Online
Pašreiz BMWPower skatās 172 viesi un 6 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Briesmu lietas XXXII
Autors | Ziņojums |
Lala | 13. May 2025, 11:50 |
#2321
|
|  Kopš: 16. Nov 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 3415
Braucu ar: Visādiem pedāļiem un Svensonu kasti.
|
13 May 2025, 11:20:31 @treshaa_josla rakstīja:
Sabiedriskai transports Rīgā ir zemas kvalitātes.
Sabiedriskajam transportam Rīga nav jābūt zemas kvalitātes. Un to var panākt, ja ir vēlme to panākt. | Offline | | |
Mikels | 13. May 2025, 11:55 |
#2322
|
|  Kopš: 28. Jan 2011
Ziņojumi: 5087
Braucu ar: cieņu
|
13 May 2025, 11:47:23 @Lala rakstīja:
13 May 2025, 11:37:01 @Mikels rakstīja:
Tikai nevajag dirst 
2024.gada dati:
Akcīzes ieņēmumi no degvielas - 582,9 miljoni
TEN - 102,3 miljoni
UVTN - 28,5 miljoni
+ HVZ cik vēl par vinjeti ieņēmumi.
LVC budžets ceļiem 2024.gadā bija ap 200 miljoniem
Ar šo naudu ar atliektiem galiem pietiktu savest visu valsts autoceļu tīklu perfektā kārtībā un būvēt jaunu infru, bet tā nauda aiziet kopējā katlā un tiek pārdalīta citām lietām, nevis ceļiem.
Tikai ikdienas uzturēšanai vien vajag vismaz 160 miljonus. Un tas ir bez pašvaldību ceļiem. Par netiešajiem zaudējumiem es vispār neko nesaku.
Kādā perfektā kārtībā 
Te vari ar kalkulatoru piemest, cik valstī ir kilometru un cik tas maksā.
Naudanaudanauda
No tās pašas LVC mājaslapas:
Cik liels finansējums būtu nepieciešams, lai savestu kārtībā VISUS valsts autoceļus?
Lai saglabātu valsts autoceļu tīklu labā braukšanas kvalitātē un drošības līmenī, katru gadu uzturēšanā un periodiskajā atjaunošanā būtu nepieciešams ieguldīt gandrīz 636 milj. eiro
https://lvceli.lv/buj/finansejums-valsts-autoce...alsts-autocelus/
Un es šeit nevienā brīdī nerunāju par pašvaldību ceļiem, bet gan valsts autoceļu tīklu 
Pāri vēl paliek aptuveni 100 mio, no nodokļu ieņēmumiem būvniecībai, kas ir aptuveni 100km pilnīgi jauna ceļa katru gadu
 [ Šo ziņu laboja Mikels, 13 May 2025, 11:59:01 ] | Offline | | |
Lala | 13. May 2025, 11:59 |
#2323
|
|  Kopš: 16. Nov 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 3415
Braucu ar: Visādiem pedāļiem un Svensonu kasti.
|
13 May 2025, 11:07:59 @Elviss rakstīja:
Pārējos nodokļus ignorēji?
Ja par PVN, tad atskaitās 50% vai arī vispār neatskaitās, ja auto pietiekami dārgs.
Ko es tad citu nopirktu? Velosipēdu? Man mašīnu vajag. Un te salīdzina velo ar auto izmaksām, ka lattes dzērāji tik pat maksā nodokli.
Neko neignorēju, rakstīju, ka cilvēks tērē tā vai citādi. Un tā nauda nonāk kopējā ekonomikas katliņā. Attiecīgi salīdzinājumi - vai vairāk devumu ekonomikai dod auto īpašnieks, vai velo īpašnieks, tikai tāpēc, ka izvēlas vienu vai otru, ir muļķīgi.
Viena ienākumu līmeņa auto īpašnieks un velo īpašnieks (gana bieži abi vienā personā) iztērē vienādu naudas daudzumu, jo vairāk viņiem vienkārši nav.
| Offline | | |
Lala | 13. May 2025, 12:01 |
#2324
|
|  Kopš: 16. Nov 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 3415
Braucu ar: Visādiem pedāļiem un Svensonu kasti.
|
13 May 2025, 11:55:56 @Mikels rakstīja:
13 May 2025, 11:47:23 @Lala rakstīja:
13 May 2025, 11:37:01 @Mikels rakstīja:
Tikai nevajag dirst 
2024.gada dati:
Akcīzes ieņēmumi no degvielas - 582,9 miljoni
TEN - 102,3 miljoni
UVTN - 28,5 miljoni
+ HVZ cik vēl par vinjeti ieņēmumi.
LVC budžets ceļiem 2024.gadā bija ap 200 miljoniem
Ar šo naudu ar atliektiem galiem pietiktu savest visu valsts autoceļu tīklu perfektā kārtībā un būvēt jaunu infru, bet tā nauda aiziet kopējā katlā un tiek pārdalīta citām lietām, nevis ceļiem.
Tikai ikdienas uzturēšanai vien vajag vismaz 160 miljonus. Un tas ir bez pašvaldību ceļiem. Par netiešajiem zaudējumiem es vispār neko nesaku.
Kādā perfektā kārtībā 
Te vari ar kalkulatoru piemest, cik valstī ir kilometru un cik tas maksā.
Naudanaudanauda
No tās pašas LVC mājaslapas:
Cik liels finansējums būtu nepieciešams, lai savestu kārtībā VISUS valsts autoceļus?
Lai saglabātu valsts autoceļu tīklu labā braukšanas kvalitātē un drošības līmenī, katru gadu uzturēšanā un periodiskajā atjaunošanā būtu nepieciešams ieguldīt gandrīz 636 milj. eiro
https://lvceli.lv/buj/finansejums-valsts-autoce...alsts-autocelus/
Un es šeit nevienā brīdī nerunāju par pašvaldību ceļiem, bet gan valsts autoceļu tīklu 
Pāri vēl paliek aptuveni 100 mio, no nodokļu ieņēmumiem būvniecībai, kas ir aptuveni 100km pilnīgi jauna ceļa katru gadu

Nu ja, nu ja, auto jau brauc tikai pa valsts autoceļu tīklu. Pilsētās vispār nebrauc utt.. | Offline | | |
Mizx | 13. May 2025, 12:05 |
#2325
|
|  Kopš: 26. Apr 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 6855
Braucu ar:
|
12 May 2025, 23:17:14 @968-jk rakstīja:
12 May 2025, 22:14:37 @Mizx rakstīja:
[Tajā pašā visu pilsētas stabiņiem fanu piesauktajā Amsterdamā uz vienu pilsētas iedzīvotāju ir vairāk automašīnu kā uz vienu iedzīvotāju Rīgā, viņi vienkārši gadiem ir investējuši naudu tajā, lai automašīnas nevis izvāktu no pilsētas, bet tikai padarītu visiem "neredzamas".
Viņi tās modernās autostāvvietas integrējuši neredzamas arī internetam tāpēc tev nācās likt ķīnas bildi. Turklāt, interneta pēdējie dati par a/m uz cilvēku ir no 2023.gada, kur Amsterdamā uz cilvēku ir 0.23, Rīgā 0.4a/m.
Ieliku bildi ar pliku konstrukciju, kādu pie mums varētu neatļaut. Eiropā tas notiek šādi: 8 pazemes līmeņi 15000 m^2 platībā 320 automašīnām pašā Madrides centrā.
Datus arī iesaku precīzēt, jo izskatās, ka esi pagrābis tikai Amsterdamas zemo emisiju zonas datus, objektīvi būtu salīdzināt visu pilsētu kopā, citādi pretī būtu jāliek, piemēram, Vecrīgā reģistrēto auto skaits. Jā, ir tāda problēma, ka pie mums šos datus pasniedz vispārējus, bet citiem ir dalījums pa rajoniem un "Amsterdama" sanāk tikai daļa no visas pilsētas. Jārēķina visu kopā, paskaties datus par auto skaitu uz 1000 iedzīvotājiem. Nevar akli ticēt PR bīdītājiem. Citādi par auto skaitu Rīgā jārāda Vecrīga, par to cik pilsēta zaļa jādod Mežaparka dati utt.. | Offline | | |
shirminieks | 13. May 2025, 12:54 |
#2326
|
|  Kopš: 13. Jan 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 1820
Braucu ar: 81
|
13 May 2025, 12:05:58 @Mizx rakstīja:
12 May 2025, 23:17:14 @968-jk rakstīja:
12 May 2025, 22:14:37 @Mizx rakstīja:
[Tajā pašā visu pilsētas stabiņiem fanu piesauktajā Amsterdamā uz vienu pilsētas iedzīvotāju ir vairāk automašīnu kā uz vienu iedzīvotāju Rīgā, viņi vienkārši gadiem ir investējuši naudu tajā, lai automašīnas nevis izvāktu no pilsētas, bet tikai padarītu visiem "neredzamas".
Viņi tās modernās autostāvvietas integrējuši neredzamas arī internetam tāpēc tev nācās likt ķīnas bildi. Turklāt, interneta pēdējie dati par a/m uz cilvēku ir no 2023.gada, kur Amsterdamā uz cilvēku ir 0.23, Rīgā 0.4a/m.
Ieliku bildi ar pliku konstrukciju, kādu pie mums varētu neatļaut. Eiropā tas notiek šādi: 8 pazemes līmeņi 15000 m^2 platībā 320 automašīnām pašā Madrides centrā.
Datus arī iesaku precīzēt, jo izskatās, ka esi pagrābis tikai Amsterdamas zemo emisiju zonas datus, objektīvi būtu salīdzināt visu pilsētu kopā, citādi pretī būtu jāliek, piemēram, Vecrīgā reģistrēto auto skaits. Jā, ir tāda problēma, ka pie mums šos datus pasniedz vispārējus, bet citiem ir dalījums pa rajoniem un "Amsterdama" sanāk tikai daļa no visas pilsētas. Jārēķina visu kopā, paskaties datus par auto skaitu uz 1000 iedzīvotājiem. Nevar akli ticēt PR bīdītājiem. Citādi par auto skaitu Rīgā jārāda Vecrīga, par to cik pilsēta zaļa jādod Mežaparka dati utt..
Un tagad padomā cik tāds objekts maksā un cik cilvēki būs gatavi par tādu stāvvietu maksāt? 
Es esmu tikai par šādām stāvvietām - tas no ielām malām noņem auto (piemēram atstāj stāvvietu tikai vienā malā ar 60min ierobežojumu) un ļauj paplašināt ietves. | Offline | | |
bills | 13. May 2025, 13:11 |
#2327
|
|  Kopš: 02. Jan 2009
Ziņojumi: 1182
Braucu ar:
|
13 May 2025, 12:54:01 @shirminieks rakstīja:
13 May 2025, 12:05:58 @Mizx rakstīja:
12 May 2025, 23:17:14 @968-jk rakstīja:
12 May 2025, 22:14:37 @Mizx rakstīja:
[Tajā pašā visu pilsētas stabiņiem fanu piesauktajā Amsterdamā uz vienu pilsētas iedzīvotāju ir vairāk automašīnu kā uz vienu iedzīvotāju Rīgā, viņi vienkārši gadiem ir investējuši naudu tajā, lai automašīnas nevis izvāktu no pilsētas, bet tikai padarītu visiem "neredzamas".
Viņi tās modernās autostāvvietas integrējuši neredzamas arī internetam tāpēc tev nācās likt ķīnas bildi. Turklāt, interneta pēdējie dati par a/m uz cilvēku ir no 2023.gada, kur Amsterdamā uz cilvēku ir 0.23, Rīgā 0.4a/m.
Ieliku bildi ar pliku konstrukciju, kādu pie mums varētu neatļaut. Eiropā tas notiek šādi: 8 pazemes līmeņi 15000 m^2 platībā 320 automašīnām pašā Madrides centrā.
Datus arī iesaku precīzēt, jo izskatās, ka esi pagrābis tikai Amsterdamas zemo emisiju zonas datus, objektīvi būtu salīdzināt visu pilsētu kopā, citādi pretī būtu jāliek, piemēram, Vecrīgā reģistrēto auto skaits. Jā, ir tāda problēma, ka pie mums šos datus pasniedz vispārējus, bet citiem ir dalījums pa rajoniem un "Amsterdama" sanāk tikai daļa no visas pilsētas. Jārēķina visu kopā, paskaties datus par auto skaitu uz 1000 iedzīvotājiem. Nevar akli ticēt PR bīdītājiem. Citādi par auto skaitu Rīgā jārāda Vecrīga, par to cik pilsēta zaļa jādod Mežaparka dati utt..
Un tagad padomā cik tāds objekts maksā un cik cilvēki būs gatavi par tādu stāvvietu maksāt? 
Es esmu tikai par šādām stāvvietām - tas no ielām malām noņem auto (piemēram atstāj stāvvietu tikai vienā malā ar 60min ierobežojumu) un ļauj paplašināt ietves.
Centrā nomas vietas tiks izķertas kā karstie pīrādzīņi, diemžēļ ne mēs tādas protam projektēt, ne būvēt  | Offline | | |
Mizx | 13. May 2025, 13:21 |
#2328
|
|  Kopš: 26. Apr 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 6855
Braucu ar:
|
13 May 2025, 12:54:01 @shirminieks rakstīja:
13 May 2025, 12:05:58 @Mizx rakstīja:
12 May 2025, 23:17:14 @968-jk rakstīja:
12 May 2025, 22:14:37 @Mizx rakstīja:
[Tajā pašā visu pilsētas stabiņiem fanu piesauktajā Amsterdamā uz vienu pilsētas iedzīvotāju ir vairāk automašīnu kā uz vienu iedzīvotāju Rīgā, viņi vienkārši gadiem ir investējuši naudu tajā, lai automašīnas nevis izvāktu no pilsētas, bet tikai padarītu visiem "neredzamas".
Viņi tās modernās autostāvvietas integrējuši neredzamas arī internetam tāpēc tev nācās likt ķīnas bildi. Turklāt, interneta pēdējie dati par a/m uz cilvēku ir no 2023.gada, kur Amsterdamā uz cilvēku ir 0.23, Rīgā 0.4a/m.
Ieliku bildi ar pliku konstrukciju, kādu pie mums varētu neatļaut. Eiropā tas notiek šādi: 8 pazemes līmeņi 15000 m^2 platībā 320 automašīnām pašā Madrides centrā.
Datus arī iesaku precīzēt, jo izskatās, ka esi pagrābis tikai Amsterdamas zemo emisiju zonas datus, objektīvi būtu salīdzināt visu pilsētu kopā, citādi pretī būtu jāliek, piemēram, Vecrīgā reģistrēto auto skaits. Jā, ir tāda problēma, ka pie mums šos datus pasniedz vispārējus, bet citiem ir dalījums pa rajoniem un "Amsterdama" sanāk tikai daļa no visas pilsētas. Jārēķina visu kopā, paskaties datus par auto skaitu uz 1000 iedzīvotājiem. Nevar akli ticēt PR bīdītājiem. Citādi par auto skaitu Rīgā jārāda Vecrīga, par to cik pilsēta zaļa jādod Mežaparka dati utt..
Un tagad padomā cik tāds objekts maksā un cik cilvēki būs gatavi par tādu stāvvietu maksāt? 
Es esmu tikai par šādām stāvvietām - tas no ielām malām noņem auto (piemēram atstāj stāvvietu tikai vienā malā ar 60min ierobežojumu) un ļauj paplašināt ietves.
Vispār es tieši ar to sāku, ka šādi "auto noliktavu" projekti ir lētāki par pie mums tipiskajām daudzstāvu auto novietnēm. Pārējais jau ir nianses par būvēšanas vietu, taisīt uz augšu vai rakties zemē utt., cik ļoti dziļi integrēt esošajā apbūvē un vai nav jāparokas apakšā kādai vēsturiskai ēkai.
P.S. Zemē rakties būs lētāk kā kalties klintī — citur nav variantu. | Offline | | |
|
shirminieks | 13. May 2025, 15:09 |
#2329
|
|  Kopš: 13. Jan 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 1820
Braucu ar: 81
| Ja tie projekti būtu lētāki par parastām daudzstāvu apbūvēm, tad tādus jau sen arī Rīgā būvētu 
Realitātē šādas automatizētās sistēmas ir pietiekoši dārgas, lai to izmantošanu attaisnotu tikai vietās ar prasību pēc ļoti liela stāvvietu skaita un ierobežojumu apbūves tilpumam.
Arī lifts ēkā aizņem mazāk vietas kā kāpnes, bet attīstītāji to parasti izvēlas nelikt, jo tas ir daudz dārgāk nekā vienkārši izbūvēt kāpnes  | Offline | | |
Arturiks  | 13. May 2025, 15:28 |
#2330
|
|  Kopš: 01. Nov 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 9236
Braucu ar: 26 & 26 & 11
| https://www.delfi.lv/193/politics/120072143/but...dzibu-rinkevicam
Vēlas kafejnīcas, gājēju ielas, attīstīt visu tautai, lai dzīvība kūsā, bet reizē vaimanā prezidentam. Šādi laikam var tikai velopedarasti.  | Offline | | |
Elviss  | 13. May 2025, 15:38 |
#2331
|
|  Kopš: 02. May 2006
Ziņojumi: 22658
Braucu ar: VAZ 2101 80'
|
13 May 2025, 15:28:26 @Arturiks rakstīja:
https://www.delfi.lv/193/politics/120072143/but...dzibu-rinkevicam
Vēlas kafejnīcas, gājēju ielas, attīstīt visu tautai, lai dzīvība kūsā, bet reizē vaimanā prezidentam. Šādi laikam var tikai velopedarasti. 
Ja vērs tās kafenes vaļā uz ielas vidus, nepaliks skaļāks naktīs? 
-----------------
RT Translations | Offline | | |
bills | 13. May 2025, 15:42 |
#2332
|
|  Kopš: 02. Jan 2009
Ziņojumi: 1182
Braucu ar:
|
13 May 2025, 15:28:26 @Arturiks rakstīja:
https://www.delfi.lv/193/politics/120072143/but...dzibu-rinkevicam
Vēlas kafejnīcas, gājēju ielas, attīstīt visu tautai, lai dzīvība kūsā, bet reizē vaimanā prezidentam. Šādi laikam var tikai velopedarasti. 
Štrunts ar kafejnīcām, bet kā var atļaut biķernieku trasē nonstopā visu vasaru tās gonkas, tur viss rajons rīb. | Offline | | |
RG | 13. May 2025, 15:44 |
#2333
|
|  Kopš: 02. Nov 2006
No: Rīga
Ziņojumi: 725
Braucu ar:
| Arī šito izlasīju un atmiņā atausa 11.bauslis priekš latviešiem: "tev nebūs". Nebūs biznesa, miera, krodziņu, tūristu, mašīnu, stāvvietu. Nekā. Un tad būs labi... vai tomēr nebūs?  | Offline | | |
Mikels | 13. May 2025, 15:56 |
#2334
|
|  Kopš: 28. Jan 2011
Ziņojumi: 5087
Braucu ar: cieņu
|
13 May 2025, 15:42:56 @bills rakstīja:
13 May 2025, 15:28:26 @Arturiks rakstīja:
https://www.delfi.lv/193/politics/120072143/but...dzibu-rinkevicam
Vēlas kafejnīcas, gājēju ielas, attīstīt visu tautai, lai dzīvība kūsā, bet reizē vaimanā prezidentam. Šādi laikam var tikai velopedarasti. 
Štrunts ar kafejnīcām, bet kā var atļaut biķernieku trasē nonstopā visu vasaru tās gonkas, tur viss rajons rīb.
Braucot garām tur tieši pretī trasei ir uzcelts viens jaunais dzīvokļu projekts, varu saderēt, ka būs arī tādi, kuri ieķers tur dzīvokli un tad raudās par gonku skaļumu itkā pirms tam nevarēja zināt, kurā vietā tiek pirkts dzīvoklis  | Offline | | |
Zalespljavejs | 13. May 2025, 16:01 |
#2335
|
|  Kopš: 28. Jul 2015
Ziņojumi: 2617
Braucu ar: tautas auto
|
13 May 2025, 15:42:56 @bills rakstīja:
13 May 2025, 15:28:26 @Arturiks rakstīja:
https://www.delfi.lv/193/politics/120072143/but...dzibu-rinkevicam
Vēlas kafejnīcas, gājēju ielas, attīstīt visu tautai, lai dzīvība kūsā, bet reizē vaimanā prezidentam. Šādi laikam var tikai velopedarasti. 
Štrunts ar kafejnīcām, bet kā var atļaut biķernieku trasē nonstopā visu vasaru tās gonkas, tur viss rajons rīb.
Tā trase tur bija krietni pirms uzcēla tos betona džungļus.  | Offline | | |
bills | 13. May 2025, 16:04 |
#2336
|
|  Kopš: 02. Jan 2009
Ziņojumi: 1182
Braucu ar:
|
13 May 2025, 15:56:18 @Mikels rakstīja:
13 May 2025, 15:42:56 @bills rakstīja:
13 May 2025, 15:28:26 @Arturiks rakstīja:
https://www.delfi.lv/193/politics/120072143/but...dzibu-rinkevicam
Vēlas kafejnīcas, gājēju ielas, attīstīt visu tautai, lai dzīvība kūsā, bet reizē vaimanā prezidentam. Šādi laikam var tikai velopedarasti. 
Štrunts ar kafejnīcām, bet kā var atļaut biķernieku trasē nonstopā visu vasaru tās gonkas, tur viss rajons rīb.
Braucot garām tur tieši pretī trasei ir uzcelts viens jaunais dzīvokļu projekts, varu saderēt, ka būs arī tādi, kuri ieķers tur dzīvokli un tad raudās par gonku skaļumu itkā pirms tam nevarēja zināt, kurā vietā tiek pirkts dzīvoklis 
Šeit vairāk ir runa par sabiedrības interesēm, tur kādas 10 tk māsaimniecības tiek noliktas zemāk par dažu desmitu entuziastu izklaidēm. Un nē, rīdzenieki neiet skatīties tās šosejas, ta kā to trasi sen varjadzēja pārnest kaut kur uz pierīgu. | Offline | | |
|
Mizx | 13. May 2025, 16:08 |
#2337
|
|  Kopš: 26. Apr 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 6855
Braucu ar:
|
13 May 2025, 16:04:29 @bills rakstīja:
Šeit vairāk ir runa par sabiedrības interesēm, tur kādas 10 tk māsaimniecības tiek noliktas zemāk par dažu desmitu entuziastu izklaidēm. Un nē, rīdzenieki neiet skatīties tās šosejas, ta kā to trasi sen varjadzēja pārnest kaut kur uz pierīgu.
To trasi būvēja sabiedrības interesēs, ne jau citu iemeslu dēļ... Ne tur militāras vajadzības, ne rūpnieciskas, ne varētu citādi baigo naudu kāst...[ Šo ziņu laboja Mizx, 13 May 2025, 16:08:55 ] | Offline | | |
bills | 13. May 2025, 16:10 |
#2338
|
|  Kopš: 02. Jan 2009
Ziņojumi: 1182
Braucu ar:
|
13 May 2025, 16:01:56 @Zalespljavejs rakstīja:
13 May 2025, 15:42:56 @bills rakstīja:
13 May 2025, 15:28:26 @Arturiks rakstīja:
https://www.delfi.lv/193/politics/120072143/but...dzibu-rinkevicam
Vēlas kafejnīcas, gājēju ielas, attīstīt visu tautai, lai dzīvība kūsā, bet reizē vaimanā prezidentam. Šādi laikam var tikai velopedarasti. 
Štrunts ar kafejnīcām, bet kā var atļaut biķernieku trasē nonstopā visu vasaru tās gonkas, tur viss rajons rīb.
Tā trase tur bija krietni pirms uzcēla tos betona džungļus. 
Tad pašvaldībai vajadzēja aizliegt tur celt dzīvajamo fondu, bet būvēt briesmigās noliktavas...ā nē, davai noliktavas/ veikalu ļausim būvēt uz brīvības ielas, lai caurbraucēji var baudīt jūgenstila arhitektūru  [ Šo ziņu laboja bills, 13 May 2025, 16:10:59 ] | Offline | | |
protams  | 13. May 2025, 16:11 |
#2339
|
|  Kopš: 11. Nov 2005
Ziņojumi: 5901
Braucu ar: NS7
| Vai tikai šobrīd kāds sadzīrdēja tur troksni?! 
----------------- Tradicionāli - vīrietis ar sievieti - auto ar iekšdedzes dzinēju! | Offline | | |
bills | 13. May 2025, 16:12 |
#2340
|
|  Kopš: 02. Jan 2009
Ziņojumi: 1182
Braucu ar:
|
13 May 2025, 16:08:21 @Mizx rakstīja:
13 May 2025, 16:04:29 @bills rakstīja:
Šeit vairāk ir runa par sabiedrības interesēm, tur kādas 10 tk māsaimniecības tiek noliktas zemāk par dažu desmitu entuziastu izklaidēm. Un nē, rīdzenieki neiet skatīties tās šosejas, ta kā to trasi sen varjadzēja pārnest kaut kur uz pierīgu.
To trasi būvēja sabiedrības interesēs, ne jau citu iemeslu dēļ... Ne tur militāras vajadzības, ne rūpnieciskas, ne varētu citādi baigo naudu kāst...
Trasei jau nav ne vainas, runa ir par gonkam 09:00-20:00 un taisnajām izplūdēm. | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, AiwaShuraLLP, CP17, GirtzB, Lafter, MarC, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo, xjs_4
|