Online

Pašreiz BMWPower skatās 150 viesi un 16 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » BMW tūnings

Tēma: Chiptuning

AutorsZiņojums
smudo
13. Mar 2015, 07:13 #301

Kopš: 18. Jan 2015

Ziņojumi: 3538

Braucu ar: 944T & Cayman & G05 & 330iX


12 Mar 2015, 22:55:43 Kit rakstīja:

12 Mar 2015, 22:42:36 JDS rakstīja:
Cik nm? Pirmais meerijums stockam? S un rs audaariem uz stenda (iilashi rs) ir stilri vairaak zs kaa graamataa
bet vispaar

Tas ir viens un tas pats labakais merijums, sanaca 490KW un 854NM, stock jabut 560 un 680


Vai tiek 490 Kw ir uz riteņiem? Ja tā, tad reālais jaudas pieaugums varētu būt atuveni 30% (pieņemot, ka transmisijā zūd tiaki ap kādiem 60 zs) un to, ka stock cipari dzīvē parasti ir nedaudz virs oficiālajiem.
Offline
CP17
13. Mar 2015, 08:08 #302

Kopš: 17. Dec 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 17

Braucu ar:


12 Mar 2015, 22:55:43 Kit rakstīja:

12 Mar 2015, 22:42:36 JDS rakstīja:
Cik nm? Pirmais meerijums stockam? S un rs audaariem uz stenda (iilashi rs) ir stilri vairaak zs kaa graamataa
bet vispaar

Tas ir viens un tas pats labakais merijums, sanaca 490KW un 854NM, stock jabut 560 un 680

Pareizi laikam būtu -
sanāca 490KW(658zs) un 854NM, stock jābūt 417KW(560zs) un 680NM.

P.s. tagad to M5 competition edition no 160 var paņemt?
Offline
Kaross
13. Mar 2015, 09:35 #303

Kopš: 21. Oct 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 4333

Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2


12 Mar 2015, 22:08:22 Kit rakstīja:
Un cik es zinu, tas ir pirmais cipots F10 M5 Latvija, jo kad meklejam cilveku, kurs var to izdarit, vis atteica, jo nevareja. Atsaucas tikai viens cilveks, un vins ari pirmo reizi cipoja tiesi M5, bet viss sanaca loti labi


Divaini, gan kam Tu jautāji.
Es jau kādu laiciņu to varu izdarīt.
Kad runa gāja par Audi S8, es arī teicu, ka nav problēmu viņu sačipot, bet mani Tu ignorēji.
Neiešu jau cilvēkam uzbāzties un PM visu laiku sūtīt.

-----------------
Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
www.kaross-chip.lv
www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
Offline
Kaross
13. Mar 2015, 09:38 #304

Kopš: 21. Oct 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 4333

Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2


13 Mar 2015, 09:00:27 adolfs rakstīja:
cerams, driiz nebuus punjki un asaras

[IMG]http://blog.caranddriver.com/wp-content/uploads...odThrow.jpg[IMG]


Kapēc lai būtu?
Stenda uzrādītais cipars ir pilnīgi normāls jaudas pieaugums šiem dzinējiem.

-----------------
Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
www.kaross-chip.lv
www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
Offline
Jonix
13. Mar 2015, 09:56 #305

Kopš: 02. May 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 614

Braucu ar: 43 68 69 70 74 75 6E 69 6E 65 72


13 Mar 2015, 09:35:55 Kaross rakstīja:

12 Mar 2015, 22:08:22 Kit rakstīja:
Un cik es zinu, tas ir pirmais cipots F10 M5 Latvija, jo kad meklejam cilveku, kurs var to izdarit, vis atteica, jo nevareja. Atsaucas tikai viens cilveks, un vins ari pirmo reizi cipoja tiesi M5, bet viss sanaca loti labi


Divaini, gan kam Tu jautāji.
Es jau kādu laiciņu to varu izdarīt.
Kad runa gāja par Audi S8, es arī teicu, ka nav problēmu viņu sačipot, bet mani Tu ignorēji.
Neiešu jau cilvēkam uzbāzties un PM visu laiku sūtīt.
Man viņš jautāja par S8, kad zvanīja biju treniņā un nevarēju pierakstīt, sarunājām, ka pārzvanīs vēlāk. Tā arī neatzvanīja

-----------------
www.Remap.lv Chiptuning
www.dpf-serviss.lv
----------------
• Jaudas palielināšana - individuāls regulējums katram, arī projektauto
• AdBlue, EGR, Flaps
• DPF serviss
• Immo off
---------------
(+371) 2-9861-891
Offline
Kit
13. Mar 2015, 09:58 #306

Kopš: 07. Mar 2007

Ziņojumi: 409

Braucu ar:


13 Mar 2015, 07:13:41 smudo rakstīja:

12 Mar 2015, 22:55:43 Kit rakstīja:

12 Mar 2015, 22:42:36 JDS rakstīja:
Cik nm? Pirmais meerijums stockam? S un rs audaariem uz stenda (iilashi rs) ir stilri vairaak zs kaa graamataa
bet vispaar

Tas ir viens un tas pats labakais merijums, sanaca 490KW un 854NM, stock jabut 560 un 680


Vai tiek 490 Kw ir uz riteņiem? Ja tā, tad reālais jaudas pieaugums varētu būt atuveni 30% (pieņemot, ka transmisijā zūd tiaki ap kādiem 60 zs) un to, ka stock cipari dzīvē parasti ir nedaudz virs oficiālajiem.

Spararata
Offline
sn
13. Mar 2015, 10:00 #307

Kopš: 24. Jul 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 1879578

Braucu ar: nekrāsotu BMW :(


12 Mar 2015, 22:14:19 marihuans rakstīja:
kurš tas bija?

lietotājs PowerBMW

-----------------
Nemāki braukt? Parādi to citiem - nopērc volvo!
Offline
Kit
13. Mar 2015, 10:02 #308

Kopš: 07. Mar 2007

Ziņojumi: 409

Braucu ar:



Pareizi laikam būtu -
sanāca 490KW(658zs) un 854NM, stock jābūt 417KW(560zs) un 680NM.

P.s. tagad to M5 competition edition no 160 var paņemt?

Ja nemt HP nevis BHP, tad sanak 666HP un 854NM )))
Vel nesanaca ar pabraukt, vajag siltaku laiku, jo tagad šlifujet pat 3-4 roba
Offline
Kit
13. Mar 2015, 10:02 #309

Kopš: 07. Mar 2007

Ziņojumi: 409

Braucu ar:


13 Mar 2015, 09:00:27 adolfs rakstīja:
cerams, driiz nebuus punjki un asaras
[/IMG]

Cerams
Offline
Kit
13. Mar 2015, 11:04 #310

Kopš: 07. Mar 2007

Ziņojumi: 409

Braucu ar:


13 Mar 2015, 09:35:55 Kaross rakstīja:
Divaini, gan kam Tu jautāji.
Es jau kādu laiciņu to varu izdarīt.
Kad runa gāja par Audi S8, es arī teicu, ka nav problēmu viņu sačipot, bet mani Tu ignorēji.
Neiešu jau cilvēkam uzbāzties un PM visu laiku sūtīt.

Un kur tas M5 F10 kuru tu uztaisiji? Tu tacu visu perc pie Sergeja no Baltkrievijas, un vins netaisa kartes prieks M5
Offline
Kaross
13. Mar 2015, 12:24 #311

Kopš: 21. Oct 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 4333

Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2

Es atvainojos, bet ko Tu tur murgo?
Kāds vēl Sergejs no Baltkrievijas? Kurš idiots ko tādu tev ir pastāstījis?
M5 F10 es vēl neesmu taisījis, bet drīzumā viens no Krievijas taisās ierasties. Tad jau skatīsimies, kas sanāks.

-----------------
Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
www.kaross-chip.lv
www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
Offline
Kit
13. Mar 2015, 16:21 #312

Kopš: 07. Mar 2007

Ziņojumi: 409

Braucu ar:


13 Mar 2015, 12:24:21 Kaross rakstīja:
Es atvainojos, bet ko Tu tur murgo?
Kāds vēl Sergejs no Baltkrievijas? Kurš idiots ko tādu tev ir pastāstījis?
M5 F10 es vēl neesmu taisījis, bet drīzumā viens no Krievijas taisās ierasties. Tad jau skatīsimies, kas sanāks.

Tantes runa
Pastasti, cik pieagums, cik aiznem laika, un cik maksa
Offline
Kaross
13. Mar 2015, 18:19 #313

Kopš: 21. Oct 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 4333

Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2

Droši tai tantei vari pateikt, ka viņš ir mudaks.
Tas, ka kaut kāds nelabvēlis izplata melus, neko nepierāda. Visus nestandarta auto vai uz stenda regulēju es pats un par to var lieliski pārliecināties mani klienti... Tā ka neizplati melus.

Tev jau viņš ir nočipots. Ko vēl vēlies no manis? Stage 2 būs dārgs pasākums. Un tādiem "projektiem" garantiju neviens nedod.

Parastam čipam kā jau minēju pāris lapas atpakaļ + 120HP un 160-170Nm.

-----------------
Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
www.kaross-chip.lv
www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
Offline
Zibis
18. Mar 2015, 22:28 #314

Kopš: 10. Jan 2015

Ziņojumi: 26

Braucu ar:


13 Mar 2015, 16:21:05 Kit rakstīja:

13 Mar 2015, 12:24:21 Kaross rakstīja:
Es atvainojos, bet ko Tu tur murgo?
Kāds vēl Sergejs no Baltkrievijas? Kurš idiots ko tādu tev ir pastāstījis?
M5 F10 es vēl neesmu taisījis, bet drīzumā viens no Krievijas taisās ierasties. Tad jau skatīsimies, kas sanāks.

Tantes runa
Pastasti, cik pieagums, cik aiznem laika, un cik maksa
Tantes pareizi runa. Kaross jau no laika gala citu darbus uzdod pa savejiem. CIpo masinas 15miusu laika kad normali to darbu dara stundas tris.
Vel jo projam gaidu atbildi otra ciposanas topika par savu sapi, bet dzekam pohuj tik turpina nakamaja topika. Malacis
Offline
Kaross
18. Mar 2015, 22:46 #315

Kopš: 21. Oct 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 4333

Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2

Uz stulbiem komentāriem no kreisiem profiliem cenšos neatbildēt. Līmenis kā 8 klašu izglītībai.

-----------------
Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
www.kaross-chip.lv
www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
Offline
Zibis
18. Mar 2015, 22:57 #316

Kopš: 10. Jan 2015

Ziņojumi: 26

Braucu ar:

Pats sevi pasldinat par labako maki. Iedirst komentaros jau tu ari maki. Tikai tad ka jarisina savi faili sakas citas runas.

Drizak sagaidisu kamer pucei aste ziedes nevis to ka atrisinasi to ko savariji vai kaut vai normalu atbildi uzrakstisi.
Offline
AF
18. Mar 2015, 23:33 #317

Kopš: 06. Nov 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 4157

Braucu ar: stūri rokās!


18 Mar 2015, 22:28:36 Zibis rakstīja:

13 Mar 2015, 16:21:05 Kit rakstīja:

13 Mar 2015, 12:24:21 Kaross rakstīja:
Es atvainojos, bet ko Tu tur murgo?
Kāds vēl Sergejs no Baltkrievijas? Kurš idiots ko tādu tev ir pastāstījis?
M5 F10 es vēl neesmu taisījis, bet drīzumā viens no Krievijas taisās ierasties. Tad jau skatīsimies, kas sanāks.

Tantes runa
Pastasti, cik pieagums, cik aiznem laika, un cik maksa
Tantes pareizi runa. Kaross jau no laika gala citu darbus uzdod pa savejiem. CIpo masinas 15miusu laika kad normali to darbu dara stundas tris.
Vel jo projam gaidu atbildi otra ciposanas topika par savu sapi, bet dzekam pohuj tik turpina nakamaja topika. Malacis
man dažus auto karos ir čipojis pāris stundu laikā un katru, braukājot un testējot, nerunājot par manu 330d projektu uz kura Kaross ir jau iztērējis viarākas stundas, un te ir vēl daudzi poweristi, kas manus vārdus apliecinās un pierādīs, takā diezgan lēts tavs melnais PR

[ Šo ziņu laboja AF, 18 Mar 2015, 23:33:26 ]

Offline
funkyasshit
18. Mar 2015, 23:45 #318

Kopš: 13. Aug 2014

Ziņojumi: 3480

Braucu ar: E46 330i

Es vienmēr esmu domājis, kas notiek ar tāda e39/e46 3.0D motoru pēc chip. Kas ar ķēdēm, divmasnieku un pārējo notiek? Ja rēķinās, ka visiem 500tkm ir tāfelē.
Offline
JDS
18. Mar 2015, 23:47 #319

Kopš: 18. Mar 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 10705

Braucu ar: 3, 5, TS, YP


18 Mar 2015, 23:45:15 funkyasshit rakstīja:
Es vienmēr esmu domājis, kas notiek ar tāda e39/e46 3.0D motoru pēc chip. Kas ar ķēdēm, divmasnieku un pārējo notiek? Ja rēķinās, ka visiem 500tkm ir tāfelē.

A ja nav 500tk?
Offline
funkyasshit
18. Mar 2015, 23:53 #320

Kopš: 13. Aug 2014

Ziņojumi: 3480

Braucu ar: E46 330i

Biju domājis kā minimumu 500tkm.
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo