Online

Pašreiz BMWPower skatās 140 viesi un 11 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 5. sērija » E60/E61 (2003-2010)

Tēma: Par un ap 5er E60

AutorsZiņojums
CP17
08. Apr 2013, 07:51 #3561

Kopš: 17. Dec 2002

No: Zilupe

Ziņojumi: 17

Braucu ar: Sargenģeli

Cik dzirdēts, tad sensons vnk saurbj viņu
Offline
Murphy
08. Apr 2013, 07:55 #3562

Kopš: 28. Nov 2003

No: Sigulda

Ziņojumi: 8511

Braucu ar: Arteon SB R line, F39 M sport



Viņi piedāvāja 2 variantus - pirmais bija urbšana, kaut kāda blīvju nomaiņa.

Otrajā viņi ņem nost, kaut kur ved, tur karsē, tīra, pēc tam viņi skrūvē atpakaļ. Itkā esot kā jauns
Offline
CP17
08. Apr 2013, 08:07 #3563

Kopš: 17. Dec 2002

No: Zilupe

Ziņojumi: 17

Braucu ar: Sargenģeli

Pa cik 1. un cik 2. variants?
Offline
Murphy
08. Apr 2013, 08:11 #3564

Kopš: 28. Nov 2003

No: Sigulda

Ziņojumi: 8511

Braucu ar: Arteon SB R line, F39 M sport

Pirmais, šķiet ka 90ls, neatceros.

Otrais +/- ap 200ls. Kas tāpat ir diezgan lētāk nekā dpf.lv piedāvātais
Offline
plakanais
08. Apr 2013, 10:03 #3565

Kopš: 02. Jul 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 25816

Braucu ar: Individual


08 Apr 2013, 07:51:06 CP17 rakstīja:
Cik dzirdēts, tad sensons vnk saurbj viņu


tā arī ir, vnk ar desmitnieku pabedīta urbi piš caurumu, Māris pats rādīja.

Offline
Laimigais
08. Apr 2013, 10:23 #3566

Kopš: 14. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 457

Braucu ar: Bayerische Motoren Werke

Tiek meklēts e60 radio bloks - 2006.g. (vai kā to figņu sauc)
Kādi varianti ?

pls pm

[ Šo ziņu laboja Laimigais, 08 Apr 2013, 10:25:12 ]

Offline
Kaross
08. Apr 2013, 10:30 #3567

Kopš: 21. Oct 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 4466

Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2


08 Apr 2013, 08:11:44 Murphy rakstīja:
Pirmais, šķiet ka 90ls, neatceros.

Otrais +/- ap 200ls. Kas tāpat ir diezgan lētāk nekā dpf.lv piedāvātais


Nu gan cipari. Nesaprotu kapēc cilvēki dara tādas muļķības. Ja par tādu summu un pat lētāk filtru var izgriezt ārā un pārprogrammēt, lai auto par viņu vispār aizmirst un nekad visā lietošanas mūžā neiedegsies ne simboli, ne veiks reģenerāciju. Līdz ar to arī lieka degviela netiks dedzināta.

E60 jau desmitiem šo procedūru esmu veicis un nekādu problēmu.

-----------------
Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
http://www.kaross-chip.lv
http://www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
Offline
CP17
08. Apr 2013, 10:33 #3568

Kopš: 17. Dec 2002

No: Zilupe

Ziņojumi: 17

Braucu ar: Sargenģeli


08 Apr 2013, 10:30:44 Kaross rakstīja:

08 Apr 2013, 08:11:44 Murphy rakstīja:
Pirmais, šķiet ka 90ls, neatceros.

Otrais +/- ap 200ls. Kas tāpat ir diezgan lētāk nekā dpf.lv piedāvātais


Nu gan cipari. Nesaprotu kapēc cilvēki dara tādas muļķības. Ja par tādu summu un pat lētāk filtru var izgriezt ārā un pārprogrammēt, lai auto par viņu vispār aizmirst un nekad visā lietošanas mūžā neiedegsies ne simboli, ne veiks reģenerāciju. Līdz ar to arī lieka degviela netiks dedzināta.

E60 jau desmitiem šo procedūru esmu veicis un nekādu problēmu.

Un pēc tam braukāt ar melnu pakaļu?
Offline
Kaross
08. Apr 2013, 10:37 #3569

Kopš: 21. Oct 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 4466

Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2

Kur tādi stereotipi?
Esi kaut vienu redzējis ar PAREIZI atslēgtu filtru un melnu aizmuguri. diez vai.
Dūmainība redzamā pamainās minimāli. Parasti izmaiņas pat neredz.


un kas tas notiek tam saurbtajam filtram? Nav melna pakaļa. tieši tādiem veidojas melnās pakaļas, jo reģenerācijai nepieciešamā papildus degviela vienkārši tiek gāzta pa izpūtēju ārā. Filtru urbt vispār ir pēdējais idiotisms.

[ Šo ziņu laboja Kaross, 08 Apr 2013, 10:38:10 ]



-----------------
Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
http://www.kaross-chip.lv
http://www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
Offline
Driver
08. Apr 2013, 10:37 #3570

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu

bet kad saboree, tad melna pakalja nebus?
piedodiet, bet tie ir totalie laukju gajieni saboret to sudu, tapat kaa benzinam izgriezt KATus ar frazi "tev jau to tapat nevajadzeja"

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
AV
08. Apr 2013, 10:38 #3571

Kopš: 14. May 2002

Ziņojumi: 17409

Braucu ar: 500

Nu, pag jaunakiem gadiem tacu nevar griezt ara, jo tad nevares ieziet TA? Vai ne taa?
Offline
Kaross
08. Apr 2013, 10:39 #3572

Kopš: 21. Oct 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 4466

Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2

+1 Tieši tādā veidā veidojas melna pakaļa. Jo kvēpi bez elektroniskas filtra atslēgšanas būs vēl vairāk, nekā atslēdzot un vispār izdauzot to korķi ārā.

-----------------
Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
http://www.kaross-chip.lv
http://www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
Offline
Kaross
08. Apr 2013, 10:41 #3573

Kopš: 21. Oct 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 4466

Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2


08 Apr 2013, 10:38:43 AV rakstīja:
Nu, pag jaunakiem gadiem tacu nevar griezt ara, jo tad nevares ieziet TA? Vai ne taa?


Atkal kārtējie stereotipi vai drīzāk mīti.

Par kuriem jaunajiem iet runa. BMW vispār zem 2006.gada viņus neuzstāda.

Izlasi.
http://www.kaross-chip.lv/lv/pakalpojumi/dpf-fap-filtri

TA NEVAR pārbaudīt konkrētās atgāzes vai izmešu daudzumu, kuras samazina DPF filtrs. Nav nemaz tādas aparatūras.

Man ir svarīgāka ir reputācija, nevis nokāst naudu līdz TA un pēc tam pa pusi Rīgas dzirdēt atsauksmes. Ja filtru atslēdz pareizi pārprogrammējot, tad problēmu NAV.

[ Šo ziņu laboja Kaross, 08 Apr 2013, 10:44:00 ]



-----------------
Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
http://www.kaross-chip.lv
http://www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
Offline
Driver
08. Apr 2013, 10:41 #3574

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu


08 Apr 2013, 10:38:43 AV rakstīja:
Nu, pag jaunakiem gadiem tacu nevar griezt ara, jo tad nevares ieziet TA? Vai ne taa?

taa problema kratiis, kad TA izpisis, bet ne tagad
pie mums, bananrepublika, vairumam servisu tik kautko sapist - katus izgriezt, dpf saboret, lukturu korektora deveju (leja pie tilta) nevis samainit, bet mehaniski pagriezt lukturus augsha (jo kljudas gadijuma, tie noiet leja)

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
AV
08. Apr 2013, 10:51 #3575

Kopš: 14. May 2002

Ziņojumi: 17409

Braucu ar: 500


08 Apr 2013, 10:41:30 Kaross rakstīja:
Atkal kārtējie stereotipi vai drīzāk mīti.

Par kuriem jaunajiem iet runa. BMW vispār zem 2006.gada viņus neuzstāda.

Skjiet no 2004. jau bija kaa papildaprikojums. Savukart, no 2007. (?) pilnigi visiem BMW dizeliem nak jau standarta, lai butu gatavi EURO 4/5 normu atbilstibai. Tb, saskana ar manu saprasanu, automasinam, kas jaunakas par 2005. janvari, TA meris vai atbilst EURO 4 normam un auto jaunakiem par 2009. septembri jau EURO 5 normu atbilstibu (tb, limenis, kas ir pielaujams vecakam auto, nebus ok prieks jaunaka).

Tier Date CO THC NMHC NOx HC+NOx PM P
Diesel
Euro 1† July 1992 2.72 (3.16) - - - 0.97 (1.13) 0.14 (0.1 -
Euro 2 January 1996 1.0 - - - 0.7 0.08 -
Euro 3 January 2000 0.64 - - 0.50 0.56 0.05 -
Euro 4 January 2005 0.50 - - 0.25 0.30 0.025 -
Euro 5 September 2009 0.50 - - 0.180 0.230 0.005 -
Euro 6 (future) September 2014 0.50 - - 0.080 0.170 0.005 -

Vairak TE.

[ Šo ziņu laboja AV, 08 Apr 2013, 10:54:47 ]

Offline
Kaross
08. Apr 2013, 10:55 #3576

Kopš: 21. Oct 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 4466

Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2

nu tad pajautā nākošo reizi vai pats papēti ko viņi mēra. Izpēti arī TA lapu.
Euro 4 vai Euro 5 normas NEVAR izmērīt. vismaz ne LV tehniskajā apskatē.

Kā tad tavuprāt tiek izieta tehsnikā apskate visiem tiem auto, kuriem esmu atslēdzis DPF jeb kvēpu filtru?
Pērk visi pēc tam vai liek atpakaļ jaunu?
Nebūt nē.

Atkārtošu vēlreiz - pareizi atslēdzot filtru ar tehnisko apskati problēmu nav. To es varu garantēt.

Palasi par filtra uzbūvi. uzreiz viss būs skaidrs.

-----------------
Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
http://www.kaross-chip.lv
http://www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
Offline
AV
08. Apr 2013, 10:59 #3577

Kopš: 14. May 2002

Ziņojumi: 17409

Braucu ar: 500


08 Apr 2013, 10:55:40 Kaross rakstīja:
nu tad pajautā nākošo reizi vai pats papēti ko viņi mēra. Izpēti arī TA lapu.
Euro 4 vai Euro 5 normas NEVAR izmērīt. vismaz ne LV tehniskajā apskatē.

Iespejams, ar piebildi SODIEN. Nav taa, ka pec 2 gadiem pratis nomerit un sie auto ar izoperetiem filtriem vares staties rinda, lai liktu tos atpakal?
Esi merijis izpludes auto, kuriem iznemt kvepu filtru? Kura EURO limena sadala tie trapa?


Palasi par filtra uzbūvi. uzreiz viss būs skaidrs.

Tas viss jau sen ir izlasits.
Offline
CP17
08. Apr 2013, 11:04 #3578

Kopš: 17. Dec 2002

No: Zilupe

Ziņojumi: 17

Braucu ar: Sargenģeli


08 Apr 2013, 10:41:30 Kaross rakstīja:
Atkal kārtējie stereotipi vai drīzāk mīti.

Par kuriem jaunajiem iet runa. BMW vispār zem 2006.gada viņus neuzstāda.

Man 2004 535d ir viņš
Offline
Kaross
08. Apr 2013, 11:13 #3579

Kopš: 21. Oct 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 4466

Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2

neesmu mērījis un nevaru pateikt kurās konkrēti normās ierakstās, bet zinu to, ka tuvāko 5 gadu laikā nekas nemainīsies. un noteikti arī vairāk.
Parasti tādas iekārtas nav nevienā servisā, jo nevienam neinteresē N0x izmeši.
Tā ka stipri šaubos vai TA parādīsies tādas iekārtas pat tuvākos 10 gados. ar NOx cīnās jau kopš 1992.gada. kapēc tad iekārtas nav ieviestas jau šajos 20 gados? Tā nav prioritāte izplūdes izmešu normās.

labi, to 2006.gadu aptuveni no galvas pateicu, bet tie divi gadi nemaina lietas būtību.

[ Šo ziņu laboja Kaross, 08 Apr 2013, 11:15:05 ]



-----------------
Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
http://www.kaross-chip.lv
http://www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
Offline
6500
08. Apr 2013, 11:14 #3580

Kopš: 19. Feb 2007

Ziņojumi: 15715

Braucu ar:


08 Apr 2013, 10:59:55 AV rakstīja:
Iespejams, ar piebildi SODIEN. Nav taa, ka pec 2 gadiem pratis nomerit un sie auto ar izoperetiem filtriem vares staties rinda, lai liktu tos atpakal?


tas bridis tuvojas...LT jau laikam drizuma bus vai jau ir kad TA meera...2-3gadi mums ari ieviesiis

-----------------
www.hgkracing.com
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, AiwaShuraLLP, Angelz, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo