Online
Pašreiz BMWPower skatās 68 viesi un 7 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Braucēji, bļin... IV
Autors | Ziņojums |
edzhaans | 21. Jul 2016, 22:20 |
#4601
|
|  Kopš: 15. Jan 2012
Ziņojumi: 7337
Braucu ar:
| Auto.
Ja noteikumos nekas nav mainījies.[ Šo ziņu laboja edzhaans, 21 Jul 2016, 22:21:00 ] | Offline | | |
pekinens | 21. Jul 2016, 22:23 |
#4602
|
|  Kopš: 10. Nov 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 980
Braucu ar: e30; e87
|
21 Jul 2016, 22:20:36 @edzhaans rakstīja:
Auto.
Ja noteikumos nekas nav mainījies.
nu man arī tā likās, bet ve\lukiem pie dirsis  | Offline | | |
Lala | 21. Jul 2016, 22:24 |
#4603
|
|  Kopš: 16. Nov 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 3451
Braucu ar: Visādiem pedāļiem un Svensonu kasti.
|
21 Jul 2016, 22:19:36 @pekinens rakstīja:
ja velo brauc pa veloceliņu un auto grib nogriezties.. kuram priekšroka pēc csn?
Nogriežoties jāpalaiž visi, kas brauc/iet taisni.
Ir gan nianse - jā veloceļš brauktuvi šķērso ārpus krustojuma, tad velo nav priekšroka.
Bet braucot krustojuma robežas grūti precīzi noteikt, tāpēc labāk palaist, es tā daru, un nejūtos traucēts.
Velojoslu gadījumā velo absolūta priekšroka, ja velo brauc taisni! [ Šo ziņu laboja Lala, 21 Jul 2016, 22:26:30 ] | Offline | | |
switch | 21. Jul 2016, 22:27 |
#4604
|
| Kopš: 12. Mar 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 762
Braucu ar: 30
| ja velo peds, tad nav priekšroka...  | Offline | | |
Araajz  | 21. Jul 2016, 22:29 |
#4605
|
|  Kopš: 30. Aug 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 28497
Braucu ar: E39
|
21 Jul 2016, 22:19:54 @switch rakstīja:
mežaparkā ir lielisks piemērs uz Kokneses prospekta, ir veloceliņš labajā malā, a velopedi tik min pa ceļa malu. bļin, kas jūs esat ne tikai stulbi ,bet arī akli? 
Tur nav velo ceļš | Offline | | |
Lala | 21. Jul 2016, 22:33 |
#4606
|
|  Kopš: 16. Nov 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 3451
Braucu ar: Visādiem pedāļiem un Svensonu kasti.
|
21 Jul 2016, 22:29:00 @Araajz rakstīja:
21 Jul 2016, 22:19:54 @switch rakstīja:
mežaparkā ir lielisks piemērs uz Kokneses prospekta, ir veloceliņš labajā malā, a velopedi tik min pa ceļa malu. bļin, kas jūs esat ne tikai stulbi ,bet arī akli? 
Tur nav velo ceļš
Šiem taču viss viens, te taču raksta, ka neesot laika CSN lasīt, bet viedoklis ir.
LLP | Offline | | |
Fandulis | 21. Jul 2016, 22:37 |
#4607
|
| Kopš: 29. Nov 2004
Ziņojumi: 13804
Braucu ar: sipisnīku pi vuškom
| Problēmas ir tiem, kuri guļ ar lauztiem kauliem traumās, man pa lielam ir poh.
Nemīz lala, es ar veļuku arī braucu, tikai netēloju debiliķi. | Offline | | |
alnisg | 21. Jul 2016, 22:39 |
#4608
|
| Kopš: 29. Jul 2015
Ziņojumi: 2083
Braucu ar:
|
21 Jul 2016, 22:24:44 @Lala rakstīja:
21 Jul 2016, 22:19:36 @pekinens rakstīja:
ja velo brauc pa veloceliņu un auto grib nogriezties.. kuram priekšroka pēc csn?
Nogriežoties jāpalaiž visi, kas brauc/iet taisni.
Ir gan nianse - jā veloceļš brauktuvi šķērso ārpus krustojuma, tad velo nav priekšroka.
Bet braucot krustojuma robežas grūti precīzi noteikt, tāpēc labāk palaist, es tā daru, un nejūtos traucēts.
Velojoslu gadījumā velo absolūta priekšroka, ja velo brauc taisni!
Csn palīdz uzturēt kārtību, tas labi, bet primārie ir fizikas likumi, kas rezultātu divu ievērojami atšķirīgu masu sadursmei raksturo pavisam konkrēti. Un realitāte ir tāda, ka Lāčplēša ielas veloceliņa gadījumā ir liela iespējamība, ka, pat, uzmanīgs autobraucējs, nogriežoties, var to veļļuku nepamanīt... to es no savas pieredzes, daudz braucot gan ar autiņu, gan ar veļļuku. | Offline | | |
|
Gi-Unit | 21. Jul 2016, 22:42 |
#4609
|
|  Kopš: 09. May 2007
Ziņojumi: 525
Braucu ar: Ferrari
| Mēneša laikā sanācis braukt pa Tīnūžu šoseju vairākas reizes un varu teikt tikai to, ka visi koka ratu vadītāji kļūst iespaidīgi dumji un pamatīgi zaudē realitātes sajūtu, kad viņi lido garām ar 160+, apdzen līkuma iekšmalās, dirsina citus vadītājus utt.
Pagaidām sliktākais posms pa kuru esmu braucis  | Offline | | |
kurlis | 21. Jul 2016, 22:47 |
#4610
|
|  Kopš: 19. Dec 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 4197
Braucu ar:
|
21 Jul 2016, 22:42:58 @Gi-Unit rakstīja:
Mēneša laikā sanācis braukt pa Tīnūžu šoseju vairākas reizes un varu teikt tikai to, ka visi koka ratu vadītāji kļūst iespaidīgi dumji un pamatīgi zaudē realitātes sajūtu, kad viņi lido garām ar 160+, apdzen līkuma iekšmalās, dirsina citus vadītājus utt.
Pagaidām sliktākais posms pa kuru esmu braucis 
Nu jau kādu laiku apspriesta patiesība Tiešām sajūta, ka cilvēki zaudē realitātes sajūtu dēļ lēzenajiem līkumiem un garajām taisnēm, tāpēc arī notiek letālas avārijas.
Esam piesardzīgi un čekojam visas situācijas, jo dalbajobu ir daudz .. | Offline | | |
karlsonss | 21. Jul 2016, 22:49 |
#4611
|
| Kopš: 02. Feb 2009
No: Jelgava
Ziņojumi: 23038
Braucu ar:
| Kas ir koka rati? | Offline | | |
Lala | 21. Jul 2016, 22:57 |
#4612
|
|  Kopš: 16. Nov 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 3451
Braucu ar: Visādiem pedāļiem un Svensonu kasti.
|
21 Jul 2016, 22:39:33 @alnisg rakstīja:
Csn palīdz uzturēt kārtību, tas labi, bet primārie ir fizikas likumi, kas rezultātu divu ievērojami atšķirīgu masu sadursmei raksturo pavisam konkrēti. Un realitāte ir tāda, ka Lāčplēša ielas veloceliņa gadījumā ir liela iespējamība, ka, pat, uzmanīgs autobraucējs, nogriežoties, var to veļļuku nepamanīt... to es no savas pieredzes, daudz braucot gan ar autiņu, gan ar veļļuku.
Nez' te viss sanāk, velo ātrums lielāks nekā Lāčplēša ielā, bet sanāk, jo pat Porsche samazina ātrumu līdz gliemezim.
 Spied "Play", lai skatītos video! | Offline | | |
alnisg | 21. Jul 2016, 22:57 |
#4613
|
| Kopš: 29. Jul 2015
Ziņojumi: 2083
Braucu ar:
|
21 Jul 2016, 22:47:33 @kurlis rakstīja:
21 Jul 2016, 22:42:58 @Gi-Unit rakstīja:
Mēneša laikā sanācis braukt pa Tīnūžu šoseju vairākas reizes un varu teikt tikai to, ka visi koka ratu vadītāji kļūst iespaidīgi dumji un pamatīgi zaudē realitātes sajūtu, kad viņi lido garām ar 160+, apdzen līkuma iekšmalās, dirsina citus vadītājus utt.
Pagaidām sliktākais posms pa kuru esmu braucis 
Nu jau kādu laiku apspriesta patiesība Tiešām sajūta, ka cilvēki zaudē realitātes sajūtu dēļ lēzenajiem līkumiem un garajām taisnēm, tāpēc arī notiek letālas avārijas.
Esam piesardzīgi un čekojam visas situācijas, jo dalbajobu ir daudz ..
Ar to apdzīšanu pagriezienos pa iekšmalu, gan, ir tā, ja brauc tajā ne visai platajā šosejā tā, ka iekšmalā pietiek vietas apdzīšanai pa iekšmalu, pats esi lohs, ka pa ceļa vidu vazājies. Bet tai Kokneses šosejai ir cita problēma, proti, tie, kas ārzemēs braukuši, zinās, ka ārzemēs apdzīšana pa sadalošajām joslām priekš nogriešanās, tiek novērsta ar drošības saliņu palīdzību. | Offline | | |
switch | 21. Jul 2016, 23:00 |
#4614
|
| Kopš: 12. Mar 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 762
Braucu ar: 30
|
negribu iedziļinaties velo terminos, vai šis ir velo ceļš vai velo rekomendētais veloceļš, bet tur velo var droši sipt, kapec tad pa ceļu jabrauc? tur drošāk, ari ,ja gājēju nav, tāpat min pa ceļu. 
Nauri, LLP ir tad, kad guli slimnīcā ar lauztiem kauliem, man jau poh. :savz_avto_sava_pils: | Offline | | |
alnisg | 21. Jul 2016, 23:04 |
#4615
|
| Kopš: 29. Jul 2015
Ziņojumi: 2083
Braucu ar:
|
21 Jul 2016, 22:57:14 @Lala rakstīja:
21 Jul 2016, 22:39:33 @alnisg rakstīja:
Csn palīdz uzturēt kārtību, tas labi, bet primārie ir fizikas likumi, kas rezultātu divu ievērojami atšķirīgu masu sadursmei raksturo pavisam konkrēti. Un realitāte ir tāda, ka Lāčplēša ielas veloceliņa gadījumā ir liela iespējamība, ka, pat, uzmanīgs autobraucējs, nogriežoties, var to veļļuku nepamanīt... to es no savas pieredzes, daudz braucot gan ar autiņu, gan ar veļļuku.
Nez' te viss sanāk, velo ātrums lielāks nekā Lāčplēša ielā, bet sanāk, jo pat Porsche samazina ātrumu līdz gliemezim.
 Spied "Play", lai skatītos video!
Nu, neko, jau,... ar veļļuku lielākā ātrumā ieurbjot stāvošā vai nelielā ātrumā kustošā poršē, kauko jau no fizikas apgūsi. | Offline | | |
kom | 21. Jul 2016, 23:09 |
#4616
|
|  Kopš: 15. Oct 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 2721
Braucu ar: audi
|
21 Jul 2016, 23:00:54 @switch rakstīja:
negribu iedziļinaties velo terminos, vai šis ir velo ceļš vai velo rekomendētais veloceļš, bet tur velo var droši sipt, kapec tad pa ceļu jabrauc? tur drošāk, ari ,ja gājēju nav, tāpat min pa ceļu. 
415 zīme - kopējais gājēju un velo ceļš, pie kam velo un gājēju daļa nav atdalīta ar svītru. Gājēju tur parasti ir pietiekoši daudz, tāpēc ar velo braukt ātri nevar, vismaz tie, kas nav atsaldēti, kā šeit daži labi. Tāpēc tie kas vēlas braukt ātri, brauc ar velo pa ielu, un tas nav aizliegts. | Offline | | |
|
Lala | 21. Jul 2016, 23:10 |
#4617
|
|  Kopš: 16. Nov 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 3451
Braucu ar: Visādiem pedāļiem un Svensonu kasti.
|
21 Jul 2016, 23:00:54 @switch rakstīja:
negribu iedziļinaties velo terminos, vai šis ir velo ceļš vai velo rekomendētais veloceļš, bet tur velo var droši sipt, kapec tad pa ceļu jabrauc? tur drošāk, ari ,ja gājēju nav, tāpat min pa ceļu. 
Nauri, LLP ir tad, kad guli slimnīcā ar lauztiem kauliem, man jau poh. :savz_avto_sava_pils:
Nē, nav droši.
Vairums velo sadursmju ir ar gājējiem, uz IETves velo nav vietas.
Kā te var lasīt, dažiem ir problēma palaist nogriežoties, arī sadursmes risks.
Uz brauktuves LV ir drošāk.
P.S. Bildē kopīgs gājēju un velosipēdu ceļš, drīkst mīt pa brauktuvi. | Offline | | |
shuttle | 21. Jul 2016, 23:12 |
#4618
|
|  Kopš: 28. Feb 2014
No: Ogre
Ziņojumi: 309
Braucu ar:
|
21 Jul 2016, 22:57:43 @alnisg rakstīja:
21 Jul 2016, 22:47:33 @kurlis rakstīja:
21 Jul 2016, 22:42:58 @Gi-Unit rakstīja:
Mēneša laikā sanācis braukt pa Tīnūžu šoseju vairākas reizes un varu teikt tikai to, ka visi koka ratu vadītāji kļūst iespaidīgi dumji un pamatīgi zaudē realitātes sajūtu, kad viņi lido garām ar 160+, apdzen līkuma iekšmalās, dirsina citus vadītājus utt.
Pagaidām sliktākais posms pa kuru esmu braucis 
Nu jau kādu laiku apspriesta patiesība Tiešām sajūta, ka cilvēki zaudē realitātes sajūtu dēļ lēzenajiem līkumiem un garajām taisnēm, tāpēc arī notiek letālas avārijas.
Esam piesardzīgi un čekojam visas situācijas, jo dalbajobu ir daudz ..
Ar to apdzīšanu pagriezienos pa iekšmalu, gan, ir tā, ja brauc tajā ne visai platajā šosejā tā, ka iekšmalā pietiek vietas apdzīšanai pa iekšmalu, pats esi lohs, ka pa ceļa vidu vazājies. Bet tai Kokneses šosejai ir cita problēma, proti, tie, kas ārzemēs braukuši, zinās, ka ārzemēs apdzīšana pa sadalošajām joslām priekš nogriešanās, tiek novērsta ar drošības saliņu palīdzību.
Tad tā i tinuzu, kokness vai maskavs šosej?  | Offline | | |
alnisg | 21. Jul 2016, 23:23 |
#4619
|
| Kopš: 29. Jul 2015
Ziņojumi: 2083
Braucu ar:
|
21 Jul 2016, 23:12:43 @shuttle rakstīja:
.........
Tad tā i tinuzu, kokness vai maskavs šosej? 
Da', kāda Tev šķirba, posms Saurieši - Tīnūži vai Tīnūži - Koknese. Pirmais īsāks un šaurāks, otrs garāks un platāks ..., bet pamatproblēmas jau tās pašas. | Offline | | |
XK220 | 22. Jul 2016, 00:27 |
#4620
|
| Kopš: 26. Dec 2015
No: Rīga
Ziņojumi: 3292
Braucu ar: Sarkanu, baltu un melnu
|
21 Jul 2016, 16:15:00 @kiddLV rakstīja:
21 Jul 2016, 16:13:11 @zulus rakstīja:
21 Jul 2016, 16:11:54 @kiddLV rakstīja:
Man gan ir jautājums - kam un ko Tu taisies salauzt ar tik milzonīgām rokām?
Varbūt Launerta kungs ir ļoti izveicīgs, muks, kamēr nogursi un tad iespers 
nē, nu nav tā, ka man nebūtu liekas svars - es droši vien nomirtu pirms panāktu tādu sportistu dzīvē. tiesa gan - šāds lauzējs mani īsti nebiedē...
https://scontent-waw1-1.xx.fbcdn.net/v/t1.0-9/1...&oe=5818928F
Launerta kungs nevienam nespers un neko nelauzīs, radikālāki līdzkļi nav speršana vai kaulu laušana, ar to lai mudaki paši sev lauž kājas pēc tam, kā vairs savā behā nespēs iekāpt.
Bet fakts gan - ielikt 2012. gada bildi ir  [ Šo ziņu laboja XK220, 22 Jul 2016, 00:29:39 ] | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, AiwaShuraLLP, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo
|