Online

Pašreiz BMWPower skatās 99 viesi un 15 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehniska rakstura diskusijas

Tēma: Jautājumi spečukiem 21

AutorsZiņojums
Mixzzz
12. May 2017, 19:38 #38881

Kopš: 09. May 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 2942

Braucu ar: e34 un e91 kuuc

Blja kas par huiņu. Karoch motors m50b20
Šodien nomainīju Kloķenes sensoru čomam, izrādās vēl 2 sveces beigtas... Tās nomainījām izbraucam, viss Ok tik no viena cilindra Bish kkāds klakšķis. Nu neko, izskrūvēju sveci ārā, viss Ok. Skrūvēju atpakaļ iekšā un būtībā bez spēka tā svece nolūza. Palika iekšā visa vītne izņemot pirmo vijumu. Pirmajā reizē pievilku tā samērā nosacīti. Ko darīt? Ir reāli dabūt ārā bez galvas celšanas nost?
Offline
edgars80
12. May 2017, 20:49 #38882

Kopš: 05. Feb 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 4525

Braucu ar: 42


12 May 2017, 15:32:34 @IELEJAM rakstīja:
Da zb, Sporcs ar "Latvijas Bērza" izglītību pats ceļ augšā nodegušu E65, kāpēc lai es pats kādu vadu nepārvilktu. Ja tas ir nereāli, nepareizi, vai tik pat specifiski kā raķeštehnoloģija, vai asinsvadu mikroķirurģija, tad tā arī pasaki. Zvanīju uz Molleru, uz elektriķi jāgaida vismaz nedēļa, skati jāiet jau rīt. Skaidrs, ka vaina vados, jautājums tikai, kā tos pareizi pārvilkt, pat ne kā pārvilkt, bet kādu savienojuma veidu (štekeri, lodēšana, kembriki whatever) izmantot un kāda veida/izmēra vadus nopirkt. Kas tur tik episks? Ja gribi vienkārši iedirst, ej uz spama vai dzērāju topiku.
veciem VAGiem ir atsevišķi drošekļi gabarītiem labajai un kreisajai pusei, un vienas puses drošeklim ir piešūts nr. apgaismojums!
Iesaku sākt tomēr ar to!
Offline
RSAWorkshop
12. May 2017, 22:02 #38883

Kopš: 13. Dec 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 7536

Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31


12 May 2017, 19:38:24 @Mixzzz rakstīja:
Blja kas par huiņu. Karoch motors m50b20
Šodien nomainīju Kloķenes sensoru čomam, izrādās vēl 2 sveces beigtas... Tās nomainījām izbraucam, viss Ok tik no viena cilindra Bish kkāds klakšķis. Nu neko, izskrūvēju sveci ārā, viss Ok. Skrūvēju atpakaļ iekšā un būtībā bez spēka tā svece nolūza. Palika iekšā visa vītne izņemot pirmo vijumu. Pirmajā reizē pievilku tā samērā nosacīti. Ko darīt? Ir reāli dabūt ārā bez galvas celšanas nost?

ārā var dabūt ar dajebko kas ir konisks un ar asām šķautnēm, kaut vai 3stūru vīle

-----------------
RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993
Offline
sergis15
12. May 2017, 22:09 #38884

Kopš: 05. Apr 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 12124

Braucu ar: pikapu

es daudzas nolauztu galviņu skrūves parasti izskrūveju sekojoši:
ar mīnus smalko skruģi iedauza iedobīti ar āmuru un pec tam ar platāku skruģi ar izskrūvē.
protams, motoram jau ar kuvaldu sist nevajag.
ar saprātu domāju ka sanāks, jo tev jau tur tai svecei būtu jāskrūvējas laukā ļoti viegli.
vēl var mēģināt pielīmēt kādu stienīti un tad vēlāk mēģināt.

-----------------
Brīvības iela 117, Rīga.
GIANT/LIV, SCOTT velosipēdi, remonts un aksesuāri.
PM-Lūgums whatsapp vai 28610399
Offline
Mixzzz
13. May 2017, 01:34 #38885

Kopš: 09. May 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 2942

Braucu ar: e34 un e91 kuuc

Karoch vienk lasos apkārt pa internetu ap m50 un es nekādīgi nevaru saprast nahujam jeņķi uz piem m52 liek 413 bloku, tobish konvertē uz "obd1". Kur prikols? Man kkā likās MS41 tomēr ir krutāks par 413 Tas pats arī tad, kad kāds grib no 413 uz MS41, visi tipa saka, ka nahren nevajag?
Offline
Sormis
13. May 2017, 11:38 #38886

Kopš: 20. Jun 2011

No: Alūksne

Ziņojumi: 1646

Braucu ar: Ziemas sitamo.

Jautājums par e39 m57 motora kļūdu 1190
Rail pressure control valve

Tas ir raila spiediena dačiks, vai pats vārsts raila sūknī?

Kļūdu izmet braucot dažādos apstākļos, citreiz slodzē, citreiz vienkārši ripinoties.
Offline
sn
13. May 2017, 13:40 #38887

Kopš: 24. Jul 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 1879747

Braucu ar: nekrāsotu BMW :(


12 May 2017, 15:32:34 @IELEJAM rakstīja:
Da zb, Sporcs ar "Latvijas Bērza" izglītību pats ceļ augšā nodegušu E65, kāpēc lai es pats kādu vadu nepārvilktu. Ja tas ir nereāli, nepareizi, vai tik pat specifiski kā raķeštehnoloģija, vai asinsvadu mikroķirurģija, tad tā arī pasaki. Zvanīju uz Molleru, uz elektriķi jāgaida vismaz nedēļa, skati jāiet jau rīt. Skaidrs, ka vaina vados, jautājums tikai, kā tos pareizi pārvilkt, pat ne kā pārvilkt, bet kādu savienojuma veidu (štekeri, lodēšana, kembriki whatever) izmantot un kāda veida/izmēra vadus nopirkt. Kas tur tik episks? Ja gribi vienkārši iedirst, ej uz spama vai dzērāju topiku.
no aķa plusa vadu pieskrūvē pie auto rāmja un principā tagad jebkurā vietā vari smelties plusu. ietaupīsi uz vadiem, drošinātājus arī uztaisīja priekš lohiem, viņi speciāli pārdeg, vaina nekad nav gala patērētājā, bet tizlos drošinātājos. neklausies draiverī/kaspičā, dari kā tev ērtāk. galvenais taču skati iziet, bet ja pēc pāris mēnešiem kkas nodegs, tad to var formēt kā kasko gadījumu.

-----------------
Nemāki braukt? Parādi to citiem - nopērc volvo!
Offline
edzhaans
13. May 2017, 13:52 #38888

Kopš: 15. Jan 2012

Ziņojumi: 7337

Braucu ar:


12 May 2017, 14:58:09 @IELEJAM rakstīja:
Jautājums auto elektriķiem!
VW Caddy aizmugurē nedeg vienas puses gabarīts un numnura apgaismojums. Drošinātājs pie vainas laikam nevar būt, jo tad nedegtu arī otra puse, pie tam visus drošinātājus izpētīju, ir veseli
Tātad secinu, ka vaina vados un man ir sekojošs plāns. www.lemona.lv nopirk lokanus vadus, presējamos štekerus (cik saprotu lodēšana autiņos nerullē), kembrikus un no degošā gabarīta, pārkniebjot kabeli, pārnest spriegumu uz otru pusi un ja nepieciešams tālāk uz numura apgaismojumu. Nez vai tas darbotos ?

Lampiņas pārbaudi. Un drošinātājus vēlreiz pārej. Ja tam kaddijam tie vadi neiet uz vāku caur kaut kādi locījuma vieta beigti vadi arī izslēgti. Un ar vienu neejošu nr apgaismojumu var iziet, par gabarītu padomus nemācēšu dot ja jau esi nolēmis pa pus auto vadus klonēt.
Offline
LB8
13. May 2017, 19:41 #38889

Kopš: 29. Jul 2015

No: Rīga

Ziņojumi: 106

Braucu ar:

e60 diezgan bieži ar elektroniku problēma, noslāpēju nost un kad atkal gribu piedarbināt tad itka tulīt jau pieleks, bet viss pazūda un nekas vairs nestrāda, pakustinot mīnusu pie aķīša atkal viss aiziet, kas tur par vainu varētu būt?

Paldies

[ Šo ziņu laboja LB8, 13 May 2017, 19:42:37 ]

Offline
sn
13. May 2017, 20:06 #38890

Kopš: 24. Jul 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 1879747

Braucu ar: nekrāsotu BMW :(

relejs vai aķis

-----------------
Nemāki braukt? Parādi to citiem - nopērc volvo!
Offline
Bimmer
14. May 2017, 00:25 #38891

Kopš: 13. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 24403

Braucu ar: Daimler Super V8, BMW 528iA, Audi A3 Sportback 2.0TFSI quattro

Kur Rīgā aizvest auto uz servisu, kas izdarīs pēc GOSTiem - izņems benzīna auto sprauslas Bosch, tās iztīrīs (ar ultraskaņu or smtng), nodiagnosticēs speciālā stendā un saliks visu atpakaļ?
Offline
LB8
14. May 2017, 00:56 #38892

Kopš: 29. Jul 2015

No: Rīga

Ziņojumi: 106

Braucu ar:


13 May 2017, 23:09:17 @cufiks rakstīja:

13 May 2017, 19:41:49 @LB8 rakstīja:
e60 diezgan bieži ar elektroniku problēma, noslāpēju nost un kad atkal gribu piedarbināt tad itka tulīt jau pieleks, bet viss pazūda un nekas vairs nestrāda, pakustinot mīnusu pie aķīša atkal viss aiziet, kas tur par vainu varētu būt?

Paldies



Šitais jau nav tuvu tam degšanas prikolam?



Pirms 2 mēnešiem uzrakstiju BM par atsaukumu tam vadam, teica, ka zvanīs kad detaļa būs klāt, bet klusums, laikam būs japasteidzina viņi
Offline
Nello
14. May 2017, 12:09 #38893

Kopš: 15. Aug 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 2555

Braucu ar: Klasiskās piedziņas pieminekli...

Pacients e34.. Bremzējot vibrē gan priekša, gan aizmugure, nevar saprast no kurienes.. Priekšā lielās, aizmugurējās atsaišu bukses vakar nomainītas, šorīt nomainīju priekšējos bremžu diskus ar klučiem, vadīklas satīrīju, sasmērēju... Kur var meklēt vainu? Vnk braucot, nekādu skaņu, nav... Stūri nesit, bet vibrē tā, ka panelis kratās..
Offline
EdijsG
14. May 2017, 21:44 #38894

Kopš: 02. Jun 2014

No: Sigulda

Ziņojumi: 390

Braucu ar: auto

Seit kads nodarbojas ar auto salonu kimisko tirisanu? PM
Offline
howitzer
14. May 2017, 21:51 #38895

Kopš: 09. Jun 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 1460

Braucu ar: auto


14 May 2017, 12:09:48 @Nello rakstīja:
Pacients e34.. Bremzējot vibrē gan priekša, gan aizmugure, nevar saprast no kurienes.. Priekšā lielās, aizmugurējās atsaišu bukses vakar nomainītas, šorīt nomainīju priekšējos bremžu diskus ar klučiem, vadīklas satīrīju, sasmērēju... Kur var meklēt vainu? Vnk braucot, nekādu skaņu, nav... Stūri nesit, bet vibrē tā, ka panelis kratās..

Vēl jau palikuši arī aizmugurējie bremžu diski. Pārbaudi riepu balansu. Dažreiz šādi gadās, ja kāds atsvars pazudis...

[ Šo ziņu laboja howitzer, 14 May 2017, 21:54:21 ]

Offline
Markijs
14. May 2017, 23:56 #38896

Kopš: 24. Dec 2008

Ziņojumi: 1382

Braucu ar: Vecu vācu kupeju.

Kur netā lai atrod cic navigācijai kartes atjauninājumu 2017 gadam ? Kkad atradu kur latviski viss pat bija rakstīts, tagad nevaru atrast :/
Offline
bmwaddict
15. May 2017, 07:08 #38897

Kopš: 23. Oct 2002

No: Ogre

Ziņojumi: 8263

Braucu ar: BMW pa Los Angeles


13 May 2017, 01:34:03 @Mixzzz rakstīja:
Karoch vienk lasos apkārt pa internetu ap m50 un es nekādīgi nevaru saprast nahujam jeņķi uz piem m52 liek 413 bloku, tobish konvertē uz "obd1". Kur prikols? Man kkā likās MS41 tomēr ir krutāks par 413 Tas pats arī tad, kad kāds grib no 413 uz MS41, visi tipa saka, ka nahren nevajag?

To dara kad swapo ieksh OBD1 mashiinas, jo citaadi EWS chakaree pasaakumu jo vai nu jaapaarkraamee visas ar to saistiitaas lietas vai arii jaaizkodee laukaa no ECU taa visa draza un to kursh katrs nedara.. neenu tur veel ir vairaakas nianses piem priesh 413 ir kaudze chipu un viss leetaak etc
Offline
josi
15. May 2017, 08:30 #38898

Kopš: 24. May 2002

No: Sigulda

Ziņojumi: 3203

Braucu ar: Puf-puf


14 May 2017, 23:56:49 @Markijs rakstīja:
Kur netā lai atrod cic navigācijai kartes atjauninājumu 2017 gadam ? Kkad atradu kur latviski viss pat bija rakstīts, tagad nevaru atrast :/

Es vilku torrentu no šejienes -
GPSU
Offline
Achtung
15. May 2017, 10:32 #38899

Kopš: 13. Oct 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 826

Braucu ar: hergestellt in deutschland / made in germany

Kur jānosūdz par pamestu šrotu, lai īpašnieks pats savāc vai kāds evakuātors ar deleģētām tiesībām to izdarīt?
Traucē.
Offline
RSAWorkshop
15. May 2017, 10:58 #38900

Kopš: 13. Dec 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 7536

Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31

apskaties kā izskatās eļļa un kas ir kārbas ražotājs

-----------------
RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, AiwaShuraLLP, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, linda, mrc, noisex, smudo