Online
Pašreiz BMWPower skatās 162 viesi un 11 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Banānrepublika IV
| Autors | Ziņojums |
| hronists | | 03. Jul 2013, 09:51 |
#4341
|
|  Kopš: 01. Sep 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 14820
Braucu ar: Svensk hjul
|
03 Jul 2013, 09:48:53 divkosigais rakstīja:
Un vispaar - pofig uz tiem spekulantiem...ja cilveekam taas billetes dikti gribeejaas ...vareja tak izstaaveet to rindu 
ieteikums stāvēt rindā ja ir iespējams nopirkt biļetes internātos ir amizants  | Offline | | |
| divkosigais | | 03. Jul 2013, 10:06 |
#4342
|
|  Kopš: 15. Feb 2010
No: Rīga
Ziņojumi: 6584
Braucu ar:
|
03 Jul 2013, 09:51:41 hronists rakstīja:
03 Jul 2013, 09:48:53 divkosigais rakstīja:
Un vispaar - pofig uz tiem spekulantiem...ja cilveekam taas billetes dikti gribeejaas ...vareja tak izstaaveet to rindu 
ieteikums stāvēt rindā ja ir iespējams nopirkt biļetes internātos ir amizants 
Es nezinu, es nestaaveeju  | Offline | | |
| Instigater | | 03. Jul 2013, 11:33 |
#4343
|
|  Kopš: 08. May 2003
No: Jūrmala
Ziņojumi: 7428
Braucu ar: ne BMW
|
18 Jun 2013, 23:26:29 raivis88 rakstīja:
18 Jun 2013, 23:09:43 mizerss rakstīja:
To var viegli atrast LE lapā. LE lielām spēkstacijām(3xhesi+2xtec) kopējā jauda ir 2356 MW 14 no 2356 = 0.6% 
Un kāpēc vajag Japānu pieminēt?
hesu jaudu noteikti tā nevar rēķināt, jo vasarā brīžiem tie vispār neražo enerģiju.
es gan teiktu, ka jaudas aprēķins noteikti nav pareizākais. vajadzētu pēc saražotās enerģijas daudzuma gadā, ko mēra kwh, kur tāda atkritumu pārstrāda var visu gadu rukāt ar pilnu jaudu neatkarīgi no laikapstākļiem.
un vispār tādā ziņā, manuprāt nebūtu īsti korekti rēķināt, vai tas ir izdevīgi jāskatās, cik ilgā laikā stacija atmaksājas. un elektroenerģijas ražošana ir valsts stratēģisks lēmums.
tik rožaini kā sākumā likās, protams, nav. Bet kaut kā jau tās elektrostaciajs jāceļ, nevaram mēs uztaisīt AES par vairākiem miljardiem Ls, lai tas būtu ievērojama daļa no Latvijā saražotās elektroenerģijas
tīri salīdzināšanai:
jelgavā tūliņ pabeigs koģenerācijas staciju, kuras elektriskā jauda būs 23MW un siltuma jauda 45MW, tādējādi ar siltumu nodrošinot 85% pilsētas (tas diez do`mats no siltumtīkliem apsildāmie? ), izmaksas 70 miljoni eiro. kā galvenais kurināmais būs šķelda. nu tā tīri salīdzināšanai - tā Igaunijas stacija ir ar mazāku jaudu un dārgāka, bet pārstrādā atkritumus, kas nevienam nav vajadzīgi. nemaz tik slikti neizklausās 
jelgavai 6 miljoni ir no ES fondiem. domāju uz atkritumu pārstrādi arī vajadzētu būt iespējai iegūt kādus līdzekļus + atkal jau papildus darba vietas, par kurām tiek maksāti nodokļi nevis nauda aiziet par elektrības iepirkšanu no ārvalstīm.
protams, lai izanalizētu, vai tas tiešām ir izdevīgi būtu jāveic plaši aprēķini un jācaurskata dažādas iespējas, bet, manuprāt sādas stacijas būve varētu būt kā viens no variantiem, kur Latvenergo varētu ieguldīt līdzekļus nevis iemaksāt budžetā visu, lai kāds tīri "iztērē" naudu
Turpinot tēmu. Citāts no Latvenergo Vēstis jūnija/jūlija numura:
Obligātā iepirkuma fonda izveide – par un pret
Šāda OI fonda izveide lielos vilcienos situāciju nerisina, jo tā tikai „pārliek naudu no vienas kabatas otrā”. Ir jārisina pamata problēma – tas, ka augsti subsidētie elektroenerģijas ražotāji valstī aug kā sēnes pēc lietus. Pamatā šo subsidēto ražotāju devums elektroenerģētikā ir salīdzinoši niecīgs (2012. g. ap 1 TWh jeb 14%), bet vienlaikus aizvadītajā gadā šiem „mazajiem” ražotājiem virs tirgus cenas ir pārmaksāts ap 77 miljoniem latu, kas Latvijas situācijā ir milzīga summa.
Izeja no šīs situācijas varētu būt drīzāk esošā obligātā iepirkuma „portfeļa” revīzija, skrupuloza izvērtēšana, iepirkuma nosacījumu un cenu juridiski korekta pārskatīšana, vēl nerealizēto projektu (kas draud ar būtisku, sabiedrībai nepieņemamu OIK pieaugumu) izslēgšana no obligātā iepirkuma statusa.
Vērtējot OI „portfeli”, ir jāņem vērā arī atbalstāmo ražotņu efektivitāte, to iespaids uz citu sabiedrisko labumu ieguvi. Piemēram, ražojot siltumu un elektroenerģiju, utilizējot atkritumus, var sniegt adekvātu atbalstu, jo iespējams lietderīgi, ekoloģiski atbrīvoties no vidi piesārņojoša resursa, par to var arī piemaksāt un izstrādāt iespējami lētu enerģiju, jo lietderīgi tiek izmatots arī utilizācijas procesā radies siltums.
Taču diezin vai sabiedrībai būtu jāmaksā trīskārša cena par elektroenerģiju, kas iegūta no dārgiem mākslīgi audzētiem „mēsliem,” turklāt ražošanā pāri palikušo siltumu burtiskā nozīmē izpūšot gaisā bez lietderīgas izmantošanas. Rezultātā – ne lēta, ne zaļa enerģija, par kuru maksā visa sabiedrība, arī elektroapgādes problēmas valstī netiek risinātas – situācija absurda.
Nepārdomāta enerģētikas politika, neadekvāti virzīts atbalsts apdraud valsts ekonomiku kopumā. Līdzīgi problēmsituāciju vērtē arī Eiropas Savienībā. EURELECTRIC atzīst, ka Eiropā šī situācija jāmaina.[ Šo ziņu laboja Instigater, 03 Jul 2013, 11:34:25 ] | Offline | | |
| karlsonss | | 03. Jul 2013, 13:58 |
#4344
|
| Kopš: 02. Feb 2009
No: Jelgava
Ziņojumi: 23038
Braucu ar:
| dinazniekiem  | Offline | | |
| Erx | | 03. Jul 2013, 23:42 |
#4345
|
|  Kopš: 12. Oct 2005
No: Jūrmala
Ziņojumi: 2262
Braucu ar: Subaru Spec-B
|
03 Jul 2013, 11:33:28 Instigater rakstīja:
Turpinot tēmu. Citāts no Latvenergo Vēstis jūnija/jūlija numura:
Obligātā iepirkuma fonda izveide – par un pret
Šāda OI fonda izveide lielos vilcienos situāciju nerisina, jo tā tikai „pārliek naudu no vienas kabatas otrā”. Ir jārisina pamata problēma – tas, ka augsti subsidētie elektroenerģijas ražotāji valstī aug kā sēnes pēc lietus. Pamatā šo subsidēto ražotāju devums elektroenerģētikā ir salīdzinoši niecīgs (2012. g. ap 1 TWh jeb 14%), bet vienlaikus aizvadītajā gadā šiem „mazajiem” ražotājiem virs tirgus cenas ir pārmaksāts ap 77 miljoniem latu, kas Latvijas situācijā ir milzīga summa.
Izeja no šīs situācijas varētu būt drīzāk esošā obligātā iepirkuma „portfeļa” revīzija, skrupuloza izvērtēšana, iepirkuma nosacījumu un cenu juridiski korekta pārskatīšana, vēl nerealizēto projektu (kas draud ar būtisku, sabiedrībai nepieņemamu OIK pieaugumu) izslēgšana no obligātā iepirkuma statusa.
Vērtējot OI „portfeli”, ir jāņem vērā arī atbalstāmo ražotņu efektivitāte, to iespaids uz citu sabiedrisko labumu ieguvi. Piemēram, ražojot siltumu un elektroenerģiju, utilizējot atkritumus, var sniegt adekvātu atbalstu, jo iespējams lietderīgi, ekoloģiski atbrīvoties no vidi piesārņojoša resursa, par to var arī piemaksāt un izstrādāt iespējami lētu enerģiju, jo lietderīgi tiek izmatots arī utilizācijas procesā radies siltums.
Taču diezin vai sabiedrībai būtu jāmaksā trīskārša cena par elektroenerģiju, kas iegūta no dārgiem mākslīgi audzētiem „mēsliem,” turklāt ražošanā pāri palikušo siltumu burtiskā nozīmē izpūšot gaisā bez lietderīgas izmantošanas. Rezultātā – ne lēta, ne zaļa enerģija, par kuru maksā visa sabiedrība, arī elektroapgādes problēmas valstī netiek risinātas – situācija absurda.
Nepārdomāta enerģētikas politika, neadekvāti virzīts atbalsts apdraud valsts ekonomiku kopumā. Līdzīgi problēmsituāciju vērtē arī Eiropas Savienībā. EURELECTRIC atzīst, ka Eiropā šī situācija jāmaina.
Ko tu tieši vēlies pateikt ar to citātu?
Tur tak ir skaidrs, ka katrs velk deķiti uz savu pusi. Latvnergo TEC stacijas ar kārtu saņem lielāko maksājumu no tā OIK, kaut arī reāli dedzina Krievijas gāzi, un ar kaut kādu BIO nav ne mazākā satura. Un ja viņiem piegriezīs OIK maksājumu, tas draud ar TEC'u bankrotu, jo pārcenotā rekonstrukcija ir jāatmaksā, bet kur palika otkatu nauda pa lielam ir zināms. Savukārt tos, kuri patiešām ražo to no atjaunojama resursa, sauc par mēslu bīdītājiem.
Tajā pasā laikā biogāzes koģenerāciju īpašnieki ir sametušies kopā un izrēķinājuši, ka viņu saņemtā subsīdija ir piliens jūrā. Proti, pietiktu anulēt TEC OIK daļu (vai arī visām parastās gāzes koģenerācijas stacijām), un elektrības cenas pieaugums nāktonē būtu minimāls. Protams ir arī vietā diskusija, cik vispār effektīvi ir izmantot zemi, lai audzētu biomasu un ražotu elektrību, bet tas šajā kontekstā neietekmēs elektrības cenu.
Šo situāciju vēl smieklīgāku padara fakts, ka uzbūvētas ir tikai daļa no kopā izsniegtajām atļaujām biogāzes koģenerācijas staciju celtniecībai, jo kopš šī trača sākšanās bankas piegrieza finansējumu, nobijās, un vairs nav reāli paspēt uzbūvēt norādītajos termiņos, kurus savukārt nav iespējams pagarināt (Pavļuts). Attiecīgi, liela daļa no budžetētajiem OIK izdevumiem nebūs un nebūs tas sadārdzinājums tāds, ar ko draud, jo tur bija runa, kāda būtu elektrības cena, ja uzbūvētu visus objektus, kam tika izsniegti papīri!!! Smalkākā fīča šeit ir tā, ka Ekonomikas Ministrija reāli nedrīkstēja lauzt izsniegtās atļaujs, tas beigtos ar tiesas darbiem, kur visticamāk LV smagi zaudētu un maksātu kompensācijas. Tomēr pietika ar to padraudēt, palaist bubuli, un tirgus ekonomika pati salika visu savās vietās (atkal Pavļuts)
Un par atkritumu gāzi tajā rakstā ir pozitīvi vārdi tāpēc, ka lielākā šāda veida stacija pastarpināti pieder valstij. Roka roku mazgā. | Offline | | |
| markelis | | 04. Jul 2013, 08:05 |
#4346
|
|  Kopš: 28. Oct 2002
Ziņojumi: 13005
Braucu ar: eFku
|
03 Jul 2013, 13:58:04 karlsonss rakstīja:
dinazniekiem 
«Iegādājoties lietotu auto, daudziem nācies saskarties ar šaubām par patieso tā nobraukumu. Lai novērstu krāpšanos ar odometriem, noteikts, ka katras tehniskās apskates laikā tiek reģistrēts transportlīdzekļa nobraukums. Līdz ar to, iegādājoties lietotu automašīnu, tās pircējam būs iespēja noskaidrot patieso tās nobraukumu,» norāda deputāts.
tam deputaatam ar realitaati ir mazs sakars. vareetu padomaat ka tagad nefiksee. fiksee - i kas? neviens netin? | Offline | | |
| Arsmens | | 04. Jul 2013, 08:22 |
#4347
|
|  Kopš: 28. Jun 2003
No: Rīga
Ziņojumi: 13306
Braucu ar: Trim durvīm
|
04 Jul 2013, 08:05:16 markelis rakstīja:
03 Jul 2013, 13:58:04 karlsonss rakstīja:
dinazniekiem 
«Iegādājoties lietotu auto, daudziem nācies saskarties ar šaubām par patieso tā nobraukumu. Lai novērstu krāpšanos ar odometriem, noteikts, ka katras tehniskās apskates laikā tiek reģistrēts transportlīdzekļa nobraukums. Līdz ar to, iegādājoties lietotu automašīnu, tās pircējam būs iespēja noskaidrot patieso tās nobraukumu,» norāda deputāts.
tam deputaatam ar realitaati ir mazs sakars. vareetu padomaat ka tagad nefiksee. fiksee - i kas? neviens netin?
Čomam perekups paņēma auto un nākamajā dienā iekš ss stāvēja ar 50k mazāku noskrējienu 
Kur īsti šitam jēga, ja autiņš neskaitāmus gadus ir bijis lv, gājis tehapskati un visi noskrējieni ir pārbaudāmi  | Offline | | |
RVR  | | 04. Jul 2013, 08:28 |
#4348
|
|  Kopš: 18. Sep 2008
Ziņojumi: 22827
Braucu ar: RVR
|
04 Jul 2013, 08:22:57 Arsmens rakstīja:
Čomam perekups paņēma auto un nākamajā dienā iekš ss stāvēja ar 50k mazāku noskrējienu 
Kur īsti šitam jēga, ja autiņš neskaitāmus gadus ir bijis lv, gājis tehapskati un visi noskrējieni ir pārbaudāmi 
Manam bračkam bija tāpat 
Ne jau visi pārbauda, onkulim Jezupam, kurš ir ieradies Rumbulā ņemt pasātu, tas var būt arī pārāk sarežģīti. | Offline | | |
|
|
| anno | | 04. Jul 2013, 08:39 |
#4349
|
|  Kopš: 13. May 2010
No: Rīga
Ziņojumi: 407
Braucu ar: platajām slēpēm
| Par tām biļetēm.
Kāpēc kaut kas jauns tur jāizdomā? Kas traucē VIDam, ek pol uc atbilstošajām iestādēm paņemt priekšā pēc esošās likumdošanas par nereģistrētu uzņēmējdarbību utt spekulējošos spēkus? Lai uztaisa kontrolpirkumu un izveic darbības.
Tā ir varas impotence.[ Šo ziņu laboja anno, 04 Jul 2013, 08:40:25 ] | Offline | | |
RVR  | | 04. Jul 2013, 08:43 |
#4350
|
|  Kopš: 18. Sep 2008
Ziņojumi: 22827
Braucu ar: RVR
| Viedoklis
| Offline | | |
| kkas | | 04. Jul 2013, 08:45 |
#4351
|
|  Kopš: 22. Apr 2008
Ziņojumi: 10015
Braucu ar: Alfu
|
04 Jul 2013, 08:28:24 91 rakstīja:
04 Jul 2013, 08:22:57 Arsmens rakstīja:
Čomam perekups paņēma auto un nākamajā dienā iekš ss stāvēja ar 50k mazāku noskrējienu 
Kur īsti šitam jēga, ja autiņš neskaitāmus gadus ir bijis lv, gājis tehapskati un visi noskrējieni ir pārbaudāmi 
Manam bračkam bija tāpat 
Ne jau visi pārbauda, onkulim Jezupam, kurš ir ieradies Rumbulā ņemt pasātu, tas var būt arī pārāk sarežģīti.
tak liela daļa dzīvo kā mucā. nemaz nezin, ka var pārbaudīt. vai arī žēl naudu, jo skraida pa placi un meklē max gadu par max zemāko cenu  | Offline | | |
| hronists | | 04. Jul 2013, 09:03 |
#4352
|
|  Kopš: 01. Sep 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 14820
Braucu ar: Svensk hjul
|
04 Jul 2013, 08:43:09 91 rakstīja:
Viedoklis
nav bijušo čekistu 
ai da nu, ērts viedoklis ko pamest pūlim. anekdote par zaķīti. gruziju, redz, nevajadzēja aizstāvēt.
nu un kam tad galu galā bija izdevīgs skandāls igaunijā? riebjas, ka runā pusvārdos, nu jūs jau sapratīsiet... figvam, ja tev ir viedoklis tad pasaki nevis slēpies aiz frāzēm. | Offline | | |
RVR  | | 05. Jul 2013, 09:37 |
#4353
|
|  Kopš: 18. Sep 2008
Ziņojumi: 22827
Braucu ar: RVR
| Karogus (jebkādus) dedzināt ir dumjš gājiens, šā vai tā 
| Offline | | |
| hronists | | 05. Jul 2013, 09:49 |
#4354
|
|  Kopš: 01. Sep 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 14820
Braucu ar: Svensk hjul
|
05 Jul 2013, 09:37:32 91 rakstīja:
Karogus (jebkādus) dedzināt ir dumjš gājiens, šā vai tā 
es nesaprotu kāpēc pie mums var dedzināt dajebkādu karogu, bet LV karogu nē. imo ja jau atļauj dedzināt, tad visus vai nevienu. citādi latvijas karoga parodija no papīra ir jākremē īpašā rituālā, bet zviedrijas karogā nezin kāpēc var atslaucīties. | Offline | | |
| hronists | | 05. Jul 2013, 09:50 |
#4355
|
|  Kopš: 01. Sep 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 14820
Braucu ar: Svensk hjul
| un vispār - man liekas šiem margināļiem, lata "aizstāvjiem" tiek pievērsta pārāk liela uzmanība. | Offline | | |
| FAMAS | | 05. Jul 2013, 09:50 |
#4356
|
|  Kopš: 09. Apr 2010
Ziņojumi: 1634
Braucu ar:
|
05 Jul 2013, 09:41:14 user rakstīja:
05 Jul 2013, 09:37:32 91 rakstīja:
Karogus (jebkādus) dedzināt ir dumjš gājiens, šā vai tā 
tas nav attaisnojums tik pat stulbai muldēšanai 
kāpēc cilvēkiem liekas, ka viņi savu stulbumu var attaisnot ar citu stulbiem gājieniem? ja viņš, tad es! - tas padara abus līdzvērtīgus.. diemžēl, ne pozitīvajā nozīmē, bet līdzvērtīgi tupus
Daudziem vienkārši vajag visiem paraadiit savu revolucionaara garu jo buut pret pastaavoso ir kruta.
Ja valdiiba teiktu nestaasimies ES nekad - sie pasi blautu ka vajag stāties un vajag eiro. | Offline | | |
|
|
| kkas | | 05. Jul 2013, 10:11 |
#4357
|
|  Kopš: 22. Apr 2008
Ziņojumi: 10015
Braucu ar: Alfu
|
05 Jul 2013, 09:50:25 FAMAS rakstīja:
05 Jul 2013, 09:41:14 user rakstīja:
05 Jul 2013, 09:37:32 91 rakstīja:
Karogus (jebkādus) dedzināt ir dumjš gājiens, šā vai tā 
tas nav attaisnojums tik pat stulbai muldēšanai 
kāpēc cilvēkiem liekas, ka viņi savu stulbumu var attaisnot ar citu stulbiem gājieniem? ja viņš, tad es! - tas padara abus līdzvērtīgus.. diemžēl, ne pozitīvajā nozīmē, bet līdzvērtīgi tupus
Daudziem vienkārši vajag visiem paraadiit savu revolucionaara garu jo buut pret pastaavoso ir kruta.
Ja valdiiba teiktu nestaasimies ES nekad - sie pasi blautu ka vajag stāties un vajag eiro.
| Offline | | |
EimZ  | | 05. Jul 2013, 10:20 |
#4358
|
| Kopš: 09. Jan 2008
No: Daugavpils
Ziņojumi: 3763
Braucu ar:
| Aicinu nedaudz piepūlēt smadzenes, izlasīt prātīga onkuļa rakstīto un nedaudz iedziļināties , un ja pat tad vēl gribēsies fanot par lielo centralizāciju, īpaši ar valūtu, nu ko, man Jums ir sliktas ziņas.
Un onkulis nav nekāds tukšais muldētājs, bet viņš burtiskā nozīmē taisa naudu uz sūkātājiem, kuri nezin, ka viņi neko nezin.
----------------- Paldies par manu ļoti svarīgo viedokli, bez kura šis Visums vienkārši neizdzīvos!™ | Offline | | |
| hronists | | 05. Jul 2013, 13:27 |
#4359
|
|  Kopš: 01. Sep 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 14820
Braucu ar: Svensk hjul
| vakar lasīju ziņās, ka esot bijusi kautkāda žīdu piemiņas diena un, ka RD izpilddirektors radzēvičs pats personīgi esot pierunājis protestētājus neprotestēt pasākuma tuvumā, jo tipa, tas būšot baigi aizvainojoši.
un tad es atminējos, ka šis pats peds radzēvičs bija tas kurš atļāva cirku ar megafoniem un fotografijām pie Brīvības pieminekļa 16.martā.
un tad es nesapratu. kāpēc viens pasākums viņaprāt bija aizvainojošs un pārceļams, bet otrs bija OK. kāds ir viņa metramērs?
manā skatījumā ja ir vārda brīvība, tad tā attiecas uz visiem. un pokuj, ka žīdam nepatīk, man ir tiesības uz sava viedokļa paušanu, tieši tāpat kā tādas bija ūdensgalvām pie Brīvības pieminekļa. | Offline | | |
Staris  | | 05. Jul 2013, 14:03 |
#4360
|
|  Kopš: 24. Apr 2006
No: Ventspils
Ziņojumi: 30554
Braucu ar: ra ucuarB
| Labi Dziesmu svētki mums. Čoms katru rītu besās, ka skola, kurā viņš paliek, visu laiku ir pievemta 
Alkoholisms  | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, AiwaShuraLLP, GirtzB, Lafter, MarC, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo, xjs_4
|