Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 215 viesi un 4 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tērzētava

Tēma: Darba tirgus

AutorsZiņojums
aleksandrsb
02. Feb 2023, 18:53 #20961

Kopš: 27. Oct 2021

Ziņojumi: 124

Braucu ar:

Ja ņem no malas, tad vajag, ja no akadēmijas, sākumā visus simulatorus iziet pirms tiek pie pirmā komercreisa.
Offline
strange_panda
02. Feb 2023, 19:36 #20962

Kopš: 13. Feb 2022

No: Rīga

Ziņojumi: 679

Braucu ar: BMW E53, Astra G Caravan


02 Feb 2023, 18:39:55 @e34 rakstīja:

02 Feb 2023, 18:35:41 @aleksandrsb rakstīja:


Bet protams, šeit ir normāla mājas lapa un pa 3k te lielākā daļa pat nedēļu nevar izvilkt.
Nevajadzētu aizmirst, ka tos kursus var iet pēc videnes. Nu riktīgi sūdīgi ir 20 gados 3k alga. Pilnīgs uzmetiens


Tieši tā. Ja paskatās tās pēdējās pilotu grupas tad tur vidējais vecums ir kādi 24 gadi, no kuriem gjau pusei vecāki visu nosponsorē, bet kuriem pašiem jāsitās, tad baigā jau bēda, tikt pie darba ar neskaitāmiem bonusiem, apceļot pasauli, darba laikā viss tiek nodrošināts, jaunākās tehnoloģijas un viss tikai turpina attīstīties, bet te ar 0 nolidotām stundām 3k ir par maz


Es teiktu neiespringt par šo plikdiršu un debiloidu komentāriem.


Izlasi sludinājumu komerpilota licenze ... un minimums nolidots 300h ar lidmašinu ar pacelšanas svaru vismaz 5.7t

tas jau ir nopietni ... skolā viņi lido ar max ap 2t lidmašīnu (divmotoru vieglās lidmašīnas, salīdzinājumam AN-2 sver tikai ap 3.3 tonnām un kaut ko lielāku par https://en.wikipedia.org/wiki/Embraer_Phenom_100) ... tās ir nopietnas prasības un ne pēc avio skolas. šādi piloti maksā stipri vairāk ... Lai kvalificētos šādam prasībam tam pilotam kaut kur jānolido daudzas stundas ar mazo aviāciju, pēc tam jākvalificējas un jāsāk lidot ar vidēja izmēra lidmašīnam ... tas ir vismaz 2-3 gadi pēc avioskolas beigšanas ... pilots no biznesdžeta (atbilstoša svara lidmašīna) diez vai vēlēsies iet uz AB ... par šādu algu ... viņiem ir arī interesantāki priekšlikumi ... un bez tam ir liels pilotu deficīts visur ... netikai AB ... ne velti kapteiņiem prognozē algu uz 180k ... pēc gadiem 5 un parejie pilotiem atbilstoši mazāk ...
Offline
aleksandrsb
02. Feb 2023, 20:15 #20963

Kopš: 27. Oct 2021

Ziņojumi: 124

Braucu ar:

Alga tur norādīta 3000-5500. Pieņemu, ka pilotam ar 300h tā alga arī būs 3000, attiecīgi jo lielāka pieredze, jo lielāks cipars. Un 300h nav nekas daudz.
Kad iepriekš strādāju par koordinatoru AB reisiem, visi par visu starā, pat stjuarti.
Bet lai no biznesdžeta pārietu uz lielo aviokompāniju, tad tur visam slikti jābūt, jo viņiem parasti viss ir daudzreiz labāk.
Offline
vadjiksBMW
02. Feb 2023, 21:27 #20964

Kopš: 16. Aug 2016

No: Olaine

Ziņojumi: 2700

Braucu ar: Populāko auto marku powerā.


02 Feb 2023, 16:15:12 @esir rakstīja:

02 Feb 2023, 16:08:16 @wanksta rakstīja:
Atšķirībā no viena veca švaļa, kurš sēž savā Ab izpilddirektora amatā pa 3k dienā un lauza galvu kā dabūt no valsts vairāk subsīdiju tam sprākļu kantorim, pilota algai ir jābūt noteiktā līmenī vairāku iemeslu pēc

1) Dārga un sarežģīta apmācība, pietam iespējama tikai pretendentiem ar noteiktām fiziskām, intelektuālām un daudzām citām atbilstošām prasībām
2) Paaugstinātas bīstamības darbs, neskaitot karāšanos gaisā un regulāru neesamību mājās, noteikti ir vibrācijas un citas lietas kas ilgtermiņā nevar pozitīvi ietekmēt veselību
3) Uz borta ir 100-200-300 cilvēku, uz zemes ir cilvēki, un viņam rokās ir lidmašīna pa neakitāmiem miljoniem
4) Pilotam gan lidojuma,gan pirms un pēc (tātad praktiski visu darba laiku) ir jādomā par lidojumu, viņš nevar kā te saka pa ceļam uz Turciju tur 10km augstumā,kur nekas "nav" jādara, apdomāt savu finansu situāciju, par ko salabot veco BMW, par ko īri samaksāt, par ko atdot SMS kredītu jo banka pie viņa airBaltic aizdevuma vairs neko nedos, tas ir pārbaudīts un pierādīts ar reāliem gadījumiem (letāliem)

Šodien, jebkuram pilotam piedāvāt 3k bruto, no kuriem vēl atvelk nost to skolas kredītu hvz cik gadus, tas ir necienīt ne sevi, ne darbinieku



sludinājumā max tak ir 5.5k bruto


Hvz par pilotiem un visu to virtuvi, bet tipiski darba sludinājumos alga "NO" ir tas par ko tu ej strādāt un alga "LĪDZ" ir lielākais cipars, kuru saņēmis viens darbinieks vienu reizi, kurš vēl ir pietuvināts vai vnk ielīdis dirsā vadībai un uz kuru diži cerēt jēgas nav
Tāpēc, ja cipars "NO" neder, nav jēgas tērēt laiku.

[ Šo ziņu laboja vadjiksBMW, 02 Feb 2023, 21:28:09 ]

Offline
Metro
02. Feb 2023, 21:29 #20965

Kopš: 30. Jun 2022

Ziņojumi: 183

Braucu ar: S1000RR


02 Feb 2023, 21:27:36 @vadjiksBMW rakstīja:

02 Feb 2023, 16:15:12 @esir rakstīja:

02 Feb 2023, 16:08:16 @wanksta rakstīja:
Atšķirībā no viena veca švaļa, kurš sēž savā Ab izpilddirektora amatā pa 3k dienā un lauza galvu kā dabūt no valsts vairāk subsīdiju tam sprākļu kantorim, pilota algai ir jābūt noteiktā līmenī vairāku iemeslu pēc

1) Dārga un sarežģīta apmācība, pietam iespējama tikai pretendentiem ar noteiktām fiziskām, intelektuālām un daudzām citām atbilstošām prasībām
2) Paaugstinātas bīstamības darbs, neskaitot karāšanos gaisā un regulāru neesamību mājās, noteikti ir vibrācijas un citas lietas kas ilgtermiņā nevar pozitīvi ietekmēt veselību
3) Uz borta ir 100-200-300 cilvēku, uz zemes ir cilvēki, un viņam rokās ir lidmašīna pa neakitāmiem miljoniem
4) Pilotam gan lidojuma,gan pirms un pēc (tātad praktiski visu darba laiku) ir jādomā par lidojumu, viņš nevar kā te saka pa ceļam uz Turciju tur 10km augstumā,kur nekas "nav" jādara, apdomāt savu finansu situāciju, par ko salabot veco BMW, par ko īri samaksāt, par ko atdot SMS kredītu jo banka pie viņa airBaltic aizdevuma vairs neko nedos, tas ir pārbaudīts un pierādīts ar reāliem gadījumiem (letāliem)

Šodien, jebkuram pilotam piedāvāt 3k bruto, no kuriem vēl atvelk nost to skolas kredītu hvz cik gadus, tas ir necienīt ne sevi, ne darbinieku



sludinājumā max tak ir 5.5k bruto


Hvz par pilotiem un visu to virtuvi, bet tipiski darba sludinājumos alga "NO" ir tas par ko tu ej strādāt un alga "LĪDZ" ir lielākais cipars, kuru saņēmis viens darbinieks vienu reizi, kurš vēl ir pietuvināts vai vnk ielīdis dirsā vadībai un uz kuru diži cerēt jēgas nav
Tāpēc, ja cipars "NO" neder, nav jēgas tērēt laiku.

Arii taisniiba
Offline
e34
02. Feb 2023, 21:31 #20966

Kopš: 11. Feb 2004

Ziņojumi: 4054

Braucu ar: e53 is; Simply cleveri; Honda XL


02 Feb 2023, 21:27:36 @vadjiksBMW rakstīja:

02 Feb 2023, 16:15:12 @esir rakstīja:

02 Feb 2023, 16:08:16 @wanksta rakstīja:
Atšķirībā no viena veca švaļa, kurš sēž savā Ab izpilddirektora amatā pa 3k dienā un lauza galvu kā dabūt no valsts vairāk subsīdiju tam sprākļu kantorim, pilota algai ir jābūt noteiktā līmenī vairāku iemeslu pēc

1) Dārga un sarežģīta apmācība, pietam iespējama tikai pretendentiem ar noteiktām fiziskām, intelektuālām un daudzām citām atbilstošām prasībām
2) Paaugstinātas bīstamības darbs, neskaitot karāšanos gaisā un regulāru neesamību mājās, noteikti ir vibrācijas un citas lietas kas ilgtermiņā nevar pozitīvi ietekmēt veselību
3) Uz borta ir 100-200-300 cilvēku, uz zemes ir cilvēki, un viņam rokās ir lidmašīna pa neakitāmiem miljoniem
4) Pilotam gan lidojuma,gan pirms un pēc (tātad praktiski visu darba laiku) ir jādomā par lidojumu, viņš nevar kā te saka pa ceļam uz Turciju tur 10km augstumā,kur nekas "nav" jādara, apdomāt savu finansu situāciju, par ko salabot veco BMW, par ko īri samaksāt, par ko atdot SMS kredītu jo banka pie viņa airBaltic aizdevuma vairs neko nedos, tas ir pārbaudīts un pierādīts ar reāliem gadījumiem (letāliem)

Šodien, jebkuram pilotam piedāvāt 3k bruto, no kuriem vēl atvelk nost to skolas kredītu hvz cik gadus, tas ir necienīt ne sevi, ne darbinieku



sludinājumā max tak ir 5.5k bruto


Hvz par pilotiem un visu to virtuvi, bet tipiski darba sludinājumos alga "NO" ir tas par ko tu ej strādāt un alga "LĪDZ" ir lielākais cipars, kuru saņēmis viens darbinieks vienu reizi, kurš vēl ir pietuvināts vai vnk ielīdis dirsā vadībai un uz kuru diži cerēt jēgas nav
Tāpēc, ja cipars "NO" neder, nav jēgas tērēt laiku.


Uz maz atlasēm esi bijis, vai neesi izturējis līdz galam un ticis līdz reālām sarunām. Man ir pilnīgi pretēja pieredze.
Offline
Metro
02. Feb 2023, 21:31 #20967

Kopš: 30. Jun 2022

Ziņojumi: 183

Braucu ar: S1000RR

Biezhi vien cilveeki aizmirst, ka komisijas, bonusi un peljnas procenti var tikt atnjemti jebkuraa briidii. Svariigaakaa ir pamatalga ,bet nu kaa var nesoliit

[ Šo ziņu laboja Metro, 02 Feb 2023, 21:32:33 ]

Offline
kaprons2
02. Feb 2023, 21:50 #20968

Kopš: 04. Jun 2019

Ziņojumi: 1090

Braucu ar:


02 Feb 2023, 21:27:36 @vadjiksBMW rakstīja:

02 Feb 2023, 16:15:12 @esir rakstīja:

02 Feb 2023, 16:08:16 @wanksta rakstīja:
Atšķirībā no viena veca švaļa, kurš sēž savā Ab izpilddirektora amatā pa 3k dienā un lauza galvu kā dabūt no valsts vairāk subsīdiju tam sprākļu kantorim, pilota algai ir jābūt noteiktā līmenī vairāku iemeslu pēc

1) Dārga un sarežģīta apmācība, pietam iespējama tikai pretendentiem ar noteiktām fiziskām, intelektuālām un daudzām citām atbilstošām prasībām
2) Paaugstinātas bīstamības darbs, neskaitot karāšanos gaisā un regulāru neesamību mājās, noteikti ir vibrācijas un citas lietas kas ilgtermiņā nevar pozitīvi ietekmēt veselību
3) Uz borta ir 100-200-300 cilvēku, uz zemes ir cilvēki, un viņam rokās ir lidmašīna pa neakitāmiem miljoniem
4) Pilotam gan lidojuma,gan pirms un pēc (tātad praktiski visu darba laiku) ir jādomā par lidojumu, viņš nevar kā te saka pa ceļam uz Turciju tur 10km augstumā,kur nekas "nav" jādara, apdomāt savu finansu situāciju, par ko salabot veco BMW, par ko īri samaksāt, par ko atdot SMS kredītu jo banka pie viņa airBaltic aizdevuma vairs neko nedos, tas ir pārbaudīts un pierādīts ar reāliem gadījumiem (letāliem)

Šodien, jebkuram pilotam piedāvāt 3k bruto, no kuriem vēl atvelk nost to skolas kredītu hvz cik gadus, tas ir necienīt ne sevi, ne darbinieku



sludinājumā max tak ir 5.5k bruto


Hvz par pilotiem un visu to virtuvi, bet tipiski darba sludinājumos alga "NO" ir tas par ko tu ej strādāt un alga "LĪDZ" ir lielākais cipars, kuru saņēmis viens darbinieks vienu reizi, kurš vēl ir pietuvināts vai vnk ielīdis dirsā vadībai un uz kuru diži cerēt jēgas nav
Tāpēc, ja cipars "NO" neder, nav jēgas tērēt laiku.


Tāpēc intervijā ir jārada iespaids, ka tev ir citi varianti, ne jāsaka, ka iepriekšējais darba devējs bija l...
Offline
Mizx
02. Feb 2023, 21:50 #20969

Kopš: 26. Apr 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 6922

Braucu ar:



Uz maz atlasēm esi bijis, vai neesi izturējis līdz galam un ticis līdz reālām sarunām. Man ir pilnīgi pretēja pieredze.
Kaut kā tā ir. Uz pārrunām, piemēram, 5 cilvēki. 4 izrādās tomēr pilnīgi idioti, gatavi strādāt par algu "no". 1 izrādās ņemams, bet viņš procesā sapratis, ka ir vēl visādi zemūdens akmeņi, ka tik viegli nebūs un par "no" vairs nav gatavs strādāt. Atliek vadībai vai nu procesu sākt no jauna, jaunas atlases cerot ka pieteiksies kādi citi, vajadzīgā darbinieka pa to laiku tāpat nav, vai tomēr maksāt vairāk tam vienam, kas ir gatavs strādāt.
Offline
strange_panda
02. Feb 2023, 22:22 #20970

Kopš: 13. Feb 2022

No: Rīga

Ziņojumi: 679

Braucu ar: BMW E53, Astra G Caravan


02 Feb 2023, 20:15:17 @aleksandrsb rakstīja:
Alga tur norādīta 3000-5500. Pieņemu, ka pilotam ar 300h tā alga arī būs 3000, attiecīgi jo lielāka pieredze, jo lielāks cipars. Un 300h nav nekas daudz.
Kad iepriekš strādāju par koordinatoru AB reisiem, visi par visu starā, pat stjuarti.
Bet lai no biznesdžeta pārietu uz lielo aviokompāniju, tad tur visam slikti jābūt, jo viņiem parasti viss ir daudzreiz labāk.


Ja viss būtu tik labi AB tajā vietnē neliktu ... Redzi lai aizietu uz 5.7t līdmašinu ir jālido ar mazākām sākot ar vieglām beidzot ar vidējām jeb tiem pašiem biznesdžetiem lai tiktu līdz tam kopā ir vajadzīgas vismaz 2-6k lidojuma stundas pēc avio skolas ar dažādām klases līdmašīnām un vēl sertifikācijas... AB nav pievilcīga darba vieta parastiem mirstīgajiem it īpaši ja ir citi varianti kā pilotiem vai tehniķiem ... Bez tam daudzi no lielās aviācijas aizgāja uz mazo ... COVID19 laikā vai pensionējās ja vecums atļāva ... un škiet nesteidzas atpakaļ. Stujartus var savākt salīdzinoši viegli tur nav nekā īpaši sarēžģīta. Iepriekš minēju vairumam tehniskā AB personāla kas nodrošina pašu lidojuma tehnisko pusi jau sen ir 40, 50, 60 ... (stuarti šeit nav pieminami) un ir uz karjēras beigām ... AB spēlē kopējā tirgu kur noteikti profesionāļi ir vienkārši dārgi (piloti/aviotehniķi) un var strādāt jebkurā citā vietā ja kāds nemaksā pietiekoši labi un nav pirmspensijas vecumā, negribas braukt prom ... Šis Padomju savienības sagatavoto pilotu un tehniķu darba laiks iet uz beigām ... iesaku padomāt ka jaunākajam tad bija ap 21-24 ... daudz maz pieredzējušiem ap 30 un pieredzējušiem 40-50 ... tagad pieskaitām 32 gadus LR neatkarības ... viņi vienkārši beidz aktīvas darba gaitas ... Starp citu tas ir labs iemesls atlaist Gausu nenodrošināja pietiekamus apstākļus tehnisko profesionāļu atjaunošanai ... plus nenodrošināja avio sabiedrības rentablitāti ... pat labos tirgus apstākļos pirms COVID19. (Gauss izlaida Ukrainas ceļojumu bumu 2017-18-19 kad pierasījums pēc lidojumiem no/uz Ukrainas (pārsvara Turcija/Gruzija/AAE/Eģipte) pieauga uz 25% ... un nebija lidmašīnu un pieauga pārvadājumu cenas, Gauss bezsmadzeņu idiots attīstīja maršrutus uz kuriem pieaug pasažieru skaits uz 2% tā vietā lai samazinātu nerentablos reisus un pārvadātu tos pašus Ukraiņu tūristus ... Man kā nodokļu maksātājam tas izskatītos kā lietderīga aktīvu izmantošana nevis tukša gaisa pārvadāšana ar ko nodarbojas AB Gausa vadībā)
Offline
ixers
03. Feb 2023, 07:34 #20971

Kopš: 29. Jul 2004

No: Ludza

Ziņojumi: 3300

Braucu ar: svešu auto

Labrīt,
Te starp spriedelējumiem par pilotu algām figurēja arī meža tēma. Daži centi no manis:
- Braukt LVM uz fora vai hara ir ok. Tikai LVM pašlaik vēl savas flotes nav, attiecīgi tā vai citādi tur ir privātais. Jā, prasības arī tur ir. Sākot ar to ka jābūt ķiverei galvā vazājoties pa cirsmu un daudz dažādi sīkumi, kas tiek izvirzīti visiem piegādātājiem.
- Jā, un pa lielam fora, hara driver dzīvo vai nu kabīnē vai vagončikā. Un $$$ nāk par kubiem. Tajā brīdī kad rocies ārā nekas nenāk.
- Par to kopšanu putnu ligzdošanas laikā. Cik man zināms LVM uz tādām, lietām diez gan seko, lai ievērots. Arī ja piedalies LAD projektos šis ir haram.
- Krājas kopšana diemžēl ādaino malkas zāgētāju je paliek mazāk, attiecīgi vairāk nāk dzels zāgētāji. Jā, pie mums atšķirībā no Nordic nav populāri mazie kŗājas kopšanas hari. Kas daudzos gadījumos rada emocijas.
- Tam, kur tur izbrauca īpašumu. Parasti vienmēr ir prakse ka pirms to dara sarunā. Ja draivers tomēr izdomāja pa savam un ar tevi nebija runāts, tad ir citi risinājumi. Ja neko nedarīji un tikai ienāci paraudāt powerā, tad skumji.
- Par tiem ciršanas vecumiem. Lielā daļa lates dzērāju nepamanīja, ka jau mauc nost pēc caurmēram, tad ir OBLIGĀTA apmežošana pārākās pakāpes stādiem. Ja nomauc pa vecumam, tad var tikt cauri ar dabisko, ir gan daži izņēmumi.
- Vēl, iesaku paskatīties dažādu zaļo organizāciju budžetus, no kā tie veidojas. Būs pārsteiguma momenti.

Vienmēr ir labi tur, kur mūs nav. Attiecība uz AB jauno pilotu cipariem- skola maksā naudu. Maksa var būt arī atalgojums ne pārāk liels, lai iegūtu praksi, kas nākotnē ļaus darīt to pašu par citu naudu. Protams, ja Tu būsi tā vērts.
Offline
SteelRat
03. Feb 2023, 07:55 #20972

Kopš: 11. Dec 2002

Ziņojumi: 164054

Braucu ar: E95

Kopumā Tev var tikai piekrist
Bet izstrādes kvalitāte, neskatoties uz prasībām, vienmēr tāpat atkarīga no subčika Tas ka LVM ir audzētavas un atjauno, tas protamas, un tas ir apsveicami. Un pat ļoti labi, jo reizēm var kko no viņiem dabūt
Es vairāk par to, ka izskatās, ka tiek gāzts stingi vairāk, nekā vajadzētu, un nauda bieži aizplūst visādās dīvainās un necaurspīdīgās lietās, kā sponsorēšana, utt. Domāju ka tie kas nedaudz tēmā par lielajiem valsts uzņēmumiem, labi to zin
Par vecumu, sākumā jau arī solīja, ka ciršanas vecumu samazināt privātajiem, bet ne LVM, bet fināla tomēr sanāca savādāk

-----------------
Offline
SteelRat
03. Feb 2023, 07:57 #20973

Kopš: 11. Dec 2002

Ziņojumi: 164054

Braucu ar: E95

Labi, bik aizlaidu tēmu

Reku normāls amats vidējam poweristam, aldziņa gan pamaza, bet toties nekādas īsti prasības un pienākumu ar praktiski naf

-----------------
Offline
VVRECK
03. Feb 2023, 08:08 #20974

Kopš: 26. Jun 2017

No: Rīga

Ziņojumi: 2210

Braucu ar: 1488


03 Feb 2023, 07:57:54 @SteelRat rakstīja:
Labi, bik aizlaidu tēmu

Reku normāls amats vidējam poweristam, aldziņa gan pamaza, bet toties nekādas īsti prasības un pienākumu ar praktiski naf


Vidējā powera alga nebija 5k?
Offline
SteelRat
03. Feb 2023, 08:10 #20975

Kopš: 11. Dec 2002

Ziņojumi: 164054

Braucu ar: E95

Jā, bet nu, kā līdz šim novērots, šādus amatus var, un pat vajag, savienot ar privātajiem projektiem Tā kā alga nav svarīga

[ Šo ziņu laboja SteelRat, 03 Feb 2023, 08:10:38 ]



-----------------
Offline
CP17
03. Feb 2023, 09:14 #20976

Kopš: 17. Dec 2002

No: Zilupe

Ziņojumi: 17

Braucu ar: Sargenģeli

Kāpēc tur obligāti auKstākā izglītība vajadzīga, ja Saeimā pat nevajag un Grevcova var airēt ar 9ņām klasēm?
Offline
Rudzins
03. Feb 2023, 09:19 #20977

Kopš: 06. Oct 2011

Ziņojumi: 2493

Braucu ar: tavas sievas māsīcas bērna krustmātes māsu

Viņa nav vienīgā. KPV. LV arī bija pacans iebalsots ar pamatskolas izglītîbu, un 2x sēdējis 8 klasē.
Offline
VVRECK
03. Feb 2023, 09:22 #20978

Kopš: 26. Jun 2017

No: Rīga

Ziņojumi: 2210

Braucu ar: 1488

Izglītība ne vienmēr ir noteicošais faktors.
Ir daži paziņas kas ar auKstāko izglītību veic ļoti vienkāršus un zemu apmāksātus darbus ne pēc specialitātes.
Offline
SteelRat
03. Feb 2023, 09:23 #20979

Kopš: 11. Dec 2002

Ziņojumi: 164054

Braucu ar: E95

Kāds elektoriāts tādi kandidāti tuvāk tautai ta teikt

-----------------
Offline
CP17
03. Feb 2023, 09:32 #20980

Kopš: 17. Dec 2002

No: Zilupe

Ziņojumi: 17

Braucu ar: Sargenģeli

Nu mans jautājums bija, tāds, kāpēc kautkādam izpilddirektoriņam prasa auKstāko bet likumvaras priekšstāvim nē
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, AiwaShuraLLP, BigArchi, Czars, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo