Online
Pašreiz BMWPower skatās 98 viesi un 13 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Jautājumi spečukiem 21
Autors | Ziņojums |
N53series | | Kopš: 10. Apr 2017
Ziņojumi: 2891
Braucu ar:
|
26 May 2017, 10:30:07 @JZ rakstīja:
kas tie par vieglo auto filtriem, kur 1,2l eļļas tiek "nozagts"?
kā vispār tur kaut ko var nozagt kad tu noskrūvē filtru pilnu ar veco eļļu un pieskrūve jaunu, tukšu filtru? - to tukšumu jau kompensēs ar jauno eļļu jebkurā variantā, nu, ok, kādā caurulītē kaut kur kādi ml tur var var būt palikt vairāk, bet nu kādi vēl 1,2l?
paskaidro lūdzu savu loģiku
p.s. 20% vecās eļļas nav nekas traģisks, eļļas tips viens un tas pats, galvenais ka filtrs jauns, un nākamreiz maini eļļu par 1/5 nobraukuma ātrāk, tas arī viss
p.s.s. grosā nestrādāju, nemēģinu attaisnot to kadru slinkumu arī
iesleedzam domaashanu!
atskruuvee kartera sktuuvi.
notecina ellju.
aizskruuvee skruuvi.
atskruuvee filtru.
notecina visu karterii.
ieliek jaunu filtru.
pielej jaunu ellju.
job done.
nezinaajaat, ka shaadi meedz mainiit ellju? nezinaajaat, ka meisteri shaadi labi pelna? 
p.s. nekauniigaakos variantos - nenolej visu ellju, bet aizsruuvee korkji, kad struukla saak palikt svakaka.. | Offline | | |
JZ | | Kopš: 31. May 2002
Ziņojumi: 9159
Braucu ar:
| es tev par to 1,2l jautāju, nevis par tiem pārsimt ml, kas nenotekot gar bloku tomēr ietecēs karterī
p.s. būtu klientam atdevuši atpakaļ tās 5+1 kannas pilnīgi tukšas un teikuši ka vēl 0,8l pielēja savējo, tad viss būtu ok?
es teiktu ka tur "vaina" ir meklējama citur kā negodīgā attieksmē, un vaina ir pēdiņās, jo nekāda noziedzīgā satura, manuprāt, te nav
[ Šo ziņu laboja JZ, 26 May 2017, 10:39:41 ] | Offline | | |
N53series | | Kopš: 10. Apr 2017
Ziņojumi: 2891
Braucu ar:
|
26 May 2017, 10:36:54 @JZ rakstīja:
es tev par to 1,2l jautāju, nevis par tiem pārsimt ml, kas nenotekot gar bloku tomēr ietecēs karterī
vot, kaa litru pamanaas nospert, jautaa tiem, kas ikdienaa to dara. zinu, ka taa dara, zinu, kur to dara. zin, ka litrs uz mashiinu sanaak.
sheit ir kameru ieraksti, ja tos veel vareetu dabuut, tehnologjija buutu skaidra!
p.s. http://wiki.bavariantechnic.com/index.php?title...hange_Capacities
M44 [kaa piemers iz 4 cilindru saimes] ir 5.0L noraadiits.
ir kaads BMW dzineejs, kuram ir 4L? 4.5L?
tb., man kaads saaks staastiit, ka meistars ielej 4L, un vinjam skjiet, ka viss ir kaartiibaa? 
ne, ok, man vairs nav nekaadu paarsteigumu, ka te lohi maina visu peec kaartas un suukstas, cik BMW biezhi pliist. juus pat nejeedziet, kaa juus apjaaj 
[ Šo ziņu laboja N53series, 26 May 2017, 10:47:22 ] | Offline | | |
JZ | | Kopš: 31. May 2002
Ziņojumi: 9159
Braucu ar:
| nu tak nenolej vai neizsūc visu vienkārši un viss, nav tur sakara ar filtru
kā es teicu - ja tu zini ka tur apmēram piektā daļa ir vecā eļļa - tas nav nekas traģisks - maini nākamreiz pa piekto daļu sevis iedomātā nobraukuma intervāla ātrāk un viss - ja gribi būt pārliecināts ka viss būt pareizi - dari pats...
daudz lielāks "noziegums" ir longlaifi ar tiem 30k maiņas intervāliem, bet "vācu inženieri jau zin ko dara" | Offline | | |
bmwaddict | |  Kopš: 23. Oct 2002
No: Ogre
Ziņojumi: 8263
Braucu ar: BMW pa Los Angeles
| Kaspich ne par to ka appisieni notiek regulaari ir staasts, bet par to, ka shajaa gadiijumaa meistars nav patiesais labuma guveejs. Tad sanaak ka vinjsh appisa Tomeku un appisa arii pats sevi jo Tomeks dabuus $ apakalj 
Vienk naakamo eljljas mainju jaamaina pasham lai pilniigi nekaads appisiens nav iespeejams, tur nekas nav jaamaak..[ Šo ziņu laboja bmwaddict, 26 May 2017, 10:58:02 ] | Offline | | |
N53series | | Kopš: 10. Apr 2017
Ziņojumi: 2891
Braucu ar:
|
26 May 2017, 10:51:50 @JZ rakstīja:
nu tak nenolej vai neizsūc visu vienkārši un viss, nav tur sakara ar filtru
kā es teicu - ja tu zini ka tur apmēram piektā daļa ir vecā eļļa - tas nav nekas traģisks - maini nākamreiz pa piekto daļu sevis iedomātā nobraukuma intervāla ātrāk un viss - ja gribi būt pārliecināts ka viss būt pareizi - dari pats...
daudz lielāks "noziegums" ir longlaifi ar tiem 30k maiņas intervāliem, bet "vācu inženieri jau zin ko dara"
pag, pag. tu runaa taa, it kaa visa [vecaa] ellja buutu viendabiigi samaisiita.
gadiijumaa nav taa, ka lejaa ir sakraajushies visi suudi? nu, piem., metaala skaidinjas, kas ir ar lielaaku bliivumu, izdedzi, u.t.t.?
tb, tieshi suudi paliek.
otra lieta - kameer filtra korpusam vaaks virsuu, vareetu buut, ka no turienes [visa bundulja] nekas [aatri] aaraa netek [filtrs pusaizdirsts, atpakaljvaarsts nosleegts].
te neticiigajiem jaauztaisa eksperiments. es pastaastiiju tehnologjiju, par kuru zinu no tiem, kas taa dara [nevis - viena tante teica]. | Offline | | |
markelis | |  Kopš: 28. Oct 2002
Ziņojumi: 12989
Braucu ar: eFku
|
26 May 2017, 08:44:49 @TomeksU rakstīja:
26 May 2017, 08:34:18 @markelis rakstīja:
26 May 2017, 08:21:56 @TomeksU rakstīja:
Labs rīts!
E46 320d 110KW motors.
Pēc grāmatas iet iekšā 5.5l eļļas.
Vakar viesojos servisā ar savu 5+1L eļļu.
Motorā ieliets 4.3L, eļļa uz šupa līdz lūpai, kas par nahuj? 
Tomeks
leeja nost caur korkji vai suuca araaa caur scupu?
Nezinu, neredzēju, bet servisā ir pacēlāji. Normālās vietās jau nevajadzētu caur šupu sūknēt.
Caur korķi lejot, vai sūcot caur šupu ir iespējams nenoliet 1.2L eļļas?
suucot caur scupu mieriigi. aparaatam nav sapuusts vaidziigais spiediens, jamais dalju izvelk un izbeidzas, meistars tikmeer lunjo kaut kur rinkjii, nepieveersh tam uzmaniibu. peec briizha izvelk aaraa un nomaina filtru un gaazh tik iekshaa jauno ellju. ir redzeets.
| Offline | | |
N53series | | Kopš: 10. Apr 2017
Ziņojumi: 2891
Braucu ar:
|
26 May 2017, 10:57:45 @bmwaddict rakstīja:
Kaspich ne par to ka appisieni notiek regulaari ir staasts, bet par to, ka shajaa gadiijumaa meistars nav patiesais labuma guveejs. Tad sanaak ka vinjsh appisa Tomeku un appisa arii pats sevi jo Tomeks dabuus $ apakalj 
Vienk naakamo eljljas mainju jaamaina pasham lai pilniigi nekaads appisiens nav iespeejams, tur nekas nav jaamaak..
meistars pelna sekojoshi: atlejot sev, bez maksas maina saviem auto, par puscenu - chomu auto [kanninju ieliekot bagaazniekaa].
meistars pelna sekojoshi: ja pasaakums taa tiek dariits puslegaali, sanjem otkatu detaljaas/materiaalos. papildus - pelnju guust servisa vadiitaajs/manageris, kursh nejaajaas ar katru litru, bet paardod jau kanninjas [200L] par puscenu.
padomaa/parekjini, cik sanaak nopelniit, ja ellja maksaa [tajaa pashaa Gros] ap 10 EUR/L. DDDAAUDZ! | Offline | | |
|
bmwaddict | |  Kopš: 23. Oct 2002
No: Ogre
Ziņojumi: 8263
Braucu ar: BMW pa Los Angeles
|
26 May 2017, 10:57:50 @N53series rakstīja:
otra lieta - kameer filtra korpusam vaaks virsuu, vareetu buut, ka no turienes [visa bundulja] nekas [aatri] aaraa netek [filtrs pusaizdirsts, atpakaljvaarsts nosleegts].
te neticiigajiem jaauztaisa eksperiments. es pastaastiiju tehnologjiju, par kuru zinu no tiem, kas taa dara [nevis - viena tante teica].
Taa arii ir var netaisiit eksperimentu, bet tur nebuus 1 litrs.. Bet kombinaacijaa ar neatskruueetu filtru un luiidz galam neizlietu/neizsuuktu eljlju tur tieshaam vareetu tas litrs sakraaties.. + veel bieza putra apakshaa gan jau ka ir, iespeejams eljlja netika nolieta karstam dzineejam bet aukstam tad visa taa putra mieriigi tur paliek.. | Offline | | |
markelis | |  Kopš: 28. Oct 2002
Ziņojumi: 12989
Braucu ar: eFku
|
26 May 2017, 10:35:14 @N53series rakstīja:
26 May 2017, 10:30:07 @JZ rakstīja:
kas tie par vieglo auto filtriem, kur 1,2l eļļas tiek "nozagts"?
kā vispār tur kaut ko var nozagt kad tu noskrūvē filtru pilnu ar veco eļļu un pieskrūve jaunu, tukšu filtru? - to tukšumu jau kompensēs ar jauno eļļu jebkurā variantā, nu, ok, kādā caurulītē kaut kur kādi ml tur var var būt palikt vairāk, bet nu kādi vēl 1,2l?
paskaidro lūdzu savu loģiku
p.s. 20% vecās eļļas nav nekas traģisks, eļļas tips viens un tas pats, galvenais ka filtrs jauns, un nākamreiz maini eļļu par 1/5 nobraukuma ātrāk, tas arī viss
p.s.s. grosā nestrādāju, nemēģinu attaisnot to kadru slinkumu arī
iesleedzam domaashanu!
atskruuvee kartera sktuuvi.
notecina ellju.
aizskruuvee skruuvi.
atskruuvee filtru.
notecina visu karterii.
ieliek jaunu filtru.
pielej jaunu ellju.
job done.
nezinaajaat, ka shaadi meedz mainiit ellju? nezinaajaat, ka meisteri shaadi labi pelna? 
p.s. nekauniigaakos variantos - nenolej visu ellju, bet aizsruuvee korkji, kad struukla saak palikt svakaka..
iesleedzam domaashanu - ja meisters grib nozagt ellju, kaapeec kaut kas klientam jaaatdod atpakalj, ja klients ir iedevis tik, cik tajaa motoraa teoreetiski jaalej? | Offline | | |
N53series | | Kopš: 10. Apr 2017
Ziņojumi: 2891
Braucu ar:
|
26 May 2017, 11:12:45 @markelis rakstīja:
26 May 2017, 10:35:14 @N53series rakstīja:
26 May 2017, 10:30:07 @JZ rakstīja:
kas tie par vieglo auto filtriem, kur 1,2l eļļas tiek "nozagts"?
kā vispār tur kaut ko var nozagt kad tu noskrūvē filtru pilnu ar veco eļļu un pieskrūve jaunu, tukšu filtru? - to tukšumu jau kompensēs ar jauno eļļu jebkurā variantā, nu, ok, kādā caurulītē kaut kur kādi ml tur var var būt palikt vairāk, bet nu kādi vēl 1,2l?
paskaidro lūdzu savu loģiku
p.s. 20% vecās eļļas nav nekas traģisks, eļļas tips viens un tas pats, galvenais ka filtrs jauns, un nākamreiz maini eļļu par 1/5 nobraukuma ātrāk, tas arī viss
p.s.s. grosā nestrādāju, nemēģinu attaisnot to kadru slinkumu arī
iesleedzam domaashanu!
atskruuvee kartera sktuuvi.
notecina ellju.
aizskruuvee skruuvi.
atskruuvee filtru.
notecina visu karterii.
ieliek jaunu filtru.
pielej jaunu ellju.
job done.
nezinaajaat, ka shaadi meedz mainiit ellju? nezinaajaat, ka meisteri shaadi labi pelna? 
p.s. nekauniigaakos variantos - nenolej visu ellju, bet aizsruuvee korkji, kad struukla saak palikt svakaka..
iesleedzam domaashanu - ja meisters grib nozagt ellju, kaapeec kaut kas klientam jaaatdod atpakalj, ja klients ir iedevis tik, cik tajaa motoraa teoreetiski jaalej?
bljaaa...
ellju meistaram iedod manageris!
vinjsh elljas paarpalikumu atdod atpakalj managerim.
manageris lemj - cik/vai/ko atdot klientam, ja nav runaats citaadi.
shaadu sisteemu izmanto, lai noveerstu elljas nolieshanu [tb, piekljuve elljai ir managerim, ne meistariem, citaadi vispaar izkontroleet nevar].
shajaa gadiijumaa - nenotika saskanjota komunikaacija starp meistaru un manageri.
bljac, cik jums IQ, kungi? bez obid. | Offline | | |
N53series | | Kopš: 10. Apr 2017
Ziņojumi: 2891
Braucu ar:
|
26 May 2017, 11:10:20 @TomeksU rakstīja:
https://ibb.co/i2bC8F
https://ibb.co/nunkTF
https://ibb.co/mZsKoF
Meistars Kristaps.
Braukšu vakarā pēc 26.50Eur par eļļas maiņu.
Nopirkšu jaunu filtru un eļļu, samainīšu pats tuvākajā laikā, kad dabūšu kur.
1. Eļļa mainīta iepriekš citur, sagāja 5.5L
2. Lēja nost eļļu max 30 min pēc atbraukšanas uz servisu.
3. Eļļu lēja nost caur korķi.
oo, Kristaps.. jaa, nez gan, kaa es uzmineeju 
man gan aizdomas, ka servisa vadiitaajs Imants arii doljaa. lielaakam prieksniekam liidz zinaamai pakapei viss pofig, Groskops, kaa teica chalji, ''atpuushaas'' un taadiem siikumiem nepievershaas.. | Offline | | |
JZ | | Kopš: 31. May 2002
Ziņojumi: 9159
Braucu ar:
|
26 May 2017, 10:57:50 @N53series rakstīja:
26 May 2017, 10:51:50 @JZ rakstīja:
nu tak nenolej vai neizsūc visu vienkārši un viss, nav tur sakara ar filtru
kā es teicu - ja tu zini ka tur apmēram piektā daļa ir vecā eļļa - tas nav nekas traģisks - maini nākamreiz pa piekto daļu sevis iedomātā nobraukuma intervāla ātrāk un viss - ja gribi būt pārliecināts ka viss būt pareizi - dari pats...
daudz lielāks "noziegums" ir longlaifi ar tiem 30k maiņas intervāliem, bet "vācu inženieri jau zin ko dara"
pag, pag. tu runaa taa, it kaa visa [vecaa] ellja buutu viendabiigi samaisiita.
gadiijumaa nav taa, ka lejaa ir sakraajushies visi suudi? nu, piem., metaala skaidinjas, kas ir ar lielaaku bliivumu, izdedzi, u.t.t.?
tb, tieshi suudi paliek.
otra lieta - kameer filtra korpusam vaaks virsuu, vareetu buut, ka no turienes [visa bundulja] nekas [aatri] aaraa netek [filtrs pusaizdirsts, atpakaljvaarsts nosleegts].
te neticiigajiem jaauztaisa eksperiments. es pastaastiiju tehnologjiju, par kuru zinu no tiem, kas taa dara [nevis - viena tante teica].
pag, tie ļaundari tad veco filtru arī sagriež un sabaksta, tad uzskrūvē atpakaļ, lai viss tas satek jau aizskrūvētajā karterī, un jauno filtru arī sabojā, lai tās daļiņas cirkulētu pa motoru?
otrais - mēs te nejaucam eļļu ar ūdeni, bet sintētisko ar sintētisko eļļu, vai var būt vēl pateiksi ka tajā naftas pārstrādes rūpnīcā kaut kādu mobil eļļu ražo atsevišķi no castrol vai valvolaina? un visu rūpīgi pārskalo, jo nedodies kaut kas tur sajauksies...
trešais - ja tur karterī kaut kās arī palika no vecās eļļas, sajaucās ar jauno, tad caur sūkni tā nonāk jaunajā filtrā un tad tikai tālāk motorā
filtrā membrāna tieši nefiltrētajai eļļai neļauj tecēt no tā atpakaļ motorā (pie noskrūvēšanas), filtrētā var - attiecīgi - kas ir tie speciālisti, kas tev par tām atpakaļ satekušajām metāla skaidām pastāstija?
un pēdējais - motoriem un kārbām (automātiem) ir norādīti totālie eļļas tilpumi un maiņas tilpumi, kuru kārtējo reizi kāds students ir pārdrukājis kādā manuāli es pētīt netaisos un netaisos par to arī strīdēties, bet maiņas daudzums būs vienmēr mazāks kā tas, ko jaunā/sausā motorā vai kārbā var ieliet, var būt tur jau tiek "safantazēts" kāds "nozagtais" pus litrs (jo servisā norakstīs patērēto jauno eļļu "pēc grāmatas", nevis reālo, cik ielēja) | Offline | | |
N53series | | Kopš: 10. Apr 2017
Ziņojumi: 2891
Braucu ar:
|
26 May 2017, 11:22:44 @JZ rakstīja:
26 May 2017, 10:57:50 @N53series rakstīja:
26 May 2017, 10:51:50 @JZ rakstīja:
nu tak nenolej vai neizsūc visu vienkārši un viss, nav tur sakara ar filtru
kā es teicu - ja tu zini ka tur apmēram piektā daļa ir vecā eļļa - tas nav nekas traģisks - maini nākamreiz pa piekto daļu sevis iedomātā nobraukuma intervāla ātrāk un viss - ja gribi būt pārliecināts ka viss būt pareizi - dari pats...
daudz lielāks "noziegums" ir longlaifi ar tiem 30k maiņas intervāliem, bet "vācu inženieri jau zin ko dara"
pag, pag. tu runaa taa, it kaa visa [vecaa] ellja buutu viendabiigi samaisiita.
gadiijumaa nav taa, ka lejaa ir sakraajushies visi suudi? nu, piem., metaala skaidinjas, kas ir ar lielaaku bliivumu, izdedzi, u.t.t.?
tb, tieshi suudi paliek.
otra lieta - kameer filtra korpusam vaaks virsuu, vareetu buut, ka no turienes [visa bundulja] nekas [aatri] aaraa netek [filtrs pusaizdirsts, atpakaljvaarsts nosleegts].
te neticiigajiem jaauztaisa eksperiments. es pastaastiiju tehnologjiju, par kuru zinu no tiem, kas taa dara [nevis - viena tante teica].
pag, tie ļaundari tad veco filtru arī sagriež un sabaksta, tad uzskrūvē atpakaļ, lai viss tas satek jau aizskrūvētajā karterī, un jauno filtru arī sabojā, lai tās daļiņas cirkulētu pa motoru?
otrais - mēs te nejaucam eļļu ar ūdeni, bet sintētisko ar sintētisko eļļu, vai var būt vēl pateiksi ka tajā naftas pārstrādes rūpnīcā kaut kādu mobil eļļu ražo atsevišķi no castrol vai valvolaina? un visu rūpīgi pārskalo, jo nedodies kaut kas tur sajauksies...
trešais - ja tur karterī kaut kās arī palika no vecās eļļas, sajaucās ar jauno, tad caur sūkni tā nonāk jaunajā filtrā un tad tikai tālāk motorā
filtrā membrāna tieši nefiltrētajai eļļai neļauj tecēt no tā atpakaļ motorā (pie noskrūvēšanas), filtrētā var - attiecīgi - kas ir tie speciālisti, kas tev par tām atpakaļ satekušajām metāla skaidām pastāstija?
un pēdējais - motoriem un kārbām (automātiem) ir norādīti totālie eļļas tilpumi un maiņas tilpumi, kuru kārtējo reizi kāds students ir pārdrukājis kādā manuāli es pētīt netaisos un netaisos par to arī strīdēties, bet maiņas daudzums būs vienmēr mazāks kā tas, ko jaunā/sausā motorā vai kārbā var ieliet, var būt tur jau tiek "safantazēts" kāds "nozagtais" pus litrs (jo servisā norakstīs patērēto jauno eļļu "pēc grāmatas", nevis reālo, cik ielēja)
klau, es shaadaa tupuma liimenii atljaushos nediskuteet. es saprotu, ka tev, taapat kaa paaris citiem kadriem, arguments beigaas buus - ''man tekjii maaciija''.
es esmu gana gadus nolauzis fizmatos, tieshi fizikas sadaljaa. un nokljuvu tur ne nejaushi. taapeec, ja nevari/neesi gatavs vilkt aaraa formulas, neteereeshu laiku.
maini ellju peec 4/5 laika, un.. neraudi par izdilushiem dzineejiem  | Offline | | |
markelis | |  Kopš: 28. Oct 2002
Ziņojumi: 12989
Braucu ar: eFku
| kaspich tu kaa vienmeer zini visu un tev vienmeer taisniiba un citaadi nemaz nevar buut. nez cik paies kad atkal tevi piebesiis powera mazpraatinji un atkal izdzeesiisies?
JZ - ieteiktu atmesties. nau veerc. | Offline | | |
JZ | | Kopš: 31. May 2002
Ziņojumi: 9159
Braucu ar:
|
26 May 2017, 11:28:08 @N53series rakstīja:
26 May 2017, 11:22:44 @JZ rakstīja:
26 May 2017, 10:57:50 @N53series rakstīja:
26 May 2017, 10:51:50 @JZ rakstīja:
nu tak nenolej vai neizsūc visu vienkārši un viss, nav tur sakara ar filtru
kā es teicu - ja tu zini ka tur apmēram piektā daļa ir vecā eļļa - tas nav nekas traģisks - maini nākamreiz pa piekto daļu sevis iedomātā nobraukuma intervāla ātrāk un viss - ja gribi būt pārliecināts ka viss būt pareizi - dari pats...
daudz lielāks "noziegums" ir longlaifi ar tiem 30k maiņas intervāliem, bet "vācu inženieri jau zin ko dara"
pag, pag. tu runaa taa, it kaa visa [vecaa] ellja buutu viendabiigi samaisiita.
gadiijumaa nav taa, ka lejaa ir sakraajushies visi suudi? nu, piem., metaala skaidinjas, kas ir ar lielaaku bliivumu, izdedzi, u.t.t.?
tb, tieshi suudi paliek.
otra lieta - kameer filtra korpusam vaaks virsuu, vareetu buut, ka no turienes [visa bundulja] nekas [aatri] aaraa netek [filtrs pusaizdirsts, atpakaljvaarsts nosleegts].
te neticiigajiem jaauztaisa eksperiments. es pastaastiiju tehnologjiju, par kuru zinu no tiem, kas taa dara [nevis - viena tante teica].
pag, tie ļaundari tad veco filtru arī sagriež un sabaksta, tad uzskrūvē atpakaļ, lai viss tas satek jau aizskrūvētajā karterī, un jauno filtru arī sabojā, lai tās daļiņas cirkulētu pa motoru?
otrais - mēs te nejaucam eļļu ar ūdeni, bet sintētisko ar sintētisko eļļu, vai var būt vēl pateiksi ka tajā naftas pārstrādes rūpnīcā kaut kādu mobil eļļu ražo atsevišķi no castrol vai valvolaina? un visu rūpīgi pārskalo, jo nedodies kaut kas tur sajauksies...
trešais - ja tur karterī kaut kās arī palika no vecās eļļas, sajaucās ar jauno, tad caur sūkni tā nonāk jaunajā filtrā un tad tikai tālāk motorā
filtrā membrāna tieši nefiltrētajai eļļai neļauj tecēt no tā atpakaļ motorā (pie noskrūvēšanas), filtrētā var - attiecīgi - kas ir tie speciālisti, kas tev par tām atpakaļ satekušajām metāla skaidām pastāstija?
un pēdējais - motoriem un kārbām (automātiem) ir norādīti totālie eļļas tilpumi un maiņas tilpumi, kuru kārtējo reizi kāds students ir pārdrukājis kādā manuāli es pētīt netaisos un netaisos par to arī strīdēties, bet maiņas daudzums būs vienmēr mazāks kā tas, ko jaunā/sausā motorā vai kārbā var ieliet, var būt tur jau tiek "safantazēts" kāds "nozagtais" pus litrs (jo servisā norakstīs patērēto jauno eļļu "pēc grāmatas", nevis reālo, cik ielēja)
klau, es shaadaa tupuma liimenii atljaushos nediskuteet. es saprotu, ka tev, taapat kaa paaris citiem kadriem, arguments beigaas buus - ''man tekjii maaciija''.
es esmu gana gadus nolauzis fizmatos, tieshi fizikas sadaljaa. un nokljuvu tur ne nejaushi. taapeec, ja nevari/neesi gatavs vilkt aaraa formulas, neteereeshu laiku.
maini ellju peec 4/5 laika, un.. neraudi par izdilushiem dzineejiem 
kas tās par formulām, ko tu gatavojies te vilkt ārā?
teķī nemācijos, tādēļ tāda beigu argumenta nebūs, ja būšu kļūdijies kaut kur - tā arī pateikšu
uz priekšu - velc ārā formulas, diskutēsim pa zinātnisko
p.s. manuprāt tu esi piemirsis vienu ļoti iespējamu triku eļļas zagšanas sāgā - ka ceļot uz pacēlāja to auto augšā, pekas tā pacēlāja kājām noteikti saskrūvē tā, lai sagāztu to auto virzienā 'prom no noliešanas skrūves', tur vēl kādus 100ml var tak nozagt![ Šo ziņu laboja JZ, 26 May 2017, 11:41:12 ] | Offline | | |
|
N53series | | Kopš: 10. Apr 2017
Ziņojumi: 2891
Braucu ar:
|
26 May 2017, 11:34:58 @JZ rakstīja:
26 May 2017, 11:28:08 @N53series rakstīja:
26 May 2017, 11:22:44 @JZ rakstīja:
26 May 2017, 10:57:50 @N53series rakstīja:
26 May 2017, 10:51:50 @JZ rakstīja:
nu tak nenolej vai neizsūc visu vienkārši un viss, nav tur sakara ar filtru
kā es teicu - ja tu zini ka tur apmēram piektā daļa ir vecā eļļa - tas nav nekas traģisks - maini nākamreiz pa piekto daļu sevis iedomātā nobraukuma intervāla ātrāk un viss - ja gribi būt pārliecināts ka viss būt pareizi - dari pats...
daudz lielāks "noziegums" ir longlaifi ar tiem 30k maiņas intervāliem, bet "vācu inženieri jau zin ko dara"
pag, pag. tu runaa taa, it kaa visa [vecaa] ellja buutu viendabiigi samaisiita.
gadiijumaa nav taa, ka lejaa ir sakraajushies visi suudi? nu, piem., metaala skaidinjas, kas ir ar lielaaku bliivumu, izdedzi, u.t.t.?
tb, tieshi suudi paliek.
otra lieta - kameer filtra korpusam vaaks virsuu, vareetu buut, ka no turienes [visa bundulja] nekas [aatri] aaraa netek [filtrs pusaizdirsts, atpakaljvaarsts nosleegts].
te neticiigajiem jaauztaisa eksperiments. es pastaastiiju tehnologjiju, par kuru zinu no tiem, kas taa dara [nevis - viena tante teica].
pag, tie ļaundari tad veco filtru arī sagriež un sabaksta, tad uzskrūvē atpakaļ, lai viss tas satek jau aizskrūvētajā karterī, un jauno filtru arī sabojā, lai tās daļiņas cirkulētu pa motoru?
otrais - mēs te nejaucam eļļu ar ūdeni, bet sintētisko ar sintētisko eļļu, vai var būt vēl pateiksi ka tajā naftas pārstrādes rūpnīcā kaut kādu mobil eļļu ražo atsevišķi no castrol vai valvolaina? un visu rūpīgi pārskalo, jo nedodies kaut kas tur sajauksies...
trešais - ja tur karterī kaut kās arī palika no vecās eļļas, sajaucās ar jauno, tad caur sūkni tā nonāk jaunajā filtrā un tad tikai tālāk motorā
filtrā membrāna tieši nefiltrētajai eļļai neļauj tecēt no tā atpakaļ motorā (pie noskrūvēšanas), filtrētā var - attiecīgi - kas ir tie speciālisti, kas tev par tām atpakaļ satekušajām metāla skaidām pastāstija?
un pēdējais - motoriem un kārbām (automātiem) ir norādīti totālie eļļas tilpumi un maiņas tilpumi, kuru kārtējo reizi kāds students ir pārdrukājis kādā manuāli es pētīt netaisos un netaisos par to arī strīdēties, bet maiņas daudzums būs vienmēr mazāks kā tas, ko jaunā/sausā motorā vai kārbā var ieliet, var būt tur jau tiek "safantazēts" kāds "nozagtais" pus litrs (jo servisā norakstīs patērēto jauno eļļu "pēc grāmatas", nevis reālo, cik ielēja)
klau, es shaadaa tupuma liimenii atljaushos nediskuteet. es saprotu, ka tev, taapat kaa paaris citiem kadriem, arguments beigaas buus - ''man tekjii maaciija''.
es esmu gana gadus nolauzis fizmatos, tieshi fizikas sadaljaa. un nokljuvu tur ne nejaushi. taapeec, ja nevari/neesi gatavs vilkt aaraa formulas, neteereeshu laiku.
maini ellju peec 4/5 laika, un.. neraudi par izdilushiem dzineejiem 
kas tās par formulām, ko tu gatavojies te vilkt ārā?
teķī nemācijos, tādēļ tāda beigu argumenta nebūs, ja būšu kļūdijies kaut kur - tā arī pateikšu
uz priekšu - velc ārā formulas, diskutēsim pa zinātnisko
p.s. manuprāt tu esi piemirsis vienu ļoti iespējamu triku eļļas zagšanas sāgā - ka ceļot uz pacēlāja to auto augšā, pekas tā pacēlāja kājām noteikti saskrūvē tā, lai sagāztu to auto virzienā 'prom no noliešanas skrūves', tur vēl kādus 100ml var tak nozagt!
Tu piedaavaa otrabotku uztvert kaakā homogeenu masu. Es saku - shaads tuvinaajums man nav pienjemams. Un turpmaaka diskusija - neproduktiiva.
Taapat kaa piedaavaajums likt dinamometrus pie stupicaam. Es zinu,ka ritoshajaa var buut divu veidu rezonanses: amplituudas da speeka. Tie apparatusi paraadiis pirmo,kas ir iespeejama vietaas,kur ir briivkustiiba,un kas ir sekas.ibo,energjija rodas tai rezonansei tur,kur speeks tiek pielikts. Un atkal - taalaaka diskusija ir neproduktiiva. | Offline | | |
JZ | | Kopš: 31. May 2002
Ziņojumi: 9159
Braucu ar:
| ok  | Offline | | |
LB8 | | Kopš: 29. Jul 2015
No: Rīga
Ziņojumi: 106
Braucu ar:
| e60 restaurētas sprauslas, adaptācijas vajag reseot vai viņš jau pats pielāgojas? | Offline | | |
Rinalds34 | | Kopš: 28. Oct 2014
No: Rīga
Ziņojumi: 98
Braucu ar: X5
| Sveiki. Gribēju uzjautāt cik maksā pārbūve bmw e61 3.0d automātu uz manuāli. | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, AiwaShuraLLP, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, linda, mrc, noisex, smudo
|