Online

Pašreiz BMWPower skatās 137 viesi un 8 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » FLEIMS

Tēma: Banānrepublika IV

AutorsZiņojums
ROLEXX
27. Mar 2013, 16:04 #3801

Kopš: 10. Aug 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 11581

Braucu ar: Cayenne S, B6 cabrio; Suzuki SV1000s


27 Mar 2013, 15:39:51 91 rakstīja:

27 Mar 2013, 15:15:50 ROLEXX rakstīja:

Bet vairākuma akcionārs jau šobrīd saka, ka viņa pēc var savākt akcijas


Jā, viņš saka, ka PIEĻAUJ to, ja valsts sniegs viņa prasīto atbalstu (tur bez naudas bija vēl visādas interesantas prasības, tai skaitā izbeigt kriminālprocesu ).
Par to, ka viņam un pārējiem būtu jāatstāj amats valdē, runas nav bijis vispār.


viņš tak nav valdē.

-----------------
Juridiskie pakalpojumi
Offline
RVR
27. Mar 2013, 16:09 #3802

Kopš: 18. Sep 2008

Ziņojumi: 22732

Braucu ar: RVR


27 Mar 2013, 16:04:34 ROLEXX rakstīja:

27 Mar 2013, 15:39:51 91 rakstīja:

27 Mar 2013, 15:15:50 ROLEXX rakstīja:

Bet vairākuma akcionārs jau šobrīd saka, ka viņa pēc var savākt akcijas


Jā, viņš saka, ka PIEĻAUJ to, ja valsts sniegs viņa prasīto atbalstu (tur bez naudas bija vēl visādas interesantas prasības, tai skaitā izbeigt kriminālprocesu ).
Par to, ka viņam un pārējiem būtu jāatstāj amats valdē, runas nav bijis vispār.


viņš tak nav valdē.


Kāda starpība, tie, kas ir, taču ir viņa cilvēki.
Offline
zulus
27. Mar 2013, 16:15 #3803

Kopš: 18. Aug 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 3340

Braucu ar:

Nu a varianti kādi ar LM? Labi, valsts iedod piķi, var turpināt kaut ko dudināt, bet bija arī runa par to, ka dēl elektroenerģijas dārdzības arī gala produktu cenas vairs NAV konkurētspējīgas, attiecīgi, samazinās eksporta apjomi kapitāli, klienti arī taču ies kur lētāk. Nu i ko talāk? kārtējais projekts, kur naudu kā podā laist un gaidīt pircējus/investorus, nez ko vēl? kam būs vajadzīgs nekonkurētspējīgs uzņēmums, kas ģenerē mīnusus? Labi, pieņemsim, ka mīnusi ir "tikai uz papīra", bet nu neiet tur spīdoši. Un kurš tad būs tas smadzeņpods mūsu valstī, kas to visu "izcels"? Mākslīgi uzturēt pie dzīvības kārtējo monstru tikai tāpēc, lai neatlaistu cilvēkus? Tad jau tiešām, katram darbiniekam pa 10 000 un atā, nevis grūst tos miljonus iekšā, kas sanāk 25 000 uz vienu darbinieku

[ Šo ziņu laboja zulus, 27 Mar 2013, 16:18:05 ]

Offline
ROLEXX
27. Mar 2013, 16:18 #3804

Kopš: 10. Aug 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 11581

Braucu ar: Cayenne S, B6 cabrio; Suzuki SV1000s


27 Mar 2013, 16:09:13 91 rakstīja:

27 Mar 2013, 16:04:34 ROLEXX rakstīja:

27 Mar 2013, 15:39:51 91 rakstīja:

27 Mar 2013, 15:15:50 ROLEXX rakstīja:

Bet vairākuma akcionārs jau šobrīd saka, ka viņa pēc var savākt akcijas


Jā, viņš saka, ka PIEĻAUJ to, ja valsts sniegs viņa prasīto atbalstu (tur bez naudas bija vēl visādas interesantas prasības, tai skaitā izbeigt kriminālprocesu ).
Par to, ka viņam un pārējiem būtu jāatstāj amats valdē, runas nav bijis vispār.


viņš tak nav valdē.


Kāda starpība, tie, kas ir, taču ir viņa cilvēki.

Starpība ir ļoti liela. Viņš ir īpašnieks, kas saņem labumu no sava īpašuma vai nesaņem, ja nav ko saņemt. Uzņēmumu vada valde un tā slēdz līgumus, akcionāri tikai apstiprina.

-----------------
Juridiskie pakalpojumi
Offline
tautudeels
27. Mar 2013, 16:19 #3805

Kopš: 11. Jun 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 1568

Braucu ar: diskotēku


27 Mar 2013, 16:03:33 artis83 rakstīja:
ražošana ir tur, kur ir lēti apstākļi tās veikšanai, bet ja mums ir gandrīz augstākie elektrotarifi, tad arī sekmīga ražošana šeit ir zem jautājumu zīmes. tad valstij tā ir jādotē.

Augstākie salīdzinoši ar ko? Eiropas mērogā mūsu tarifi ir mazi un darbaspēka izmaksas ir mazas. Pats pazīstu čaļus, kas par 300 latiem LM strādāja. Ne jau OIK te ir vainīgs - vainīga ir tupa vadība. Eiropā metalurģijā ir krīze, bet nez kāpēc kompānijas, kas strādā daudz "dārgākos" apgabalos, nemet pekas gaisā.
Offline
artis83
27. Mar 2013, 16:20 #3806

Kopš: 24. Jul 2010

No: Liepāja

Ziņojumi: 6255

Braucu ar: audi

tālāk..izstrādāt likumu, kas dod atlaides stratēģiski nozīmīgiem ražošanas uzņēmumiem.
ja mēs būsim par tigus liberalizāciju utt..tad drīz paliskim(jau paliekam) ar pliku pakaļu.
nezinu vai ES SVF utt būtu ieinteresāts šādai pretīmnākšanai, bet tā ir vienīgā iespēja.
kāpēc visas normālās valstis atbalsta savus ražotājus? un iespējams ES normālās valstis atbalsta savējos uz mūsu rēķina.
Offline
tautudeels
27. Mar 2013, 16:24 #3807

Kopš: 11. Jun 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 1568

Braucu ar: diskotēku

Valsts galvojums un Latvenergo uzsauktais augstsprieguma pievienojums nav atbalsts?
Offline
artis83
27. Mar 2013, 16:25 #3808

Kopš: 24. Jul 2010

No: Liepāja

Ziņojumi: 6255

Braucu ar: audi

Darbaspēks jā, lētāks nekā francijā utt, bet dārgāks nekā Rumanija utt. bet domāju ka tā ir cūcība, ka parādās njezakuj kaukāds elektro sadārdzinājums. tas ir, ja tika ņemts kredīts, pirktas elektrokrāsnis, jo redz ES aizliedza ar marterkrāsnīm turpināt, tad noteikti tika sastādāta atmaksas programma utt, un tajā netika iekljauts tas sadārdzinājums. tad kas par to atbildīgs ir, ka vienā momentā valstī parādās šitāds sūds.
Offline
zulus
27. Mar 2013, 16:26 #3809

Kopš: 18. Aug 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 3340

Braucu ar:


27 Mar 2013, 16:20:23 artis83 rakstīja:
tālāk..izstrādāt likumu, kas dod atlaides stratēģiski nozīmīgiem ražošanas uzņēmumiem.
ja mēs būsim par tigus liberalizāciju utt..tad drīz paliskim(jau paliekam) ar pliku pakaļu.
nezinu vai ES SVF utt būtu ieinteresāts šādai pretīmnākšanai, bet tā ir vienīgā iespēja.
kāpēc visas normālās valstis atbalsta savus ražotājus? un iespējams ES normālās valstis atbalsta savējos uz mūsu rēķina.

Normālās valstīs atbalsta ražošanu tāpēc, ka normālas valstis vada nrmāli cilvēki nevis tie, kam vienā acī grozās "otkati" un otrā "pārdot visu , kas vēl palicis un uzvārīties"!
Offline
karlsonss
27. Mar 2013, 16:27 #3810

Kopš: 02. Feb 2009

No: Jelgava

Ziņojumi: 23038

Braucu ar:


27 Mar 2013, 16:25:32 artis83 rakstīja:
Darbaspēks jā, lētāks nekā francijā utt, bet dārgāks nekā Rumanija utt. bet domāju ka tā ir cūcība, ka parādās njezakuj kaukāds elektro sadārdzinājums. tas ir, ja tika ņemts kredīts, pirktas elektrokrāsnis, jo redz ES aizliedza ar marterkrāsnīm turpināt, tad noteikti tika sastādāta atmaksas programma utt, un tajā netika iekljauts tas sadārdzinājums. tad kas par to atbildīgs ir, ka vienā momentā valstī parādās šitāds sūds.



atbildiigs ir uzneemuma vadonis/ iipasnieks....
plaanojot biznesu tak jaaparedz visaadi riski.
shajaa gadiijumaa izskataas (peec pub pieejamaas info) ka uzneeemums ir izslaukts visos iespeejamos veidos un tagad miljonaars zaharins, pie kura atrodas visa LM nauda, prasa valsts atbalstu.
Offline
tautudeels
27. Mar 2013, 16:29 #3811

Kopš: 11. Jun 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 1568

Braucu ar: diskotēku

Paga paga, buciņ, elektrībai jāpaliek dārgākai ik pēc ~3 gadiem, lai kompensētu energoresursu cenu kāpumu, ekspluatāciju, attīstību, investīcijas utt. Gribi teikt, ka projektētāji nerēķinājās ar to, ka viss dabiskā ceļā paliek dārgāks? Tad jau vidusskolā nav gājuši?
Offline
Red_Rocket
27. Mar 2013, 16:33 #3812

Kopš: 24. Oct 2007

No: Jelgava

Ziņojumi: 4444

Braucu ar: C124 E320


27 Mar 2013, 16:29:35 tautudeels rakstīja:
Paga paga, buciņ, elektrībai jāpaliek dārgākai ik pēc ~3 gadiem, lai kompensētu energoresursu cenu kāpumu, ekspluatāciju, attīstību, investīcijas utt. Gribi teikt, ka projektētāji nerēķinājās ar to, ka viss dabiskā ceļā paliek dārgāks? Tad jau vidusskolā nav gājuši?
sorry, ka bik ārtēma, bet attīstība, inovācijas vai tad nav cieši saistītas ar efektīvāku resursu izmantošanu, kad savukārt, samazina izmaksas?
Offline
karlsonss
27. Mar 2013, 16:35 #3813

Kopš: 02. Feb 2009

No: Jelgava

Ziņojumi: 23038

Braucu ar:

RR teoreetiski jau ir

nomainam LM visas win darbastacijas uz MAC...

itkaa atiistiiba un inovaacijas....
Offline
edzulis
27. Mar 2013, 16:35 #3814

Kopš: 13. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 56481

Braucu ar: S212, 911TT, 951, 635csi, NSX, Tillotson t4

Elektrības ražotāji vispār ir hrenovi parazīti. Latvenergo vairāk kā 70% saražo uz valstij piederošajiem HESiem + vēl tie mazie parazīti, kas saradās TP laikā ar tiem labvēlīgo likumdošanu, kas sapisa upes, sen jau atpelnījuši investīcijas un tagad saņem naudu praktiski ne par ko.
Offline
edzulis
27. Mar 2013, 16:36 #3815

Kopš: 13. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 56481

Braucu ar: S212, 911TT, 951, 635csi, NSX, Tillotson t4


27 Mar 2013, 16:35:15 karlsonss rakstīja:
RR teoreetiski jau ir

nomainam LM visas win darbastacijas uz MAC...

itkaa atiistiiba un inovaacijas....


Kādu vēl nafig MAC? Tur jau lētāk būs atstāt WIN Linuxu uz vecām pentium 2 kastēm lai saliek, vot tur būs ekonomija
Offline
karlsonss
27. Mar 2013, 16:37 #3816

Kopš: 02. Feb 2009

No: Jelgava

Ziņojumi: 23038

Braucu ar:

edzuli tas no pirksta izziists saliidzinaajums

lai top ideja skaidra

inovaacijas un attiistiiba....
piesaistam ES naudas utt

[ Šo ziņu laboja karlsonss, 27 Mar 2013, 16:38:35 ]

Offline
Marteens
27. Mar 2013, 16:41 #3817

Kopš: 22. Aug 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 10827

Braucu ar:

Tieši visu laiku domāju par ES naudām...Kaut kā nekur nav pieminēts....

Ak jā ...pieleca...Lai dabūtu ES naudu vajag no sevis sākumā samaksāt, bet LM no 2008gada ta ir tikai kredīti
Offline
artis83
27. Mar 2013, 16:43 #3818

Kopš: 24. Jul 2010

No: Liepāja

Ziņojumi: 6255

Braucu ar: audi

emmm..vari pateikt piemēru kur kādai ražotnei tiek piešķirtas ES naudas?
Visādiem vides projektiem, infrastruktūras utt, jā lūdzu...
Offline
edzulis
27. Mar 2013, 16:45 #3819

Kopš: 13. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 56481

Braucu ar: S212, 911TT, 951, 635csi, NSX, Tillotson t4

Es tik brīnos, kā ir iespējams samaksāt 3mio mēnesī elektrības rēķinu, maksāt krītus vairākus mio mēnesī, 2500 cilvēkiem algas, uzturēt futbola, hokeja u.c. komandas, noteikti vēl čupa visādu izdevumu un tas viss ražojot kaut kādas armatūras, trubas un naglas
Offline
tautudeels
27. Mar 2013, 16:46 #3820

Kopš: 11. Jun 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 1568

Braucu ar: diskotēku


27 Mar 2013, 16:33:28 Red_Rocket rakstīja:

27 Mar 2013, 16:29:35 tautudeels rakstīja:
Paga paga, buciņ, elektrībai jāpaliek dārgākai ik pēc ~3 gadiem, lai kompensētu energoresursu cenu kāpumu, ekspluatāciju, attīstību, investīcijas utt. Gribi teikt, ka projektētāji nerēķinājās ar to, ka viss dabiskā ceļā paliek dārgāks? Tad jau vidusskolā nav gājuši?
sorry, ka bik ārtēma, bet attīstība, inovācijas vai tad nav cieši saistītas ar efektīvāku resursu izmantošanu, kad savukārt, samazina izmaksas?

Patreiz ir mērķis samazināt lietotāju atslēgumus laukos, jo kokiem reizēm patīk krist uz vadiem. Aizsargjoslas pa mazu, bet nevar paplašināt, jo dārgi. Tāpēc rok kabeļus - maksā dārgi, lielāki zudumi. Kopā mēs iegūstam mazāk tantukus tumsā, bet dārgāku enerģijas piegādes cenu.

Otra problēma - patreiz LV dzīvo ~30 cilvēku uz km2. Lai atmaksātos pievilkt vadus un viņus uzturēt, vajag ~60 cilv. uz km2. Starpību pagaidām subsidē sadales un pārvades tīkli no savas peļņas, kuras jau tā nav. Agri vai vēlu nāksies maksāt īsto tarifu.

[ Šo ziņu laboja tautudeels, 27 Mar 2013, 16:48:22 ]

Offline

Moderatori: 968-jk, AV, AiwaShuraLLP, GirtzB, Lafter, MarC, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo, xjs_4