Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 143 viesi un 1 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 5. sērija » F07(GT)/F10/F11 (2010-...)

Tēma: N57 eļļas līmeņa rādītāji elektroniski/mehāniski. (F11, 2014, xd, 190kW)

AutorsZiņojums
tackcalbmai
09. Oct 2025, 15:58 #21

Kopš: 21. Jun 2024

No: Jelgava

Ziņojumi: 14

Braucu ar: asarām


17 Sep 2025, 10:07:12 @RSAWorkshop rakstīja:
Eļļu ēd dēļ aizaugušajiem eļļas seperatora gredzeniem, standarta N47/N57 problēma. Risinās ar motora izjaukšanu


Šī apkope ir plānoto sarakstā))
Offline
Bullis
09. Oct 2025, 19:13 #22

Kopš: 14. Nov 2003

Ziņojumi: 2497

Braucu ar:

Nesaprotu, kapēc jūs pērkat tās mašīnas ar tiem N motoriem zinot to problēmas? Patīk loterija vai?
Offline
Mikels
09. Oct 2025, 20:17 #23

Kopš: 28. Jan 2011

Ziņojumi: 5335

Braucu ar: cieņu

Katrs domā,ka afisīs sistēmu un gan jau nekas slikts nenotiks
Citādāk es arī nesaprotu kāpēc daudzi tos sūdus ir gatavi pirkt
Offline
sliir
09. Oct 2025, 20:29 #24

Kopš: 01. Sep 2013

Ziņojumi: 881

Braucu ar: Intel Ātruma Dēmonu

Nesaprotu, kapēc jūs pērkat tās mašīnas ar tiem N motoriem zinot to problēmas? Patīk loterija vai?


Tā nav loterija. Loterija ir tad ja ir mazas iespējas vinnēt. Ar N57 šāļu laimests ir garantēts
Offline
tackcalbmai
12. Oct 2025, 17:13 #25

Kopš: 21. Jun 2024

No: Jelgava

Ziņojumi: 14

Braucu ar: asarām

Kāds sakars ar kaut kādām loterijām un sistēmas appišanām? Ja tu, pērkot vecu BMW, gribi iztērēt visu savu (labi, ja savu) naudu tā iegādei, un cerēt, ka tas brauks bez remontiem 10 gadus (spriežot pēc jūsu komentāriem, tieši tā jūs savā galvā projecējiet lietota auto iegādi), tad var to skaitīt par loteriju vai cerībām appist sistēmu.
Offline
Mikels
13. Oct 2025, 08:59 #26

Kopš: 28. Jan 2011

Ziņojumi: 5335

Braucu ar: cieņu

Ir runa tieši par N57 dzinēju, kurš pa lielam ir diezgan liels mēsls. Es saprotu, ka atzīt, ka esi nopircis sūdīgu dzinēju ir ļoti grūti, bet ja pašam šķiet, ka šālēs un kloķenes ir rashodņiki, nemaz nerunājot par citām problēmām, kas ir kaudze tam dzinējam, tad var droši var mierināt sevi ar domu, ka lietotam auto tas ir ok

[ Šo ziņu laboja Mikels, 13 Oct 2025, 09:00:05 ]

Offline
Kaross
13. Oct 2025, 11:56 #27

Kopš: 21. Oct 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 4536

Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2

Parakstā taču rakstīts - Braucu ar: asarām.
Cilvēkam patīk sevi mocīt. Vieniem patīk braukt, citiem patīk braukt uz servisu.

-----------------
Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
http://www.kaross-chip.lv
http://www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
Offline
smudo
13. Oct 2025, 13:57 #28

Kopš: 18. Jan 2015

Ziņojumi: 4101

Braucu ar: 944 turbo & Cayman & 330iX & 540ix


09 Oct 2025, 15:56:23 @tackcalbmai rakstīja:

17 Sep 2025, 10:17:22 @ens rakstīja:

16 Sep 2025, 23:56:57 @tackcalbmai rakstīja:
Situācijas update:

Gads+ apkārt, 30k nobraukti, eļļas patēriņš, tomēr, ir reāls, nevis tikai uz displeja. Motors strādā labi, nekādu lieku skaņu nedzird, izpūtējs tīrs.
Tikko nomainīts vārstu vāks (ceru, ka membrāna izglābs mani, vērošu).

Turpinu braukt, kontrlējot eļļas līmeni. Pārsteigumi nepatīk, bet, ņemot vērā visu iepriekš minēto, patīk riskēt.

Tev ekoloģija vēl nav nomirusi pie tāda eļļas patēriņa?


Kas to lai zina?
TA aizvakar izieta, cietās daļiņas kkas ap 6k bija.
Neko vairāk pateikt nevaru


Samērot pretspiedienu un monitorejot to. Eļļa sadeg sliktāk nekā degviela un eļļas sastāvā ir nedaudz pelni, kas ir nedegoša substance, līdz ar to palēnām aizsērē DPFu, kas nedsadeg reģnerācijas procesā (pelni paliek arī pēc katras reģenerācijas, sadegot kvēpiem). Bet modernajās eļļās ir ļoti zems pelnu procents tieši ši iemesla dēļ, līdz ar to PDFs šādā režīmā varētu kādu laiku arī nokalpot.
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, AiwaShuraLLP, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo