Online
Pašreiz BMWPower skatās 41 viesi un 7 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Jautājumi celtniekiem
Autors | Ziņojums |
mareksb | 27. Jul 2010, 17:39 |
#2901
|
|  Kopš: 10. May 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 15296
Braucu ar: ar itaļu mini ferari
|
Kādēļ nevar lietot ūdeni jonu katlu sistēmā ?? atjautības uzdevums!!
nu var ari ar udeni bet ir savi nosacijumi tam un vai tas buss pareizak nezinu bet nu labak noteikti ne reku buss viens no piemeriem 
Elektrodu (jonu) katla darbam nepieciešams, lai šķidrumam būtu nepieciešamā īpatpretestība (īpatvadītspēja).
īpatpretestībai (īpatvadītspējai) jābūt robežās 2950 - 3150 omu uz cm (320 - 340 Simens/cm) pie temperatūras
20°C. Palaižot sistēmu nepieciešams izmantot nesasalstošo siltumnesēju
kurš neaizsalst līdz - 25°C un ir ar nepieciešamo īpatpretestību (īpatvadītspēju). Izmantojot darbam parasto ūdeni, to
nepieciešams sagatavot. Ūdens sagatavošana veicama ar strāvas mērījumu uz fāzes pie ūdens temperatūras 15 - 20°C. Ja strāva atšķiras
no rekomendētās, pievieno destilēto ūdeni vai parasto sāli 5 gramus (1 tējkarote) uz 100 litriem (atkarībā no strāvas mērījuma rezultātiem).
Šī procedūra ir aprakstīta katla pasē.
Elektriskais elektrodu (jonu) katls - tā ir apkures sistēmas daļa. Droša, ilgstoša, bezavāriju katla darba nodrošinājumam apkures
sistēmai ir jāatbilst rekomendētām katla pasē prasībām sistēmai - tai jābūt: atvērta tipa, divcauruļu ar augšējo iepildi, cauruļu diametrs turp
un atpakaļgaitā 32 - 40 mm, padeves statņa augstums ne mazāk kā 2 m, šķidruma daudzums sistēmā ne vairāk kā 12 litri uz 1 kW katla
jaudas. kautka ta 
[ Šo ziņu laboja mareksb, 27 Jul 2010, 17:40:57 ] | Offline | | |
Elksnis | 27. Jul 2010, 17:59 |
#2902
|
|  Kopš: 18. Mar 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 1583
Braucu ar:
|
27 Jul 2010, 15:11:53 lowera rakstīja:
Vai kāds var dalīties pieredzē, ko darīt, ja plēves griestos ir caurums, nu jau apmēram 20cm garumā. iegriezts ar asu priekšmetu, tas lēnām iet tālāk. vai vispār ir iespējams k.kā sataisīt vai vismaz apstādināt, lai tālāk neiet?
līmlente uz brīdi palīdzēja, bet tāpat iet tālāk. 
 | Offline | | |
PolePosition | 27. Jul 2010, 21:30 |
#2903
|
|  Kopš: 03. Feb 2007
Ziņojumi: 392
Braucu ar:
|
27 Jul 2010, 17:39:56 mareksb rakstīja:
Kādēļ nevar lietot ūdeni jonu katlu sistēmā ?? atjautības uzdevums!!
nu var ari ar udeni bet ir savi nosacijumi tam un vai tas buss pareizak nezinu bet nu labak noteikti ne reku buss viens no piemeriem 
Elektrodu (jonu) katla darbam nepieciešams, lai šķidrumam būtu nepieciešamā īpatpretestība (īpatvadītspēja).
īpatpretestībai (īpatvadītspējai) jābūt robežās 2950 - 3150 omu uz cm (320 - 340 Simens/cm) pie temperatūras
20°C. Palaižot sistēmu nepieciešams izmantot nesasalstošo siltumnesēju
kurš neaizsalst līdz - 25°C un ir ar nepieciešamo īpatpretestību (īpatvadītspēju). Izmantojot darbam parasto ūdeni, to
nepieciešams sagatavot. Ūdens sagatavošana veicama ar strāvas mērījumu uz fāzes pie ūdens temperatūras 15 - 20°C. Ja strāva atšķiras
no rekomendētās, pievieno destilēto ūdeni vai parasto sāli 5 gramus (1 tējkarote) uz 100 litriem (atkarībā no strāvas mērījuma rezultātiem).
Šī procedūra ir aprakstīta katla pasē.
Elektriskais elektrodu (jonu) katls - tā ir apkures sistēmas daļa. Droša, ilgstoša, bezavāriju katla darba nodrošinājumam apkures
sistēmai ir jāatbilst rekomendētām katla pasē prasībām sistēmai - tai jābūt: atvērta tipa, divcauruļu ar augšējo iepildi, cauruļu diametrs turp
un atpakaļgaitā 32 - 40 mm, padeves statņa augstums ne mazāk kā 2 m, šķidruma daudzums sistēmā ne vairāk kā 12 litri uz 1 kW katla
jaudas. kautka ta 
Cik saprotu tad jonu katls ir tas pats zemuudens "žilešu" tipa sildītājs , to šķidrumu vajag lai tās "žiletes" nesakustu , nesadegtu , un tas ko vinni tur staasta ka atkarībā no siltumnesēja koncentrācijas varot pieregulēt katla darbības efektivitāti, nu neticu , nu nevar no 1kw dabuut vairāk par 1kw.!!!! | Offline | | |
mareksb | 27. Jul 2010, 21:36 |
#2904
|
|  Kopš: 10. May 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 15296
Braucu ar: ar itaļu mini ferari
|
27 Jul 2010, 21:30:10 PolePosition rakstīja:
27 Jul 2010, 17:39:56 mareksb rakstīja:
Kādēļ nevar lietot ūdeni jonu katlu sistēmā ?? atjautības uzdevums!!
nu var ari ar udeni bet ir savi nosacijumi tam un vai tas buss pareizak nezinu bet nu labak noteikti ne reku buss viens no piemeriem 
Elektrodu (jonu) katla darbam nepieciešams, lai šķidrumam būtu nepieciešamā īpatpretestība (īpatvadītspēja).
īpatpretestībai (īpatvadītspējai) jābūt robežās 2950 - 3150 omu uz cm (320 - 340 Simens/cm) pie temperatūras
20°C. Palaižot sistēmu nepieciešams izmantot nesasalstošo siltumnesēju
kurš neaizsalst līdz - 25°C un ir ar nepieciešamo īpatpretestību (īpatvadītspēju). Izmantojot darbam parasto ūdeni, to
nepieciešams sagatavot. Ūdens sagatavošana veicama ar strāvas mērījumu uz fāzes pie ūdens temperatūras 15 - 20°C. Ja strāva atšķiras
no rekomendētās, pievieno destilēto ūdeni vai parasto sāli 5 gramus (1 tējkarote) uz 100 litriem (atkarībā no strāvas mērījuma rezultātiem).
Šī procedūra ir aprakstīta katla pasē.
Elektriskais elektrodu (jonu) katls - tā ir apkures sistēmas daļa. Droša, ilgstoša, bezavāriju katla darba nodrošinājumam apkures
sistēmai ir jāatbilst rekomendētām katla pasē prasībām sistēmai - tai jābūt: atvērta tipa, divcauruļu ar augšējo iepildi, cauruļu diametrs turp
un atpakaļgaitā 32 - 40 mm, padeves statņa augstums ne mazāk kā 2 m, šķidruma daudzums sistēmā ne vairāk kā 12 litri uz 1 kW katla
jaudas. kautka ta 
Cik saprotu tad jonu katls ir tas pats zemuudens "žilešu" tipa sildītājs , to šķidrumu vajag lai tās "žiletes" nesakustu , nesadegtu , un tas ko vinni tur staasta ka atkarībā no siltumnesēja koncentrācijas varot pieregulēt katla darbības efektivitāti, nu neticu , nu nevar no 1kw dabuut vairāk par 1kw.!!!!
nu tik gudrs es neesmu man vini ari nepatik tapat ka siltumsukni bet tie man vel vairak nepatik zinu to ka ar to skidrumu vinsh strada efektivak un labak tas ir parbaudits 
ja ir intrese tad var neta parakties bet tikai krievos jo tur ta informacija ir vairak ticama neka te + cik var but vispar ticama no razotaja un pardeveja puses  | Offline | | |
PolePosition | 27. Jul 2010, 21:42 |
#2905
|
|  Kopš: 03. Feb 2007
Ziņojumi: 392
Braucu ar:
|
27 Jul 2010, 21:36:49 mareksb rakstīja:
27 Jul 2010, 21:30:10 PolePosition rakstīja:
27 Jul 2010, 17:39:56 mareksb rakstīja:
Kādēļ nevar lietot ūdeni jonu katlu sistēmā ?? atjautības uzdevums!!
nu var ari ar udeni bet ir savi nosacijumi tam un vai tas buss pareizak nezinu bet nu labak noteikti ne reku buss viens no piemeriem 
Elektrodu (jonu) katla darbam nepieciešams, lai šķidrumam būtu nepieciešamā īpatpretestība (īpatvadītspēja).
īpatpretestībai (īpatvadītspējai) jābūt robežās 2950 - 3150 omu uz cm (320 - 340 Simens/cm) pie temperatūras
20°C. Palaižot sistēmu nepieciešams izmantot nesasalstošo siltumnesēju
kurš neaizsalst līdz - 25°C un ir ar nepieciešamo īpatpretestību (īpatvadītspēju). Izmantojot darbam parasto ūdeni, to
nepieciešams sagatavot. Ūdens sagatavošana veicama ar strāvas mērījumu uz fāzes pie ūdens temperatūras 15 - 20°C. Ja strāva atšķiras
no rekomendētās, pievieno destilēto ūdeni vai parasto sāli 5 gramus (1 tējkarote) uz 100 litriem (atkarībā no strāvas mērījuma rezultātiem).
Šī procedūra ir aprakstīta katla pasē.
Elektriskais elektrodu (jonu) katls - tā ir apkures sistēmas daļa. Droša, ilgstoša, bezavāriju katla darba nodrošinājumam apkures
sistēmai ir jāatbilst rekomendētām katla pasē prasībām sistēmai - tai jābūt: atvērta tipa, divcauruļu ar augšējo iepildi, cauruļu diametrs turp
un atpakaļgaitā 32 - 40 mm, padeves statņa augstums ne mazāk kā 2 m, šķidruma daudzums sistēmā ne vairāk kā 12 litri uz 1 kW katla
jaudas. kautka ta 
Cik saprotu tad jonu katls ir tas pats zemuudens "žilešu" tipa sildītājs , to šķidrumu vajag lai tās "žiletes" nesakustu , nesadegtu , un tas ko vinni tur staasta ka atkarībā no siltumnesēja koncentrācijas varot pieregulēt katla darbības efektivitāti, nu neticu , nu nevar no 1kw dabuut vairāk par 1kw.!!!!
nu tik gudrs es neesmu man vini ari nepatik tapat ka siltumsukni bet tie man vel vairak nepatik zinu to ka ar to skidrumu vinsh strada efektivak un labak tas ir parbaudits 
ja ir intrese tad var neta parakties bet tikai krievos jo tur ta informacija ir vairak ticama neka te + cik var but vispar ticama no razotaja un pardeveja puses 
Tā atšķirība starp elektrisko tenu katlu un jonu katlu ir kaados 0,02 % .Ja jonu katla elktrības pārvēršana siltumenerģijā ir 100% tad tenu katlā 98% kaut , kas pazūd pāšā tenā , jo metāls Tens vēl tiek sildīts . kaut kaa taa. Tākā tas nosaukums Jonu maldina cilveeku par naakošās paaudzes sildiekārtu | Offline | | |
mareksb | 27. Jul 2010, 21:46 |
#2906
|
|  Kopš: 10. May 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 15296
Braucu ar: ar itaļu mini ferari
|
Tā atšķirība starp elektrisko tenu katlu un jonu katlu ir kaados 0,02 % .Ja jonu katla elktrības pārvēršana siltumenerģijā ir 100% tad tenu katlā 98% kaut , kas pazūd pāšā tenā , jo metāls Tens vēl tiek sildīts . kaut kaa taa. Tākā tas nosaukums Jonu maldina cilveeku par naakošās paaudzes sildiekārtu
nu man jau ari ta liekas bet tas nau iestastams klientam kam vajaga jonu katlu jo tas esot krutaks  | Offline | | |
viesulis | 27. Jul 2010, 22:08 |
#2907
|
|  Kopš: 04. Mar 2007
Ziņojumi: 16796
Braucu ar: Volvo un Volvo
| ar jonu katlu viss ir labī, tikai dargī  | Offline | | |
mareksb | 27. Jul 2010, 22:22 |
#2908
|
|  Kopš: 10. May 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 15296
Braucu ar: ar itaļu mini ferari
|
27 Jul 2010, 22:08:55 viesulis rakstīja:
ar jonu katlu viss ir labī, tikai dargī 
potencialais marketinga upuris 
kaut gan tu mums esi daleji laikam zinatnieks  | Offline | | |
|
viesulis | 27. Jul 2010, 22:25 |
#2909
|
|  Kopš: 04. Mar 2007
Ziņojumi: 16796
Braucu ar: Volvo un Volvo
| jā, upuris 
tobrīd informācijas nebija nekādas par šo apkures veidu. makaronus jau sprauda pārākos. vismaz viss ir smuki, tīri un klusi  | Offline | | |
viesulis | 27. Jul 2010, 22:27 |
#2910
|
|  Kopš: 04. Mar 2007
Ziņojumi: 16796
Braucu ar: Volvo un Volvo
|
27 Jul 2010, 22:22:13 mareksb rakstīja:
kaut gan tu mums esi daleji laikam zinatnieks 
jā, organiskajā ķīmijā 7, neorganiskajā 3  | Offline | | |
mareksb | 27. Jul 2010, 22:30 |
#2911
|
|  Kopš: 10. May 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 15296
Braucu ar: ar itaļu mini ferari
|
27 Jul 2010, 22:25:52 viesulis rakstīja:
jā, upuris 
tobrīd informācijas nebija nekādas par šo apkures veidu. makaronus jau sprauda pārākos. vismaz viss ir smuki, tīri un klusi 
nu tad istasti cik vinsh isti ed latvijas latus menesi teiksim pie videjas temperaturas ara -16 gradi un kadu platibu vinsh tev kurina + vai ir siltas gridas  | Offline | | |
mareksb | 27. Jul 2010, 22:32 |
#2912
|
|  Kopš: 10. May 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 15296
Braucu ar: ar itaļu mini ferari
|
27 Jul 2010, 22:27:21 viesulis rakstīja:
27 Jul 2010, 22:22:13 mareksb rakstīja:
kaut gan tu mums esi daleji laikam zinatnieks 
jā, organiskajā ķīmijā 7, neorganiskajā 3 
tad cik tur patiesibas ir taja katla par tiem joniem  | Offline | | |
walder | 27. Jul 2010, 22:39 |
#2913
|
|  Kopš: 18. Apr 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 8647
Braucu ar: 7 seat MPV
| Man arī interesē tā jonu katla metiens 
Kāda māja un cik vidēji ziemā viņš tev ēd naudiņas un vai siltais ūdens tev aŗi ar to brīnumu tiek sildīts  | Offline | | |
mareksb | 27. Jul 2010, 22:42 |
#2914
|
|  Kopš: 10. May 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 15296
Braucu ar: ar itaļu mini ferari
|
27 Jul 2010, 22:39:08 walder rakstīja:
Man arī interesē tā jonu katla metiens 
Kāda māja un cik vidēji ziemā viņš tev ēd naudiņas un vai siltais ūdens tev aŗi ar to brīnumu tiek sildīts 
nu tie klienti kuri nebij atrunajami no jonu katla kluva atkal par klientiem uz cieta kurinama katla liksanu ka pamat katlu vienigi ko vini teica ka vini ir sapratushi savu kludu un negrib sponsoret latvenergo arbuzus  | Offline | | |
mareksb | 27. Jul 2010, 22:43 |
#2915
|
|  Kopš: 10. May 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 15296
Braucu ar: ar itaļu mini ferari
| viesuli dod aprekinus  [ Šo ziņu laboja mareksb, 27 Jul 2010, 22:44:22 ] | Offline | | |
viesulis | 27. Jul 2010, 22:45 |
#2916
|
|  Kopš: 04. Mar 2007
Ziņojumi: 16796
Braucu ar: Volvo un Volvo
| par joniem es neko nezinu. kombinētais boileris. oktobrī, kad apkures sezona sākas ir aptuveni 30ls, nov. 70ls, dec-feb 200ls par mēnesi. 90kvm, silto grīdu nav.
uzstādīšana ar visu- radiatori, boileri utt 3k ls | Offline | | |
|
mareksb | 27. Jul 2010, 22:48 |
#2917
|
|  Kopš: 10. May 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 15296
Braucu ar: ar itaļu mini ferari
|
27 Jul 2010, 22:45:55 viesulis rakstīja:
par joniem es neko nezinu. kombinētais boileris. oktobrī, kad apkures sezona sākas ir aptuveni 30ls, nov. 70ls, dec-feb 200ls par mēnesi. 90kvm, silto grīdu nav.
uzstādīšana ar visu- radiatori, boileri utt 3k ls
200ls menesi tik daudz pat es nebiju gaidijis
nu apkuri ta ari maksa apmeram +/- privatmajai  | Offline | | |
viesulis | 27. Jul 2010, 22:55 |
#2918
|
|  Kopš: 04. Mar 2007
Ziņojumi: 16796
Braucu ar: Volvo un Volvo
|
27 Jul 2010, 22:48:50 mareksb rakstīja:
27 Jul 2010, 22:45:55 viesulis rakstīja:
par joniem es neko nezinu. kombinētais boileris. oktobrī, kad apkures sezona sākas ir aptuveni 30ls, nov. 70ls, dec-feb 200ls par mēnesi. 90kvm, silto grīdu nav.
uzstādīšana ar visu- radiatori, boileri utt 3k ls
200ls menesi tik daudz pat es nebiju gaidijis
nu apkuri ta ari maksa apmeram +/- privatmajai 
ar tādu puslīdz lielu ciparu arī rēķinājāmies.
negribējās malkas apkuri, uz ielas nav gāzes vada, siltumsūknis dārgs un sarežģīts- šo iemeslu dēļ arī tika paņemts esošais variants. | Offline | | |
mareksb | 27. Jul 2010, 23:04 |
#2919
|
|  Kopš: 10. May 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 15296
Braucu ar: ar itaļu mini ferari
|
27 Jul 2010, 22:55:54 viesulis rakstīja:
27 Jul 2010, 22:48:50 mareksb rakstīja:
27 Jul 2010, 22:45:55 viesulis rakstīja:
par joniem es neko nezinu. kombinētais boileris. oktobrī, kad apkures sezona sākas ir aptuveni 30ls, nov. 70ls, dec-feb 200ls par mēnesi. 90kvm, silto grīdu nav.
uzstādīšana ar visu- radiatori, boileri utt 3k ls
200ls menesi tik daudz pat es nebiju gaidijis
nu apkuri ta ari maksa apmeram +/- privatmajai 
ar tādu puslīdz lielu ciparu arī rēķinājāmies.
negribējās malkas apkuri, uz ielas nav gāzes vada, siltumsūknis dārgs un sarežģīts- šo iemeslu dēļ arī tika paņemts esošais variants.
nu ja izdoma tomer ieekonomet un uzlikt malkas katlu bet sito atstat ka slinko katlu tad bet nu 200ls tas ir  [ Šo ziņu laboja mareksb, 27 Jul 2010, 23:05:39 ] | Offline | | |
viesulis | 27. Jul 2010, 23:10 |
#2920
|
|  Kopš: 04. Mar 2007
Ziņojumi: 16796
Braucu ar: Volvo un Volvo
| marek, ja malka, tad man vēl skurstenis jamūrē 
200ls ir tie ar kuriem pagaidām var tos 3mēn sadzīvot, ja tarifi kāps augstāk, tad skatīšos ko tālāk, bet izreklamējis sevi esi  | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, AiwaShuraLLP, BigArchi, Czars, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo
|