Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 45 viesi un 5 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » FLEIMS

Tēma: Briesmu lietas XXXI

AutorsZiņojums
AVI
15. Feb 2017, 11:19 #4341

Kopš: 09. Dec 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 10233

Braucu ar: Air baltic

Zagļu glorificēšana ir izteikta Latvijas problēma. Ja arguments, ka visi zog, bet tie kas nedaudz padalās ir normāli, tad sabiedrībā ir reālas problēmas.

Apmēram - atnāk čigāns hūtē, izremontē dzīvoklī priekšnamu, bet ejot projām nozog liftam trosi metālam.

p.s. Vēl interesanti, ka latvieši atrod laiku pakritizēt gan latviskās partijas, gan krieviskās, bet urāls pilnā pārliecībā maļ savējo un vai krīt par savējo mesiju. :mazaakrievija:

-----------------
Omega-3 Omega-6 best performance
RomboutsUNMalongo kafija
PM
Offline
zhimis
15. Feb 2017, 11:34 #4342

Kopš: 05. May 2014

No: Liepāja

Ziņojumi: 193

Braucu ar: dīzeli

http://www.delfi.lv/news/national/criminal/vide...li.d?id=48517339

Rēzeknē jautri
Offline
Arsmens
22. Feb 2017, 18:04 #4343

Kopš: 28. Jun 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 13306

Braucu ar: Trim durvīm

Izskatās, ka vēlme nopelnīt visu pasaules naudu ir novedusi pie tā, ka boingus taisa jau līdzīgi kā telefonus :note7:
https://youtu.be/jZQxa9KpXvs
Offline
Noname
22. Feb 2017, 19:21 #4344

Kopš: 17. Feb 2005

No: Baldone

Ziņojumi: 3551

Braucu ar: cauru izpūtēju


22 Feb 2017, 18:04:00 @Arsmens rakstīja:
Izskatās, ka vēlme nopelnīt visu pasaules naudu ir novedusi pie tā, ka boingus taisa jau līdzīgi kā telefonus :note7:
https://youtu.be/jZQxa9KpXvs


Vieni līkdeguņi Boeing vadībā.
PZC
Offline
martinels
22. Feb 2017, 19:50 #4345

Kopš: 21. Aug 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 857

Braucu ar: priekšu pa priekšu

šis?
http://www.aljazeera.com/investigations/boeing787/
Offline
Arsmens
22. Feb 2017, 20:08 #4346

Kopš: 28. Jun 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 13306

Braucu ar: Trim durvīm


22 Feb 2017, 19:50:19 @martinels rakstīja:
šis?
http://www.aljazeera.com/investigations/boeing787/

Tas pats
Offline
e34
22. Feb 2017, 21:17 #4347

Kopš: 11. Feb 2004

Ziņojumi: 4061

Braucu ar: e53 V8/KTM 1290 SAS

Vai Jūs lidotu ar 787,kura ir salikta Čarlzstonā?
Offline
Modrs
22. Feb 2017, 21:29 #4348

Kopš: 22. Nov 2004

No: Talsi

Ziņojumi: 10403

Braucu ar: Latvijas veiksmes stāstu

Tas ir kapitālisms. Tā ir visur. Es gandrīz 5 gadus nostrādāju metālapstrādes uzņēmumā, kurā bija sērijveida ražošana. nemitīga izmaksu samazināšana uz kvalitātes rēķina bija ierasta lieta. Piemēram, ja metāla sieniņas biezums 1.0mm, samazina uz 0.9, kas nozīmē jau 10% ietaupījumu. Ir jāuztaisa klišejisks izsturības tests - un Tur. Davai vēl uz 0.8mm. Rezultātā izstrādājums no fundamentāla un nopietna kļūst par ļodzīgu galertu. Un, kad nevarēja saražot pietiekami, tad pievēra acis uz nepilnībām. Un n-tās reizes bija saķeršanās starp ražošanas un kvalitātes vadītājiem. Cik reizes kvalitātes vadītājs bija bezspēcīgs ražošanas grafika priekšā. Jo tieši šis arods ir kā enkurs plūdenai ražošanai.

Tas ir tas pats, kas ar EURO5, EURO6 utt. Auto tiek taisīti max atvieglināti, motora bloki vienreizēji no alumīnija. Motora ķēdes un to spriegotāji lēti un nepārdomāti. Es varu saderēt, ka nejau inženieri pilnībā vainīgi, ka, piemēram, 1,4 TSI VAGa motors ir pilnīga havaja. Noteikti Augstākās vadības spiediens un propogandas lozungs - uz katru saražoto vienību ietaupīsim tik un tik.

Ja par video runājam, jā, varbūt tabloīdisks, dramatizēts par daudz, bet ražošanas principus kapitālisma laikmetā parāda 100% precīzi

[ Šo ziņu laboja Modrs, 22 Feb 2017, 21:32:23 ]

Offline
uldens1
22. Feb 2017, 22:07 #4349

Kopš: 28. Feb 2008

Ziņojumi: 16785

Braucu ar:

modri tu tiešam tici ka izturibai ir eiro normas vainigas???Tam pašam tsi problema ir ka spriegotajam nav atpakaļgaitas sprudmehanisms kads tika pielietots jau 20 gadus atpakaļ.Un tam krāmam nav sakara ar ekoloģiju un izmaksu samazinašanu.
Un kapitalisms jau ir simts gadus,es vienigais ko saskatu ir inženieru apreķins lai auto pec garantijas beigam kļutu neizdevigs un pirktu nakamo jauno sudu

[ Šo ziņu laboja uldens1, 22 Feb 2017, 22:09:03 ]

Offline
edzhaans
22. Feb 2017, 22:27 #4350

Kopš: 15. Jan 2012

Ziņojumi: 7337

Braucu ar:

Trūkst tikai koments, ka 90tajos tādu huinu nebija, avto delaļis na sovest, ļegendi 90tix, un tā vien šķiet, ka racionālākais risinājums būtu nopirkt F30 un ieswapot M50.
Offline
Locis
22. Feb 2017, 22:28 #4351

Kopš: 14. Aug 2008

No: Dobele

Ziņojumi: 11511

Braucu ar: X5 , Jeep, Tuareg, L200, Jumper,Master ,Transit, Stralis x2, Volvo FL, Atego, Deu


22 Feb 2017, 22:20:06 @riddler rakstīja:

22 Feb 2017, 22:07:17 @uldens1 rakstīja:
modri tu tiešam tici ka izturibai ir eiro normas vainigas???Tam pašam tsi problema ir ka spriegotajam nav atpakaļgaitas sprudmehanisms kads tika pielietots jau 20 gadus atpakaļ.Un tam krāmam nav sakara ar ekoloģiju un izmaksu samazinašanu.
Un kapitalisms jau ir simts gadus,es vienigais ko saskatu ir inženieru apreķins lai auto pec garantijas beigam kļutu neizdevigs un pirktu nakamo jauno sudu


tur jau viss ir saistīts, plānās mūžīgi stiepjošās ķēdes, eļļas maiņu intervāli, lai tik tas meesls noturas garantijas laiku un lai cilvēki pērk nākamo jauno mēslu papiparojot ar stulbām ekstrām bez kurām mūsdienu idioti vairs nevar dzīvot kā hipsteri bez svaigākās aifona versijas

ka tik wirtschafts griežas, tā tas ir un neko nepadarīsi, aitu ir vairāk tāpēc arī viss ir tā kā ir

ekstras,idioti,Riddler, kruts.
Offline
uldens1
22. Feb 2017, 22:28 #4352

Kopš: 28. Feb 2008

Ziņojumi: 16785

Braucu ar:


22 Feb 2017, 22:27:20 @edzhaans rakstīja:
Trūkst tikai koments, ka 90tajos tādu huinu nebija, avto delaļis na sovest, ļegendi 90tix, un tā vien šķiet, ka racionālākais risinājums būtu nopirkt F30 un ieswapot M50.
resurs tajos auto bij noteikti liels,ar 90 to gadu tačku 600tk bet ipašiem remontiem nobraukt nebij problemu
Offline
karlsonss
22. Feb 2017, 22:30 #4353

Kopš: 02. Feb 2009

No: Jelgava

Ziņojumi: 23038

Braucu ar:


22 Feb 2017, 22:24:36 @cufiks rakstīja:
Eļļas maiņu intervāli... Vēl joprojâm atrodas cilvēki, kas lepojas ar to, ka maina eļļu pēc 25k/km, jo uz kanniņas tā rakstīts un Žeņka no garāžu kooperatīva tā teica... Un visi lohi, un nehuja necērt, uz kanniņas rakstījuši inženieri...





tak maini kautvai peec 1000 km, kur probleema?
Offline
karlsonss
22. Feb 2017, 22:34 #4354

Kopš: 02. Feb 2009

No: Jelgava

Ziņojumi: 23038

Braucu ar:


22 Feb 2017, 22:33:48 @cufiks rakstīja:
Nedirs propeller, ka tu arī maini eļļu pēc 25k


lai tev murgi nktii raadiitos, pateikshu ka ik peec 30k km
Offline
Modrs
22. Feb 2017, 22:35 #4355

Kopš: 22. Nov 2004

No: Talsi

Ziņojumi: 10403

Braucu ar: Latvijas veiksmes stāstu

Lai samazinātu izmešus, tev ir ne tikai efektīvi jāsadedzina degmaisījums, bet arī jāsamazina patērētās enerģijas daudzums. Un, lai to panāktu, viens no veidiem ir atvieglināšana. Sākot no pašas virsbūves, motoriem, kuriem ir tik tiešām plānas staipīgas ķēdes, 4-cil motoru kloķenēm pat neloģiski tiek amputēti vidējo cilindru virzuļu atsvari. Virzuļiem pirksti bez sprostiem.
par sprūdmehanismu ķēdes spriegošanai. Tas ir galīgi garām, jo tāds ir manam husqvarnas mocim. Karsta ķēde pastiepjas, hlabis spriegotājs nospriego, bet kad aukstam motoram pataustīju ķēdi, tad tā bija kā stīga nospriegota. Tajā pašā laikā M50 motoram ir hidraulisks+ atspere un viss kārtībā.

Es gribu teikt, ka nejau inženieri nosaka to, cik ilgi kalpos mezgls. Viņi var kļūdīties.
Visu nosaka augstākā vadība.
Iepriekšējā uzņēmumā katrs šis uzlabojums, upurējot kvalitāti, deva to, ka no mātes kompānijas valdes tika saņemtas uzslavas un pat teksts - Your company is real cash machine. Tai pat laikā brāķa % lēni un pārliecinoši pieaug..

ja runājam par autobūvi, tad iesaku šī lietotāja video paskatīties:
https://www.youtube.com/user/WerwWolf666

[ Šo ziņu laboja Modrs, 22 Feb 2017, 22:35:38 ]

Offline
edzhaans
22. Feb 2017, 22:35 #4356

Kopš: 15. Jan 2012

Ziņojumi: 7337

Braucu ar:


22 Feb 2017, 22:33:48 @cufiks rakstīja:
Nedirs propeller, ka tu arī maini eļļu pēc 25k

Propelleris maina un viņam pohuj, ņems nākošo. Tāds tas liktenis tiem VAGiem. Es piemēram eļļu vēl neesmu mainījis, tikai leju klāt, skaiti visu laiku svaiga, tiesa uz BMW tādu izvirtību nekad neatļāvos
Offline
edzhaans
22. Feb 2017, 22:38 #4357

Kopš: 15. Jan 2012

Ziņojumi: 7337

Braucu ar:


22 Feb 2017, 22:30:32 @riddler rakstīja:

22 Feb 2017, 22:27:20 @edzhaans rakstīja:
Trūkst tikai koments, ka 90tajos tādu huinu nebija, avto delaļis na sovest, ļegendi 90tix, un tā vien šķiet, ka racionālākais risinājums būtu nopirkt F30 un ieswapot M50.


ir cilveeki, kas nopietni apsver piem pirkt max pilnu e61 jo vajag touringu un diesel aaraa (benzīnnieku praktiski vairs nav) un m54 iekshaa + lpg visi N5X seeriju motori jau arī dāžadu problēmu mocīti.

Es apsveru ieteikt viedo powerista viedokli - pārskatīt dzīvē savas prioritātes. Piedod, bet kopš es sasitu auto, būtu laikam galvu nedaudz traumējis. Man bija auto, un pēkšņi nav. Ja tādu huetu ar swapiem sāk, tad vajag obligāti kasko, drošināt pats saproti, kas no tā izriet. Vienu dienu auto ir, otrā jau marihuāns ar trelli atbrauc, rauj ārā savus swapus, ieguldīto darbu, slauki asaras. Mjam.
Ja gāž tad gāž, varbūt kādreiz nopirkšu sev kādu dročījamo auto, bet līdz tam, nu nahuj, ja ne tu kādā, tad kāds tevī.

[ Šo ziņu laboja edzhaans, 22 Feb 2017, 22:39:24 ]

Offline
edzhaans
22. Feb 2017, 22:40 #4358

Kopš: 15. Jan 2012

Ziņojumi: 7337

Braucu ar:


22 Feb 2017, 22:39:29 @cufiks rakstīja:
Un tad nopērkam lietotu drapaku, kam edžâns nav mainījis eļļu, ar godavārdu, ka apkopC pie dīlera utt., ņerkstam, ka visi auto ir nosipti



Normāli cilvēki tā nedara, un es visticamāk savējo došu atkal, vai nu šrotā, vai atdošu pa smieklīgu summu, ja nobraukšu protams.
Un nejauc te lietas, man ir burvīgs 98tā gada golfs ar 1.4, tur nav ko žēlot, ja nav viedokļa ta nav, tas ir pisec ne dzinējs

[ Šo ziņu laboja edzhaans, 22 Feb 2017, 22:42:09 ]

Offline
karlsonss
22. Feb 2017, 22:42 #4359

Kopš: 02. Feb 2009

No: Jelgava

Ziņojumi: 23038

Braucu ar:


22 Feb 2017, 22:39:29 @cufiks rakstīja:
Un tad nopērkam lietotu drapaku, kam edžâns nav mainījis eļļu, ar godavārdu, ka apkopC pie dīlera utt., ņerkstam, ka visi auto ir nosipti




cufik jums nepienaakas normaali auto
Offline
Ksneps
22. Feb 2017, 22:42 #4360

Kopš: 02. Sep 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 1492

Braucu ar:

Neko jau konkrētu nepateica, kas tur nav kārtībā ar to lidmašīnu. amerikāņu bizness
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, AiwaShuraLLP, GirtzB, Lafter, MarC, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo, xjs_4