Online

Pašreiz BMWPower skatās 202 viesi un 16 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 3. sērija » E36 (1991-1999)

Tēma: Vairākas problēmas ar e36

AutorsZiņojums
JG1990
07. Mar 2011, 18:03 #21

Kopš: 27. Feb 2011

Ziņojumi: 469

Braucu ar:

nu apgriezienus man jaja kopa tukshgaitas apgriezienu regulators, to atsledzu, un itka vairs nekas neraustas, ka tas uz patēriņu atsauksies grūti spriest

tad vel šodien sameklēju, citu galvu, kura rit iespējams tiks iegādāta, taka klabēšanas problēmai ari vajadzētu būt atrisinātai.


wel mani šobrīd nomāc problēma ar to 5tk galu, kāds gadījumā nezin vai šiem motoriem nenaca kads ierobežotājs?
Offline
kexxx
07. Mar 2011, 18:09 #22

Kopš: 12. Dec 2010

Ziņojumi: 12963

Braucu ar:


07 Mar 2011, 18:03:12 JG1990 rakstīja:
nu apgriezienus man jaja kopa tukshgaitas apgriezienu regulators, to atsledzu, un itka vairs nekas neraustas, ka tas uz patēriņu atsauksies grūti spriest

tad vel šodien sameklēju, citu galvu, kura rit iespējams tiks iegādāta, taka klabēšanas problēmai ari vajadzētu būt atrisinātai.


wel mani šobrīd nomāc problēma ar to 5tk galu, kāds gadījumā nezin vai šiem motoriem nenaca kads ierobežotājs?


man liekas, visiem inžektoriem vajadzētu būt ierobežotājam... labāk paņem kādu grāmatu un izlasi pārdesmit lpp par šo motoru, lai nav par katru sīkumu jāprasa...
Offline
peecise28
08. Mar 2011, 19:06 #23

Kopš: 19. Oct 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 3596

Braucu ar: r1100s, dažādi depresīvi auto


06 Mar 2011, 23:36:26 Stanislavs rakstīja:
Moska labaak aizbraukt uz diagnostiku, ja caurums gofraa peec meeriitaaja ? Un meeriitajs jau nopirkts prikskam naudu izmest veejaa ?



vai caurumu gofrā nevar noteikt uzpūšot starta gāzi (ēteri) uz tās? ja uzkāpj apgriezieni, tad caura.

močiem cauras gumijas starp karbūžiem un bloku tā var fiksi noteikt.
Offline
klikics
08. Mar 2011, 19:23 #24

Kopš: 31. Oct 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 672

Braucu ar: GH-23


05 Mar 2011, 22:01:26 ar4ae30 rakstīja:

05 Mar 2011, 21:59:01 JG1990 rakstīja:
šodien uz visu nospļavos, un attaisiju to galvu vaļa, iznemu sadaleni, ta ipaši dilusi nav, kompensatorus izspaidiju tie ari visi plus minus ok stavokli veel, visu bedu taisa 1cilindra rokeris jeb balansieris, kas ir ar redzamu iedilumu, taka jaieperk to jaunu un problema bus beigusies, un remonts izmaksajis kadi 15ls , protams ir jau ari parejiem tads ka iedilums,bet ļoti neliels, lidz ar to nolemu ka vasarai vini toch izvilks un tad var domat par kkadu dzineja mainu.

par motora sadilšanu ari stipri šaubos, jo videjais pateriņš man ir kkadi 8 litri uz 100 km, un motors ne karst, ne eļlu rij


wel mani uztrauc tas ka pie 5000tukst apgrizieniem dzinejam ir tada ka atslegšanas, ta itka kads nieiedotu dzirksteli vai kautko tadu, jo lidz tiem 5tk iet vnk ideali, tad ka pret mietu, vairak negriežas un viss, itka ir doma par gaisa masas meritaju, bet varbut kadam ir citi varianti?



autoskola nemacija necelt virs 3 rpm?


Sodien Studiju biedrs stāstīja ka instruktore neļauj vairāk 1800 rpm!

[ Šo ziņu laboja klikics, 08 Mar 2011, 19:23:54 ]

Offline

Moderatori: 968-jk, AV, AiwaShuraLLP, Bude, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo