Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 115 viesi un 7 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Automobiļu sacensības

Tēma: Drifts VI

AutorsZiņojums
GirtzB
30. Aug 2010, 23:12 #2481

Kopš: 15. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 22219

Braucu ar: 2x(R6+LSD)

Galvenā hohma ir faktā, ka paši sportisti pirms sezonas sākuma var iet un balsot par tehniskajiem noteikumiem, veikt izmaiņas etc, ja paši gala beigās pieņēmuši un neievēro tad....

-----------------
Braukt ir priex.
Tikai R6, S54B32 + 2JZ-GE
Offline
edzulis
30. Aug 2010, 23:16 #2482

Kopš: 13. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 56481

Braucu ar: S212, 911TT, 951, 635csi, NSX, Tillotson t4

Lasu, lasu, bet, kā jau lameris tajās lietās nesaprotu, kādēļ to stupicu graiza un metina?
Offline
Juzix
30. Aug 2010, 23:17 #2483

Kopš: 22. Mar 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 1559

Braucu ar: m20


30 Aug 2010, 23:16:27 edzulis rakstīja:
Lasu, lasu, bet, kā jau lameris tajās lietās nesaprotu, kādēļ to stupicu graiza un metina?

Lai varētu lielāku leņķi sazīmēt

-----------------
Offline
Muuris
30. Aug 2010, 23:17 #2484

Kopš: 09. Jun 2008

No: Sigulda

Ziņojumi: 269

Braucu ar: Dresētu M60B40

Vienigais, kursh 100% ieveero ir ILO, paareejiem ikvienam kko var atrast!

Jaga, paraxtitika vaakti, NE pret Kristapu, BET gan deel taa tienesa mugurkaula atrasana!
Ja Ivo, vai Lambertam vai kaadam citam gadiitos sii te mistiskkaa 72 punktu nosauksana, kaut gan kaa jau teicu UZRTEIZ peec finisa katraa braucienaa teica, ka kristapam nulee par izbrauxanu, dotu 2ro kvali!? Domaaju, ka nee!
Offline
Arts
30. Aug 2010, 23:18 #2485

Kopš: 23. Jul 2004

No: Sigulda

Ziņojumi: 1146

Braucu ar: moto ‘07, atmo '09

Lai ritenim varētu panākt lielāku pagrieziena leņķi.
Offline
Muuris
30. Aug 2010, 23:21 #2486

Kopš: 09. Jun 2008

No: Sigulda

Ziņojumi: 269

Braucu ar: Dresētu M60B40

Jaaa!!!
nekvalificeejaas un viss, nebija veixme liidzi! Ergliitis tak nekrita celos un nepunjkojaas!
Offline
edzulis
30. Aug 2010, 23:27 #2487

Kopš: 13. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 56481

Braucu ar: S212, 911TT, 951, 635csi, NSX, Tillotson t4

A kapēc Kristapam negāja tajā trasē? Neba pirmo reizi ne-Biķeros brauc
Offline
krishus_1
30. Aug 2010, 23:35 #2488

Kopš: 13. Jan 2008

No: Liepāja

Ziņojumi: 1042

Braucu ar: BMW e30, Volvo XC90, VW Caddy un visādas Scania's


30 Aug 2010, 23:27:41 edzulis rakstīja:
A kapēc Kristapam negāja tajā trasē? Neba pirmo reizi ne-Biķeros brauc

Kaut kas ar viņu sestdien notika, jo piektd. treniņos viņa sniegums bija , taču sestd jau rīta treniņos galīgi negāja, var teikt katrā aplī ritenis nokrita no asfalta kvalī tāpat...
Offline
RM1
31. Aug 2010, 00:12 #2489

Kopš: 20. Dec 2003

Ziņojumi: 64882

Braucu ar: Cincīti tumsā pa sausu tuneli

Tā arī pie skraidrības netikām, ko drīkst un ko nedrīkst darīt ar tām svirām un vispār, kas tad īsti piekarē ir vai nav svira

Bet lūdzu dodiet oficiālu info par nākamo LDC posmu, jo LAF mājās lapā vēljoprojām ir rakstīts 4-5 septembris Biķernieki un šodien jau ir otrdiena, tad sanāk, ka pēc 5 dienām jāliek šķērsām

-----------------
Pļek pļek un gatavs™
(c) гаражас Рихардс
Offline
wu-ryder
31. Aug 2010, 00:14 #2490

Kopš: 13. Mar 2006

No: Jelgava

Ziņojumi: 793

Braucu ar: e3*/e3* M///

Ja jau visi - tad visi. Un man poh, ja vairs tālāk par teh, komisiju netikšu, jo man rubļi makā ir tik cik ir, līdz ar to - ko varēšu uzbūvēt to varēšu. Par sevis rakstīto atbildu, un esmu gatavs diskutēt. Par iespējamajām sekām esmu informēts, un ja tādas būs noklapēšu to e30 folkreisā. Tur aizbrauc, izkapā, pabojā sev nervus liekot visādas nolaustas detaļas atpakaļ, pēctam savāc savu lūžņu čupu un brauc uz mājām, kur tevi gaida pirts, atpūta un stāstiņi kā šodien gājis, nevis foruma diskusijas, kuras nelasot aizbrauc līdz gonkai un esi šokā - HVZ kad trenninš, hvz, kādi jaunumi, hvz kas.

Kā tur ir ar to piekares metināšanu? Kulaku nedrikst bla, bla.

Uzburam ainiņu:
no Rokas metināts plaukts Vs pārtaisīta pirksta vieta.

Plaukts uzskatam (Bilde no HGK galerijas):
[URL=http://www.bildites.lv/viewer.php?file=5x0sh8iqsdrinx9v2hy.jpg]
[/URL]

Plauktam galos - 3 unibālu sēžas, kurām korekti jāturās, + trīstūris. Sanāk čupiem metinājumi un nav vairs viena lējuma detaļa ar savu stiprību un citām īpašībām.

Krāmējam piem, uz 100km/h salūst tas plaukts nahren - sekas, nu ir labas. bremžu nav, jo pārplīstot plauktam, trubas pa gaisu, stūre hvz kur, jo izlaužot riteni stūrēs stienis, reika utt var tikt sarauta uz vienu pusi.

Salūst stūres stienis/stupicas gals - pastāv vēl iespēja savākties ar vienu riteni, jo notrūkušās puses rats jau vēl ir 10% funkcionējoš + 100% tam ir bremzes.


To stupicas metināšanu var droši likt vienā plauktā ar sturēs gala šarnīru aizstāšanu ar unibaliem, kur kaimiņu onka uzvirpojis caurejošās skrūves no naglu metāla, kurš pie MAX leņķa un lauziena nahren nolūst. Rezultāts tāds pats, ka salūstot metinātai/aizliegtai stupicai.

Neko jau baigi nesaku, bet liekas tāda nesamērība, tajos drīkst/nedrīkst. Tad liekam, ka visām jābūt OEM detaļām un miers. Jo manā uztverē tas plaukts ir tikpat droš cik kārtīgi uztaisīta stupica.

Protams sportam ir jābut maksimāli drošam, bet manuprāt šīs ir diezgan svarīga problēmu, kuru derētu risināt, jo šis nav vienīgais mezgls kurā var rasties domstarpības.

Par to ko HGK ir devis LV driftam nav ko teikt, ir reklāma ir uzņēmība, ir trase, un arī omes sāk interesēties kas tas ir, nerunājot par PRO un street klasi. Bet neaizmirstam, ka pa VELTI neviens to nedarītu. Līdz ar to - tā tomēr ir nauda, un vis principā ap to grozās.

[ Šo ziņu laboja wu-ryder, 31 Aug 2010, 00:26:46 ]

Offline
edzuxx
31. Aug 2010, 00:30 #2491

Kopš: 18. Jan 2008

Ziņojumi: 114

Braucu ar: BMW

Lasu un brinos ar ko sakt.jo doma nakosgad pagazet kopa ar visiem pa trasi,Laikam pagaidam tikai dugas var metinat,jo skaidribas par piekari nav nevienam.laprat iegadatos tas, kas atlauts un par ko tiesnesi mani neizsvilps.. moska kadam ir zimejumi ka e30 autinam sito sastelet..
Offline
GintsK
31. Aug 2010, 00:58 #2492

Kopš: 19. May 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 863

Braucu ar:

Salūst stūres stienis/stupicas gals - pastāv vēl iespēja savākties ar vienu riteni, jo notrūkušās puses rats jau vēl ir 10% funkcionējoš + 100% tam ir bremzes.
....
Man ir gadījies dzīvē, ka kāds pĪ aizmirst skrūvi ielikt/pievilkt apakšējam VW balstšarnīram. Nu tas ritenis uzreiz atviebās, nobloķējās, bet auto joprojām bija vadāms ar otru riteni - mierīgi apstājos malā. Ja stūres stiepnis atvienojas, neesmu pārliecināts, vai ir tik mierīgi.
Visādā ziņā man lūzusi kulaka svira liekas viens no bīstamākajiem scenārijiem. Bīstamāks par plaukta atviebienu.
Offline
wu-ryder
31. Aug 2010, 02:30 #2493

Kopš: 13. Mar 2006

No: Jelgava

Ziņojumi: 793

Braucu ar: e3*/e3* M///

Pa lielam, man interesētu skaidrojums šādai lietai:
Kā tiek noteikts, vai uzskatīts, ka palīgdetaļa, kas ustādīta uz kulaka, lai palielinātu stūres lenķi ir pietiekoši izturīga? Jo galu galā - to detaļu var taisīt dažādi, un no dažādiem materiāliem (metāla)
Tākā priekš BMW ir divi varianti - vai nu jauns no nulles taisīts kulaks, vai palīgfīča lai pārnestu stūres stieņa gala šarnīra atrassanās vietu. Palīgfīča tāpat ir jāskrūvē kautkur klāt, un beigās sanāk tā - ka tā var pati pārlūst, notrūkt no vietām kur tā pieskrūvēta utt. Galu galā - tad kāda tur atšķirība, kas nolūst - kulaka pārmetinātais gals, vai palīgverķis, rezultāts tač viens.

Vai arī darbojamies pēc tā kas rakstīts uz papīra - kulakus atstājam stock, nagus nost, neko nedaram, kabinam tiem virsu hvz kur un no kā taisītu fīču, pie kuras bāžam klāt stūres stieni un sakam TAS IR 100% droši jo ir pēc teh. noteikumiem? Vai arī nākamgad tiks izstrādāta fīča - ka kāda ieinteresēta persona būs dabujusi 100% legālu palīgfīčas detaļu un iespēju to ražot, un iekļaut teh. noteikumos punktu: Stūres iekārtas pārveidošanā atļauts izmantot - tāda un tāda metāla, tādā un šitāda biezuma, ar tādiem un šitādiem sertefikātiem un inženier sertefikātiem apstiprinātu detaļu? Jo principā jau driftā stūres lenķis ir vitāli svarīgs. Un ierobežot šo punktu ir pat izdevīgi.

Un ja tas nebūtu svarīgi neviens tam nekasītos klāt, jo ir tač 100% daudzi citi punkti kur atrast kasjakus, jo galu galā, kāda tač atšķirība kuri riteņi nolūst, atdalās? Visiem ir jāturās kā nākas, bet redz stūres leņķis utt. pirmais ko vizuāli var redzēt un kam vis vieglāk uzklupt virsū.

Un par Latvijas jaudīgākās komandas tēmu - neliekas ka tas atkārtojas? Atkal rupji apvainojumi forumos - kam sekos aicinājumi tikties ārpus interneta vides utt. Kārtīgs riņķa dancis Latvijas drifta virtuvē. Nu traki gan mums iet

Un tākā mūsu valstī notiek daudz dažādas galējības, nevarat nepiekrist, ka ir iespējams arī manis rakstītais variants. Dzīvojot LV ik pa brīdim tač nevar beigt brīnīties par cilvēku izdomu un rīcību.

P.S. Labi, ir jau principā vēls, un monologa rakstīšana jau apnikusi. Labāk gribas zināt, kad nākošais SABI trennins un pa kādu trasīti gāzīs

[ Šo ziņu laboja wu-ryder, 31 Aug 2010, 02:44:57 ]

Offline
GirtzB
31. Aug 2010, 08:14 #2494

Kopš: 15. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 22219

Braucu ar: 2x(R6+LSD)

Augsti godātie sportisti, jūs takš pirms sezonas lasijāt tehniskos noteikumus, nu tad nah startēt ja ir doma jau saknē tos neievērot...
p.s. starpsezonu starplaikā katram ir iespēja iesniegt savas izmaiņas un redzējumu, ja iespēja nav izmantota un viss nav izdiskutēts, tad nah tādas diskusijas, tad kad beidzot kādam apriebjas, ka visi liek mīksto?

p.s.s. visos latvijas tehniskajos sporta veidos reiz pienāk brīdis kad šis sviests sākas, tad gadu pacepjās un aiziet tālāk...

-----------------
Braukt ir priex.
Tikai R6, S54B32 + 2JZ-GE
Offline
gg
31. Aug 2010, 08:18 #2495

Kopš: 14. Apr 2003

Ziņojumi: 570

Braucu ar: NISSAN RS13


31 Aug 2010, 00:12:19 RM1 rakstīja:
Bet lūdzu dodiet oficiālu info par nākamo LDC posmu, jo LAF mājās lapā vēljoprojām ir rakstīts 4-5 septembris Biķernieki un šodien jau ir otrdiena, tad sanāk, ka pēc 5 dienām jāliek šķērsām


!!!

[ Šo ziņu laboja gg, 31 Aug 2010, 08:18:45 ]

Offline
Belluuns
31. Aug 2010, 08:21 #2496

Kopš: 16. Jun 2007

Ziņojumi: 9696

Braucu ar: quattro

kaapeec jaaraud par to, ka vajadziiga normaala piekare lai starteetu sporta sacensiibaas?? tas tach ir profesionaals sports, BTCC nez vai ar standart sharaam gazee apkaart. taapeec jau katrs nevar piedaliities, jo truukst ja gribi braukt profesionaalaas sacensiibaas, jaabuut vai nu daudz naudai, baaaigi labi jaabrauc, vai nav jaabuut latvietim
Offline
gg
31. Aug 2010, 10:06 #2497

Kopš: 14. Apr 2003

Ziņojumi: 570

Braucu ar: NISSAN RS13

parakos pa netu - pārlasīju

ProDriftSeries, D1GP USA, pie EDC vēl netiku klāt. teh. noteikumus!

BDC
3-20. All steering, drive train, wheels and brakes are free.

Formula D
8.3.4 Steering
Modifications of steering components are free.

kāpēc mums vajag gremdēt Drifta attīstību ar pašizdomātiem ierobežojošiem noteikumiem kas ir izdevīgi ...

driftu taisni baudāmu padara tas ar kādu leņķi tu vari krāmēt!!! no tā izriet ātrums, dūmi, kaifs = skatītājiem čura biksēs!

ceru ka sakārtosim šo uz nākamo sezonu!!! vai arī drāzīsim sevi un visus viesus kas tiks uzaicināti!
Offline
elinee
31. Aug 2010, 10:09 #2498

Kopš: 03. Jun 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 1618

Braucu ar:


31 Aug 2010, 08:18:21 gg rakstīja:

31 Aug 2010, 00:12:19 RM1 rakstīja:
Bet lūdzu dodiet oficiālu info par nākamo LDC posmu, jo LAF mājās lapā vēljoprojām ir rakstīts 4-5 septembris Biķernieki un šodien jau ir otrdiena, tad sanāk, ka pēc 5 dienām jāliek šķērsām


!!!



25 septembris Biķernieku sporta kompleks
Offline
GirtzB
31. Aug 2010, 10:46 #2499

Kopš: 15. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 22219

Braucu ar: 2x(R6+LSD)

nu briinums arī salika....

imho galvenā problēma ir, ka klases tehniskos noteikums ir rakstījusi viena šaura ieinteresēto personu grupa, un pārējie sportisti kas gatavojās startēt, nav neko laicīgi pārdomājuši, palūgūši pārlasīt noteikumu projektu un piedāvājuši savus variantus, attiecīgi sitūācija beigās ir kāda ir, bet jautrākais ka tas viss protams sākas sezonas noslēgumā, kad daži sāk cīņu pa nopietnam, un uz to protams pārējie nav sagatavojušies un pēkšņi demonstrē pārsteigumu un apvainojas... Profesionālajā sprotā sen cīņas nenotiek tikai ringā/trasē/laukumā, daudz aktīvāk un agresīvāk cīnās ārpus trases...

p.s. te jau cepiens arī ir ka nedrīkst čakarēt kulaka sviru...

p.s.s. man dziļi pofig par HGK, Hari, 6500, tehnisko komisiju(kas piever acis visu sezonu) un citiem. Es vienkārši nesaprotu kā cilvēki, kas ir sāktonēji parakstījušies par spēles noteikumiem un regulāri tos neievēro(tie risinājumi takš neparādījās pēkšņi šajā posmā...), pēkšņi ir pārsteigti, kad kāds to sāk izmantot savā labā.

p.s.s.s. par naudu un profesionālo sportu varbūt nesāc diskutēt, ir ļoti vienkārši gribi startēt nopietnā līmenī un būt konkurētspējīgs - maksā(ne IVO vienīgais pa saviem līdzekļiem startē autosportā..).
Drifts tomēr nav rallijs vai autošoseja kur noteikumi ir stipri vien brutālāki, nezin kādēļ bet tur šī čīkstēšana sen ir beigusies...

[ Šo ziņu laboja GirtzB, 31 Aug 2010, 10:57:50 ]



-----------------
Braukt ir priex.
Tikai R6, S54B32 + 2JZ-GE
Offline
RM1
31. Aug 2010, 10:53 #2500

Kopš: 20. Dec 2003

Ziņojumi: 64882

Braucu ar: Cincīti tumsā pa sausu tuneli


31 Aug 2010, 10:09:47 elinee rakstīja:

31 Aug 2010, 08:18:21 gg rakstīja:

31 Aug 2010, 00:12:19 RM1 rakstīja:
Bet lūdzu dodiet oficiālu info par nākamo LDC posmu, jo LAF mājās lapā vēljoprojām ir rakstīts 4-5 septembris Biķernieki un šodien jau ir otrdiena, tad sanāk, ka pēc 5 dienām jāliek šķērsām


!!!



25 septembris Biķernieku sporta kompleks


LAF mājās lapā arī vajag izlabot

-----------------
Pļek pļek un gatavs™
(c) гаражас Рихардс
Offline

Moderatori: 6500, 968-jk, AV, AiwaShuraLLP, DoubleD, GirtzB, Krauze, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo