Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 192 viesi un 2 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehniska rakstura diskusijas

Tēma: Jautājumi spečukiem 21

AutorsZiņojums
RSAWorkshop
07. Sep 2017, 01:44 #39821

Kopš: 13. Dec 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 7547

Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31


06 Sep 2017, 23:55:41 @Kaspars_birzulis rakstīja:

06 Sep 2017, 23:14:39 @RSAWorkshop rakstīja:
kāda gada auto? Ja ar elektrisko aktuatoru, tad tas ir sadilis visdrīzāk


2003 gads
Man pašam 6tā gada un problēma aktuatorā

-----------------
RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993
Offline
uldens1
07. Sep 2017, 02:09 #39822

Kopš: 28. Feb 2008

Ziņojumi: 16723

Braucu ar:


06 Sep 2017, 22:45:58 @Kaspars_birzulis rakstīja:
Varbūt kāds ir saskāries ar līdzīgu problēmu un ir atradis risinājumu. Tātad e46 2.0d 150 zs brīžiem pazūd jauda (precīzāk būtu teikt brīžiem parādas jauda). Braucot tas izskatās tā ka līdz 100kmh ieskrienas ap 20 sekundēs. EGR ir noglušīts, katalizators izgriezts, pēc korekcij sprauslas it kā labas, lielākā korelcija 0.6.
INPA uzrāda divas kļūdas viena par kvēsveču releju otra 4521 (1296) air charge control, kura arī varētu taisīt šos jokus. Kāda virzienā varētu meklēt problēmas cēloni? Lasīts ka pie vainas varētu būt turbīnas aktuators, gaisa masas sansors, bet kā varētu noteikt kur tieši ir problēma?
Vēl pie reizes varbūt kāds ir saskāries ar to ka pults nestrāda( neslēdz durvis vaļā un ciet) izjaucu pulti pamērījumi, ka akumulators pilns 3.1v, piekodēt neizdodas pēc visām internetā atrodamajiem piekodēšanas veidiem. Inpa "body" sadaļā nelauj ieiet. Kāda varētu būt problēma ka nestrādā pults?
Pamerit vakumu vai pienak pie izpildmehanisma,varbut aktuators beigts,varbut kada vakumšļaucina plaisa,varbut pats VNT ķilējas
Offline
Kaspars_birzulis
07. Sep 2017, 11:48 #39823

Kopš: 06. Sep 2017

Ziņojumi: 16

Braucu ar:


07 Sep 2017, 01:15:38 @J_E rakstīja:

06 Sep 2017, 22:45:58 @Kaspars_birzulis rakstīja:
..bla bla bla..bet kā varētu noteikt kur tieši ir problēma?

uzinstalē DIS, vai rheingold. veic testus. ja jau "Impu māki" tad ar šito ar tiksi galā.

PS beigts MAFs,MAPs impā rādītu jau neadekvātas vērtības. kvēlsveču relejs/sveces neietekmēs jaudu.

vai nospiežot un turot atvēršanas pogu kādu brīdi logi nolaižās..?


Logi ar pulti neatveras. Par DIS nebiju neko dzirdējis, paldies par info. Būs jāatrod ši programma. Ar to pašu kabelei DIS strādā? Pasmags Rhingolds ir pieejams (100+ gb), tik nav sānācis laiks pieķerties tā uzlikšanai.
Offline
J_E
07. Sep 2017, 12:42 #39824

Kopš: 27. Nov 2014

Ziņojumi: 276

Braucu ar:

DiS jau vecs ka zeme. ies ar KL kabeli
vel var pamekleet istaD bija rutracker apgraizitaas versijas krietni mazaka apjoma ~30gb tapat ari reinis.
Offline
darknmy
07. Sep 2017, 13:12 #39825

Kopš: 23. Jul 2014

Ziņojumi: 1113

Braucu ar: X3 3.0i

Offline
RSAWorkshop
07. Sep 2017, 14:21 #39826

Kopš: 13. Dec 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 7547

Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31


07 Sep 2017, 02:09:40 @uldens1 rakstīja:

06 Sep 2017, 22:45:58 @Kaspars_birzulis rakstīja:
Varbūt kāds ir saskāries ar līdzīgu problēmu un ir atradis risinājumu. Tātad e46 2.0d 150 zs brīžiem pazūd jauda (precīzāk būtu teikt brīžiem parādas jauda). Braucot tas izskatās tā ka līdz 100kmh ieskrienas ap 20 sekundēs. EGR ir noglušīts, katalizators izgriezts, pēc korekcij sprauslas it kā labas, lielākā korelcija 0.6.
INPA uzrāda divas kļūdas viena par kvēsveču releju otra 4521 (1296) air charge control, kura arī varētu taisīt šos jokus. Kāda virzienā varētu meklēt problēmas cēloni? Lasīts ka pie vainas varētu būt turbīnas aktuators, gaisa masas sansors, bet kā varētu noteikt kur tieši ir problēma?
Vēl pie reizes varbūt kāds ir saskāries ar to ka pults nestrāda( neslēdz durvis vaļā un ciet) izjaucu pulti pamērījumi, ka akumulators pilns 3.1v, piekodēt neizdodas pēc visām internetā atrodamajiem piekodēšanas veidiem. Inpa "body" sadaļā nelauj ieiet. Kāda varētu būt problēma ka nestrādā pults?
Pamerit vakumu vai pienak pie izpildmehanisma,varbut aktuators beigts,varbut kada vakumšļaucina plaisa,varbut pats VNT ķilējas
A ja elektriskais aktuators?

-----------------
RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993
Offline
uldens1
07. Sep 2017, 16:31 #39827

Kopš: 28. Feb 2008

Ziņojumi: 16723

Braucu ar:


07 Sep 2017, 14:21:34 @RSAWorkshop rakstīja:

07 Sep 2017, 02:09:40 @uldens1 rakstīja:

06 Sep 2017, 22:45:58 @Kaspars_birzulis rakstīja:
Varbūt kāds ir saskāries ar līdzīgu problēmu un ir atradis risinājumu. Tātad e46 2.0d 150 zs brīžiem pazūd jauda (precīzāk būtu teikt brīžiem parādas jauda). Braucot tas izskatās tā ka līdz 100kmh ieskrienas ap 20 sekundēs. EGR ir noglušīts, katalizators izgriezts, pēc korekcij sprauslas it kā labas, lielākā korelcija 0.6.
INPA uzrāda divas kļūdas viena par kvēsveču releju otra 4521 (1296) air charge control, kura arī varētu taisīt šos jokus. Kāda virzienā varētu meklēt problēmas cēloni? Lasīts ka pie vainas varētu būt turbīnas aktuators, gaisa masas sansors, bet kā varētu noteikt kur tieši ir problēma?
Vēl pie reizes varbūt kāds ir saskāries ar to ka pults nestrāda( neslēdz durvis vaļā un ciet) izjaucu pulti pamērījumi, ka akumulators pilns 3.1v, piekodēt neizdodas pēc visām internetā atrodamajiem piekodēšanas veidiem. Inpa "body" sadaļā nelauj ieiet. Kāda varētu būt problēma ka nestrādā pults?
Pamerit vakumu vai pienak pie izpildmehanisma,varbut aktuators beigts,varbut kada vakumšļaucina plaisa,varbut pats VNT ķilējas
A ja elektriskais aktuators?
2003 GADAM????
Offline
Bemebers
07. Sep 2017, 18:22 #39828

Kopš: 05. Feb 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 393

Braucu ar: BMW E61 530xd

Sveiki spečuki sakiet kā man zināt kad vajdzētu mainīt savam M54B30 kartera ventilaciju.Vienīgais ko esmu piefiksējis kad ziemā atskrīvējot korķi eļļas ir tie sauktie dzletenie punķi, bet tas ir deļ tā ka es īsus gabalus braucu un kad izbrauc faraku gabalu viņi izzūd. Kādi ir simptomi kad reāli jamina?
Offline
vovix
07. Sep 2017, 19:03 #39829

Kopš: 12. Jun 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 669

Braucu ar: visu kas pagadās!

Labrit speci,sakiet kas bija ar e46 318d 2005gada,m47 ar 85kw,pirms 2gadiem tadu pirkam,bet neatceros kas tur bija,par demferi un turbinu zinu,kas vel tur bija jaskatas?
Offline
vovix
07. Sep 2017, 19:04 #39830

Kopš: 12. Jun 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 669

Braucu ar: visu kas pagadās!


07 Sep 2017, 19:03:29 @vovix rakstīja:
Labrit speci,sakiet kas bija ar e46 318d 2005gada,m47 ar 85kw,pirms 2gadiem tadu pirkam,bet neatceros kas tur bija,par demferi un turbinu zinu,kas vel tur bija jaskatas?



Jabrauc rit skatities!
Offline
egils54
08. Sep 2017, 19:36 #39831

Kopš: 22. Nov 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 149

Braucu ar: deviņdesmit otro

Kapēc spiež kaut kur eļļu gar eļļas filtra korpusu, ja blīvi nesen mainīju? Korpuss ir uzlikts no m50 uz m52.
Offline
insurance_broker
10. Sep 2017, 23:46 #39832

Kopš: 06. Oct 2015

Ziņojumi: 26

Braucu ar:

F10 xdrive var likt virsū riepas ar lielāku platumu aizmugurē nekā priekšā?

Doma ir R18 245/45 priekšā un aizmugurē 275/40.

Offline
bmwaddict
11. Sep 2017, 11:51 #39833

Kopš: 23. Oct 2002

No: Ogre

Ziņojumi: 8263

Braucu ar: BMW pa Los Angeles

ir vajadziiba aatri uzmest aci E90 no apakshas, noveerteet kas hadenee jaamaina, kautkas grab priekshaa un aizmuguree. vajag tikt uz paceelaaja shodien Riigaa. paardaugava der.
Offline
platinbronze
11. Sep 2017, 11:54 #39834

Kopš: 05. Aug 2017

Ziņojumi: 168

Braucu ar:

❤ Eiroskeptiķu Rīcības Partija, Putins un Ždanoka ❤


10 Sep 2017, 23:46:36 @insurance_broker rakstīja:
F10 xdrive var likt virsū riepas ar lielāku platumu aizmugurē nekā priekšā?

Doma ir R18 245/45 priekšā un aizmugurē 275/40.




Dažādi platumi sākas no 19! Var jau likt...bet tik ko teiks ar laiku cilvēka labākais draugs - reduktors

-----------------
36 reizes banots, bet es turpinu reģistrēt jaunus nikus un rakstīt sūdu. Gribu dzīvot Krievijā!
Offline
SmokeAndRide
11. Sep 2017, 11:54 #39835

Kopš: 08. Mar 2010

No: Baloži

Ziņojumi: 791

Braucu ar: porku

Biedri,

Kāds var ieteikt labu servisu ventspilī, kur pārbaudīt auto ?

VAG var vest uz molleri tur ?

Paldies!
Offline
bmwaddict
11. Sep 2017, 12:16 #39836

Kopš: 23. Oct 2002

No: Ogre

Ziņojumi: 8263

Braucu ar: BMW pa Los Angeles


10 Sep 2017, 23:46:36 @insurance_broker rakstīja:
F10 xdrive var likt virsū riepas ar lielāku platumu aizmugurē nekā priekšā?

Doma ir R18 245/45 priekšā un aizmugurē 275/40.






peec skaitljiem sanaak ka var, vieniigi tu nevareesi izpildiiti prasiibu veikt ritenju rotaaciju ik peec cik tur tuukstoshiem, ja taada prasiiba ir.. parasti jau pilpiedzinjai ir jaaveic ritenju rotaaciju, lai nodroshinaatu liidziigu prieksheejo un pakaljeejo ritenju nodilumu.. nezinu gan vai F10 ir taada prasiiba.

Offline
insurance_broker
11. Sep 2017, 14:37 #39837

Kopš: 06. Oct 2015

Ziņojumi: 26

Braucu ar:


11 Sep 2017, 12:16:47 @bmwaddict rakstīja:

10 Sep 2017, 23:46:36 @insurance_broker rakstīja:
F10 xdrive var likt virsū riepas ar lielāku platumu aizmugurē nekā priekšā?

Doma ir R18 245/45 priekšā un aizmugurē 275/40.






peec skaitljiem sanaak ka var, vieniigi tu nevareesi izpildiiti prasiibu veikt ritenju rotaaciju ik peec cik tur tuukstoshiem, ja taada prasiiba ir.. parasti jau pilpiedzinjai ir jaaveic ritenju rotaaciju, lai nodroshinaatu liidziigu prieksheejo un pakaljeejo ritenju nodilumu.. nezinu gan vai F10 ir taada prasiiba.




Liels paldies par komentāru - izdomāju, ka palikšu pie esošajiem diskiem. Nepirkšu tos R18 ar dažāda izmēra riepām.
Vienīgi par tādu riteņu rotāciju nebiju dzirdējis nekad - kas tā par procedūru?
Offline
RenegadeX
11. Sep 2017, 14:58 #39838

Kopš: 23. Oct 2015

No: Jelgava

Ziņojumi: 3445

Braucu ar: e39, pc34


11 Sep 2017, 14:37:19 @insurance_broker rakstīja:

11 Sep 2017, 12:16:47 @bmwaddict rakstīja:

10 Sep 2017, 23:46:36 @insurance_broker rakstīja:
F10 xdrive var likt virsū riepas ar lielāku platumu aizmugurē nekā priekšā?

Doma ir R18 245/45 priekšā un aizmugurē 275/40.






peec skaitljiem sanaak ka var, vieniigi tu nevareesi izpildiiti prasiibu veikt ritenju rotaaciju ik peec cik tur tuukstoshiem, ja taada prasiiba ir.. parasti jau pilpiedzinjai ir jaaveic ritenju rotaaciju, lai nodroshinaatu liidziigu prieksheejo un pakaljeejo ritenju nodilumu.. nezinu gan vai F10 ir taada prasiiba.




Liels paldies par komentāru - izdomāju, ka palikšu pie esošajiem diskiem. Nepirkšu tos R18 ar dažāda izmēra riepām.
Vienīgi par tādu riteņu rotāciju nebiju dzirdējis nekad - kas tā par procedūru?
Rotācija
Offline
Mixzzz
11. Sep 2017, 16:53 #39839

Kopš: 09. May 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 2945

Braucu ar: e34 un e91 kuuc

Hmm, karoch ir M20 kurš tukšgaitā mūžīgi raustās...Beidzot sadabūju kompresijas mērāmo un izmērīju

12 griezieni
1 - 12.0
2 - 11.0
3 - 12.0
4 - 11.5
5 - 11.75
6 - 10.9

6 griezieni
1 - 8.5
2 - 9
3 - 10
4 - 9.5
5 - 10.5
6 - 9.25

Taisīts pagaidām pie silta motora

Ķipa pizda ja? Cik saprotu tad kompresijai obviously nevajadzētu uzkāpt ar tik daudziem griezieniem vai ne?

Edit
6 griezieni ar eļļu
1 - 10
2 - 10.5
3 - 11
4 - 10.5
5 - 11.5
6 - 12

[ Šo ziņu laboja Mixzzz, 11 Sep 2017, 18:23:32 ]

Offline
JZ
11. Sep 2017, 17:46 #39840

Kopš: 31. May 2002

Ziņojumi: 9159

Braucu ar:

viena lauku metode ir - pabiezāku eļļu iepilināt konkrētajā cilindrā pirms mērīšanas, kādu tējkaroti, ar domu - tik daudz, lai palīdz blīvēties gredzeniem, ja šīs darbības rezultātā spiediens uzkāpj straujāk, dilums ir blokā/gredzenos

ja nekādu pamanāmu izmaiņu nav starp īso un ilgo griešanu, tad atliek vārsti...

veicot šo testu pievērš uzmanību tikai cik strauji sasniedz max spiedienu, nevis cik ir max spiediens ir absolūti
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, AiwaShuraLLP, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, linda, mrc, noisex, smudo