Online
Pašreiz BMWPower skatās 143 viesi un 1 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: N57 eļļas līmeņa rādītāji elektroniski/mehāniski. (F11, 2014, xd, 190kW)
| Autors | Ziņojums |
| tackcalbmai | |  Kopš: 21. Jun 2024
No: Jelgava
Ziņojumi: 14
Braucu ar: asarām
|
17 Sep 2025, 10:07:12 @RSAWorkshop rakstīja:
Eļļu ēd dēļ aizaugušajiem eļļas seperatora gredzeniem, standarta N47/N57 problēma. Risinās ar motora izjaukšanu
Šī apkope ir plānoto sarakstā)) | Offline | | |
| Bullis | |  Kopš: 14. Nov 2003
Ziņojumi: 2497
Braucu ar:
| Nesaprotu, kapēc jūs pērkat tās mašīnas ar tiem N motoriem zinot to problēmas? Patīk loterija vai? | Offline | | |
| Mikels | |  Kopš: 28. Jan 2011
Ziņojumi: 5335
Braucu ar: cieņu
| Katrs domā,ka afisīs sistēmu un gan jau nekas slikts nenotiks 
Citādāk es arī nesaprotu kāpēc daudzi tos sūdus ir gatavi pirkt  | Offline | | |
| sliir | | Kopš: 01. Sep 2013
Ziņojumi: 881
Braucu ar: Intel Ātruma Dēmonu
| Nesaprotu, kapēc jūs pērkat tās mašīnas ar tiem N motoriem zinot to problēmas? Patīk loterija vai?
Tā nav loterija. Loterija ir tad ja ir mazas iespējas vinnēt. Ar N57 šāļu laimests ir garantēts  | Offline | | |
| tackcalbmai | |  Kopš: 21. Jun 2024
No: Jelgava
Ziņojumi: 14
Braucu ar: asarām
| Kāds sakars ar kaut kādām loterijām un sistēmas appišanām? Ja tu, pērkot vecu BMW, gribi iztērēt visu savu (labi, ja savu) naudu tā iegādei, un cerēt, ka tas brauks bez remontiem 10 gadus (spriežot pēc jūsu komentāriem, tieši tā jūs savā galvā projecējiet lietota auto iegādi), tad var to skaitīt par loteriju vai cerībām appist sistēmu.
| Offline | | |
| Mikels | |  Kopš: 28. Jan 2011
Ziņojumi: 5335
Braucu ar: cieņu
| Ir runa tieši par N57 dzinēju, kurš pa lielam ir diezgan liels mēsls. Es saprotu, ka atzīt, ka esi nopircis sūdīgu dzinēju ir ļoti grūti, bet ja pašam šķiet, ka šālēs un kloķenes ir rashodņiki, nemaz nerunājot par citām problēmām, kas ir kaudze tam dzinējam, tad var droši var mierināt sevi ar domu, ka lietotam auto tas ir ok  [ Šo ziņu laboja Mikels, 13 Oct 2025, 09:00:05 ] | Offline | | |
Kaross  | |  Kopš: 21. Oct 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 4536
Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2
| Parakstā taču rakstīts - Braucu ar: asarām.
Cilvēkam patīk sevi mocīt. Vieniem patīk braukt, citiem patīk braukt uz servisu.
----------------- Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
http://www.kaross-chip.lv
http://www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
| Offline | | |
smudo  | |  Kopš: 18. Jan 2015
Ziņojumi: 4101
Braucu ar: 944 turbo & Cayman & 330iX & 540ix
|
09 Oct 2025, 15:56:23 @tackcalbmai rakstīja:
17 Sep 2025, 10:17:22 @ens rakstīja:
16 Sep 2025, 23:56:57 @tackcalbmai rakstīja:
Situācijas update:
Gads+ apkārt, 30k nobraukti, eļļas patēriņš, tomēr, ir reāls, nevis tikai uz displeja. Motors strādā labi, nekādu lieku skaņu nedzird, izpūtējs tīrs.
Tikko nomainīts vārstu vāks (ceru, ka membrāna izglābs mani, vērošu).
Turpinu braukt, kontrlējot eļļas līmeni. Pārsteigumi nepatīk, bet, ņemot vērā visu iepriekš minēto, patīk riskēt.
Tev ekoloģija vēl nav nomirusi pie tāda eļļas patēriņa? 
Kas to lai zina?
TA aizvakar izieta, cietās daļiņas kkas ap 6k bija.
Neko vairāk pateikt nevaru 
Samērot pretspiedienu un monitorejot to. Eļļa sadeg sliktāk nekā degviela un eļļas sastāvā ir nedaudz pelni, kas ir nedegoša substance, līdz ar to palēnām aizsērē DPFu, kas nedsadeg reģnerācijas procesā (pelni paliek arī pēc katras reģenerācijas, sadegot kvēpiem). Bet modernajās eļļās ir ļoti zems pelnu procents tieši ši iemesla dēļ, līdz ar to PDFs šādā režīmā varētu kādu laiku arī nokalpot. | Offline | | |
|
|
|
Moderatori: 968-jk, AV, AiwaShuraLLP, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo
|