Online
Pašreiz BMWPower skatās 95 viesi un 9 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Jautājumi spečukiem 21
Autors | Ziņojums |
RS7 | |  Kopš: 20. Mar 2010
No: Rīga
Ziņojumi: 9319
Braucu ar: dīzeļ Teslu
|
15 May 2017, 10:32:09 @Achtung rakstīja:
Kur jānosūdz par pamestu šrotu, lai īpašnieks pats savāc vai kāds evakuātors ar deleģētām tiesībām to izdarīt?
Traucē.
uzvani pašvald policijai, atbrauks uzlimes plaksteri..
ja nekas nemainisies viņu evakues 2ned vai 1 men laika | Offline | | |
exGMT | | Kopš: 23. Aug 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 73
Braucu ar: Octavia RS
| Kurš šeit nodarbojas ar auto aplīmēšanu ar līmplēvi vai zin kādu kantori Pārdaugavā, kur to var izdarīt? Nevajag aplīmēt visu a/m, bet atsevišķas vietas. | Offline | | |
Nello | |  Kopš: 15. Aug 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 2555
Braucu ar: Klasiskās piedziņas pieminekli...
|
14 May 2017, 21:51:34 @howitzer rakstīja:
14 May 2017, 12:09:48 @Nello rakstīja:
Pacients e34.. Bremzējot vibrē gan priekša, gan aizmugure, nevar saprast no kurienes.. Priekšā lielās, aizmugurējās atsaišu bukses vakar nomainītas, šorīt nomainīju priekšējos bremžu diskus ar klučiem, vadīklas satīrīju, sasmērēju... Kur var meklēt vainu? Vnk braucot, nekādu skaņu, nav... Stūri nesit, bet vibrē tā, ka panelis kratās..
Vēl jau palikuši arī aizmugurējie bremžu diski. Pārbaudi riepu balansu. Dažreiz šādi gadās, j a kāds atsvars pazudis...
Tiks mainīti arī aizmugurējie diski, pagaidām ir aizdoma par viņiem bet ja būtu kāds atsvars pazudis, tad tak vnk braucot arī kratītu...  | Offline | | |
enimaals | |  Kopš: 08. Feb 2015
Ziņojumi: 1238
Braucu ar:
| Tad tieši braucot kratītu.
Tev plaisa diskam 100%.
Nekas cits kratīt bremzējot nevar kā tikai bremžu diski. | Offline | | |
kristapsk94 | |  Kopš: 12. Feb 2012
No: Rīga
Ziņojumi: 597
Braucu ar:
| Kurs zina kura vieta var nopirkt sadu ar vai bez pudeles
https://www.facebook.com/madeinmars.info/videos/694113957440575/ | Offline | | |
cmax | | Kopš: 03. Jan 2013
Ziņojumi: 1104
Braucu ar:
|
15 May 2017, 11:10:03 @RS7 rakstīja:
15 May 2017, 10:32:09 @Achtung rakstīja:
Kur jānosūdz par pamestu šrotu, lai īpašnieks pats savāc vai kāds evakuātors ar deleģētām tiesībām to izdarīt?
Traucē.
uzvani pašvald policijai, atbrauks uzlimes plaksteri..
ja nekas nemainisies viņu evakues 2ned vai 1 men laika
Ja beidzies kredīts vai slikta balss tad var caur RRP telefona aplikāciju-pusstundas laikā papīrītis par pārvietošanu bija logā. | Offline | | |
juriz | | Kopš: 24. May 2002
No: Jūrmala
Ziņojumi: 2469
Braucu ar: būzu
|
15 May 2017, 12:12:01 @Nello rakstīja:
14 May 2017, 21:51:34 @howitzer rakstīja:
14 May 2017, 12:09:48 @Nello rakstīja:
Pacients e34.. Bremzējot vibrē gan priekša, gan aizmugure, nevar saprast no kurienes.. Priekšā lielās, aizmugurējās atsaišu bukses vakar nomainītas, šorīt nomainīju priekšējos bremžu diskus ar klučiem, vadīklas satīrīju, sasmērēju... Kur var meklēt vainu? Vnk braucot, nekādu skaņu, nav... Stūri nesit, bet vibrē tā, ka panelis kratās..
Vēl jau palikuši arī aizmugurējie bremžu diski. Pārbaudi riepu balansu. Dažreiz šādi gadās, j a kāds atsvars pazudis...
Tiks mainīti arī aizmugurējie diski, pagaidām ir aizdoma par viņiem bet ja būtu kāds atsvars pazudis, tad tak vnk braucot arī kratītu... 
Ja buksēs un bremžu diskos vaina nav, tad varbūt ABS taisa pigorus (strādā visu laiku), ja tāds ir. | Offline | | |
Nello | |  Kopš: 15. Aug 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 2555
Braucu ar: Klasiskās piedziņas pieminekli...
|
15 May 2017, 13:53:54 @juriz rakstīja:
15 May 2017, 12:12:01 @Nello rakstīja:
14 May 2017, 21:51:34 @howitzer rakstīja:
14 May 2017, 12:09:48 @Nello rakstīja:
Pacients e34.. Bremzējot vibrē gan priekša, gan aizmugure, nevar saprast no kurienes.. Priekšā lielās, aizmugurējās atsaišu bukses vakar nomainītas, šorīt nomainīju priekšējos bremžu diskus ar klučiem, vadīklas satīrīju, sasmērēju... Kur var meklēt vainu? Vnk braucot, nekādu skaņu, nav... Stūri nesit, bet vibrē tā, ka panelis kratās..
Vēl jau palikuši arī aizmugurējie bremžu diski. Pārbaudi riepu balansu. Dažreiz šādi gadās, j a kāds atsvars pazudis...
Tiks mainīti arī aizmugurējie diski, pagaidām ir aizdoma par viņiem bet ja būtu kāds atsvars pazudis, tad tak vnk braucot arī kratītu... 
Ja buksēs un bremžu diskos vaina nav, tad varbūt ABS taisa pigorus (strādā visu laiku), ja tāds ir.
Esu tas lohs kas uzskata ka abs nav vajadzīgs Nahrenizēts ar visu bloku... | Offline | | |
|
Mixzzz | |  Kopš: 09. May 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 2942
Braucu ar: e34 un e91 kuuc
|
15 May 2017, 14:17:44 @Nello rakstīja:
15 May 2017, 13:53:54 @juriz rakstīja:
15 May 2017, 12:12:01 @Nello rakstīja:
14 May 2017, 21:51:34 @howitzer rakstīja:
14 May 2017, 12:09:48 @Nello rakstīja:
Pacients e34.. Bremzējot vibrē gan priekša, gan aizmugure, nevar saprast no kurienes.. Priekšā lielās, aizmugurējās atsaišu bukses vakar nomainītas, šorīt nomainīju priekšējos bremžu diskus ar klučiem, vadīklas satīrīju, sasmērēju... Kur var meklēt vainu? Vnk braucot, nekādu skaņu, nav... Stūri nesit, bet vibrē tā, ka panelis kratās..
Vēl jau palikuši arī aizmugurējie bremžu diski. Pārbaudi riepu balansu. Dažreiz šādi gadās, j a kāds atsvars pazudis...
Tiks mainīti arī aizmugurējie diski, pagaidām ir aizdoma par viņiem bet ja būtu kāds atsvars pazudis, tad tak vnk braucot arī kratītu... 
Ja buksēs un bremžu diskos vaina nav, tad varbūt ABS taisa pigorus (strādā visu laiku), ja tāds ir.
Esu tas lohs kas uzskata ka abs nav vajadzīgs Nahrenizēts ar visu bloku...
Es arī piebalsošu par riepām. Sencītim šitais kādreiz ir gadījies, braucot viss ok, kā bremzē tā krata, beigās balansā vaina.
Bet nu vispirms samaini aizmuguri un tad skaties. Man arī ir bijis tā, ka pēc hujovnā servisa virpoti bremžu diski kratās, izrādās, ka starp disku un stupicu kkāds sūdiņš bija, kurš neļāva tam diskam pareizi iesēsties. Vienmēr iesaku labi notīrīt ar birstu un kkādu plānu smērvielas kārtiņu uzlikt, lai ruslans nelien. Vēl vienīgais ko varu iedomāties ir, ka dēļ pārmērīgas riteņu skrūvju pievilkšanas tās skrūvju vietas ir pavilkušās uz āru... Ar kādu vīli vari pārbaudīt. | Offline | | |
Nello | |  Kopš: 15. Aug 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 2555
Braucu ar: Klasiskās piedziņas pieminekli...
|
15 May 2017, 15:52:55 @Mixzzz rakstīja:
15 May 2017, 14:17:44 @Nello rakstīja:
15 May 2017, 13:53:54 @juriz rakstīja:
15 May 2017, 12:12:01 @Nello rakstīja:
14 May 2017, 21:51:34 @howitzer rakstīja:
14 May 2017, 12:09:48 @Nello rakstīja:
Pacients e34.. Bremzējot vibrē gan priekša, gan aizmugure, nevar saprast no kurienes.. Priekšā lielās, aizmugurējās atsaišu bukses vakar nomainītas, šorīt nomainīju priekšējos bremžu diskus ar klučiem, vadīklas satīrīju, sasmērēju... Kur var meklēt vainu? Vnk braucot, nekādu skaņu, nav... Stūri nesit, bet vibrē tā, ka panelis kratās..
Vēl jau palikuši arī aizmugurējie bremžu diski. Pārbaudi riepu balansu. Dažreiz šādi gadās, j a kāds atsvars pazudis...
Tiks mainīti arī aizmugurējie diski, pagaidām ir aizdoma par viņiem bet ja būtu kāds atsvars pazudis, tad tak vnk braucot arī kratītu... 
Ja buksēs un bremžu diskos vaina nav, tad varbūt ABS taisa pigorus (strādā visu laiku), ja tāds ir.
Esu tas lohs kas uzskata ka abs nav vajadzīgs Nahrenizēts ar visu bloku...
Es arī piebalsošu par riepām. Sencītim šitais kādreiz ir gadījies, braucot viss ok, kā bremzē tā krata, beigās balansā vaina.
Bet nu vispirms samaini aizmuguri un tad skaties. Man arī ir bijis tā, ka pēc hujovnā servisa virpoti bremžu diski kratās, izrādās, ka starp disku un stupicu kkāds sūdiņš bija, kurš neļāva tam diskam pareizi iesēsties. Vienmēr iesaku labi notīrīt ar birstu un kkādu plānu smērvielas kārtiņu uzlikt, lai ruslans nelien. Vēl vienīgais ko varu iedomāties ir, ka dēļ pārmērīgas riteņu skrūvju pievilkšanas tās skrūvju vietas ir pavilkušās uz āru... Ar kādu vīli vari pārbaudīt.
Aizmugurējos ratus noņēmu, notīrīju gan bremžu diska virsmu, gan diska virsmu-fleksis ar drāšu birsti.., alumīnijs pabiezs, izstiept dziezvai sanāktu.. nevelku "acis pārgriezis" | Offline | | |
N53series | | Kopš: 10. Apr 2017
Ziņojumi: 2891
Braucu ar:
|
15 May 2017, 15:52:55 @Mixzzz rakstīja:
15 May 2017, 14:17:44 @Nello rakstīja:
15 May 2017, 13:53:54 @juriz rakstīja:
15 May 2017, 12:12:01 @Nello rakstīja:
14 May 2017, 21:51:34 @howitzer rakstīja:
14 May 2017, 12:09:48 @Nello rakstīja:
Pacients e34.. Bremzējot vibrē gan priekša, gan aizmugure, nevar saprast no kurienes.. Priekšā lielās, aizmugurējās atsaišu bukses vakar nomainītas, šorīt nomainīju priekšējos bremžu diskus ar klučiem, vadīklas satīrīju, sasmērēju... Kur var meklēt vainu? Vnk braucot, nekādu skaņu, nav... Stūri nesit, bet vibrē tā, ka panelis kratās..
Vēl jau palikuši arī aizmugurējie bremžu diski. Pārbaudi riepu balansu. Dažreiz šādi gadās, j a kāds atsvars pazudis...
Tiks mainīti arī aizmugurējie diski, pagaidām ir aizdoma par viņiem bet ja būtu kāds atsvars pazudis, tad tak vnk braucot arī kratītu... 
Ja buksēs un bremžu diskos vaina nav, tad varbūt ABS taisa pigorus (strādā visu laiku), ja tāds ir.
Esu tas lohs kas uzskata ka abs nav vajadzīgs Nahrenizēts ar visu bloku...
Es arī piebalsošu par riepām. Sencītim šitais kādreiz ir gadījies, braucot viss ok, kā bremzē tā krata, beigās balansā vaina.
Bet nu vispirms samaini aizmuguri un tad skaties. Man arī ir bijis tā, ka pēc hujovnā servisa virpoti bremžu diski kratās, izrādās, ka starp disku un stupicu kkāds sūdiņš bija, kurš neļāva tam diskam pareizi iesēsties. Vienmēr iesaku labi notīrīt ar birstu un kkādu plānu smērvielas kārtiņu uzlikt, lai ruslans nelien. Vēl vienīgais ko varu iedomāties ir, ka dēļ pārmērīgas riteņu skrūvju pievilkšanas tās skrūvju vietas ir pavilkušās uz āru... Ar kādu vīli vari pārbaudīt.
lasu un figeju.. par riepaam, kas peksnji vibree, kad bremzee. par nespeeju liidz bremzhu [normaalam] stendam aizbraukt un uz rulljiem paskatiit - ja ir vilnji bremzeeshanas liiknee, ir sametushies diski, ja nav - vaina luftees, par nespeeju luftes paskatiit.
jus, kungi veel kaarbu, dzineeju un kuzovu nomainiet! ja nu kas. | Offline | | |
JZ | | Kopš: 31. May 2002
Ziņojumi: 9159
Braucu ar:
| Tu ļoti vienkārši te tagad tā pateici - bremžu stends un viss skaidrs, tas tieši tāpat kā es pateikšu ka mērkaķis, kas var uz GT1 pogas spaidīt, atrisinās jebkuru bmw elektronikas problēmu, jo viss tak uz ekrāna redzams 
tas, ka stends rādīs nevienmērīgu palēninājumu jau ir sekas, un riepas arī var būt pie vainas, tāpat kā līki riteņa diski, šķība savirze, salocīta stupica vai svira, kāda pusgurusi bukse kādā svirā, un, kad tas viss sāk rezonēt, tad arī jaunie kluči un diski nespēj tur neko līdzēt
| Offline | | |
Nello | |  Kopš: 15. Aug 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 2555
Braucu ar: Klasiskās piedziņas pieminekli...
|
15 May 2017, 16:11:18 @N53series rakstīja:
15 May 2017, 15:52:55 @Mixzzz rakstīja:
15 May 2017, 14:17:44 @Nello rakstīja:
15 May 2017, 13:53:54 @juriz rakstīja:
15 May 2017, 12:12:01 @Nello rakstīja:
14 May 2017, 21:51:34 @howitzer rakstīja:
14 May 2017, 12:09:48 @Nello rakstīja:
Pacients e34.. Bremzējot vibrē gan priekša, gan aizmugure, nevar saprast no kurienes.. Priekšā lielās, aizmugurējās atsaišu bukses vakar nomainītas, šorīt nomainīju priekšējos bremžu diskus ar klučiem, vadīklas satīrīju, sasmērēju... Kur var meklēt vainu? Vnk braucot, nekādu skaņu, nav... Stūri nesit, bet vibrē tā, ka panelis kratās..
Vēl jau palikuši arī aizmugurējie bremžu diski. Pārbaudi riepu balansu. Dažreiz šādi gadās, j a kāds atsvars pazudis...
Tiks mainīti arī aizmugurējie diski, pagaidām ir aizdoma par viņiem bet ja būtu kāds atsvars pazudis, tad tak vnk braucot arī kratītu... 
Ja buksēs un bremžu diskos vaina nav, tad varbūt ABS taisa pigorus (strādā visu laiku), ja tāds ir.
Esu tas lohs kas uzskata ka abs nav vajadzīgs Nahrenizēts ar visu bloku...
Es arī piebalsošu par riepām. Sencītim šitais kādreiz ir gadījies, braucot viss ok, kā bremzē tā krata, beigās balansā vaina.
Bet nu vispirms samaini aizmuguri un tad skaties. Man arī ir bijis tā, ka pēc hujovnā servisa virpoti bremžu diski kratās, izrādās, ka starp disku un stupicu kkāds sūdiņš bija, kurš neļāva tam diskam pareizi iesēsties. Vienmēr iesaku labi notīrīt ar birstu un kkādu plānu smērvielas kārtiņu uzlikt, lai ruslans nelien. Vēl vienīgais ko varu iedomāties ir, ka dēļ pārmērīgas riteņu skrūvju pievilkšanas tās skrūvju vietas ir pavilkušās uz āru... Ar kādu vīli vari pārbaudīt.
lasu un figeju.. par riepaam, kas peksnji vibree, kad bremzee. par nespeeju liidz bremzhu [normaalam] stendam aizbraukt un uz rulljiem paskatiit - ja ir vilnji bremzeeshanas liiknee, ir sametushies diski, ja nav - vaina luftees, par nespeeju luftes paskatiit.
jus, kungi veel kaarbu, dzineeju un kuzovu nomainiet! ja nu kas.
Kkas pašam ar ir jāmācās uz savas ādas, bukses tika mainītas, jo bija pagurušas, diski priekšējie, jo bija norūsējuši (5ci gadi), līdz ar to aizdoma krita, vainu uz buksēm, vai bremžu diskiem, kad tika nomainīti, problēma nepazuda, par aizmuguri, diskiem... nebiju dzirdējis, ka var samesties.. Nomainīšu tos, jo jāmaina jebkurā gadījumā, tad redzēs, vai problēma pazudīs... | Offline | | |
N53series | | Kopš: 10. Apr 2017
Ziņojumi: 2891
Braucu ar:
|
15 May 2017, 17:29:28 @JZ rakstīja:
Tu ļoti vienkārši te tagad tā pateici - bremžu stends un viss skaidrs, tas tieši tāpat kā es pateikšu ka mērkaķis, kas var uz GT1 pogas spaidīt, atrisinās jebkuru bmw elektronikas problēmu, jo viss tak uz ekrāna redzams 
tas, ka stends rādīs nevienmērīgu palēninājumu jau ir sekas, un riepas arī var būt pie vainas, tāpat kā līki riteņa diski, šķība savirze, salocīta stupica vai svira, kāda pusgurusi bukse kādā svirā, un, kad tas viss sāk rezonēt, tad arī jaunie kluči un diski nespēj tur neko līdzēt
kas?ko? shis jau bija.. vnk episki..
pilniigs FAIL.
metode sekojosha: uz bremzhu stenda [kas LEENAAM] griezh ritenjus, vienmeerigi tur bremzhu pedaali. logo bremzhu speeku. uztiasa vismaz 3..5 pilnus ritenju apgriezienus. skata vilnjus.
prichom riepas, diski, bukses, sviras, stupicas?????????
tupaa metode: paceljam auto uz paceelaaja. viens seezh un maigi [ideaali, ja izkachaa bremzhu pastiprinaataaju, lai vieglaak nodozeet] spiezh/nekustiigi tur bremzhu pedaali. otrs griezh riteni. ja griezhaas raavieniem/sektoriem, probleema noteikti ir. | Offline | | |
JZ | | Kopš: 31. May 2002
Ziņojumi: 9159
Braucu ar:
|
15 May 2017, 17:39:57 @N53series rakstīja:
15 May 2017, 17:29:28 @JZ rakstīja:
Tu ļoti vienkārši te tagad tā pateici - bremžu stends un viss skaidrs, tas tieši tāpat kā es pateikšu ka mērkaķis, kas var uz GT1 pogas spaidīt, atrisinās jebkuru bmw elektronikas problēmu, jo viss tak uz ekrāna redzams 
tas, ka stends rādīs nevienmērīgu palēninājumu jau ir sekas, un riepas arī var būt pie vainas, tāpat kā līki riteņa diski, šķība savirze, salocīta stupica vai svira, kāda pusgurusi bukse kādā svirā, un, kad tas viss sāk rezonēt, tad arī jaunie kluči un diski nespēj tur neko līdzēt
kas?ko? shis jau bija.. vnk episki..
pilniigs FAIL.
metode sekojosha: uz bremzhu stenda [kas LEENAAM] griezh ritenjus, vienmeerigi tur bremzhu pedaali. logo bremzhu speeku. uztiasa vismaz 3..5 pilnus ritenju apgriezienus. skata vilnjus.
prichom riepas, diski, bukses, sviras, stupicas?????????
tupaa metode: paceljam auto uz paceelaaja. viens seezh un maigi [ideaali, ja izkachaa bremzhu pastiprinaataaju, lai vieglaak nodozeet] spiezh/nekustiigi tur bremzhu pedaali. otrs griezh riteni. ja griezhaas raavieniem/sektoriem, probleema noteikti ir.
es vēlreiz uzrakstīšu - tu ļoti novienkāršoji visu piekares kinemātiku, un acīmredzami nesaproti kā ir veidots tās dizains, kādēļ es pieminēju rezonansi un kur, kas pret ko rezonē
saproti ka var būt situācija kur lēni griežot tās bremzes viss būs īdeāli, un pat lēnām un vienmērīgi bremzējot no 80>30 vai 120>70 viss būs vienmērīgi, bet tad pamēģini strauji bremzēt no 120>80 un tev stūri raus no rokām ārā - un viss tam pašam auto kuru tu tiko uz sava bremžu stenda pārbaudiji, kam bremžu mehānismi un materiāli ir ideālā kārtībā un lēni griežot viss tur ļoti vienmērīgi notiek
tie līkie diski un nevienmērīgais disku dilums jau ir sekas, un scenāriji, kas pie tā noveda, var būt ne triviāli, kā tu te liec domāt
un atceries teicienu - tikai muļķis domā ka visu zin
vienīgais veids, kā ātri un daudz maz ticami diagnosticēt tādu vibrāciju, būtu ar akselerometriem pie visām stupicām un tad skatīties kur un kā tās sāk kustēties pie dažādiem bremzēšanas scenārijiem - bet tā ir zinātniskā fantastika priekš autoservisu piekares diagnostiķiem, kur instrumentu komplekts ietver lukturīti un lomiku | Offline | | |
N53series | | Kopš: 10. Apr 2017
Ziņojumi: 2891
Braucu ar:
|
15 May 2017, 18:06:03 @JZ rakstīja:
15 May 2017, 17:39:57 @N53series rakstīja:
15 May 2017, 17:29:28 @JZ rakstīja:
Tu ļoti vienkārši te tagad tā pateici - bremžu stends un viss skaidrs, tas tieši tāpat kā es pateikšu ka mērkaķis, kas var uz GT1 pogas spaidīt, atrisinās jebkuru bmw elektronikas problēmu, jo viss tak uz ekrāna redzams 
tas, ka stends rādīs nevienmērīgu palēninājumu jau ir sekas, un riepas arī var būt pie vainas, tāpat kā līki riteņa diski, šķība savirze, salocīta stupica vai svira, kāda pusgurusi bukse kādā svirā, un, kad tas viss sāk rezonēt, tad arī jaunie kluči un diski nespēj tur neko līdzēt
kas?ko? shis jau bija.. vnk episki..
pilniigs FAIL.
metode sekojosha: uz bremzhu stenda [kas LEENAAM] griezh ritenjus, vienmeerigi tur bremzhu pedaali. logo bremzhu speeku. uztiasa vismaz 3..5 pilnus ritenju apgriezienus. skata vilnjus.
prichom riepas, diski, bukses, sviras, stupicas?????????
tupaa metode: paceljam auto uz paceelaaja. viens seezh un maigi [ideaali, ja izkachaa bremzhu pastiprinaataaju, lai vieglaak nodozeet] spiezh/nekustiigi tur bremzhu pedaali. otrs griezh riteni. ja griezhaas raavieniem/sektoriem, probleema noteikti ir.
es vēlreiz uzrakstīšu - tu ļoti novienkāršoji visu piekares kinemātiku, un acīmredzami nesaproti kā ir veidots tās dizains, kādēļ es pieminēju rezonansi un kur, kas pret ko rezonē
saproti ka var būt situācija kur lēni griežot tās bremzes viss būs īdeāli, un pat lēnām un vienmērīgi bremzējot no 80>30 vai 120>70 viss būs vienmērīgi, bet tad pamēģini strauji bremzēt no 120>80 un tev stūri raus no rokām ārā - un viss tam pašam auto kuru tu tiko uz sava bremžu stenda pārbaudiji, kam bremžu mehānismi un materiāli ir ideālā kārtībā un lēni griežot viss tur ļoti vienmērīgi notiek
tie līkie diski un nevienmērīgais disku dilums jau ir sekas, un scenāriji, kas pie tā noveda, var būt ne triviāli, kā tu te liec domāt
un atceries teicienu - tikai muļķis domā ka visu zin
vienīgais veids, kā ātri un daudz maz ticami diagnosticēt tādu vibrāciju, būtu ar akselerometriem pie visām stupicām un tad skatīties kur un kā tās sāk kustēties pie dažādiem bremzēšanas scenārijiem - bet tā ir zinātniskā fantastika priekš autoservisu piekares diagnostiķiem, kur instrumentu komplekts ietver lukturīti un lomiku
pag.
ja cilveeks mineetu tieshi rezonanses lietas [par kuraam runaa tu], tad vinja postaa es taas maniitu. taados gadiijumos cilveeks parastais tieshi to akcentee - vienmeeriigi bremzeejot, nav suudziibu, peeksnji rausta, u.t.t. sheit es salasu situaaciju: kaa bremzee, taa purina.
otra lieta - pie maza aatruma [uz rulljiem] nekaadas rezonansu lietas nebuus. taas jau ir naakoshais solis.
tb, uz rulljiem - jaa, iespejams, sekas, bet redzees teemu par diskiem.
tb, es piekritu sadaljaa, ka rezonanses problemas vareeja sachakareet diskus [un diski jau ir sekas], bet te tas liimenis ir taads, ka cilveeks VISPAAR nesaprot, no kura gala ko saakt, un maina kaut ko uz dullo.
| Offline | | |
|
RSAWorkshop  | |  Kopš: 13. Dec 2014
No: Rīga
Ziņojumi: 7536
Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31
|
15 May 2017, 18:35:54 @Ceezars rakstīja:
15 May 2017, 10:42:42 @Ceezars rakstīja:
Nu ko, interneta diagnostiķi, man lieti noderētu precīzs vainīgās detaļas nosaukums un pašreizējais stāvoklis
Bet ja nopietni esmu sabēdājies, jo "kārba" un varbūt kādam ir idejas par aptuvenām izmaksām/vainu.
Auto e46 PF M47D20, tomāts:
Sākās viss ar to, ka pa retam kārba neiemet neitrālajā (vai kā to stāvokli sauc, kad negāzē, bet "ripinies" brīdī kad atlaid gāzi. Manuālim alternatīva - atstāt robā.
Paspaidot gāzes pedāli kārba itkā "atjēdzās" un turpināja strādāt normāli. Domāju labi, veca kārba, ko es tur iespringšu, strādā labi, nestrādā - rakstīšu powerā.
Bet tad parādījās tāda kā "guršana" pie apstāšanās. Sajūta, ka auto grib slāpt nost + nedaudz apgriezieni "lēkā".
Visas problēmas tieši kad ātrumiem būtu jāpārslēdzas "uz leju", otrādi problēmas īsti nav bijušas.
Finālā, viss stabili - pielaidu mašīnu, minūti parūcināju, ieliku draivā un.. turpināju rūcināties, ieliku R, visos ātrumos manuāli un yep, pilnīgā skaidrā, es pagalmā rūcinu mašīnu un nekas nenotiek.
Neliels update. Tikko pielaidu un pagāzējot gan D, gan R mašīnu kustina vajadzīgajā virzienā, bet lēni.. Īpaši neaizrāvos un atkal noliku mierā.
RSAWorkshop - uz abiem jautājumiem atbilde HVZ, nav tuvākajā laikā ideju kā noorganizēt kārbas/eļļas apskati.
Iebrauc servisā un uz pacēlāja apskaties, tas diezgan elementāri
----------------- RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993 | Offline | | |
RSAWorkshop  | |  Kopš: 13. Dec 2014
No: Rīga
Ziņojumi: 7536
Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31
|
14 May 2017, 12:09:48 @Nello rakstīja:
Pacients e34.. Bremzējot vibrē gan priekša, gan aizmugure, nevar saprast no kurienes.. Priekšā lielās, aizmugurējās atsaišu bukses vakar nomainītas, šorīt nomainīju priekšējos bremžu diskus ar klučiem, vadīklas satīrīju, sasmērēju... Kur var meklēt vainu? Vnk braucot, nekādu skaņu, nav... Stūri nesit, bet vibrē tā, ka panelis kratās..
Visdrīzāk nepareizi uzstādīti diski, tāpēc arī pēc maiņas vibrē
Pie diska jāpieliek indikatorpulkstenis un jāizmēra elipse, pieļaujams līdz 0,1mm, to vajag izdarīt gan ar disku, gan ar pašu rumbu
Pirms diska uzlikšanas VISA rumbas virsma jānotīra līdz spīdumam, to var izdarīt ar neilona disku, bet ja netīrumi pavisam nelieli, tad ar scotch-brite, galvenais, lai ir līdz spīdumam un bez jebkādiem netīrumiem un nekādā gadījumā apakšā nedrīkst likt nekādas smēres, tāpat visām kluču sēdvietām jābūt ideāli tīrām un BEZ smēres
----------------- RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993 | Offline | | |
daulex | |  Kopš: 21. Nov 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 922
Braucu ar: Bardahl eļļu
| Dažas dienas atpakaļ dzirdēju stāstu, ka m54 tagad var ķunēt. Ķipa uz stenda, dažu dienu laikā un par smuku piķi, bet ar tīru softu.
Stāsts bija konkreti par e60 525i ar m54.
Interesantāk, stāstā bija precizēts, ka krietnu jaudas pieaugumu var sasniegt arī bez max rpm palielinājuma.
Iespējams, vai pasakas? | Offline | | |
ozo  | |  Kopš: 27. Oct 2005
Ziņojumi: 19028
Braucu ar: Braucu ar
| Kas tā ir par skanu, kad izbraucot un noslāpējot ir tikskosa skana zem auto, tā itkā skidrums pilētu uz metāla kautkur. Pat ne no dzinēja, bet auto vidus. | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, AiwaShuraLLP, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, linda, mrc, noisex, smudo
|