Online

Pašreiz BMWPower skatās 62 viesi un 16 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Kas notiek ielās?

Tēma: Nozagts AUTO

AutorsZiņojums
Elagrs
15. Jun 2018, 15:35 #4621

Kopš: 23. Dec 2016

Ziņojumi: 89

Braucu ar:


15 Jun 2018, 15:08:27 @Staris rakstīja:
Bet vai tas nozīmē, ka var uztaisīt kopiju arī visiem imobilaizeriem? Tā arī neviens nav atbildējis vai signāls mainās visu laiku viena algoritma ietvaros vai visu mūžu sūta vienu un to pašu 128 simbolu virteni?


ejot gulet, ietin atsleegas follijaa
Offline
Ards
15. Jun 2018, 15:57 #4622

Kopš: 22. Feb 2015

No: Rīga

Ziņojumi: 493

Braucu ar: Toyotu


15 Jun 2018, 15:49:13 @bertons rakstīja:

15 Jun 2018, 15:03:05 @Ards rakstīja:
Muļķības kkādas, dzinējs izslēdzas aptuveni pēc 2-3min, iepriekš par to brīdinot displejā, No Key detected. Tā ka tu paspēsi sabremzēties un apstaties.

Respektīvi, Toyotai nepārtraukti čeko ir/nav atslēga. Zagļi acīmredzot uztaisa atslēgas kopiju.

Jauztaisa eksperiments, braucot pa ceļu jāizņem baterija atslēgas brelokam..



Vispaar jau Eiropaa vismaz ir aizliegts glushiit nost motoru gaitaa. Tas ka tev displejaa raada key not detected neko nenoziimee.


hz, jāpamēģina būs.
Offline
Frostijs
15. Jun 2018, 16:32 #4623

Kopš: 05. Oct 2016

No: Ventspils

Ziņojumi: 636

Braucu ar:

https://www.youtube.com/watch?v=ZSxubcxxXS4

Droši var braukt bez. Tik nedrīkst attaisīt durvis.
Offline
HUBLOC
15. Jun 2018, 16:35 #4624

Kopš: 02. Oct 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 4743

Braucu ar: Q7

mhm, braucot uz 200km/h rodas nepārvarama vēlme attaisīt durvis
Offline
Frostijs
15. Jun 2018, 16:40 #4625

Kopš: 05. Oct 2016

No: Ventspils

Ziņojumi: 636

Braucu ar:

Beidz pārspīlēt.
Offline
walder
15. Jun 2018, 16:43 #4626

Kopš: 18. Apr 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 8647

Braucu ar: 7 seat MPV


15 Jun 2018, 16:10:20 @muldis rakstīja:
nekas neglushijas - brauc kamer noslape

+1 kamēr nenoslāpēsi tikmēr brauc kaut līdz Lietuvai
Offline
Jantarix
15. Jun 2018, 16:55 #4627

Kopš: 29. Mar 2006

Ziņojumi: 1750

Braucu ar: Turbo Mersedesu

brauc cik ilgi gribi, (taisi vaļā durvis, bagaznieku, pārsegu utt)
galvenais nenoslāpēt
Offline
Staris
15. Jun 2018, 17:26 #4628

Kopš: 24. Apr 2006

No: Ventspils

Ziņojumi: 30528

Braucu ar: ra ucuarB

Kas notiek, ja papildus imobilaizeram baterija izlādējas?
tā kā atlikt diršanu
Offline
alxz
15. Jun 2018, 17:35 #4629

Kopš: 15. Sep 2015

No: Zilupe

Ziņojumi: 2609

Braucu ar: riteni


15 Jun 2018, 17:26:37 @Staris rakstīja:
Kas notiek, ja papildus imobilaizeram baterija izlādējas?
tā kā atlikt diršanu


par to viņš sāk pīkstēt pāris dienas iepriekš, kuru laikā droši vari paspēt nomainīt bateriju.
Offline
Staris
15. Jun 2018, 18:04 #4630

Kopš: 24. Apr 2006

No: Ventspils

Ziņojumi: 30528

Braucu ar: ra ucuarB

un vidējais aritmētiskais powerists maina bateriju tikai tad, kad nevar vairs pielaist un ir izdinģējis, lai čoms atved viņam klāt. Protams, ka draugam nesamaksā ne par vešanu, ne bateriju

[ Šo ziņu laboja Staris, 15 Jun 2018, 18:05:10 ]

Offline
zebra
15. Jun 2018, 18:09 #4631

Kopš: 13. Aug 2009

Ziņojumi: 2044

Braucu ar: tavu mammu

Kas notiek, ja atver vadītāja durvis braucošam auto (piemēram, pie 30m/h)?

Pie 5km/h automātiski nostrādā rokas bremze. Ātrāk nav mēģināts.

Runāju par šīs gadu desmites automašīnām.

E60 pats var izkāpt, kamēr mašīna brauc.
Offline
KriSsMans
15. Jun 2018, 20:23 #4632

Kopš: 07. Jun 2013

No: Baloži

Ziņojumi: 361

Braucu ar: Akrapovic


15 Jun 2018, 18:09:10 @zebra rakstīja:
Kas notiek, ja atver vadītāja durvis braucošam auto (piemēram, pie 30m/h)?

Pie 5km/h automātiski nostrādā rokas bremze. Ātrāk nav mēģināts.

Runāju par šīs gadu desmites automašīnām.

E60 pats var izkāpt, kamēr mašīna brauc.

Tas bija tikai pāris f sērijām, cik atceros bija pāris jauni bmw modeļi, kur pie atvērtām durvīm nemet P.
Runājot par atslēgām, tas ir pilnīgs idiotisms ka vari aizbraukt bez auto atslēgām tālu prom un pēc tam noslāpējot auto meklēt tuvāko vilciena staciju. Tas tikai atvieglo zagļiem darbu.
Offline
berny757
16. Jun 2018, 01:41 #4633

Kopš: 08. Aug 2006

Ziņojumi: 4243

Braucu ar: G30 530e M performance, e30 cabrio, e21 rally, VW golf2 gti, MB 500SEC


15 Jun 2018, 18:09:10 @zebra rakstīja:
Kas notiek, ja atver vadītāja durvis braucošam auto (piemēram, pie 30m/h)?

Pie 5km/h automātiski nostrādā rokas bremze. Ātrāk nav mēģināts.

Runāju par šīs gadu desmites automašīnām.

E60 pats var izkāpt, kamēr mašīna brauc.

Speciāli neesmu mēģinājis. Bet ja esi piesprādzejies, durvis var atvērt.
Variants kā uztaisīt grūtāku to aizdzīšanu ir. Ko līdz auto neuztver atslēgu, pēc pilnas apstāšanās automātiski izslēdzas dzinējs. Tādā veidā nebūs kļūdu ka uz bāņa pie 200 nomet pa mēmajiem, bet sliktākajā gadījumā paliksi pie zaļā uz krustojuma.
Offline
Staris
16. Jun 2018, 01:52 #4634

Kopš: 24. Apr 2006

No: Ventspils

Ziņojumi: 30528

Braucu ar: ra ucuarB

Un ko tas zaglim maina? Viņš izbrauc auto no sētas/stāvlaukuma 100m tālāk un pēc tam 10sec laikā piekodē atslēgu caur OBD. Cita lieta, ja OBD ir bloķēts.
Offline
berny757
16. Jun 2018, 02:13 #4635

Kopš: 08. Aug 2006

Ziņojumi: 4243

Braucu ar: G30 530e M performance, e30 cabrio, e21 rally, VW golf2 gti, MB 500SEC

Neesmu gopārs un nezinu kā tas notiek. Bet pieļauju ka ražotājam, uzveidot sistēmu kas neļauj vienkārši no obd uzburt jaunu atslēgu lai atkārtotu startēšanu, būtu diezgan viegli.
Jebkurā gadījumā, tās 10sec pie zaļās gaismas jau būtu daudz grūtākas nekā vienkārši turpinot ceļu
Offline
Staris
16. Jun 2018, 02:37 #4636

Kopš: 24. Apr 2006

No: Ventspils

Ziņojumi: 30528

Braucu ar: ra ucuarB

Jaunāko gadu auto nu jau var izmantot 2 līmeņu aizsardzību imobilaizeriem. Tas nozīmē 2 kodu pārraidīšanu no kuriem viens ir nemainīgs un otrs mainīgs. Bet arī šajā gadījumā neredzu veidu kā tas palīdz pret transponderiem, jo mainīgais kods nomainās pēc auto iedarbināšanas un ir nepieciešamas tikai nākamajā atslēgas izmantošanas reizē.
Ja godīgi brīnos, ka nekur neizdodas izlasīt precīzāku aprakstu par ārštata imobilaizeru darbību.
Visur raksta, ka iebūvētais pa lielam pārsūta vienu sūdīgi kriptētu nemainīgu paroli no atslēgas uz automašīnu. Kodu atkost var vidēji 6h vai atkal transponders.
Ko dara skybrake un taml? Viņi nepārtraukti sazinās savā starpā. Vai viņi izmanto algoritmu, kurš sūta katru reizi citu kodu vai arī dzenā vienu sūdu visu laiku? Gribētos jau ticēt, ka tāds skybrake tomēr darbojas līdzīgi kā kodu kalkulators, kurš ik pa 10sec prasa jaunu kodu nosaukt.
Bet kā ir patiesībā? Ir kāds lasāms raksts par to?
Offline
berny757
16. Jun 2018, 02:59 #4637

Kopš: 08. Aug 2006

Ziņojumi: 4243

Braucu ar: G30 530e M performance, e30 cabrio, e21 rally, VW golf2 gti, MB 500SEC

Precīzu salīdzinājumu iedevu. Būtu pietiekami, ja atslēga darbotos kā kodu kalkulators. Neapstrīdu ka tas būtu šķērslis auto aizdzīšanai, bet kā iepriekš rakstīju, tas noteikti būtu šķērslis pie katra luksofora, kad kods būtu jāuzģenerē no jauna.
Offline
bmwaddict
16. Jun 2018, 06:01 #4638

Kopš: 23. Oct 2002

No: Ogre

Ziņojumi: 8263

Braucu ar: BMW pa Los Angeles


15 Jun 2018, 13:45:23 @7781 rakstīja:
Padomajiet no otras puses. Pis pa bani 250 un kludas pec sho chipu vairs nenolasa, nepamani ka auto driz izslegsies, motors izsledzas, un tad pamegini apstaties bez bremzu pastiprinataja, vel labak lai sture sasledzas, vai vel kada no jusu super idejam

nu labi tad cits variants - kad auto apstaajas (pie luksafora etc) tad momentaa izrubaas motors un uzliekaas rocene. un tev pirms tam spidometraa pat neko neteiks jo tu taapat nelasi, tikai peec tam saak mirgot LLP lampinja..
taa buus labaak?

[ Šo ziņu laboja bmwaddict, 16 Jun 2018, 06:12:56 ]

Offline
yanjux
16. Jun 2018, 08:16 #4639

Kopš: 02. Jul 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 4882

Braucu ar: mīkstu jumtu

Principā BMW panelī jau sen vajadzēja iestrādāt LLP brīdinājuma signālu.
Sākumā protams dzeltenā krāsā lai iedegas - brīdina, pēc tam sarkans.

Un ekrānā kā paskaidrojums varētu rādīties teksts:

As soon as possible start new topic in BMWPower.lv.
Offline
kkas
16. Jun 2018, 09:13 #4640

Kopš: 22. Apr 2008

Ziņojumi: 9847

Braucu ar: Alfu

izskatās powerā ir potenciāls, VAG un BMW inženieru departamnenti ar visām nodaļām nervozi pīpē maliņā
Online

Moderatori: 968-jk, AV, AiwaShuraLLP, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo