Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 112 viesi un 12 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehniska rakstura diskusijas

Tēma: Jautājumi spečukiem 21

AutorsZiņojums
blokks
07. Mar 2017, 20:17 #38001

Kopš: 27. Feb 2015

Ziņojumi: 112

Braucu ar: e32

Kāds no šejienes uz m20/m30 motora ir mēģinājis likt m50 vadību?
Offline
insomniac
07. Mar 2017, 20:42 #38002

Kopš: 21. Nov 2011

Ziņojumi: 305

Braucu ar: dēli un japāņu klasiku


07 Mar 2017, 20:17:14 @blokks rakstīja:
Kāds no šejienes uz m20/m30 motora ir mēģinājis likt m50 vadību?

šķiet, ka kāds no autovieta.lv čaļiem bija uz m30 to izdarījis.
Offline
mossad
07. Mar 2017, 22:31 #38003

Kopš: 30. Dec 2008

No: Liepāja

Ziņojumi: 147

Braucu ar: BMW E61 530d/F30 318d


07 Mar 2017, 19:07:50 @white_Angel rakstīja:
Style 238 oem 21 colla,
diska iekšpusē ir BMW logo, detaļas kods 6775996 un made in Italy.

Tie ir oem diski?


Parasti pie OEM diskiem ir šāda kombinācija. OEM nr parasti sastāv vai nu no 7 vai 11 cipariem.
Offline
Driver
07. Mar 2017, 22:49 #38004

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu


07 Mar 2017, 20:17:14 @blokks rakstīja:
Kāds no šejienes uz m20/m30 motora ir mēģinājis likt m50 vadību?

Uz nestandarta m20 ir likts siemens ms41 (m52)

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
white_Angel
07. Mar 2017, 23:16 #38005

Kopš: 10. Oct 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 392

Braucu ar: V12


07 Mar 2017, 22:31:30 @mossad rakstīja:

07 Mar 2017, 19:07:50 @white_Angel rakstīja:
Style 238 oem 21 colla,
diska iekšpusē ir BMW logo, detaļas kods 6775996 un made in Italy.

Tie ir oem diski?


Parasti pie OEM diskiem ir šāda kombinācija. OEM nr parasti sastāv vai nu no 7 vai 11 cipariem.



Paldies

Tas made in Italy tādas šaubas rada
Offline
rewopwmb
08. Mar 2017, 14:50 #38006

Kopš: 18. Jan 2015

Ziņojumi: 93

Braucu ar: e60

Interesē divstatņu auto pacēlāji. Uz ko skatīties un kam pievērst uzmanību? Budžets 3k.
Cik saprotu tad svarīgākie punkti:

-Celtspēja (interesē ne mazāk par 4t)
-Max augstums (interesē ne mazāk par 1.9m)
-El.motoru jauda ( barošana būs 380V)

Ko vel skatīties? Kuri brendi ir tirgus līderi šajā jomā?


Offline
sergis15
08. Mar 2017, 14:55 #38007

Kopš: 05. Apr 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 12104

Braucu ar: pikapu


07 Mar 2017, 23:16:55 @white_Angel rakstīja:

07 Mar 2017, 22:31:30 @mossad rakstīja:

07 Mar 2017, 19:07:50 @white_Angel rakstīja:
Style 238 oem 21 colla,
diska iekšpusē ir BMW logo, detaļas kods 6775996 un made in Italy.

Tie ir oem diski?


Parasti pie OEM diskiem ir šāda kombinācija. OEM nr parasti sastāv vai nu no 7 vai 11 cipariem.



Paldies

Tas made in Italy tādas šaubas rada

man arī radīja tas made in italy šaubas.
bet pēc realoem kods sapass, viss kā vajag, nāk uz f07 r21

šaubos, ka replikas tik nepopulāram modelim ražotu uz 21 collu.
visus et un j var salīdzināt ar to pašu real oem

-----------------
Brīvības iela 117, Rīga.
GIANT/LIV, SCOTT velosipēdi, remonts un aksesuāri.
PM-Lūgums whatsapp vai 28610399
Offline
funkyasshit
08. Mar 2017, 17:37 #38008

Kopš: 13. Aug 2014

Ziņojumi: 3480

Braucu ar: E46 330i

Kādam atsauksmes par Signum 3.0 V6 dīzeli?
Runājot ar pazīstamo, teica, ka problēmas ar galvām, augstspiediena sūkņiem utml. 2006. gadā laikam atrisināja galvu problēmu, cik saprotu. Tā īsumā kamēr ejot, viss ok, ja neiet, tad ir dārgi.
Offline
musclecar
09. Mar 2017, 02:04 #38009

Kopš: 25. Feb 2016

Ziņojumi: 22

Braucu ar:

Sveiki forumisti.
Ir problēma ar dzinēju.e36(Motors-M50B20TU)
Motors kad ir auksts,iet labi.Tiklīdz uzsilst motors darba temperaturā,paliek gurdens un rijas ciet.
Auksts apgriezienus ceļ ātri,bet kad uzsilis motors tad lēni.
Kur varētu būt problēma?
Kādā devēja?
Diagnostikā arī neizmet nevienu kļūdu.
Offline
white_Angel
09. Mar 2017, 07:44 #38010

Kopš: 10. Oct 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 392

Braucu ar: V12


08 Mar 2017, 14:55:57 @sergis15 rakstīja:

07 Mar 2017, 23:16:55 @white_Angel rakstīja:

07 Mar 2017, 22:31:30 @mossad rakstīja:

07 Mar 2017, 19:07:50 @white_Angel rakstīja:
Style 238 oem 21 colla,
diska iekšpusē ir BMW logo, detaļas kods 6775996 un made in Italy.

Tie ir oem diski?


Parasti pie OEM diskiem ir šāda kombinācija. OEM nr parasti sastāv vai nu no 7 vai 11 cipariem.



Paldies

Tas made in Italy tādas šaubas rada

man arī radīja tas made in italy šaubas.
bet pēc realoem kods sapass, viss kā vajag, nāk uz f07 r21

šaubos, ka replikas tik nepopulāram modelim ražotu uz 21 collu.
visus et un j var salīdzināt ar to pašu real oem


Viss ok ir orģinālie
Offline
beerzinsh
09. Mar 2017, 09:11 #38011

Kopš: 04. Dec 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 2567

Braucu ar:


08 Mar 2017, 17:37:56 @funkyasshit rakstīja:
Kādam atsauksmes par Signum 3.0 V6 dīzeli?
Runājot ar pazīstamo, teica, ka problēmas ar galvām, augstspiediena sūkņiem utml. 2006. gadā laikam atrisināja galvu problēmu, cik saprotu. Tā īsumā kamēr ejot, viss ok, ja neiet, tad ir dārgi.


Lielākās problēmas FL modeļiem ir tieši ar Denso degvielas sistēmu- sprauslas, sūknis! Pats nobraucu 3 gadus, 2 reizes nomainiju sūknī vārstus, 1 reiz paņēmu Apē Denso komplektu, bet tur problēmas, ka Ape garantiju nedod uz Densoo detaļām 2 reiz uzliku OE komplektu! Sprauslas neremontējās, Valmierā nezinu cik maksā tipa apmainas, OE bija ap 60 Eur gabalā!
Visādi citādi ritošā diezgan izturīga, vasarā bija R18, aizmugurējā piekarē ir vairākas specifiskas sviras, bet nekas dārgs nav!
Offline
gastelloE53
09. Mar 2017, 09:12 #38012

Kopš: 18. Jan 2016

No: Rīga

Ziņojumi: 158

Braucu ar: E65

Sveiki biedri,tāds jautājums,nopirku autiņu e53 ir alumīnija sliekšņi!kuri ir nokrāsoti melni!ir doma aizvest no strūklot un nolakot lai ir kā oriģināls!
Kā jūs domājat tas ir reāli??vai vnk nopirkt citus???
Offline
escalatos
09. Mar 2017, 09:33 #38013

Kopš: 23. Feb 2017

Ziņojumi: 76

Braucu ar:

❤ Eiroskeptiķu Rīcības Partija, Putins un Ždanoka ❤


09 Mar 2017, 09:12:59 @gastelloE53 rakstīja:
Sveiki biedri,tāds jautājums,nopirku autiņu e53 ir alumīnija sliekšņi!kuri ir nokrāsoti melni!ir doma aizvest no strūklot un nolakot lai ir kā oriģināls!
Kā jūs domājat tas ir reāli??vai vnk nopirkt citus???


Priecājies,ka Tev sliekšņi jau nokrāsoti mašīnas krāsā! Vai nu Tev mašīna citā krāsā un uzlikti melni nokrāsoti? Kam Tev lakot pēc tam pliku melnu plastmasu?

-----------------
36 reizes banots, bet es turpinu reģistrēt jaunus nikus un rakstīt sūdu. Gribu dzīvot Krievijā!
Offline
gastelloE53
09. Mar 2017, 09:40 #38014

Kopš: 18. Jan 2016

No: Rīga

Ziņojumi: 158

Braucu ar: E65


09 Mar 2017, 09:33:03 @escalatos rakstīja:

09 Mar 2017, 09:12:59 @gastelloE53 rakstīja:
Sveiki biedri,tāds jautājums,nopirku autiņu e53 ir alumīnija sliekšņi!kuri ir nokrāsoti melni!ir doma aizvest no strūklot un nolakot lai ir kā oriģināls!
Kā jūs domājat tas ir reāli??vai vnk nopirkt citus???


Priecājies,ka Tev sliekšņi jau nokrāsoti mašīnas krāsā! Vai nu Tev mašīna citā krāsā un uzlikti melni nokrāsoti? Kam Tev lakot pēc tam pliku melnu plastmasu?

Man mašīna zila!man sliekšņi nav plastmasa bet gan alumīnija!kuri ir nokrāsoti melni!bet gribu stock!
Offline
funkyasshit
09. Mar 2017, 11:13 #38015

Kopš: 13. Aug 2014

Ziņojumi: 3480

Braucu ar: E46 330i


09 Mar 2017, 09:11:54 @beerzinsh rakstīja:

08 Mar 2017, 17:37:56 @funkyasshit rakstīja:
Kādam atsauksmes par Signum 3.0 V6 dīzeli?
Runājot ar pazīstamo, teica, ka problēmas ar galvām, augstspiediena sūkņiem utml. 2006. gadā laikam atrisināja galvu problēmu, cik saprotu. Tā īsumā kamēr ejot, viss ok, ja neiet, tad ir dārgi.


Lielākās problēmas FL modeļiem ir tieši ar Denso degvielas sistēmu- sprauslas, sūknis! Pats nobraucu 3 gadus, 2 reizes nomainiju sūknī vārstus, 1 reiz paņēmu Apē Denso komplektu, bet tur problēmas, ka Ape garantiju nedod uz Densoo detaļām 2 reiz uzliku OE komplektu! Sprauslas neremontējās, Valmierā nezinu cik maksā tipa apmainas, OE bija ap 60 Eur gabalā!
Visādi citādi ritošā diezgan izturīga, vasarā bija R18, aizmugurējā piekarē ir vairākas specifiskas sviras, bet nekas dārgs nav!


A nafig tas sūknis pats sevi saēd? Mūsu sausās degvielas problēma vai konstruktīvi? Augstspiediena sūknis nav maģistrālais, dārgs prieks. Jā, minēja arī par spiediena regulatoriem, ka esot problēma.

[ Šo ziņu laboja funkyasshit, 09 Mar 2017, 11:13:39 ]

Offline
RSAWorkshop
09. Mar 2017, 11:27 #38016

Kopš: 13. Dec 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 7471

Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31


09 Mar 2017, 11:13:00 @funkyasshit rakstīja:

09 Mar 2017, 09:11:54 @beerzinsh rakstīja:

08 Mar 2017, 17:37:56 @funkyasshit rakstīja:
Kādam atsauksmes par Signum 3.0 V6 dīzeli?
Runājot ar pazīstamo, teica, ka problēmas ar galvām, augstspiediena sūkņiem utml. 2006. gadā laikam atrisināja galvu problēmu, cik saprotu. Tā īsumā kamēr ejot, viss ok, ja neiet, tad ir dārgi.


Lielākās problēmas FL modeļiem ir tieši ar Denso degvielas sistēmu- sprauslas, sūknis! Pats nobraucu 3 gadus, 2 reizes nomainiju sūknī vārstus, 1 reiz paņēmu Apē Denso komplektu, bet tur problēmas, ka Ape garantiju nedod uz Densoo detaļām 2 reiz uzliku OE komplektu! Sprauslas neremontējās, Valmierā nezinu cik maksā tipa apmainas, OE bija ap 60 Eur gabalā!
Visādi citādi ritošā diezgan izturīga, vasarā bija R18, aizmugurējā piekarē ir vairākas specifiskas sviras, bet nekas dārgs nav!


A nafig tas sūknis pats sevi saēd? Mūsu sausās degvielas problēma vai konstruktīvi? Augstspiediena sūknis nav maģistrālais, dārgs prieks. Jā, minēja arī par spiediena regulatoriem, ka esot problēma.
Sūknis eļļojas ar degvielu, viens variants, ka pārāk sausa degviela, pārāk mazas poras filtriem un trūkst degviela sūkņa eļļošanai

-----------------
RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993
Offline
beerzinsh
09. Mar 2017, 11:57 #38017

Kopš: 04. Dec 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 2567

Braucu ar:


09 Mar 2017, 11:27:48 @RSAWorkshop rakstīja:

09 Mar 2017, 11:13:00 @funkyasshit rakstīja:

09 Mar 2017, 09:11:54 @beerzinsh rakstīja:

08 Mar 2017, 17:37:56 @funkyasshit rakstīja:
Kādam atsauksmes par Signum 3.0 V6 dīzeli?
Runājot ar pazīstamo, teica, ka problēmas ar galvām, augstspiediena sūkņiem utml. 2006. gadā laikam atrisināja galvu problēmu, cik saprotu. Tā īsumā kamēr ejot, viss ok, ja neiet, tad ir dārgi.


Lielākās problēmas FL modeļiem ir tieši ar Denso degvielas sistēmu- sprauslas, sūknis! Pats nobraucu 3 gadus, 2 reizes nomainiju sūknī vārstus, 1 reiz paņēmu Apē Denso komplektu, bet tur problēmas, ka Ape garantiju nedod uz Densoo detaļām 2 reiz uzliku OE komplektu! Sprauslas neremontējās, Valmierā nezinu cik maksā tipa apmainas, OE bija ap 60 Eur gabalā!
Visādi citādi ritošā diezgan izturīga, vasarā bija R18, aizmugurējā piekarē ir vairākas specifiskas sviras, bet nekas dārgs nav!


A nafig tas sūknis pats sevi saēd? Mūsu sausās degvielas problēma vai konstruktīvi? Augstspiediena sūknis nav maģistrālais, dārgs prieks. Jā, minēja arī par spiediena regulatoriem, ka esot problēma.
Sūknis eļļojas ar degvielu, viens variants, ka pārāk sausa degviela, pārāk mazas poras filtriem un trūkst degviela sūkņa eļļošanai


30 000 km filtru maiņa dara savu! Bet jā, regulatorus mainīju ziemā, kad bija sausā degviela ar ziemas piedevām, vasarā bija viss ok!
Offline
Janis_L
09. Mar 2017, 11:58 #38018

Kopš: 03. Sep 2012

No: Piltene

Ziņojumi: 454

Braucu ar: E39 530d M'ka

Ir kāds kas ražo dekompresijas blīves bmw motoriem?
Offline
-JUREVICH-
09. Mar 2017, 12:02 #38019

Kopš: 27. Aug 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 1110

Braucu ar: Iekšdedzi


09 Mar 2017, 11:27:48 @RSAWorkshop rakstīja:

09 Mar 2017, 11:13:00 @funkyasshit rakstīja:

09 Mar 2017, 09:11:54 @beerzinsh rakstīja:

08 Mar 2017, 17:37:56 @funkyasshit rakstīja:
Kādam atsauksmes par Signum 3.0 V6 dīzeli?
Runājot ar pazīstamo, teica, ka problēmas ar galvām, augstspiediena sūkņiem utml. 2006. gadā laikam atrisināja galvu problēmu, cik saprotu. Tā īsumā kamēr ejot, viss ok, ja neiet, tad ir dārgi.


Lielākās problēmas FL modeļiem ir tieši ar Denso degvielas sistēmu- sprauslas, sūknis! Pats nobraucu 3 gadus, 2 reizes nomainiju sūknī vārstus, 1 reiz paņēmu Apē Denso komplektu, bet tur problēmas, ka Ape garantiju nedod uz Densoo detaļām 2 reiz uzliku OE komplektu! Sprauslas neremontējās, Valmierā nezinu cik maksā tipa apmainas, OE bija ap 60 Eur gabalā!
Visādi citādi ritošā diezgan izturīga, vasarā bija R18, aizmugurējā piekarē ir vairākas specifiskas sviras, bet nekas dārgs nav!


A nafig tas sūknis pats sevi saēd? Mūsu sausās degvielas problēma vai konstruktīvi? Augstspiediena sūknis nav maģistrālais, dārgs prieks. Jā, minēja arī par spiediena regulatoriem, ka esot problēma.
Sūknis eļļojas ar degvielu, viens variants, ka pārāk sausa degviela, pārāk mazas poras filtriem un trūkst degviela sūkņa eļļošanai
Piem,volvo s80d5 degvielas filtra maiņa pirms 15k,tankojas tikai statoilā pienākošās maģistrāles vakkums-0.7,bāka čekota,tīrīta!Nav vienīgais!Izvarojot filtru viss elements takā gļotām noklāts!Sūkni ne tikai eļļo degviela bet arī dzesē!
Offline
RSAWorkshop
09. Mar 2017, 12:27 #38020

Kopš: 13. Dec 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 7471

Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31

Ļoti daudzi tāpēc iesaka pie degvielas piegāzt piedevu, viena piedeva savāc kondensātu otra ir eļļojošā

-----------------
RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, AiwaShuraLLP, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, linda, mrc, noisex, smudo