Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 189 viesi un 15 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehniska rakstura diskusijas

Tēma: Jautājumi spečukiem 15.0

AutorsZiņojums
Instigater
14. Aug 2009, 09:39 #3865

Kopš: 08. May 2003

No: Jūrmala

Ziņojumi: 7427

Braucu ar: ne BMW

Un kurā service manuāli tas rakstīts?
Offline
sasha_belijs
14. Aug 2009, 09:58 #3866

Kopš: 05. Sep 2006

Ziņojumi: 20315

Braucu ar: nošautu musaru bagāžniekā

kādas ir lielākās problēmas ar e30 iX? kas biežāk plīst utt? forumā neko prātīgu neatradu
Offline
GirtzB
14. Aug 2009, 10:01 #3867

Kopš: 15. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 22341

Braucu ar: 2x(R6+LSD)


14 Aug 2009, 09:39:36 Instigater rakstīja:
Un kurā service manuāli tas rakstīts?

imho pašsaprotami, jo tas reāli ir vienīgais attālums kurš nav atkarīgs no diska diametra, diska platuma, riepu profila, riepu diametra un diluma...
p.s. jebkurā sēdināto atsperu uzstādīšanas manuāli ir ieraktītā tā rekomendācija

e30ix priekšējais reduktors ir galvenā sāpe.

-----------------
Braukt ir priex.
Tikai R6, S54B32 + 2JZ-GE
Offline
sasha_belijs
14. Aug 2009, 10:05 #3868

Kopš: 05. Sep 2006

Ziņojumi: 20315

Braucu ar: nošautu musaru bagāžniekā


14 Aug 2009, 10:01:35 GirtzB rakstīja:
e30ix priekšējais reduktors ir galvenā sāpe.
cik tāds aptuveni maksā?

un ja, stūres pastiprinātja sūknis sulo?

imo, tak e30 detaļas ne sūda nemaksā, tikai, laikam iX'am grūtāk atrast?
Offline
GirtzB
14. Aug 2009, 10:07 #3869

Kopš: 15. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 22341

Braucu ar: 2x(R6+LSD)



imo, tak e30 detaļas ne sūda nemaksā, tikai, laikam iX'am grūtāk atrast?

tas attiecas uz e30 universālajām detaļām, nevis tām kas specifiskas ix-am, t.i razdatka, priekšējais resuktors, amotrizatoru atbalsti, amortizatori, stupicas,...

-----------------
Braukt ir priex.
Tikai R6, S54B32 + 2JZ-GE
Offline
zuums
14. Aug 2009, 11:12 #3870

Kopš: 09. Aug 2008

Ziņojumi: 1208

Braucu ar: m20 M/// Pack TURBO

man E36 325 ar 11 pogu obc!!!-gribu ielikt pilno 18 pogu!cik grūti viegli tas ir izdarāms??man aiz tā mazā obc ir viens lieks štekeris,izskatās,ka tas ir domāts lielajam....varbūt viņu tur vienk, var ielikt saspraust štekerus un viņš strādās?
Offline
Instigater
14. Aug 2009, 11:24 #3871

Kopš: 08. May 2003

No: Jūrmala

Ziņojumi: 7427

Braucu ar: ne BMW


14 Aug 2009, 10:01:35 GirtzB rakstīja:

14 Aug 2009, 09:39:36 Instigater rakstīja:
Un kurā service manuāli tas rakstīts?

imho pašsaprotami, jo tas reāli ir vienīgais attālums kurš nav atkarīgs no diska diametra, diska platuma, riepu profila, riepu diametra un diluma...
p.s. jebkurā sēdināto atsperu uzstādīšanas manuāli ir ieraktītā tā rekomendācija

e30ix priekšējais reduktors ir galvenā sāpe.
Jā, bet service manuālī ir rakstīts tieši kā es saku, pie tam, tur doti ir izmēri, gan R15m, gan R16, gan R17 diskiem. Parastam diskam jau nav centrā nekādu mehāniski ievērības cienīgu objektu pret kuriem mērīt.
Offline
GirtzB
14. Aug 2009, 11:27 #3872

Kopš: 15. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 22341

Braucu ar: 2x(R6+LSD)

stupicas centrs neskaitās

-----------------
Braukt ir priex.
Tikai R6, S54B32 + 2JZ-GE
Offline
Dzvile
14. Aug 2009, 11:40 #3873

Kopš: 19. Dec 2005

Ziņojumi: 5863

Braucu ar: Čupu ar lūžņiem un diviem BMW.


14 Aug 2009, 07:43:24 bone_itch rakstīja:
nu labi, 4l tev edis chut vairak, ka 3 litru dzinejs, bet taa nebus 1/4 dalja vairak, bet kads 1-2 litri, toties ieguvums bus par 3sho dalju lielaks un 3 litru motors visdrizak bus nokautaks salidzinajuma ar 4l, jo vinsh neiet tik labi un tiek spidzinats un apdroshinatajiem tu tapat tu vari uzdot, ka esi iestumis 3litru motoru, jo no arpuses vinji atskjiras tikai ar kodu, kuru neviens no tiem chaljiem no galvas nezin nu vismaz ar "mazajiem" 6 cilindru motorishiem ta ir

pastasti labak recepti, ka ar 3,0 tevi sapratiis ieksh TA, ja kautrejies publiski tad vari uz pm - ari tada kjimija interese

Es jau neapstridu,ka 4.0 ir labaks ka 3.0 ,tikai tas 3.0 man ir,a 4.0 man nav,un vins bija uz tomata ar vienu vecu ipashnieku,nedomaju,ka ir nojats,(93000 mile,parbaudits nobraukums)TA varu iziet tapec,ka dzivoju UK,nomainishu motoru,naksies tikai pazinot uz DVLA,ka motors nomainits . Protams,ja vari man dabut pa 180 latiem dabut 4.0(nenojatu) labprat savaktu,un pat uzdavinatu sho 3.0 DVLA

-----------------
"The quieter you become the more you can hear."
Offline
milzis321
14. Aug 2009, 12:36 #3874

Kopš: 07. Feb 2005

No: Jelgava

Ziņojumi: 142

Braucu ar: GE-3500

ik pa brīdim neliek mieru doma savā esošajā e34 3.0 v8 ielikt 4.0 v8.
cik noprotu vajg tikai dzinēju un kautkādu vadības bloku, ja liek dzinēju no e34?
un kā ar e38/e39 dzinējiem, kas viņiem savādāks, vai arī tādu var iedabūt iekšā bez pārlieku lielas pārbūves?
Offline
Castor
14. Aug 2009, 12:42 #3875

Kopš: 15. Jan 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 2174

Braucu ar: 316i

Šodien sanāca strauji bremzēt. Spēcīgi nospiedu bremžu pedāli, šis kļuva mīksts. Tagad bremzes švaki strādā. Spiežot bremzi pirmajā brīdī bremzē, tad pedālis paliek mīksts un vairs nebremzē. Lai apstātos šo vajag nepārtraukti spaidīt. Pagājušo nedēļ tikai mainīti bremžu kluči un diski. Mož nav atgaisots? Vai tur var gadīties nopietnāka problēma? Šķidruma līmenis normāls. Auto: e46 320i '98.
Offline
martinsz
14. Aug 2009, 13:11 #3876

Kopš: 22. Nov 2003

Ziņojumi: 5905

Braucu ar: kartingu

Kādās cenās grozās M57 6ātrumu mehāniskās kārbas (E46, E60)?

-----------------
...
Offline
dzosua
14. Aug 2009, 13:18 #3877

Kopš: 31. Aug 2005

Ziņojumi: 5368

Braucu ar: RAM 1500 Sport


14 Aug 2009, 11:12:01 zuums rakstīja:
man E36 325 ar 11 pogu obc!!!-gribu ielikt pilno 18 pogu!cik grūti viegli tas ir izdarāms??man aiz tā mazā obc ir viens lieks štekeris,izskatās,ka tas ir domāts lielajam....varbūt viņu tur vienk, var ielikt saspraust štekerus un viņš strādās?

Nē, nestrādās.
Use search, ir jau runāts bez gala.
Vai arī bmwmpower.lv sadaļa Dari pats ir viss skaisti aprakstīts.
Offline
Puika
14. Aug 2009, 13:56 #3878

Kopš: 25. Aug 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 2509

Braucu ar: Divriteni

Kur to var izdarīt un cik apmēram maksā atjaunot visu/daļu e34 salona koka apdari?
p.s. tas ir koks vispaar vai plastmasa?

[ Šo ziņu laboja Puika, 14 Aug 2009, 13:59:08 ]

Offline
Modrs
14. Aug 2009, 14:03 #3879

Kopš: 22. Nov 2004

No: Talsi

Ziņojumi: 10409

Braucu ar: Latvijas veiksmes stāstu


14 Aug 2009, 12:42:36 Castor rakstīja:
Šodien sanāca strauji bremzēt. Spēcīgi nospiedu bremžu pedāli, šis kļuva mīksts. Tagad bremzes švaki strādā. Spiežot bremzi pirmajā brīdī bremzē, tad pedālis paliek mīksts un vairs nebremzē. Lai apstātos šo vajag nepārtraukti spaidīt. Pagājušo nedēļ tikai mainīti bremžu kluči un diski. Mož nav atgaisots? Vai tur var gadīties nopietnāka problēma? Šķidruma līmenis normāls. Auto: e46 320i '98.


man šītā bija, kad bremžu klucis sāka sadalīties pa reizinātājiem. bet visdrīzāk, ka kāda slima bremžu šļauciņa, kas tagad sulo...
Offline
Castor
14. Aug 2009, 14:16 #3880

Kopš: 15. Jan 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 2174

Braucu ar: 316i


14 Aug 2009, 14:03:06 Modricimus rakstīja:

14 Aug 2009, 12:42:36 Castor rakstīja:
Šodien sanāca strauji bremzēt. Spēcīgi nospiedu bremžu pedāli, šis kļuva mīksts. Tagad bremzes švaki strādā. Spiežot bremzi pirmajā brīdī bremzē, tad pedālis paliek mīksts un vairs nebremzē. Lai apstātos šo vajag nepārtraukti spaidīt. Pagājušo nedēļ tikai mainīti bremžu kluči un diski. Mož nav atgaisots? Vai tur var gadīties nopietnāka problēma? Šķidruma līmenis normāls. Auto: e46 320i '98.


man šītā bija, kad bremžu klucis sāka sadalīties pa reizinātājiem. bet visdrīzāk, ka kāda slima bremžu šļauciņa, kas tagad sulo...

Pirms mēneša biju mašīnu pacēlis paskatīties no apakšas, nekas acīs neleca. Šļauciņas diez vai būs pie vainas. Būs jāpaskatās tie kluči, varbūt kāds brāķis trāpijies.
Offline
Modrs
14. Aug 2009, 14:20 #3881

Kopš: 22. Nov 2004

No: Talsi

Ziņojumi: 10409

Braucu ar: Latvijas veiksmes stāstu

ja nav kluči, tad galvenais cilindrs... Man bija tā, ka pilnīgi ar sitienu pedālis iegāja grīda - aiz vecuma uzlika bija atnākusi vaļā no pamatnes un pa bišķim lūza ārā pie bremzēšanas. bet līdz tam es domāju, ka man balstiekārtā kāda šarene aizgājusi pastaigāties
Offline
Dzega
14. Aug 2009, 14:26 #3882

Kopš: 13. May 2007

No: Jūrmala

Ziņojumi: 713

Braucu ar: 333 & 3333

Kā var uzzināt kas notiek biķernieku trasē un vai tur ir iespējams šodien pabraukt? ofisā neviens neceļ klausuli!

-----------------
carcloud.lv
Offline
Castor
14. Aug 2009, 14:36 #3883

Kopš: 15. Jan 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 2174

Braucu ar: 316i


14 Aug 2009, 14:20:00 Modricimus rakstīja:
ja nav kluči, tad galvenais cilindrs... Man bija tā, ka pilnīgi ar sitienu pedālis iegāja grīda - aiz vecuma uzlika bija atnākusi vaļā no pamatnes un pa bišķim lūza ārā pie bremzēšanas. bet līdz tam es domāju, ka man balstiekārtā kāda šarene aizgājusi pastaigāties

Nu man tik traki nav. Pedālis pamazām kļūst mīksts. Tāda sajūta, ka cilindrā robs un krīt spiediens. Iesākumā jāapskata tie kluči.
Offline
Siipols
14. Aug 2009, 14:57 #3884

Kopš: 23. Mar 2005

No: Zilupe

Ziņojumi: 11992

Braucu ar: Jawasaki ZX1100



10 Aug 2009, 13:27:41 Siipols rakstīja:
Kur varētu veikt amortizatoru testu pa normālu naudu un kvalitāti?
P.s. Rīgā vēlams..


-----------------
Universālā ekskavatora pakalpojumi Ķekava-Baldone-Daugmale-salaspils -Rīga
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, AiwaShuraLLP, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, linda, mrc, noisex, smudo