Online

Pašreiz BMWPower skatās 126 viesi un 12 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Automobiļu sacensības

Tēma: Drifts VI

AutorsZiņojums
rolissx
28. Sep 2010, 11:30 #3041

Kopš: 03. Mar 2008

Ziņojumi: 768

Braucu ar: "Labvakar komandieris"


27 Sep 2010, 21:45:19 _Misha_ rakstīja:

27 Sep 2010, 21:37:10 ride rakstīja:

27 Sep 2010, 21:11:14 Corey rakstīja:
Strītā hidro rocene ir tas pats, kas, ja rallijsprintā ļauti vilkt ar kulaceni..būtu ''interesanti''

kaapeec tas pats!?

nu jaa, tik kaadas ir japanjiem rocenes, un kadas ir bmw..


tapeec jau redz bmw nav paredzeets driftam
Offline
Feldza
28. Sep 2010, 12:06 #3042

Kopš: 19. Aug 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 234

Braucu ar: 330 i, X5 4.6 iS


28 Sep 2010, 11:12:47 Puce rakstīja:
Trīs klases tik tiešām būs par daudz.

Mans ieteikums Street klasei būtu tāds, ka auto tik tiešām jābūt ar legālu TA, bet ar iepriekš atrunātiem "neatļautiem" elementiem. Tādiem kā hidro rocene, metināts bloķis, atgriezeniski amputēta daļa no salona (aizmugurējais beņķis) vai kaut kas tamlīdzīgs. ja ir auto ielikts kaut kāds cits dzinējs vai veikta kāda cita pārbūve, tad tai ir jābūt dokumentāli apstiprinātai no TA puses. Visi pārējie pārbūvētāji lai dodas uz PRO klasi. Ja jau ir paspējis ielikt mašīnā V8, tad nākamai sezonai drošības karkasam nauda atradīsies. Taburetēm un jostām homo cik saprotu nemaz nevajag. Respektīvi tas var būt jau beidzies. Turklāt ir visa ziema priekšā, lai visas nepieciešamās lietas lēnā garā iepirktu. Nevajag kā parasti visu pēdējā mirklī gādāt. Vieglāk ir iztērēt 5 x 200Ls nekā uzreiz sakasīt 1000Ls.

Un Street klasei jāveido lēnākas (drošākas) trases. Jāveido tādas konfigurācijas, kur nosacīti mazmotoriem būtu lielākas priekšrocības nekā monster mack zirgiem.

pilniibaa piekriitu!!! lai buuvee brauc daraas teereejaas, kad apniik street, lai buuvee liidz pro, bet streets lai ir ar taadaam traseem kur tik juutami nedod paarsvaru uuber jaudas rezerve.. forshi..
Offline
Feldza
28. Sep 2010, 12:11 #3043

Kopš: 19. Aug 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 234

Braucu ar: 330 i, X5 4.6 iS

nevajag triis klases, nevajag ierobezjot tehniku, trases NEDAUDZ piezemeetaakas, taadas lai VAR interesanti ciiniities ar to mazjaudu.. bet lai pietiekams procents paliek meistariibai..
Offline
mee
28. Sep 2010, 12:12 #3044

Kopš: 24. Jan 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 144

Braucu ar: E36 V8 STREET LEGAL

psc, pashiem nenaak smiekli par to, ko jus te drukaajat?????

motori pa iisu, TA vajag un vel ko tik te neraksta.

treninjos izpuuteji pa skaljiem utt

sliktam dejotajam olas ari trauce,,, tas taa starpcitu.

skatoties pedejo gonku ir redzama nenormaala izaugsme street klasei un neko tur nevajag mainiit, ja nespeej tikt liidzi, tad domaju ka ta ir veel lielaka motivaacija trenneties un buvet niknaaku autinju lai vareetu paciinities ar parejiem.

P.s varbuut to varetu apspriest pashi brauceeji, nevis powera "gudrie" prati.
Offline
Kalnz
28. Sep 2010, 12:15 #3045

Kopš: 03. May 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 14350

Braucu ar:

Viss iet uz priekšu u.tml tas ir tikai apsveicami!
Bet cepiens jau man liekas ir par to, ka jaunajiem censoņiem ir grūti kkur piedalīties, jo pat street drifts vairs nav īsti street!

reāli ar ielas mašīnu vairs piedalīties nevar...
Offline
aupinsh
28. Sep 2010, 12:17 #3046

Kopš: 26. Oct 2004

Ziņojumi: 5604

Braucu ar: S

Nu jātaisa vēl viena klase - Street Amateur!
Offline
RM1
28. Sep 2010, 12:23 #3047

Kopš: 20. Dec 2003

Ziņojumi: 64882

Braucu ar: Cincīti tumsā pa sausu tuneli

Tiem kuriem patīk vienlīdzīgi nosacījumi jebkurā brīdī, droši variet doties spēlēt šahu - galdiņš visiem vienāds un peškas arī Tur visu izšķir meistarība un zirgs

[ Šo ziņu laboja RM1, 28 Sep 2010, 12:24:47 ]



-----------------
Pļek pļek un gatavs™
(c) гаражас Рихардс
Offline
Corey
28. Sep 2010, 12:26 #3048

Kopš: 18. Aug 2008

Ziņojumi: 2456

Braucu ar: gc8 type-ra Honda crx

Vairāk smieklīgi ir rakstīt, ka leņķis, hidro rocene neko nedod vai dod mazu priekšrocību.
Var saprast tos, kas sabūvējuši strītam nopietnu auto..Bet nu teikt.''a ko man darīt, ja es pro nevaru pacelt? nebraukt vispār?'' ir demagoģija.
Nevar pacelt..brauc to, ko vari pacelt.

Ir vēl kāds autosports lv, kuram ir tik neloģisks sadalījums? Supersprintā strigti nodala, vaz kausā ar robeža starp open klasi ir milzīga, bet atlaides nav.
Offline
defekc
28. Sep 2010, 12:42 #3049

Kopš: 19. Sep 2006

No: Jelgava

Ziņojumi: 14467

Braucu ar: G31, F31, E91, E46

ja TA buus obligaata prasiiba, tad vareetu gadiities, ka vispaar nesanaak nokomplekteet Top16 tandeemiem

un tiem daudzajiem, kas jau ir mashinu paarbuuveejushi un TA neredzeet, kaa savas ausis, prieksh PRO rokas vel ir par liiku, ko tiem, nebraukt?
Offline
Corey
28. Sep 2010, 12:46 #3050

Kopš: 18. Aug 2008

Ziņojumi: 2456

Braucu ar: gc8 type-ra Honda crx

Nu hvz..vēl jau var rokas taisnot.
bet vispār jau lōģiskāk ir izdomāt, vai varēs panest, pirms celt.
Offline
Feldza
28. Sep 2010, 12:50 #3051

Kopš: 19. Aug 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 234

Braucu ar: 330 i, X5 4.6 iS

jo mazaaka jauda jo vairaak rokas jaaiztaisno shaadaas aatraas trasees, kas ir nepareizi apgriezti proporcionaali tam lai visp saaktu meegjinaat.. manupraat..

[ Šo ziņu laboja Feldza, 28 Sep 2010, 12:50:42 ]

Offline
Devil
28. Sep 2010, 13:36 #3052

Kopš: 20. Feb 2004

No: Baloži

Ziņojumi: 7004

Braucu ar: Pulju

Lasu un saprotu ka cepiens ir par to, ka ir braucēji, kuri izvēlas vieglāko varinatu - ieswapo 4.0 vai 4.4 un mauc. Iet runa par streetu. A kāpēc nevar sataisīt esošo motoru iemaukt strokeri, atstājot to pašu bloku un nav problēmu ar TA ? Paņem pārtaisi pakļējos suportus (ieliec lielākus cilndrus) uzliec yellowstuff un ... ar to visu bez problēmām var iziet TA. Vienīgais, kas debils LV ir tas ka ar sporta taburetēm nevar iziet TA !! Nekur Eiropā tādu problēmu nav - uzliec servisā (vai arī uzrādi sertificēta meistara izziņu, ka viņs uzstādījis jostas, tabureti) un izej TA.
Uzskatu ka Street klasē jābrauc ar TA un ja street klasē brauc PRO, tad street braucējam ir jābūt punktu handikapam, savādāk pazūd jēga no klašu dalīšanas. Ielec viens no PRO klases iz street klases braucēju un viss.

-----------------
Visa veida apdrošināšanas pakalpojumi! Kas apdrošinās, čuč mierīgi :) Info: [email protected] vai PM :)
Powered by
ProTuning.lv; SRR; AFY Travel; Partner Broker; RJ motorsport; Happy Drift Friend drift team
Offline
RoDeO
28. Sep 2010, 13:41 #3053

Kopš: 30. Aug 2006

Ziņojumi: 229

Braucu ar:

taa patas neviens neko nedalis!

streets ir domaats tiem kas nevar izbraukt pro trasi!

tas ka jums nau jaudas ta ir jusu problema varbut nevajg nemt par izejmatrialu e30 vai e36. brauciet ar emkaam kam jauda ir pietiekosi!
Offline
Juanito
28. Sep 2010, 13:41 #3054

Kopš: 08. Sep 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 1278

Braucu ar: benzīnu

+1 nu shitie teksti par "man ir V8, bet liidz PRO rokas liikas"... nu CMON! opredjelitesj vai nu TA vai nu LAF teh pase!

Informācijai -
Kā kļūt par LAF biedru?

Lai kļūtu par LAF biedru ir jāatnāk uz LAF biroju Brīvības gatve 224 5.korpuss 2 stāvs, jāaizpilda iesniegums, jāsamaksā iestāšanās maksa 25 LVL un biedra nauda par tekošo gadu 25 LVL.

Kas nepieciešams, lai saņemtu LAF sporta automašīnas tehnisko pasi?

Lai saņemtu LAF sporta automašīnas tehnisko pasi ir vajadzīgs:
1. jābūt LAF biedram,
2. ir jābūt automašīnas drošības karaksa sertifikātam,
3. divām automašīnas fotogrāfijām ( izmērs 9×13; viena no priekšas ieslīpi 45 grādu leņķiī un otra no aizmugures ieslīpi 45 grādu lenķī);
4. ja sporta pase ir nepieciešama rallija, rallijsprinta vai rallijreida vai citām atklāto trašu sacensību automašīnām ,tad jābūt automašīnas reģsitrācijas apliecībai; pase ir
5. ja sporta pase ir slēgto trašu sacensībām ( autošsoejas, autokross, autotreks) automašīnas reģistrācijas apliecības nav obligāta.
6. sporta tehniskā pase atklātajām trašem maksā 25 LVL, bet slēgtajām trasēm 10 LVL.

Vai ir atļauts pārvietoties ar auto, kuram ir sporta auto tehniskā pase un izieta t/a par koplietošanas ceļiem, vai ir vajadzīgas vēl kādas papildus atļaujas?

Ar sporta automašīnu, kurai ir izsniegta LAF sporta tehniskā pase un izieta sporta tehniskā apskate nav atļauts piedalīties ikdienas satiksmē, izņemot sacensību laikā, kā arī dodoties uz un no sacensībām.

Kur var iegūt drošības karkasa sertifikātu?

“AS Motorsport” 29237212
“Ogres servisa centrs” 5071251
“RE Autoklubs” 29256006
“Vilgars”26520467

[ Šo ziņu laboja Juanito, 28 Sep 2010, 13:46:29 ]

Offline
Rihy
28. Sep 2010, 13:45 #3055

Kopš: 07. Apr 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 2600

Braucu ar: G05, Macan, R9T, Escort mk2, STI

Nu nebūs tā. Līdzīgi var cepties par vasaras sprintu, kur ar standarta auto neko nevar izcīnīt pa lielam. Priekšā vai nu ļoti ātra korsa, vai tūnēti evo utt. Tāds ir sports. Reti kur ar ielas standarta auto var ko izcīnīt. Samierinieties, tā vnk ir. Un braukt grib visi. Autosportā ir ļoti grūti būt pirmajam, ja nav naudas. Tā ir faktiski visur.
Un tas ir pareizi, ka tie, kas nevar pavilkt pro braukšanas prasmju dēļ, startē street klasē.
Offline
Inguzo
28. Sep 2010, 13:46 #3056

Kopš: 27. Apr 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 13

Braucu ar: Auto

Reku 70 fotogrāfijas no tā (E30 Drift) 6. posma pasākuma. Fotogrāfijas ir 4 lpp.

http://conceptauto.lv/auto/?page_id=66&album=1&gallery=1
Offline
mj4
28. Sep 2010, 13:46 #3057

Kopš: 15. Jun 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 78

Braucu ar:

Varbūt šo jautājumu vajag apskatīt no vēl vienas puses - kas tad īsti ir PRO klases braucējs? Vai tas ir pilots, kuram ir mašīna ar dugām un viņš obligāti ir pieskaitāms pie PRO vai tomēr tas ir pilots, kam ir atbilstoša tehnika PRO līmenim un arī pats pilots ir ar pietiekoši taisnām rokām, lai būtu saucams par PRO braucēju!
Ja tiktu nodefinēti, kādi ir nosacījumi pilotiem, lai brauktu PRO, tad arī street klasē viss sakārtotos ar noteikumu, ka PRO tehnikai un PRO pilotiem street klasē nav ko meklēt!

[ Šo ziņu laboja mj4, 28 Sep 2010, 13:48:20 ]

Offline
Corey
28. Sep 2010, 13:53 #3058

Kopš: 18. Aug 2008

Ziņojumi: 2456

Braucu ar: gc8 type-ra Honda crx

Varbūt pro auto ir vēl kaut kas cits, bez dugām, ko TA tā īsti neakceptē?!
Offline
defekc
28. Sep 2010, 13:57 #3059

Kopš: 19. Sep 2006

No: Jelgava

Ziņojumi: 14467

Braucu ar: G31, F31, E91, E46

Devil, ko no taa strokera dabuusi aaraa neiegruuzhot lielo zhuuksni? da neko.

V8 mators vel pirms gada maksaaja leetaak kaa labs M52B28. Ieliec un mauc, nav jaapisaas par katriem zs.

priekshkam auto ar ko brauc tikai sacensiibaas, jaamaksaa debiilais celja nodoklis, jaaiet TA, lai tur vel priduraki jaatu praatu par to, ka pagriezienu lampinjas paaraak blaavas?

[ Šo ziņu laboja defekc, 28 Sep 2010, 14:02:03 ]

Offline
BuKTOP
28. Sep 2010, 13:57 #3060

Kopš: 17. Aug 2010

Ziņojumi: 259

Braucu ar:

Kaadas TA ieksh street klases - man jau nav TA un to neredzeet kaa savas ausis ~ 10 2nieki CSDD paarbaudee un nemaz netaisos uz TA tiekties , braucu kaa gribu - ne jums mani sodi jaamaksaa :d
+ pa ziemu daudz kas buus veel sakjiimikjots un par pro klasi nemaz veel nedomaju - rokas pa liiku un kaajas pa shkjiibu

Ieskats tehn.apskatee Domaju ne man vienam taada situaacija !!

http://www.bildites.lv/images/lwo2jd7spqwal9o4sdt.jpg
Offline

Moderatori: 6500, 968-jk, AV, AiwaShuraLLP, DoubleD, GirtzB, Krauze, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo