Autors | Ziņojums |
uldens1 | |
 Kopš: 28. Feb 2008
Ziņojumi: 16765
Braucu ar:
|
29 Oct 2019, 15:07:32 @F50 rakstīja:
29 Oct 2019, 14:59:06 @uldens1 rakstīja:
29 Oct 2019, 14:54:40 @F50 rakstīja:
29 Oct 2019, 14:15:22 @uldens1 rakstīja:
cik izmešus EU saražo vieglie auto,cik kuģi,cik aviācija https://ec.europa.eu/clima/policies/transport/vehicles_en
https://ec.europa.eu/clima/policies/transport/shipping_en
https://ec.europa.eu/clima/policies/transport/aviation_en
Bet tad jau tu pats visu saproti
pat ja mes ignorejam visus parejos izmeshus
tu tagad cepies par to, ka ierobezhot 0.19% globalo CO2 izmeshu raditajus, ir produktiva ierednu laika tereshana? 
pag,bet kur tad palika apgalvojums ka auto izmeši ir nieks salīdzinot ko kuģi izmet 
apgalvojums pilniigi pareizs
1 konteinerkugjis izmet
~75k auto CO2
~2mil auto NOx
~2mil auto SOx
Nakamais jautajums studija luucu
tad kāpēc kuģu izmeši ir tikai 2,5% kamēr auto 15%  |
Offline | |
|
F50 | |
 Kopš: 02. Jul 2016
Ziņojumi: 3018
Braucu ar: Nacionālo Populismu
| Aizej parlasi velreiz savus linkus un megjini velreiz  |
Offline | |
|
markelis | |
 Kopš: 28. Oct 2002
Ziņojumi: 12999
Braucu ar: eFku
|
29 Oct 2019, 15:17:41 @F50 rakstīja:
Aizej parlasi velreiz savus linkus un megjini velreiz 

kaapec lasiit talaak par pirmo teikumu? |
Offline | |
|
F50 | |
 Kopš: 02. Jul 2016
Ziņojumi: 3018
Braucu ar: Nacionālo Populismu
|
29 Oct 2019, 15:22:38 @markelis rakstīja:
29 Oct 2019, 15:17:41 @F50 rakstīja:
Aizej parlasi velreiz savus linkus un megjini velreiz 

kaapec lasiit talaak par pirmo teikumu?
Zheel ka sapisas informacija, kas ari bija taja pirmaja teikuma |
Offline | |
|
uldens1 | |
 Kopš: 28. Feb 2008
Ziņojumi: 16765
Braucu ar:
|
29 Oct 2019, 15:40:44 @F50 rakstīja:
29 Oct 2019, 15:22:38 @markelis rakstīja:
29 Oct 2019, 15:17:41 @F50 rakstīja:
Aizej parlasi velreiz savus linkus un megjini velreiz 

kaapec lasiit talaak par pirmo teikumu?
Zheel ka sapisas informacija, kas ari bija taja pirmaja teikuma
un kas tad tur ir??Ka ļaunie kuģi izmet niecīgu daudzumu salīdzinot ar visas pasaules izmešiem??  |
Offline | |
|
F50 | |
 Kopš: 02. Jul 2016
Ziņojumi: 3018
Braucu ar: Nacionālo Populismu
| Iemacies kas ir CO2
Kas vispar ir izmeshi
Ko katrs izmesis dara
Tad naac atpakalj un diskutejam talak |
Offline | |
|
uldens1 | |
 Kopš: 28. Feb 2008
Ziņojumi: 16765
Braucu ar:
|
29 Oct 2019, 16:55:38 @F50 rakstīja:
Iemacies kas ir CO2
Kas vispar ir izmeshi
Ko katrs izmesis dara
Tad naac atpakalj un diskutejam talak
standarta atbilde kad esi apdirsies vēl nesen stāstiji ka kuģi un vulkāni ir galvenie co ražotāji,tā gadās ja pieturas tantes saklausās  |
Offline | |
|
F50 | |
 Kopš: 02. Jul 2016
Ziņojumi: 3018
Braucu ar: Nacionālo Populismu
| Kur es teicu par kugjiem un tieshi CO?
Jaatkarto buus 2. klasiite tuliit |
Offline | |
|
|
uldens1 | |
 Kopš: 28. Feb 2008
Ziņojumi: 16765
Braucu ar:
|
29 Oct 2019, 17:31:20 @F50 rakstīja:
Kur es teicu par kugjiem un tieshi CO?
Jaatkarto buus 2. klasiite tuliit
ok,ne tu,bet citi fašionveidīgie  |
Offline | |
|
968-jk | |
 Kopš: 08. Dec 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 13917
Braucu ar: 30niekiem
| Varēja nevis celt nodokļus "lielmotoriem", bet likt drastiskus sodus šķūneriem, dpf izgriešanas pakalpojumu sniedzējiem un automašīnu vadītājiem. Šos morālos bomžus apkarot un pārējiem autovadītājiem nodevu iekļaut degvielas cenā (nejaukt ar akcīzi). |
Offline | |
|
add | |
Kopš: 27. Nov 2011
Ziņojumi: 2094
Braucu ar:
| Palasot pēdējās lapas, tāda sajūta rodas, ka šis portāls drīz būs jāpārsauc par betamalepower.lv  |
Offline | |
|
bum_bumz | |
Kopš: 05. Jan 2006
Ziņojumi: 7126
Braucu ar: E34
| Cepiens lieks. Aizvākt no LV tautas mīļos 3 litru dīzeļus būs šāviens galvā.Reirs to nedarīs, viņš māk ekseli. Ja karins pakļausies tirgoņu lobijam, tad jv pa skuju taku uz visiem laikiem.
EV auto sadaļā jau stipri pasen iemetu filmu, cik zals ir e-auto.
Paskaitiet, cik precu pārvadā konteinerkuģis un nolieciet pretī fūres, to skaitu un patēriņu |
Offline | |
|
kaprons | |
 Kopš: 20. Jan 2018
No: Salacgrīva
Ziņojumi: 5248
Braucu ar: Ātrumu, kas nogalina...
| Man ir vēl viens arguments, pie kam reāls un drīz piepildīsies.
Palaidīs railbaļķiku
Padomājiet, cik fūres varēs nebraukt cauri dievzemītei
Attiecīgi lielos matorus varēs likt mierā vēl gadiņus desmit (un dīzelīšus arī) |
Offline | |
|
FR888 | |
 Kopš: 22. Oct 2015
Ziņojumi: 2642
Braucu ar: F06 640d Gran Coupe
|
29 Oct 2019, 21:57:23 @kaprons rakstīja:
Man ir vēl viens arguments, pie kam reāls un drīz piepildīsies.
Palaidīs railbaļķiku
Padomājiet, cik fūres varēs nebraukt cauri dievzemītei
Attiecīgi lielos matorus varēs likt mierā vēl gadiņus desmit (un dīzelīšus arī)
FYI dzelzcela transports Baltija, Rus un Ukraina nekur nav letaks par autotransportu (smago)
otra lieta - uz vilciena furi uzlikt nevar - tikai konteineru (kas ir dargas samera darbibas) - talak ar vinu gala stacijaa kkas ir jaara, tas viss ir daarigi un ilgi. Dzelzcela transports autotransportu var aizstat tikai saura spektra precu gupas kur vispar parklajas iespejas to pasu vadat gan ar dzelcelu gan ar furi. Tas taa tev - ABC. |
Offline | |
|
kaprons | |
 Kopš: 20. Jan 2018
No: Salacgrīva
Ziņojumi: 5248
Braucu ar: Ātrumu, kas nogalina...
| Es gan tā kā biju iedomājies, ka tās pārkraušanas stacijas pie gribēšanas var uztaisīt ar daudz lielāku kapacitāti operativitāti fleksibilitāti un citām labām -tātēm, un rezultātā noņems gan fūrēm kaut ko nost un diezgan daudz
Kāpēc lai tā nenotiktu? |
Offline | |
|
Mizx | |
 Kopš: 26. Apr 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 6954
Braucu ar:
| Vispār jau bija plāns, ka ar tiem vilcieniem pārvadās automašīnas ar kravām un pasažieriem. Varēs nebraukt pa ceļu / jūru. Citādi projekts bezjēdzīgs. |
Offline | |
|
|
Mixzzz | |
 Kopš: 09. May 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 2962
Braucu ar: e34 un e91 kuuc
|
29 Oct 2019, 15:15:35 @uldens1 rakstīja:
29 Oct 2019, 15:07:32 @F50 rakstīja:
29 Oct 2019, 14:59:06 @uldens1 rakstīja:
29 Oct 2019, 14:54:40 @F50 rakstīja:
29 Oct 2019, 14:15:22 @uldens1 rakstīja:
cik izmešus EU saražo vieglie auto,cik kuģi,cik aviācija https://ec.europa.eu/clima/policies/transport/vehicles_en
https://ec.europa.eu/clima/policies/transport/shipping_en
https://ec.europa.eu/clima/policies/transport/aviation_en
Bet tad jau tu pats visu saproti
pat ja mes ignorejam visus parejos izmeshus
tu tagad cepies par to, ka ierobezhot 0.19% globalo CO2 izmeshu raditajus, ir produktiva ierednu laika tereshana? 
pag,bet kur tad palika apgalvojums ka auto izmeši ir nieks salīdzinot ko kuģi izmet 
apgalvojums pilniigi pareizs
1 konteinerkugjis izmet
~75k auto CO2
~2mil auto NOx
~2mil auto SOx
Nakamais jautajums studija luucu
tad kāpēc kuģu izmeši ir tikai 2,5% kamēr auto 15% 
Tāpēc, ka lasīt nemāki...2,5% ir global, EU tie ir 13% no kuģiem pret mašīnu 15%
Turklāt - "At the same time, there is significant untapped potential to reduce shipping emissions cost-effectively. Many technical and operational measures, such as slow steaming, weather routing, contra-rotating propellers and propulsion efficiency devices, can deliver more fuel savings than the investment required."[ Šo ziņu laboja Mixzzz, 30 Oct 2019, 12:27:02 ] |
Offline | |
|
Marteens | |
 Kopš: 22. Aug 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 10826
Braucu ar:
| https://www.facebook.com/gobzems/videos/702596310256511/ ir ok  |
Offline | |
|
FR888 | |
 Kopš: 22. Oct 2015
Ziņojumi: 2642
Braucu ar: F06 640d Gran Coupe
|
30 Oct 2019, 11:49:54 @kaprons rakstīja:
Es gan tā kā biju iedomājies, ka tās pārkraušanas stacijas pie gribēšanas var uztaisīt ar daudz lielāku kapacitāti operativitāti fleksibilitāti un citām labām -tātēm, un rezultātā noņems gan fūrēm kaut ko nost un diezgan daudz
Kāpēc lai tā nenotiktu?
tapec, ka, pat teoretiski ekonomiski tas nevar but izdevigi. Tas var but tikai tad ja to subside un nevis vienu reizi, kad jaizbuve infrastruktura, bet visu laiku ari operativaa darbiiba. |
Offline | |
|
RVR  | |
 Kopš: 18. Sep 2008
Ziņojumi: 22679
Braucu ar: RVR
|
30 Oct 2019, 12:11:50 @Mizx rakstīja:
Vispār jau bija plāns, ka ar tiem vilcieniem pārvadās automašīnas ar kravām un pasažieriem. Varēs nebraukt pa ceļu / jūru. Citādi projekts bezjēdzīgs.
Projekts pirmkārt un galvenokārt ir stratēģisks. Lai būtu savienojums ar rietumu dzelzceļu sistēmu un vajadzības gadījumā būtu iespējams ātri pārvietot stratēģiskas nozīmes kravas lielā apjomā. Militāras kravas iespējamu saspīlējumu gadījumos (kad jādemonstrē "muskuļi" ), ja kāds vēl nesaprata. Tāpēc arī no austrumu puses nāk visa kritika šim projektam.
Tāpēc arī finansējums tika dabūts salīdzinoši viegli, ne jau tāpēc, ka kāds baigo biznesa plānu uztaisīja.
Parastās kravas, pasažieri - jā, tas viss arī būs, bet tas nav galvenais iemesls.
|
Offline | |
|