Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 27 viesi un 2 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehniska rakstura diskusijas

Tēma: Jautājumi spečukiem 21

AutorsZiņojums
RenegadeX
02. Aug 2017, 16:47 #39481

Kopš: 23. Oct 2015

No: Jelgava

Ziņojumi: 3445

Braucu ar: e39, pc34

Man kārtis saka ka laiks swapot iekšā vismaz 2blja5
Offline
KaspichsS
02. Aug 2017, 20:01 #39482

Kopš: 04. Dec 2016

No: Rīga

Ziņojumi: 1184

Braucu ar: E39/E60 LCI

Benzīna dzinēji, atgāzes un TA

N43/53 un CO katalizatori
Offline
pelu_junkurs
03. Aug 2017, 09:36 #39483

Kopš: 27. Feb 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 2369

Braucu ar: žurx

Šeit ir kāds meistars, kuru varētu mēģināt piesaistīt remont/restaurācijas darbiem? Nepieciešams veikt griestu apstrādi/pārkrāsošanu, durvju kantu un sliekšņu salabošanu, margu krāsojuma restaurēšanu, tekņu nomaiņu, pāris fasādes darbi (ir attēli ar defektiem, pēc kuriem tāme jāsastāda). Darbi būs jāveic vēstniecības ēkā, tāpēc nepieciešama augsta kvalitāte. PM.
Offline
RSAWorkshop
03. Aug 2017, 10:41 #39484

Kopš: 13. Dec 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 7547

Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31

Viens ir, rindā jāuzgaida kāds gads un dārgi maksā. Interesē?

-----------------
RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993
Offline
kexxx
03. Aug 2017, 11:29 #39485

Kopš: 12. Dec 2010

Ziņojumi: 12955

Braucu ar:


02 Aug 2017, 20:01:06 @KateG rakstīja:
Benzīna dzinēji, atgāzes un TA

N43/53 un CO katalizatori


kkāds kascpiča ļevais profils vai kā?
Offline
kurlis
03. Aug 2017, 11:34 #39486

Kopš: 19. Dec 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 4175

Braucu ar: mexipoku.com


31 Jul 2017, 09:32:48 @Huups rakstīja:

26 Jul 2017, 12:26:53 @Huups rakstīja:
Kur vēl Rīgā var izvalcēt arkas izņemot AD parts?





Varu izvalcēt vai izīrēt valcējamo
PM

[ Šo ziņu laboja kurlis, 03 Aug 2017, 11:34:16 ]

Offline
Orrange28
03. Aug 2017, 12:13 #39487

Kopš: 28. Jan 2016

Ziņojumi: 45

Braucu ar: BMW


28 Jul 2017, 19:54:31 @Orrange28 rakstīja:
Laba diena.
Manam e87, 2008.gada dīzelis, randomā nostrādā pretslīdes sistēma vietās, kurās tā galīgi nav vajadzīga. Pat uz šosejas taisnā posmā.
Līdz ar šo problēmu parādijās arī tukšas riepas paziņojums, kaut arī visas ir pietiekami uzpūstas.
Angļu forumā atradu info, ka tie var būt abs sensori, vai kaut kādi "reluctor rings".
Kādi ir jūsu minējumi lietas sakarā?
Paldies.


Update:

Šodien vēl iedegās ABS, dzeltena mīkstas riepas lampiņa un dzeltena stāvbremzes lampa.
Ja tas ko maina. joprojām liekat uz tiem gredzeniem?
Virspusēji it kā paskatījos, pagriezu riteņus, man izskatījās tie gredzeni veseli, bet ko gan es saprotu no tā..

Paldies par info.
Offline
Lauriko
03. Aug 2017, 12:25 #39488

Kopš: 25. Nov 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 4118

Braucu ar: Visādiem VW

Nez uz kādiem gredzeniem būsi skatijies, jo ja nemaldos šim modelim ABS gredzeni ir iestrādāti iekš gultņiem un tur no ārpuses neno nevar redzēt!
Pieslēdzam jebkuru diagnostikas iekārtu kas māk ABS un apskatamies kurš devējs nomiris!
Offline
Orrange28
03. Aug 2017, 14:28 #39489

Kopš: 28. Jan 2016

Ziņojumi: 45

Braucu ar: BMW


03 Aug 2017, 12:25:10 @Lauriko rakstīja:
Nez uz kādiem gredzeniem būsi skatijies, jo ja nemaldos šim modelim ABS gredzeni ir iestrādāti iekš gultņiem un tur no ārpuses neno nevar redzēt!
Pieslēdzam jebkuru diagnostikas iekārtu kas māk ABS un apskatamies kurš devējs nomiris!


Paceļot vāģi vaitad viņus nevar saskatīt?
Offline
Lauriko
03. Aug 2017, 14:37 #39490

Kopš: 25. Nov 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 4118

Braucu ar: Visādiem VW

Piedošanu, tomēr nav gultnī, var redzēt, bet nu tur baigi rūpīgi jāskatās uz viņiem lai ieraudzītu kura vieta ir par daudz uzpuvusi vai nopuvusi, ir redzēts, ka tie kas ir uz pusasīm pārsprāgst, tad tikai jāierauga šķirba!
Vienkāršāk pieslēgt kompi!
Offline
DrumB
03. Aug 2017, 14:40 #39491

Kopš: 02. Jul 2009

No: Cēsis

Ziņojumi: 12185

Braucu ar: 325i


03 Aug 2017, 12:13:35 @Orrange28 rakstīja:

28 Jul 2017, 19:54:31 @Orrange28 rakstīja:
Laba diena.
Manam e87, 2008.gada dīzelis, randomā nostrādā pretslīdes sistēma vietās, kurās tā galīgi nav vajadzīga. Pat uz šosejas taisnā posmā.
Līdz ar šo problēmu parādijās arī tukšas riepas paziņojums, kaut arī visas ir pietiekami uzpūstas.
Angļu forumā atradu info, ka tie var būt abs sensori, vai kaut kādi "reluctor rings".
Kādi ir jūsu minējumi lietas sakarā?
Paldies.


Update:

Šodien vēl iedegās ABS, dzeltena mīkstas riepas lampiņa un dzeltena stāvbremzes lampa.
Ja tas ko maina. joprojām liekat uz tiem gredzeniem?
Virspusēji it kā paskatījos, pagriezu riteņus, man izskatījās tie gredzeni veseli, bet ko gan es saprotu no tā..

Paldies par info.

Manā gadījumā tas bija aizmugurējais kreisais ABS sensors. Papildus visām lampām arī spidometrs tā jocīgi dažbrīd staigāja. Nomainīju un viss ok. Vnk pieslēdzies pie diagnostikas. Auto ir pietiekami gudrs, lai pateiktu, kur un kas tieši viņam kaiš.
Offline
Orrange28
03. Aug 2017, 15:59 #39492

Kopš: 28. Jan 2016

Ziņojumi: 45

Braucu ar: BMW

Paldies visiem par info un palīdzību!
Offline
bmwaddict
03. Aug 2017, 22:59 #39493

Kopš: 23. Oct 2002

No: Ogre

Ziņojumi: 8263

Braucu ar: BMW pa Los Angeles

Hello spechegi, pat nezinu kaa lai noformulee jautaajienu. Te laikam vairaak dereetu topika nosaukums "Izmisums" bet varbuut ka nemaz nav tik suudiigi
Taatad, ir drots 2004 E60 545i, nevar palaist - starteri griezh bet nelec,visticamaak DME nesarunaajas ar EWS. Man ir maz zinaashanu par to diagnosticeeshanu ar visaam taam INPAm ISTAm un hvz veel kaadaam progaam. Meegjinaaju sasinhronizeet EWS ar DME un man INPA uz shito izmet kljuudu:

"ApiResultText: Error #19 IFH-0009 NO RESPONSE FROM CONTROLUNIT API job error no such result".

Norakstiiju dazhus kljuudu kodus bet aizmirsu lapinju mashiinaa Tur gan nekaa daudz nav nu nekaa taada kas dotu tieshu maajienu uz probleemu..
Jautaajums ir kaa pareizi pieiet shaadai probleemai, tie softi ir tik daudz visaadas versijas nevaru iebraukt. Bail arii kautko nochakareet.. Hjalp!!

[ Šo ziņu laboja bmwaddict, 03 Aug 2017, 23:01:35 ]

Offline
josi
04. Aug 2017, 09:38 #39494

Kopš: 24. May 2002

No: Sigulda

Ziņojumi: 3203

Braucu ar: Puf-puf

E65 jau būtu jābūt CAS, nevis EWS.

Bet "IFH-0009" kļūda parasti norāda uz problēmām komunikācijā, piemēram, ja COM porta draiverim Latency nav uzlikts uz 1.
Offline
bmwaddict
04. Aug 2017, 11:00 #39495

Kopš: 23. Oct 2002

No: Ogre

Ziņojumi: 8263

Braucu ar: BMW pa Los Angeles


04 Aug 2017, 09:38:58 @josi rakstīja:
E65 jau būtu jābūt CAS, nevis EWS.

Bet "IFH-0009" kļūda parasti norāda uz problēmām komunikācijā, piemēram, ja COM porta draiverim Latency nav uzlikts uz 1.



Jaa tehniski moduls saucaas CAS bet taapat tas vien ir tas pats vecais EWS3.3. Latency paarbaudiiju, tur itkaa probleemu nav. Nu vismaz paareejaas funkcijas straadaa. Es vairaak domaaju kaa lai paarbauda pashu CAS kautkaa pa tiesho nezinu.. Kaada vispaar ir proceduura ja CAS un DME par kautko nevar vienoties. No kura gala ar kaadu softu..
Offline
josi
04. Aug 2017, 11:56 #39496

Kopš: 24. May 2002

No: Sigulda

Ziņojumi: 3203

Braucu ar: Puf-puf

Pirms ķerties klāt pie tik augstām matērijām - vai degvielas sūknis strādā? Uz E65 mēdz klusītēm nomirt SBSR moduļis, kurā atrodas sūkņa vadība.
Offline
bmwaddict
04. Aug 2017, 12:11 #39497

Kopš: 23. Oct 2002

No: Ogre

Ziņojumi: 8263

Braucu ar: BMW pa Los Angeles


04 Aug 2017, 11:56:28 @josi rakstīja:
Pirms ķerties klāt pie tik augstām matērijām - vai degvielas sūknis strādā? Uz E65 mēdz klusītēm nomirt SBSR moduļis, kurā atrodas sūkņa vadība.

Ar iNPA suuknis iesleedzas, var dzirdeet.. Pajaucu laukaa to IVM releju moduli (bilde), bija paaris aizdomiigi aukstie lodeejumi relejiem, paarlodeeju riit ielikshu apakalj mashiinaa pameegjinaashu.. Bet cik taa esmu papeetiijis IVM modulis neiesaistaas dariijumos start DME un CAS.. Mosh es kljuudos..

[ Šo ziņu laboja bmwaddict, 04 Aug 2017, 12:13:15 ]

Offline
Digital
04. Aug 2017, 12:28 #39498

Kopš: 02. Jul 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 3732

Braucu ar: Elektrību


03 Aug 2017, 22:59:25 @bmwaddict rakstīja:
Hello spechegi, pat nezinu kaa lai noformulee jautaajienu. Te laikam vairaak dereetu topika nosaukums "Izmisums" bet varbuut ka nemaz nav tik suudiigi
Taatad, ir drots 2004 E60 545i, nevar palaist - starteri griezh bet nelec,visticamaak DME nesarunaajas ar EWS. Man ir maz zinaashanu par to diagnosticeeshanu ar visaam taam INPAm ISTAm un hvz veel kaadaam progaam. Meegjinaaju sasinhronizeet EWS ar DME un man INPA uz shito izmet kljuudu:

"ApiResultText: Error #19 IFH-0009 NO RESPONSE FROM CONTROLUNIT API job error no such result".

Norakstiiju dazhus kljuudu kodus bet aizmirsu lapinju mashiinaa Tur gan nekaa daudz nav nu nekaa taada kas dotu tieshu maajienu uz probleemu..
Jautaajums ir kaa pareizi pieiet shaadai probleemai, tie softi ir tik daudz visaadas versijas nevaru iebraukt. Bail arii kautko nochakareet.. Hjalp!!


Šis kljudas kods vairāk izskatās pēc nekorektas inpas instalācijas, nekā reālas vainas.
Lai pateiktu ka vaina ir Cas-dme jāskatās diagnoze, jo tur jābūt kādai kjludai blokos saistībā ar šo.
Tas tikpat labi var būt kas pavisam cits!
Offline
bmwaddict
04. Aug 2017, 12:50 #39499

Kopš: 23. Oct 2002

No: Ogre

Ziņojumi: 8263

Braucu ar: BMW pa Los Angeles


04 Aug 2017, 12:28:27 @Digital rakstīja:
Šis kljudas kods vairāk izskatās pēc nekorektas inpas instalācijas, nekā reālas vainas.
Lai pateiktu ka vaina ir Cas-dme jāskatās diagnoze, jo tur jābūt kādai kjludai blokos saistībā ar šo.
Tas tikpat labi var būt kas pavisam cits!


Arii padomaaju to pashu un uztaisiiju jaunu setapu uz cita datora - tas pats, novilku gatavu VM palaidu uz taas - tas pats. Panjeemu citu K-DCAN adapteri - tas pats.. Reaali nav kljuudu pashaa DME par sho teemu..
Probleema ir ka nezinu auto veesturi kas tur dariits, taads beigts tas ir ienaacies. No saakuma nestarteeja nu negrieza pat starteri uzvedaas taa itkaa tuksha baterija. Labi tur skaidrs tas Battery Modulis kas masas vadaa tur uzliku vienk lielu krokodiilu kas tur savienu apejot to moduli un tagad starteris griezh viss itkaa chiki bet vienk nelec. Bija pilns ar kljuudaam par to ka undervoltage un power cut out utt bet tas viss man padzeesaas jo kautkaadaa marazmaa pieliku ISTA-P lai paskatiitos ko shamaa pateiks par sho situaaciju kopumaa. Rezultaataa taa dura padzeesa man kljuudas. Es toch neprasiiju kljuudas dzeest taa pati kautko tur rakaas pusstundu pa tiem modujiem un izvadiija kautkaadu bezjeedziigu palagu ar darbiibaam ko taa tuuliit taisaas dariit. Protams pateicu cancel, tas softs ir kautkaads chau.

[ Šo ziņu laboja bmwaddict, 04 Aug 2017, 14:27:29 ]

Offline
josi
04. Aug 2017, 14:41 #39500

Kopš: 24. May 2002

No: Sigulda

Ziņojumi: 3203

Braucu ar: Puf-puf

Tad varētu būt, ka dēļ nosēdināta akumulatora arī tā sinhronizācija ir aizlidojusi.

Ar ISTA-D/Rheingold (nevis ISTA-P) zem Service Function kaut kur pie motora ECU vajadzētu atrast DME - CAS adjustment un izpildīt to, ko tā prasa.

[ Šo ziņu laboja josi, 04 Aug 2017, 14:44:01 ]

Offline

Moderatori: 968-jk, AV, AiwaShuraLLP, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, linda, mrc, noisex, smudo