Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 124 viesi un 7 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 5. sērija » E39 (1995-2003)

Tēma: Viss par E39

AutorsZiņojums
hasans
18. May 2017, 02:16 #30121

Kopš: 04. Apr 2004

Ziņojumi: 7699

Braucu ar:

ABS deveji ir tikai 2!
Offline
jan4ik1987
18. May 2017, 09:21 #30122

Kopš: 26. Sep 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 636

Braucu ar: biturbo sulas paku


17 May 2017, 20:10:55 @Markijs rakstīja:
Nu e39 speci, simts punkti kādam no jums tā ir bijis.
E39 prefeislifts, pa pilsētu braucot spiežot bremzes, sit pa pedāli tipa auto domā, ka slīd, un beigu beigās iedegas abs un asc lampiņa, visi 4 rata devēji vesali, nomainīts abs kompis kas nāk zem bardačoka, joprojām sit p pedāli, bet pēc ilgāka testa Abs un asc lampiņas nedeg, būs mierā tas abs bloks ne bloks kas nāk motortelpā ?




Savam sen atpakaļ atrisināju ar abu jaunu (BOSCH) devēju nomaiņu + vadu aizvilkšanu līdz blokam. ja ir 100% pārliecība, ka abi devēji veseli, tad meklē vainu vados. ABS bloku vienmēr var paspēt samainīt.
p.s vadus pārvilkt ieteica Driver
Offline
RenegadeX
19. May 2017, 21:04 #30123

Kopš: 23. Oct 2015

No: Jelgava

Ziņojumi: 3445

Braucu ar: e39, pc34

Zhopa man. Skates lukturiem dirsā stars.
Ir vēl kāds Jelgavnieks vai rīgā ar ko var sarunāt rīt aizlienēt Halogēnos lukturus?
Offline
tralots
21. May 2017, 11:57 #30124

Kopš: 12. Mar 2017

No: Rīga

Ziņojumi: 5

Braucu ar: E39 3.0d tomats

Sveiki. E39 prefaceam negriezhas aircona ventjiks bet aukstu push. Kadas var but sekas braucot ar neejoshu ventjiku ? Paldies
Offline
dzuris
21. May 2017, 12:14 #30125

Kopš: 01. Feb 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 7627

Braucu ar:

Pirms gada puse te blava ka neko nevar parkarset, ka realitate hujvinzin.
Offline
wanksta
21. May 2017, 12:15 #30126

Kopš: 05. Jun 2012

Ziņojumi: 7579

Braucu ar:

Nu kaut kas aizies pa gaisu no AC sistēmas, vari cerēt ka motortelpā ne salonā
Offline
Jurchixx
21. May 2017, 12:17 #30127

Kopš: 19. Apr 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 8290

Braucu ar: F32 M Performance, Yamaha R1


21 May 2017, 11:57:36 @tralots rakstīja:
Sveiki. E39 prefaceam negriezhas aircona ventjiks bet aukstu push. Kadas var but sekas braucot ar neejoshu ventjiku ? Paldies


Savu laik nobraucu ar neejosu 2 gadi, nekas nenotika aukstu puta lidz bridim, kad bij jasak probkas stavet, tad vairs neputa aukstu
Offline
Kasics
21. May 2017, 12:23 #30128

Kopš: 19. Feb 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 2528

Braucu ar: kuģi pa bruģi.


21 May 2017, 11:57:36 @tralots rakstīja:
Sveiki. E39 prefaceam negriezhas aircona ventjiks bet aukstu push. Kadas var but sekas braucot ar neejoshu ventjiku ? Paldies

Gadus 5 ar tādu nobraucu lietojot kondicionieri- nekas nesalūza un neuzsprāga.
Vienīgi stāvot korķos kondiķis tik labi nedzesēja.
Offline
N53series
21. May 2017, 12:52 #30129

Kopš: 10. Apr 2017

Ziņojumi: 2891

Braucu ar:


21 May 2017, 11:57:36 @tralots rakstīja:
Sveiki. E39 prefaceam negriezhas aircona ventjiks bet aukstu push. Kadas var but sekas braucot ar neejoshu ventjiku ? Paldies


tas nav tikai aircon ventilators. tas ir papildus ventilators visai dzeseeshanas sisteemai.
vecajaa variantaa - AC iesleedza tikai leenaako aatrumu, divi naakoshie - jau peec t sensora radiatoraa.
jaunaakaas versijaas = PWM vadiiba atkariibaa no radiatora temperatuuras.

moraale - tas elektrovenilators pirmkaart nepiecieshams, lai neuzceptu dzineeju. iesleedzot AC, dzineejam papildus slodze, lielaaka iespeeja to uzcept.
Offline
Mixzzz
21. May 2017, 13:25 #30130

Kopš: 09. May 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 2917

Braucu ar: e34 un e91 kuuc


21 May 2017, 12:52:35 @N53series rakstīja:

21 May 2017, 11:57:36 @tralots rakstīja:
Sveiki. E39 prefaceam negriezhas aircona ventjiks bet aukstu push. Kadas var but sekas braucot ar neejoshu ventjiku ? Paldies


tas nav tikai aircon ventilators. tas ir papildus ventilators visai dzeseeshanas sisteemai.
vecajaa variantaa - AC iesleedza tikai leenaako aatrumu, divi naakoshie - jau peec t sensora radiatoraa.
jaunaakaas versijaas = PWM vadiiba atkariibaa no radiatora temperatuuras.

moraale - tas elektrovenilators pirmkaart nepiecieshams, lai neuzceptu dzineeju. iesleedzot AC, dzineejam papildus slodze, lielaaka iespeeja to uzcept.
Nu viss atkarīgs no tā cik laba ir mufta ventilatoram...Ja tā ir labā stāvoklī/svaiga, tad var arī iztikt bez papildus elektroventilatora pie mūsu apstākļiem, bet nu tas nav iemesls iepist kapeiku un nenopirkt jaunu (lietotu nav jēga ņemt jo ilgi nestrādās)
Offline
N53series
21. May 2017, 13:27 #30131

Kopš: 10. Apr 2017

Ziņojumi: 2891

Braucu ar:


21 May 2017, 13:25:10 @Mixzzz rakstīja:

21 May 2017, 12:52:35 @N53series rakstīja:

21 May 2017, 11:57:36 @tralots rakstīja:
Sveiki. E39 prefaceam negriezhas aircona ventjiks bet aukstu push. Kadas var but sekas braucot ar neejoshu ventjiku ? Paldies


tas nav tikai aircon ventilators. tas ir papildus ventilators visai dzeseeshanas sisteemai.
vecajaa variantaa - AC iesleedza tikai leenaako aatrumu, divi naakoshie - jau peec t sensora radiatoraa.
jaunaakaas versijaas = PWM vadiiba atkariibaa no radiatora temperatuuras.

moraale - tas elektrovenilators pirmkaart nepiecieshams, lai neuzceptu dzineeju. iesleedzot AC, dzineejam papildus slodze, lielaaka iespeeja to uzcept.
Nu viss atkarīgs no tā cik laba ir mufta ventilatoram...Ja tā ir labā stāvoklī/svaiga, tad var arī iztikt bez papildus elektroventilatora pie mūsu apstākļiem, bet nu tas nav iemesls iepist kapeiku un nenopirkt jaunu (lietotu nav jēga ņemt jo ilgi nestrādās)


pat nokjileejusi mufta lielos dzineejus +30oC karstumaa, staavot uz vietas, var nespeet nodzeseet.
Offline
tralots
21. May 2017, 13:28 #30132

Kopš: 12. Mar 2017

No: Rīga

Ziņojumi: 5

Braucu ar: E39 3.0d tomats

Paldies par atbildem.
Offline
Mixzzz
21. May 2017, 13:31 #30133

Kopš: 09. May 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 2917

Braucu ar: e34 un e91 kuuc


21 May 2017, 13:27:13 @N53series rakstīja:

21 May 2017, 13:25:10 @Mixzzz rakstīja:

21 May 2017, 12:52:35 @N53series rakstīja:

21 May 2017, 11:57:36 @tralots rakstīja:
Sveiki. E39 prefaceam negriezhas aircona ventjiks bet aukstu push. Kadas var but sekas braucot ar neejoshu ventjiku ? Paldies


tas nav tikai aircon ventilators. tas ir papildus ventilators visai dzeseeshanas sisteemai.
vecajaa variantaa - AC iesleedza tikai leenaako aatrumu, divi naakoshie - jau peec t sensora radiatoraa.
jaunaakaas versijaas = PWM vadiiba atkariibaa no radiatora temperatuuras.

moraale - tas elektrovenilators pirmkaart nepiecieshams, lai neuzceptu dzineeju. iesleedzot AC, dzineejam papildus slodze, lielaaka iespeeja to uzcept.
Nu viss atkarīgs no tā cik laba ir mufta ventilatoram...Ja tā ir labā stāvoklī/svaiga, tad var arī iztikt bez papildus elektroventilatora pie mūsu apstākļiem, bet nu tas nav iemesls iepist kapeiku un nenopirkt jaunu (lietotu nav jēga ņemt jo ilgi nestrādās)


pat nokjileejusi mufta lielos dzineejus +30oC karstumaa, staavot uz vietas, var nespeet nodzeseet.
Nu true, es vienk vados pēc 523i varianta, un kā bija korķos. To viņš vēl spēja nodzesēt
Offline
Mikus188
21. May 2017, 13:47 #30134

Kopš: 04. May 2008

No: Jelgava

Ziņojumi: 711

Braucu ar: E60 530xD


21 May 2017, 13:31:40 @Mixzzz rakstīja:

21 May 2017, 13:27:13 @N53series rakstīja:

21 May 2017, 13:25:10 @Mixzzz rakstīja:

21 May 2017, 12:52:35 @N53series rakstīja:

21 May 2017, 11:57:36 @tralots rakstīja:
Sveiki. E39 prefaceam negriezhas aircona ventjiks bet aukstu push. Kadas var but sekas braucot ar neejoshu ventjiku ? Paldies


tas nav tikai aircon ventilators. tas ir papildus ventilators visai dzeseeshanas sisteemai.
vecajaa variantaa - AC iesleedza tikai leenaako aatrumu, divi naakoshie - jau peec t sensora radiatoraa.
jaunaakaas versijaas = PWM vadiiba atkariibaa no radiatora temperatuuras.

moraale - tas elektrovenilators pirmkaart nepiecieshams, lai neuzceptu dzineeju. iesleedzot AC, dzineejam papildus slodze, lielaaka iespeeja to uzcept.
Nu viss atkarīgs no tā cik laba ir mufta ventilatoram...Ja tā ir labā stāvoklī/svaiga, tad var arī iztikt bez papildus elektroventilatora pie mūsu apstākļiem, bet nu tas nav iemesls iepist kapeiku un nenopirkt jaunu (lietotu nav jēga ņemt jo ilgi nestrādās)


pat nokjileejusi mufta lielos dzineejus +30oC karstumaa, staavot uz vietas, var nespeet nodzeseet.
Nu true, es vienk vados pēc 523i varianta, un kā bija korķos. To viņš vēl spēja nodzesēt
Ar pilnīgi jaunu om mufti , jaunu radiatoru , termostatu, trubām un ūdens sūkni, PAT ziemā tas ventilators slēdzās iekšā un palīdzēja dzesēt dzinēju ! Nav īstā vieta uz ko pievērt acis un iesipt kapeiku !
Offline
hasans
21. May 2017, 17:29 #30135

Kopš: 04. Apr 2004

Ziņojumi: 7699

Braucu ar:


Kāds zin kas par style ir šie?
Man uz e39 stāv šādi 18" (platumu nezinu)
Diski vienāda platuma un ir uzmontētas 245/40/18 riepas.
Skatos jaunas riepas, tikai nevaru izdomāt, kādu izmēru likt. Bimmerforumā citi raksta, ka liek 235/40 priekšā (kā to paredz ražotājs) un aizmugurē atstāj 245/40 (ražotājs paredz 235/40)
Ar tādu profilu ir nedaudz par cietu. Ir jēga likt 235/45?
edit: atradu, tie ir e60 diski style 123 8j

[ Šo ziņu laboja hasans, 21 May 2017, 17:45:36 ]

Offline
dzuris
21. May 2017, 18:28 #30136

Kopš: 01. Feb 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 7627

Braucu ar:

Idealais variants 245/40 prieksa un 255/40 aizmugure.
Offline
Kasics
21. May 2017, 20:50 #30137

Kopš: 19. Feb 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 2528

Braucu ar: kuģi pa bruģi.


21 May 2017, 13:47:17 @Mikus188 rakstīja:

21 May 2017, 13:31:40 @Mixzzz rakstīja:

21 May 2017, 13:27:13 @N53series rakstīja:

21 May 2017, 13:25:10 @Mixzzz rakstīja:

21 May 2017, 12:52:35 @N53series rakstīja:

21 May 2017, 11:57:36 @tralots rakstīja:
Sveiki. E39 prefaceam negriezhas aircona ventjiks bet aukstu push. Kadas var but sekas braucot ar neejoshu ventjiku ? Paldies


tas nav tikai aircon ventilators. tas ir papildus ventilators visai dzeseeshanas sisteemai.
vecajaa variantaa - AC iesleedza tikai leenaako aatrumu, divi naakoshie - jau peec t sensora radiatoraa.
jaunaakaas versijaas = PWM vadiiba atkariibaa no radiatora temperatuuras.

moraale - tas elektrovenilators pirmkaart nepiecieshams, lai neuzceptu dzineeju. iesleedzot AC, dzineejam papildus slodze, lielaaka iespeeja to uzcept.
Nu viss atkarīgs no tā cik laba ir mufta ventilatoram...Ja tā ir labā stāvoklī/svaiga, tad var arī iztikt bez papildus elektroventilatora pie mūsu apstākļiem, bet nu tas nav iemesls iepist kapeiku un nenopirkt jaunu (lietotu nav jēga ņemt jo ilgi nestrādās)


pat nokjileejusi mufta lielos dzineejus +30oC karstumaa, staavot uz vietas, var nespeet nodzeseet.
Nu true, es vienk vados pēc 523i varianta, un kā bija korķos. To viņš vēl spēja nodzesēt
Ar pilnīgi jaunu om mufti , jaunu radiatoru , termostatu, trubām un ūdens sūkni, PAT ziemā tas ventilators slēdzās iekšā un palīdzēja dzesēt dzinēju ! Nav īstā vieta uz ko pievērt acis un iesipt kapeiku !

A nav tā, ka tie elektro ventilātori naca tikai tad ja bij kondicionieris? Vismaz e36tajiem nebij el. vent. ja nebij kondiķis.
Offline
Tick
21. May 2017, 20:57 #30138

Kopš: 07. Sep 2014

No: Jūrmala

Ziņojumi: 505

Braucu ar: visu ko dod


21 May 2017, 20:50:26 @Kasics rakstīja:

21 May 2017, 13:47:17 @Mikus188 rakstīja:

21 May 2017, 13:31:40 @Mixzzz rakstīja:

21 May 2017, 13:27:13 @N53series rakstīja:

21 May 2017, 13:25:10 @Mixzzz rakstīja:

21 May 2017, 12:52:35 @N53series rakstīja:

21 May 2017, 11:57:36 @tralots rakstīja:
Sveiki. E39 prefaceam negriezhas aircona ventjiks bet aukstu push. Kadas var but sekas braucot ar neejoshu ventjiku ? Paldies


tas nav tikai aircon ventilators. tas ir papildus ventilators visai dzeseeshanas sisteemai.
vecajaa variantaa - AC iesleedza tikai leenaako aatrumu, divi naakoshie - jau peec t sensora radiatoraa.
jaunaakaas versijaas = PWM vadiiba atkariibaa no radiatora temperatuuras.

moraale - tas elektrovenilators pirmkaart nepiecieshams, lai neuzceptu dzineeju. iesleedzot AC, dzineejam papildus slodze, lielaaka iespeeja to uzcept.
Nu viss atkarīgs no tā cik laba ir mufta ventilatoram...Ja tā ir labā stāvoklī/svaiga, tad var arī iztikt bez papildus elektroventilatora pie mūsu apstākļiem, bet nu tas nav iemesls iepist kapeiku un nenopirkt jaunu (lietotu nav jēga ņemt jo ilgi nestrādās)


pat nokjileejusi mufta lielos dzineejus +30oC karstumaa, staavot uz vietas, var nespeet nodzeseet.
Nu true, es vienk vados pēc 523i varianta, un kā bija korķos. To viņš vēl spēja nodzesēt
Ar pilnīgi jaunu om mufti , jaunu radiatoru , termostatu, trubām un ūdens sūkni, PAT ziemā tas ventilators slēdzās iekšā un palīdzēja dzesēt dzinēju ! Nav īstā vieta uz ko pievērt acis un iesipt kapeiku !

A nav tā, ka tie elektro ventilātori naca tikai tad ja bij kondicionieris? Vismaz e36tajiem nebij el. vent. ja nebij kondiķis.


e39 vispār ir bez kondiškas?
Offline
Mixzzz
21. May 2017, 21:57 #30139

Kopš: 09. May 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 2917

Braucu ar: e34 un e91 kuuc


21 May 2017, 20:57:24 @Tick rakstīja:

21 May 2017, 20:50:26 @Kasics rakstīja:

21 May 2017, 13:47:17 @Mikus188 rakstīja:

21 May 2017, 13:31:40 @Mixzzz rakstīja:

21 May 2017, 13:27:13 @N53series rakstīja:

21 May 2017, 13:25:10 @Mixzzz rakstīja:

21 May 2017, 12:52:35 @N53series rakstīja:

21 May 2017, 11:57:36 @tralots rakstīja:
Sveiki. E39 prefaceam negriezhas aircona ventjiks bet aukstu push. Kadas var but sekas braucot ar neejoshu ventjiku ? Paldies


tas nav tikai aircon ventilators. tas ir papildus ventilators visai dzeseeshanas sisteemai.
vecajaa variantaa - AC iesleedza tikai leenaako aatrumu, divi naakoshie - jau peec t sensora radiatoraa.
jaunaakaas versijaas = PWM vadiiba atkariibaa no radiatora temperatuuras.

moraale - tas elektrovenilators pirmkaart nepiecieshams, lai neuzceptu dzineeju. iesleedzot AC, dzineejam papildus slodze, lielaaka iespeeja to uzcept.
Nu viss atkarīgs no tā cik laba ir mufta ventilatoram...Ja tā ir labā stāvoklī/svaiga, tad var arī iztikt bez papildus elektroventilatora pie mūsu apstākļiem, bet nu tas nav iemesls iepist kapeiku un nenopirkt jaunu (lietotu nav jēga ņemt jo ilgi nestrādās)


pat nokjileejusi mufta lielos dzineejus +30oC karstumaa, staavot uz vietas, var nespeet nodzeseet.
Nu true, es vienk vados pēc 523i varianta, un kā bija korķos. To viņš vēl spēja nodzesēt
Ar pilnīgi jaunu om mufti , jaunu radiatoru , termostatu, trubām un ūdens sūkni, PAT ziemā tas ventilators slēdzās iekšā un palīdzēja dzesēt dzinēju ! Nav īstā vieta uz ko pievērt acis un iesipt kapeiku !

A nav tā, ka tie elektro ventilātori naca tikai tad ja bij kondicionieris? Vismaz e36tajiem nebij el. vent. ja nebij kondiķis.


e39 vispār ir bez kondiškas?
Laikam bija retie variantie bez un ar parasto pečku
Offline
edzhaans
21. May 2017, 22:31 #30140

Kopš: 15. Jan 2012

Ziņojumi: 7337

Braucu ar:


21 May 2017, 21:57:16 @Mixzzz rakstīja:

Laikam bija retie variantie bez un ar parasto pečku


Standard equipment on the launch models included dual front and side airbags, pretentioners and load limiters for the front seatbelts,[24] anti-lock brakes, traction control, power steering, and air conditioning.

[ Šo ziņu laboja edzhaans, 21 May 2017, 22:31:34 ]

Offline

Moderatori: 968-jk, AV, AiwaShuraLLP, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo