Online
Pašreiz BMWPower skatās 50 viesi un 6 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Briesmu lietas XXXII
Autors | Ziņojums |
DiksIrseejs | 12. May 2025, 09:36 |
#2261
|
| Kopš: 08. Oct 2020
No: Dobele
Ziņojumi: 1294
Braucu ar: Hibrīdu
| Tikai nevajag dirst par stāvvietu cenām. Ar esošajām cenām tāpat ir problēma atrast brīvu vietu kur noparkoties. | Offline | | |
divkosigais | 12. May 2025, 09:36 |
#2262
|
|  Kopš: 15. Feb 2010
No: Rīga
Ziņojumi: 6553
Braucu ar:
|
12 May 2025, 09:15:42 @kkas rakstīja:
Tauta taču gribēja klusu centru. Sāka ar stāvvietu cenām, utml... Rīgas centrā tukši skatlogi un pilni viņi vairs bekad nebūs. Ofisi arī drīz būs prom. Protams čīkst.
es nekad neesmu sapratis vēlmi mūsdienās organizēt biroju centrā...vai vel labak Vecrīgā. Kaut kāds mazohisma paveids.
Ok, vēsturiski...tikko sabruka PSRS un arī 90ajos tāda tipa telpas bija galvenokārt centrā, Ganību dambī utt.
Bet nahujam tagd ofiss Vecrīgā? Tip askan kruta bet pārējais viss totoāli neerti 
Jeb arī cilvēki (darbinieki) ir vairāk tonusā (arī kleinti un partneri) jo jāriņķo un jāmeklē parkinga vieta...jeb jābrauc uz darbu ar sab trans jo savu auto dārgi turēt pie darba visu darba laiku. 
[ Šo ziņu laboja divkosigais, 12 May 2025, 09:37:31 ] | Offline | | |
Mikels | 12. May 2025, 09:58 |
#2263
|
|  Kopš: 28. Jan 2011
Ziņojumi: 5203
Braucu ar: cieņu
| Tie, kas aģitē par pilsētām bez auto, kraviniekiem, satiksmes, kur tikai putniņi dzied, pļavas zaļo un uz ielām ir tikai velosipēdisti ar šalēm un pistāciju lati rokās ir aizmirsuši kā pilsētas ir veidojušās un, kas uztur tajās asinsriti, proti, aktīva ražošanas, tirdzniecība, transports, osta utt. Pilsēta nekad nav bijusi kaut kāda zaļa oāze un tāpēc mēģinot to par tādu mākslīgi un kļūdaini pārtaisīt, nevajag brīnīties, ka cilvēki no tās pazūd. Ja ir vilkme pēc visa zaļā, fisat 20 km jebkurā virzienā ārpus Rīgas un būs jums zaļā vide  | Offline | | |
kkas | 12. May 2025, 10:21 |
#2264
|
|  Kopš: 22. Apr 2008
Ziņojumi: 9840
Braucu ar: Alfu
|
12 May 2025, 09:36:18 @DiksIrseejs rakstīja:
Tikai nevajag dirst par stāvvietu cenām. Ar esošajām cenām tāpat ir problēma atrast brīvu vietu kur noparkoties.
Sāka ar cenām, n reizes pacēla, pēc tam daudz likvidēja. Pēc tam tie paši čīkst. Tāpat tie paši čīkst, ka nav ko mutē iebāzt, rūpniecības nav, bet ka kā kāds grib nākt un investēt, tā protestē. Tad vai nu dzīvojam zaļi un pliku tirsu vai... | Offline | | |
Arturiks  | 12. May 2025, 10:25 |
#2265
|
|  Kopš: 01. Nov 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 9267
Braucu ar: 26 & 26 & 11
|
12 May 2025, 09:58:00 @Mikels rakstīja:
Tie, kas aģitē par pilsētām bez auto, kraviniekiem, satiksmes, kur tikai putniņi dzied, pļavas zaļo un uz ielām ir tikai velosipēdisti ar šalēm un pistāciju lati rokās ir aizmirsuši kā pilsētas ir veidojušās un, kas uztur tajās asinsriti, proti, aktīva ražošanas, tirdzniecība, transports, osta utt. Pilsēta nekad nav bijusi kaut kāda zaļa oāze un tāpēc mēģinot to par tādu mākslīgi un kļūdaini pārtaisīt, nevajag brīnīties, ka cilvēki no tās pazūd. Ja ir vilkme pēc visa zaļā, fisat 20 km jebkurā virzienā ārpus Rīgas un būs jums zaļā vide 
Pag, vai tad Mazā Terapija un Kalve nav pilsētas dzinējspēks?  | Offline | | |
Mikels | 12. May 2025, 10:27 |
#2266
|
|  Kopš: 28. Jan 2011
Ziņojumi: 5203
Braucu ar: cieņu
| Tikai Progresīvo un Pilsēta cilvēkiem izpratnē  [ Šo ziņu laboja Mikels, 12 May 2025, 10:28:39 ] | Offline | | |
Arturiks  | 12. May 2025, 10:42 |
#2267
|
|  Kopš: 01. Nov 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 9267
Braucu ar: 26 & 26 & 11
|
12 May 2025, 10:27:44 @Mikels rakstīja:
Tikai Progresīvo un Pilsēta cilvēkiem izpratnē 
Kad redzu džeku no apvienības aukstā drēgnā rudens dienā, kad līst, uz divriteņa ar sievu priekšā sēžot kravas kastē, ir mans favorīts. Pietrūkst tikai vēl klēpī kāds svaigi iegādāts ledusskapis.  | Offline | | |
Zalespljavejs | 12. May 2025, 10:42 |
#2268
|
|  Kopš: 28. Jul 2015
Ziņojumi: 2645
Braucu ar: tautas auto
|
12 May 2025, 09:58:00 @Mikels rakstīja:
Tie, kas aģitē par pilsētām bez auto, kraviniekiem, satiksmes, kur tikai putniņi dzied, pļavas zaļo un uz ielām ir tikai velosipēdisti ar šalēm un pistāciju lati rokās ir aizmirsuši kā pilsētas ir veidojušās un, kas uztur tajās asinsriti, proti, aktīva ražošanas, tirdzniecība, transports, osta utt. Pilsēta nekad nav bijusi kaut kāda zaļa oāze un tāpēc mēģinot to par tādu mākslīgi un kļūdaini pārtaisīt, nevajag brīnīties, ka cilvēki no tās pazūd. Ja ir vilkme pēc visa zaļā, fisat 20 km jebkurā virzienā ārpus Rīgas un būs jums zaļā vide 
Smirdoši, kūpoši dīzeļi, kā arī nebeidzamies sastrēgumi pīķa stundās, ir pilsētas "asinsrite un dzinējspēks"? Man nekas nav pret auto, un pašam patīk braukt, bet kaut kādā brīdī ir jāapzinās ka pilsētvides problēmas, par kurām arī Powerā klaigā, ir saistītas arī ar autovadītājiem un to kultūru. | Offline | | |
|
Arsm3ns | 12. May 2025, 11:00 |
#2269
|
|  Kopš: 27. Oct 2023
Ziņojumi: 1293
Braucu ar:
| Tādu zinātnisko fantastiku kā park and ride, nometot auto pirms pilsētas un ar vienu nopirktu lohavozu biļeti vizināties pa centru, tā arī vēl neviens talants nav spējis ieviest galvaspilsētā (pusvalstī). Tā vietā ir puķupodi un cilvēku savstarpējās cīņas, kurš prioritētāks satiksmē. | Offline | | |
bum_bumz | 12. May 2025, 11:14 |
#2270
|
| Kopš: 05. Jan 2006
Ziņojumi: 7120
Braucu ar: E34
|
12 May 2025, 11:00:32 @Arsm3ns rakstīja:
Tādu zinātnisko fantastiku kā park and ride, nometot auto pirms pilsētas un ar vienu nopirktu lohavozu biļeti vizināties pa centru, tā arī vēl neviens talants nav spējis ieviest galvaspilsētā (pusvalstī). Tā vietā ir puķupodi un cilvēku savstarpējās cīņas, kurš prioritētāks satiksmē.
Vieni nevar, otri nedrīkst 
RB tākā neviens netraucē, tālu prom, krūmos, bet tāpat nevar
Zags (legāli) visi - tas ir ieprogrammēts  | Offline | | |
shirminieks | 12. May 2025, 11:44 |
#2271
|
|  Kopš: 13. Jan 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 1900
Braucu ar: 81
|
12 May 2025, 09:58:00 @Mikels rakstīja:
Tie, kas aģitē par pilsētām bez auto, kraviniekiem, satiksmes, kur tikai putniņi dzied, pļavas zaļo un uz ielām ir tikai velosipēdisti ar šalēm un pistāciju lati rokās ir aizmirsuši kā pilsētas ir veidojušās un, kas uztur tajās asinsriti, proti, aktīva ražošanas, tirdzniecība, transports, osta utt. Pilsēta nekad nav bijusi kaut kāda zaļa oāze un tāpēc mēģinot to par tādu mākslīgi un kļūdaini pārtaisīt, nevajag brīnīties, ka cilvēki no tās pazūd. Ja ir vilkme pēc visa zaļā, fisat 20 km jebkurā virzienā ārpus Rīgas un būs jums zaļā vide 
Visi te par sajūtām un kaut kādām mistiskām ražotnēm pilsētās runā, bet piemirst vienkāršu faktu - auto aizņem daudz vietas (gan braukšanai, gan novietošanai), un pilsētu centros vieta ir ļoti ierobežota.
Cilvēki tieši mūk prom no pilsētām, kuras nav gājējiem draudzīgas - ja kāds paskatītos uz pilsētām, kurām ir attīstīts un veiksmīgs centrs, tad redzētu, ka tur vienmēr tiek prioritizēti gājēji; gājēju plūsma veicina tirdzniecības attīstību (HoReCa & Retail), un rada pieprasījumu pēc biroju platībām.
Ir jābūt izcili stulbam lai ticētu, ka caur pilsētām palaižot lielāku auto plūsmu kāds gribēs uz turieni pārcelties  | Offline | | |
Bender | 12. May 2025, 11:53 |
#2272
|
| Kopš: 30. Oct 2014
Ziņojumi: 2067
Braucu ar: E91
|
12 May 2025, 11:44:26 @shirminieks rakstīja:
12 May 2025, 09:58:00 @Mikels rakstīja:
Tie, kas aģitē par pilsētām bez auto, kraviniekiem, satiksmes, kur tikai putniņi dzied, pļavas zaļo un uz ielām ir tikai velosipēdisti ar šalēm un pistāciju lati rokās ir aizmirsuši kā pilsētas ir veidojušās un, kas uztur tajās asinsriti, proti, aktīva ražošanas, tirdzniecība, transports, osta utt. Pilsēta nekad nav bijusi kaut kāda zaļa oāze un tāpēc mēģinot to par tādu mākslīgi un kļūdaini pārtaisīt, nevajag brīnīties, ka cilvēki no tās pazūd. Ja ir vilkme pēc visa zaļā, fisat 20 km jebkurā virzienā ārpus Rīgas un būs jums zaļā vide 
Visi te par sajūtām un kaut kādām mistiskām ražotnēm pilsētās runā, bet piemirst vienkāršu faktu - auto aizņem daudz vietas (gan braukšanai, gan novietošanai), un pilsētu centros vieta ir ļoti ierobežota.
Cilvēki tieši mūk prom no pilsētām, kuras nav gājējiem draudzīgas - ja kāds paskatītos uz pilsētām, kurām ir attīstīts un veiksmīgs centrs, tad redzētu, ka tur vienmēr tiek prioritizēti gājēji; gājēju plūsma veicina tirdzniecības attīstību (HoReCa & Retail), un rada pieprasījumu pēc biroju platībām.
Ir jābūt izcili stulbam lai ticētu, ka caur pilsētām palaižot lielāku auto plūsmu kāds gribēs uz turieni pārcelties 
Ir jābūt izcili stulbam, lai ticētu, ka IT tehniķis vai elektriķis ar čemodānu pie tevis uz centru brauks ar ciskudrilli no piepilsētas vai siltu maizīti uz tavu mandeļu latte kofīshopu pievedīs...
Esi gatavs trīskāršot vai pat pieckāršot savus ikdienas izdevumus?[ Šo ziņu laboja Bender, 12 May 2025, 11:54:41 ] | Offline | | |
user | 12. May 2025, 11:54 |
#2273
|
| Kopš: 12. May 2020
Ziņojumi: 14265
Braucu ar:
| vēl ir liela daļa idiotu, kuri domā, ka pilseta jābūt klusumam 
nopērk dzīvokli Antonijas ielā uz sūdzas, ka bārs esot pirmajā stāvā 
blje ņemu bookingā viesnīcu Barcelona uz La Ramblas ielas, skatos atsauksmes, uzlieku sūdīgākas - cilveki sūdzas, ka skaļš esot! bļa jūš nopietni? 
pilsētā ir jābūt rosknim, dzīvībai, kustībai! klusumam ir paredzēti lauki,bla  | Offline | | |
shirminieks | 12. May 2025, 12:06 |
#2274
|
|  Kopš: 13. Jan 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 1900
Braucu ar: 81
| Rosība & aktivitāte - jā, bet nevis 90% no brauktuves platuma priekš auto; jo platākas ietves, jo vairāk āra terases var būt, cilvēki vairāk iet ar kājām, un piestāj ēstuvēs/krogos/veikalos.
Centrā cilvēki dzīvo tāpēc, ka gājiena attālumā ir viss nepieciešamais - bērniem skola un interešu izglītība, veikali, darbs, utt. Un bērns pats var visur aiziet, nevis jāvadā apkārt.
Atkārtošos īpaši apdāvinātajiem - neviens nerunā par transporta aizliegšanu, bet par sabtrans, velo, un gājēju prioritizēšanu, lai aizvien vairāk cilvēki izvēlētos iet ar kājām vai braukt ar velo.
Vienmēr cilvēki varēs izvēlēties braukt ar auto - gan elektriķi, gan veikalu piegādes, gan arī katrs varēs izvēlēties uz darbu 1km nevis iet 10min, bet stāvēt 15min sastrēgumā. | Offline | | |
Mikels | 12. May 2025, 12:07 |
#2275
|
|  Kopš: 28. Jan 2011
Ziņojumi: 5203
Braucu ar: cieņu
|
12 May 2025, 11:53:40 @Bender rakstīja:
12 May 2025, 11:44:26 @shirminieks rakstīja:
12 May 2025, 09:58:00 @Mikels rakstīja:
Tie, kas aģitē par pilsētām bez auto, kraviniekiem, satiksmes, kur tikai putniņi dzied, pļavas zaļo un uz ielām ir tikai velosipēdisti ar šalēm un pistāciju lati rokās ir aizmirsuši kā pilsētas ir veidojušās un, kas uztur tajās asinsriti, proti, aktīva ražošanas, tirdzniecība, transports, osta utt. Pilsēta nekad nav bijusi kaut kāda zaļa oāze un tāpēc mēģinot to par tādu mākslīgi un kļūdaini pārtaisīt, nevajag brīnīties, ka cilvēki no tās pazūd. Ja ir vilkme pēc visa zaļā, fisat 20 km jebkurā virzienā ārpus Rīgas un būs jums zaļā vide 
Visi te par sajūtām un kaut kādām mistiskām ražotnēm pilsētās runā, bet piemirst vienkāršu faktu - auto aizņem daudz vietas (gan braukšanai, gan novietošanai), un pilsētu centros vieta ir ļoti ierobežota.
Cilvēki tieši mūk prom no pilsētām, kuras nav gājējiem draudzīgas - ja kāds paskatītos uz pilsētām, kurām ir attīstīts un veiksmīgs centrs, tad redzētu, ka tur vienmēr tiek prioritizēti gājēji; gājēju plūsma veicina tirdzniecības attīstību (HoReCa & Retail), un rada pieprasījumu pēc biroju platībām.
Ir jābūt izcili stulbam lai ticētu, ka caur pilsētām palaižot lielāku auto plūsmu kāds gribēs uz turieni pārcelties 
Ir jābūt izcili stulbam, lai ticētu, ka IT tehniķis vai elektriķis ar čemodānu pie tevis uz centru brauks ar ciskudrilli no piepilsētas vai siltu maizīti uz tavu mandeļu latte kofīshopu pievedīs...
Esi gatavs trīskāršot vai pat pieckāršot savus ikdienas izdevumus?
+1 Tāpat ir jābūt izcili stulbam, lai ticētu, ka pilsētā nogriežot pilnībā vai uzliekot visur maksas stāvvietas Rīgas iedzīvotāji būs mega laimīgi un nemuks dzīvot ārpus pilsētas, ģimenes ar bērniem pārvietosies ar velosipēdiem, ies ar kājām vai brauks ar skrituļslidām un iestāsies mums šeit utopija.
Var redzēt kā gājēju plūsma veicina tirdzniecību, un biroja platības Rīgas centrā 
Īpaši tas labi novērojams uz ielām, kur nav iespējams novietot auto, Čaka iela, Brīvības iela mums ir īstenas tirdzniecības un biroju citadeles
Tāpat arī visi savus birojus pārceļ ārpus centra, kur ir iespēja klientam un darbiniekiem normāli atbraukt un novietot savus auto.
Personīgais auto normālai ģimenei ir nepieciešamība, hipsteri un citi frīki var vest savu bēŗnu pie ģimenes ārsta utt. ar skrituļdēli, bet jūs esat absolūtā mazākumā un tāpēc nevajag pārējiem uzspiest savu dīvaino izpratni par dzīvošanu pilsētā 
[ Šo ziņu laboja Mikels, 12 May 2025, 12:17:14 ] | Offline | | |
atrabotka | 12. May 2025, 12:20 |
#2276
|
|  Kopš: 01. Mar 2022
Ziņojumi: 141
Braucu ar:
|
12 May 2025, 10:42:27 @Zalespljavejs rakstīja:
...kaut kādā brīdī ir jāapzinās ka pilsētvides problēmas, par kurām arī Powerā klaigā, ir saistītas arī ar autovadītājiem un to kultūru.
Pilsētvides problēmas ir saistītas hronisku atbilstošas auto satiksmes infrastrūkturas trūkumu un esošās kapacitāti. Mūsdienām atbilstošu ceļu/apvadceļu neesamība pilsētā. Šo nevar atrisināt saliekot stabiņus, ieviešot velojoslas un puķupodus! Tādā veidā sastrēgumos (un pat lielākos) sēdēsim vēl ilgi. Nav sakars kultūrai.[ Šo ziņu laboja atrabotka, 12 May 2025, 12:22:29 ] | Offline | | |
|
Zalespljavejs | 12. May 2025, 12:21 |
#2277
|
|  Kopš: 28. Jul 2015
Ziņojumi: 2645
Braucu ar: tautas auto
|
12 May 2025, 11:54:55 @user rakstīja:
vēl ir liela daļa idiotu, kuri domā, ka pilseta jābūt klusumam 
nopērk dzīvokli Antonijas ielā uz sūdzas, ka bārs esot pirmajā stāvā 
blje ņemu bookingā viesnīcu Barcelona uz La Ramblas ielas, skatos atsauksmes, uzlieku sūdīgākas - cilveki sūdzas, ka skaļš esot! bļa jūš nopietni? 
pilsētā ir jābūt rosknim, dzīvībai, kustībai! klusumam ir paredzēti lauki,bla 
Un šādu komentētāju/personāžu dēļ iedzīvotāji arī palēnām izvācās no Rīgas, un pārceļas un pieRīgu. Ja pilsēta tiek pārvērsta par miskasti. Un ar to kopā arī pārceļas IIN un citi izdevumi/ieņēmumi, kas ir saistīti ar cilvēkspēku. | Offline | | |
kkas | 12. May 2025, 12:30 |
#2278
|
|  Kopš: 22. Apr 2008
Ziņojumi: 9840
Braucu ar: Alfu
| Kurš tieši no pierīgas un zoļika, juglas, purvciema mīsies ēst steiku vai uz darbu?
Velo celiņi ir tikai vietējiem iedzīvotājiem. Park n ride arī baigi neko nemainīs. Steiku ēdājiem nav aktuāli. Savukārt ofisi dēļ attālinātā darba tādā apjomā vairs nav aktuāli. + Ja pa to cenu tu dabū jaunu ofisu Rīgas pievārtē, centra cenas nah nav vajadzīgs. Centrs ir miris un tas ir jāpieņem vai arī auto staavietas pa brīvu kā minimums.[ Šo ziņu laboja kkas, 12 May 2025, 12:34:17 ] | Offline | | |
user | 12. May 2025, 12:48 |
#2279
|
| Kopš: 12. May 2020
Ziņojumi: 14265
Braucu ar:
|
12 May 2025, 12:21:56 @Zalespljavejs rakstīja:
12 May 2025, 11:54:55 @user rakstīja:
vēl ir liela daļa idiotu, kuri domā, ka pilseta jābūt klusumam 
nopērk dzīvokli Antonijas ielā uz sūdzas, ka bārs esot pirmajā stāvā 
blje ņemu bookingā viesnīcu Barcelona uz La Ramblas ielas, skatos atsauksmes, uzlieku sūdīgākas - cilveki sūdzas, ka skaļš esot! bļa jūš nopietni? 
pilsētā ir jābūt rosknim, dzīvībai, kustībai! klusumam ir paredzēti lauki,bla 
Un šādu komentētāju/personāžu dēļ iedzīvotāji arī palēnām izvācās no Rīgas, un pārceļas un pieRīgu. Ja pilsēta tiek pārvērsta par miskasti. Un ar to kopā arī pārceļas IIN un citi izdevumi/ieņēmumi, kas ir saistīti ar cilvēkspēku.
ļoti labi, jo vairāk izvāksies, jo vairāks vietas būš tiem, kuri saprot, kas ir pilsēta  | Offline | | |
versatile | 12. May 2025, 12:51 |
#2280
|
|  Kopš: 03. Sep 2015
Ziņojumi: 1381
Braucu ar:
| Uz tukšajiem logiem augstāk par pirmo-otro stāvu skatoties, izskatās, ka vietas sapratējiem jau tagad pietiek. | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, AiwaShuraLLP, CP17, GirtzB, Lafter, MarC, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo, xjs_4
|