Online

Pašreiz BMWPower skatās 135 viesi un 12 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehniska rakstura diskusijas

Tēma: Partikularais Filtrs E60

AutorsZiņojums
dci
16. Mar 2011, 11:56 #21

Kopš: 05. Apr 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 189

Braucu ar: BMW 1602

nu arī tā tīrīšama ir diezgan atšķirīga daudzu izpratnē.. vieni saka ka jālej dīzelis iekšā un mistiski jādezina kad ir nonjemts bet manlieks tas ir īslaicigi jo tikai samitrina un pectam pielaižot tikai mazdrusciņ mazāk ir kvēpu un pēc brītiņa atkal aidirsīsies.. es vienreiz audi mazgaju dpf sakumā ar karcheru tad kamīna tīrāmajām putām pūtu iekšā gaidīju kad iekožas un ar ūdeni skaloju arā kamēr balons bija cauri, lidz kamēr bija tukš balons, vislaik nāca āra nenormālā sodrēju un ķīmijas zampa, pēctam vel citas ķīmijas un pectam rezultāts bija nenormāli labs, diezgan stukas jau nomizotas un nekadas pazīmes ka būtu atkal tikdrīz aizdirsies, iepriekš aizdirsās jo servisa rezimā netīra vinsh un aizdirš diezgan ātri..
Offline
dust
16. Mar 2011, 12:04 #22

Kopš: 12. May 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 6538

Braucu ar: DD2

Nu mehāniķi - teorētiķi - konstruktori ibio
Ne par Tevi dci Tevi vismaz uzticams purns uz raudzīja pašdarbībās

-----------------

Offline
dci
16. Mar 2011, 12:11 #23

Kopš: 05. Apr 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 189

Braucu ar: BMW 1602


16 Mar 2011, 12:04:02 Dust rakstīja:
Nu mehāniķi - teorētiķi - konstruktori ibio
Ne par Tevi dci Tevi vismaz uzticams purns uz raudzīja pašdarbībās
nu pašdarbība ir nenoliedzama ja tas nav paredzēts grāmatā, bet vienu vakaru papišoties rūpīgi var ietaupīt lielu piķi, turklāt tās titāna šūnas jau naw ne sadegušas ne arī bojātas, tikai aizaugušas ar izdedžiem nu par to uzbšanu: arī gaisafiltrā var urbt ja ir aidirsies un vairs nepūš cauri
Offline
Laoshi
16. Mar 2011, 12:18 #24

Kopš: 01. Aug 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 17948

Braucu ar:

Uz šosejas izgriežiet kārtīgi tos dīzeļus, tīri profilaksei, jo biežāk, jo labāk. Citādi ar 5to uz 40 pa pilsētu taupa degvielu, tad brīnās par aizaugušiem filtriem, katalizatoriem, eļļām interkūleros utt.
Offline
Burtinjsh
14. Sep 2023, 22:04 #25

Kopš: 12. Jan 2012

No: Liepāja

Ziņojumi: 6

Braucu ar: BMW

Paceļu vecu tēmu.
Lieta tāda ka meta ārā PDF kļūdu. Uztaisīju reģenerāciju tagad viss skaisti pretspiediens filtrā vairs nav kosmoss un jauda arī 2x lielāka. Tikai ir viena lieta, visu laiku met ārā 480A kļūdu, kas joprojām rāda ka problēma PDF`ā.

Jautājums tāds, vai, sakarā ar to ka iepriekš ir bijis aizdirsies tas filtrs, nav nobiris tas spiediena mērītāja dačiks? Pēc izdedzināšanas viss ir labi un jauda ir atpakaļ. Kāda varētu būt problēma ka kļūda nepazūd?
Offline
Kasics
15. Sep 2023, 02:06 #26

Kopš: 19. Feb 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 2528

Braucu ar: kuģi pa bruģi.


14 Sep 2023, 22:04:44 @Burtinjsh rakstīja:
Paceļu vecu tēmu.
Lieta tāda ka meta ārā PDF kļūdu. Uztaisīju reģenerāciju tagad viss skaisti pretspiediens filtrā vairs nav kosmoss un jauda arī 2x lielāka. Tikai ir viena lieta, visu laiku met ārā 480A kļūdu, kas joprojām rāda ka problēma PDF`ā.

Jautājums tāds, vai, sakarā ar to ka iepriekš ir bijis aizdirsies tas filtrs, nav nobiris tas spiediena mērītāja dačiks? Pēc izdedzināšanas viss ir labi un jauda ir atpakaļ. Kāda varētu būt problēma ka kļūda nepazūd?

Var gadīties, ka kāda ieplūdes kolektorā blīve
gaisu pūš garām. Es dēļ šitā prikola veltīgi nomainīju droseļvārstu, jo, dēļ gaisa noplūdes, meta ārā kļudu par droseli. Tāpēc mašīna netaisīja DPF reģenerāciju. Tā rezultātā DPF arī aizauga.
Man izpūta blīvējumu kas nāca apkārt swirl flapu korpusam. Ieplūdes kolektors bij uzlikts jauns SWAG pirms nepilna gada.

EDIT: Ja spiediena devējs būtu beigts, kompis par viņu mestu ārā kļūdu.

[ Šo ziņu laboja Kasics, 15 Sep 2023, 02:14:03 ]

Offline
Dii
15. Sep 2023, 06:34 #27

Kopš: 19. Feb 2015

Ziņojumi: 339

Braucu ar: e91

Vecuma kļūda, piereģistrē nomaiņu un mizo tālāk
Online
Kaross
15. Sep 2023, 10:35 #28

Kopš: 21. Oct 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 4480

Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2

480a ir kļūda/skaitītājs, kas norāda, ka filtrs ir jāmaina. Nodzēšas tikai tad, kad programmatūrā uzstāda jaunu filtru. Tai pārsvarā gadījumu nav nekāda sakara ar reālo filtra stāvokli. Arī uzliekot jaunu filtru viņa pati nepazudīs.

-----------------
Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
http://www.kaross-chip.lv
http://www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
Offline
MRoZ
17. Sep 2023, 10:19 #29

Kopš: 13. Apr 2016

Ziņojumi: 91

Braucu ar: RS6

Mūsu uzņēmums tagad pēdejās DPF dod mazgāt. Viens bija galigi beigts bet kadi 5 tagad iet ļoti labi.
Visam citroen ap 200k nobraukums.
Es domaju, ka tie kantori kas sniedz pilnu pakalpojumu zinās noteikt kā būs labāk.
Offline
sys9291
17. Sep 2023, 12:01 #30

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 5221

Braucu ar: F20 R1200RT

citronam filtrs jaucās 2 daļās tobiš cat atsevišķi no dpf. Ja cat sakusis tad dpf mazgāšana neko nedos…
Offline
Andzzeys
18. Aug 2025, 18:24 #31

Kopš: 14. Jan 2011

Ziņojumi: 29

Braucu ar: G31 LCI

Hallo! Negribu jaunu topicu vērt tāpēc jautāšu tepat. G31 izleca check engine un finišā divi kļūdu kodi 2BA00 un 2BBA00. Attiecīgi Diesel Particulate Sensor: Electrically Faulty un Diesel Particalate sensor. Temperature Signal: Not Plausible.

Kas par desām? Ir kāds saskāries? Nomainīs DP sensoru un viss nokārtosies, jeb nebūs tik vienkārši?

Offline
RSAWorkshop
18. Aug 2025, 18:33 #32

Kopš: 13. Dec 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 7786

Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31

Nomaini sensoru un viss

-----------------
RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993
Offline
Andzzeys
18. Aug 2025, 18:36 #33

Kopš: 14. Jan 2011

Ziņojumi: 29

Braucu ar: G31 LCI


18 Aug 2025, 18:33:20 @RSAWorkshop rakstīja:
Nomaini sensoru un viss


ir pieredze, ka ar to vien pietiek?
Tip šis? https://www.ic24.lv/produkti/G0U15N-izpludes-ga...66-0-281-008-466

es vnk vienam diagnostiķim zvanīju, īsi bēdu izklāstīju, viņš kaut ko par 500-700 Eur vērtu sensoru runāja.
Offline
RSAWorkshop
18. Aug 2025, 18:50 #34

Kopš: 13. Dec 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 7786

Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31

Nē, no BMW neko nesaprotu

-----------------
RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993
Offline
Briize
18. Aug 2025, 19:05 #35

Kopš: 08. Sep 2023

Ziņojumi: 833

Braucu ar:


18 Aug 2025, 18:36:29 @Andzzeys rakstīja:

18 Aug 2025, 18:33:20 @RSAWorkshop rakstīja:
Nomaini sensoru un viss


ir pieredze, ka ar to vien pietiek?
Tip šis? https://www.ic24.lv/produkti/G0U15N-izpludes-ga...66-0-281-008-466

es vnk vienam diagnostiķim zvanīju, īsi bēdu izklāstīju, viņš kaut ko par 500-700 Eur vērtu sensoru runāja.

Tad vari pateikt, lai tas diagnostiķis beidz nekaunīgi dirst ! Pirms pāris gadiem uz N57 serijas dzinēja abi kvēpu filtra pretspiediena devēji maksāja 140euro kopā, kad mainīju ! Nedomāju, ka B57 dzinējam ir kaut kas diži dārgāks, nu varbūt drusku, bet ne jau 500-700euro !
Offline
RSAWorkshop
18. Aug 2025, 21:54 #36

Kopš: 13. Dec 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 7786

Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31

Gan jau, ka starp spiediena devējiem un partikulāro daļiņu sensoriem ir ''neliela'' atšķirība

-----------------
RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993
Offline
Briize
18. Aug 2025, 22:40 #37

Kopš: 08. Sep 2023

Ziņojumi: 833

Braucu ar:


18 Aug 2025, 21:54:56 @RSAWorkshop rakstīja:
Gan jau, ka starp spiediena devējiem un partikulāro daļiņu sensoriem ir ''neliela'' atšķirība

Sorry, my bad ! Ātrumā pārskrēju tam tekstam pāri un domāju, ka runa ir par spiediena devējiem... Partikulāro daļiņu sensora cenu kā reiz rīt uzjautāšu meham, būs interesanti uzzināt...
Offline
karro
19. Aug 2025, 08:59 #38

Kopš: 08. Apr 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 4842

Braucu ar: studentu variantu

Šitais, vai? 13628596295
Bet nu ja kāds nopirks, un nebūs tas, tad paši vainīgi
Offline
Kaross
19. Aug 2025, 23:19 #39

Kopš: 21. Oct 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 4480

Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2


18 Aug 2025, 18:36:29 @Andzzeys rakstīja:

18 Aug 2025, 18:33:20 @RSAWorkshop rakstīja:
Nomaini sensoru un viss


ir pieredze, ka ar to vien pietiek?
Tip šis? https://www.ic24.lv/produkti/G0U15N-izpludes-ga...66-0-281-008-466

es vnk vienam diagnostiķim zvanīju, īsi bēdu izklāstīju, viņš kaut ko par 500-700 Eur vērtu sensoru runāja.


Tam diagnostiķim vēl jāpamācās. Esmu šos sensorus kādām padsmit mašīnām samainījis, mirst visu laiku tie sūdi.

-----------------
Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
http://www.kaross-chip.lv
http://www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
Offline
Andzzeys
23. Aug 2025, 10:53 #40

Kopš: 14. Jan 2011

Ziņojumi: 29

Braucu ar: G31 LCI


18 Aug 2025, 21:54:56 @RSAWorkshop rakstīja:
Gan jau, ka starp spiediena devējiem un partikulāro daļiņu sensoriem ir ''neliela'' atšķirība


Dod mājienu, ka tas nav īstais, ko atradu? Vienkārši ierakstot googlī diesel particulate sensor kā reizi izmet to pašu part nr, kas atbilst intercars gāzu spiediena devējam!

Nomainīt viņu pats negrasos, bet nopirkt, domājams, būtu manos spēkos
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, AiwaShuraLLP, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, linda, mrc, noisex, smudo