Online

Pašreiz BMWPower skatās 150 viesi un 9 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » FLEIMS

Tēma: Banānrepublika IV

AutorsZiņojums
artis83
24. Oct 2019, 12:20 #21101

Kopš: 24. Jul 2010

No: Liepāja

Ziņojumi: 6255

Braucu ar: audi


24 Oct 2019, 12:14:32 @lk130 rakstīja:

24 Oct 2019, 12:04:18 @artis83 rakstīja:
...bet ja runājam par centra ierobežošanu transportam, es par..

piem. parīzē grautiņi sākās pēc nodokļa degvielai palielināšanas. protestētāji bija (es neskaitu huļigānus) nevis parīzieši, bet peipilsētas iedzivotāji, jo viņiem auto ir iztikas avots. parīzes centrā, (līdzīgi kā londonas, vai NY) iedzīvotājiem auto ir lieka greznība.


Tikai salīdzināt, piemēram, NYC sabtransa infrastruktūru ar Rīgas īsti nevar. Ļoti ērta.


par NYC inf. esmu dzirdējis, ka tā ir ļoti nolaista, par ērtību gan jau ok..man liekas ka londonas metro ir bezmaz etalons pieejamībai.. bet te drīzāk cits faktors..manhetenā nav kur nolikt auto, un maksas stāvietas ir nereāli dārgas...protams, tie kuri dzīvo Trump tower utml to var atļauties..tpc jau manhetenā tik daudz takši.
Offline
artis83
24. Oct 2019, 12:24 #21102

Kopš: 24. Jul 2010

No: Liepāja

Ziņojumi: 6255

Braucu ar: audi


24 Oct 2019, 12:19:14 @Vantage rakstīja:
kā tad nav sastrēgumi, laikam neesi bijis metropolēs

bet tiesa tur Sabtrans nav ne tuvu salīdzināms ar mūsu un tiesa centram nav jābrauc cauri ja vēlas tikt otrpus pilsētai



nu nez, neesmu braucis pa metropolēm ar auto..tik kā kājāmgājējs, un piem. londona likās tukša no traffica, ko nevar teikt par cilvēku daudzumu, kā piemēram pie tā paša big bena, kas īsti nav centrs, ielas platas bet auto traffiks, nu taka manos laukos protams ka ārpuscentra visdrīzāk ir lieli traffiki, sastrēgumi utt
Offline
kvatra
24. Oct 2019, 12:31 #21103

Kopš: 16. Jan 2003

No: Cēsis

Ziņojumi: 1177

Braucu ar: Audi Quattro


24 Oct 2019, 12:16:58 @artis83 rakstīja:
nē nu līdzīgi kā vecrīgā. iebraukt var, bet nejau caurbraukt. bet rīgā laikam to nevar īstenot vēl, jo visas maģistrāles ved caur centru.
nezinu kā tas ir panākts, bet lielās metropolēs centrā nav sastrēgumi, pat ne liela traffica.


Tāpēc vajag realizēt ziemeļu koridoru (Brīvības ielas dublieris) un austrumu maģistrāli, tad varēs realizēt satiksmes ierobežošanu centrā. Bet vajag vēl vienu tiltu vai tuneli pāri Daugavai, kā tas ir plānots. Projekti jau ir, tikai piķis Rīgai nav. Koroče nereāli tuvākajā laikā.
Offline
Staris
24. Oct 2019, 12:31 #21104

Kopš: 24. Apr 2006

No: Ventspils

Ziņojumi: 30528

Braucu ar: ra ucuarB

Ja jau metropolēs nav sastrēgumu un lieka transporta kustība, tad kā StopHam eksistē? Kāpēc tie ļautiņi brauc pa trotuāriem, lai apbrauktu "neeksistējošus" sastrēgumus?
Offline
DeeCee
24. Oct 2019, 13:34 #21105

Kopš: 29. Jun 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 9264

Braucu ar: Tenere 700 un Procaliber

https://em.gov.lv/lv/nozares_politika/nacionala...n_klimata_plans/

vienā dokumentā šādus punktus atradu

• līdz 2023.gadam izpētīt iespējamās Park&Ride infrastruktūras būvniecības vietas tramvaju galapunktos vai tramvaja maršrutā vai pie dzelzceļa stacijām un veikt šīs būvniecības izmaksu aprēķinus;
• līdz 2022.gadam Rīgas pilsētai veikt pārrunas ar Rīgas mikrorajonos izvietotajiem tirdzniecības centriem (ar pietiekami ietilpīgām autostāvvietām), lai noskaidrotu, vai minētās autostāvvietas daļēji būtu pieejamas īrei Park&Ride režīmā
• līdz 2020. gada II pusgadam izstrādāt efektīvu transporta modelēšanas sistēmu un izpētīt iespējamos risinājuma variantus zemo emisijas zonu ieviešanai, lai līdz 2024. gada II pusgadam balstoties uz veikto izpēti izveidotu zemo emisiju zonas pilsētās

• Izvērtēta iespēja nodokļu politikas pamatnostādnēs periodā no 2022.gada biometānam un biodegvielām noteikt pēc iespējas zemāku akcīzes nodokļa likmi
• Pārskatīt nodokļu politikas pamatnostādnēs periodā no 2022.gada nosakot samazinātu akcīzes nodokļa likmi (attiecībā pret benzīna un dīzeļdegvielas likmi) citām alternatīvajām degvielām, izvērtējot to ražošanas izmaksas
• Izvērtēta iespēja no 2020.gada uz noteiktu laiku samazināt akcīzes nodokli dabasgāzei transportā (ieviest terminēto atcelšanu)
• Izvērtēta iespēja nodokļu politikas pamatnostādnēs periodā no 2025.gada palielināt akcīzes nodokļa likmi benzīnam, dīzeļdegvielai un LPG

• Izvērtēta iespēja akcīzes nodokli noteikt, ņemot vērā CO2 emisiju ietilpību un radītās gaisu piesārņojošo vielu emisijas

• Pārskatītas transportlīdzekļa ekspluatācijas nodokļa (TEN) likmes, ņemot vērā tajos izmantotās enerģijas CO2 un gaisa piesārņojošo vielu emisiju ietilpību un uzstādīto dzinēju tilpumu, izvērtējot iespēju palielināt TEN likmi vieglajiem lielu emisiju auto un auto ar lielu dzinēja tilpumu;
• Izvērtēta iespēja palielināt TEN likmes visiem fosilās enerģijas auto (ievērojot uz palielināšanas brīdi spēkā esošo g CO2/km sadalījumu)
• Izvērtēta iespēju ieviest pirmreizēju transportlīdzekļa reģistrācijas nodokli, balstoties uz vieglā transportlīdzekļa CO2 emisiju ietilpību un notora tilpumu un pilno masu
• Izvērtēta iespēju PVN 100% atskaitīšanai priekšnodoklī komersantiem ETL un plug-in hibrīdautomobīļiem iegādē, ņemot vērā iegādāto ETL skaitu un nosakot ierobežojumus šādus ETL tālākai pārreģistrācijai
• Izvērtēta iespēja ierobežotā apjomā piemērot uzņēmumu vieglo transportlīdzekļu nodokļa atvieglojumus komersantu īpašumā esošajiem ETL


Offline
Damn
24. Oct 2019, 14:23 #21106

Kopš: 24. Aug 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 10813

Braucu ar:

Grozījumi paredz ar 2021. gadu ieviest transportlīdzekļu reģistrācijas nodokli ar fosilām degvielām darbināmiem transportlīdzekļiem un ieviest ierobežojumu reģistrēt/ieviest Latvijā transportlīdzekļus, kas vecāki par 3 gadiem vai kam tiek veikta otrreizējā reģistrācija.



https://jauns.lv/raksts/zinas/355189-asociacija...iedzivotaju-dala

[ Šo ziņu laboja Damn, 24 Oct 2019, 14:23:18 ]

Offline
RVR
24. Oct 2019, 14:25 #21107

Kopš: 18. Sep 2008

Ziņojumi: 22688

Braucu ar: RVR


24 Oct 2019, 13:02:29 @Vantage rakstīja:

Lai nu kā, neapskaužu B. [kaut turpat blakus ausainajiem padusē vien bijis], ja viņš patiesi vēlas ko sasniegt savā karjerā.



Papēti, kur un ar ko kopā viņš ir strādājis līdzšinējā karjerā, tad arī kļūs skaidrs īstais un vienīgais "sasniegums", kas patiešām interesē.

Offline
RVR
24. Oct 2019, 14:38 #21108

Kopš: 18. Sep 2008

Ziņojumi: 22688

Braucu ar: RVR


24 Oct 2019, 14:22:29 @Rockstar rakstīja:

Lūk, pilnīgi atbalstāms solis cilvēku izdzīšanai no laukiem, lai dzīvo pilsetās! Līdz 2050. gadam 80% pasaules iedzīvotāju dzīvos pilsētās. Nah tos laiciniekus



Šis man vienmēr izsauc smaidu

Varētu padomāt, ka paši laucinieki baigi alkst tur palikt. Jā, ir tādi, kuriem tas patīk un interesē, bet tad viņi arī rēķinās ar reālo situāciju. Un tā ir tāda, ka lauksaimniecībā cilvēku ir nepieciešams aizvien mazāk, jo arī šajā sfērā tehnoloģijas iet uz priekšu. Ir pilns ar visādām "gudrajām" tehnoloģijām, kuru vadīšanai pietiek ar dažiem atbilstoši izglītotiem cilvēkiem, un vairs nevajag n-tos laukstrādniekus. Šeit es runāju par nopietnām lielu apjomu saimniecībām, kurām lauksaimniecība ir bizness, nevis hobijs.
Kas tad vēl atliek laukos? Pašvaldības iestādes, varbūt kāds gateris, kāds viesu nams, ceļmalas krogs... un viss. Mākslīgi tur neviens neko neradīs tikai tāpēc, lai būtu. Kaut kāda rūpniecība var būt tikai lielo šoseju vai dzelzceļa tuvumā, un arī ne pārāk tālu no pilsētām, jo produkcijas vadāšana ir papildus transporta izmaksas.

Tāpēc ir tā, ka neviens nekur nedzen lauciniekus - tā ir vienkārši ir realitāte, ka tur uz vietas ir maz perspektīvu. Tas ir normāls process, ka dzīve mainās. Kaut kas rodas no jauna, kaut kas iet mazumā un izzūd.
Offline
alxz
24. Oct 2019, 14:42 #21109

Kopš: 15. Sep 2015

No: Zilupe

Ziņojumi: 2609

Braucu ar: riteni


24 Oct 2019, 14:38:28 @RVR rakstīja:

24 Oct 2019, 14:22:29 @Rockstar rakstīja:

Lūk, pilnīgi atbalstāms solis cilvēku izdzīšanai no laukiem, lai dzīvo pilsetās! Līdz 2050. gadam 80% pasaules iedzīvotāju dzīvos pilsētās. Nah tos laiciniekus



Šis man vienmēr izsauc smaidu

Varētu padomāt, ka paši laucinieki baigi alkst tur palikt. Jā, ir tādi, kuriem tas patīk un interesē, bet tad viņi arī rēķinās ar reālo situāciju. Un tā ir tāda, ka lauksaimniecībā cilvēku ir nepieciešams aizvien mazāk, jo arī šajā sfērā tehnoloģijas iet uz priekšu. Ir pilns ar visādām "gudrajām" tehnoloģijām, kuru vadīšanai pietiek ar dažiem atbilstoši izglītotiem cilvēkiem, un vairs nevajag n-tos laukstrādniekus. Šeit es runāju par nopietnām lielu apjomu saimniecībām, kurām lauksaimniecība ir bizness, nevis hobijs.
Kas tad vēl atliek laukos? Pašvaldības iestādes, varbūt kāds gateris, kāds viesu nams, ceļmalas krogs... un viss. Mākslīgi tur neviens neko neradīs tikai tāpēc, lai būtu. Kaut kāda rūpniecība var būt tikai lielo šoseju vai dzelzceļa tuvumā, un arī ne pārāk tālu no pilsētām, jo produkcijas vadāšana ir papildus transporta izmaksas.

Tāpēc ir tā, ka neviens nekur nedzen lauciniekus - tā ir vienkārši ir realitāte, ka tur uz vietas ir maz perspektīvu. Tas ir normāls process, ka dzīve mainās. Kaut kas rodas no jauna, kaut kas iet mazumā un izzūd.



tu pilnīgu sūdu dzen. ir vai nav perspektīvas, to lai paši cilvēki no lauku reģioniem izdomā, nevis valsts viņus uzspiesti dzen ārā. aizbrauc ar šitādu gudrošanos uz kādu dziļāku lauku nostūri un pastāsti kādam traktoristam, kas tur dzīvo un strādā savā idillē. nodurs ar dakšām ātri vien.
Offline
Staris
24. Oct 2019, 14:44 #21110

Kopš: 24. Apr 2006

No: Ventspils

Ziņojumi: 30528

Braucu ar: ra ucuarB

Nepiekritīšu. Lielai daļai laucinieku ir problēmas ar alkoholu, nolemtību un nevēlēšanos uzlabot savu dzīvi. Ne viens vien lauksaimnieks ir saskāries ar problēmu atrast normālus nedzerošus darbiniekus, kuri grib pelnīt 1000e+ mēnesī. Diemžēl laukos liela daļa jauniešu vienkārši nodzer jaunību un tad nespēj vairs pielsēgties normālai strādāšanai. Man ir draugi, kuri ir no pilsētas pārvākušies uz laukiem, jo daba patīk labāk nekā betons
Offline
RVR
24. Oct 2019, 14:54 #21111

Kopš: 18. Sep 2008

Ziņojumi: 22688

Braucu ar: RVR


24 Oct 2019, 14:42:40 @alxz rakstīja:

tu pilnīgu sūdu dzen. ir vai nav perspektīvas, to lai paši cilvēki no lauku reģioniem izdomā, nevis valsts viņus uzspiesti dzen ārā. aizbrauc ar šitādu gudrošanos uz kādu dziļāku lauku nostūri un pastāsti kādam traktoristam, kas tur dzīvo un strādā savā idillē. nodurs ar dakšām ātri vien.



Ok, ok, viss kārtībā.
Ja pašiem patīk, lai taču tur dzīvo un darbojas.
Tikai diez vai būtu kaut kā mākslīgi jāatbalsta valstiskā līmenī vienas iedzīvotāju daļas hobijs.
Ja spēj veiksmīgi darboties lauksaimniecības biznesā - visu cieņu. Pozitīvu piemēru pietiek. Stāsts par to, ka priekš tā ir nepieciešams aizvien mazāks cilvēku skaits.
Plus, kā jau te kolēģis minēja - daudziem vietējiem nemaz nav vēlēšanās darīt nopietnu darbu, kur kaut kas jāapgūst un par kaut ko jāatbild.
Offline
DeeCee
24. Oct 2019, 14:57 #21112

Kopš: 29. Jun 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 9264

Braucu ar: Tenere 700 un Procaliber

Nabagiem nav jādzīvo laukos, ir jāattīsta reģionu centri, kuri savienoti ar sakarīgu sabiedrisko transportu un spēj sevi uzturēt.

Laukos var dzīvot, ja vari atļauties uzturēt savu ceļu un izbraukāt ar auto, ko tev vajag.

[ Šo ziņu laboja DeeCee, 24 Oct 2019, 14:58:27 ]

Offline
F50
24. Oct 2019, 14:59 #21113

Kopš: 02. Jul 2016

Ziņojumi: 3018

Braucu ar: Nacionālo Populismu

Dziives nodzershana jau nav eklsuziva lauku problema

Tas pats Riigaa visos kvalifikacijas liimenjos

Ir uznjemumi, kas attiecina nedaudz jaudas, lai attistios laukos, un nejau bietes raveet, prata nak piemeram draugiem grupa

Tas ir patikami un pozitivi, visi no taa ieguutu, mazak satiskmes Riigaa, vairak perspektivas lielakai valsts terotirijai, kura vatenji ir absoluts mazakums

Iedomajaties, kas notiku Saeima, ja nebutu Riga un parejie, bet 10 citas pilsetas, uz 100k katra, ar 90% Latvieshiem, kas runa Latvieshu valoda

Latgali gan nee
tur smird

[ Šo ziņu laboja F50, 24 Oct 2019, 15:00:29 ]

Offline
alxz
24. Oct 2019, 15:05 #21114

Kopš: 15. Sep 2015

No: Zilupe

Ziņojumi: 2609

Braucu ar: riteni


24 Oct 2019, 15:02:07 @user rakstīja:

24 Oct 2019, 14:59:54 @F50 rakstīja:

Latgali gan nee
tur smird


ko tad tādu draugiem group attīsta laukos?

un Latgale rullē! aizbrauc kādreiz


pēc tādiem postiem, lai labāk nebrauc. atpakaļ neatbrauks.
Offline
artis83
24. Oct 2019, 15:06 #21115

Kopš: 24. Jul 2010

No: Liepāja

Ziņojumi: 6255

Braucu ar: audi


24 Oct 2019, 14:57:38 @DeeCee rakstīja:
Nabagiem nav jādzīvo laukos, ir jāattīsta reģionu centri, kuri savienoti ar sakarīgu sabiedrisko transportu un spēj sevi uzturēt.

Laukos var dzīvot, ja vari atļauties uzturēt savu ceļu un izbraukāt ar auto, ko tev vajag.


tieši laukos vajag auto, teiktu ka salīdzinoši pilsētā varētu iztikt, bet laukos gan auto ir must have..
Offline
F50
24. Oct 2019, 15:06 #21116

Kopš: 02. Jul 2016

Ziņojumi: 3018

Braucu ar: Nacionālo Populismu

Atvera biroju Cesiis piemeram, ar tieshi tadam pasham algam un visu parejo, kaa Riigaa

Plus infastruktura uz vidzemi ir diezgan sakartota, Riita/Vakara vilcieni uz/no Riigas

Un ir ari kas strada, ir simtiem tukstoshu cilveku, kuriem zb ta Riiga un labprat aizietu uz mazaku pilsetu un dzivotu mierigu dzivi, bez sastregumiem, veikala jumtu brukshanas u.c. lielpilsetas burvibam
Offline
RVR
24. Oct 2019, 15:08 #21117

Kopš: 18. Sep 2008

Ziņojumi: 22688

Braucu ar: RVR


24 Oct 2019, 14:59:54 @F50 rakstīja:

Ir uznjemumi, kas attiecina nedaudz jaudas, lai attistios laukos, un nejau bietes raveet, prata nak piemeram draugiem grupa



Nejauc kopā reģionālos centrus un laukus. Tās tomēr ir dažādas lietas.

"Draugiem group" gadījumā tās ir Cēsis - un šo pilsētu galīgi nevar saukt par laukiem, vismaz tādā klasiskā izpratnē nē.
Protams, dažiem lauki ir viss, kas ir tālāk par Tallinas ielu Rīgā - bet tas jau ir cits stāsts

Offline
F50
24. Oct 2019, 15:15 #21118

Kopš: 02. Jul 2016

Ziņojumi: 3018

Braucu ar: Nacionālo Populismu

Nu jaa, varbuut pareizak ir teikt regjionalais centrs, bet nu pilseta ar ~20k iedzivotajiem jau nekads centrs ari nav

Paskatoties uz darba sludinajumiem, tad ir taa - ir Riiga un ir lauki

Riigaa var dabuut kvalificetu darbu, laukos zagjeet mezhus, galdnieka paliigs u.c. kaislibas
Offline
RVR
24. Oct 2019, 15:22 #21119

Kopš: 18. Sep 2008

Ziņojumi: 22688

Braucu ar: RVR

Cēsis īstenībā ir diezgan labs piemērs kā šādiem reģionālajiem centriem attīstīties.
Protams, liela nozīme ir ģeogrāfiskajam novietojumam - Cēsis ir ar labu satiksmi (šoseja, dzelzceļš ar staciju centrā), bet tāpat viņiem ir paveicies arī ar jēdzīgu un mūsdienīgu pilsētas vadību, lai pilsēta virzītos pareizajā virzienā.
Vismaz no malas ir dzirdētas pārsvarā labas lietas.
Offline
F50
24. Oct 2019, 15:28 #21120

Kopš: 02. Jul 2016

Ziņojumi: 3018

Braucu ar: Nacionālo Populismu

Tur uzaugu un planoju atgriezties
Tikai to labako

Liels + mazajam pilsetam ir, ka isti neko izsheptet no budzheta nevar, attiecigi visi krampji aiztinas un Riigu
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, AiwaShuraLLP, CP17, GirtzB, Lafter, MarC, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo, xjs_4