Online

Pašreiz BMWPower skatās 129 viesi un 9 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » FLEIMS

Tēma: Banānrepublika IV

AutorsZiņojums
RaL
18. Jun 2013, 23:26 #4281

Kopš: 23. Jul 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 3903

Braucu ar: kruīzu


18 Jun 2013, 23:09:43 mizerss rakstīja:
To var viegli atrast LE lapā. LE lielām spēkstacijām(3xhesi+2xtec) kopējā jauda ir 2356 MW 14 no 2356 = 0.6%
Un kāpēc vajag Japānu pieminēt?


hesu jaudu noteikti tā nevar rēķināt, jo vasarā brīžiem tie vispār neražo enerģiju.
es gan teiktu, ka jaudas aprēķins noteikti nav pareizākais. vajadzētu pēc saražotās enerģijas daudzuma gadā, ko mēra kwh, kur tāda atkritumu pārstrāda var visu gadu rukāt ar pilnu jaudu neatkarīgi no laikapstākļiem.
un vispār tādā ziņā, manuprāt nebūtu īsti korekti rēķināt, vai tas ir izdevīgi jāskatās, cik ilgā laikā stacija atmaksājas. un elektroenerģijas ražošana ir valsts stratēģisks lēmums.

tik rožaini kā sākumā likās, protams, nav. Bet kaut kā jau tās elektrostaciajs jāceļ, nevaram mēs uztaisīt AES par vairākiem miljardiem Ls, lai tas būtu ievērojama daļa no Latvijā saražotās elektroenerģijas

tīri salīdzināšanai:
jelgavā tūliņ pabeigs koģenerācijas staciju, kuras elektriskā jauda būs 23MW un siltuma jauda 45MW, tādējādi ar siltumu nodrošinot 85% pilsētas (tas diez do`mats no siltumtīkliem apsildāmie? ), izmaksas 70 miljoni eiro. kā galvenais kurināmais būs šķelda. nu tā tīri salīdzināšanai - tā Igaunijas stacija ir ar mazāku jaudu un dārgāka, bet pārstrādā atkritumus, kas nevienam nav vajadzīgi. nemaz tik slikti neizklausās
jelgavai 6 miljoni ir no ES fondiem. domāju uz atkritumu pārstrādi arī vajadzētu būt iespējai iegūt kādus līdzekļus + atkal jau papildus darba vietas, par kurām tiek maksāti nodokļi nevis nauda aiziet par elektrības iepirkšanu no ārvalstīm.

protams, lai izanalizētu, vai tas tiešām ir izdevīgi būtu jāveic plaši aprēķini un jācaurskata dažādas iespējas, bet, manuprāt sādas stacijas būve varētu būt kā viens no variantiem, kur Latvenergo varētu ieguldīt līdzekļus nevis iemaksāt budžetā visu, lai kāds tīri "iztērē" naudu

[ Šo ziņu laboja raivis88, 18 Jun 2013, 23:33:13 ]

Offline
viesulis
26. Jun 2013, 20:55 #4282

Kopš: 04. Mar 2007

Ziņojumi: 16796

Braucu ar: Volvo un Volvo



Paši tēvzemnieki tagad groza galvas un sāk domāt vai tikai broka nav iesūtīts partizāns.

Arī neskopojās ar komplimentiem Glušakovam
Offline
Noname
26. Jun 2013, 21:29 #4283

Kopš: 17. Feb 2005

No: Baldone

Ziņojumi: 3551

Braucu ar: cauru izpūtēju


18 Jun 2013, 23:26:29 raivis88 rakstīja:

18 Jun 2013, 23:09:43 mizerss rakstīja:
To var viegli atrast LE lapā. LE lielām spēkstacijām(3xhesi+2xtec) kopējā jauda ir 2356 MW 14 no 2356 = 0.6%
Un kāpēc vajag Japānu pieminēt?


hesu jaudu noteikti tā nevar rēķināt, jo vasarā brīžiem tie vispār neražo enerģiju.
es gan teiktu, ka jaudas aprēķins noteikti nav pareizākais. vajadzētu pēc saražotās enerģijas daudzuma gadā, ko mēra kwh, kur tāda atkritumu pārstrāda var visu gadu rukāt ar pilnu jaudu neatkarīgi no laikapstākļiem.
un vispār tādā ziņā, manuprāt nebūtu īsti korekti rēķināt, vai tas ir izdevīgi jāskatās, cik ilgā laikā stacija atmaksājas. un elektroenerģijas ražošana ir valsts stratēģisks lēmums.

tik rožaini kā sākumā likās, protams, nav. Bet kaut kā jau tās elektrostaciajs jāceļ, nevaram mēs uztaisīt AES par vairākiem miljardiem Ls, lai tas būtu ievērojama daļa no Latvijā saražotās elektroenerģijas

tīri salīdzināšanai:
jelgavā tūliņ pabeigs koģenerācijas staciju, kuras elektriskā jauda būs 23MW un siltuma jauda 45MW, tādējādi ar siltumu nodrošinot 85% pilsētas (tas diez do`mats no siltumtīkliem apsildāmie? ), izmaksas 70 miljoni eiro. kā galvenais kurināmais būs šķelda. nu tā tīri salīdzināšanai - tā Igaunijas stacija ir ar mazāku jaudu un dārgāka, bet pārstrādā atkritumus, kas nevienam nav vajadzīgi. nemaz tik slikti neizklausās
jelgavai 6 miljoni ir no ES fondiem. domāju uz atkritumu pārstrādi arī vajadzētu būt iespējai iegūt kādus līdzekļus + atkal jau papildus darba vietas, par kurām tiek maksāti nodokļi nevis nauda aiziet par elektrības iepirkšanu no ārvalstīm.

protams, lai izanalizētu, vai tas tiešām ir izdevīgi būtu jāveic plaši aprēķini un jācaurskata dažādas iespējas, bet, manuprāt sādas stacijas būve varētu būt kā viens no variantiem, kur Latvenergo varētu ieguldīt līdzekļus nevis iemaksāt budžetā visu, lai kāds tīri "iztērē" naudu

Ko tur zīlēt kafijas biezumos?
Saražotā el. en gadā:
Rīgas HES 2009 - 792,5 GWh
Pļaviņu 2011 - 1621 GWh
Ķeguma 2009 - 667 GWh
Aiviekste - 3 GWh
149 mazās orentējoši - 60 GWh
_______________________________
Kopā: 3143.5 GWh

Tec 1 2010 - 669 GWh el
Tec 2 2009 - 909 GWh el
________________________________
Kopā: 1578 GWh

TEC'iem "+" siltumenerģija, "-" degviela, "-" ekspl. Interesanti kāda ir šo komponenšu bilance?
Offline
karlsonss
26. Jun 2013, 21:30 #4284

Kopš: 02. Feb 2009

No: Jelgava

Ziņojumi: 23038

Braucu ar:

Pilniigs idinsh
Offline
Red_Rocket
26. Jun 2013, 21:42 #4285

Kopš: 24. Oct 2007

No: Jelgava

Ziņojumi: 4444

Braucu ar: C124 E320


26 Jun 2013, 21:30:10 karlsonss rakstīja:
Pilniigs idinsh
Kurš?
Offline
karlsonss
26. Jun 2013, 21:44 #4286

Kopš: 02. Feb 2009

No: Jelgava

Ziņojumi: 23038

Braucu ar:


Tu arii?
Offline
Red_Rocket
28. Jun 2013, 05:48 #4287

Kopš: 24. Oct 2007

No: Jelgava

Ziņojumi: 4444

Braucu ar: C124 E320


26 Jun 2013, 21:44:39 karlsonss rakstīja:

Tu arii?
Es nebūtu ļoti pārsteigts, ja daļēji tā arī būtu patiesība, varbūt ne tieši šādos ciparos, bet kā jau mēs visi zinām, Rīgas Satiksme ir pilna ar SC darboņiem un gan jau partijai arī kaut kas no tā atlec.
Offline
Siipols
28. Jun 2013, 07:57 #4288

Kopš: 23. Mar 2005

No: Zilupe

Ziņojumi: 11992

Braucu ar: Jawasaki ZX1100


18 Jun 2013, 22:58:17 edzulis rakstīja:
Jepoškas un Korejieši dedzina un nekas tur neiet atmosfērā...

Tiešām?



mes jau 100% nekad nevaram zinat,ir tur mesli,vai nav.,....

-----------------
Universālā ekskavatora pakalpojumi Ķekava-Baldone-Daugmale-salaspils -Rīga
Offline
Siipols
28. Jun 2013, 08:00 #4289

Kopš: 23. Mar 2005

No: Zilupe

Ziņojumi: 11992

Braucu ar: Jawasaki ZX1100


28 Jun 2013, 05:48:32 Red_Rocket rakstīja:

26 Jun 2013, 21:44:39 karlsonss rakstīja:

Tu arii?
Es nebūtu ļoti pārsteigts, ja daļēji tā arī būtu patiesība, varbūt ne tieši šādos ciparos, bet kā jau mēs visi zinām, Rīgas Satiksme ir pilna ar SC darboņiem un gan jau partijai arī kaut kas no tā atlec.

Otkats ir visos iepirkumos un tie kas ar putām uz lūpam bļauj ka tā nav tie ir no kadas partijas

kā To mainit hvz,bet nu tā tas viss notiek

-----------------
Universālā ekskavatora pakalpojumi Ķekava-Baldone-Daugmale-salaspils -Rīga
Offline
AVI
28. Jun 2013, 09:16 #4290

Kopš: 09. Dec 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 10233

Braucu ar: Air baltic

Cilvēk kurš dzīvo uz jumta "tas ir precīzāk bēniņos", cik saprotu ušakofs Tev ir kā малыш?

Principā viņu kase pildās uz rīdzinieku rēķina tiešā, mazāk netiešā veidā.

-----------------
Omega-3 Omega-6 best performance
RomboutsUNMalongo kafija
PM
Offline
hronists
28. Jun 2013, 12:13 #4291

Kopš: 01. Sep 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 14820

Braucu ar: Svensk hjul

mūsu ziņu portāli nezin kāpēc klusē, ka leiši ir apņēmušies ieviest eiro 2015.gadā vēl viens arguments mīnusā eiro pretiniekiem.
Offline
viesulis
28. Jun 2013, 13:35 #4292

Kopš: 04. Mar 2007

Ziņojumi: 16796

Braucu ar: Volvo un Volvo


28 Jun 2013, 12:13:59 hronists rakstīja:
mūsu ziņu portāli nezin kāpēc klusē, ka leiši ir apņēmušies ieviest eiro 2015.gadā vēl viens arguments mīnusā eiro pretiniekiem.


šokējoši, ne?

Viens atklāj, ka briļļainītis jūrnieka uzvalkā sarakstās ar krievu spiegiem un par to viņu vēl tiesāt taisās.

Mums vispār nav vairāk preses, kas lielā tirāžā rakstītu kaut ko normālu.

Diena un NRA ar saviem milzīgajiem zaudējumiem ir tam pierādijums.
Offline
edzulis
28. Jun 2013, 13:39 #4293

Kopš: 13. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 56481

Braucu ar: S212, 911TT, 951, 635csi, NSX, Tillotson t4


28 Jun 2013, 07:57:34 Siipols rakstīja:

18 Jun 2013, 22:58:17 edzulis rakstīja:
Jepoškas un Korejieši dedzina un nekas tur neiet atmosfērā...

Tiešām?

http://g2.delphi.lv/images/pix/520x360/1eafd585...a-2-43422485.jpg

mes jau 100% nekad nevaram zinat,ir tur mesli,vai nav.,....


Konkrēti par Seulu bija raidījums, ka ļoti noslogota pilsēta bla bla bla un ka tur šķiro, vāc, dedzina, koģenerē un filtri tur ir tādi, ka praktiski nekas neiet atmosfērā.
Offline
shmurger
01. Jul 2013, 19:30 #4294

Kopš: 15. Oct 2007

Ziņojumi: 12780

Braucu ar: xc40

varbūt beidzot tie celtnieķeļi uzzinās, kas ir šitais par verķi.
Offline
restar79
01. Jul 2013, 21:31 #4295

Kopš: 24. Jan 2010

Ziņojumi: 2952

Braucu ar:


01 Jul 2013, 18:09:00 user rakstīja:
http://www.apollo.lv/zinas/izceloties-vel-kadam...-nodegusi/574821

tā versija par dzirkstelēm un fleksi uzreiz atsauca armiņā vienus manus celtniekus:

čalis fleksē, ka dzirksteles pa visu pirti, cigarete zobos.. prasu - vecīt, no tām dzirkstelēm nevar nekas aizdegties?
- nemīz, viss kārtībā! mēs tā vienmēr piļījam!


Man dzivokli,fucking, flizetaji ari ar fleksi flizes grieza,rezultats,sienas apcakaretas un par griesanas galdu izmantoja jauno podu,tas bija ar apdegumiem uz iezagejumiem.Latvijas profi
Offline
shmurger
01. Jul 2013, 21:54 #4296

Kopš: 15. Oct 2007

Ziņojumi: 12780

Braucu ar: xc40


01 Jul 2013, 21:42:35 user rakstīja:

nu šādu trubu uz pusēm nedabūsi:



protams,ka nē, tas ir skārdam ,šitam ir cits štruments, iepriekš jau bija izrunāts... arī tas ,ka LV priekš metāla pagaidām ir tikai fleksis
Offline
restar79
01. Jul 2013, 22:08 #4297

Kopš: 24. Jan 2010

Ziņojumi: 2952

Braucu ar:

Nepateiksu par lv tirgu,bet skandinavija santehniki trubas gries ar tadu sudu ko uzliek uz trubas un gries apkart,tipa ka stikla griezamais.Pec likuma ja strada ar fleksi iekstelpas vai uz jumta,tad jabut klat 2 cilveki un bugatieris. Labakais ir tas,ka nolikums nosaka,ka pec darbu beigsanas vienam vel jasez kaut kadu laiku telpa vai uz jumta,ja nu kas
Offline
shmurger
01. Jul 2013, 22:14 #4298

Kopš: 15. Oct 2007

Ziņojumi: 12780

Braucu ar: xc40


01 Jul 2013, 22:08:32 restar79 rakstīja:
Nepateiksu par lv tirgu,bet skandinavija santehniki trubas gries ar tadu sudu ko uzliek uz trubas un gries apkart,tipa ka stikla griezamais.Pec likuma ja strada ar fleksi iekstelpas vai uz jumta,tad jabut klat 2 cilveki un bugatieris. Labakais ir tas,ka nolikums nosaka,ka pec darbu beigsanas vienam vel jasez kaut kadu laiku telpa vai uz jumta,ja nu kas
ja vēl paskatās, ka pie mums celtnieki staigā iešļūcenēs, vai krosenēs,par tādām lietām kā austiņas, vai respirators nerunājot un pie dirsas pat paša drošība, vēl līdz skandināvijas līmenim mums tālu
Offline
RVR
01. Jul 2013, 22:22 #4299

Kopš: 18. Sep 2008

Ziņojumi: 22825

Braucu ar: RVR


01 Jul 2013, 22:19:55 user rakstīja:

paskaties cik cilvēki sprādzējas aizmugurē sēžot es jau priecājos, ka priekšā visi sprādzejas.. aizmugurē gan vienmēr visiem jāpiesaka - sprādzējieties! nē.. ok, nekur nebraukšu.. - labi, labi, piesprādzēsimies


Vislabāk izmāca paša pieredze.
Es tagad vienmēr sprādzējos arī aizmugurē sēžot.
Offline
restar79
01. Jul 2013, 22:25 #4300

Kopš: 24. Jan 2010

Ziņojumi: 2952

Braucu ar:

tiesi ta,ne jau del celu policijas spradzejas,ja to sapratis,tad problemu nav
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, AiwaShuraLLP, GirtzB, Lafter, MarC, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo, xjs_4