Online
Pašreiz BMWPower skatās 198 viesi un 16 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: E39 2000. gada 3.0D problēma ar uzkaršanu
Autors | Ziņojums |
e34 | |  Kopš: 11. Feb 2004
Ziņojumi: 4054
Braucu ar: e53 is; Simply cleveri; Honda XL
| Bet tā ļerkstēšana tiem audi dūmu pavēlniekiem salīdzinot ar bmw 6cil motora skaņu,ir vienkārši briesmīga. | Offline | | |
uldens1 | |  Kopš: 28. Feb 2008
Ziņojumi: 16735
Braucu ar:
|
07 Dec 2011, 14:32:38 Driver rakstīja:
07 Dec 2011, 14:29:59 7788 rakstīja:
07 Dec 2011, 14:02:19 Driver rakstīja:
07 Dec 2011, 11:29:04 Andris_323i rakstīja:
07 Dec 2011, 11:21:05 Edzhus rakstīja:
Nu ko.. Kaadreiz bija 2.5tds suuds.. tagad tas buus 3.0D
Aa nolemtie.. Ja nav kaapis tad visi motori buus meesli..
Nesalidzini 3.0d ar to :tolmetu: tds.
Vispar vajadzetu atnemt auto visiem, kas nejedz/nevar atlauties uzturet common rail dzinejus :mesli:
...vinji iet viens otra peedaas 
protams.. kur tad citur viņiem iet, palielinoties noskrējienam tehnika labāka nekļūst!
un nevajag nodirst tds, ar kuru citu marku dīzeli viņu varētu salīdzināt piemēram 1993 gadā ražotu???
audi 5cilindru 2.5tdi ir labaks (kaut paterinja zinja), diemzel tas ir fakts.
bet visi dizelji ir nolemti vienam liktenim...
nesaprotu kapec audi buveja jaunu v6 ja to pašu 5r vareja modernizet.Uzliktu daudzvarstu galvu common railu un zajebis motors butu. | Offline | | |
jim-beam | |  Kopš: 29. Mar 2009
Ziņojumi: 11096
Braucu ar: veļasmašīnu ~300hp
|
07 Dec 2011, 15:14:58 uldens1 rakstīja:
07 Dec 2011, 14:32:38 Driver rakstīja:
07 Dec 2011, 14:29:59 7788 rakstīja:
07 Dec 2011, 14:02:19 Driver rakstīja:
07 Dec 2011, 11:29:04 Andris_323i rakstīja:
07 Dec 2011, 11:21:05 Edzhus rakstīja:
Nu ko.. Kaadreiz bija 2.5tds suuds.. tagad tas buus 3.0D
Aa nolemtie.. Ja nav kaapis tad visi motori buus meesli..
Nesalidzini 3.0d ar to :tolmetu: tds.
Vispar vajadzetu atnemt auto visiem, kas nejedz/nevar atlauties uzturet common rail dzinejus :mesli:
...vinji iet viens otra peedaas 
protams.. kur tad citur viņiem iet, palielinoties noskrējienam tehnika labāka nekļūst!
un nevajag nodirst tds, ar kuru citu marku dīzeli viņu varētu salīdzināt piemēram 1993 gadā ražotu???
audi 5cilindru 2.5tdi ir labaks (kaut paterinja zinja), diemzel tas ir fakts.
bet visi dizelji ir nolemti vienam liktenim...
nesaprotu kapec audi buveja jaunu v6 ja to pašu 5r vareja modernizet.Uzliktu daudzvarstu galvu common railu un zajebis motors butu.
Lai uzlabotu vadāmību un palielinātu salonu. Bet vispār jau V6 darbojas daudz klusāk un maigāk nekā R5.  | Offline | | |
uldens1 | |  Kopš: 28. Feb 2008
Ziņojumi: 16735
Braucu ar:
| doma pec modernizacijas butu skaļš  | Offline | | |
immis | |  Kopš: 27. Jun 2009
Ziņojumi: 1246
Braucu ar: smaidu
|
07 Dec 2011, 15:08:26 e34 rakstīja:
Bet tā ļerkstēšana tiem audi dūmu pavēlniekiem salīdzinot ar bmw 6cil motora skaņu,ir vienkārši briesmīga.
Arī viens no iemesliem kapēc izvēlejos BMW tāda paša gada.. Nepatī ktā rAudi dīzeļa skaņa..
Bmw tā patīkami murā  | Offline | | |
Tune-L  | |  Kopš: 12. Jun 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 20438
Braucu ar: BMW 3GT, BMW 4Gran Coupe, Volvo V50 R-Design
|
07 Dec 2011, 16:24:45 immis rakstīja:
07 Dec 2011, 15:08:26 e34 rakstīja:
Bet tā ļerkstēšana tiem audi dūmu pavēlniekiem salīdzinot ar bmw 6cil motora skaņu,ir vienkārši briesmīga.
Arī viens no iemesliem kapēc izvēlejos BMW tāda paša gada.. Nepatī ktā rAudi dīzeļa skaņa..
Bmw tā patīkami murā 
Murraa tikai benziinnieki !
Visi diizelji parodee traktorus 
----------------- Patiesība mūsdienās tiek uzskatīta par naida runu.
| Offline | | |
konussib | |  Kopš: 01. Jun 2010
No: Rīga
Ziņojumi: 1543
Braucu ar: visādiem volvo
|
07 Dec 2011, 16:16:17 uldens1 rakstīja:
doma pec modernizacijas butu skaļš 
Vispār pieccilindru dzinējiem ir specifiska skaņa, jo atkarībā no kloķenes pozīcijas mainās cilindru skaits, kurā tajā brīdī ir darba fāze. Tāpēc arī skaļāks/vibrē vairāk. | Offline | | |
uldens1 | |  Kopš: 28. Feb 2008
Ziņojumi: 16735
Braucu ar:
|
07 Dec 2011, 16:37:53 konussib rakstīja:
07 Dec 2011, 16:16:17 uldens1 rakstīja:
doma pec modernizacijas butu skaļš 
Vispār pieccilindru dzinējiem ir specifiska skaņa, jo atkarībā no kloķenes pozīcijas mainās cilindru skaits, kurā tajā brīdī ir darba fāze. Tāpēc arī skaļāks/vibrē vairāk.
tad jau 4 cilindru vispar psc
Priekš tam ir spararats lai nevibretu ja kas | Offline | | |
|
konussib | |  Kopš: 01. Jun 2010
No: Rīga
Ziņojumi: 1543
Braucu ar: visādiem volvo
|
07 Dec 2011, 23:07:28 uldens1 rakstīja:
07 Dec 2011, 16:37:53 konussib rakstīja:
07 Dec 2011, 16:16:17 uldens1 rakstīja:
doma pec modernizacijas butu skaļš 
Vispār pieccilindru dzinējiem ir specifiska skaņa, jo atkarībā no kloķenes pozīcijas mainās cilindru skaits, kurā tajā brīdī ir darba fāze. Tāpēc arī skaļāks/vibrē vairāk.
tad jau 4 cilindru vispar psc
Priekš tam ir spararats lai nevibretu ja kas
Tur ir cits funktieris:
Tā kā 4taktu motoram katrs dzinējs pilnu darba ciklu (gaisa ieplūde, kompresija, sadegšana un izplūde)veic 2 kloķvāpstas apgriezienos (720 grādos), tad darba cikls (tad, kad eksplozija notiek un griež kloķvārpstu) ir tikai 180 grādi no kloķenes grieziena. 4 cilindru motoram ir 4*180=720, jebšu visu kloķvārpstas griešanās periodu ir tieši vienam cilindram darba fāze.
5-cil motoram ir 5 darba fāzes 720 grādos. Tas nozīmē, ka daļa pārklājas. 180 grādos no kloķenes rotācijas darbojas 2 cilindri, bet 540 grādos darbojas tikai viens cilindrs. Tāpēc arī vairāk vibrē, jo mainās uz kloķvārpstu iedorbojošie spēki (daļā brīžu ir 2 cil darba fāzes spēks, daļā brīžu ir 1 cil darba fāzes spēks). Praksē tas ir tā, ka pirmajos 108 grādos spiež 1-cil, tad ir 36 grādi, kad spiež 2, tad 108 kad spiež 1-cil, etc.
6-cil motoram ir labāk, jo no 720 grādiem, 360 ir 2cil, 360 ir 1-cil, tāpēc ir vienmērīgāk. Pirmajos 90 grādos spiež 1 cil, otrajos 90 2-cil, tad 1-cil, etc.
Ja paturpina, tad 8 cil motoram vienmēr ir 2-cil spēks uz kloķeni, 12iekam ir 3 cil spēks uz kloķeni, etc. | Offline | | |
subaru | |  Kopš: 17. Jun 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 10358
Braucu ar: rokām uz stūres
| ev ... jautaajums topika autoram ... kaa var uzvaariit 3.0d ???
KAM tur jābūt sajātam, lai viņš uzvārītos ?
cik gadus jābraukā ar degošu paneli ?

viņš tak suka pārāk labi dzesējas parasti  | Offline | | |
uldens1 | |  Kopš: 28. Feb 2008
Ziņojumi: 16735
Braucu ar:
|
07 Dec 2011, 23:29:30 konussib rakstīja:
07 Dec 2011, 23:07:28 uldens1 rakstīja:
07 Dec 2011, 16:37:53 konussib rakstīja:
07 Dec 2011, 16:16:17 uldens1 rakstīja:
doma pec modernizacijas butu skaļš 
Vispār pieccilindru dzinējiem ir specifiska skaņa, jo atkarībā no kloķenes pozīcijas mainās cilindru skaits, kurā tajā brīdī ir darba fāze. Tāpēc arī skaļāks/vibrē vairāk.
tad jau 4 cilindru vispar psc
Priekš tam ir spararats lai nevibretu ja kas
Tur ir cits funktieris:
Tā kā 4taktu motoram katrs dzinējs pilnu darba ciklu (gaisa ieplūde, kompresija, sadegšana un izplūde)veic 2 kloķvāpstas apgriezienos (720 grādos), tad darba cikls (tad, kad eksplozija notiek un griež kloķvārpstu) ir tikai 180 grādi no kloķenes grieziena. 4 cilindru motoram ir 4*180=720, jebšu visu kloķvārpstas griešanās periodu ir tieši vienam cilindram darba fāze.
5-cil motoram ir 5 darba fāzes 720 grādos. Tas nozīmē, ka daļa pārklājas. 180 grādos no kloķenes rotācijas darbojas 2 cilindri, bet 540 grādos darbojas tikai viens cilindrs. Tāpēc arī vairāk vibrē, jo mainās uz kloķvārpstu iedorbojošie spēki (daļā brīžu ir 2 cil darba fāzes spēks, daļā brīžu ir 1 cil darba fāzes spēks). Praksē tas ir tā, ka pirmajos 108 grādos spiež 1-cil, tad ir 36 grādi, kad spiež 2, tad 108 kad spiež 1-cil, etc.
6-cil motoram ir labāk, jo no 720 grādiem, 360 ir 2cil, 360 ir 1-cil, tāpēc ir vienmērīgāk. Pirmajos 90 grādos spiež 1 cil, otrajos 90 2-cil, tad 1-cil, etc.
Ja paturpina, tad 8 cil motoram vienmēr ir 2-cil spēks uz kloķeni, 12iekam ir 3 cil spēks uz kloķeni, etc.
sausi izdalot uz kalkulatora ta sanak,bet V veida mptoram ir dažadi lenķi 60gradi vai 50 vai dajebkadi citi un visa tava matematika izskatas jau pilnigi savadak.Vibraciju var noslapet kaut vai 1cilindra motoram,nekadu problemu.Daudzos cilindrus ievieši citu iemeslu deļ,nevis vibracijas | Offline | | |
NBS
| |  Kopš: 04. Jul 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 724
Braucu ar: AWD
| Var dzēst topiku! [ Šo ziņu laboja NBS, 12 Dec 2011, 14:52:46 ] | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, AiwaShuraLLP, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo
|