Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 249 viesi un 6 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 5. sērija » E39 (1995-2003)

Tēma: Izvēle starp 525td un 528i E39, un 325i E30

AutorsZiņojums
GF5933
05. Nov 2013, 16:57 #41

Kopš: 07. Feb 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 164

Braucu ar: e39, e36, w201


05 Nov 2013, 16:47:52 Sancix rakstīja:
Ja nopirksi ~pa 1,5k Ls tad vismaz 500-700 Ls ieliksi startā, vēlāk sāksi krāsot/metināt, protams ja gribēsi, lai tavs auto būtu labs.

Pirms pirkšanas izložņā durvju apakšas, bagažnieku, sliekšņus.
Nepērc ar degošu asc un netici pārdevējam ka tas tikko iededzies jo izbraucis cauri peļķei.

Var jau meklēt pa 1,7k Ls, bet būs pliks.
labāk pliku un labu, nekā pilnāku un šrotu.
Lai veicās.


+1

E39 kopējais budžeta minimums ir virs 2k ls.

Var ņemt lētāku, bet tad jārēķinās ar ieguldījumiem, kas beigās tāpat nostādinās kopējās izmaksas virs 2000ls.
Offline
Driver
06. Nov 2013, 00:35 #42

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu

Nu lasu un spriezu (pie sevis)...
...nihuja, labak max pilnu, bet srotainaku, nekaa tukshu, bet sterilu.
Nost kritoshus ritenus var sataisit relativi vienkarshi, pielikt klat extras stipri lielaks gemars.
Bet srotu un pliku, gan ir gajiens.

Par stuku suuds bus, par 1700 uzmanigi japeta, bet drizak suuds, javien tas nebus 95, 96 gada auto, kas brinumaina karta nebus nopuvis.

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
n0rmenS
10. Nov 2013, 11:40 #43

Kopš: 20. Oct 2013

Ziņojumi: 3

Braucu ar:


05 Nov 2013, 15:48:49 Edgarix rakstīja:
E39 dārgāki remonti kā jau jaunāks autiņš nekā e30 un kā ir ar to komfortu e30 es gribu autiņu, lai varētu braukāt un vienlaikus Спустить пар (Izlaist velnu).


e30 tā ir klasika kas labi izskatās, bet komforta tur gandrīz nav nekāda, bet e39 ir ļoti komfortabls, ar labu pakojumu salonam, kā arī pāri visām šitām LV bedrītēm klusi un maigi ripo..

e30 tas ir tāds sportiskāks vāģis
Offline
mavericks
11. Nov 2013, 22:43 #44

Kopš: 24. Feb 2007

Ziņojumi: 399

Braucu ar:


05 Nov 2013, 16:49:13 Edgarix rakstīja:

05 Nov 2013, 16:47:52 Sancix rakstīja:
Ja nopirksi ~pa 1,5k Ls tad vismaz 500-700 Ls ieliksi startā, vēlāk sāksi krāsot/metināt, protams ja gribēsi, lai tavs auto būtu labs.

Pirms pirkšanas izložņā durvju apakšas, bagažnieku, sliekšņus.
Nepērc ar degošu asc un netici pārdevējam ka tas tikko iededzies jo izbraucis cauri peļķei.

Var jau meklēt pa 1,7k Ls, bet būs pliks.
labāk pliku un labu, nekā pilnāku un šrotu.
Lai veicās.

Paldies tad jau jāskatās pliks un labs.


Padomā labāk kā Tu to pliko auto pēcāk pārdosi. Tu te gribi izspiest maksimumu no hvz kā. Nu grozies kā gribi bet nu derētu saprast cik ilgi ar to auto brauksi. Ja gadu tad po, moš paveiksies un neko nevajadzēs iegudīt, ja gribēsi ilgtermiņā, tad 100% ieberzīsies un remontos izgāzīsi to pašu, ko braukt ar final edišeniem supa trupa izcilu tehnisko un vizuālo kā jaunam auto,kā to parasti uzsver tirgoņi.
Nepērc auto ar rūsu, nevienam nafig viņu nevajag, ja vien negrasies pēcāk TIEŠĀM krāsot. Jebkurš vecs auto ir domāts tikai entuziastiem, kas ir prasīgi gan vizuāli gan tehniski ar maximālu final edišn kompelktācijām uttt, pārējie mūžu nobeidz kapsētā.
Offline
Driver
11. Nov 2013, 22:49 #45

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu

perkot auto ir tupa domat, kam to pectam pardoshu pec menesha, gada vai diviem.
auto patik, vari atljauties, tad perc! un pie dirsas pliks-pilns, labs vai suuds.
kad apniks vai saplisis lidz galam, tad ari vares pirkt nakamo.

labi, eju jau eju...

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, AiwaShuraLLP, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo