| Autors | Ziņojums |
| PVN | | 26. Mar 2017, 22:35 |
#4117
|
|
 Kopš: 15. Dec 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 640
Braucu ar: SATAjet 4000
| pagajusaja vasara nacas pabraukt ar tadu
un tadu
[ Šo ziņu laboja PVN, 26 Mar 2017, 22:35:31 ] |
Offline | |
|
| arizah | | 27. Mar 2017, 00:23 |
#4118
|
|
 Kopš: 17. Nov 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 11323
Braucu ar: 43
|
26 Mar 2017, 13:27:14 @Fandulis rakstīja:
Hui zin ko stūrei metinājāt, 1:1 derēja no jaunākā "arļonoka"
25 Mar 2017, 20:57:49 @oswald rakstīja:
... uzmetināt stūrei stieni aļa krosiniekam
kas te neskaidrs? |
Offline | |
|
| arizah | | 27. Mar 2017, 00:24 |
#4119
|
|
 Kopš: 17. Nov 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 11323
Braucu ar: 43
|
25 Mar 2017, 19:36:34 @bum_bumz rakstīja:
Tieši tā, tikai valstiskā līmenī joprojām viss notiek padomiski. Tīri individuāli, kuri sāka paši par sevi domāt, jau ir tālu, tālu prom
padomiski jau arī ir domāt, ka valsts par tevi domās. |
Offline | |
|
CP17  | | 27. Mar 2017, 22:08 |
#4120
|
|
 Kopš: 17. Dec 2002
No: Zilupe
Ziņojumi: 17
Braucu ar: Sargenģeli
|
19 Mar 2017, 22:25:17 @CP17 rakstīja:
19 Mar 2017, 22:14:36 @520i rakstīja:
P.s.kautkādā 90to auto žurnālā arī bija bilde ar manu BA1 uz audi 100 un autorīgas reklāmu. Nav kādam?
Tomēr 520i izšķirstīja 
|
Offline | |
|
CP17  | | 28. Mar 2017, 20:02 |
#4121
|
|
 Kopš: 17. Dec 2002
No: Zilupe
Ziņojumi: 17
Braucu ar: Sargenģeli
| Toreiz tas audi laikam likās cocmoc, kā šitas tagad 
|
Offline | |
|
| spriditis | | 28. Mar 2017, 20:26 |
#4122
|
|
 Kopš: 17. Mar 2006
No: Valmiera
Ziņojumi: 4107
Braucu ar: ar savu lāpstu blad
| Ta sanak,bet parasts a6 nevis esinieks [ Šo ziņu laboja spriditis, 28 Mar 2017, 20:27:10 ] |
Offline | |
|
CP17  | | 28. Mar 2017, 20:51 |
#4123
|
|
 Kopš: 17. Dec 2002
No: Zilupe
Ziņojumi: 17
Braucu ar: Sargenģeli
| Tad vēl ( nu jau nelaikis Kūlbergs) laikam nebija ievilcis s6  [ Šo ziņu laboja CP17, 28 Mar 2017, 20:52:08 ] |
Offline | |
|
| GTis | | 28. Mar 2017, 21:27 |
#4124
|
|
 Kopš: 11. Nov 2005
No: Bauska
Ziņojumi: 208
Braucu ar: M550XD, G21, E30 330i
| Vispār Audi 100 C4. |
Offline | |
|
|
|
CP17  | | 28. Mar 2017, 21:46 |
#4125
|
|
 Kopš: 17. Dec 2002
No: Zilupe
Ziņojumi: 17
Braucu ar: Sargenģeli
|
28 Mar 2017, 21:27:42 @GTis rakstīja:
Vispār Audi 100 C4.
Es teicu savādāk? |
Offline | |
|
Jurchixx  | | 28. Mar 2017, 21:47 |
#4126
|
|
 Kopš: 19. Apr 2012
No: Rīga
Ziņojumi: 8331
Braucu ar: F32 M Performance, Yamaha R1
| viņš laikam nesaprot, kas ir s6  |
Offline | |
|
| GTis | | 28. Mar 2017, 21:49 |
#4127
|
|
 Kopš: 11. Nov 2005
No: Bauska
Ziņojumi: 208
Braucu ar: M550XD, G21, E30 330i
| Atvainojos. Tikko tik atcerējos, ka A100 C4 bija versija S6 un S4.  |
Offline | |
|
CP17  | | 28. Mar 2017, 21:52 |
#4128
|
|
 Kopš: 17. Dec 2002
No: Zilupe
Ziņojumi: 17
Braucu ar: Sargenģeli
| Tas nekas  |
Offline | |
|
| chiefcadet | | 01. Apr 2017, 22:20 |
#4129
|
|
Kopš: 25. Sep 2012
Ziņojumi: 970
Braucu ar: buru pa vējam
| Ir kādam dinozauram saglabājušās liecības vai var ko sīkāk pakomentēt par to sistēmu "tiesību kompostrēšanu", kad par pārkāpumiem dūra caurumus? |
Offline | |
|
| arba | | 01. Apr 2017, 22:31 |
#4130
|
|
Kopš: 19. Jun 2007
Ziņojumi: 991
Braucu ar: AR gtv 1975, Macan
| tiesībām klāt nāca kartona gabals, kuram gar malu bija atzīmes - par ātrumu, par nepareizu krustojumu, un vēl kaut kas
Kad apturēja - izknieba caurumu atbilstošajā vietā un pierakstija datumu
Varu samelot, bet ja gada laikā bija 3 ais, bija jāiet pie priekšnieka uz pārrunām, un varēja noņemt uz kādu laiku 3 mēn līdz 1 gadam, bija arī kaut kādas svētdienas skolas, bet kādā gadījumā bija tur jāiet neatceros
bet iespējams, ka es vairs labi neatceros    [ Šo ziņu laboja arba, 01 Apr 2017, 22:35:38 ] |
Offline | |
|
| Automaniaks | | 02. Apr 2017, 09:33 |
#4131
|
|
 Kopš: 19. Aug 2006
No: Rīga
Ziņojumi: 2515
Braucu ar: W168
| Nezinu vai tagad, bet pirms 6 gadiem Rīgas lidostā arī bija kompostrējamas tiesības, laikam 10 lauciņi bija, lai dabūtu tādas bija jānoliek braukšana pa peronu, inspektori arī ar radaru stāvēja |
Offline | |
|
BigBear  | | 02. Apr 2017, 09:36 |
#4132
|
|
 Kopš: 09. Apr 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 1886
Braucu ar: Glanci
|
02 Apr 2017, 09:33:02 @Automaniaks rakstīja:
Nezinu vai tagad, bet pirms 6 gadiem Rīgas lidostā arī bija kompostrējamas tiesības, laikam 10 lauciņi bija, lai dabūtu tādas bija jānoliek braukšana pa peronu, inspektori arī ar radaru stāvēja
Njā kur tie laiki...tā bija gan...  |
Offline | |
|
|
|
| AAE | | 03. Apr 2017, 09:59 |
#4133
|
|
 Kopš: 01. Jul 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 2355
Braucu ar: pirkstu pa rasējumu
|
28 Mar 2017, 21:49:51 @GTis rakstīja:
Atvainojos. Tikko tik atcerējos, ka A100 C4 bija versija S6 un S4. 
A100C4 bija tikai S4
S6 un S6plus bija jau uz A6 C4 bāzes. |
Offline | |
|
| vvv | | 03. Apr 2017, 10:59 |
#4134
|
|
 Kopš: 19. Feb 2017
No: Rīga
Ziņojumi: 2124
Braucu ar: e53FL 4,4;e38
| Man saglabājušies divi šādi plakāti.bija vēl piespraužamās nozīmītes.
|
Offline | |
|
| Instigater | | 03. Apr 2017, 20:18 |
#4135
|
|
 Kopš: 08. May 2003
No: Jūrmala
Ziņojumi: 7428
Braucu ar: ne BMW
|
03 Apr 2017, 10:21:26 @91 rakstīja:
02 Apr 2017, 09:36:12 @BigBear rakstīja:
02 Apr 2017, 09:33:02 @Automaniaks rakstīja:
Nezinu vai tagad, bet pirms 6 gadiem Rīgas lidostā arī bija kompostrējamas tiesības, laikam 10 lauciņi bija, lai dabūtu tādas bija jānoliek braukšana pa peronu, inspektori arī ar radaru stāvēja
Njā kur tie laiki...tā bija gan... 
Joprojām lidostas vadītāja apliecībā ir 12 rūtiņas, kurās var izkniebt caurumus.
Apliecības apakšējā malā.
P.S. ir ne tikai vienreiz jānoliek teorija/radiosakari/braukšana, bet ik pēc noteikta perioda tas viss jāpārliek
eksāmenu noteikti vajag arī pie tiesību maiņas derīguma termiņa beigās |
Offline | |
|
| Goiko | | 04. Apr 2017, 14:12 |
#4136
|
|
 Kopš: 05. Jul 2004
Ziņojumi: 557
Braucu ar:
|
01 Apr 2017, 22:20:00 @chiefcadet rakstīja:
Ir kādam dinozauram saglabājušās liecības vai var ko sīkāk pakomentēt par to sistēmu "tiesību kompostrēšanu", kad par pārkāpumiem dūra caurumus?
2.bildē uzskaitīti 6 "nāves grēki" par kuriem dūra caurumus. Ar 3 caurumu tiesības nost. Neatceros tikai vai pietika ar 3 caurumiem par jebkuru "nāves grēku" vai vajadzēja būt trim caurumiem par vienu un to pašu "nāves grēku". Tas kas otrā pusē ar roku rakstīts ir pārkāpuma izdarīšanas laiks un kaut kādi menta identifikācijas dati. Lielāka šoferu viltība bija šo talonu ielaminēt (kamēr to neaizliedza), kā rezultātā ments ar savu knaiblīti vairs caurumu nevarēja izkniebt [ Šo ziņu laboja Goiko, 04 Apr 2017, 14:29:05 ] |
Offline | |
|