Online

Pašreiz BMWPower skatās 168 viesi un 3 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 5. sērija » E39 (1995-2003)

Tēma: Viss par E39

AutorsZiņojums
Mahars
21. Apr 2017, 20:15 #29661

Kopš: 16. May 2010

No: Tukums

Ziņojumi: 443

Braucu ar: BMW530


21 Apr 2017, 20:03:47 @hasans rakstīja:
Aizmugurējā asī parādījās tā stulbā čīkstoņa. Neatceros, kas tur īsti bija jāsasmērē, lai nečīkstētu. Atceros, sen atpakaļ to problēmu novērsu ar ATF eļļu
ja čīkst kā vecs dīvāns tad ar medicīnisko spriciti peldošajā buksē pilnikā iepotē.man jau otro gadu necikst.
Offline
hasans
21. Apr 2017, 20:21 #29662

Kopš: 04. Apr 2004

Ziņojumi: 7699

Braucu ar:

Offline
dzuris
21. Apr 2017, 20:26 #29663

Kopš: 01. Feb 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 7627

Braucu ar:


21 Apr 2017, 20:21:10 @hasans rakstīja:



Pfff, pilniku nemakat piepacelt ka jadur caurumi?
Offline
Kasics
21. Apr 2017, 21:03 #29664

Kopš: 19. Feb 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 2528

Braucu ar: kuģi pa bruģi.


21 Apr 2017, 11:50:47 @RmaxLV rakstīja:
visa visuma reali viss visums jau ir zajebal. gribas kadu laiku neko neguldit un tikai gazt bet viss ir pret mani es pedejo 2 gada laika sev drebes pat neesmu pircis par moci sapņoju bet tas sapnis ari jau izgaist. reali visa nauda, kas itka iekrajas aiziet tur kur negribetos un ta pat visu laiku kaut kas cits sapisas tagad viens amis jau pizdets. liku nesen jaunus kybe G a shoreiz kipa butu oe sach japanjem bet nezinu vai saduushoshos :c

Tas nekad nebeigsies, un kad beizdot tomēr būs viss nomainīts, tad atkal būs jāmaina bremžu diski, kluči, vai kaut kas hadenei. Un sāksies viss no gala
Bet vismaz kaifs braukt kad nekas negrab un viss strādā.
Offline
Ridlihs
21. Apr 2017, 21:12 #29665

Kopš: 19. Feb 2011

No: Daugavpils

Ziņojumi: 4667

Braucu ar: gandrīz geļiku


21 Apr 2017, 15:32:10 @RSAWorkshop rakstīja:

21 Apr 2017, 13:53:58 @RmaxLV rakstīja:

21 Apr 2017, 13:29:27 @dzuris rakstīja:

21 Apr 2017, 10:00:59 @RmaxLV rakstīja:

21 Apr 2017, 09:04:38 @dzuris rakstīja:

21 Apr 2017, 08:13:19 @Ridlihs rakstīja:
Zinu viņu pat zinu kas ieteica. Kāda patstava?


Tev 2 labas, man viena slikta un nu jau Rmax pie sliktajiem

kapec tu doma ka man slikta pieredze? neko aliktu isti nevaru pateikt, cilveks maina to, kas sapists un hidroblokaa jau neredz acim redzami kas un kaa, kad salikts kopa izbraucot tikai var aaprast.Ja man atteiktu hidrobloku mainit tad es te lietu zhulti ka slikti, bet taa bez problemam un nav jau karba janjem nost viwnigi nepatik ka jau 3šo dienu tur


Laba servisa un jebkura pakalpojuma prieksnosacijums ir tads ka nav jaatgriezas un jamekle garantiju

nu tad laikam ir jabrauc pie RSAWorkshop un pa 3 k jaliek ieksha jaunas detaljas. hz es nevareju atļauties tadu piķi izmest jau 930 nolokot bija neparak patikama sajuta bet nu tas tapec ka pirms neilga laika sprauslas atrestaureju suukni, tehnisko un nodokli samaksaju un jaunas ziemenes nopirku. tapec bija tads bljed suka zajebal taa jau centos atrast bolje menji normalu karbinieku.. bainu pie viktora vai vitalija bija varianta braukt so izbele man nebija liela. a lietotu es neatradu pa paria dienam.marihuans neko neatbildeja neko, maxistam nebija un taa kaa bija atlikti 750 eur ķipa "mocim" piemetu atlikušo nospļavos un atdevu restauret. Jus te daži tik gudri

P.S pieņemsim tev atdzitu kaarbu ar defektu" pirmos 5 km iet zbiss, tad sasuuc skaidas no kartera filtra un failsafe. tu izjauc kaarbu, atrodi no kurienes skaidas samaini sadilushos frikcionus, salnjikus, izmazga visu atsod hidrotransformatoru raap,apskaties ar aci hidrobloku kas kaa, viss liekas normali. kaa var zinat vai kaut kas ar to hidrobloku nav kartiba? nu es neaizstavu viņu, tikai pats loğiski spriežu. tam jau man liekas taa garantija ari ir domata. tiki cik dIrdeju piemeram Vitalijs no vittrans negrib partaisit jau kaut kas nav un taa pat ari recro ceesiis. kuram meistaram iati gribas otrreiz list iekšā? bet šim plus ka par saviem vardiem atbild
Nebūtu tur 3k, GM PARASTI, ar standarta defektiem 1000-1500eur robežās nostājas, ja nav ilgi jāta un nav mēģināts ar dažādiem brīnumlīdzekļiem ''saremontēt'' un nav pirms tam jau kāds ''remontējis''


saliekot tiešām visu ko var jaunu, rupji rēķinot ar eļļu kopā +- 1000. ar vienu poweristu rēķinājām vakar. BET , kā jau viņš minēja, es arī piekrītu, ka LV 100% neviens nesaliek tur visu jaunu ko var. ar visu darbu arī savāktos tie 1500 tādā gadījumā.
Offline
Ridlihs
21. Apr 2017, 21:28 #29666

Kopš: 19. Feb 2011

No: Daugavpils

Ziņojumi: 4667

Braucu ar: gandrīz geļiku

bez eļļas gandrīz 900 eiro bija. nu jā ar eļļu un filtru sanāk labs cipars
Offline
Ruudis
21. Apr 2017, 21:30 #29667

Kopš: 19. Feb 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 2115

Braucu ar: Pienpak

Novērsta solārija tecēšana no dzinēja un nomainìts gaisa filtrs un salona filtri.
Auto stīgā, var gāzt bez bēdu

P.S. Vēl palicis nomainit labās puses slieksni
Offline
RSAWorkshop
21. Apr 2017, 21:34 #29668

Kopš: 13. Dec 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 7477

Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31


21 Apr 2017, 21:12:46 @Ridlihs rakstīja:

21 Apr 2017, 15:32:10 @RSAWorkshop rakstīja:

21 Apr 2017, 13:53:58 @RmaxLV rakstīja:

21 Apr 2017, 13:29:27 @dzuris rakstīja:

21 Apr 2017, 10:00:59 @RmaxLV rakstīja:

21 Apr 2017, 09:04:38 @dzuris rakstīja:

21 Apr 2017, 08:13:19 @Ridlihs rakstīja:
Zinu viņu pat zinu kas ieteica. Kāda patstava?


Tev 2 labas, man viena slikta un nu jau Rmax pie sliktajiem

kapec tu doma ka man slikta pieredze? neko aliktu isti nevaru pateikt, cilveks maina to, kas sapists un hidroblokaa jau neredz acim redzami kas un kaa, kad salikts kopa izbraucot tikai var aaprast.Ja man atteiktu hidrobloku mainit tad es te lietu zhulti ka slikti, bet taa bez problemam un nav jau karba janjem nost viwnigi nepatik ka jau 3šo dienu tur


Laba servisa un jebkura pakalpojuma prieksnosacijums ir tads ka nav jaatgriezas un jamekle garantiju

nu tad laikam ir jabrauc pie RSAWorkshop un pa 3 k jaliek ieksha jaunas detaljas. hz es nevareju atļauties tadu piķi izmest jau 930 nolokot bija neparak patikama sajuta bet nu tas tapec ka pirms neilga laika sprauslas atrestaureju suukni, tehnisko un nodokli samaksaju un jaunas ziemenes nopirku. tapec bija tads bljed suka zajebal taa jau centos atrast bolje menji normalu karbinieku.. bainu pie viktora vai vitalija bija varianta braukt so izbele man nebija liela. a lietotu es neatradu pa paria dienam.marihuans neko neatbildeja neko, maxistam nebija un taa kaa bija atlikti 750 eur ķipa "mocim" piemetu atlikušo nospļavos un atdevu restauret. Jus te daži tik gudri

P.S pieņemsim tev atdzitu kaarbu ar defektu" pirmos 5 km iet zbiss, tad sasuuc skaidas no kartera filtra un failsafe. tu izjauc kaarbu, atrodi no kurienes skaidas samaini sadilushos frikcionus, salnjikus, izmazga visu atsod hidrotransformatoru raap,apskaties ar aci hidrobloku kas kaa, viss liekas normali. kaa var zinat vai kaut kas ar to hidrobloku nav kartiba? nu es neaizstavu viņu, tikai pats loğiski spriežu. tam jau man liekas taa garantija ari ir domata. tiki cik dIrdeju piemeram Vitalijs no vittrans negrib partaisit jau kaut kas nav un taa pat ari recro ceesiis. kuram meistaram iati gribas otrreiz list iekšā? bet šim plus ka par saviem vardiem atbild
Nebūtu tur 3k, GM PARASTI, ar standarta defektiem 1000-1500eur robežās nostājas, ja nav ilgi jāta un nav mēģināts ar dažādiem brīnumlīdzekļiem ''saremontēt'' un nav pirms tam jau kāds ''remontējis''


saliekot tiešām visu ko var jaunu, rupji rēķinot ar eļļu kopā +- 1000. ar vienu poweristu rēķinājām vakar. BET , kā jau viņš minēja, es arī piekrītu, ka LV 100% neviens nesaliek tur visu jaunu ko var. ar visu darbu arī savāktos tie 1500 tādā gadījumā.
Nevis nesaliek visu jaunu, bet klients nevar atļauties salikt visu jaunu

-----------------
RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993
Offline
rekeds
21. Apr 2017, 21:35 #29669

Kopš: 02. Sep 2015

No: Rīga

Ziņojumi: 2992

Braucu ar: škodiaku

@Ruudis, stasti sikak, nepaliec par pencinistu

sodien pamaniju blakus loga 3 svikas, jaizjauc, vai kakas, vai kkas ne ta saverpies.

sodien ar grabuzi iemetu ellas, filtrus. paprovesu ieliet ne mobol, sezot dileri, tirgotaji runaja, ka 10w40 vajagot liet

[ Šo ziņu laboja rekeds, 21 Apr 2017, 21:47:42 ]

Offline
Ridlihs
21. Apr 2017, 21:40 #29670

Kopš: 19. Feb 2011

No: Daugavpils

Ziņojumi: 4667

Braucu ar: gandrīz geļiku


21 Apr 2017, 21:34:33 @RSAWorkshop rakstīja:

21 Apr 2017, 21:12:46 @Ridlihs rakstīja:

21 Apr 2017, 15:32:10 @RSAWorkshop rakstīja:

21 Apr 2017, 13:53:58 @RmaxLV rakstīja:

21 Apr 2017, 13:29:27 @dzuris rakstīja:

21 Apr 2017, 10:00:59 @RmaxLV rakstīja:

21 Apr 2017, 09:04:38 @dzuris rakstīja:

21 Apr 2017, 08:13:19 @Ridlihs rakstīja:
Zinu viņu pat zinu kas ieteica. Kāda patstava?


Tev 2 labas, man viena slikta un nu jau Rmax pie sliktajiem

kapec tu doma ka man slikta pieredze? neko aliktu isti nevaru pateikt, cilveks maina to, kas sapists un hidroblokaa jau neredz acim redzami kas un kaa, kad salikts kopa izbraucot tikai var aaprast.Ja man atteiktu hidrobloku mainit tad es te lietu zhulti ka slikti, bet taa bez problemam un nav jau karba janjem nost viwnigi nepatik ka jau 3šo dienu tur


Laba servisa un jebkura pakalpojuma prieksnosacijums ir tads ka nav jaatgriezas un jamekle garantiju

nu tad laikam ir jabrauc pie RSAWorkshop un pa 3 k jaliek ieksha jaunas detaljas. hz es nevareju atļauties tadu piķi izmest jau 930 nolokot bija neparak patikama sajuta bet nu tas tapec ka pirms neilga laika sprauslas atrestaureju suukni, tehnisko un nodokli samaksaju un jaunas ziemenes nopirku. tapec bija tads bljed suka zajebal taa jau centos atrast bolje menji normalu karbinieku.. bainu pie viktora vai vitalija bija varianta braukt so izbele man nebija liela. a lietotu es neatradu pa paria dienam.marihuans neko neatbildeja neko, maxistam nebija un taa kaa bija atlikti 750 eur ķipa "mocim" piemetu atlikušo nospļavos un atdevu restauret. Jus te daži tik gudri

P.S pieņemsim tev atdzitu kaarbu ar defektu" pirmos 5 km iet zbiss, tad sasuuc skaidas no kartera filtra un failsafe. tu izjauc kaarbu, atrodi no kurienes skaidas samaini sadilushos frikcionus, salnjikus, izmazga visu atsod hidrotransformatoru raap,apskaties ar aci hidrobloku kas kaa, viss liekas normali. kaa var zinat vai kaut kas ar to hidrobloku nav kartiba? nu es neaizstavu viņu, tikai pats loğiski spriežu. tam jau man liekas taa garantija ari ir domata. tiki cik dIrdeju piemeram Vitalijs no vittrans negrib partaisit jau kaut kas nav un taa pat ari recro ceesiis. kuram meistaram iati gribas otrreiz list iekšā? bet šim plus ka par saviem vardiem atbild
Nebūtu tur 3k, GM PARASTI, ar standarta defektiem 1000-1500eur robežās nostājas, ja nav ilgi jāta un nav mēģināts ar dažādiem brīnumlīdzekļiem ''saremontēt'' un nav pirms tam jau kāds ''remontējis''


saliekot tiešām visu ko var jaunu, rupji rēķinot ar eļļu kopā +- 1000. ar vienu poweristu rēķinājām vakar. BET , kā jau viņš minēja, es arī piekrītu, ka LV 100% neviens nesaliek tur visu jaunu ko var. ar visu darbu arī savāktos tie 1500 tādā gadījumā.
Nevis nesaliek visu jaunu, bet klients nevar atļauties salikt visu jaunu


pat ja pateiktu, ka davai liec visu un labāko neticētu, ka tā būtu izdarīts, ja vien nestāvētu klāt un nebūtu visu uzsūtijis pats. sadarītu standartā kā visi kārbinieki.
Offline
RSAWorkshop
21. Apr 2017, 22:02 #29671

Kopš: 13. Dec 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 7477

Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31

Visi appiš?

-----------------
RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993
Offline
Ruudis
21. Apr 2017, 22:03 #29672

Kopš: 19. Feb 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 2115

Braucu ar: Pienpak


21 Apr 2017, 21:35:55 @rekeds rakstīja:
@Ruudis, stasti sikak, nepaliec par pencinistu

sodien pamaniju blakus loga 3 svikas, jaizjauc, vai kakas, vai kkas ne ta saverpies.

sodien ar grabuzi iemetu ellas, filtrus. paprovesu ieliet ne mobol, sezot dileri, tirgotaji runaja, ka 10w40 vajagot liet

Pienākošā trubiņa pie sūkņa aiz vecuma piiz...ts.
Pārējais viss stīgā, tikai jābrauc
Vizuāli viss ok, tehniski pagaidām arī
P.P.S. vajag back bampri sakrāsot
Offline
RSAWorkshop
21. Apr 2017, 22:12 #29673

Kopš: 13. Dec 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 7477

Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31


21 Apr 2017, 22:03:51 @Ruudis rakstīja:

21 Apr 2017, 21:35:55 @rekeds rakstīja:
@Ruudis, stasti sikak, nepaliec par pencinistu

sodien pamaniju blakus loga 3 svikas, jaizjauc, vai kakas, vai kkas ne ta saverpies.

sodien ar grabuzi iemetu ellas, filtrus. paprovesu ieliet ne mobol, sezot dileri, tirgotaji runaja, ka 10w40 vajagot liet

Pienākošā trubiņa pie sūkņa aiz vecuma piiz...ts.
Pārējais viss stīgā, tikai jābrauc
Vizuāli viss ok, tehniski pagaidām arī
P.P.S. vajag back bampri sakrāsot

Tā viņas dara, šad tad var tikt cauri ar nogriešanu īsāk

-----------------
RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993
Offline
marex25
21. Apr 2017, 22:51 #29674

Kopš: 22. Feb 2010

Ziņojumi: 180

Braucu ar: e39 3.0d

Sveiki vīri.
Ir tā, ka "rūsiņš" dara savus sliktos darbus un ir jāmaina durvis e39 sedanam, sakiet vai no angļa der durvis bez salona abšuvuma? Jeb der tikai eiropietis???
Offline
RS7
21. Apr 2017, 23:50 #29675

Kopš: 20. Mar 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 9319

Braucu ar: dīzeļ Teslu

der
Offline
Ridlihs
22. Apr 2017, 08:53 #29676

Kopš: 19. Feb 2011

No: Daugavpils

Ziņojumi: 4667

Braucu ar: gandrīz geļiku


21 Apr 2017, 22:02:15 @RSAWorkshop rakstīja:
Visi appiš?


Ja domā pats kaut mazliet līdzi un saprot kaut ko + neved pie pohuj kā, tad appišanas iespēju būtiski samazina. Ja atver gūgli un ved uz pirmo servi ko tur izmet, piemēram Rusbema, Spermalat un kārbas gadījumā Recro=Priekuļu Tehnikums , tad sekas ir tādas kādas nu tās ir + vismaz puse gadījumu nemaz autoīpašnieki neuzzin vai nesaprot , ka appisti. nesen bija iz dzīves piemērs saistībā ar audi centru, psc vnk. mošk Tu tiešām esi extra izņēmums no tiem kuri intensīvi drukā forumos un paralēli tiešām māk ko arī dzīvē sadarīt (džura atsauksme neskaitās, viņs runā visur un par visu ) , bet mana pieredze te ar vienu veiksminieku degvielas licēju sen atpakaļ rāda pretēju ko+nesen runāju ar poweristu vienu, kurš arī neko glaimojošu par to lpg guru neteica. Viens + gan tam visam bija, nekad mūžā vairs neapsvēršu domu likt kādam savam auto to vēzi virsū.
Offline
zardoss
22. Apr 2017, 09:14 #29677

Kopš: 22. Nov 2008

No: Jēkabpils

Ziņojumi: 407

Braucu ar: E-34 M50B25


21 Apr 2017, 22:51:36 @marex25 rakstīja:
Sveiki vīri.
Ir tā, ka "rūsiņš" dara savus sliktos darbus un ir jāmaina durvis e39 sedanam, sakiet vai no angļa der durvis bez salona abšuvuma? Jeb der tikai eiropietis???


tik spoguljus nenjem no anglja
Offline
zardoss
22. Apr 2017, 09:28 #29678

Kopš: 22. Nov 2008

No: Jēkabpils

Ziņojumi: 407

Braucu ar: E-34 M50B25

laabriit, intereses peec, es jau kaa sen nesaprotu kas labaaks dizels vai benziins gaaze, te bmwpoweraa vienu briidi vieni suudzaas vienu briidi otri kaads negrib pagudreeties? savaadaak veelos nomainiit otro drotu pret ko citu bet nu shobriid esu apstaajies pret variantu 50 pret 50 un nevaru nosveerties vai diesel vai gaaze
Offline
RS7
22. Apr 2017, 09:45 #29679

Kopš: 20. Mar 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 9319

Braucu ar: dīzeļ Teslu

Viss atkarīgs - cik gadā nobrauc km, izvēlētā auto "slimībām", un tā stāvokli pēc ntajiem saimniekiem.
Nav tāda zelta vidus ceļa, izņemot 535 protams
Offline
Ridlihs
22. Apr 2017, 09:49 #29680

Kopš: 19. Feb 2011

No: Daugavpils

Ziņojumi: 4667

Braucu ar: gandrīz geļiku

@zardoss

Tu nopietni?

3.0d - tērē maz, iet lopā.
4.4 - iet lopā, bet zupa garšo, ja nevar pieliet un taisies likt virsū to veiksminieku gemoroju, tad labāk 3.0d pārējos variantus nav vērts skatīt.

p.s.
ja tā ļerkata ir vnk dirsas pārvietojamais tad var protams arī visus pārējos edišn- tds, 2.5, 2.8 utt.

[ Šo ziņu laboja Ridlihs, 22 Apr 2017, 09:50:38 ]

Offline

Moderatori: 968-jk, AV, AiwaShuraLLP, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo