Online

Pašreiz BMWPower skatās 41 viesi un 7 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tērzētava

Tēma: Jautājumi celtniekiem

AutorsZiņojums
mareksb
27. Jul 2010, 17:39 #2901

Kopš: 10. May 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 15296

Braucu ar: ar itaļu mini ferari




Kādēļ nevar lietot ūdeni jonu katlu sistēmā ?? atjautības uzdevums!!


nu var ari ar udeni bet ir savi nosacijumi tam un vai tas buss pareizak nezinu bet nu labak noteikti ne reku buss viens no piemeriem

Elektrodu (jonu) katla darbam nepieciešams, lai šķidrumam būtu nepieciešamā īpatpretestība (īpatvadītspēja).
īpatpretestībai (īpatvadītspējai) jābūt robežās 2950 - 3150 omu uz cm (320 - 340 Simens/cm) pie temperatūras
20°C. Palaižot sistēmu nepieciešams izmantot nesasalstošo siltumnesēju
kurš neaizsalst līdz - 25°C un ir ar nepieciešamo īpatpretestību (īpatvadītspēju). Izmantojot darbam parasto ūdeni, to
nepieciešams sagatavot. Ūdens sagatavošana veicama ar strāvas mērījumu uz fāzes pie ūdens temperatūras 15 - 20°C. Ja strāva atšķiras
no rekomendētās, pievieno destilēto ūdeni vai parasto sāli 5 gramus (1 tējkarote) uz 100 litriem (atkarībā no strāvas mērījuma rezultātiem).
Šī procedūra ir aprakstīta katla pasē.
Elektriskais elektrodu (jonu) katls - tā ir apkures sistēmas daļa. Droša, ilgstoša, bezavāriju katla darba nodrošinājumam apkures
sistēmai ir jāatbilst rekomendētām katla pasē prasībām sistēmai - tai jābūt: atvērta tipa, divcauruļu ar augšējo iepildi, cauruļu diametrs turp
un atpakaļgaitā 32 - 40 mm, padeves statņa augstums ne mazāk kā 2 m, šķidruma daudzums sistēmā ne vairāk kā 12 litri uz 1 kW katla
jaudas. kautka ta

[ Šo ziņu laboja mareksb, 27 Jul 2010, 17:40:57 ]

Offline
Elksnis
27. Jul 2010, 17:59 #2902

Kopš: 18. Mar 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 1583

Braucu ar:


27 Jul 2010, 15:11:53 lowera rakstīja:
Vai kāds var dalīties pieredzē, ko darīt, ja plēves griestos ir caurums, nu jau apmēram 20cm garumā. iegriezts ar asu priekšmetu, tas lēnām iet tālāk. vai vispār ir iespējams k.kā sataisīt vai vismaz apstādināt, lai tālāk neiet?

līmlente uz brīdi palīdzēja, bet tāpat iet tālāk.






Offline
PolePosition
27. Jul 2010, 21:30 #2903

Kopš: 03. Feb 2007

Ziņojumi: 392

Braucu ar:


27 Jul 2010, 17:39:56 mareksb rakstīja:



Kādēļ nevar lietot ūdeni jonu katlu sistēmā ?? atjautības uzdevums!!


nu var ari ar udeni bet ir savi nosacijumi tam un vai tas buss pareizak nezinu bet nu labak noteikti ne reku buss viens no piemeriem

Elektrodu (jonu) katla darbam nepieciešams, lai šķidrumam būtu nepieciešamā īpatpretestība (īpatvadītspēja).
īpatpretestībai (īpatvadītspējai) jābūt robežās 2950 - 3150 omu uz cm (320 - 340 Simens/cm) pie temperatūras
20°C. Palaižot sistēmu nepieciešams izmantot nesasalstošo siltumnesēju
kurš neaizsalst līdz - 25°C un ir ar nepieciešamo īpatpretestību (īpatvadītspēju). Izmantojot darbam parasto ūdeni, to
nepieciešams sagatavot. Ūdens sagatavošana veicama ar strāvas mērījumu uz fāzes pie ūdens temperatūras 15 - 20°C. Ja strāva atšķiras
no rekomendētās, pievieno destilēto ūdeni vai parasto sāli 5 gramus (1 tējkarote) uz 100 litriem (atkarībā no strāvas mērījuma rezultātiem).
Šī procedūra ir aprakstīta katla pasē.
Elektriskais elektrodu (jonu) katls - tā ir apkures sistēmas daļa. Droša, ilgstoša, bezavāriju katla darba nodrošinājumam apkures
sistēmai ir jāatbilst rekomendētām katla pasē prasībām sistēmai - tai jābūt: atvērta tipa, divcauruļu ar augšējo iepildi, cauruļu diametrs turp
un atpakaļgaitā 32 - 40 mm, padeves statņa augstums ne mazāk kā 2 m, šķidruma daudzums sistēmā ne vairāk kā 12 litri uz 1 kW katla
jaudas. kautka ta



Cik saprotu tad jonu katls ir tas pats zemuudens "žilešu" tipa sildītājs , to šķidrumu vajag lai tās "žiletes" nesakustu , nesadegtu , un tas ko vinni tur staasta ka atkarībā no siltumnesēja koncentrācijas varot pieregulēt katla darbības efektivitāti, nu neticu , nu nevar no 1kw dabuut vairāk par 1kw.!!!!
Offline
mareksb
27. Jul 2010, 21:36 #2904

Kopš: 10. May 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 15296

Braucu ar: ar itaļu mini ferari


27 Jul 2010, 21:30:10 PolePosition rakstīja:

27 Jul 2010, 17:39:56 mareksb rakstīja:



Kādēļ nevar lietot ūdeni jonu katlu sistēmā ?? atjautības uzdevums!!


nu var ari ar udeni bet ir savi nosacijumi tam un vai tas buss pareizak nezinu bet nu labak noteikti ne reku buss viens no piemeriem

Elektrodu (jonu) katla darbam nepieciešams, lai šķidrumam būtu nepieciešamā īpatpretestība (īpatvadītspēja).
īpatpretestībai (īpatvadītspējai) jābūt robežās 2950 - 3150 omu uz cm (320 - 340 Simens/cm) pie temperatūras
20°C. Palaižot sistēmu nepieciešams izmantot nesasalstošo siltumnesēju
kurš neaizsalst līdz - 25°C un ir ar nepieciešamo īpatpretestību (īpatvadītspēju). Izmantojot darbam parasto ūdeni, to
nepieciešams sagatavot. Ūdens sagatavošana veicama ar strāvas mērījumu uz fāzes pie ūdens temperatūras 15 - 20°C. Ja strāva atšķiras
no rekomendētās, pievieno destilēto ūdeni vai parasto sāli 5 gramus (1 tējkarote) uz 100 litriem (atkarībā no strāvas mērījuma rezultātiem).
Šī procedūra ir aprakstīta katla pasē.
Elektriskais elektrodu (jonu) katls - tā ir apkures sistēmas daļa. Droša, ilgstoša, bezavāriju katla darba nodrošinājumam apkures
sistēmai ir jāatbilst rekomendētām katla pasē prasībām sistēmai - tai jābūt: atvērta tipa, divcauruļu ar augšējo iepildi, cauruļu diametrs turp
un atpakaļgaitā 32 - 40 mm, padeves statņa augstums ne mazāk kā 2 m, šķidruma daudzums sistēmā ne vairāk kā 12 litri uz 1 kW katla
jaudas. kautka ta



Cik saprotu tad jonu katls ir tas pats zemuudens "žilešu" tipa sildītājs , to šķidrumu vajag lai tās "žiletes" nesakustu , nesadegtu , un tas ko vinni tur staasta ka atkarībā no siltumnesēja koncentrācijas varot pieregulēt katla darbības efektivitāti, nu neticu , nu nevar no 1kw dabuut vairāk par 1kw.!!!!
nu tik gudrs es neesmu man vini ari nepatik tapat ka siltumsukni bet tie man vel vairak nepatik zinu to ka ar to skidrumu vinsh strada efektivak un labak tas ir parbaudits
ja ir intrese tad var neta parakties bet tikai krievos jo tur ta informacija ir vairak ticama neka te + cik var but vispar ticama no razotaja un pardeveja puses
Offline
PolePosition
27. Jul 2010, 21:42 #2905

Kopš: 03. Feb 2007

Ziņojumi: 392

Braucu ar:


27 Jul 2010, 21:36:49 mareksb rakstīja:

27 Jul 2010, 21:30:10 PolePosition rakstīja:

27 Jul 2010, 17:39:56 mareksb rakstīja:



Kādēļ nevar lietot ūdeni jonu katlu sistēmā ?? atjautības uzdevums!!


nu var ari ar udeni bet ir savi nosacijumi tam un vai tas buss pareizak nezinu bet nu labak noteikti ne reku buss viens no piemeriem

Elektrodu (jonu) katla darbam nepieciešams, lai šķidrumam būtu nepieciešamā īpatpretestība (īpatvadītspēja).
īpatpretestībai (īpatvadītspējai) jābūt robežās 2950 - 3150 omu uz cm (320 - 340 Simens/cm) pie temperatūras
20°C. Palaižot sistēmu nepieciešams izmantot nesasalstošo siltumnesēju
kurš neaizsalst līdz - 25°C un ir ar nepieciešamo īpatpretestību (īpatvadītspēju). Izmantojot darbam parasto ūdeni, to
nepieciešams sagatavot. Ūdens sagatavošana veicama ar strāvas mērījumu uz fāzes pie ūdens temperatūras 15 - 20°C. Ja strāva atšķiras
no rekomendētās, pievieno destilēto ūdeni vai parasto sāli 5 gramus (1 tējkarote) uz 100 litriem (atkarībā no strāvas mērījuma rezultātiem).
Šī procedūra ir aprakstīta katla pasē.
Elektriskais elektrodu (jonu) katls - tā ir apkures sistēmas daļa. Droša, ilgstoša, bezavāriju katla darba nodrošinājumam apkures
sistēmai ir jāatbilst rekomendētām katla pasē prasībām sistēmai - tai jābūt: atvērta tipa, divcauruļu ar augšējo iepildi, cauruļu diametrs turp
un atpakaļgaitā 32 - 40 mm, padeves statņa augstums ne mazāk kā 2 m, šķidruma daudzums sistēmā ne vairāk kā 12 litri uz 1 kW katla
jaudas. kautka ta



Cik saprotu tad jonu katls ir tas pats zemuudens "žilešu" tipa sildītājs , to šķidrumu vajag lai tās "žiletes" nesakustu , nesadegtu , un tas ko vinni tur staasta ka atkarībā no siltumnesēja koncentrācijas varot pieregulēt katla darbības efektivitāti, nu neticu , nu nevar no 1kw dabuut vairāk par 1kw.!!!!
nu tik gudrs es neesmu man vini ari nepatik tapat ka siltumsukni bet tie man vel vairak nepatik zinu to ka ar to skidrumu vinsh strada efektivak un labak tas ir parbaudits
ja ir intrese tad var neta parakties bet tikai krievos jo tur ta informacija ir vairak ticama neka te + cik var but vispar ticama no razotaja un pardeveja puses


Tā atšķirība starp elektrisko tenu katlu un jonu katlu ir kaados 0,02 % .Ja jonu katla elktrības pārvēršana siltumenerģijā ir 100% tad tenu katlā 98% kaut , kas pazūd pāšā tenā , jo metāls Tens vēl tiek sildīts . kaut kaa taa. Tākā tas nosaukums Jonu maldina cilveeku par naakošās paaudzes sildiekārtu
Offline
mareksb
27. Jul 2010, 21:46 #2906

Kopš: 10. May 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 15296

Braucu ar: ar itaļu mini ferari




Tā atšķirība starp elektrisko tenu katlu un jonu katlu ir kaados 0,02 % .Ja jonu katla elktrības pārvēršana siltumenerģijā ir 100% tad tenu katlā 98% kaut , kas pazūd pāšā tenā , jo metāls Tens vēl tiek sildīts . kaut kaa taa. Tākā tas nosaukums Jonu maldina cilveeku par naakošās paaudzes sildiekārtu


nu man jau ari ta liekas bet tas nau iestastams klientam kam vajaga jonu katlu jo tas esot krutaks
Offline
viesulis
27. Jul 2010, 22:08 #2907

Kopš: 04. Mar 2007

Ziņojumi: 16796

Braucu ar: Volvo un Volvo

ar jonu katlu viss ir labī, tikai dargī
Offline
mareksb
27. Jul 2010, 22:22 #2908

Kopš: 10. May 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 15296

Braucu ar: ar itaļu mini ferari


27 Jul 2010, 22:08:55 viesulis rakstīja:
ar jonu katlu viss ir labī, tikai dargī
potencialais marketinga upuris
kaut gan tu mums esi daleji laikam zinatnieks
Offline
viesulis
27. Jul 2010, 22:25 #2909

Kopš: 04. Mar 2007

Ziņojumi: 16796

Braucu ar: Volvo un Volvo

jā, upuris
tobrīd informācijas nebija nekādas par šo apkures veidu. makaronus jau sprauda pārākos. vismaz viss ir smuki, tīri un klusi
Offline
viesulis
27. Jul 2010, 22:27 #2910

Kopš: 04. Mar 2007

Ziņojumi: 16796

Braucu ar: Volvo un Volvo


27 Jul 2010, 22:22:13 mareksb rakstīja:

kaut gan tu mums esi daleji laikam zinatnieks

jā, organiskajā ķīmijā 7, neorganiskajā 3
Offline
mareksb
27. Jul 2010, 22:30 #2911

Kopš: 10. May 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 15296

Braucu ar: ar itaļu mini ferari


27 Jul 2010, 22:25:52 viesulis rakstīja:
jā, upuris
tobrīd informācijas nebija nekādas par šo apkures veidu. makaronus jau sprauda pārākos. vismaz viss ir smuki, tīri un klusi
nu tad istasti cik vinsh isti ed latvijas latus menesi teiksim pie videjas temperaturas ara -16 gradi un kadu platibu vinsh tev kurina + vai ir siltas gridas
Offline
mareksb
27. Jul 2010, 22:32 #2912

Kopš: 10. May 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 15296

Braucu ar: ar itaļu mini ferari


27 Jul 2010, 22:27:21 viesulis rakstīja:

27 Jul 2010, 22:22:13 mareksb rakstīja:

kaut gan tu mums esi daleji laikam zinatnieks

jā, organiskajā ķīmijā 7, neorganiskajā 3
tad cik tur patiesibas ir taja katla par tiem joniem
Offline
walder
27. Jul 2010, 22:39 #2913

Kopš: 18. Apr 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 8647

Braucu ar: 7 seat MPV

Man arī interesē tā jonu katla metiens
Kāda māja un cik vidēji ziemā viņš tev ēd naudiņas un vai siltais ūdens tev aŗi ar to brīnumu tiek sildīts
Offline
mareksb
27. Jul 2010, 22:42 #2914

Kopš: 10. May 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 15296

Braucu ar: ar itaļu mini ferari


27 Jul 2010, 22:39:08 walder rakstīja:
Man arī interesē tā jonu katla metiens
Kāda māja un cik vidēji ziemā viņš tev ēd naudiņas un vai siltais ūdens tev aŗi ar to brīnumu tiek sildīts
nu tie klienti kuri nebij atrunajami no jonu katla kluva atkal par klientiem uz cieta kurinama katla liksanu ka pamat katlu vienigi ko vini teica ka vini ir sapratushi savu kludu un negrib sponsoret latvenergo arbuzus
Offline
mareksb
27. Jul 2010, 22:43 #2915

Kopš: 10. May 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 15296

Braucu ar: ar itaļu mini ferari

viesuli dod aprekinus

[ Šo ziņu laboja mareksb, 27 Jul 2010, 22:44:22 ]

Offline
viesulis
27. Jul 2010, 22:45 #2916

Kopš: 04. Mar 2007

Ziņojumi: 16796

Braucu ar: Volvo un Volvo

par joniem es neko nezinu. kombinētais boileris. oktobrī, kad apkures sezona sākas ir aptuveni 30ls, nov. 70ls, dec-feb 200ls par mēnesi. 90kvm, silto grīdu nav.
uzstādīšana ar visu- radiatori, boileri utt 3k ls
Offline
mareksb
27. Jul 2010, 22:48 #2917

Kopš: 10. May 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 15296

Braucu ar: ar itaļu mini ferari


27 Jul 2010, 22:45:55 viesulis rakstīja:
par joniem es neko nezinu. kombinētais boileris. oktobrī, kad apkures sezona sākas ir aptuveni 30ls, nov. 70ls, dec-feb 200ls par mēnesi. 90kvm, silto grīdu nav.
uzstādīšana ar visu- radiatori, boileri utt 3k ls
200ls menesi tik daudz pat es nebiju gaidijis

nu apkuri ta ari maksa apmeram +/- privatmajai
Offline
viesulis
27. Jul 2010, 22:55 #2918

Kopš: 04. Mar 2007

Ziņojumi: 16796

Braucu ar: Volvo un Volvo


27 Jul 2010, 22:48:50 mareksb rakstīja:

27 Jul 2010, 22:45:55 viesulis rakstīja:
par joniem es neko nezinu. kombinētais boileris. oktobrī, kad apkures sezona sākas ir aptuveni 30ls, nov. 70ls, dec-feb 200ls par mēnesi. 90kvm, silto grīdu nav.
uzstādīšana ar visu- radiatori, boileri utt 3k ls
200ls menesi tik daudz pat es nebiju gaidijis

nu apkuri ta ari maksa apmeram +/- privatmajai

ar tādu puslīdz lielu ciparu arī rēķinājāmies.
negribējās malkas apkuri, uz ielas nav gāzes vada, siltumsūknis dārgs un sarežģīts- šo iemeslu dēļ arī tika paņemts esošais variants.
Offline
mareksb
27. Jul 2010, 23:04 #2919

Kopš: 10. May 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 15296

Braucu ar: ar itaļu mini ferari


27 Jul 2010, 22:55:54 viesulis rakstīja:

27 Jul 2010, 22:48:50 mareksb rakstīja:

27 Jul 2010, 22:45:55 viesulis rakstīja:
par joniem es neko nezinu. kombinētais boileris. oktobrī, kad apkures sezona sākas ir aptuveni 30ls, nov. 70ls, dec-feb 200ls par mēnesi. 90kvm, silto grīdu nav.
uzstādīšana ar visu- radiatori, boileri utt 3k ls
200ls menesi tik daudz pat es nebiju gaidijis

nu apkuri ta ari maksa apmeram +/- privatmajai

ar tādu puslīdz lielu ciparu arī rēķinājāmies.
negribējās malkas apkuri, uz ielas nav gāzes vada, siltumsūknis dārgs un sarežģīts- šo iemeslu dēļ arī tika paņemts esošais variants.
nu ja izdoma tomer ieekonomet un uzlikt malkas katlu bet sito atstat ka slinko katlu tad bet nu 200ls tas ir

[ Šo ziņu laboja mareksb, 27 Jul 2010, 23:05:39 ]

Offline
viesulis
27. Jul 2010, 23:10 #2920

Kopš: 04. Mar 2007

Ziņojumi: 16796

Braucu ar: Volvo un Volvo

marek, ja malka, tad man vēl skurstenis jamūrē
200ls ir tie ar kuriem pagaidām var tos 3mēn sadzīvot, ja tarifi kāps augstāk, tad skatīšos ko tālāk, bet izreklamējis sevi esi
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, AiwaShuraLLP, BigArchi, Czars, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo