Autors | Ziņojums |
hronists | |
 Kopš: 01. Sep 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 14820
Braucu ar: Svensk hjul
| nopirku siksninu no Vjetnamas un piebesīja, ka diegs sarkans. nācās pāršūt 
uzparikte
pusceļā
gatavs
nesapratu vienu - kā var tik šķibi ar mašīnu nošūt. es pat ar roku precīzāk caurumus sataisu  |
Offline | |
|
sandijslv | |
 Kopš: 07. Aug 2011
Ziņojumi: 264
Braucu ar:
| Kas tā ir par ādu?
Ārzemēs var pirkt un ievest LV krokodilu? |
Offline | |
|
hronists | |
 Kopš: 01. Sep 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 14820
Braucu ar: Svensk hjul
|
30 Jan 2016, 20:39:23 sandijslv rakstīja:
Kas tā ir par ādu?
Ārzemēs var pirkt un ievest LV krokodilu?
var. bet var uzrauties. un var neuzrauties  |
Offline | |
|
uldens1 | |
 Kopš: 28. Feb 2008
Ziņojumi: 16838
Braucu ar:
|
30 Jan 2016, 20:39:23 sandijslv rakstīja:
Kas tā ir par ādu?
Ārzemēs var pirkt un ievest LV krokodilu?
dermantina krokodiladu var vest cik grib  |
Offline | |
|
AV  | |
 Kopš: 14. May 2002
Ziņojumi: 17409
Braucu ar: 500
| New arrival - koaksialais turbiljons 
Par cik jau ir pieredze ar Perpetual 'flying', jeb karusela tipa turbiljonu (Blancpain stila), tad bija velme pameginat otru konstruktivo veidu - koaksialo turbiljonu (tos originali saka piedavat Breguet). Galvenais izaicinajums, protams, bija atrast normalu dizainu, bez azijas izstradajumiem raksturiga klasiska stila izcakinajumiem/parspilejumiem. Konkretais, visnotal labi patik - taisnas linijas, zili konstrastejosi stundu apzimejumi GO stila fonta. Pats mehanisms, skjiet, ir Hangzhou FD3310.
Pirmie iespaidi
- kopeja kvalitate atstaj loti labu iespaidu - uzrakstu gravejumi ir super precizi un smalki, tapat zenevas stripes aizmugure ir loti rupigas un zimola nosaukums iegravets kvalitivi (Perpetual ir nedaudz pavirsaks). Neesmu pamanijis neko neprecizu/skjibu vai nekvalitativu.
- turbiljona mehanisma rotejosais raamis ir lielaks, neka Perpetual Seagull mehanismam, attiecigi bish pamanamaks un vieglak aplukojams
- mehanisms samera skali tikskj, kas var but nedaudz kaitinosi nakti, ja pulksteni atstaj galvas tuvuma uz nakts galdina
- koaksialie mehabnismi ir biezaki, attiecigi ari pats pulkstenis sanak butiski augstaks - butu velejies bish planaku, lai vieglak paslid zem krekla
- bija neliela vilsanas, ka ciparnica patiesiba ir peleciga metala krasa, nevis tuvak baltajai krasai, kaa izskatijas ebay listinga. Tomer bish aprodot secinu, ka ari metala krasa ar 'sun burst' effektu un zilajiem stundu markieriem izsktas labi.
- super spidiga, itkaa ista aligatora siksna, izskatas pabriesmigi (nav redzama bildes), tapec uzreiz tika nomainita pret citu. Par to absoluti nekads stress.
Vardsakot, pirmie iespaidi diezgan labi 
 Spied "Play", lai skatītos video! [ Šo ziņu laboja AV, 03 Feb 2016, 09:18:29 ] |
Offline | |
|
| |
Kopš:
Ziņojumi:
Braucu ar:
| Lūdzu komentārus par sekojošiem modeļiem studijā. Limits 1000e. Bižutērija neinteresē
http://www.chrono24.com/en/mauricelacroix/mauri...d--id3989362.htm
http://www.chrono24.com/en/tissot/prc-200-autom...h--id4092780.htm
http://www.chrono24.com/en/fortis/fleiger-chron...h--id3492540.htm |
Offline | |
|
hronists | |
 Kopš: 01. Sep 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 14820
Braucu ar: Svensk hjul
| tur vienīgais ņemamais ir Fortis. |
Offline | |
|
| |
Kopš:
Ziņojumi:
Braucu ar:
| y/n?
|
Offline | |
|
|
AV  | |
 Kopš: 14. May 2002
Ziņojumi: 17409
Braucu ar: 500
| Nepatik tas ML - pec ciparnicu izkartojuma/datuma 'uz pieres rakstits', ka esmu lets kvarcs . Drizak Tissot vai Fortis Vai vel labak kautko citu  |
Offline | |
|
| |
Kopš:
Ziņojumi:
Braucu ar:
| Par ML dizainu, nedaudz atsit Junghans Max Bill. Itkā tikai 600+e starpība..
http://www.chrono24.com/en/junghans/027400344-m...e--id3002112.htm |
Offline | |
|
AV  | |
 Kopš: 14. May 2002
Ziņojumi: 17409
Braucu ar: 500
| Nu, manas acis tas ML un Junghans ir loti atskirigi. Ir lidzigi pusheru dizaini un mesh siksninas, bet tas ari viss. |
Offline | |
|
| |
Kopš:
Ziņojumi:
Braucu ar:
| Pamatā esmu par Junghans, tik to Max Bill neesmu uzmērījis nekur, vienīgi jāņem caur chrono24
Movado kas tas tāds? xy...?
http://www.chrono24.com/en/movado/circa--id3974817.htm
ciparnīca un tās pogas.. laikam nebūs. |
Offline | |
|
walder | |
 Kopš: 18. Apr 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 8656
Braucu ar: 7 seat MPV
|
03 Feb 2016, 11:20:51 Vantage rakstīja:
Par ML dizainu, nedaudz atsit Junghans Max Bill. Itkā tikai 600+e starpība..
http://www.chrono24.com/en/junghans/027400344-m...e--id3002112.htm
Ja no ML, tad es ņemtu šourla
Vismaz neizskatās pēc lēta kvarca  |
Offline | |
|
HUBLOC | |
 Kopš: 02. Oct 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 4751
Braucu ar: Q7
|
03 Feb 2016, 09:12:29 AV rakstīja:
New arrival - koaksialais turbiljons 
Par cik jau ir pieredze ar Perpetual 'flying', jeb karusela tipa turbiljonu (Blancpain stila), tad bija velme pameginat otru konstruktivo veidu - koaksialo turbiljonu (tos originali saka piedavat Breguet). Galvenais izaicinajums, protams, bija atrast normalu dizainu, bez azijas izstradajumiem raksturiga klasiska stila izcakinajumiem/parspilejumiem. Konkretais, visnotal labi patik - taisnas linijas, zili konstrastejosi stundu apzimejumi GO stila fonta. Pats mehanisms, skjiet, ir Hangzhou FD3310.
Pirmie iespaidi
- kopeja kvalitate atstaj loti labu iespaidu - uzrakstu gravejumi ir super precizi un smalki, tapat zenevas stripes aizmugure ir loti rupigas un zimola nosaukums iegravets kvalitivi (Perpetual ir nedaudz pavirsaks). Neesmu pamanijis neko neprecizu/skjibu vai nekvalitativu.
- turbiljona mehanisma rotejosais raamis ir lielaks, neka Perpetual Seagull mehanismam, attiecigi bish pamanamaks un vieglak aplukojams
- mehanisms samera skali tikskj, kas var but nedaudz kaitinosi nakti, ja pulksteni atstaj galvas tuvuma uz nakts galdina
- koaksialie mehabnismi ir biezaki, attiecigi ari pats pulkstenis sanak butiski augstaks - butu velejies bish planaku, lai vieglak paslid zem krekla
- bija neliela vilsanas, ka ciparnica patiesiba ir peleciga metala krasa, nevis tuvak baltajai krasai, kaa izskatijas ebay listinga. Tomer bish aprodot secinu, ka ari metala krasa ar 'sun burst' effektu un zilajiem stundu markieriem izsktas labi.
- super spidiga, itkaa ista aligatora siksna, izskatas pabriesmigi (nav redzama bildes), tapec uzreiz tika nomainita pret citu. Par to absoluti nekads stress.
Vardsakot, pirmie iespaidi diezgan labi 
Viņš ir diezgan masīvs, cik saprotu!? |
Offline | |
|
BadShark | |
Kopš: 14. Dec 2006
No: Bauska
Ziņojumi: 349
Braucu ar: d, FSI, dci
| Bet kas tas par Stuhrling vispār ir?
It kā kantoris bāzējies USA, bet izklausās pēc China darinājumiem. Dažiem modeļiem rakstīts virsū Swiss quartz.
Netā neko ar konkrētām norādēm uz ātro neatradu. |
Offline | |
|
AV  | |
 Kopš: 14. May 2002
Ziņojumi: 17409
Braucu ar: 500
| Ir, ir china
Es vinus apsveru tikai turbiljona konteksta. Viniem ir ari loti daudz bezgaumigu modelu. |
Offline | |
|
|
Mikels | |
 Kopš: 28. Jan 2011
Ziņojumi: 5229
Braucu ar: cieņu
|
03 Feb 2016, 12:45:17 AV rakstīja:
Ir, ir china
Es vinus apsveru tikai turbiljona konteksta. Viniem ir ari loti daudz bezgaumigu modelu.
Es, protams, nezinu pa cik $$$ tu viņu dabūji, bet tāpat vai ir pamatoti par tādu naudu ņemt ķīnas turbiljonu, kas noteikti arī ir diezgan neprecīzs un kā ar garantiju Vizuāli nav ne vainas, tik cik tiešām pabiezs izskatās un bilde arī neveiksmīga šķiet sanākusi  [ Šo ziņu laboja Mikels, 03 Feb 2016, 13:00:31 ] |
Offline | |
|
BadShark | |
Kopš: 14. Dec 2006
No: Bauska
Ziņojumi: 349
Braucu ar: d, FSI, dci
|
03 Feb 2016, 13:00:08 Mikels rakstīja:
03 Feb 2016, 12:45:17 AV rakstīja:
Ir, ir china
Es vinus apsveru tikai turbiljona konteksta. Viniem ir ari loti daudz bezgaumigu modelu.
Es, protams, nezinu pa cik $$$ tu viņu dabūji, bet tāpat vai ir pamatoti par tādu naudu ņemt ķīnas turbiljonu, kas noteikti arī ir diezgan neprecīzs un kā ar garantiju Vizuāli nav ne vainas, tik cik tiešām pabiezs izskatās un bilde arī neveiksmīga šķiet sanākusi 
UK Amazon bija kaut kādi 6xx paundi 
Ja nu vienīgi ir pieeja pa tiešo pie ražotāja...[ Šo ziņu laboja BadShark, 03 Feb 2016, 13:04:32 ] |
Offline | |
|
| |
Kopš:
Ziņojumi:
Braucu ar:
| Kursh mums te bija ar izeju uz ruupniicaam? Kaareiz Plan les Ouates esmu, vareetu aiziet pusdienaas  |
Offline | |
|
hronists | |
 Kopš: 01. Sep 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 14820
Braucu ar: Svensk hjul
| ženēva, PP muzejs  |
Offline | |
|