Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 198 viesi un 16 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 5. sērija » E39 (1995-2003)

Tēma: E39 2000. gada 3.0D problēma ar uzkaršanu

AutorsZiņojums
e34
07. Dec 2011, 15:08 #21

Kopš: 11. Feb 2004

Ziņojumi: 4054

Braucu ar: e53 is; Simply cleveri; Honda XL

Bet tā ļerkstēšana tiem audi dūmu pavēlniekiem salīdzinot ar bmw 6cil motora skaņu,ir vienkārši briesmīga.
Offline
uldens1
07. Dec 2011, 15:14 #22

Kopš: 28. Feb 2008

Ziņojumi: 16735

Braucu ar:


07 Dec 2011, 14:32:38 Driver rakstīja:

07 Dec 2011, 14:29:59 7788 rakstīja:

07 Dec 2011, 14:02:19 Driver rakstīja:

07 Dec 2011, 11:29:04 Andris_323i rakstīja:

07 Dec 2011, 11:21:05 Edzhus rakstīja:
Nu ko.. Kaadreiz bija 2.5tds suuds.. tagad tas buus 3.0D
Aa nolemtie.. Ja nav kaapis tad visi motori buus meesli..
Nesalidzini 3.0d ar to :tolmetu: tds.

Vispar vajadzetu atnemt auto visiem, kas nejedz/nevar atlauties uzturet common rail dzinejus :mesli:

...vinji iet viens otra peedaas

protams.. kur tad citur viņiem iet, palielinoties noskrējienam tehnika labāka nekļūst!
un nevajag nodirst tds, ar kuru citu marku dīzeli viņu varētu salīdzināt piemēram 1993 gadā ražotu???

audi 5cilindru 2.5tdi ir labaks (kaut paterinja zinja), diemzel tas ir fakts.
bet visi dizelji ir nolemti vienam liktenim...
nesaprotu kapec audi buveja jaunu v6 ja to pašu 5r vareja modernizet.Uzliktu daudzvarstu galvu common railu un zajebis motors butu.
Offline
jim-beam
07. Dec 2011, 16:07 #23

Kopš: 29. Mar 2009

Ziņojumi: 11096

Braucu ar: veļasmašīnu ~300hp


07 Dec 2011, 15:14:58 uldens1 rakstīja:

07 Dec 2011, 14:32:38 Driver rakstīja:

07 Dec 2011, 14:29:59 7788 rakstīja:

07 Dec 2011, 14:02:19 Driver rakstīja:

07 Dec 2011, 11:29:04 Andris_323i rakstīja:

07 Dec 2011, 11:21:05 Edzhus rakstīja:
Nu ko.. Kaadreiz bija 2.5tds suuds.. tagad tas buus 3.0D
Aa nolemtie.. Ja nav kaapis tad visi motori buus meesli..
Nesalidzini 3.0d ar to :tolmetu: tds.

Vispar vajadzetu atnemt auto visiem, kas nejedz/nevar atlauties uzturet common rail dzinejus :mesli:

...vinji iet viens otra peedaas

protams.. kur tad citur viņiem iet, palielinoties noskrējienam tehnika labāka nekļūst!
un nevajag nodirst tds, ar kuru citu marku dīzeli viņu varētu salīdzināt piemēram 1993 gadā ražotu???

audi 5cilindru 2.5tdi ir labaks (kaut paterinja zinja), diemzel tas ir fakts.
bet visi dizelji ir nolemti vienam liktenim...
nesaprotu kapec audi buveja jaunu v6 ja to pašu 5r vareja modernizet.Uzliktu daudzvarstu galvu common railu un zajebis motors butu.

Lai uzlabotu vadāmību un palielinātu salonu. Bet vispār jau V6 darbojas daudz klusāk un maigāk nekā R5.
Offline
uldens1
07. Dec 2011, 16:16 #24

Kopš: 28. Feb 2008

Ziņojumi: 16735

Braucu ar:

doma pec modernizacijas butu skaļš
Offline
immis
07. Dec 2011, 16:24 #25

Kopš: 27. Jun 2009

Ziņojumi: 1246

Braucu ar: smaidu


07 Dec 2011, 15:08:26 e34 rakstīja:
Bet tā ļerkstēšana tiem audi dūmu pavēlniekiem salīdzinot ar bmw 6cil motora skaņu,ir vienkārši briesmīga.

Arī viens no iemesliem kapēc izvēlejos BMW tāda paša gada.. Nepatī ktā rAudi dīzeļa skaņa..
Bmw tā patīkami murā
Offline
Tune-L
07. Dec 2011, 16:26 #26

Kopš: 12. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 20438

Braucu ar: BMW 3GT, BMW 4Gran Coupe, Volvo V50 R-Design


07 Dec 2011, 16:24:45 immis rakstīja:

07 Dec 2011, 15:08:26 e34 rakstīja:
Bet tā ļerkstēšana tiem audi dūmu pavēlniekiem salīdzinot ar bmw 6cil motora skaņu,ir vienkārši briesmīga.

Arī viens no iemesliem kapēc izvēlejos BMW tāda paša gada.. Nepatī ktā rAudi dīzeļa skaņa..
Bmw tā patīkami murā


Murraa tikai benziinnieki !
Visi diizelji parodee traktorus

-----------------
Patiesība mūsdienās tiek uzskatīta par naida runu.
Offline
konussib
07. Dec 2011, 16:37 #27

Kopš: 01. Jun 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 1543

Braucu ar: visādiem volvo


07 Dec 2011, 16:16:17 uldens1 rakstīja:
doma pec modernizacijas butu skaļš


Vispār pieccilindru dzinējiem ir specifiska skaņa, jo atkarībā no kloķenes pozīcijas mainās cilindru skaits, kurā tajā brīdī ir darba fāze. Tāpēc arī skaļāks/vibrē vairāk.
Offline
uldens1
07. Dec 2011, 23:07 #28

Kopš: 28. Feb 2008

Ziņojumi: 16735

Braucu ar:


07 Dec 2011, 16:37:53 konussib rakstīja:

07 Dec 2011, 16:16:17 uldens1 rakstīja:
doma pec modernizacijas butu skaļš


Vispār pieccilindru dzinējiem ir specifiska skaņa, jo atkarībā no kloķenes pozīcijas mainās cilindru skaits, kurā tajā brīdī ir darba fāze. Tāpēc arī skaļāks/vibrē vairāk.
tad jau 4 cilindru vispar psc
Priekš tam ir spararats lai nevibretu ja kas
Offline
konussib
07. Dec 2011, 23:29 #29

Kopš: 01. Jun 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 1543

Braucu ar: visādiem volvo


07 Dec 2011, 23:07:28 uldens1 rakstīja:

07 Dec 2011, 16:37:53 konussib rakstīja:

07 Dec 2011, 16:16:17 uldens1 rakstīja:
doma pec modernizacijas butu skaļš


Vispār pieccilindru dzinējiem ir specifiska skaņa, jo atkarībā no kloķenes pozīcijas mainās cilindru skaits, kurā tajā brīdī ir darba fāze. Tāpēc arī skaļāks/vibrē vairāk.
tad jau 4 cilindru vispar psc
Priekš tam ir spararats lai nevibretu ja kas


Tur ir cits funktieris:

Tā kā 4taktu motoram katrs dzinējs pilnu darba ciklu (gaisa ieplūde, kompresija, sadegšana un izplūde)veic 2 kloķvāpstas apgriezienos (720 grādos), tad darba cikls (tad, kad eksplozija notiek un griež kloķvārpstu) ir tikai 180 grādi no kloķenes grieziena. 4 cilindru motoram ir 4*180=720, jebšu visu kloķvārpstas griešanās periodu ir tieši vienam cilindram darba fāze.

5-cil motoram ir 5 darba fāzes 720 grādos. Tas nozīmē, ka daļa pārklājas. 180 grādos no kloķenes rotācijas darbojas 2 cilindri, bet 540 grādos darbojas tikai viens cilindrs. Tāpēc arī vairāk vibrē, jo mainās uz kloķvārpstu iedorbojošie spēki (daļā brīžu ir 2 cil darba fāzes spēks, daļā brīžu ir 1 cil darba fāzes spēks). Praksē tas ir tā, ka pirmajos 108 grādos spiež 1-cil, tad ir 36 grādi, kad spiež 2, tad 108 kad spiež 1-cil, etc.

6-cil motoram ir labāk, jo no 720 grādiem, 360 ir 2cil, 360 ir 1-cil, tāpēc ir vienmērīgāk. Pirmajos 90 grādos spiež 1 cil, otrajos 90 2-cil, tad 1-cil, etc.

Ja paturpina, tad 8 cil motoram vienmēr ir 2-cil spēks uz kloķeni, 12iekam ir 3 cil spēks uz kloķeni, etc.
Offline
subaru
07. Dec 2011, 23:52 #30

Kopš: 17. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 10358

Braucu ar: rokām uz stūres

ev ... jautaajums topika autoram ... kaa var uzvaariit 3.0d ???

KAM tur jābūt sajātam, lai viņš uzvārītos ?
cik gadus jābraukā ar degošu paneli ?



viņš tak suka pārāk labi dzesējas parasti
Offline
uldens1
08. Dec 2011, 09:54 #31

Kopš: 28. Feb 2008

Ziņojumi: 16735

Braucu ar:


07 Dec 2011, 23:29:30 konussib rakstīja:

07 Dec 2011, 23:07:28 uldens1 rakstīja:

07 Dec 2011, 16:37:53 konussib rakstīja:

07 Dec 2011, 16:16:17 uldens1 rakstīja:
doma pec modernizacijas butu skaļš


Vispār pieccilindru dzinējiem ir specifiska skaņa, jo atkarībā no kloķenes pozīcijas mainās cilindru skaits, kurā tajā brīdī ir darba fāze. Tāpēc arī skaļāks/vibrē vairāk.
tad jau 4 cilindru vispar psc
Priekš tam ir spararats lai nevibretu ja kas


Tur ir cits funktieris:

Tā kā 4taktu motoram katrs dzinējs pilnu darba ciklu (gaisa ieplūde, kompresija, sadegšana un izplūde)veic 2 kloķvāpstas apgriezienos (720 grādos), tad darba cikls (tad, kad eksplozija notiek un griež kloķvārpstu) ir tikai 180 grādi no kloķenes grieziena. 4 cilindru motoram ir 4*180=720, jebšu visu kloķvārpstas griešanās periodu ir tieši vienam cilindram darba fāze.

5-cil motoram ir 5 darba fāzes 720 grādos. Tas nozīmē, ka daļa pārklājas. 180 grādos no kloķenes rotācijas darbojas 2 cilindri, bet 540 grādos darbojas tikai viens cilindrs. Tāpēc arī vairāk vibrē, jo mainās uz kloķvārpstu iedorbojošie spēki (daļā brīžu ir 2 cil darba fāzes spēks, daļā brīžu ir 1 cil darba fāzes spēks). Praksē tas ir tā, ka pirmajos 108 grādos spiež 1-cil, tad ir 36 grādi, kad spiež 2, tad 108 kad spiež 1-cil, etc.

6-cil motoram ir labāk, jo no 720 grādiem, 360 ir 2cil, 360 ir 1-cil, tāpēc ir vienmērīgāk. Pirmajos 90 grādos spiež 1 cil, otrajos 90 2-cil, tad 1-cil, etc.

Ja paturpina, tad 8 cil motoram vienmēr ir 2-cil spēks uz kloķeni, 12iekam ir 3 cil spēks uz kloķeni, etc.
sausi izdalot uz kalkulatora ta sanak,bet V veida mptoram ir dažadi lenķi 60gradi vai 50 vai dajebkadi citi un visa tava matematika izskatas jau pilnigi savadak.Vibraciju var noslapet kaut vai 1cilindra motoram,nekadu problemu.Daudzos cilindrus ievieši citu iemeslu deļ,nevis vibracijas
Offline
NBS
12. Dec 2011, 14:52 #32

Kopš: 04. Jul 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 724

Braucu ar: AWD

Var dzēst topiku!

[ Šo ziņu laboja NBS, 12 Dec 2011, 14:52:46 ]

Offline

Moderatori: 968-jk, AV, AiwaShuraLLP, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo