Online

Pašreiz BMWPower skatās 73 viesi un 9 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Kas notiek ielās?

Tēma: Braucēji, bļin... IV

AutorsZiņojums
RVR
05. Jul 2016, 12:04 #4141

Kopš: 18. Sep 2008

Ziņojumi: 22732

Braucu ar: RVR

Kāds var jēdzīgi izskaidrot, tieši kur slēpjas tā jēga slēgt miglas lukturus ne-miglas apstākļos?

Kāds ir tas ieguvums, kāpēc tā jādara?

Vienkārši gribas saprast, varbūt ir kāds labums no tā, ko es līdz šim neesmu zinājis.
Pagaidām tas šķiet kā vilnas zeķu un gumijnieku nēsāšana karstā, saulainā dienā - varēt jau var, bet kāda jēga?



Offline
starlit
05. Jul 2016, 12:06 #4142

Kopš: 11. Aug 2008

Ziņojumi: 2020

Braucu ar: BMW


05 Jul 2016, 00:46:47 @LINIS rakstīja:
Pilnībā droša distance pie labiem laika apstākļiem ir 2s, jeb pie 90km/h - ~50m

Tā vismaz mācija, kas arī atbilst reālai drošai distancei, jo jāņem vērā, kad ir jāatsāj vieta, ja nu kādam vajag atgriezties joslā.
Mudakus, kas samazina distanci un nelaiž citus atgriezties joslā, vajag sodīt par agresīvu braukšanu vai slepkavības mēģinājumu!
Offline
Driver
05. Jul 2016, 12:06 #4143

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu


05 Jul 2016, 12:04:51 @91 rakstīja:
Kāds var jēdzīgi izskaidrot, tieši kur slēpjas tā jēga slēgt miglas lukturus ne-miglas apstākļos?

Kāds ir tas ieguvums, kāpēc tā jādara?

Vienkārši gribas saprast, varbūt ir kāds labums no tā, ko es līdz šim neesmu zinājis.
Pagaidām tas šķiet kā vilnas zeķu un gumijnieku nēsāšana karstā, saulainā dienā - varēt jau var, bet kāda jēga?





A tu salidzini cik maksa xenona spuldze un cik kvelspuldze, ietaupijums lidz pat divdesmit reizem var sanak
Vel ari neizdeg tuvo gaismu reflektori...

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
Driver
05. Jul 2016, 12:08 #4144

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu


05 Jul 2016, 12:06:22 @starlit rakstīja:

05 Jul 2016, 00:46:47 @LINIS rakstīja:
Pilnībā droša distance pie labiem laika apstākļiem ir 2s, jeb pie 90km/h - ~50m

Tā vismaz mācija, kas arī atbilst reālai drošai distancei, jo jāņem vērā, kad ir jāatsāj vieta, ja nu kādam vajag atgriezties joslā.
Mudakus, kas samazina distanci un nelaiž citus atgriezties joslā, vajag sodīt par agresīvu braukšanu vai slepkavības mēģinājumu!


Arpus pilsetas varbut, bet reizem mudaku kolonnu apdzit ir atrak neka tris mudakus pec kartas.

Bet pilseta tieshi vajadzetu klapet ar sudainu kvatras kardanu tos distances ieverotajos un pirms luksafora ripinatajus

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
rekeds
05. Jul 2016, 12:08 #4145

Kopš: 02. Sep 2015

No: Rīga

Ziņojumi: 2992

Braucu ar: škodiaku

http://www.delfi.lv/video/zinas/arzemes/miglas-...ag.d?id=45104652

timrots like a bus
Offline
XK220
05. Jul 2016, 12:12 #4146

Kopš: 26. Dec 2015

No: Rīga

Ziņojumi: 3292

Braucu ar: Sarkanu, baltu un melnu


05 Jul 2016, 12:04:51 @91 rakstīja:
Kāds var jēdzīgi izskaidrot, tieši kur slēpjas tā jēga slēgt miglas lukturus ne-miglas apstākļos?

Kāds ir tas ieguvums, kāpēc tā jādara?

Vienkārši gribas saprast, varbūt ir kāds labums no tā, ko es līdz šim neesmu zinājis.
Pagaidām tas šķiet kā vilnas zeķu un gumijnieku nēsāšana karstā, saulainā dienā - varēt jau var, bet kāda jēga?





Ar miglām primāri nav spīdēšana acī, bet tas, ka bieži vien tās nevar pamanīt. Satiksmē braucot šādus auto var uztvert par stāvošiem. Protams, ir daļa, kurām tās miglas spīd acīs. Taču tas ir veids, kā atpazīt lohus satiksmē. Es arī neesmu redzējis, kā kāds ar 20kEur+ vērtu auto brauktu ar miglām skaidrā laikā.
Offline
starlit
05. Jul 2016, 12:16 #4147

Kopš: 11. Aug 2008

Ziņojumi: 2020

Braucu ar: BMW


05 Jul 2016, 12:08:53 @Driver rakstīja:

05 Jul 2016, 12:06:22 @starlit rakstīja:

05 Jul 2016, 00:46:47 @LINIS rakstīja:
Pilnībā droša distance pie labiem laika apstākļiem ir 2s, jeb pie 90km/h - ~50m

Tā vismaz mācija, kas arī atbilst reālai drošai distancei, jo jāņem vērā, kad ir jāatsāj vieta, ja nu kādam vajag atgriezties joslā.
Mudakus, kas samazina distanci un nelaiž citus atgriezties joslā, vajag sodīt par agresīvu braukšanu vai slepkavības mēģinājumu!


Arpus pilsetas varbut, bet reizem mudaku kolonnu apdzit ir atrak neka tris mudakus pec kartas.

Bet pilseta tieshi vajadzetu klapet ar sudainu kvatras kardanu tos distances ieverotajos un pirms luksafora ripinatajus


tam es piekrītu, jo cilvēki neaprēķina laiku kurā strādā dzinējs + korķi veidojās.
Uz šoseja, ja nav 4 joslu ceļš, nav jēgas kipišu taisīt, jo uz 100 km distanci vinnēsi max 5-10 min, patērēsi 30-50% liekas degvielas
Ja visi būtu godīgi un brauktu 110, tad gan būtu patīkama braukšana uz čila!

[ Šo ziņu laboja starlit, 05 Jul 2016, 12:18:36 ]

Offline
edzhaans
05. Jul 2016, 12:20 #4148

Kopš: 15. Jan 2012

Ziņojumi: 7337

Braucu ar:


05 Jul 2016, 12:04:51 @91 rakstīja:
Kāds var jēdzīgi izskaidrot, tieši kur slēpjas tā jēga slēgt miglas lukturus ne-miglas apstākļos?

Kāds ir tas ieguvums, kāpēc tā jādara?

Vienkārši gribas saprast, varbūt ir kāds labums no tā, ko es līdz šim neesmu zinājis.
Pagaidām tas šķiet kā vilnas zeķu un gumijnieku nēsāšana karstā, saulainā dienā - varēt jau var, bet kāda jēga?


Lai nedabūtu sodu, kad tev ir izdedzis priekšējais lukturis, miglas+gabarīti pa dienu. Ko jūs migliniekus apdiršat. Apdirsiet tos lohus ar dienas gaitas LEDiem
Offline
Driver
05. Jul 2016, 12:25 #4149

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu

Nu ledu liceeji ir vispar psc.
Laikam pareizak ir aizliegt jebkadus optikas papildinajumus un miers.

Savadak kaamja burisha apgaismojumus jau daudzi monte uz buferu malam. Tapat kaa pirmstam hrenonus miglas stuuma - no viena graavja otra.

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
kkas
05. Jul 2016, 12:32 #4150

Kopš: 22. Apr 2008

Ziņojumi: 9927

Braucu ar: Alfu

Drīzāk jājautā kapēc daudziem ir dienā ieslēgti tuvie+miglas un daļai vēl arī ledi
Imho tikai miglas nav nekas tāds, aizliegts arī nav.
Online
XK220
05. Jul 2016, 12:34 #4151

Kopš: 26. Dec 2015

No: Rīga

Ziņojumi: 3292

Braucu ar: Sarkanu, baltu un melnu

Strapon ledi jau sen iesaukti par pidaraskām.
Nezinu kur lielā problēma, ja izdeg viens no tuvās gaismas lukturiem. No rīta pamanīju, bija plānā iebraukt būvmateriālu veikalā un paņemt, taču pa ceļam jau policists apturēja un informēja, ka izdedzis. Kādu sodu, kam?
Offline
Martini22
05. Jul 2016, 12:34 #4152

Kopš: 28. Apr 2003

Ziņojumi: 717

Braucu ar: AA4070

Tak ņemiet ciet, kādam varēs vairāk ieriebt:


https://www.ss.lv/msg/lv/transport/other/transp...crash/jhchi.html
Offline
Driver
05. Jul 2016, 12:36 #4153

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu


05 Jul 2016, 12:32:53 @kkas rakstīja:
Drīzāk jājautā kapēc daudziem ir dienā ieslēgti tuvie+miglas un daļai vēl arī ledi
Imho tikai miglas nav nekas tāds, aizliegts arī nav.

Tas tapat kaa ar vecenem mosh
Vienai vecenei vajag maleties divas stundas, lai ara izietu, cita sieviete praktiski bez nekaa jau izskatas labi.

Varbut to spideklju braucamajiem ir neglitas auto priekshpuses un tadejadi megina situaciju pielabot

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
Nello
05. Jul 2016, 12:42 #4154

Kopš: 15. Aug 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 2581

Braucu ar: Klasiskās piedziņas pieminekli...

Ar braucu ar miglām (e34),tāpēc ka ir tumšās hella replikas,žēl reflektoru... Pēc noteikumiem nav aizliegts.. Citi redz labi...
Par led...ja spīd ok,lai ir,bet tie,kuri saliek lētos ķīnas mēslus,kas knapi spīd,vai vel labāk puse jau nedeg ir čau...
Ir dažas jaunās "miskastes" kurām saulē pagrieziena lampiņu neredz...
Offline
Driver
05. Jul 2016, 12:44 #4155

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu

Mans draugs, Tu kljudies.

Sen senos laikos miglas bija iesledazamas tikai kopa ar gabaritiem un tam bija janodziest taja bridi, kad iesledza talos. Shemai nacas izmantot parasti divus relejus.

Taa prasiba ir vel no cccp laikiem, kad vareja laikam padiskutet vai tie acis uz/zem bufera pieskruvetas ir vairak kaa miglas vai vairak kaa papildlukturi. Bet jebkura gadijuma tiem bija janodziest iesledzot talos.


Tapec ari vareja miglu sledzi turet uz on visu laiku un slegelet tik gabarituparbaudit

Neesmu redzejis nevienu auto, kuram miglas ieslegtos pashas un automatiski, neaiztiekot neko no gaismu sledzhiem.

Kad beidza tehniskaja apskate parbaudit vai miglas nodziest iesledzot talos nezinu. Ja to daritu vel tagad, tad gandriz visi braukatu bez skates vai miglam

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
Driver
05. Jul 2016, 12:46 #4156

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu


05 Jul 2016, 12:42:30 @Nello rakstīja:
Ir dažas jaunās "miskastes" kurām saulē pagrieziena lampiņu neredz...

Tas dazas miskastes saucas loti biezi "motocikls", kuram ipasnieks normalas 21w kvelspuldzes vieta ieliek led sudu. Ir pat redzets tas led suds tikai ar vienu diodi, ne vairakam.

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
karlsonss
05. Jul 2016, 12:47 #4157

Kopš: 02. Feb 2009

No: Jelgava

Ziņojumi: 23038

Braucu ar:


05 Jul 2016, 12:04:51 @91 rakstīja:
Kāds var jēdzīgi izskaidrot, tieši kur slēpjas tā jēga slēgt miglas lukturus ne-miglas apstākļos?

Kāds ir tas ieguvums, kāpēc tā jādara?

Vienkārši gribas saprast, varbūt ir kāds labums no tā, ko es līdz šim neesmu zinājis.
Pagaidām tas šķiet kā vilnas zeķu un gumijnieku nēsāšana karstā, saulainā dienā - varēt jau var, bet kāda jēga?







Tieshi taada pat jeega kaa zhelejas hujariishana matos.
Offline
Locis
05. Jul 2016, 12:49 #4158

Kopš: 14. Aug 2008

No: Dobele

Ziņojumi: 11548

Braucu ar: X5 , Jeep, Tuareg, L200, Jumper,Master ,Transit, Stralis x2, Volvo FL, Atego, Deu


05 Jul 2016, 00:36:46 @422167 rakstīja:
kas ir pietiekama distance?
Cik buutu jaatur distance bliivas satiksmes apstaaklos?
Es biju iedomaajies distancei jaabuut tik cik uzkatu par nepieciesamu ka neiejaasu priekseejam pakaljaa bet te viens svariigs cilveeks pasaka ka distacei jaabuut paredzetai prieks vinja lai vinjs ar savu moci2m vai fuuri20m vareetu briivi iekaartoties kad vinjam ienaaks praataa. Vai cieniits kungs zin ko noziimee PN?

Ja Tu kādreiz būtu vadījis auto,ne tikai iedomājies,kā tas ir,tad saprastu,ka pie 90 km/h pietiekami drošā distancē var ielīst mierīgi ar fūri. Galu galā fiziku aprēķina nevis kaut ko uzskata.
Jauku dienu.

Vēl esmu novērojis tādu lietu,ka ''drošie'' braucēji ir tādi nabagi,ka var atļauties tādu noteikumu pārkāpumu(jo policija uz to piever aci,tā tad tas ir droši),kā distances neievērošana,bet tajā pašā laikā ir bail no soda līdz 110 km/h,lai apdzītu ,nevis kādam spiestos astē. Es uz 90 km/h skrējējam traucēju,bet sadūšoties garām pabraukt nevar.

Hronists atkal dedzina ar savu svēto ceļotāju kolonnu uz Aglonu,kuru nedrīkst apdzīt,jo gājēji iet ar metru astarpi.

[ Šo ziņu laboja Locis, 05 Jul 2016, 12:55:12 ]

Offline
rekeds
05. Jul 2016, 12:55 #4159

Kopš: 02. Sep 2015

No: Rīga

Ziņojumi: 2992

Braucu ar: škodiaku

kaut kā pohuj par miglām.
kādus 2 atceros, ka ziemā migla bija pagriezusies, ka kkādā leņķī spieda acī.

ja kādam traucē dienas laikā, mošk vajag aiziet pie ārsta?

citreiz kaitina, ka auto ir iemontēta kaut kāda vāji kvēlojoša lampiņa (vēl jauki, ja tā ir zilā tonī).
labu gribēdams uzmidžini, a izrādās, ka lohs
Offline
kexxx
05. Jul 2016, 12:58 #4160

Kopš: 12. Dec 2010

Ziņojumi: 13151

Braucu ar:


05 Jul 2016, 11:53:41 @subaru rakstīja:

05 Jul 2016, 09:10:45 @kexxx rakstīja:
Miglas ir praktiski pie zemes un kad otrs auto atrodas tev tuvu blakus joslā, spoguļos tās neredz... Ja vēl gāž lietus, tad tas kretinē, jo grūtāk pamanīt to miglu pavēlnieku


lūk Tev risinājums




Risinājums ir nebūt bērniem, kam vajag saslēgt visas lampiņas, lai "izskatās kruta kā filmā bembis"
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, AiwaShuraLLP, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo