013, 00:17:39 ]

Offline
Kaross
15. Oct 2013, 00:19 #4846

Kopš: 21. Oct 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 4473

Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2

Tāpēc, ka katalizators nav kvēpu filtrs.
Tās ir divas dažādas lietas.

-----------------
Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
http://www.kaross-chip.lv
http://www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
Offline
uldens1
15. Oct 2013, 00:21 #4847

Kopš: 28. Feb 2008

Ziņojumi: 16789

Braucu ar:


15 Oct 2013, 00:19:35 Kaross rakstīja:
Tāpēc, ka katalizators nav kvēpu filtrs.
Tās ir divas dažādas lietas.
labi,labi,bet tas vissticamak nozime ka vini fiziski tomer parbauda to atbilstibu šadai vai tadai normai
Offline
Kaross
15. Oct 2013, 00:35 #4848

Kopš: 21. Oct 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 4473

Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2

Atkārtošu vēlreiz visu ko jau esmu stāstījis.
Kvēpu filtrs- DPF aiztur cietās daļiņas, kuras TA un citās apskatēs nemēra. TA mēra gāzes un to sastāvu. CO u.t.t.
Cietās daļiņas šajos mērījumos neuzrādās.


-----------------
Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
http://www.kaross-chip.lv
http://www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
Offline
Sancho1
15. Oct 2013, 00:38 #4849

Kopš: 23. Nov 2004

Ziņojumi: 772

Braucu ar: Audi S6 V10 5.2


10 Oct 2013, 07:44:27 protams rakstīja:

10 Oct 2013, 00:43:29 Sancho1 rakstīja:
kas par prikolu, ka noslaapeejot - uz panelja izmet ka nedeg gabariits? Visas spuldzes straadaa, viss it kaa ok...

Parasti arī parāda kurā pusē, priekšā vai aizmugurē. Jeb ja braukā ar gabarītiem un miglām, tad noslāpējot rāda, ka gabarīti palikuši ieslēgti.


raada priekshaa - labaa puse
Offline
uldens1
15. Oct 2013, 00:43 #4850

Kopš: 28. Feb 2008

Ziņojumi: 16789

Braucu ar:


15 Oct 2013, 00:35:47 Kaross rakstīja:
Atkārtošu vēlreiz visu ko jau esmu stāstījis.
Kvēpu filtrs- DPF aiztur cietās daļiņas, kuras TA un citās apskatēs nemēra. TA mēra gāzes un to sastāvu. CO u.t.t.
Cietās daļiņas šajos mērījumos neuzrādās.

es jau nerunaju pa TA,bet pa uzlimem ko izsniedz lai drikstetu iebraukt pilseta.
Offline
Kaross
15. Oct 2013, 01:00 #4851

Kopš: 21. Oct 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 4473

Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2

Uzlimes izsniedzot skatās automašīnas marku un modeli, nevis konkrētā auto stāvokli. Attiecīgi to kurai konkrētajai Euro normai atbilst auto. iespējams arī kaut ko mēra. tik sīki nezinu.

-----------------
Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
http://www.kaross-chip.lv
http://www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
Offline
AigarsV
15. Oct 2013, 06:17 #4852

Kopš: 26. May 2003

Ziņojumi: 512

Braucu ar:

Aizpilda web formu, pievieno tehniskas apliecibas kopiju un vini atsuta uzlimi.
Offline
Puuchuks
15. Oct 2013, 08:32 #4853

Kopš: 03. Jul 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 24359

Braucu ar: BMW


15 Oct 2013, 00:08:50 uldens1 rakstīja:
pec ka vacija izsniedz zaļas uzlimes iebraukšanai pilseta???

apskatās tehpasi un izsniedz. ne1 neko nemēra
Offline
Glenfiddich
15. Oct 2013, 10:29 #4854

Kopš: 23. Aug 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 1352

Braucu ar: 3.0D

Nu káds no Jums te sasipies meistaríbá! Vecajiem dízeliem jau stáv kats, vismaz manam 94.g bija.Liek dpf lai dabútu zalo uzlími uz e39. p.s. viegli runát tiem kas jau so procesu izveikushi, bet man ká tikai ménesi lietotájam dilemma: mazgát, dedzinát vai izgriezt.Co - 1.85. p.s.s.vecajam izgriezot katu nekádu izmainu nebija, pa 10 gadiem aizaudzis tik % 40-50, tá ka jéga tajá visá ir!
Offline
cmax
15. Oct 2013, 12:51 #4855

Kopš: 03. Jan 2013

Ziņojumi: 1122

Braucu ar:


15 Oct 2013, 10:29:23 Glenfiddich rakstīja:
Nu káds no Jums te sasipies meistaríbá! Vecajiem dízeliem jau stáv kats, vismaz manam 94.g bija.Liek dpf lai dabútu zalo uzlími uz e39. p.s. viegli runát tiem kas jau so procesu izveikushi, bet man ká tikai ménesi lietotájam dilemma: mazgát, dedzinát vai izgriezt.Co - 1.85. p.s.s.vecajam izgriezot katu nekádu izmainu nebija, pa 10 gadiem aizaudzis tik % 40-50, tá ka jéga tajá visá ir!

Te drīzak ir stāsts par to ka e39 jau no rupnīcas izbraucot neatbilda vajadzīgajai euro normai. Tad nu civilizētā servisā ieliek dpf un iszniedz papīru par to ka ir dpf un teorētiski tai euro 5 normai būtu jābūt.

Analoģiski ar ugunsdzēšamajiem aparātiem-jābūt un nedrīkst būt notecējis termiņš, par to vai viņs reāli strādā neviens nevar pateikt.
Offline
uldens1
15. Oct 2013, 14:19 #4856

Kopš: 28. Feb 2008

Ziņojumi: 16789

Braucu ar:

interesanti kas tiks darits lai saniegtu euro6
Offline
Valcha
15. Oct 2013, 15:09 #4857

Kopš: 10. Dec 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 21339

Braucu ar: ar ar ar ..

AdBlue
Offline
ramyrez
16. Oct 2013, 15:46 #4858

Kopš: 11. Nov 2010

No: Jūrmala

Ziņojumi: 428

Braucu ar: BMW 850Ci

Vēljoprojām meklēju E60 530D/535D ar bagātu komplektāciju-intresē tikai ļoti labā stāvoklī ar zināmu un tītru vesturi-budžets 11.000eur!
Offline
Kaross
16. Oct 2013, 23:30 #4859

Kopš: 21. Oct 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 4473

Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2


15 Oct 2013, 10:29:23 Glenfiddich rakstīja:
Nu káds no Jums te sasipies meistaríbá! Vecajiem dízeliem jau stáv kats, vismaz manam 94.g bija.Liek dpf lai dabútu zalo uzlími uz e39. p.s. viegli runát tiem kas jau so procesu izveikushi, bet man ká tikai ménesi lietotájam dilemma: mazgát, dedzinát vai izgriezt.Co - 1.85. p.s.s.vecajam izgriezot katu nekádu izmainu nebija, pa 10 gadiem aizaudzis tik % 40-50, tá ka jéga tajá visá ir!


Es atvainojos, bet ko tu te murgo?
Katalizators un DPF ir kā diena pret nakti.

Gribu redzēt kā tam tavam vai kādam citam E39 uzstāda DPF.

Murgs kaut kāds. Pirmkārt neeksistē tāds EDC15 kompis BMW izpildījumā ar DPF filtru. Līdz ar to tev kaut kādā mistiskā veidā ir jāmaina vadības bloks no E60 (EDC16) attiecīgi visa pravotka + izpūtējā jāiemetina divi temperatūras sensori, jāiemetina trubiņas priekš diferenciāl-spiediena sensora un vēl kaudze sīkumu. Piedevām tas viss vēl jāsajūdz kaut kā ar 5L40 kārbu un ABS. Lieki laikam piebilst, ka EDC16 nekad nav bijis šādā kombinācija.
No tā secinam, ka ir jāmaina arī kārba. karoč tāda pārbuve pa smuko.



-----------------
Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
http://www.kaross-chip.lv
http://www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
Offline
Jonix
17. Oct 2013, 08:02 #4860

Kopš: 02. May 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 623

Braucu ar: 43 68 69 70 74 75 6E 69 6E 67

Ir, ir tādi DPF!
Tos uzstāda automašīnām, kurām DPF no rūpnīcas nav bijis paredzēts/uzstādīts.
Pēdējā laikā, no DE atvestiem dīzeļiem tādi ir vairākkārt redzēti, viens no tiem arī bija E39.

Ideja ir, lai vecais auto varētu dabūt zaļo punktu logā, nemaksājot pārmērīgus nodokļus. Vāciešiem tas ir ļoti būtiski un pie pirkšanas diez gan jūtami palielina auto cenu.

Protams, reģenerācijas process šiem "DPF" nenotiek, jo dzinēja vadības blokā nekas tāds nav paredzēts, kā arī uzbūve vairāk līdzinās advancētam katalizatoram, nevis kvēpu filtram.

-----------------
www.Remap.lv Chiptuning
www.dpf-serviss.lv - DPF, FAP, OPF sistēmu diagnostika un remonts.
----------------
• Jaudas palielināšana - individuāls regulējums katram, arī projektauto
• AdBlue, EGR, Flaps
• DPF serviss
• Immo off
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, AiwaShuraLLP, Angelz, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo