Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 144 viesi un 4 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehniska rakstura diskusijas

Tēma: Kabluki, blakusvāģi u.c. komerctransportlīdzekļi

AutorsZiņojums
Mizx
09. Oct 2024, 17:28 #401

Kopš: 26. Apr 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 6922

Braucu ar:


09 Oct 2024, 17:26:04 @Dezinfektors rakstīja:
Hvz.. mūsējie iet un iet. Tikai apkopes un viss.
100k km komerctransportam jau vēl nav arī nekāds nobraukums. Tikko iebraukti un viss. Kad tuvosies garantijas beigas, tad būs īstā aina.
Offline
ralfiks
22. Jan 2025, 15:28 #402

Kopš: 01. Sep 2013

No: Daugavpils

Ziņojumi: 3154

Braucu ar: MB;f15;LC

Vecais trafic jau savu nokalpojis,jāsāk iedziļināties jaunajā modelī.Pirmais-kurš no tiem dzinējiem šobrīd ir populārākā/optimālā izvēle,ja atmetam 110 zs un 170 zs.Saprotu,ka 131 zs?Otrs-kā ir kopējā pieejamība,ja runa būtu NE par baltu,citā krāsā-varbūt kāds ir gājis cauri,kādi termiņi utt?Un trešais-Cik tk provizoriski nostājas aprīkot ar aukstumiekārtu un izotermisku visu to utt?
Offline
968-jk
22. Jan 2025, 17:54 #403

Kopš: 08. Dec 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 13894

Braucu ar: 30niekiem

Ir divi 150zs. Priekš L1H1 atliektiem galiem. Varbūt pietrūkst jauda tikai ar treileri vai piekabi ar tentu velkot. 2.5gadu laikā 70-80k km nobraukti bez bēdas. 5dien saņemšu trešo, ja Norde nepiekāsīs. Vienīgais mīnus ir dīleris Rīgā. Norde vai Mūsa. Vienā strādā pāvi otrā metēji. Itkā Valmieras tirgoņi/serviss labāki. Es gan dīleri izmantoju tikai garantijas darbiem, kuri nav bijuši.
Offline
ralfiks
22. Jan 2025, 18:11 #404

Kopš: 01. Sep 2013

No: Daugavpils

Ziņojumi: 3154

Braucu ar: MB;f15;LC

Es vēl svārstos starp L2 un L1.Vecais bija L2.Lielas kravas nav jāved,bet liekas forši,ja "brīvāk" salikt visu.Bet,iespējams,tas ir stereotips,būs jāpapēta dzīvē L1.Un arī viņjetē neiekļaujas,it kā cipars nav liels gadā,vairāk jāsaprot,vai vajag to L2 vai nē.Pirms padsmit gadiem Tehauto Latgale Dpilī kad pirku lielo Masteru sadarbība bija laba,jāpiebrauc būs,nez kā ir tagad
Offline
peecise28
28. Jan 2025, 10:16 #405

Kopš: 19. Oct 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 3596

Braucu ar: r1100s, dažādi depresīvi auto

Vai ~2010.-2012. gada boxer/ducato/jumper 2.2 ford puma motori ir pilnīgi mēsli, vai tomēr tādus ir vērts apskatīt?
5 robu kārba ir ok, vai labāk meklēt ar 6?

Ar busu plānots gadā braukt ap 10k, neko smagāku par 500kg nav plānots vadāt.
Offline
AV89
05. Feb 2025, 13:14 #406

Kopš: 27. Dec 2009

Ziņojumi: 1805

Braucu ar: Javac metināmajiem bagāžniekā


28 Jan 2025, 10:16:30 @peecise28 rakstīja:
Vai ~2010.-2012. gada boxer/ducato/jumper 2.2 ford puma motori ir pilnīgi mēsli, vai tomēr tādus ir vērts apskatīt?
5 robu kārba ir ok, vai labāk meklēt ar 6?

Ar busu plānots gadā braukt ap 10k, neko smagāku par 500kg nav plānots vadāt.

Labāk, ja atrodas tad ņem ar 3.0 motoru, patēriņš tāds pats, bet motors uzticamāks. Kārba 3.0 itkā vājā vieta skaitās, lietotas tā pat kā viņu remonti ap 1k orientējoši. Vai 2.2 tā pati kārba hvz.
Edit: Tantes teica, ka ducato tie 2.2 ir savādāki kā citronam un pižikam, to nočeko arī.

[ Šo ziņu laboja AV89, 05 Feb 2025, 13:15:46 ]

Offline
AV89
05. Feb 2025, 13:18 #407

Kopš: 27. Dec 2009

Ziņojumi: 1805

Braucu ar: Javac metināmajiem bagāžniekā

Kādas atsauksmes par Berlingo un Partner 1.6 dīzeļiem 55kw, 66kw, 73kw? Esmu manījis 73kw tirgo jau ar motora defektiem ap 120kkm. Vajag 3vietīgu bulkuvāģi ar automātu..
Offline
Mr_Rums
05. Feb 2025, 17:37 #408

Kopš: 07. Mar 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 236

Braucu ar: e83


05 Feb 2025, 13:18:57 @AV89 rakstīja:
Kādas atsauksmes par Berlingo un Partner 1.6 dīzeļiem 55kw, 66kw, 73kw? Esmu manījis 73kw tirgo jau ar motora defektiem ap 120kkm. Vajag 3vietīgu bulkuvāģi ar automātu..

1,6d75 un 90 Zs uzticami aparāti -var pirkt arī 2t nobraukumu (protams ka kritiski jānovērtē).
Automātu dabūsi tikai ar pasažiera versiju, i to retums.
Offline
Katastrofa
05. Feb 2025, 18:40 #409

Kopš: 24. Jan 2021

Ziņojumi: 205

Braucu ar:


05 Feb 2025, 13:18:57 @AV89 rakstīja:
Kādas atsauksmes par Berlingo un Partner 1.6 dīzeļiem 55kw, 66kw, 73kw? Esmu manījis 73kw tirgo jau ar motora defektiem ap 120kkm. Vajag 3vietīgu bulkuvāģi ar automātu..


Ir lietošanā 18.gada Partners 90zs, manuālis.
Nobraukts pašlaik no 27 000km līdz 190 000km.
Vienīgais, kas par šo laiku ir neplānoti bijis - pašā sākumā noklājās AD Blue dačiks, bet, man šķiet, to par garantiju nomainīja un kaut kad pagājušogad aizmugurējā bremžu sistēma sabloķējās un salauza tur visu, nācās visu mainīt, bet tā - lej tik degvielu un brauc.
Offline
AV89
05. Feb 2025, 22:57 #410

Kopš: 27. Dec 2009

Ziņojumi: 1805

Braucu ar: Javac metināmajiem bagāžniekā

Ar eļļas patēriņu nebija problēmu? Man klients teica, ka eļļu ēd daudz 90hp versija, bet nu tur odo 320k km un visticamāk jau tītais.
Par automātiem nav tik traki, Zviedrijā vien šķiet puse kravinieku ir ar automātiem cik čekoju sludinājumus. Lv arī pāris varianti pa abiem brendiem ir
edit: Links uz autoplius rekur piemērs. Retu reizi vnk sīksis ar sēdeklīti jāpaķer līdzi, un automāts salonā daudz kompaktāks, kloķis manuālim kkādi ekstra 20-30cm aizņem.

[ Šo ziņu laboja AV89, 05 Feb 2025, 23:01:06 ]

Offline
Mr_Rums
06. Feb 2025, 13:31 #411

Kopš: 07. Mar 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 236

Braucu ar: e83

Man kā reiz ir 90 Zs. 2015 g.
0-170000. Eļļu neēd vispār.
tik tas, ka rūsu sāk pievilkt.
Offline
peecise28
06. Feb 2025, 15:35 #412

Kopš: 19. Oct 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 3596

Braucu ar: r1100s, dažādi depresīvi auto


05 Feb 2025, 13:14:08 @AV89 rakstīja:

Labāk, ja atrodas tad ņem ar 3.0 motoru, patēriņš tāds pats, bet motors uzticamāks. Kārba 3.0 itkā vājā vieta skaitās, lietotas tā pat kā viņu remonti ap 1k orientējoši. Vai 2.2 tā pati kārba hvz.
Edit: Tantes teica, ka ducato tie 2.2 ir savādāki kā citronam un pižikam, to nočeko arī.

fiatiem ir iveco motori, bet tie nav manīti 3t versijā.
par kārbām - paldies par info!
Offline
Katastrofa
06. Feb 2025, 18:20 #413

Kopš: 24. Jan 2021

Ziņojumi: 205

Braucu ar:


05 Feb 2025, 22:57:52 @AV89 rakstīja:
Ar eļļas patēriņu nebija problēmu? Man klients teica, ka eļļu ēd daudz 90hp versija, bet nu tur odo 320k km un visticamāk jau tītais.
Par automātiem nav tik traki, Zviedrijā vien šķiet puse kravinieku ir ar automātiem cik čekoju sludinājumus. Lv arī pāris varianti pa abiem brendiem ir
edit: Links uz autoplius rekur piemērs. Retu reizi vnk sīksis ar sēdeklīti jāpaķer līdzi, un automāts salonā daudz kompaktāks, kloķis manuālim kkādi ekstra 20-30cm aizņem.


Ar eļļas patēriņu viss bija ok, vienīgi pēdējo reizi, kad mainīju, tad kļūdas pēc ielējām Castrol, nevis Total un tad pie 7 000km nobraukuma bija kāds 1/2l jāpielej un ar to Castrol eļļu mators arī "strādāja" skaļāk.
Offline
karies
06. Feb 2025, 18:35 #414

Kopš: 20. Sep 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 33

Braucu ar: Boxer maxi 3.0 HDI uz UK un atpakal

2.3 ari ir Iveco dzinējs, tikai ar zobsiksnu. 3.0 ķēde, nenobraucams motors ja seko līdzi. 2.2 Ford Puma ir baigais mesls. Par kārbām taisnība. Manam 3.0 M40 kārbai pazuda atpakaļgaita. Lv nejēdza sataisīt, sūtīju uz Poliju, ar otro reizi sataisīja. 2.3 ir cita kārba.
Offline
Asch
06. Feb 2025, 21:41 #415

Kopš: 29. Jan 2007

Ziņojumi: 4392

Braucu ar:

Mums 6 Berlingo bija, 5 dizeli, 1 benzins. Benzinam tocna vajadzeja ellu pieliet. Visiem bez iznemuma bija kludas par DPF pa laikam, bet tur gan musu vaina, jo masinas ir tiri pa pilsetu un bonusa isas distances. Vienam noklajas Adblue sprausla, to skiet pa garantiju nomainija. Bet pipuki neizmagaja aizdorsto DPF. Paveicas, ka neaizmeta pilnigi ciet un pec tam sanaca izmazgat.
Parejais salidzinosi izturigs, bija gan klasiska problema ar numura apgaismojumu, kur nopuva vadi Man viriem normalas mehu rokas, no tam dabuja ciest stures materials. Nododot masinas atpirkumam, tadi normali robini jau bija vietas, kur visbiezak atrodas rokas tveriens visi autini gan 20-ta gada, bet pa lielam tas pats vien ir.

[ Šo ziņu laboja Asch, 06 Feb 2025, 21:43:40 ]

Offline
hasans
27. Mar 2025, 21:31 #416

Kopš: 04. Apr 2004

Ziņojumi: 7699

Braucu ar:

Kas ar šiem busiņiem uz šīs bāzes?
Links
Proace, Jumpy, Expert - viņi pa lielam visi vienādi, bet kas viņiem par motoriem tur nāk? Kurš uzticamāks? Šodien runāju ar 1 Proace īpašnieku, kurš saka, ka nevajag šitos busiņus pirkt, bet labāk skatīties uz Vito pusi.
p.s. sludinājums linkā tikai uzskatam.
Offline
evo7
27. Mar 2025, 22:22 #417

Kopš: 01. Jan 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 130

Braucu ar: F31 daizelpauer


27 Mar 2025, 21:31:47 @hasans rakstīja:
Kas ar šiem busiņiem uz šīs bāzes?
Links
Proace, Jumpy, Expert - viņi pa lielam visi vienādi, bet kas viņiem par motoriem tur nāk? Kurš uzticamāks? Šodien runāju ar 1 Proace īpašnieku, kurš saka, ka nevajag šitos busiņus pirkt, bet labāk skatīties uz Vito pusi.
p.s. sludinājums linkā tikai uzskatam.

Lietoju Traveller 2.0HDiBlue 6G - nāk krāsa nost, rūsē durvju apakšas, sliekšņi. Ja normālas apkopes - tad nekādu lielo problēmu nav bijis - kkur pačakarējas elektornika/kontakti, kkas ziemā piesalst (durvis, spoguļi). Patēriņš psc labs - garākos gabalus <100kmh patēriņš 5.3 , ikdienā 6.3 - 6.5. Pētot pirms iegādes, tad Mazajiem 1.6 un jaudīgākajiemm 2.0 motoriem ir problēmas, daudziem čakarējas adblue sistēma. Braukšanā tuvāk vieglajām kā busam.
Offline
oswald
28. Mar 2025, 08:25 #418

Kopš: 12. Feb 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 1886

Braucu ar: banderomobīli 4x4

jā dzirdēts ka durvis krāsotas vairākiem pa garantiju un ne reizi
Offline
evo7
28. Mar 2025, 12:18 #419

Kopš: 01. Jan 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 130

Braucu ar: F31 daizelpauer


27 Mar 2025, 22:22:40 @evo7 rakstīja:

27 Mar 2025, 21:31:47 @hasans rakstīja:
Kas ar šiem busiņiem uz šīs bāzes?
Links
Proace, Jumpy, Expert - viņi pa lielam visi vienādi, bet kas viņiem par motoriem tur nāk? Kurš uzticamāks? Šodien runāju ar 1 Proace īpašnieku, kurš saka, ka nevajag šitos busiņus pirkt, bet labāk skatīties uz Vito pusi.
p.s. sludinājums linkā tikai uzskatam.

Lietoju Traveller 2.0HDiBlue 6G - nāk krāsa nost, rūsē durvju apakšas, sliekšņi. Ja normālas apkopes - tad nekādu lielo problēmu nav bijis - kkur pačakarējas elektornika/kontakti, kkas ziemā piesalst (durvis, spoguļi). Patēriņš psc labs - garākos gabalus <100kmh patēriņš 5.3 , ikdienā 6.3 - 6.5. Pētot pirms iegādes, tad Mazajiem 1.6 un jaudīgākajiemm 2.0 motoriem ir problēmas, daudziem čakarējas adblue sistēma. Braukšanā tuvāk vieglajām kā busam.

Piemirsu ... bīdāmo durvju mehānisms/ķēde iziet no ierindas pie intensīvākas lietošanas...detaļās ap 260eur

[ Šo ziņu laboja evo7, 28 Mar 2025, 12:21:15 ]

Offline
evo7
28. Mar 2025, 12:24 #420

Kopš: 01. Jan 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 130

Braucu ar: F31 daizelpauer


28 Mar 2025, 08:25:57 @oswald rakstīja:
jā dzirdēts ka durvis krāsotas vairākiem pa garantiju un ne reizi

man arī 2x.
krāsa neturas pie grunts - aiz arkām atsista krāsa, bet nerūsē. Rūsu ķer kur nav pārklājums, piem durvis rūsē no iekšpuses.
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, AiwaShuraLLP, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, linda, mrc, noisex, smudo