Online
Pašreiz BMWPower skatās 108 viesi un 10 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Jautājumi spečukiem 21
Autors | Ziņojums |
IngusSeflers
| |  Kopš: 12. Nov 2010
Ziņojumi: 934
Braucu ar: E38/ Octavia
| Genau Richtig! Un eļļas piedevas aizsargā kamēr eļļa to vēl nevar... [ Šo ziņu laboja IngusSeflers, 27 Dec 2014, 18:32:48 ] | Offline | | |
ATB | |  Kopš: 21. Sep 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 5319
Braucu ar: ♛ ♛
| Par automātiskajām kārbām, manuprāt, ir gan tā, ka vajag sildīt jeb kamēr kārba auksta, braukt prātīgi.
Loģiski domājot, ar aukstu/biezu eļļu automātu mocīt pavisam nav ieteicams, jo automātam principā ļoti svarīgs ir kārbas eļļas spiediens, vai ne?
Sefler, kur Tu tās piedevas pērc un kādas? | Offline | | |
Fashion  | | Kopš: 06. Jun 2007
Ziņojumi: 15052
Braucu ar:
| Vienā servisā ieteica pirms izkustēties ar automātu vnk iemest R un D pozīcijās un pastāvēt 3-5sek katrā pozīcijā lai eļļu bik uzmaisīt kārbā.. Cik tur taisnības nezinu  | Offline | | |
IngusSeflers
| |  Kopš: 12. Nov 2010
Ziņojumi: 934
Braucu ar: E38/ Octavia
|
27 Dec 2014, 18:33:30 ATB rakstīja:
Par automātiskajām kārbām, manuprāt, ir gan tā, ka vajag sildīt jeb kamēr kārba auksta, braukt prātīgi.
Loģiski domājot, ar aukstu/biezu eļļu automātu mocīt pavisam nav ieteicams, jo automātam principā ļoti svarīgs ir kārbas eļļas spiediens, vai ne?
Sefler, kur Tu tās piedevas pērc un kādas?
Ir ir tā... un jo jaunākas paaudzes kārba,jo vairak viņai patīk 'siltumiņš' 
Ar Bardahl un Interflon iepazinos/saskāros darbā,gultņu/ķēžu/zobratu smērvielas no Interflon. Piedevas transmisiju un motoru eļļām noBardahl. Piemērs iz dzīves; uz sezonu vienam kartingam 2 motori,jo trase ir īsa un tikai ar vienu kreiso līkumu. Tas nozīmē,ka eļļojās dzinējam tikai viena puse pēc pusstundas intensīvas braukšanas līkumā slāpst nost,sauss... vairs tādu problēmu nav.
Nedzīvoju LV,tapēc diez vai tev ko mani piegādātāji izteiks! Bet domāju ,ka LV kāds noteikti to dara![ Šo ziņu laboja IngusSeflers, 27 Dec 2014, 18:48:08 ] | Offline | | |
IngusSeflers
| |  Kopš: 12. Nov 2010
Ziņojumi: 934
Braucu ar: E38/ Octavia
|
27 Dec 2014, 18:37:26 Fashion rakstīja:
Vienā servisā ieteica pirms izkustēties ar automātu vnk iemest R un D pozīcijās un pastāvēt 3-5sek katrā pozīcijā lai eļļu bik uzmaisīt kārbā.. Cik tur taisnības nezinu 
Līmeņa uzpildes operācija
Man sildīšanas ilgst cigareti  | Offline | | |
edzhaans | |  Kopš: 15. Jan 2012
Ziņojumi: 7337
Braucu ar:
|
27 Dec 2014, 18:37:26 Fashion rakstīja:
Vienā servisā ieteica pirms izkustēties ar automātu vnk iemest R un D pozīcijās un pastāvēt 3-5sek katrā pozīcijā lai eļļu bik uzmaisīt kārbā.. Cik tur taisnības nezinu 
Mani interesē kaut kas līdzīgs. Kustību var uzsākt līdz ko eļļas kubiki izdziest uz e39. Teica sencim un sen, kas nezinu. Cik patiesības, arī nezinu. Tjipa kamēr izdziest, eļļa aiziet pa motoru, tad var kustēties. Tas ir kaut kāds prenks ?  | Offline | | |
Maartuls | |  Kopš: 13. Nov 2009
No: Cēsis
Ziņojumi: 24
Braucu ar: Muti
|
25 Dec 2014, 12:43:19 Peecis rakstīja:
25 Dec 2014, 09:02:08 Maartuls rakstīja:
Sveiki!Runa iet par e38 3.0d 2000g.problema ir tāda , ka uzpiežot kickdown viņš parasti pec 2-3sec noslāpst. Pielaist pēctam problēmu nav nekādu. Godīgi braucot tā nenotiek.kas varetu būt par vainu? 
Visticamāk slodzē trūkst degvielas.
Es arī tā domāju.Kas pie tā varētu būt vainīgs? Bākas suknis? :O | Offline | | |
Gangstar | |  Kopš: 19. Aug 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 508
Braucu ar: e-32 750il, e-28 540touring,e28 525Mpaka
| Labdien.Varbūt kāds var palīdzēt ar padomu vai info kur un kā.Auto 97 gada 725 tds,kurs pēkšņi pie csdd skates apstājās.Pārbaudiju,degviela pienāk lIdz filtram un līdz augstspiediena sūknim,bet uz sprauslām neaiziet.Ko sakat par mehānisko sūkni no(m21)2,4 td.Kas vajadzīgs lai tādu uzstādītu,un varbūt ir kāds kas to var izdarīt,būšu ļoti pateicīgs par jebkādu info vai palīdzību.
nevienam nav idejas  | Offline | | |
|
-JUREVICH- | |  Kopš: 27. Aug 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 1110
Braucu ar: Iekšdedzi
|
Buss Vito 638 2.2tdi ir rūpnieciski uzstādīta Webasto autonomā apsilde kas slēdzas pie dzinēja iedarbināšanas,respektīvi palīdz uzsildīt!Iespējas pārtaisīt uz taimeri un laist pirms dzinēja darbināšanas!Ir kāds sakarīgs vietējais kantoris kur to var sakārtot, vai meklēt pa šrotiem vadību pečkai?Elektriskos tenus nevaru likt nav no kā nobarot! | Offline | | |
Driver  | |  Kopš: 22. Jun 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 31536
Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu
| sildit uz vietas ir bezjedzigi, tikvien kaa pieslidit salonu ir ieguvums.
problema ir taja celoni, ka auksts dzinejs intensivak dilst. tapec ari ieteicams ir pielaist un braukt ar merenu slodzi, lai atrak uzsilst, nevis 10min darbinat tuksaita, kamer tas lenam uzsilst.
----------------- diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
| Offline | | |
Donis | | Kopš: 06. Jul 2010
Ziņojumi: 363
Braucu ar:
| Ne par BMW,bet tomer specukiem.95.gada Galantam svīst visi logi ciet.Bij doma,ka salona filtrs ciet,bet atjaucot/nonemot bardacoku izradijās,ka tur nemaz tāda nav.Pēc tam saliekot visu atpakal,kādu laiku vis bija ok,nekas nesvīda,bet tad atkal sākās.Un arī benzīna daciks nerāda.vaina jāmeklē bākā,jeb kur citur?  | Offline | | |
Lafter  | |  Kopš: 23. Sep 2007
Ziņojumi: 28686
Braucu ar: wv
|
27 Dec 2014, 22:33:26 Driver rakstīja:
sildit uz vietas ir bezjedzigi, tikvien kaa pieslidit salonu ir ieguvums.
problema ir taja celoni, ka auksts dzinejs intensivak dilst. tapec ari ieteicams ir pielaist un braukt ar merenu slodzi, lai atrak uzsilst, nevis 10min darbinat tuksaita, kamer tas lenam uzsilst.
Man kārba auksta strādā uz augstakiem apgriezieniem kādu laiku. Parasti pasildu ,,cigareti,, un lenām dudinu. Kad jūtu, ka ir ok, tad peru grīdā. Tas gan audi, bet LC bija līdzīgi. Domāju, ka BMW arī līdzigi.
----------------- Gribās pļūtīt? Nejūties novērtēts? Neviens nepievērš uzmanību?
Spied zemāk.
Spama topiks
Jā! Man jūk komati. Tas dēļ ilga perioda komunicējot citās valodās.
| Offline | | |
Kaross  | |  Kopš: 21. Oct 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 4462
Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2
|
27 Dec 2014, 18:05:45 -JUREVICH- rakstīja:
27 Dec 2014, 17:38:38 Fashion rakstīja:
Nevaru īsti saprast vai to EGR ir vēlams noglušīt vai arī tam nav nekāda jēga? M57?
Teorētiski ja noglušīsi neaizdisīsi ieplūdi,bet nebūs caur kurieni nomest ieplūdes spiedienu atmetoties+sūdīgāk dzinējs uzsils!
te nu bišķīt ir nepareizi saprasta EGR darbība. EGR ar ieplūdes spiedienu maza sakarība. Vismaz nekādā veidā tas nav domāts, lai nomestu spiedienu. Uzsilšanai arī maza starpība vai pat nekāda ja strādā abi termostati.
----------------- Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
http://www.kaross-chip.lv
http://www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
| Offline | | |
uldens1 | |  Kopš: 28. Feb 2008
Ziņojumi: 16735
Braucu ar:
|
27 Dec 2014, 18:14:29 IngusSeflers rakstīja:
27 Dec 2014, 16:38:11 ATB rakstīja:
Es mazliet pastudēju netu un sapratu, ka nav vienota viedokļa.
Mīnusos eļļa paliek biezāka, līdz ar to tik labi neeļļo motoru. No vienas puses ir tas ko IngusSeflers rakstīja, ka ZEM slodzes (pat mazas) taču teorētiski vajadzētu radīties lielākam kaitējumam dzinējam.
Bet tad atkal ir tas, ka man galvā stāv, ka pie tukšgaitas apgriezieniem dzinējam nenotiek pilnvērtīga eļļas cirkulācija (pie kājas, kāda ārā temperatūra - protams, ziemā tas ir trakāk, jo eļļa = biezāka), līdz ar to varētu sanākt, ka mierīgi braucot tas kaitējums dzinējam tomēr ir mazāks.
Mehāniķis pēc izglītības neesmu, tādēļ tas, ko tikko uzrakstīju ir tādas filozofiskas pārdomas.
Tēma ir neizrunājama un ar ļoti daudz viedokļiem
Mans; Cilvēki kuri saka,ka nevajag sildīt, parasti ar auto nebrauc ilgāk kā gadu-divus līdz 100tkm. Tapēc to,ko nodara dzinējam ilgtermiņā, tā arī pa īstam neredz. Cilvēki kuri auto nemaina bieži un brauc virs 100k,tie jau piedomā, jo arī automātiskajām kārbām nav īsti veselīgi pa 'auksto' darboties. Arī manuālim eļļa bieza un slēdzās ar krakšīti... Personīgi es piedevas izmantoju un zinu točna,ka sliktāk no tā nepaliks,ne kārbai, ne motoram
Interesants Video Testiņš saprotamā valodā!
testiņš suds,domats majsaimniecem:lohatrons pilnigakais: | Offline | | |
Driver  | |  Kopš: 22. Jun 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 31536
Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu
| karba ari to dara softiski, daleji delj taa, ka motoram zema temp, ne tikai karbas elljai un tapec tiek tureti paaugstinati rpm, lai atrak siltu
----------------- diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
| Offline | | |
IngusSeflers
| |  Kopš: 12. Nov 2010
Ziņojumi: 934
Braucu ar: E38/ Octavia
|
27 Dec 2014, 22:52:38 uldens1 rakstīja:
27 Dec 2014, 18:14:29 IngusSeflers rakstīja:
27 Dec 2014, 16:38:11 ATB rakstīja:
Es mazliet pastudēju netu un sapratu, ka nav vienota viedokļa.
Mīnusos eļļa paliek biezāka, līdz ar to tik labi neeļļo motoru. No vienas puses ir tas ko IngusSeflers rakstīja, ka ZEM slodzes (pat mazas) taču teorētiski vajadzētu radīties lielākam kaitējumam dzinējam.
Bet tad atkal ir tas, ka man galvā stāv, ka pie tukšgaitas apgriezieniem dzinējam nenotiek pilnvērtīga eļļas cirkulācija (pie kājas, kāda ārā temperatūra - protams, ziemā tas ir trakāk, jo eļļa = biezāka), līdz ar to varētu sanākt, ka mierīgi braucot tas kaitējums dzinējam tomēr ir mazāks.
Mehāniķis pēc izglītības neesmu, tādēļ tas, ko tikko uzrakstīju ir tādas filozofiskas pārdomas.
Tēma ir neizrunājama un ar ļoti daudz viedokļiem
Mans; Cilvēki kuri saka,ka nevajag sildīt, parasti ar auto nebrauc ilgāk kā gadu-divus līdz 100tkm. Tapēc to,ko nodara dzinējam ilgtermiņā, tā arī pa īstam neredz. Cilvēki kuri auto nemaina bieži un brauc virs 100k,tie jau piedomā, jo arī automātiskajām kārbām nav īsti veselīgi pa 'auksto' darboties. Arī manuālim eļļa bieza un slēdzās ar krakšīti... Personīgi es piedevas izmantoju un zinu točna,ka sliktāk no tā nepaliks,ne kārbai, ne motoram
Interesants Video Testiņš saprotamā valodā!
testiņš suds,domats majsaimniecem:lohatrons pilnigakais:
Es negribu piesārņot ēteru un mēģināt kko pierādīt,bet konkrētais ražotajs ir labs Vecu no sūda neizvelk,bet jaunam stipri pagarina mūžu  | Offline | | |
|
IngusSeflers
| |  Kopš: 12. Nov 2010
Ziņojumi: 934
Braucu ar: E38/ Octavia
|
27 Dec 2014, 22:33:26 Driver rakstīja:
sildit uz vietas ir bezjedzigi, tikvien kaa pieslidit salonu ir ieguvums.
Vaitad salonu silda kas cits? Ja siltu sāk pūst,tātad dzinējs jau silts  | Offline | | |
Driver  | |  Kopš: 22. Jun 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 31536
Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu
|
28 Dec 2014, 00:03:26 IngusSeflers rakstīja:
27 Dec 2014, 22:33:26 Driver rakstīja:
sildit uz vietas ir bezjedzigi, tikvien kaa pieslidit salonu ir ieguvums.
Vaitad salonu silda kas cits? Ja siltu sāk pūst,tātad dzinējs jau silts 
nu 2.janvari uz poham, kad ara -25 gribas iekapt silta salona, bet ir individi, kas ari 13. septembri silda 8min, lai brauktu 4.
----------------- diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
| Offline | | |
mob7 | |  Kopš: 17. Nov 2012
Ziņojumi: 130
Braucu ar: e39
| Ir vajadzībā pārbaudīt dzinēja galvu uz plaisām un arī to noslīpēt. Kur to būtu labāk izdarīt, un kādas apmēram ir cenas šim pasākumam? Esmu dzirdējis, ka to dara Rīgā, Gaujas ielā. Kādas atsauksmes un cenas pie šiem? [ Šo ziņu laboja mob7, 28 Dec 2014, 00:08:21 ] | Offline | | |
koni4jo | |  Kopš: 15. Mar 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 4171
Braucu ar: Spāņu Golf un Hūndī...
|
28 Dec 2014, 00:07:40 mob7 rakstīja:
Ir vajadzībā pārbaudīt dzinēja galvu uz plaisām un arī to noslīpēt. Kur to būtu labāk izdarīt, un kādas apmēram ir cenas šim pasākumam? Esmu dzirdējis, ka to dara Rīgā, Gaujas ielā. Kādas atsauksmes un cenas pie šiem?
Cik esmu vedis vienmēr ir laikā, kad runāts. Bet esmu dzirdējis, ka citiem mēdot kavēt, tagad vēl svētki un viss tas
Cenas nebija nekas traks, plaisu pārbaude 20-30 eur apmēram. slīpēšanas nezinu, neatceros vairs, parasti, kad ved atdot, par ciparu sīku smalki visu pastāsta viņi.[ Šo ziņu laboja koni4jo, 28 Dec 2014, 00:13:50 ] | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, AiwaShuraLLP, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, linda, mrc, noisex, smudo
|