Online
Pašreiz BMWPower skatās 202 viesi un 16 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Vairākas problēmas ar e36
Autors | Ziņojums |
JG1990 | |  Kopš: 27. Feb 2011
Ziņojumi: 469
Braucu ar:
| nu apgriezienus man jaja kopa tukshgaitas apgriezienu regulators, to atsledzu, un itka vairs nekas neraustas, ka tas uz patēriņu atsauksies grūti spriest 
tad vel šodien sameklēju, citu galvu, kura rit iespējams tiks iegādāta, taka klabēšanas problēmai ari vajadzētu būt atrisinātai.
wel mani šobrīd nomāc problēma ar to 5tk galu, kāds gadījumā nezin vai šiem motoriem nenaca kads ierobežotājs? | Offline | | |
kexxx | |  Kopš: 12. Dec 2010
Ziņojumi: 12963
Braucu ar:
|
07 Mar 2011, 18:03:12 JG1990 rakstīja:
nu apgriezienus man jaja kopa tukshgaitas apgriezienu regulators, to atsledzu, un itka vairs nekas neraustas, ka tas uz patēriņu atsauksies grūti spriest 
tad vel šodien sameklēju, citu galvu, kura rit iespējams tiks iegādāta, taka klabēšanas problēmai ari vajadzētu būt atrisinātai.
wel mani šobrīd nomāc problēma ar to 5tk galu, kāds gadījumā nezin vai šiem motoriem nenaca kads ierobežotājs?
man liekas, visiem inžektoriem vajadzētu būt ierobežotājam... labāk paņem kādu grāmatu un izlasi pārdesmit lpp par šo motoru, lai nav par katru sīkumu jāprasa... | Offline | | |
peecise28 | |  Kopš: 19. Oct 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 3596
Braucu ar: r1100s, dažādi depresīvi auto
|
06 Mar 2011, 23:36:26 Stanislavs rakstīja:
Moska labaak aizbraukt uz diagnostiku, ja caurums gofraa peec meeriitaaja ? Un meeriitajs jau nopirkts prikskam naudu izmest veejaa ?
vai caurumu gofrā nevar noteikt uzpūšot starta gāzi (ēteri) uz tās? ja uzkāpj apgriezieni, tad caura.
močiem cauras gumijas starp karbūžiem un bloku tā var fiksi noteikt. | Offline | | |
klikics
| |  Kopš: 31. Oct 2010
No: Rīga
Ziņojumi: 672
Braucu ar: GH-23
|
05 Mar 2011, 22:01:26 ar4ae30 rakstīja:
05 Mar 2011, 21:59:01 JG1990 rakstīja:
šodien uz visu nospļavos, un attaisiju to galvu vaļa, iznemu sadaleni, ta ipaši dilusi nav, kompensatorus izspaidiju tie ari visi plus minus ok stavokli veel, visu bedu taisa 1cilindra rokeris jeb balansieris, kas ir ar redzamu iedilumu, taka jaieperk to jaunu un problema bus beigusies, un remonts izmaksajis kadi 15ls , protams ir jau ari parejiem tads ka iedilums,bet ļoti neliels, lidz ar to nolemu ka vasarai vini toch izvilks un tad var domat par kkadu dzineja mainu.
par motora sadilšanu ari stipri šaubos, jo videjais pateriņš man ir kkadi 8 litri uz 100 km, un motors ne karst, ne eļlu rij
wel mani uztrauc tas ka pie 5000tukst apgrizieniem dzinejam ir tada ka atslegšanas, ta itka kads nieiedotu dzirksteli vai kautko tadu, jo lidz tiem 5tk iet vnk ideali, tad ka pret mietu, vairak negriežas un viss, itka ir doma par gaisa masas meritaju, bet varbut kadam ir citi varianti?
autoskola nemacija necelt virs 3 rpm? 
Sodien Studiju biedrs stāstīja ka instruktore neļauj vairāk 1800 rpm! [ Šo ziņu laboja klikics, 08 Mar 2011, 19:23:54 ] | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, AiwaShuraLLP, Bude, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo
|