Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 98 viesi un 14 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Pirkt - Pārdot - Mainīt

Tēma: Sludinājumi SS.lv, Auto24.lv, Mobile.de u.c. II

AutorsZiņojums
6500
23. Mar 2017, 10:56 #42481

Kopš: 19. Feb 2007

Ziņojumi: 15715

Braucu ar:

Atkal apspriezam citu personu auto remontus un slimigas vietas...ko pa ausu galiem esat saklausijusies...

-----------------
www.hgkracing.com
Offline
12
23. Mar 2017, 10:56 #42482

Kopš: 11. Jun 2006

No: Tukums

Ziņojumi: 1548

Braucu ar: E 39 3.0 dA. Volvo FH 12 460, Euro 6.


23 Mar 2017, 10:48:02 @FisherS rakstīja:

22 Mar 2017, 23:33:42 @raivizz rakstīja:
Tas 3.0 bendzīns būs daudz izdevīgāks uzturēšanas ziņā, nekā tie visi dīzeļi


Jau minēju, ka neņemot vērā degvielas tipa veidu.
Piekare jālabo līdz ar eļļas maiņām fantastisko ceļu dēļ.
Bez oem piekares amīši švakāki un būs jāmaina reizi 2gados.

Papildus var rēķināt klāt sākotnējos izdevumus ņemot vērā, ka auto cena ir zemāka nēkā vidēji de.

Pa lielām šaibām easy 1k eur e60 jānoliek galdā pa gadu.

1 k katru gadu? Kas tam e 60/61 tik traki juuk?
Offline
FisherS
23. Mar 2017, 11:15 #42483

Kopš: 20. Jun 2013

Ziņojumi: 1503

Braucu ar: tīriem diskiem


23 Mar 2017, 10:56:35 @12 rakstīja:

23 Mar 2017, 10:48:02 @FisherS rakstīja:

22 Mar 2017, 23:33:42 @raivizz rakstīja:
Tas 3.0 bendzīns būs daudz izdevīgāks uzturēšanas ziņā, nekā tie visi dīzeļi


Jau minēju, ka neņemot vērā degvielas tipa veidu.
Piekare jālabo līdz ar eļļas maiņām fantastisko ceļu dēļ.
Bez oem piekares amīši švakāki un būs jāmaina reizi 2gados.

Papildus var rēķināt klāt sākotnējos izdevumus ņemot vērā, ka auto cena ir zemāka nēkā vidēji de.

Pa lielām šaibām easy 1k eur e60 jānoliek galdā pa gadu.

1 k katru gadu? Kas tam e 60/61 tik traki juuk?


Nesaku, ka katru gadu, saku ka easy var nolikt 1k galdā. Piemērs: priekšējā riteņa gultņa maiņa: ~300eur

Iepriekšējā posta mērķis bija potenciālā e60 īpašnieka informēšana, par ļoti iespējamiem izdevumiem. Lai pēctam nebūtu jāstāsta, ka bmw sūds.
E60 kā tāds ir patīkams auto braukšanai, savedot visus mezglus kārtībā pēc auto iegādes var braukt bēdu nezinot tik eļļu mainot un labot piekari labo ceļu dēļ un maksāt ~250eur auto nodokli gadā.

[ Šo ziņu laboja FisherS, 23 Mar 2017, 11:22:58 ]

Offline
vadjiksBMW
23. Mar 2017, 11:26 #42484

Kopš: 16. Aug 2016

No: Olaine

Ziņojumi: 2700

Braucu ar: Populāko auto marku powerā.


23 Mar 2017, 11:15:23 @FisherS rakstīja:

23 Mar 2017, 10:56:35 @12 rakstīja:

23 Mar 2017, 10:48:02 @FisherS rakstīja:

22 Mar 2017, 23:33:42 @raivizz rakstīja:
Tas 3.0 bendzīns būs daudz izdevīgāks uzturēšanas ziņā, nekā tie visi dīzeļi


Jau minēju, ka neņemot vērā degvielas tipa veidu.
Piekare jālabo līdz ar eļļas maiņām fantastisko ceļu dēļ.
Bez oem piekares amīši švakāki un būs jāmaina reizi 2gados.

Papildus var rēķināt klāt sākotnējos izdevumus ņemot vērā, ka auto cena ir zemāka nēkā vidēji de.

Pa lielām šaibām easy 1k eur e60 jānoliek galdā pa gadu.

1 k katru gadu? Kas tam e 60/61 tik traki juuk?


Nesaku, ka katru gadu, saku ka easy var nolikt 1k galdā. Piemērs: priekšējā riteņa gultņa maiņa: ~300eur




1k gadā salasīt kkādos remontos/apkopēs būtībā jebkādam lietotam vecam auto ir elementāri.
Sprauslas, bremžu diski, riepas, eļļas, filtri, hrenona spuldzes, amji u.c.sūdi, kkas no šitā ir beikts ļooooti lielai daļai jebkādas markas auto, ja gribas, lai viss ir ok un labo to auto cipars ātri saskries.
Online
Elviss
23. Mar 2017, 11:29 #42485

Kopš: 02. May 2006

Ziņojumi: 22786

Braucu ar: VAZ 2101 80'


23 Mar 2017, 10:23:37 @Vantage rakstīja:

23 Mar 2017, 09:52:16 @Elviss rakstīja:

23 Mar 2017, 08:31:54 @Vantage rakstīja:
Tāda sajūta, ka visai diezelgeitai var uzlikt mīksto un jāņem f10 ar 528/530 atmosfērisko dzinēju. tur visas probzas atkrīt un maz kam birt. nav turbo, nav valvetronic, viss basic

Neesmu dzirdējis par F10\11 dīzeļu problēmām. Par nobrauktiem štruntiem nerunāju.
Tāpēc arī savējo nopirku kā pirmo savu dīzeli.
Pagaidām vienīgā problēma piekares baloni, bet F10 tas atkrīt. Un Latvijā to benzīnu pēc tam pārdot būs grūti.


tu nopirki ar kādu noskrējienu uz tāfeles?

nu un vel aktīvā stūre u.c, loriņi, bet tas jau visiem f10/11.

par pārdošanu gan tur piekrītu, cik redzu ssā vieni tie paši benza varianti, 523 vispār par kapeikām

150k
Un līdz tagadējiem 179k tikai apkopes un 3 piekares baloni.

[ Šo ziņu laboja Elviss, 23 Mar 2017, 11:34:22 ]



-----------------

RT Translations
Offline
Artis_D
23. Mar 2017, 11:35 #42486

Kopš: 22. Aug 2002

Ziņojumi: 13428

Braucu ar: BMW

priekšējais gultnis nemaksā e60 300 eur, kas par pasakām.
Offline
FisherS
23. Mar 2017, 11:42 #42487

Kopš: 20. Jun 2013

Ziņojumi: 1503

Braucu ar: tīriem diskiem


23 Mar 2017, 11:35:14 @Artis_D rakstīja:
priekšējais gultnis nemaksā e60 300 eur, kas par pasakām.

Sorry, par diviem gultņiem domāju.
Offline
Grivins
23. Mar 2017, 11:43 #42488

Kopš: 18. Jan 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 354

Braucu ar: BMW M1000RR #68


23 Mar 2017, 10:56:35 @12 rakstīja:

23 Mar 2017, 10:48:02 @FisherS rakstīja:

22 Mar 2017, 23:33:42 @raivizz rakstīja:
Tas 3.0 bendzīns būs daudz izdevīgāks uzturēšanas ziņā, nekā tie visi dīzeļi


Jau minēju, ka neņemot vērā degvielas tipa veidu.
Piekare jālabo līdz ar eļļas maiņām fantastisko ceļu dēļ.
Bez oem piekares amīši švakāki un būs jāmaina reizi 2gados.

Papildus var rēķināt klāt sākotnējos izdevumus ņemot vērā, ka auto cena ir zemāka nēkā vidēji de.

Pa lielām šaibām easy 1k eur e60 jānoliek galdā pa gadu.

1 k katru gadu? Kas tam e 60/61 tik traki juuk?

Gada laikā 2950eur, ieskaitot apkopes un riepas. Nobraukti 45k
P.s. E60 2006.g. 530d
Bet tas bija 2014.g.

[ Šo ziņu laboja Grivins, 23 Mar 2017, 11:44:54 ]

Offline
Grauztukoris
23. Mar 2017, 11:45 #42489

Kopš: 03. Mar 2017

Ziņojumi: 5

Braucu ar:

Varbūt kādam ir kāds koments par šo?
https://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/bmw/525....html?1490262311
Offline
vadjiksBMW
23. Mar 2017, 13:01 #42490

Kopš: 16. Aug 2016

No: Olaine

Ziņojumi: 2700

Braucu ar: Populāko auto marku powerā.


23 Mar 2017, 11:45:50 @Grauztukoris rakstīja:
Varbūt kādam ir kāds koments par šo?
https://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/bmw/525....html?1490262311


šausmīga paskata vecs TDS, ar raibu salonu, kas lasīts no HZ cik auto, kuram rūsa visur lec ārā, pa 2.5k
Tepat powerā ir tirgoti krietni svaigāki 3.0D pa tādām un lētākām cenām, kas vizuāli vsm izskatījās pieņemami.
Par parpircējiem tirgonis toč var necepties, tas lūznis max Marihuānam varētu interesēt.

[ Šo ziņu laboja vadjiksBMW, 23 Mar 2017, 13:02:33 ]

Online
Jantarix
23. Mar 2017, 13:11 #42491

Kopš: 29. Mar 2006

Ziņojumi: 1751

Braucu ar: Turbo Mersedesu

Ir kāds skatījies vai ir info par šo?
ss
Offline
Ruudis
23. Mar 2017, 13:33 #42492

Kopš: 19. Feb 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 2115

Braucu ar: Pienpak

2.5TDSam 180hp?
Offline
sn
23. Mar 2017, 13:38 #42493

Kopš: 24. Jul 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 1879747

Braucu ar: nekrāsotu BMW :(


23 Mar 2017, 10:56:01 @6500 rakstīja:
Atkal apspriezam citu personu auto remontus un slimigas vietas...ko pa ausu galiem esat saklausijusies...
veironam tās riepas par 20k sadaloties 15min laikā braucot virs 300km/h. Nu sūds kaut kāds, e36 labāks :32_gados_pie_mammas:

-----------------
Nemāki braukt? Parādi to citiem - nopērc volvo!
Offline
Jurchixx
23. Mar 2017, 13:53 #42494

Kopš: 19. Apr 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 8328

Braucu ar: F32 M Performance, Yamaha R1


23 Mar 2017, 13:19:31 @Vantage rakstīja:

23 Mar 2017, 13:01:15 @vadjiksBMW rakstīja:

23 Mar 2017, 11:45:50 @Grauztukoris rakstīja:
Varbūt kādam ir kāds koments par šo?
https://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/bmw/525....html?1490262311


šausmīga paskata vecs TDS, ar raibu salonu, kas lasīts no HZ cik auto, kuram rūsa visur lec ārā, pa 2.5k
Tepat powerā ir tirgoti krietni svaigāki 3.0D pa tādām un lētākām cenām, kas vizuāli vsm izskatījās pieņemami.
Par parpircējiem tirgonis toč var necepties, tas lūznis max Marihuānam varētu interesēt.


ko tu tur muldi

tas ir labs un pārbaudīts dzinējs. tā ir leģendārā E39 virsbūve un vel ir M-Paka, neaizmirstam, ka tā ir oriģinālā (sānu moldings kā pareizi vajadzētu tur būt) Salons ir individuālā pasūtījuma, paskaties cik tādu ir mobilē.

Es varētu piepisties, ka īpašnieks var būt kapeikpisējs, jo makdonalda krūze salonā, bet filmēts kautkādā bedrē kur neviens makdonalds nav 10km rādiusā.

Labs auto!


M-paka liktā
Offline
darknmy
23. Mar 2017, 13:58 #42495

Kopš: 23. Jul 2014

Ziņojumi: 1113

Braucu ar: X3 3.0i

Rasklads:
@Vantage ieiet no otra konta @Grauztukoris un ieposto "tjipa kads kko zin 525tds?"

kāds saņemās un ieraksta, ka tds un e39 ir sūds galīgs

@Vantage bizīts sapists un nākas aizstāvēties jau no sava konta
Offline
Locis
23. Mar 2017, 15:47 #42496

Kopš: 14. Aug 2008

No: Dobele

Ziņojumi: 11510

Braucu ar: X5 , Jeep, Tuareg, L200, Jumper,Master ,Transit, Stralis x2, Volvo FL, Atego, Deu


23 Mar 2017, 11:26:47 @vadjiksBMW rakstīja:

23 Mar 2017, 11:15:23 @FisherS rakstīja:

23 Mar 2017, 10:56:35 @12 rakstīja:

23 Mar 2017, 10:48:02 @FisherS rakstīja:

22 Mar 2017, 23:33:42 @raivizz rakstīja:
Tas 3.0 bendzīns būs daudz izdevīgāks uzturēšanas ziņā, nekā tie visi dīzeļi


Jau minēju, ka neņemot vērā degvielas tipa veidu.
Piekare jālabo līdz ar eļļas maiņām fantastisko ceļu dēļ.
Bez oem piekares amīši švakāki un būs jāmaina reizi 2gados.

Papildus var rēķināt klāt sākotnējos izdevumus ņemot vērā, ka auto cena ir zemāka nēkā vidēji de.

Pa lielām šaibām easy 1k eur e60 jānoliek galdā pa gadu.

1 k katru gadu? Kas tam e 60/61 tik traki juuk?


Nesaku, ka katru gadu, saku ka easy var nolikt 1k galdā. Piemērs: priekšējā riteņa gultņa maiņa: ~300eur




1k gadā salasīt kkādos remontos/apkopēs būtībā jebkādam lietotam vecam auto ir elementāri.
Sprauslas, bremžu diski, riepas, eļļas, filtri, hrenona spuldzes, amji u.c.sūdi, kkas no šitā ir beikts ļooooti lielai daļai jebkādas markas auto, ja gribas, lai viss ir ok un labo to auto cipars ātri saskries.

Man ar liekas,ka tas 1k tā vidējam auto var aiziet,ja vēl kādu upgreidu grib. Man X3 pirmajā gadā ap 2,5k aizgāja tādos darbos,ko varēja saskaitīt-ķēdes maiņa` 500 euro ar viso ko vajag un nevaag,pāris bamperi piekrāsot,riepas utt. Piekarē kapeikas.
Bet 300 euro par gultņa maiņu? Labs gultnis ap 100 priekš F11 maksā,tad vēl tur paliek nauda pāri 10 servisa stundām. ok,pa diviem,ar nekas tāds,reti kuram auto zem stipri zem 100 rumbas gultnis maksā.

P.s Paziņa F10 nobrauco no 70-270k. Tikai kluči un apkopes. Laikam viņš nezināja par visām problēmām,jo nebija forumu lasījis.

[ Šo ziņu laboja Locis, 23 Mar 2017, 15:54:07 ]

Offline
davisTK
23. Mar 2017, 15:55 #42497

Kopš: 29. Jul 2015

No: Rīga

Ziņojumi: 679

Braucu ar: melnu rumaku


23 Mar 2017, 13:19:31 @Vantage rakstīja:

23 Mar 2017, 13:01:15 @vadjiksBMW rakstīja:

23 Mar 2017, 11:45:50 @Grauztukoris rakstīja:
Varbūt kādam ir kāds koments par šo?
https://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/bmw/525....html?1490262311


šausmīga paskata vecs TDS, ar raibu salonu, kas lasīts no HZ cik auto, kuram rūsa visur lec ārā, pa 2.5k
Tepat powerā ir tirgoti krietni svaigāki 3.0D pa tādām un lētākām cenām, kas vizuāli vsm izskatījās pieņemami.
Par parpircējiem tirgonis toč var necepties, tas lūznis max Marihuānam varētu interesēt.


ko tu tur muldi

tas ir labs un pārbaudīts dzinējs. tā ir leģendārā E39 virsbūve un vel ir M-Paka, neaizmirstam, ka tā ir oriģinālā (sānu moldings kā pareizi vajadzētu tur būt) Salons ir individuālā pasūtījuma, paskaties cik tādu ir mobilē.

Es varētu piepisties, ka īpašnieks var būt kapeikpisējs, jo makdonalda krūze salonā, bet filmēts kautkādā bedrē kur neviens makdonalds nav 10km rādiusā.

Labs auto!

labi štrunts pa McDonalds krūzi salonā, kas protams parāda ka cilvēks ir steidzīgs un ēd ātrajos restorānos, bet cmon degvielas lampiņa deg, visticamāk ka cilvēkam pat nav nauda vienkāršai eļļas maiņai ja nevar degvielu saliet.
Offline
Grauztukoris
23. Mar 2017, 17:20 #42498

Kopš: 03. Mar 2017

Ziņojumi: 5

Braucu ar:

Šovakar došos skatīties šo brīnumu!
Offline
FisherS
23. Mar 2017, 18:21 #42499

Kopš: 20. Jun 2013

Ziņojumi: 1503

Braucu ar: tīriem diskiem


23 Mar 2017, 15:47:50 @Locis rakstīja:
Bet 300 euro par gultņa maiņu? Labs gultnis ap 100 priekš F11 maksā,tad vēl tur paliek nauda pāri 10 servisa stundām. ok,pa diviem,ar nekas tāds,reti kuram auto zem stipri zem 100 rumbas gultnis maksā.

P.s Paziņa F10 nobrauco no 70-270k. Tikai kluči un apkopes. Laikam viņš nezināja par visām problēmām,jo nebija forumu lasījis.



Atliec savu diršanu.

Vienkārša matemātika 120x2+pats nenomainīsies


Offline
Ridlihs
23. Mar 2017, 19:09 #42500

Kopš: 19. Feb 2011

No: Daugavpils

Ziņojumi: 4667

Braucu ar: gandrīz geļiku


19 Mar 2017, 21:26:15 @Ridlihs rakstīja:
Pērku e39 530d - melns, sedans, mpačka.līdz 4-5 pakām.nauda ir. netērēsim viens otra laiku un rūsas nomocītos un kapsētas nepiedāvāt.


ok, zb tie e39 šroti, pērku e60/e61 , budžets +- 6 pakas. neprasu feisliftu 535d , tāpēc var nesākt aurot, ka nekāds e60 tur nesanāks utt. ja ir kas piedāvājams, tad PM vnk. vai ja no ss.lv kāds sakarīgs eksemplārs zināms, tad arī padodam ziņu.
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, AiwaShuraLLP, DoubleD, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, linda, marihuans, mrc, noisex, smudo