Online

Pašreiz BMWPower skatās 88 viesi un 5 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehniska rakstura diskusijas

Tēma: Jautājumi spečukiem 21

AutorsZiņojums
marcha2
03. Jun 2016, 22:44 #34901

Kopš: 05. Mar 2016

No: Rīga

Ziņojumi: 257

Braucu ar: Trīsriteni

Kur e38 automatam pievelkas rocene?
Offline
sergis15
03. Jun 2016, 23:30 #34902

Kopš: 05. Apr 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 12125

Braucu ar: pikapu


03 Jun 2016, 22:44:44 @marcha2 rakstīja:
Kur e38 automatam pievelkas rocene?

Kā visiem 38 pie lokiem

-----------------
Brīvības iela 117, Rīga.
GIANT/LIV, SCOTT velosipēdi, remonts un aksesuāri.
PM-Lūgums whatsapp vai 28610399
Offline
marcha2
03. Jun 2016, 23:52 #34903

Kopš: 05. Mar 2016

No: Rīga

Ziņojumi: 257

Braucu ar: Trīsriteni


03 Jun 2016, 23:30:59 @sergis15 rakstīja:

03 Jun 2016, 22:44:44 @marcha2 rakstīja:
Kur e38 automatam pievelkas rocene?

Kā visiem 38 pie lokiem
a kur trosiite pievelkas?
Offline
streetlife
03. Jun 2016, 23:57 #34904

Kopš: 25. Aug 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 1255

Braucu ar: 1er


03 Jun 2016, 23:52:20 @marcha2 rakstīja:

03 Jun 2016, 23:30:59 @sergis15 rakstīja:

03 Jun 2016, 22:44:44 @marcha2 rakstīja:
Kur e38 automatam pievelkas rocene?

Kā visiem 38 pie lokiem
a kur trosiite pievelkas?



kur tu to trosi gribi vilkt? tas nav golfs. rocene pievelkas tapat ka citiem bmw pa riteņa skrūvescaurumu ar skrūvgriezi

[ Šo ziņu laboja streetlife, 03 Jun 2016, 23:58:50 ]

Offline
marcha2
04. Jun 2016, 00:02 #34905

Kopš: 05. Mar 2016

No: Rīga

Ziņojumi: 257

Braucu ar: Trīsriteni


03 Jun 2016, 23:57:57 @streetlife rakstīja:

03 Jun 2016, 23:52:20 @marcha2 rakstīja:

03 Jun 2016, 23:30:59 @sergis15 rakstīja:

03 Jun 2016, 22:44:44 @marcha2 rakstīja:
Kur e38 automatam pievelkas rocene?

Kā visiem 38 pie lokiem
a kur trosiite pievelkas?



kur tu to trosi gribi vilkt? tas nav golfs. rocene pievelkas tapat ka citiem bmw pa riteņa skrūvescaurumu ar skrūvgriezi
taa ir centresana salona vajag pievilkt , rocene velkas no pus pedala

[ Šo ziņu laboja marcha2, 04 Jun 2016, 00:10:56 ]

Offline
GE
04. Jun 2016, 00:18 #34906

Kopš: 23. Aug 2011

Ziņojumi: 323

Braucu ar: e30touring

kāds var ieteikt ac/dc TIG metināmo aparātu ~1000eur ko pie mums šeit Latvijā var nopirkt?
Offline
Sprogis
04. Jun 2016, 01:41 #34907

Kopš: 06. Jul 2012

No: Ikšķile

Ziņojumi: 316

Braucu ar: e60, e90, r52

Varbut kads var ieteikt, kur meklet dazas Jeep Wrangler 96.gada virsbuves dalas? Lietotas/jaunas.
Konkretak - sparns, sparna plastmasas uzlika, prieksejais bamperis.

[ Šo ziņu laboja Sprogis, 04 Jun 2016, 01:44:00 ]

Offline
nagla
04. Jun 2016, 02:38 #34908

Kopš: 04. Jan 2007

No: Olaine

Ziņojumi: 3235

Braucu ar: ML270 Stage1


04 Jun 2016, 00:02:07 @marcha2 rakstīja:

03 Jun 2016, 23:57:57 @streetlife rakstīja:

03 Jun 2016, 23:52:20 @marcha2 rakstīja:

03 Jun 2016, 23:30:59 @sergis15 rakstīja:

03 Jun 2016, 22:44:44 @marcha2 rakstīja:
Kur e38 automatam pievelkas rocene?

Kā visiem 38 pie lokiem
a kur trosiite pievelkas?



kur tu to trosi gribi vilkt? tas nav golfs. rocene pievelkas tapat ka citiem bmw pa riteņa skrūvescaurumu ar skrūvgriezi
taa ir centresana salona vajag pievilkt , rocene velkas no pus pedala
nomaini tak kalotkas varbut vienreiz?
Offline
haizenberg
04. Jun 2016, 10:46 #34909

Kopš: 04. Oct 2013

Ziņojumi: 400

Braucu ar: E63/65

Ir nospragusi divi harman kardin skalruni,var vinus nomainit uz kadiem aftermarket komponentiem,zinu ka tur tie omi atskiras,ko tas izmainis,klusak skanes ?
Offline
marcha2
04. Jun 2016, 10:47 #34910

Kopš: 05. Mar 2016

No: Rīga

Ziņojumi: 257

Braucu ar: Trīsriteni


04 Jun 2016, 02:38:52 @nagla rakstīja:

04 Jun 2016, 00:02:07 @marcha2 rakstīja:

03 Jun 2016, 23:57:57 @streetlife rakstīja:

03 Jun 2016, 23:52:20 @marcha2 rakstīja:

03 Jun 2016, 23:30:59 @sergis15 rakstīja:

03 Jun 2016, 22:44:44 @marcha2 rakstīja:
Kur e38 automatam pievelkas rocene?

Kā visiem 38 pie lokiem
a kur trosiite pievelkas?



kur tu to trosi gribi vilkt? tas nav golfs. rocene pievelkas tapat ka citiem bmw pa riteņa skrūvescaurumu ar skrūvgriezi
taa ir centresana salona vajag pievilkt , rocene velkas no pus pedala
nomaini tak kalotkas varbut vienreiz?
visu jaunu jau uzliku
Offline
edzhaans
04. Jun 2016, 10:49 #34911

Kopš: 15. Jan 2012

Ziņojumi: 7337

Braucu ar:

Iekš cepures regulē. Bremžu diska kontaktvirsmā ir caurums. Pagrozi līdz atrodi regulācijas skrūvi. Tad regulē ar skrūvgriezni. Ja nevari atrast iegūglē. Tikai nepārcenties. Ja pieregulē parāk daudz noēdīs lokus pat ar nolaistu rokasbremzi.

[ Šo ziņu laboja edzhaans, 04 Jun 2016, 10:51:25 ]

Offline
enimaals
04. Jun 2016, 12:07 #34912

Kopš: 08. Feb 2015

Ziņojumi: 1238

Braucu ar:

Kā īsti ir? Kāpēc nedrīks skrūvēt vaļā dzesēšanas trauka korķi karstam dzinējam?
Bija izvērtušās debates bet nemācēju īsti pamatot
Offline
inferno-ex
04. Jun 2016, 12:20 #34913

Kopš: 04. May 2011

Ziņojumi: 1556

Braucu ar:


04 Jun 2016, 12:07:24 @enimaals rakstīja:
Kā īsti ir? Kāpēc nedrīks skrūvēt vaļā dzesēšanas trauka korķi karstam dzinējam?
Bija izvērtušās debates bet nemācēju īsti pamatot

Nekad neesmu sapratis, gaiss taču tik un tā paliek turpat augšā bačokā
Offline
Czars
04. Jun 2016, 12:21 #34914

Kopš: 13. Aug 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 14367

Braucu ar: 3 sek līdz 100

moš tapec, ka tas viss var ienākt motortelpā ar strūklu?
+atgaisošanai ir maziņš korciņš (vismaz bmw)

[ Šo ziņu laboja Czars, 04 Jun 2016, 12:22:31 ]

Offline
inferno-ex
04. Jun 2016, 12:28 #34915

Kopš: 04. May 2011

Ziņojumi: 1556

Braucu ar:

Ja karstam motoram no bačoka kaut kas iznāk motortelpā ar lielu stŗūklu, tad ar dzesi kaut kas nav īsti kārtībā, ne?

Manam bačoks ir kopā ar radiatoru, siltam vai aukstam, rūcošām vai noslāpētam - atskrūvējot korķi nekas nešļācas uz visām pusēm. Tieši blakus ir atgaisošanas skrūve.
Offline
Burkaans
04. Jun 2016, 12:37 #34916

Kopš: 02. Feb 2013

Ziņojumi: 1343

Braucu ar: E30 M54B30


04 Jun 2016, 12:20:50 @inferno-ex rakstīja:

04 Jun 2016, 12:07:24 @enimaals rakstīja:
Kā īsti ir? Kāpēc nedrīks skrūvēt vaļā dzesēšanas trauka korķi karstam dzinējam?
Bija izvērtušās debates bet nemācēju īsti pamatot

Nekad neesmu sapratis, gaiss taču tik un tā paliek turpat augšā bačokā


Tiem,kas skolā aizmirsuši apmeklēt fiziku, tad nu lūk ja sistēma ir noslēgta, tad tajā paaugstinoties temperatūrai pieaug spiediens, bet pie paaugstināta spiediena pieaug arī viršanas temperatūra, tas nozīmē ka dzeses šķidruma temperatūra var būt piemēram 110 vai 120 grādi, tajā brīdī, kad atrskrūvē korķi spiediens samazinās līdz atmosfēras spiedienam un viss dzeses šķidrums, kurš karstāks par 100 momentāli uzvārās atdziestot līdz 100, izveidojas daudz burbuļi un salīdzinoši auksts šķidrums pret to kurš tur tiko bija un pa dzinēja galvu dzīvo bardaks ar termotriecieniem kas to visu sapiš.
Pašam dzinējam principā pilnīgi pajāt neliela pārkaršana, piemēram 150 grādi, pilna youtube ar video, kur bez dzeses rūcina dzinējus bet tie nesprāgst nost, bet ja tādā pārkarsētā dzinējā ielies dzesses šķidrumu tad galvai uzreiz būs kapi.
Offline
bmwaddict
04. Jun 2016, 13:03 #34917

Kopš: 23. Oct 2002

No: Ogre

Ziņojumi: 8263

Braucu ar: BMW pa Los Angeles

burkaan viss ir pareizi liidz vietai kur tipa dzeses shkjidrums taapeec paaraak strauji atdziest un sapish dzineeju

vienkaarshi, korkji nevar taisiit valjaa jo pazeminoties spiedienam shkjidrums saaks vaariities un izshaus tvaiku un karstu shkjidrumu tev sejaa. paareejais ir fufels.

protams liet aukstu uudeni paarkarseetaa dzineejaa nedriikst bet taa ir cita opera, nav sakara ar korkja veershanu valjaa.

[ Šo ziņu laboja bmwaddict, 04 Jun 2016, 13:03:57 ]

Offline
enimaals
04. Jun 2016, 13:09 #34918

Kopš: 08. Feb 2015

Ziņojumi: 1238

Braucu ar:


04 Jun 2016, 12:37:34 @Burkaans rakstīja:

04 Jun 2016, 12:20:50 @inferno-ex rakstīja:

04 Jun 2016, 12:07:24 @enimaals rakstīja:
Kā īsti ir? Kāpēc nedrīks skrūvēt vaļā dzesēšanas trauka korķi karstam dzinējam?
Bija izvērtušās debates bet nemācēju īsti pamatot

Nekad neesmu sapratis, gaiss taču tik un tā paliek turpat augšā bačokā


Tiem,kas skolā aizmirsuši apmeklēt fiziku, tad nu lūk ja sistēma ir noslēgta, tad tajā paaugstinoties temperatūrai pieaug spiediens, bet pie paaugstināta spiediena pieaug arī viršanas temperatūra, tas nozīmē ka dzeses šķidruma temperatūra var būt piemēram 110 vai 120 grādi, tajā brīdī, kad atrskrūvē korķi spiediens samazinās līdz atmosfēras spiedienam un viss dzeses šķidrums, kurš karstāks par 100 momentāli uzvārās atdziestot līdz 100, izveidojas daudz burbuļi un salīdzinoši auksts šķidrums pret to kurš tur tiko bija un pa dzinēja galvu dzīvo bardaks ar termotriecieniem kas to visu sapiš.
Pašam dzinējam principā pilnīgi pajāt neliela pārkaršana, piemēram 150 grādi, pilna youtube ar video, kur bez dzeses rūcina dzinējus bet tie nesprāgst nost, bet ja tādā pārkarsētā dzinējā ielies dzesses šķidrumu tad galvai uzreiz būs kapi.

Es biju dzirdējis ko līdzīgu bet paskaidrot nemācēju.
ohas:
Offline
inferno-ex
04. Jun 2016, 13:10 #34919

Kopš: 04. May 2011

Ziņojumi: 1556

Braucu ar:

Piekrītu.

Pēc manuāļa vispār daudz kas ir jādara pavisam citādak, tikai kuram tas vairs interesē, ja drotam sen ir 15-20 gadi? Joprojām redzu, ka ļoti daudziem auto riteņu skrūves ir sasmērētas un sveces ar trubu jāvelk vaļā, nekāda vaina, viss notiek :manualis_prieksh_lohiem:
Offline
edzhaans
04. Jun 2016, 13:14 #34920

Kopš: 15. Jan 2012

Ziņojumi: 7337

Braucu ar:

Tu gribi teikt ka riteņu skrūves nav jāsmērē? sveces jāmaina biežāk un jāmaina uz auksta dzinēja beigās vnk pievelkot pa 90 grādiem, bet tas vairāk no galvas un sveces atkarīgs. Uz riteņiem principā attiecas tas pats. Ja pievilksi ar trubu tad skrūvēsi vaļā ar trubu.

[ Šo ziņu laboja edzhaans, 04 Jun 2016, 13:15:33 ]

Offline

Moderatori: 968-jk, AV, AiwaShuraLLP, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, linda, mrc, noisex, smudo