Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 67 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » FLEIMS

Tēma: Briesmu lietas XXV

AutorsZiņojums
fubuz
23. Nov 2010, 22:28 #3433

Kopš: 19. Dec 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 5140

Braucu ar: trafic


23 Nov 2010, 22:27:09 Android rakstīja:

23 Nov 2010, 22:24:10 fubuz rakstīja:
420k da labi....

Ir ir. Nepārspīlēju
Vēl tāda maza aritmētika:
Ceļu būvē ar aprēķinu, lai tas noturētos 20 gadus ar nosacījumu, ka pēc 10 gadiem tiek mainīta dilumkārta - resp. uzlikta jauna asfalta virskārta, piekoriģētas nomales un tā.
Valsts ceļu kopgarums ir ~20 000km (pārējie 40K ir pašvaldību, māju, uzņēmumu un citi ceļi).
Pie tāda rasklada katru gadu būtu jārekonstruē 1000km ceļu, un jāmaina dilumkārta vēl 2000km.
Pat puslīdz treknajos gados līdz tādam līmenim bija stipri tālu. Un tas ir vēl neskaitot ikdienas uzturēšanas darbus- aprīkojuma uzturēšanu, sniega tīrīšanu utt.


mums teica, ka asfaltu taisa priekš 7 gadiem.
Offline
Arlando
23. Nov 2010, 22:29 #3434

Kopš: 08. Sep 2009

Ziņojumi: 190

Braucu ar:


23 Nov 2010, 22:27:53 Android rakstīja:

23 Nov 2010, 22:26:48 Arlando rakstīja:

23 Nov 2010, 22:21:31 Android rakstīja:

23 Nov 2010, 22:20:13 Arlando rakstīja:

23 Nov 2010, 22:16:12 se7en rakstīja:
Nu par ceļu kvalitāti labāk paklusēšu, tie kretīni, kas atbild par ceļiem varētu pabraukāt pa blatviju un paskatīties uz tām nejēdzībām, kas darās.

Kāds varētu mēģināt par spīti valdībai nošauties vai nomērdēt sevi badā - tīri lai valdībai netiktu kāds nodoklis




Šitas arī pareizi!Noņemšu savu brīvdienas auto no uzskaites ,nākamgad lai atpūšas garažā!Būtu no manis viņi dabūjuši 95 Ls,tagad nedabūs neko!

Kāds varētu mēģināt par spīti valdībai nošauties vai nomērdēt sevi badā - tīri lai valdībai netiktu kāds nodoklis




Nu tak brīva izvēle,ja gribat tos nodokļus maksāt tad uz priekšu.Tikai ,ja visi noņemtu savas otrās ,trešās,ceturtās mašīnas no uzskaites,kaut uz laiku,varbūt tie tur augšā padomātu,vai viņi iekasēs to ko grib iekasēt.Šitā jau katru gadu jau var likt klāt, tad var sanākt arī štuku pēc pāris gadiem maksāt!

Dream on, dude.
Nekā nepadomātu un ne tik nesamazinātu. Uzceltu nodokli vēl augstāku atlikušajiem ikdienas spaiņiem un miers mājā.




Var jau būt,ka tev ir taisnība,tomēr taču Latvijā dzīvojam.Kurš tur valdībā tā īsti ar galvu domā....
Offline
Trickster
23. Nov 2010, 22:30 #3435

Kopš: 28. Aug 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 239

Braucu ar: 2 x 328

normālās zemēs nodokli rēķina no izmešu toksiskuma, lai visādas nojātas hlamīdijas nelīstu uz ielas ārā.
ja tev ir normāls autiņš neatkarīgi no tilpuma, kas atbilst kaut cik saprātīgām normām, tad braukā vesels.
Offline
Android
23. Nov 2010, 22:33 #3436

Kopš: 16. Dec 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 5117

Braucu ar:


23 Nov 2010, 22:28:57 fubuz rakstīja:

23 Nov 2010, 22:27:09 Android rakstīja:

23 Nov 2010, 22:24:10 fubuz rakstīja:
420k da labi....

Ir ir. Nepārspīlēju
Vēl tāda maza aritmētika:
Ceļu būvē ar aprēķinu, lai tas noturētos 20 gadus ar nosacījumu, ka pēc 10 gadiem tiek mainīta dilumkārta - resp. uzlikta jauna asfalta virskārta, piekoriģētas nomales un tā.
Valsts ceļu kopgarums ir ~20 000km (pārējie 40K ir pašvaldību, māju, uzņēmumu un citi ceļi).
Pie tāda rasklada katru gadu būtu jārekonstruē 1000km ceļu, un jāmaina dilumkārta vēl 2000km.
Pat puslīdz treknajos gados līdz tādam līmenim bija stipri tālu. Un tas ir vēl neskaitot ikdienas uzturēšanas darbus- aprīkojuma uzturēšanu, sniega tīrīšanu utt.


mums teica, ka asfaltu taisa priekš 7 gadiem.

Hz, moš arī. Viss atkarīgs no ceļa satiksmes intensitātes - dažos ceļos jau pēc 5 gadiem sega nodilusi, citos arī 15 gadus nostāv.
Bet nu kopumā bilde tāda ir.
Offline
tomick
23. Nov 2010, 22:37 #3437

Kopš: 31. Oct 2003

Ziņojumi: 3959

Braucu ar: 530i wrx :D


23 Nov 2010, 22:20:34 Android rakstīja:

23 Nov 2010, 22:16:12 se7en rakstīja:
Nu par ceļu kvalitāti labāk paklusēšu, tie kretīni, kas atbild par ceļiem varētu pabraukāt pa blatviju un paskatīties uz tām nejēdzībām, kas darās.

Piemēram?
Par to naudu, kas tiek no nodokļiem piešķirta ceļiem (kaut vai no tiem pašiem degvielas akcīzes vai auto gada nodokļiem), normāli uzturēt ceļus nevar.
Tīri piemēram: Vācijā viens km autobāņa tikai ikdienas uzturēšanā izmaksā 420 000 eur gadā. Un tā ir tikai uzturēšana - nekādi segumu rekonstrukcijas vai atjaunošanas darbi tur nav iekļauti
Par šī gada ceļu uzturēšanas/būvniecības budžetu varētu uzturēt nepilnus 200km ceļu. A LV ceļu ir >60 000 km


Nu jā salīdzināt autobāņu uzturēšanu ar mūsu ceļiem
Ja autobāņu kopējais garums ir 12200km tad uzturēšanas budžets gadā ir 5,1 miljr. EUR?
Offline
kkas
23. Nov 2010, 22:39 #3438

Kopš: 22. Apr 2008

Ziņojumi: 9927

Braucu ar: Alfu


23 Nov 2010, 22:29:36 Arlando rakstīja:

23 Nov 2010, 22:27:53 Android rakstīja:

23 Nov 2010, 22:26:48 Arlando rakstīja:

23 Nov 2010, 22:21:31 Android rakstīja:

23 Nov 2010, 22:20:13 Arlando rakstīja:

23 Nov 2010, 22:16:12 se7en rakstīja:
Nu par ceļu kvalitāti labāk paklusēšu, tie kretīni, kas atbild par ceļiem varētu pabraukāt pa blatviju un paskatīties uz tām nejēdzībām, kas darās.

Kāds varētu mēģināt par spīti valdībai nošauties vai nomērdēt sevi badā - tīri lai valdībai netiktu kāds nodoklis




Šitas arī pareizi!Noņemšu savu brīvdienas auto no uzskaites ,nākamgad lai atpūšas garažā!Būtu no manis viņi dabūjuši 95 Ls,tagad nedabūs neko!

Kāds varētu mēģināt par spīti valdībai nošauties vai nomērdēt sevi badā - tīri lai valdībai netiktu kāds nodoklis




Nu tak brīva izvēle,ja gribat tos nodokļus maksāt tad uz priekšu.Tikai ,ja visi noņemtu savas otrās ,trešās,ceturtās mašīnas no uzskaites,kaut uz laiku,varbūt tie tur augšā padomātu,vai viņi iekasēs to ko grib iekasēt.Šitā jau katru gadu jau var likt klāt, tad var sanākt arī štuku pēc pāris gadiem maksāt!

Dream on, dude.
Nekā nepadomātu un ne tik nesamazinātu. Uzceltu nodokli vēl augstāku atlikušajiem ikdienas spaiņiem un miers mājā.




Var jau būt,ka tev ir taisnība,tomēr taču Latvijā dzīvojam.Kurš tur valdībā tā īsti ar galvu domā....

valsts esam mēs paši, kamēr mēs katrs nemainīsimies, nekas nenotiks. domā rietumu labklājību kāds brīnumdaris uzcēla? padumjo mantojuma cilvēki tika gaida, kad kāds mesija nāks un norādīs ko darīt viņu vietā.
kkas nepatīk, ej un protestē. Grieķi var, angļi var, mūsu motociklisti varēja pagājušo gadu un dabūja mazāku nodokli... tā kā vajag tikai gribēt...
Offline
Android
23. Nov 2010, 22:39 #3439

Kopš: 16. Dec 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 5117

Braucu ar:


23 Nov 2010, 22:37:49 tomick rakstīja:

23 Nov 2010, 22:20:34 Android rakstīja:

23 Nov 2010, 22:16:12 se7en rakstīja:
Nu par ceļu kvalitāti labāk paklusēšu, tie kretīni, kas atbild par ceļiem varētu pabraukāt pa blatviju un paskatīties uz tām nejēdzībām, kas darās.

Piemēram?
Par to naudu, kas tiek no nodokļiem piešķirta ceļiem (kaut vai no tiem pašiem degvielas akcīzes vai auto gada nodokļiem), normāli uzturēt ceļus nevar.
Tīri piemēram: Vācijā viens km autobāņa tikai ikdienas uzturēšanā izmaksā 420 000 eur gadā. Un tā ir tikai uzturēšana - nekādi segumu rekonstrukcijas vai atjaunošanas darbi tur nav iekļauti
Par šī gada ceļu uzturēšanas/būvniecības budžetu varētu uzturēt nepilnus 200km ceļu. A LV ceļu ir >60 000 km


Nu jā salīdzināt autobāņu uzturēšanu ar mūsu ceļiem
Ja autobāņu kopējais garums ir 12200km tad uzturēšanas budžets gadā ir 5,1 miljr. EUR?

A kas tur tāds?
Ja salīdzina abu valstu gada budžetus, tad nekas īpašs tas nav.
Offline
PTZ
23. Nov 2010, 22:41 #3440

Kopš: 10. Apr 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 1954

Braucu ar: kājām


23 Nov 2010, 22:27:09 Android rakstīja:

23 Nov 2010, 22:24:10 fubuz rakstīja:
420k da labi....

Ir ir. Nepārspīlēju
Vēl tāda maza aritmētika:
Ceļu būvē ar aprēķinu, lai tas noturētos 20 gadus ar nosacījumu, ka pēc 10 gadiem tiek mainīta dilumkārta - resp. uzlikta jauna asfalta virskārta, piekoriģētas nomales un tā.
Valsts ceļu kopgarums ir ~20 000km (pārējie 40K ir pašvaldību, māju, uzņēmumu un citi ceļi).
Pie tāda rasklada katru gadu būtu jārekonstruē 1000km ceļu, un jāmaina dilumkārta vēl 2000km.
Pat puslīdz treknajos gados līdz tādam līmenim bija stipri tālu. Un tas ir vēl neskaitot ikdienas uzturēšanas darbus- aprīkojuma uzturēšanu, sniega tīrīšanu utt.

ES komisija veiks izmeklēšanu, jo redz viņi ir neapmierināti ar to kā tiek tērēti ES struktūrfondu nauda ceļiem, kas ir 485 miljoni latu, līdz ar to beidzot varbūt būs kartība, ka taisa ceļus LV, jo ja jau pēc gada parādās plaisas tas jau nav normāli. Vai arī vaina ir remontdarbos, lieto materiālus, kuri neatbilst mūsu klimatam, jo Zviedrija jau ir vnk tur apakša ir klints un līdz ar to savādāks asfalta sastāvs!
Offline
fubuz
23. Nov 2010, 22:43 #3441

Kopš: 19. Dec 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 5140

Braucu ar: trafic


23 Nov 2010, 22:33:11 Android rakstīja:

Hz, moš arī. Viss atkarīgs no ceļa satiksmes intensitātes - dažos ceļos jau pēc 5 gadiem sega nodilusi, citos arī 15 gadus nostāv.
Bet nu kopumā bilde tāda ir.


dienvidniekam taisīja ar 7 gadu lietošanas periodu..
pēc dažiem gadiem būs atkal skandāli.
Offline
Android
23. Nov 2010, 22:44 #3442

Kopš: 16. Dec 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 5117

Braucu ar:

Zviedrijā vispār vieglāk ar ceļiem - apakšā granīts - to sadrupini, uzliec pa virsu asfaltu un miers mājā.
Pie mums gan gruntis pasūdīgas, gan arī vietējie materiāli pārsvarā podā raujami.
Offline
Android
23. Nov 2010, 22:45 #3443

Kopš: 16. Dec 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 5117

Braucu ar:


23 Nov 2010, 22:43:38 fubuz rakstīja:

23 Nov 2010, 22:33:11 Android rakstīja:

Hz, moš arī. Viss atkarīgs no ceļa satiksmes intensitātes - dažos ceļos jau pēc 5 gadiem sega nodilusi, citos arī 15 gadus nostāv.
Bet nu kopumā bilde tāda ir.


dienvidniekam taisīja ar 7 gadu lietošanas periodu..
pēc dažiem gadiem būs atkal skandāli.

Dienvidniekam principā ir ļoti augsta joslas intensitāte, tāpēc tas normāli.
Offline
uzo
23. Nov 2010, 22:47 #3444

Kopš: 09. May 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 711

Braucu ar: dārgu pasātu


23 Nov 2010, 22:28:57 fubuz rakstīja:
mums teica, ka asfaltu taisa priekš 7 gadiem.


nu hvz, man izskatās, ka mūsējiem uzstādījums ir, lai noturas vismaz četras dienas, tālāk aidā ar ielāpiem.

vot maksājot 400 Ls gadā nodevu, varētu nedaudz izbesīt ceļu kvalitāte.

Android, ceļu būves izmaksas Vācijā un LV ir vienādas? Algas? Kritēriji vienādi? Uzturēšana nozīmē vienu un to pašu šeit un tur? neko nepārmetu, vienkārši prasu
Skaidrs, ka dārgi utt., bet nevar jau kā pie mums pieņemts - vajag 1 miljonu, 900K aiziet kancelejas precēm, pārējais, lai atdzītu traktorus līdz ceļam un iedotu naudu vīriem, kas oranžās vestēs pus dienu skatās uz bedri, ko nupat izraka.
Offline
fubuz
23. Nov 2010, 22:47 #3445

Kopš: 19. Dec 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 5140

Braucu ar: trafic


23 Nov 2010, 22:41:32 PTZ rakstīja:
ES komisija veiks izmeklēšanu, jo redz viņi ir neapmierināti ar to kā tiek tērēti ES struktūrfondu nauda ceļiem, kas ir 485 miljoni latu, līdz ar to beidzot varbūt būs kartība, ka taisa ceļus LV, jo ja jau pēc gada parādās plaisas tas jau nav normāli. Vai arī vaina ir remontdarbos, lieto materiālus, kuri neatbilst mūsu klimatam, jo Zviedrija jau ir vnk tur apakša ir klints un līdz ar to savādāks asfalta sastāvs!


nevis slikti materiāli, bet slikta darbs.
piem. pasaka vajag pabeigt 3 dienās, bet pa šīm 3 dienām nav bijuši piemēroti apstākļī darba veikšanai, bet darbs taču ir jāpabeidz termiņā.
Offline
PTZ
23. Nov 2010, 22:47 #3446

Kopš: 10. Apr 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 1954

Braucu ar: kājām


23 Nov 2010, 22:44:53 Android rakstīja:
Zviedrijā vispār vieglāk ar ceļiem - apakšā granīts - to sadrupini, uzliec pa virsu asfaltu un miers mājā.
Pie mums gan gruntis pasūdīgas, gan arī vietējie materiāli pārsvarā podā raujami.

Bet atbildīgās instances tad jau sanāk ka piever acis pie tā, jo tiešam pa velti izsaimnieko valsts un ES naudu! Bet lietuviešiem ceļi ir daudz reiz labāki, lai gan tur apakša darās tas pats kas mums un naudu arī viņi iekasē vairāk jauniem ceļiem!
Offline
marihuans
23. Nov 2010, 22:49 #3447

Kopš: 29. Mar 2005

Ziņojumi: 23186

Braucu ar: 4 x 666


23 Nov 2010, 22:12:07 roliks rakstīja:
ko maukas ? ja nevari uzturet 3auto, tad pardod/izmet tolmetaa savus divus liekos auto un viss bus



pasaki par ko es maksaaju to nodokli? ja buutu mums celji labi,tad arii vareetu maksaat,tagad neredzu tam jeegu

-----------------
T: 203-65-203
Offline
PTZ
23. Nov 2010, 22:49 #3448

Kopš: 10. Apr 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 1954

Braucu ar: kājām


23 Nov 2010, 22:47:15 fubuz rakstīja:

23 Nov 2010, 22:41:32 PTZ rakstīja:
ES komisija veiks izmeklēšanu, jo redz viņi ir neapmierināti ar to kā tiek tērēti ES struktūrfondu nauda ceļiem, kas ir 485 miljoni latu, līdz ar to beidzot varbūt būs kartība, ka taisa ceļus LV, jo ja jau pēc gada parādās plaisas tas jau nav normāli. Vai arī vaina ir remontdarbos, lieto materiālus, kuri neatbilst mūsu klimatam, jo Zviedrija jau ir vnk tur apakša ir klints un līdz ar to savādāks asfalta sastāvs!


nevis slikti materiāli, bet slikta darbs.
piem. pasaka vajag pabeigt 3 dienās, bet pa šīm 3 dienām nav bijuši piemēroti apstākļī darba veikšanai, bet darbs taču ir jāpabeidz termiņā.

Cik zinu, tad arī lietus apstākļos liktais asfalts ir sūdīgāks nekā sausā laikā! Bet vienalga liek Pie mājam jaunajai Maximai uzlika jaunu asfaltu un kvalitāte protams nekāda pēc ziemas varēs lapīt bedrītes
Offline
fubuz
23. Nov 2010, 22:50 #3449

Kopš: 19. Dec 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 5140

Braucu ar: trafic

ganjau tikai pārklājumu jaunu uzlika, nevis pamatu.
Offline
Android
23. Nov 2010, 22:53 #3450

Kopš: 16. Dec 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 5117

Braucu ar:


23 Nov 2010, 22:47:24 PTZ rakstīja:

23 Nov 2010, 22:44:53 Android rakstīja:
Zviedrijā vispār vieglāk ar ceļiem - apakšā granīts - to sadrupini, uzliec pa virsu asfaltu un miers mājā.
Pie mums gan gruntis pasūdīgas, gan arī vietējie materiāli pārsvarā podā raujami.

Bet atbildīgās instances tad jau sanāk ka piever acis pie tā, jo tiešam pa velti izsaimnieko valsts un ES naudu! Bet lietuviešiem ceļi ir daudz reiz labāki, lai gan tur apakša darās tas pats kas mums un naudu arī viņi iekasē vairāk jauniem ceļiem!

Nevis piever acis, bet gan atbilstoši likumdošanai jāņem lētākais variants. A pieredze rāda, ka lētākais nebūt nav labākais. Cita lieta - arī par dārgu naudu var sūdu dabūt.
Principā redzu problēmas likumdošanā - nevar piemērot nopietnas sankcijas pret būvniekiem. Savukārt likumdošanu stipri lobē augstu stāvoši ietekmīgi cilvēki,kuri ir ieinteresētu.
Cik zināms, tad Buldozeram daudzos lielajos cēļu būves uzņēmumos ir interese - tb pīrādziņā pirksti ielaisti līdz elkonim
Offline
Android
23. Nov 2010, 22:56 #3451

Kopš: 16. Dec 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 5117

Braucu ar:

Par maximu ir cita lieta - tur tādi kapeikp1sēji, ka brīnums kā kāds virpār vēl grib pie viņiem strādāt
Offline
Bimmer
23. Nov 2010, 22:57 #3452

Kopš: 13. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 24408

Braucu ar: Daimler Super V8, BMW 528iA, Audi A3 Sportback 2.0TFSI quattro


23 Nov 2010, 21:24:36 marihuans rakstīja:
valdiiba ir maukas

man tikai 80ls+120ls+120ls

Tu vēl pārāk optimistiski sarēķināji Paskaties sava E38 reģistrācijas apliecībā, ja tur ir norādīts arī motora tilpums un jauda, tad ikgadējā nodevā iepriekšminēto summiņu nomaksāsi par E38 vien
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, AiwaShuraLLP, GirtzB, Lafter, MarC, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo, xjs_4