Online
Pašreiz BMWPower skatās 124 viesi un 7 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Viss par E39
Autors | Ziņojums |
hasans  | |  Kopš: 04. Apr 2004
Ziņojumi: 7699
Braucu ar:
| ABS deveji ir tikai 2! | Offline | | |
jan4ik1987 | |  Kopš: 26. Sep 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 636
Braucu ar: biturbo sulas paku
|
17 May 2017, 20:10:55 @Markijs rakstīja:
Nu e39 speci, simts punkti kādam no jums tā ir bijis.
E39 prefeislifts, pa pilsētu braucot spiežot bremzes, sit pa pedāli tipa auto domā, ka slīd, un beigu beigās iedegas abs un asc lampiņa, visi 4 rata devēji vesali, nomainīts abs kompis kas nāk zem bardačoka, joprojām sit p pedāli, bet pēc ilgāka testa Abs un asc lampiņas nedeg, būs mierā tas abs bloks ne bloks kas nāk motortelpā ?
Savam sen atpakaļ atrisināju ar abu jaunu (BOSCH) devēju nomaiņu + vadu aizvilkšanu līdz blokam. ja ir 100% pārliecība, ka abi devēji veseli, tad meklē vainu vados. ABS bloku vienmēr var paspēt samainīt.
p.s vadus pārvilkt ieteica Driver | Offline | | |
RenegadeX | |  Kopš: 23. Oct 2015
No: Jelgava
Ziņojumi: 3445
Braucu ar: e39, pc34
| Zhopa man. Skates lukturiem dirsā stars.
Ir vēl kāds Jelgavnieks vai rīgā ar ko var sarunāt rīt aizlienēt Halogēnos lukturus?  | Offline | | |
tralots | |  Kopš: 12. Mar 2017
No: Rīga
Ziņojumi: 5
Braucu ar: E39 3.0d tomats
| Sveiki. E39 prefaceam negriezhas aircona ventjiks bet aukstu push. Kadas var but sekas braucot ar neejoshu ventjiku ? Paldies | Offline | | |
dzuris | |  Kopš: 01. Feb 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 7627
Braucu ar:
| Pirms gada puse te blava ka neko nevar parkarset, ka realitate hujvinzin. | Offline | | |
wanksta | |  Kopš: 05. Jun 2012
Ziņojumi: 7579
Braucu ar:
| Nu kaut kas aizies pa gaisu no AC sistēmas, vari cerēt ka motortelpā ne salonā | Offline | | |
Jurchixx  | |  Kopš: 19. Apr 2012
No: Rīga
Ziņojumi: 8290
Braucu ar: F32 M Performance, Yamaha R1
|
21 May 2017, 11:57:36 @tralots rakstīja:
Sveiki. E39 prefaceam negriezhas aircona ventjiks bet aukstu push. Kadas var but sekas braucot ar neejoshu ventjiku ? Paldies
Savu laik nobraucu ar neejosu 2 gadi, nekas nenotika aukstu puta lidz bridim, kad bij jasak probkas stavet, tad vairs neputa aukstu | Offline | | |
Kasics | |  Kopš: 19. Feb 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 2528
Braucu ar: kuģi pa bruģi.
|
21 May 2017, 11:57:36 @tralots rakstīja:
Sveiki. E39 prefaceam negriezhas aircona ventjiks bet aukstu push. Kadas var but sekas braucot ar neejoshu ventjiku ? Paldies
Gadus 5 ar tādu nobraucu lietojot kondicionieri- nekas nesalūza un neuzsprāga.
Vienīgi stāvot korķos kondiķis tik labi nedzesēja. | Offline | | |
|
N53series | | Kopš: 10. Apr 2017
Ziņojumi: 2891
Braucu ar:
|
21 May 2017, 11:57:36 @tralots rakstīja:
Sveiki. E39 prefaceam negriezhas aircona ventjiks bet aukstu push. Kadas var but sekas braucot ar neejoshu ventjiku ? Paldies
tas nav tikai aircon ventilators. tas ir papildus ventilators visai dzeseeshanas sisteemai.
vecajaa variantaa - AC iesleedza tikai leenaako aatrumu, divi naakoshie - jau peec t sensora radiatoraa.
jaunaakaas versijaas = PWM vadiiba atkariibaa no radiatora temperatuuras.
moraale - tas elektrovenilators pirmkaart nepiecieshams, lai neuzceptu dzineeju. iesleedzot AC, dzineejam papildus slodze, lielaaka iespeeja to uzcept. | Offline | | |
Mixzzz | |  Kopš: 09. May 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 2917
Braucu ar: e34 un e91 kuuc
|
21 May 2017, 12:52:35 @N53series rakstīja:
21 May 2017, 11:57:36 @tralots rakstīja:
Sveiki. E39 prefaceam negriezhas aircona ventjiks bet aukstu push. Kadas var but sekas braucot ar neejoshu ventjiku ? Paldies
tas nav tikai aircon ventilators. tas ir papildus ventilators visai dzeseeshanas sisteemai.
vecajaa variantaa - AC iesleedza tikai leenaako aatrumu, divi naakoshie - jau peec t sensora radiatoraa.
jaunaakaas versijaas = PWM vadiiba atkariibaa no radiatora temperatuuras.
moraale - tas elektrovenilators pirmkaart nepiecieshams, lai neuzceptu dzineeju. iesleedzot AC, dzineejam papildus slodze, lielaaka iespeeja to uzcept.
Nu viss atkarīgs no tā cik laba ir mufta ventilatoram...Ja tā ir labā stāvoklī/svaiga, tad var arī iztikt bez papildus elektroventilatora pie mūsu apstākļiem, bet nu tas nav iemesls iepist kapeiku un nenopirkt jaunu (lietotu nav jēga ņemt jo ilgi nestrādās) | Offline | | |
N53series | | Kopš: 10. Apr 2017
Ziņojumi: 2891
Braucu ar:
|
21 May 2017, 13:25:10 @Mixzzz rakstīja:
21 May 2017, 12:52:35 @N53series rakstīja:
21 May 2017, 11:57:36 @tralots rakstīja:
Sveiki. E39 prefaceam negriezhas aircona ventjiks bet aukstu push. Kadas var but sekas braucot ar neejoshu ventjiku ? Paldies
tas nav tikai aircon ventilators. tas ir papildus ventilators visai dzeseeshanas sisteemai.
vecajaa variantaa - AC iesleedza tikai leenaako aatrumu, divi naakoshie - jau peec t sensora radiatoraa.
jaunaakaas versijaas = PWM vadiiba atkariibaa no radiatora temperatuuras.
moraale - tas elektrovenilators pirmkaart nepiecieshams, lai neuzceptu dzineeju. iesleedzot AC, dzineejam papildus slodze, lielaaka iespeeja to uzcept.
Nu viss atkarīgs no tā cik laba ir mufta ventilatoram...Ja tā ir labā stāvoklī/svaiga, tad var arī iztikt bez papildus elektroventilatora pie mūsu apstākļiem, bet nu tas nav iemesls iepist kapeiku un nenopirkt jaunu (lietotu nav jēga ņemt jo ilgi nestrādās)
pat nokjileejusi mufta lielos dzineejus +30oC karstumaa, staavot uz vietas, var nespeet nodzeseet. | Offline | | |
tralots | |  Kopš: 12. Mar 2017
No: Rīga
Ziņojumi: 5
Braucu ar: E39 3.0d tomats
| Paldies par atbildem. | Offline | | |
Mixzzz | |  Kopš: 09. May 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 2917
Braucu ar: e34 un e91 kuuc
|
21 May 2017, 13:27:13 @N53series rakstīja:
21 May 2017, 13:25:10 @Mixzzz rakstīja:
21 May 2017, 12:52:35 @N53series rakstīja:
21 May 2017, 11:57:36 @tralots rakstīja:
Sveiki. E39 prefaceam negriezhas aircona ventjiks bet aukstu push. Kadas var but sekas braucot ar neejoshu ventjiku ? Paldies
tas nav tikai aircon ventilators. tas ir papildus ventilators visai dzeseeshanas sisteemai.
vecajaa variantaa - AC iesleedza tikai leenaako aatrumu, divi naakoshie - jau peec t sensora radiatoraa.
jaunaakaas versijaas = PWM vadiiba atkariibaa no radiatora temperatuuras.
moraale - tas elektrovenilators pirmkaart nepiecieshams, lai neuzceptu dzineeju. iesleedzot AC, dzineejam papildus slodze, lielaaka iespeeja to uzcept.
Nu viss atkarīgs no tā cik laba ir mufta ventilatoram...Ja tā ir labā stāvoklī/svaiga, tad var arī iztikt bez papildus elektroventilatora pie mūsu apstākļiem, bet nu tas nav iemesls iepist kapeiku un nenopirkt jaunu (lietotu nav jēga ņemt jo ilgi nestrādās)
pat nokjileejusi mufta lielos dzineejus +30oC karstumaa, staavot uz vietas, var nespeet nodzeseet.
Nu true, es vienk vados pēc 523i varianta, un kā bija korķos. To viņš vēl spēja nodzesēt | Offline | | |
Mikus188 | |  Kopš: 04. May 2008
No: Jelgava
Ziņojumi: 711
Braucu ar: E60 530xD
|
21 May 2017, 13:31:40 @Mixzzz rakstīja:
21 May 2017, 13:27:13 @N53series rakstīja:
21 May 2017, 13:25:10 @Mixzzz rakstīja:
21 May 2017, 12:52:35 @N53series rakstīja:
21 May 2017, 11:57:36 @tralots rakstīja:
Sveiki. E39 prefaceam negriezhas aircona ventjiks bet aukstu push. Kadas var but sekas braucot ar neejoshu ventjiku ? Paldies
tas nav tikai aircon ventilators. tas ir papildus ventilators visai dzeseeshanas sisteemai.
vecajaa variantaa - AC iesleedza tikai leenaako aatrumu, divi naakoshie - jau peec t sensora radiatoraa.
jaunaakaas versijaas = PWM vadiiba atkariibaa no radiatora temperatuuras.
moraale - tas elektrovenilators pirmkaart nepiecieshams, lai neuzceptu dzineeju. iesleedzot AC, dzineejam papildus slodze, lielaaka iespeeja to uzcept.
Nu viss atkarīgs no tā cik laba ir mufta ventilatoram...Ja tā ir labā stāvoklī/svaiga, tad var arī iztikt bez papildus elektroventilatora pie mūsu apstākļiem, bet nu tas nav iemesls iepist kapeiku un nenopirkt jaunu (lietotu nav jēga ņemt jo ilgi nestrādās)
pat nokjileejusi mufta lielos dzineejus +30oC karstumaa, staavot uz vietas, var nespeet nodzeseet.
Nu true, es vienk vados pēc 523i varianta, un kā bija korķos. To viņš vēl spēja nodzesēt
Ar pilnīgi jaunu om mufti , jaunu radiatoru , termostatu, trubām un ūdens sūkni, PAT ziemā tas ventilators slēdzās iekšā un palīdzēja dzesēt dzinēju ! Nav īstā vieta uz ko pievērt acis un iesipt kapeiku ! | Offline | | |
hasans  | |  Kopš: 04. Apr 2004
Ziņojumi: 7699
Braucu ar:
|
Kāds zin kas par style ir šie?
Man uz e39 stāv šādi 18" (platumu nezinu)
Diski vienāda platuma un ir uzmontētas 245/40/18 riepas.
Skatos jaunas riepas, tikai nevaru izdomāt, kādu izmēru likt. Bimmerforumā citi raksta, ka liek 235/40 priekšā (kā to paredz ražotājs) un aizmugurē atstāj 245/40 (ražotājs paredz 235/40)
Ar tādu profilu ir nedaudz par cietu. Ir jēga likt 235/45?
edit: atradu, tie ir e60 diski style 123 8j[ Šo ziņu laboja hasans, 21 May 2017, 17:45:36 ] | Offline | | |
dzuris | |  Kopš: 01. Feb 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 7627
Braucu ar:
| Idealais variants 245/40 prieksa un 255/40 aizmugure.  | Offline | | |
|
Kasics | |  Kopš: 19. Feb 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 2528
Braucu ar: kuģi pa bruģi.
|
21 May 2017, 13:47:17 @Mikus188 rakstīja:
21 May 2017, 13:31:40 @Mixzzz rakstīja:
21 May 2017, 13:27:13 @N53series rakstīja:
21 May 2017, 13:25:10 @Mixzzz rakstīja:
21 May 2017, 12:52:35 @N53series rakstīja:
21 May 2017, 11:57:36 @tralots rakstīja:
Sveiki. E39 prefaceam negriezhas aircona ventjiks bet aukstu push. Kadas var but sekas braucot ar neejoshu ventjiku ? Paldies
tas nav tikai aircon ventilators. tas ir papildus ventilators visai dzeseeshanas sisteemai.
vecajaa variantaa - AC iesleedza tikai leenaako aatrumu, divi naakoshie - jau peec t sensora radiatoraa.
jaunaakaas versijaas = PWM vadiiba atkariibaa no radiatora temperatuuras.
moraale - tas elektrovenilators pirmkaart nepiecieshams, lai neuzceptu dzineeju. iesleedzot AC, dzineejam papildus slodze, lielaaka iespeeja to uzcept.
Nu viss atkarīgs no tā cik laba ir mufta ventilatoram...Ja tā ir labā stāvoklī/svaiga, tad var arī iztikt bez papildus elektroventilatora pie mūsu apstākļiem, bet nu tas nav iemesls iepist kapeiku un nenopirkt jaunu (lietotu nav jēga ņemt jo ilgi nestrādās)
pat nokjileejusi mufta lielos dzineejus +30oC karstumaa, staavot uz vietas, var nespeet nodzeseet.
Nu true, es vienk vados pēc 523i varianta, un kā bija korķos. To viņš vēl spēja nodzesēt
Ar pilnīgi jaunu om mufti , jaunu radiatoru , termostatu, trubām un ūdens sūkni, PAT ziemā tas ventilators slēdzās iekšā un palīdzēja dzesēt dzinēju ! Nav īstā vieta uz ko pievērt acis un iesipt kapeiku !
A nav tā, ka tie elektro ventilātori naca tikai tad ja bij kondicionieris? Vismaz e36tajiem nebij el. vent. ja nebij kondiķis. | Offline | | |
Tick | |  Kopš: 07. Sep 2014
No: Jūrmala
Ziņojumi: 505
Braucu ar: visu ko dod
|
21 May 2017, 20:50:26 @Kasics rakstīja:
21 May 2017, 13:47:17 @Mikus188 rakstīja:
21 May 2017, 13:31:40 @Mixzzz rakstīja:
21 May 2017, 13:27:13 @N53series rakstīja:
21 May 2017, 13:25:10 @Mixzzz rakstīja:
21 May 2017, 12:52:35 @N53series rakstīja:
21 May 2017, 11:57:36 @tralots rakstīja:
Sveiki. E39 prefaceam negriezhas aircona ventjiks bet aukstu push. Kadas var but sekas braucot ar neejoshu ventjiku ? Paldies
tas nav tikai aircon ventilators. tas ir papildus ventilators visai dzeseeshanas sisteemai.
vecajaa variantaa - AC iesleedza tikai leenaako aatrumu, divi naakoshie - jau peec t sensora radiatoraa.
jaunaakaas versijaas = PWM vadiiba atkariibaa no radiatora temperatuuras.
moraale - tas elektrovenilators pirmkaart nepiecieshams, lai neuzceptu dzineeju. iesleedzot AC, dzineejam papildus slodze, lielaaka iespeeja to uzcept.
Nu viss atkarīgs no tā cik laba ir mufta ventilatoram...Ja tā ir labā stāvoklī/svaiga, tad var arī iztikt bez papildus elektroventilatora pie mūsu apstākļiem, bet nu tas nav iemesls iepist kapeiku un nenopirkt jaunu (lietotu nav jēga ņemt jo ilgi nestrādās)
pat nokjileejusi mufta lielos dzineejus +30oC karstumaa, staavot uz vietas, var nespeet nodzeseet.
Nu true, es vienk vados pēc 523i varianta, un kā bija korķos. To viņš vēl spēja nodzesēt
Ar pilnīgi jaunu om mufti , jaunu radiatoru , termostatu, trubām un ūdens sūkni, PAT ziemā tas ventilators slēdzās iekšā un palīdzēja dzesēt dzinēju ! Nav īstā vieta uz ko pievērt acis un iesipt kapeiku !
A nav tā, ka tie elektro ventilātori naca tikai tad ja bij kondicionieris? Vismaz e36tajiem nebij el. vent. ja nebij kondiķis.
e39 vispār ir bez kondiškas?  | Offline | | |
Mixzzz | |  Kopš: 09. May 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 2917
Braucu ar: e34 un e91 kuuc
|
21 May 2017, 20:57:24 @Tick rakstīja:
21 May 2017, 20:50:26 @Kasics rakstīja:
21 May 2017, 13:47:17 @Mikus188 rakstīja:
21 May 2017, 13:31:40 @Mixzzz rakstīja:
21 May 2017, 13:27:13 @N53series rakstīja:
21 May 2017, 13:25:10 @Mixzzz rakstīja:
21 May 2017, 12:52:35 @N53series rakstīja:
21 May 2017, 11:57:36 @tralots rakstīja:
Sveiki. E39 prefaceam negriezhas aircona ventjiks bet aukstu push. Kadas var but sekas braucot ar neejoshu ventjiku ? Paldies
tas nav tikai aircon ventilators. tas ir papildus ventilators visai dzeseeshanas sisteemai.
vecajaa variantaa - AC iesleedza tikai leenaako aatrumu, divi naakoshie - jau peec t sensora radiatoraa.
jaunaakaas versijaas = PWM vadiiba atkariibaa no radiatora temperatuuras.
moraale - tas elektrovenilators pirmkaart nepiecieshams, lai neuzceptu dzineeju. iesleedzot AC, dzineejam papildus slodze, lielaaka iespeeja to uzcept.
Nu viss atkarīgs no tā cik laba ir mufta ventilatoram...Ja tā ir labā stāvoklī/svaiga, tad var arī iztikt bez papildus elektroventilatora pie mūsu apstākļiem, bet nu tas nav iemesls iepist kapeiku un nenopirkt jaunu (lietotu nav jēga ņemt jo ilgi nestrādās)
pat nokjileejusi mufta lielos dzineejus +30oC karstumaa, staavot uz vietas, var nespeet nodzeseet.
Nu true, es vienk vados pēc 523i varianta, un kā bija korķos. To viņš vēl spēja nodzesēt
Ar pilnīgi jaunu om mufti , jaunu radiatoru , termostatu, trubām un ūdens sūkni, PAT ziemā tas ventilators slēdzās iekšā un palīdzēja dzesēt dzinēju ! Nav īstā vieta uz ko pievērt acis un iesipt kapeiku !
A nav tā, ka tie elektro ventilātori naca tikai tad ja bij kondicionieris? Vismaz e36tajiem nebij el. vent. ja nebij kondiķis.
e39 vispār ir bez kondiškas? 
Laikam bija retie variantie bez un ar parasto pečku  | Offline | | |
edzhaans | |  Kopš: 15. Jan 2012
Ziņojumi: 7337
Braucu ar:
|
21 May 2017, 21:57:16 @Mixzzz rakstīja:
Laikam bija retie variantie bez un ar parasto pečku 
Standard equipment on the launch models included dual front and side airbags, pretentioners and load limiters for the front seatbelts,[24] anti-lock brakes, traction control, power steering, and air conditioning.
[ Šo ziņu laboja edzhaans, 21 May 2017, 22:31:34 ] | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, AiwaShuraLLP, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo
|