Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 162 viesi un 11 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » FLEIMS

Tēma: Banānrepublika IV

AutorsZiņojums
hronists
03. Jul 2013, 09:51 #4341

Kopš: 01. Sep 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 14820

Braucu ar: Svensk hjul


03 Jul 2013, 09:48:53 divkosigais rakstīja:

Un vispaar - pofig uz tiem spekulantiem...ja cilveekam taas billetes dikti gribeejaas ...vareja tak izstaaveet to rindu


ieteikums stāvēt rindā ja ir iespējams nopirkt biļetes internātos ir amizants
Offline
divkosigais
03. Jul 2013, 10:06 #4342

Kopš: 15. Feb 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 6584

Braucu ar:


03 Jul 2013, 09:51:41 hronists rakstīja:

03 Jul 2013, 09:48:53 divkosigais rakstīja:

Un vispaar - pofig uz tiem spekulantiem...ja cilveekam taas billetes dikti gribeejaas ...vareja tak izstaaveet to rindu


ieteikums stāvēt rindā ja ir iespējams nopirkt biļetes internātos ir amizants

Es nezinu, es nestaaveeju
Offline
Instigater
03. Jul 2013, 11:33 #4343

Kopš: 08. May 2003

No: Jūrmala

Ziņojumi: 7428

Braucu ar: ne BMW


18 Jun 2013, 23:26:29 raivis88 rakstīja:

18 Jun 2013, 23:09:43 mizerss rakstīja:
To var viegli atrast LE lapā. LE lielām spēkstacijām(3xhesi+2xtec) kopējā jauda ir 2356 MW 14 no 2356 = 0.6%
Un kāpēc vajag Japānu pieminēt?


hesu jaudu noteikti tā nevar rēķināt, jo vasarā brīžiem tie vispār neražo enerģiju.
es gan teiktu, ka jaudas aprēķins noteikti nav pareizākais. vajadzētu pēc saražotās enerģijas daudzuma gadā, ko mēra kwh, kur tāda atkritumu pārstrāda var visu gadu rukāt ar pilnu jaudu neatkarīgi no laikapstākļiem.
un vispār tādā ziņā, manuprāt nebūtu īsti korekti rēķināt, vai tas ir izdevīgi jāskatās, cik ilgā laikā stacija atmaksājas. un elektroenerģijas ražošana ir valsts stratēģisks lēmums.

tik rožaini kā sākumā likās, protams, nav. Bet kaut kā jau tās elektrostaciajs jāceļ, nevaram mēs uztaisīt AES par vairākiem miljardiem Ls, lai tas būtu ievērojama daļa no Latvijā saražotās elektroenerģijas

tīri salīdzināšanai:
jelgavā tūliņ pabeigs koģenerācijas staciju, kuras elektriskā jauda būs 23MW un siltuma jauda 45MW, tādējādi ar siltumu nodrošinot 85% pilsētas (tas diez do`mats no siltumtīkliem apsildāmie? ), izmaksas 70 miljoni eiro. kā galvenais kurināmais būs šķelda. nu tā tīri salīdzināšanai - tā Igaunijas stacija ir ar mazāku jaudu un dārgāka, bet pārstrādā atkritumus, kas nevienam nav vajadzīgi. nemaz tik slikti neizklausās
jelgavai 6 miljoni ir no ES fondiem. domāju uz atkritumu pārstrādi arī vajadzētu būt iespējai iegūt kādus līdzekļus + atkal jau papildus darba vietas, par kurām tiek maksāti nodokļi nevis nauda aiziet par elektrības iepirkšanu no ārvalstīm.

protams, lai izanalizētu, vai tas tiešām ir izdevīgi būtu jāveic plaši aprēķini un jācaurskata dažādas iespējas, bet, manuprāt sādas stacijas būve varētu būt kā viens no variantiem, kur Latvenergo varētu ieguldīt līdzekļus nevis iemaksāt budžetā visu, lai kāds tīri "iztērē" naudu
Turpinot tēmu. Citāts no Latvenergo Vēstis jūnija/jūlija numura:

Obligātā iepirkuma fonda izveide – par un pret

Šāda OI fonda izveide lielos vilcienos situāciju nerisina, jo tā tikai „pārliek naudu no vienas kabatas otrā”. Ir jārisina pamata problēma – tas, ka augsti subsidētie elektroenerģijas ražotāji valstī aug kā sēnes pēc lietus. Pamatā šo subsidēto ražotāju devums elektroenerģētikā ir salīdzinoši niecīgs (2012. g. ap 1 TWh jeb 14%), bet vienlaikus aizvadītajā gadā šiem „mazajiem” ražotājiem virs tirgus cenas ir pārmaksāts ap 77 miljoniem latu, kas Latvijas situācijā ir milzīga summa.
Izeja no šīs situācijas varētu būt drīzāk esošā obligātā iepirkuma „portfeļa” revīzija, skrupuloza izvērtēšana, iepirkuma nosacījumu un cenu juridiski korekta pārskatīšana, vēl nerealizēto projektu (kas draud ar būtisku, sabiedrībai nepieņemamu OIK pieaugumu) izslēgšana no obligātā iepirkuma statusa.
Vērtējot OI „portfeli”, ir jāņem vērā arī atbalstāmo ražotņu efektivitāte, to iespaids uz citu sabiedrisko labumu ieguvi. Piemēram, ražojot siltumu un elektroenerģiju, utilizējot atkritumus, var sniegt adekvātu atbalstu, jo iespējams lietderīgi, ekoloģiski atbrīvoties no vidi piesārņojoša resursa, par to var arī piemaksāt un izstrādāt iespējami lētu enerģiju, jo lietderīgi tiek izmatots arī utilizācijas procesā radies siltums.
Taču diezin vai sabiedrībai būtu jāmaksā trīskārša cena par elektroenerģiju, kas iegūta no dārgiem mākslīgi audzētiem „mēsliem,” turklāt ražošanā pāri palikušo siltumu burtiskā nozīmē izpūšot gaisā bez lietderīgas izmantošanas. Rezultātā – ne lēta, ne zaļa enerģija, par kuru maksā visa sabiedrība, arī elektroapgādes problēmas valstī netiek risinātas – situācija absurda.
Nepārdomāta enerģētikas politika, neadekvāti virzīts atbalsts apdraud valsts ekonomiku kopumā. Līdzīgi problēmsituāciju vērtē arī Eiropas Savienībā. EURELECTRIC atzīst, ka Eiropā šī situācija jāmaina.

[ Šo ziņu laboja Instigater, 03 Jul 2013, 11:34:25 ]

Offline
karlsonss
03. Jul 2013, 13:58 #4344

Kopš: 02. Feb 2009

No: Jelgava

Ziņojumi: 23038

Braucu ar:

dinazniekiem
Offline
Erx
03. Jul 2013, 23:42 #4345

Kopš: 12. Oct 2005

No: Jūrmala

Ziņojumi: 2262

Braucu ar: Subaru Spec-B


03 Jul 2013, 11:33:28 Instigater rakstīja:
Turpinot tēmu. Citāts no Latvenergo Vēstis jūnija/jūlija numura:

Obligātā iepirkuma fonda izveide – par un pret

Šāda OI fonda izveide lielos vilcienos situāciju nerisina, jo tā tikai „pārliek naudu no vienas kabatas otrā”. Ir jārisina pamata problēma – tas, ka augsti subsidētie elektroenerģijas ražotāji valstī aug kā sēnes pēc lietus. Pamatā šo subsidēto ražotāju devums elektroenerģētikā ir salīdzinoši niecīgs (2012. g. ap 1 TWh jeb 14%), bet vienlaikus aizvadītajā gadā šiem „mazajiem” ražotājiem virs tirgus cenas ir pārmaksāts ap 77 miljoniem latu, kas Latvijas situācijā ir milzīga summa.
Izeja no šīs situācijas varētu būt drīzāk esošā obligātā iepirkuma „portfeļa” revīzija, skrupuloza izvērtēšana, iepirkuma nosacījumu un cenu juridiski korekta pārskatīšana, vēl nerealizēto projektu (kas draud ar būtisku, sabiedrībai nepieņemamu OIK pieaugumu) izslēgšana no obligātā iepirkuma statusa.
Vērtējot OI „portfeli”, ir jāņem vērā arī atbalstāmo ražotņu efektivitāte, to iespaids uz citu sabiedrisko labumu ieguvi. Piemēram, ražojot siltumu un elektroenerģiju, utilizējot atkritumus, var sniegt adekvātu atbalstu, jo iespējams lietderīgi, ekoloģiski atbrīvoties no vidi piesārņojoša resursa, par to var arī piemaksāt un izstrādāt iespējami lētu enerģiju, jo lietderīgi tiek izmatots arī utilizācijas procesā radies siltums.
Taču diezin vai sabiedrībai būtu jāmaksā trīskārša cena par elektroenerģiju, kas iegūta no dārgiem mākslīgi audzētiem „mēsliem,” turklāt ražošanā pāri palikušo siltumu burtiskā nozīmē izpūšot gaisā bez lietderīgas izmantošanas. Rezultātā – ne lēta, ne zaļa enerģija, par kuru maksā visa sabiedrība, arī elektroapgādes problēmas valstī netiek risinātas – situācija absurda.
Nepārdomāta enerģētikas politika, neadekvāti virzīts atbalsts apdraud valsts ekonomiku kopumā. Līdzīgi problēmsituāciju vērtē arī Eiropas Savienībā. EURELECTRIC atzīst, ka Eiropā šī situācija jāmaina.


Ko tu tieši vēlies pateikt ar to citātu?

Tur tak ir skaidrs, ka katrs velk deķiti uz savu pusi. Latvnergo TEC stacijas ar kārtu saņem lielāko maksājumu no tā OIK, kaut arī reāli dedzina Krievijas gāzi, un ar kaut kādu BIO nav ne mazākā satura. Un ja viņiem piegriezīs OIK maksājumu, tas draud ar TEC'u bankrotu, jo pārcenotā rekonstrukcija ir jāatmaksā, bet kur palika otkatu nauda pa lielam ir zināms. Savukārt tos, kuri patiešām ražo to no atjaunojama resursa, sauc par mēslu bīdītājiem.

Tajā pasā laikā biogāzes koģenerāciju īpašnieki ir sametušies kopā un izrēķinājuši, ka viņu saņemtā subsīdija ir piliens jūrā. Proti, pietiktu anulēt TEC OIK daļu (vai arī visām parastās gāzes koģenerācijas stacijām), un elektrības cenas pieaugums nāktonē būtu minimāls. Protams ir arī vietā diskusija, cik vispār effektīvi ir izmantot zemi, lai audzētu biomasu un ražotu elektrību, bet tas šajā kontekstā neietekmēs elektrības cenu.

Šo situāciju vēl smieklīgāku padara fakts, ka uzbūvētas ir tikai daļa no kopā izsniegtajām atļaujām biogāzes koģenerācijas staciju celtniecībai, jo kopš šī trača sākšanās bankas piegrieza finansējumu, nobijās, un vairs nav reāli paspēt uzbūvēt norādītajos termiņos, kurus savukārt nav iespējams pagarināt (Pavļuts). Attiecīgi, liela daļa no budžetētajiem OIK izdevumiem nebūs un nebūs tas sadārdzinājums tāds, ar ko draud, jo tur bija runa, kāda būtu elektrības cena, ja uzbūvētu visus objektus, kam tika izsniegti papīri!!! Smalkākā fīča šeit ir tā, ka Ekonomikas Ministrija reāli nedrīkstēja lauzt izsniegtās atļaujs, tas beigtos ar tiesas darbiem, kur visticamāk LV smagi zaudētu un maksātu kompensācijas. Tomēr pietika ar to padraudēt, palaist bubuli, un tirgus ekonomika pati salika visu savās vietās (atkal Pavļuts)

Un par atkritumu gāzi tajā rakstā ir pozitīvi vārdi tāpēc, ka lielākā šāda veida stacija pastarpināti pieder valstij. Roka roku mazgā.
Offline
markelis
04. Jul 2013, 08:05 #4346

Kopš: 28. Oct 2002

Ziņojumi: 13005

Braucu ar: eFku


03 Jul 2013, 13:58:04 karlsonss rakstīja:
dinazniekiem




«Iegādājoties lietotu auto, daudziem nācies saskarties ar šaubām par patieso tā nobraukumu. Lai novērstu krāpšanos ar odometriem, noteikts, ka katras tehniskās apskates laikā tiek reģistrēts transportlīdzekļa nobraukums. Līdz ar to, iegādājoties lietotu automašīnu, tās pircējam būs iespēja noskaidrot patieso tās nobraukumu,» norāda deputāts.

tam deputaatam ar realitaati ir mazs sakars. vareetu padomaat ka tagad nefiksee. fiksee - i kas? neviens netin?
Offline
Arsmens
04. Jul 2013, 08:22 #4347

Kopš: 28. Jun 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 13306

Braucu ar: Trim durvīm


04 Jul 2013, 08:05:16 markelis rakstīja:

03 Jul 2013, 13:58:04 karlsonss rakstīja:
dinazniekiem




«Iegādājoties lietotu auto, daudziem nācies saskarties ar šaubām par patieso tā nobraukumu. Lai novērstu krāpšanos ar odometriem, noteikts, ka katras tehniskās apskates laikā tiek reģistrēts transportlīdzekļa nobraukums. Līdz ar to, iegādājoties lietotu automašīnu, tās pircējam būs iespēja noskaidrot patieso tās nobraukumu,» norāda deputāts.

tam deputaatam ar realitaati ir mazs sakars. vareetu padomaat ka tagad nefiksee. fiksee - i kas? neviens netin?

Čomam perekups paņēma auto un nākamajā dienā iekš ss stāvēja ar 50k mazāku noskrējienu
Kur īsti šitam jēga, ja autiņš neskaitāmus gadus ir bijis lv, gājis tehapskati un visi noskrējieni ir pārbaudāmi
Offline
RVR
04. Jul 2013, 08:28 #4348

Kopš: 18. Sep 2008

Ziņojumi: 22827

Braucu ar: RVR


04 Jul 2013, 08:22:57 Arsmens rakstīja:

Čomam perekups paņēma auto un nākamajā dienā iekš ss stāvēja ar 50k mazāku noskrējienu
Kur īsti šitam jēga, ja autiņš neskaitāmus gadus ir bijis lv, gājis tehapskati un visi noskrējieni ir pārbaudāmi


Manam bračkam bija tāpat

Ne jau visi pārbauda, onkulim Jezupam, kurš ir ieradies Rumbulā ņemt pasātu, tas var būt arī pārāk sarežģīti.
Offline
anno
04. Jul 2013, 08:39 #4349

Kopš: 13. May 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 407

Braucu ar: platajām slēpēm

Par tām biļetēm.
Kāpēc kaut kas jauns tur jāizdomā? Kas traucē VIDam, ek pol uc atbilstošajām iestādēm paņemt priekšā pēc esošās likumdošanas par nereģistrētu uzņēmējdarbību utt spekulējošos spēkus? Lai uztaisa kontrolpirkumu un izveic darbības.
Tā ir varas impotence.

[ Šo ziņu laboja anno, 04 Jul 2013, 08:40:25 ]

Offline
RVR
04. Jul 2013, 08:43 #4350

Kopš: 18. Sep 2008

Ziņojumi: 22827

Braucu ar: RVR

Viedoklis

Offline
kkas
04. Jul 2013, 08:45 #4351

Kopš: 22. Apr 2008

Ziņojumi: 10015

Braucu ar: Alfu


04 Jul 2013, 08:28:24 91 rakstīja:

04 Jul 2013, 08:22:57 Arsmens rakstīja:

Čomam perekups paņēma auto un nākamajā dienā iekš ss stāvēja ar 50k mazāku noskrējienu
Kur īsti šitam jēga, ja autiņš neskaitāmus gadus ir bijis lv, gājis tehapskati un visi noskrējieni ir pārbaudāmi


Manam bračkam bija tāpat

Ne jau visi pārbauda, onkulim Jezupam, kurš ir ieradies Rumbulā ņemt pasātu, tas var būt arī pārāk sarežģīti.

tak liela daļa dzīvo kā mucā. nemaz nezin, ka var pārbaudīt. vai arī žēl naudu, jo skraida pa placi un meklē max gadu par max zemāko cenu
Offline
hronists
04. Jul 2013, 09:03 #4352

Kopš: 01. Sep 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 14820

Braucu ar: Svensk hjul


04 Jul 2013, 08:43:09 91 rakstīja:
Viedoklis


nav bijušo čekistu

ai da nu, ērts viedoklis ko pamest pūlim. anekdote par zaķīti. gruziju, redz, nevajadzēja aizstāvēt.

nu un kam tad galu galā bija izdevīgs skandāls igaunijā? riebjas, ka runā pusvārdos, nu jūs jau sapratīsiet... figvam, ja tev ir viedoklis tad pasaki nevis slēpies aiz frāzēm.
Offline
RVR
05. Jul 2013, 09:37 #4353

Kopš: 18. Sep 2008

Ziņojumi: 22827

Braucu ar: RVR

Karogus (jebkādus) dedzināt ir dumjš gājiens, šā vai tā

Offline
hronists
05. Jul 2013, 09:49 #4354

Kopš: 01. Sep 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 14820

Braucu ar: Svensk hjul


05 Jul 2013, 09:37:32 91 rakstīja:
Karogus (jebkādus) dedzināt ir dumjš gājiens, šā vai tā


es nesaprotu kāpēc pie mums var dedzināt dajebkādu karogu, bet LV karogu nē. imo ja jau atļauj dedzināt, tad visus vai nevienu. citādi latvijas karoga parodija no papīra ir jākremē īpašā rituālā, bet zviedrijas karogā nezin kāpēc var atslaucīties.
Offline
hronists
05. Jul 2013, 09:50 #4355

Kopš: 01. Sep 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 14820

Braucu ar: Svensk hjul

un vispār - man liekas šiem margināļiem, lata "aizstāvjiem" tiek pievērsta pārāk liela uzmanība.
Offline
FAMAS
05. Jul 2013, 09:50 #4356

Kopš: 09. Apr 2010

Ziņojumi: 1634

Braucu ar:


05 Jul 2013, 09:41:14 user rakstīja:

05 Jul 2013, 09:37:32 91 rakstīja:
Karogus (jebkādus) dedzināt ir dumjš gājiens, šā vai tā


tas nav attaisnojums tik pat stulbai muldēšanai

kāpēc cilvēkiem liekas, ka viņi savu stulbumu var attaisnot ar citu stulbiem gājieniem? ja viņš, tad es! - tas padara abus līdzvērtīgus.. diemžēl, ne pozitīvajā nozīmē, bet līdzvērtīgi tupus


Daudziem vienkārši vajag visiem paraadiit savu revolucionaara garu jo buut pret pastaavoso ir kruta.
Ja valdiiba teiktu nestaasimies ES nekad - sie pasi blautu ka vajag stāties un vajag eiro.
Offline
kkas
05. Jul 2013, 10:11 #4357

Kopš: 22. Apr 2008

Ziņojumi: 10015

Braucu ar: Alfu


05 Jul 2013, 09:50:25 FAMAS rakstīja:

05 Jul 2013, 09:41:14 user rakstīja:

05 Jul 2013, 09:37:32 91 rakstīja:
Karogus (jebkādus) dedzināt ir dumjš gājiens, šā vai tā


tas nav attaisnojums tik pat stulbai muldēšanai

kāpēc cilvēkiem liekas, ka viņi savu stulbumu var attaisnot ar citu stulbiem gājieniem? ja viņš, tad es! - tas padara abus līdzvērtīgus.. diemžēl, ne pozitīvajā nozīmē, bet līdzvērtīgi tupus


Daudziem vienkārši vajag visiem paraadiit savu revolucionaara garu jo buut pret pastaavoso ir kruta.
Ja valdiiba teiktu nestaasimies ES nekad - sie pasi blautu ka vajag stāties un vajag eiro.

Offline
EimZ
05. Jul 2013, 10:20 #4358

Kopš: 09. Jan 2008

No: Daugavpils

Ziņojumi: 3763

Braucu ar:

Aicinu nedaudz piepūlēt smadzenes, izlasīt prātīga onkuļa rakstīto un nedaudz iedziļināties , un ja pat tad vēl gribēsies fanot par lielo centralizāciju, īpaši ar valūtu, nu ko, man Jums ir sliktas ziņas.
Un onkulis nav nekāds tukšais muldētājs, bet viņš burtiskā nozīmē taisa naudu uz sūkātājiem, kuri nezin, ka viņi neko nezin.

-----------------
Paldies par manu ļoti svarīgo viedokli, bez kura šis Visums vienkārši neizdzīvos!™
Offline
hronists
05. Jul 2013, 13:27 #4359

Kopš: 01. Sep 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 14820

Braucu ar: Svensk hjul

vakar lasīju ziņās, ka esot bijusi kautkāda žīdu piemiņas diena un, ka RD izpilddirektors radzēvičs pats personīgi esot pierunājis protestētājus neprotestēt pasākuma tuvumā, jo tipa, tas būšot baigi aizvainojoši.

un tad es atminējos, ka šis pats peds radzēvičs bija tas kurš atļāva cirku ar megafoniem un fotografijām pie Brīvības pieminekļa 16.martā.

un tad es nesapratu. kāpēc viens pasākums viņaprāt bija aizvainojošs un pārceļams, bet otrs bija OK. kāds ir viņa metramērs?

manā skatījumā ja ir vārda brīvība, tad tā attiecas uz visiem. un pokuj, ka žīdam nepatīk, man ir tiesības uz sava viedokļa paušanu, tieši tāpat kā tādas bija ūdensgalvām pie Brīvības pieminekļa.
Offline
Staris
05. Jul 2013, 14:03 #4360

Kopš: 24. Apr 2006

No: Ventspils

Ziņojumi: 30554

Braucu ar: ra ucuarB

Labi Dziesmu svētki mums. Čoms katru rītu besās, ka skola, kurā viņš paliek, visu laiku ir pievemta
Alkoholisms
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, AiwaShuraLLP, GirtzB, Lafter, MarC, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo, xjs_4