Online
Pašreiz BMWPower skatās 173 viesi un 3 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: 525 tds 92 gads
Autors | Ziņojums |
Pirats | |  Kopš: 30. Sep 2003
No: Rīga
Ziņojumi: 309
Braucu ar: kugi
|
2006-08-12 22:16, Artis rakstīja:
525tds ir ljooooooti neizdevies dzinejs, bauskas Aivars tev vinju sataisis, bet tici man tev vinju nevajaG.
p.s. ir ekonomisks un labs celiens.... BMW dizelji vai nu vecie 2,4td vai ari 2,5d 98,g. beigas, tikpat stulbs un fures saljarkas cienoshs 3,0d ir vienkarsi ideals parbaudits, tikai nekadu kugju un kurinamo (sarkano) soljarku, ari parbaudits, ka mashijhs birst nost....
nekuja, normals auto ir 525tds, nekada vaina! tikai janem no 96.g.- augshu (tb- e39) un max kompl, lai ir ceriba ka no privaata. man bija 97g e39 sedans normala kompl, bet zinaju, ka tipa no firmas Vacijaa, noskr reaalais 390tk (pulkstenii 185 ), ripoja labi, salarku gazu leto un statoil 50/50, nekada vaina. ziemaa pie -27 leca ar tadu suslu bakaa ka nekuj, plus pa trasi 215 vareja atvilkt arii. karoche- cepuri nost. moz tagad jau tie 525tds ir galigi nokauti, nu 2002.g. kad bija man, tiem nebija nekada vaina... vispar dizelim ir tendence peec 10g vecuma saakt birst nost tapaec jau iesaka meklet liidz 10g vecu dizelauto...
Taa... tur viss remontejas labi, man ptu,ptu remontu nebija, bet ir viri tepat Riga, kas cinji loti labi- ir imantaa, ir bauskas ielaa utt, var arii doties uz dizelcentru,ja grib izbaudiit vijobonu un gudru dirshanu un mazu dariishanu, bet ir arii labi dzeki, karoche- varu iedot koord, sutiet uz PM pieprasijumu.
tie 530d starpcitu ir daudz kaprizaaki, ipashi ja runa iet par to no 2000.g. ar 194 lopiem too much electronics plus tur liet hrenovo salarku vari aizmirst, ir zinams eksemplars, kur 1g laikaa auto (perkot testeets permalataa- diagn, kompresija utt) 730d 2002.g., bet vel e38, tika novests liidz sukna bojaaejai, pildoties ar logistikas firmas fuuru salarku, kas naak no krievzemes nemaz nerunajot par kugu (sarkano menestruaciju) vai apkures dd. | Offline | | |
ainisme | | Kopš: 12. Aug 2006
Ziņojumi: 22
Braucu ar: 525 tds
| Tā neko arī nesapratu, es remontēju psts savus auto un tas ko es dzirdzu (lasu)galīgi greizi. Jebkurš auto ir labs, bet katram ir problēmas. Bija man vecs 518 (haizivs), tak no sākuma pa centriem, - kādas tik dumūbas es nedzirdēju, ārprāts. , gribētu dzirdēt konkrētu risinājumu problēmai, nevis Aivars no Bauskas tiks galā. Cik noprotu šeit tik savākušies kadri, kas paši brauc, bet neko no auto nesaprot. Katrs tik slavē savu. Sūknis sastāv no mehāniskās daļas (PLUNŽERIEM UTT.) un no elektroniskās REOSTATA utt., sīkumiem) daļas., ja ielej sūdīgu degvielu, aizdirš mehānisko- jautājums : kāds sakars ar gāzes pedāļa devēju\\\\\\\\\\???????????????, ja līdz tam viss bija OK. Ir šiem modeļiem divu veidu sūkņi, kas praksē atšķiras ar to kur ir abratka. cik noprotu neviens no jums nav redzējis sūkni dabā., tikai pēc servisnieku nostāstiem. Ja kas var jau tam pašam bembim uzbāzt parasto TD sūkni, bet tad jau traktors vien paliek., varbūt jūs to nezinājāt? Runājot par sūkņā nomainū - kāpēc , ja tas ir labs, par dzinēja kap remontu - kāpēc, ja tas maita pat eļļu nerij? | Offline | | |
ainisme | | Kopš: 12. Aug 2006
Ziņojumi: 22
Braucu ar: 525 tds
| vai tad vecu 1992 gada bembi 525 tds neviens pa visu Latviju nevar sarentēt?, es arī esmu tik gudrs - mainām sūkni, mainām pedāli, mainām dzinēju un tas maksā tik un tik. super!, diagnostika neko nerāda. Varbūt mainām vienu sūdu pret citu, varbūt trāpīsim uz pareizo. Super | Offline | | |
ainisme | | Kopš: 12. Aug 2006
Ziņojumi: 22
Braucu ar: 525 tds
| Servisos sēž tik loši. Uz diagnostiku arī valkāju. Man pašam vēl ir Mersis, tak tur vēl trakāk, kamēr neuzzvanu uz DoMENIKU UN , iedomājaties SEKRETĀRE man pasaka ka jānomaina gaisa mērītājs. Jautājums - par ko no autobraucējiem tie servisnieki ņem naudu, ja viņi ir Loši, bet sekretāre zin vairāk par viņiem. | Offline | | |
-INC- | | Kopš: 24. Dec 2003
Ziņojumi: 316
Braucu ar: MB G300TD
|
2006-08-14 15:29, ainisme rakstīja:
vai tad vecu 1992 gada bembi 525 tds neviens pa visu Latviju nevar sarentēt?, es arī esmu tik gudrs - mainām sūkni, mainām pedāli, mainām dzinēju un tas maksā tik un tik. super!, diagnostika neko nerāda. Varbūt mainām vienu sūdu pret citu, varbūt trāpīsim uz pareizo. Super
Par kādu diagnostiku tu runā 92 gada mašīnai
Visa tā diagnostika tur ir bēru autiņos, a ja gribi blinkodus pac vari apskatīties tikai tas neko nedos. | Offline | | |
-INC- | | Kopš: 24. Dec 2003
Ziņojumi: 316
Braucu ar: MB G300TD
|
2006-08-14 15:23, ainisme rakstīja:
Tā neko arī nesapratu, es remontēju psts savus auto un tas ko es dzirdzu (lasu)galīgi greizi. Jebkurš auto ir labs, bet katram ir problēmas. Bija man vecs 518 (haizivs), tak no sākuma pa centriem, - kādas tik dumūbas es nedzirdēju, ārprāts. , gribētu dzirdēt konkrētu risinājumu problēmai, nevis Aivars no Bauskas tiks galā. Cik noprotu šeit tik savākušies kadri, kas paši brauc, bet neko no auto nesaprot. Katrs tik slavē savu. Sūknis sastāv no mehāniskās daļas (PLUNŽERIEM UTT.) un no elektroniskās REOSTATA utt., sīkumiem) daļas., ja ielej sūdīgu degvielu, aizdirš mehānisko- jautājums : kāds sakars ar gāzes pedāļa devēju\\\\\???????????????, ja līdz tam viss bija OK. Ir šiem modeļiem divu veidu sūkņi, kas praksē atšķiras ar to kur ir abratka. cik noprotu neviens no jums nav redzējis sūkni dabā., tikai pēc servisnieku nostāstiem. Ja kas var jau tam pašam bembim uzbāzt parasto TD sūkni, bet tad jau traktors vien paliek., varbūt jūs to nezinājāt? Runājot par sūkņā nomainū - kāpēc , ja tas ir labs, par dzinēja kap remontu - kāpēc, ja tas maita pat eļļu nerij?
Izskatās ka tu gan esi specs
Morors bez kompresijas ne vienmēr rij eļļu, taču silts nelec gan, turklāt apgriezieni tukšgaitā pie slodzes maiņām medz peldēt. | Offline | | |
ainisme | | Kopš: 12. Aug 2006
Ziņojumi: 22
Braucu ar: 525 tds
| INC Atbildu tieši tev. Autiņš lec gan silts gan auksts, kompresija OK, ES TAK JAU TEICU BRĪŽIEM PAZŪD GĀZES PEDĀLIS, UN VISS. Šeit jau es griezosd domādams, ka ir tā vērts, nu speci, bet cik noprotu tikai slavē savējo un viss.Bet runājot par sūkni- nekā jau tajā tāda uh nav, nu sūknis kā sūknis tikai uzbāzta ,,elektroniskā’’ gāzes (degvielas) padeve, kas turpat stumda mehānisko. Nesaprotu, kas par brīnumiem ka es tur ielīdu, man jau teica (kad auto stāvēja un nevarēja iedarbunāt), maini pie mums sūkni, un tas tev maksās .......... .Izrādās tiku pie tā ka autiņš brauc, lec gan silts , gan auksts. | Offline | | |
-INC- | | Kopš: 24. Dec 2003
Ziņojumi: 316
Braucu ar: MB G300TD
| Nu tad nolasi tās sasodītās kļūdas ar gāzes pedāli, un viss būs skaidrs. Es balsoju par apgriezienu devēju vai sadilušu sūkņa reostatu. | Offline | | |
|
ainisme | | Kopš: 12. Aug 2006
Ziņojumi: 22
Braucu ar: 525 tds
| tieshi tas jau ar ir visticamaak pie vainas ... un tas izmaksaa daudz
-----------------
...
Sūkņa augša maksā ~ 150 līdz 250 Ls, bet mūsu meistari to pārdod tikai ar sūkni = 400 Ls | Offline | | |
ainisme | | Kopš: 12. Aug 2006
Ziņojumi: 22
Braucu ar: 525 tds
| Jautājums - vai nav neviena spečuka? maitas tikšu galā, likšu reklāmu ka remontēju bembjus 2,5 tds un jūs aicināšu remontēties. | Offline | | |
Digital  | |  Kopš: 02. Jul 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 3732
Braucu ar: Elektrību
| kas tur dargs 140ls ar visu darbu!!! un no ta jau auto sliktaks neklust | Offline | | |
ainisme | | Kopš: 12. Aug 2006
Ziņojumi: 22
Braucu ar: 525 tds
| Cienījamais INC , liekas tu kaut ko no tā visa saproti, tikai pasaki, kā lai es nolasu tās kļudas no tā pedāļa. paldies, jau laikus (beidzot kaut viens, kas saprot BMW), atvainojos negribu aizskart - sys 9192- vēl neesmu to variantu izmēģinājis, liekas ka vēl viens nopietns specss | Offline | | |
Digital  | |  Kopš: 02. Jul 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 3732
Braucu ar: Elektrību
| vislabak uzmet pm sys saruna ar vinju vinjam ir diagonostikas adapteris | Offline | | |
-INC- | | Kopš: 24. Dec 2003
Ziņojumi: 316
Braucu ar: MB G300TD
|
2006-08-14 09:49, sys9291 rakstīja:
jaapaskataas buutu dzineeja RPM sensors, izskataas, ka uz briidi pazuud sakari ar to. Var veel meeghinaat veikt diagnostiku:
1. IEsleedzam aizdedzi (motoru nestarteejam) visaam signalizaacijaam uz imobilaizeriem jaabuut izsleegtiem,
2. 5 reizes spiezham gaazi griidaa,
3. Skatamies uz lampinhu ar sprauslas atteelu un pierakstam cik reizes nomirgos,
4. Atgrizhamies pie punkta 2 kameer skaitlhi saak atkaartoties.
5. Suutam man PM, atpakalh sanhemat probleemas aporakstu
Tieši šitā, tikai pedālis jaspaida diezgan strauji | Offline | | |
ainisme | | Kopš: 12. Aug 2006
Ziņojumi: 22
Braucu ar: 525 tds
| INC, paldies, mēģināšu to izdarīt, tad došu uzreiz ziņu. SYS , tas cik noprotu esi viens un tas pats | Offline | | |
sys9291 | | Kopš: 13. Jun 2003
No: Ogre
Ziņojumi: 5215
Braucu ar: F20 R1200RT
| nu beidzie villoties pazvani man 29117123, atbrauc, pieliksim pie PC, paarbaudiisim parametrus, nolasiisim klhuudas (nu nav tur diagnostikas autinhi, tikai maz kam ir normaals softs tam visam)
Par suuknhiem:
Taisniiba bija 2 tipa suuknhi atshkhiriiba elektroniskajaa vadiibaa:
1. -1995 gadam vadiibaa atpakalh saite uz potensiometra (tas meedz izdilt un saakas probleemas) kam obratka augshaa,
2. no 1995 gada ar induktiivo atpakalh saiti, kur nekas nedilst, bet baidaas no uudens. Obratka aizmuguree (taadi naaca arii uz opel omega B).
KAtram no shiem suukhnhiem ir savs DDE bloks, vecajam DDE1.2.3, jaunajam DDE 1,3. Ja grib paartaisiit (es kaadreiz to izdariiju) tad jaamaina DDE un jaapaarprogramme instrumentu deelis. | Offline | | |
|
sys9291 | | Kopš: 13. Jun 2003
No: Ogre
Ziņojumi: 5215
Braucu ar: F20 R1200RT
|
2006-08-14 21:29, -INC- rakstīja:
2006-08-14 09:49, sys9291 rakstīja:
jaapaskataas buutu dzineeja RPM sensors, izskataas, ka uz briidi pazuud sakari ar to. Var veel meeghinaat veikt diagnostiku:
1. IEsleedzam aizdedzi (motoru nestarteejam) visaam signalizaacijaam uz imobilaizeriem jaabuut izsleegtiem,
2. 5 reizes spiezham gaazi griidaa,
3. Skatamies uz lampinhu ar sprauslas atteelu un pierakstam cik reizes nomirgos,
4. Atgrizhamies pie punkta 2 kameer skaitlhi saak atkaartoties.
5. Suutam man PM, atpakalh sanhemat probleemas aporakstu
Tieši šitā, tikai pedālis jaspaida diezgan strauji
1 x sekundee | Offline | | |
-INC- | | Kopš: 24. Dec 2003
Ziņojumi: 316
Braucu ar: MB G300TD
|
2006-08-15 09:15, sys9291 rakstīja:
nu beidzie villoties pazvani man 29117123, atbrauc, pieliksim pie PC, paarbaudiisim parametrus, nolasiisim klhuudas (nu nav tur diagnostikas autinhi, tikai maz kam ir normaals softs tam visam)
Par suuknhiem:
Taisniiba bija 2 tipa suuknhi atshkhiriiba elektroniskajaa vadiibaa:
1. -1995 gadam vadiibaa atpakalh saite uz potensiometra (tas meedz izdilt un saakas probleemas) kam obratka augshaa,
2. no 1995 gada ar induktiivo atpakalh saiti, kur nekas nedilst, bet baidaas no uudens. Obratka aizmuguree (taadi naaca arii uz opel omega B).
KAtram no shiem suukhnhiem ir savs DDE bloks, vecajam DDE1.2.3, jaunajam DDE 1,3. Ja grib paartaisiit (es kaadreiz to izdariiju) tad jaamaina DDE un jaapaarprogramme instrumentu deelis.
Kurš tad ir tas sofc kurš rāda kautko jēdzīgu priekš edc 1.2.3.?
Bosch?
INPA?
MoDic?
CarSoft? | Offline | | |
sys9291 | | Kopš: 13. Jun 2003
No: Ogre
Ziņojumi: 5215
Braucu ar: F20 R1200RT
| nu BOSH raada normaali, es gan lietoju citu softu. Kas tad peec tavaam domaam BOSCH truukst? | Offline | | |
sys9291 | | Kopš: 13. Jun 2003
No: Ogre
Ziņojumi: 5215
Braucu ar: F20 R1200RT
| Kaspich viss ir pareizi, lai cilveeks saak ar pedaali (tur nevajag neko). Taalaa jaasleedz pi PC. Kas attiecas par life data tad ir LHOTI MAZ cilveeku, kas no taa kaut ko jeedz. PArasti jau viss aprobezhojas ar klhuudu lasiishanu. DDE 1.2.3 klhuudas tur atminhaa arii peec to likvideeshanas tobish taas jaanodzeesh caur PC liidz ar to var redzeet history (ja kaads taas nav nodzeesis ar PC | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, AiwaShuraLLP, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, linda, mrc, noisex, smudo
|