Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 153 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehniska rakstura diskusijas

Tēma: E46 ABS problēma

AutorsZiņojums
sys9291
23. Feb 2018, 14:26 #21

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 5215

Braucu ar: F20 R1200RT

domāju, ka cepiens bija par to, ka mainījām visu pēc kārtas - vajag vai nevajag...
Offline
N53series
23. Feb 2018, 14:57 #22

Kopš: 10. Apr 2017

Ziņojumi: 2891

Braucu ar:

kad saucu par glumiem, vai siikdienjiem - nepatiik, kad piedaavaaju sabuchot - arii protestee

ja esi tehnisks cilveeks, es ieteiktu noziedot tos paardesmit rubljus, uzlikt to INPA/ISTA, lai ir. piem., tie pashi MS43 tomeer ir reizeem jaapaskata. pietiek nokjert kljuudu par dajebko, un daudzos gadiijumos tas dzineejs peec tam bezgaliigi darbosies avaarijas rezhiimaa [pat, ja defekts jau sen noveersts].
Offline
N53series
24. Feb 2018, 11:08 #23

Kopš: 10. Apr 2017

Ziņojumi: 2891

Braucu ar:


24 Feb 2018, 09:32:16 @maasters rakstīja:
kaspich , nu nejau tas pats kaspich kas elfaforums elektronikas sadaljas ik pa laikam dod virsu ugunjus?
kautgan es nebrinitos , ta LV aju ir maza un forumi vel mazaki.


anyway atlaujiet man drusku izlikt savu neapmierinatibu, vopshem man zaibal reali sita netiira vacu elektronika tie smirdigie frici ko ir devusi pasaulei, vispirms meginaja izshaut visus ebrejus beztolka, tagad pagriezusi pakalu imigrantiem lai nak un drazh un pa vidam uzrazo itka smukas un forsas masinas ar kuram tomer ir japisaas
man pirmstam bij opelis (labak neteiksu modeli ) tehniski viss forsi, motors izturigs kauj cik gribi, a tam ari elektronika ka saka gljukot tur beigas nevines gudrs netika, mistiskas vainas, sledz pie pc rada visu pec kartas, apnika nodevu luznos. tur viss bij lets un detalas bij dahuja , parbaudiju visko sakot no zondes beidzot ar dzineja temp daciku, nekas nota nebij vainigs
nu beigas jau nosecinajam ka ECU pipec visticamak, bet gruti bij atrast tadu bez imobilaizera jo mans vel bija bez un nuja karoc delj parsimt LVL vel toreiz galig apnikas teret laiku un naudu, taka TOLMETS bij mans draugs

vopsem iznemu ara drosinatajus ABS/ASC blokam, jau nodomaju nu vot nebus probza vairs varesu braukt ka senos laikos... jaa huj,
situacija tada, veljoprojam braucot man kadu laiku pec iedarbinasanas vinsh nomet apgriezienus bisk un pavibre aizmugure bremze, un sitas notiek katru reiz kad bisk ilgak pastavi un pa jaunam iedarbini, bet reali 4 no pieciem noraditajiem drosinatajiem ir iznemti, pats iznjemu tikai divus a otri divi izskatas nemaz tur nav bijusi, skatijos pec tas drosinataju lapinas kas nak liidzi auto un tur noradits ir ka tjip ir taadi bet dziive man vinu nav, vienigais ko nenjemu lauka ir pedejais 5 amperigais jo tad spidometrs vairs nerada.

kkads murgs vopshem


nee, es kategoriski norobezhojos no kaspicha
Offline
N53series
08. Mar 2018, 13:16 #24

Kopš: 10. Apr 2017

Ziņojumi: 2891

Braucu ar:

man neizklausaas peec bloka. vismaz ne peec tipveida PCB/stekeris savienojumu teemas.
Driizaak - nekorekts Q tam datchikam [tb., nekorekta distance liidz zobgredzenam, zobgredzenu met, tas ir apruuseejis, ir aksiaala/radiaala lufte stupicaa, utml].

tikai vienu atrubit/otru saarsteet nesanaaks, tiek izmantoti vieni un tie pashi sensori!

kaa es dariitu: siltaa garaazhaa/normaalu oscili ar palielu atminju, auto bisku pacelt uz paceelaaja, iegriezt tos ratus kaut liidz 200km/h, ierakstiit signaalu. 5min laikaa buus skaidrs, kas ar to sensoru/signaalu notiek..
Offline
sys9291
08. Mar 2018, 13:25 #25

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 5215

Braucu ar: F20 R1200RT

jātaisa revīzija aizmugurējā labā pusē (devējs, viņa vadi, gultnis utt)... a riepu izmērs vienāds?

[ Šo ziņu laboja sys9291, 08 Mar 2018, 13:26:09 ]

Offline
N53series
08. Mar 2018, 13:32 #26

Kopš: 10. Apr 2017

Ziņojumi: 2891

Braucu ar:


08 Mar 2018, 13:25:31 @sys9291 rakstīja:
jātaisa revīzija aizmugurējā labā pusē (devējs, viņa vadi, gultnis utt)... a riepu izmērs vienāds?


O, laba ideja par izmēru!
TB, gan izmērs, gan spiediens!
Offline
sys9291
08. Mar 2018, 13:33 #27

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 5215

Braucu ar: F20 R1200RT


08 Mar 2018, 13:32:10 @N53series rakstīja:

08 Mar 2018, 13:25:31 @sys9291 rakstīja:
jātaisa revīzija aizmugurējā labā pusē (devējs, viņa vadi, gultnis utt)... a riepu izmērs vienāds?


O, laba ideja par izmēru!
TB, gan izmērs, gan spiediens!

te vairāk gribētos dzirdēt par to, kas tika ar auto darīts pirms visa šī problēma sākās...
Offline
Ruudis
08. Mar 2018, 13:43 #28

Kopš: 19. Feb 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 2115

Braucu ar: Pienpak

Priekšā arī viss zaibis iztīrīts utt?
Offline
sys9291
08. Mar 2018, 14:10 #29

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 5215

Braucu ar: F20 R1200RT

nu ja bloks atvienots - viņš nevar neko darīt - problēmas sakne būs citur...
Offline
N53series
08. Mar 2018, 14:15 #30

Kopš: 10. Apr 2017

Ziņojumi: 2891

Braucu ar:

es gan teiktu, peec diagnozes 'drusku gljuko zonde'..
shis auto vnk jaaredz kaadam, kam ir sajeega + apriikojums. garus memuaarus te rakstiit nav veerts.

par 5.aatrumu - atskjiriiba var buut sekojosha: 5. aatrumaa torque uz ratiem mazaaks, attieciigi - var buut shauraaks pieljaujamo dU [aatrumu deltas] koridors starp ratiem.

taapeec arii 5.robaa lec kljuudas, bet zemaakos - nee.
Offline
N53series
08. Mar 2018, 16:54 #31

Kopš: 10. Apr 2017

Ziņojumi: 2891

Braucu ar:

pag, kaa tas ir - liidziigus spriegumus???
Offline
N53series
08. Mar 2018, 18:55 #32

Kopš: 10. Apr 2017

Ziņojumi: 2891

Braucu ar:


08 Mar 2018, 18:45:57 @maasters rakstīja:
par lidzigajiem spriegumiem biju domajis abas zondes pirms katalizatora kas nak uzreiz izpludes kolektoros, taas stradaa ok.
peec katjika viena rada drusku kautko, kas itka skaitas norm, znacet elements vel ieksa ir un daudzmaz pilda funkciju, otra bij ja pareiz atceros gluha, bet cik man teica vecis kuram piedereja kompis tas baigi nemaisa jo lasot prieksh degvielas padeves galvenokart no tam zondem kas ir ieksh kolektora kas izklausas itka logiski.

jo pec idejas ka iznak tas otras divas zondes pec katalizatora jau faktiski pasaka vienkarsi kad izbeidzas katalizators apmeram? jo kam citam vinas tur vel vaidzetu? jo ja degmaisijums ir pareizs pirmas zondes tac to paradiis kas nak kolektoraa...? itka esu lasijis kautkadus bosch manualjos ka vinas ari pieregule kopejo degmaisijumu bet ne momentaano jo parcik atrodas talu no dzineja un prieksa ir katalizators vinas nespej nokert straujas izmainas kadas piem notiek tad kad es ar otro maucu pa trasi pila shusee
lab bet nu anyway shi nav tiesha problema.


nu tu peldi
no tik nekonkretiem tekstiem pat saprast nevar, kas/ko/kaa raada
tb., percizeejot - nav skaidr, ko raada zondes, nav skaidrs, vai/kura straadaa korekti
Offline
N53series
08. Mar 2018, 19:17 #33

Kopš: 10. Apr 2017

Ziņojumi: 2891

Braucu ar:


08 Mar 2018, 19:08:05 @maasters rakstīja:
nu lai tas zondes raada kas vinam jaraada...
mes vienkarsi iebraucam tagad blakus tematikaa.
gribeju gan dzirdet kadu atbildi uz uzdiotajiem jaut pedeja posta ja jau par to runajaam bet nu ehh.




par zondeem [pacheko gan, kas notiek].
ja Tev ir shaurosla [parastaas] pirms un peec katiem, korekta darbiiba:

1. tuksgaitaa un vienmeeriigi braucot abas pirms katu zondes ar intervaalu 1..2 sekundes maina spani no 'tuvu 0', t.i.: <0.1V uz 'tuvu 0.8V', t.i.: 0.7..0.9V;
2. tuksgaitaa un vienmeeriigi braucot abas peeckatu zondes pamataa turaas 'tuvu 0.8V' zonaa.

ja pirmskatu zondes tup 'tuvu 0': maisijums ir liess; ja pamataa tup 'tuvu 0.8V' zonai - maisiijums ir trekns.

ja peeckatu zondes idejiski 'atkaarto' pirmskatu zondu signaala augshaa/lejaa staigaashanu [tb., reizi sekundee staigaa] - katiem ir kapec.

ja ir platjosla pirms katiem, te buus siikaak info:
http://n53series.blogspot.com/2017/06/lambda-zondu-vadiba.html
http://n53series.blogspot.com/2018/01/msc7080-m...-un-sleptie.html

[ Šo ziņu laboja N53series, 08 Mar 2018, 19:19:16 ]

Offline
bmwaddict
09. Mar 2018, 03:22 #34

Kopš: 23. Oct 2002

No: Ogre

Ziņojumi: 8263

Braucu ar: BMW pa Los Angeles

sorry baigi intensiivi nesekoju teemai bet kaapeec taada paarlieciiba ka to bremzeeshanos izraisa tieshi ABS tobish varbuut vienkaarshi kautkas nav ar degvielas padevi (nu piemeeram) nevis fiziski bremzeejaas ritenji.. fiziski atvieno nost shtepseli no ABS vadiibas bloka un pabrauc ja tev tur joprojaam bremzeejaas tad tas logjiski nebuus ABS/DSC
tas ka tev egliite ik pa laikam izlec panelii tas ir ABS bet es iisti nesaprotu kaapeec tu pienjem ka tas kautko vibree un brezmee, varbuut taas ir pavisam citas probleemas. sorry ja esmu kautko palaidis garaam un tas jau ir apspriests
Offline
N53series
09. Mar 2018, 13:59 #35

Kopš: 10. Apr 2017

Ziņojumi: 2891

Braucu ar:


09 Mar 2018, 03:22:03 @bmwaddict rakstīja:
sorry baigi intensiivi nesekoju teemai bet kaapeec taada paarlieciiba ka to bremzeeshanos izraisa tieshi ABS tobish varbuut vienkaarshi kautkas nav ar degvielas padevi (nu piemeeram) nevis fiziski bremzeejaas ritenji.. fiziski atvieno nost shtepseli no ABS vadiibas bloka un pabrauc ja tev tur joprojaam bremzeejaas tad tas logjiski nebuus ABS/DSC
tas ka tev egliite ik pa laikam izlec panelii tas ir ABS bet es iisti nesaprotu kaapeec tu pienjem ka tas kautko vibree un brezmee, varbuut taas ir pavisam citas probleemas. sorry ja esmu kautko palaidis garaam un tas jau ir apspriests

Bremzējot pedāli var vibrināt, ja sensora dati nekorekti. Knizku cital. Bet, ka pats bremzē mašīnu.. Šis paaudze bloki vispār maak piebremzēt?
Offline
JZ
09. Mar 2018, 14:16 #36

Kopš: 31. May 2002

Ziņojumi: 9159

Braucu ar:

kā gan savādāk lai asc/dsc strādātu? tikai piežmiedzot motoru?

kaut kāds līdzīgs gļuks bija ar e38 savulaik, bet nu tas bija var būt 2reiz gadā, sajūta ka aizmugurējam ritenim kāds it kā uzsistu pa bremzēm, tb it kā asc kaut ko sadomā stabilizēt mašīnai braucot taisni pa šoseju vienmērīgā ātrumā, kaut kādas pāris reizes pa ~200k nobrauktiem km bija vēl ka abs izdomā tarkšķēt arī lēnām bremzējot uz sausa asfalta

domāju ka topika autora gadījumā vaina būs pašā abs blokā iekšā, tie punktmetinātie izvadi no štekera uz plāksni
Offline
N53series
09. Mar 2018, 15:14 #37

Kopš: 10. Apr 2017

Ziņojumi: 2891

Braucu ar:

pag, par to jau staasts - DSC: skaidrs.
E46 bija DSC? man skjiet, ASC. un tur, ja nekljudos - jaa, piezmiedz motoru.
Offline
JZ
09. Mar 2018, 15:37 #38

Kopš: 31. May 2002

Ziņojumi: 9159

Braucu ar:

uz ātro pameklējot, runā ka asc spēja bremzēt individuāli tikai aizmugurējos riteņus un dsc bija papildus stūres lenķa un yaw sensors, plusā spēja bremzēt individuāli katru riteni (ieskaitot priekšu)

tas sakrīt arī ar to kā tas e38 uzvedās, nevar tik ļoti lielu efektu radīt tikai motora bremzēšana, sevišķi caur automātu, tas gļuks bija ļoti izteikts - it kā kāds roceni raustītu, ļoti nepatīkams efekts, jo notika pilnīgi nevainīgā situācijā, tādēļ tas tā palika man atmiņā, es pietiekami esmu izbraucies ar rwd visādos apstākļos un ātrumos, lai spētu atšķirt ko var izdarīt ar motoru un ko ar bremzēm
Offline
bmwaddict
10. Mar 2018, 01:49 #39

Kopš: 23. Oct 2002

No: Ogre

Ziņojumi: 8263

Braucu ar: BMW pa Los Angeles

shitas izklausaas reaali biistami, sevishkji ziemaa piem ejot kaadaa slidenaakaa pagriezienaa saak pakaljaa bremzes raustiit, mjaa labaak atvienot pilniibaa no kontakta to ABS/DSC ja kautkur jaabrauc.. shito salabot vajag. baac un es savaa naivumaa iedomaajos ka taada droshiibas sisteema kaa DSC ir konstrueeta lai *jebkuraa* failures gadiijumaa taa nesaaktu kautko interfereet randomaa un neradiitu neprognozeejamas biistamas situaacijas
mjaa un visaa shajaa kontekstaa apluukojot driverless jeb autonomos auto imho ir pilniigi naivi iedomaaties ka tas jebkad buus droshi ja jau pat taada relatiivi vienkaarsha lieta kaa ABS/DSC nevar garanteet ka kautkaadu gljuku rezultaataa nenotiks kautkaada haotiska neprognozeeta ietekme uz auto, domaaju ka tur ir pieliktas zinaamas puules lai taa lieta buutu absoluuti failsafe.. tad kaa var garanteet ka nebuus gljuku kautkam tik kompleksam kaa autonomaa vadiiba. labi tur pieredzeejis vadiitaajs DSC gljuku rezultaataa auto veel savaaks bet ko dariit ja tev vienkaarshi nav stuures?
iisteniibaa nav smiekliigi.. sorry atkl offtopiks
Offline
N53series
10. Mar 2018, 08:22 #40

Kopš: 10. Apr 2017

Ziņojumi: 2891

Braucu ar:

nesteidzies vainot BMW
ja tadas situaacijas buutu, USA jau sen buutu ntaas tiesas vineetas, kur pilsonji buutu cietushi/gaajushi bojaa tieshi shaadu gljuku deelj.

pagaidaam ir tikai 'viena tante teica'. piedevaam, piedoshanu, ljoti nekvalificeeta tante teica. man nav laika/noskanjojuma paarbaudiit katru teikto vaardu, bet ticamiibas shiem apgalvojumiem 0.
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, AiwaShuraLLP, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, linda, mrc, noisex, smudo