Autors | Ziņojums |
jurxx | 30. Jun 2009, 12:34 |
#2385
|
|
 Kopš: 11. Oct 2007
No: Jelgava
Ziņojumi: 4392
Braucu ar:
|
30 Jun 2009, 12:24:47 egonspleeve rakstīja:
30 Jun 2009, 12:20:26 Modricimus rakstīja:
30 Jun 2009, 11:02:17 boocis83 rakstīja:
29 Jun 2009, 16:24:51 k_be rakstīja:
lūk - ķibele sekojoša - laukos tiek ik pa laikam darbināts motobloks mf-70 (1 cil.,2taktu dzinējs). pēdējā sezonā viņš sāka pastiprināti aizmest ciet aizdedzes sveci, spēcīgāk dūmot, proti, nepilnīgi sadedzināt degvielu. pēc apskates tika secināts, ka jāmaina virzulis. tas tika izdarīts. pie reizes arī ielikta jauna kloķene, gultņi, blīvslēgi utt. un aizdedze. BET tā kā atradās tikai 2 jauni gredzeni triju vietā, tad kā apakšējais tika atstāts viens no vecajiem.
UN... nekas nav mainījies. karburatoru var regulēt, cik patīk, nekādu izmaiņu. degmaisījumā eļļas/benzīna attiecība arī ievērota precīzi.
vai vaina būtu tajā vienā gredzenā vai vietējā benzīntanka degvielā, vai kur citur? 
Ielic sveces ar vairaakiem kontaktiem(2, 3, 4) vai kaa vinus tur sauca 
sveces kvēlskaitlis nav pareizais, svece neattīrās. un nevajag nekādas tur megadaudzo kontaktu sveces, karoče jebkurā dārza tehnikas veikalā nopērc priekš 4t zāles pļāvēja ar īso vītno i vsjo
kadu elju lej klaat? vareetu buut arii eljas vaina.
hmm ar kadu remonta virzuli nomainiji.. mos pats cilindrs ir padilis... butiba skaties cik daudz elju un cik ilga laika nodedzina no bloka... mos veel aizdedze nepareizi atreguleeta... jaa elja ari nav mazsvariga , ka ari sveces, ka ari svecvadi piem ja svecvadam kridik un vinjs sit k.kur gadam un ne uz katru gajienu uzzsit pareizi tad protams ka metis ciet jo degvielas apjoms kas jasadedzina ir lielaks... aaa un iztiri gaisafiltru.. arii var palidzieet - darza tehnikai beiza ir ta problema kad aizmeties gaisa filtrs un ari izveidojas nepareiza gasa degvielas attieciba kas trauce motora darbiibu.. |
Offline | |
|
Modrs | 30. Jun 2009, 13:08 |
#2386
|
|
 Kopš: 22. Nov 2004
No: Talsi
Ziņojumi: 10399
Braucu ar: Latvijas veiksmes stāstu
| lai cik padilis cilindrs būtu 2t motoram, ja met sveci ciet, tad sveces kvēlskaitlis vainīgs. ja būtu 4t, tad jā, cilindra diluma gadījumā eļļa nonāk degkamerā un sit ciet sveci.
un vecajam motoram jauc nevis kkādu žiguleni klāt, bet gan vislabāk 2T racing eļļu ar rīcineļļu sastāvā (castor), jo parastā eļļa labākajā gadījumā eļļo izpūtēju... |
Offline | |
|
Fashion  | 30. Jun 2009, 13:18 |
#2387
|
|
Kopš: 06. Jun 2007
Ziņojumi: 15052
Braucu ar:
| Eu spečuki - 318tds/1995g. kādas atsauksmes vispār - plusi un mīnusi kādi |
Offline | |
|
martinsz  | 30. Jun 2009, 13:27 |
#2388
|
|
 Kopš: 22. Nov 2003
Ziņojumi: 5905
Braucu ar: kartingu
|
30 Jun 2009, 13:18:14 Fashion rakstīja:
Eu spečuki - 318tds/1995g. kādas atsauksmes vispār - plusi un mīnusi kādi
tas pats 2.5tds tikai nozāģēti divi cilindri
----------------- ... |
Offline | |
|
fujaks | 30. Jun 2009, 16:37 |
#2389
|
|
 Kopš: 17. Apr 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 2902
Braucu ar: prātu
| Karoče viena lampa kļūst miglaina, vai var šāda veida lampas dabūt atkal dzidras?
|
Offline | |
|
Chief | 30. Jun 2009, 17:21 |
#2390
|
|
 Kopš: 28. Nov 2007
Ziņojumi: 5422
Braucu ar:
|
30 Jun 2009, 16:37:33 fujaks rakstīja:
Karoče viena lampa kļūst miglaina, vai var šāda veida lampas dabūt atkal dzidras?
[IMG]http://content9-foto.inbox.lv/albums102555478/p...SC00146.jpg[IMG]
var - puleejot. juuzeris Zimmbah piedaavaaja taadu pakalpojumu.
p.s chiriks man, par reklaamu. |
Offline | |
|
zaljsh | 30. Jun 2009, 17:46 |
#2391
|
|
 Kopš: 04. Apr 2008
Ziņojumi: 1272
Braucu ar: auto
|
30 Jun 2009, 11:52:01 BeamerGuru rakstīja:
30 Jun 2009, 09:29:11 zaljsh rakstīja:
29 Jun 2009, 19:12:47 zaljsh rakstīja:
Kaads zin kur Talsos var nopirk engjelaciim invertoru? Paldies.
Ir kadas idejas ^^^ ?
paldies
pa pastu varu aizsūtīt 
Paldies par paliidziibu, be tbushu rigaa nopirkshu pats Nav jau tik steidzami, vienkarshi domaju mosh talsos ar kkur ir  |
Offline | |
|
k_be | 30. Jun 2009, 18:06 |
#2392
|
|
 Kopš: 05. Jun 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 780
Braucu ar:
| paldies par ieteikumiem. brīvdienās mēģināšu ko darīt vai vismaz saprast, patīrīšu gaisa filtru.
mēģinātas ir dažādas sveces ar īso vītni, gan krievu ražojuma pa 60 sant. ar norādi motoblokiem, gan ngk, jā bet par tiem cipariem nezināju, papētīšu.
svečvads - jauns, kontakti ok, cilindrs - jauns. lietotā eļļa - autols (ievēroju aparāta instrukcijā rekomandēto attiecību 1:40, kas uz 5l bāku ir 125ml). ir braukts arī ar motorlaivu eļļu, bet tad, šķiet, bija jaudas zudums.
bet vai tās advancētās eļļas nav citām darba temperatūrām un motora apgriezieniem paredzētas? |
Offline | |
|
|
fujaks | 30. Jun 2009, 18:46 |
#2393
|
|
 Kopš: 17. Apr 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 2902
Braucu ar: prātu
| Paldies par reklāmu, par reklāmu protams maksā viņš, bet es varu vienīgi uzsaukt kādu aliņu Lauvas Namā |
Offline | |
|
girtsrobis | 30. Jun 2009, 20:21 |
#2394
|
|
 Kopš: 01. Sep 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 194
Braucu ar: 192 zs
| Sanāca neliels strīds par bremzēšanas kārtību default 90-to gadu automašīnai priekša vs aizmugure. Mana versija- pirmā vienmēr sāk aizmugure, pēc tam piebiedrojas priekša. Citu versija- pretēji manai.  |
Offline | |
|
bone_itch | 30. Jun 2009, 20:29 |
#2395
|
|
 Kopš: 24. Nov 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 1208
Braucu ar: 2002.g. e46 330d
| mashinai tukshgaita staiga apgriezieni - taka slapst nost, kad uzgaze atkal kadu laiku turas, ljoti lena motora reakcija (tip taka aizrijas un iesuc gaisu) un uzspiezhot un turot piem 2rpm, pec paris sekundem abaroti pashi krit, protams neiet ari nekada jeega 
man kka sak likties, ka gaisa meritajs gljuko mashina e30 318is |
Offline | |
|
djenkurs | 30. Jun 2009, 20:44 |
#2396
|
|
 Kopš: 18. Dec 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 1331
Braucu ar: rAudi Q
| laikam točna kkas ar laiku nav riktīgi jo pēdējā laikā visiem bembji sākuši raustīties, man vēl beidzamais palicis tukšgaitas regulators ko nomainīt vai ko citu ar viņu izdarīt! |
Offline | |
|
Modrs | 30. Jun 2009, 21:16 |
#2397
|
|
 Kopš: 22. Nov 2004
No: Talsi
Ziņojumi: 10399
Braucu ar: Latvijas veiksmes stāstu
|
30 Jun 2009, 18:06:25 k_be rakstīja:
paldies par ieteikumiem. brīvdienās mēģināšu ko darīt vai vismaz saprast, patīrīšu gaisa filtru.
mēģinātas ir dažādas sveces ar īso vītni, gan krievu ražojuma pa 60 sant. ar norādi motoblokiem, gan ngk, jā bet par tiem cipariem nezināju, papētīšu.
svečvads - jauns, kontakti ok, cilindrs - jauns. lietotā eļļa - autols (ievēroju aparāta instrukcijā rekomandēto attiecību 1:40, kas uz 5l bāku ir 125ml). ir braukts arī ar motorlaivu eļļu, bet tad, šķiet, bija jaudas zudums.
bet vai tās advancētās eļļas nav citām darba temperatūrām un motora apgriezieniem paredzētas?
statoilā nopērc racingway 2T eļļu
es vnk apbrīnoju arī tos, kas lej kkādas tap17 žigulenes pie benzīna.
po vai vecs vai jauns divtakteris - racing sintētika jālej. es jau 9 gadus trimmerī lietoju tikai racing + leju klāt nedaudz rīcineļļu, nekādu problēmu....
un krievu sveces nepērc, viņas jau defaltā ir brāķis. es savam lupatuāzim reiz nopirku, katrai svecei dzirkstele pārleca savā vietā, bet tikai ne starp elektrodiem  |
Offline | |
|
PowerBMW  | 30. Jun 2009, 22:43 |
#2398
|
|
 Kopš: 27. Jul 2006
Ziņojumi: 5806
Braucu ar:
|
30 Jun 2009, 20:21:46 girtsrobis rakstīja:
Sanāca neliels strīds par bremzēšanas kārtību default 90-to gadu automašīnai priekša vs aizmugure. Mana versija- pirmā vienmēr sāk aizmugure, pēc tam piebiedrojas priekša. Citu versija- pretēji manai. 
priekša vienmēr ņems pirmā un tad pakaļa-tur vel aizmugurē var but iesprauts bremžu spiedoena regulātors-atkaribā no svara regulējas bremžu efektitāte pakaļas tiltam kad to nahrenizē var sabāk tiri jautri  |
Offline | |
|
Kashelz | 30. Jun 2009, 23:56 |
#2399
|
|
 Kopš: 09. Sep 2005
No: Kuldīga
Ziņojumi: 2178
Braucu ar: E34 2.5i 24v, Suzuki GSX750E
| Taa, riepu speci, pastaastat kaadas ir optimalaas riepas uz R17 8J diskiem? Platuma zinjaa.
Repsketiivi cik ir shauraakaas ko likt priekshaa un plataakaas ko aimuguree, ko var normali uzlikt, lai nebuutu jaspridzina monteejot un riepa nobrauktos normaali pati par sevi visa platumaa, nevis uzmestos pumpulji utt.  |
Offline | |
|
slick  | 01. Jul 2009, 00:35 |
#2400
|
|
 Kopš: 14. Jul 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 1574
Braucu ar: 2003 e39 un ziemas q
|
30 Jun 2009, 23:56:52 Kashelz rakstīja:
Taa, riepu speci, pastaastat kaadas ir optimalaas riepas uz R17 8J diskiem? Platuma zinjaa.
Repsketiivi cik ir shauraakaas ko likt priekshaa un plataakaas ko aimuguree, ko var normali uzlikt, lai nebuutu jaspridzina monteejot un riepa nobrauktos normaali pati par sevi visa platumaa, nevis uzmestos pumpulji utt. 
Sheit var salasiities daudz ko par riepaam, bet tas kas Tev ir vajadziigs, ir 2 lapas ~ viduu  |
Offline | |
|
|
GirtzB  | 01. Jul 2009, 08:18 |
#2401
|
|
 Kopš: 15. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 22241
Braucu ar: 2x(R6+LSD)
|
30 Jun 2009, 23:56:52 Kashelz rakstīja:
Taa, riepu speci, pastaastat kaadas ir optimalaas riepas uz R17 8J diskiem? Platuma zinjaa.
Repsketiivi cik ir shauraakaas ko likt priekshaa un plataakaas ko aimuguree, ko var normali uzlikt, lai nebuutu jaspridzina monteejot un riepa nobrauktos normaali pati par sevi visa platumaa, nevis uzmestos pumpulji utt. 
225 visas četras.
----------------- Braukt ir priex.
Tikai R6, S54B32 + 2JZ-GE |
Online | |
|
artys  | 01. Jul 2009, 08:40 |
#2402
|
|
 Kopš: 10. May 2008
No: Jēkabpils
Ziņojumi: 11258
Braucu ar: E30 cabrio, E53
| koļegas, stāstiet kas par vainu...
Braucu, pēkšņi iedegās akumulatora lampiņa. Noslāpēju - ar grūtībām pielec! Braucu līdz mājām, pa ceļam lampinas datčikos palika ar vien blāvākas(it kā akumulators ar vien vairāk sēstos). Pāris simt metru pirms mājām, līkumā ieliku neitrālajā un tad liekot robā mašīna noraustijās un noripinājos malā, tālāk jau pielaist nebij iespējams, negrieza motoru...visu dienu atstāvēja, tad pielaidu un dabraucu līdz sētai...
cik noprotu vaina ir ģeneratorā, ka tas nelādē un mašīna brauc tikai uz akumulatora...
kas par vainu ģenaratoram var būt?
paziņa teica, esot jāmaina "ščotkas"...tās ir tās pašas oglītes? 
tāda diena, a es bez auto  [ Šo ziņu laboja artys, 01 Jul 2009, 08:40:24 ]
----------------- Visa veida apdrošināšanas pakalpojumi, konsultācijas |
Offline | |
|
yanks | 01. Jul 2009, 09:26 |
#2403
|
|
 Kopš: 28. Jun 2005
Ziņojumi: 5107
Braucu ar:
| nu pirmais ko variizdariit ir panjemt testeri un paskatiities vai pie iedarbinaata dzineeja uz klemmeem ir aptuveni 14 volti. janav tad meklee taalaak laadeeshanaa probzu. ogliites nomainiit ir diezgan vienkaarshi. |
Offline | |
|
grey325 | 01. Jul 2009, 09:48 |
#2404
|
|
 Kopš: 11. Jan 2006
No: Jēkabpils
Ziņojumi: 496
Braucu ar: 1.9tdi sport
|
01 Jul 2009, 08:40:05 artys rakstīja:
koļegas, stāstiet kas par vainu...
Braucu, pēkšņi iedegās akumulatora lampiņa. Noslāpēju - ar grūtībām pielec! Braucu līdz mājām, pa ceļam lampinas datčikos palika ar vien blāvākas(it kā akumulators ar vien vairāk sēstos). Pāris simt metru pirms mājām, līkumā ieliku neitrālajā un tad liekot robā mašīna noraustijās un noripinājos malā, tālāk jau pielaist nebij iespējams, negrieza motoru...visu dienu atstāvēja, tad pielaidu un dabraucu līdz sētai...
cik noprotu vaina ir ģeneratorā, ka tas nelādē un mašīna brauc tikai uz akumulatora...
kas par vainu ģenaratoram var būt?
paziņa teica, esot jāmaina "ščotkas"...tās ir tās pašas oglītes? 
tāda diena, a es bez auto 
oglītes nodilušas, veikalā jaunas līdz 10Ls bij. Man garāžā laikam bija vienas, varu iedot ja derēs tavam  |
Offline | |
|