Online
Pašreiz BMWPower skatās 235 viesi un 14 reģistrēti lietotāji.  
 
		 
 | 		
Tēma: Toyota Avensis Wagon D-CAT
| Autors | Ziņojums |  
| HS |  |   Kopš: 24. Apr 2014 
No: Mazsalaca 
Ziņojumi: 1103 
Braucu ar:  523i un e65 735, ienīstu E-36, man ar besī biezie :@ 
 |  
18 May 2015, 20:07:01 AF rakstīja: 
te paziņa nesen perekupam pārdeva savu D4-D ar blīves problēmu, visu laiku spiedienu sarada dzeses sistēmā, pirms tam arī necik laimīgs nebija. 
Tagad paņēma XC90 un saprot, ka tik pat labi vareja ņemt X5 un vismaz braukt ar pačotu, nevis ar opju vāģi un maksāt X5 cenu visos veidos    
  
 
Pačots ar X5   |    Offline |  |   |  
| krods |  |   Kopš: 02. Nov 2012 
No: Jēkabpils 
Ziņojumi: 1134 
Braucu ar: Sulas paku 
Attention whore 
 | Toyota-mičta idiota   |    Offline |  |   |  
| Maa |  |   Kopš: 21. Jan 2011 
No: Dobele 
Ziņojumi: 2544 
Braucu ar: "Sniedziņu" 
 | Teica cilveks ar opeli |    Offline |  |   |  
| krods |  |   Kopš: 02. Nov 2012 
No: Jēkabpils 
Ziņojumi: 1134 
Braucu ar: Sulas paku 
Attention whore 
 |  
18 May 2015, 21:00:18 Maa rakstīja: 
Teica cilveks ar opeli 
  
opelim nav farsunkas katru mēnesi jāmaina   
 
d-catam ir liela problēma ar farsunkām   viņas nerestaurējas,b/u maksā kosmosu,nerunājot par jaunām   |    Offline |  |   |  
| Lauriits |  |   Kopš: 23. Jan 2008 
No: Saldus 
Ziņojumi: 205 
Braucu ar: E91; S203; XC70; E46 
 |  
18 May 2015, 21:05:02 krods rakstīja: 
 
18 May 2015, 21:00:18 Maa rakstīja: 
Teica cilveks ar opeli 
  
opelim nav farsunkas katru mēnesi jāmaina   
 
d-catam ir liela problēma ar farsunkām   viņas nerestaurējas,b/u maksā kosmosu,nerunājot par jaunām   
  
un D-4D ar vinjaam naw probleemu cik sapratu? |    Offline |  |   |  
colonel   |  |   Kopš: 29. Apr 2003 
Ziņojumi: 400 
Braucu ar: mērci 
 | Vēl der painteresēties vai šim auto kāds piedāvā izgriezt DPF un kad uzzināsiet ka to nedara, tad vajag painteresēties cik tas filtrs jauns maksā, ļoti daudzi uzreiz atmet domu par šo auto.
  ----------------- Mācies no pulksteņa. Tas nesteidzas pat tad, kad kavē! |    Offline |  |   |  
| Lauriits |  |   Kopš: 23. Jan 2008 
No: Saldus 
Ziņojumi: 205 
Braucu ar: E91; S203; XC70; E46 
 |  
18 May 2015, 22:00:50 colonel rakstīja: 
Vēl der painteresēties vai šim auto kāds piedāvā izgriezt DPF un kad uzzināsiet ka to nedara, tad vajag painteresēties cik tas filtrs jauns maksā, ļoti daudzi uzreiz atmet domu par šo auto. 
  
Tas dpf ir tikai dcat, vai ari ir d4d? |    Offline |  |   |  
daticho   |  |  Kopš: 11. Jun 2007 
No: Zilupe 
Ziņojumi: 11430 
Braucu ar: FN-15 
 | DCat ir jaizmet no galvas, ka suga! cik var malt   
 
 |    Offline |  |   |  
| 
 |  
daticho   |  |  Kopš: 11. Jun 2007 
No: Zilupe 
Ziņojumi: 11430 
Braucu ar: FN-15 
 |  
18 May 2015, 21:12:08 Lauriits rakstīja: 
 
18 May 2015, 21:05:02 krods rakstīja: 
 
18 May 2015, 21:00:18 Maa rakstīja: 
Teica cilveks ar opeli 
  
opelim nav farsunkas katru mēnesi jāmaina   
 
d-catam ir liela problēma ar farsunkām   viņas nerestaurējas,b/u maksā kosmosu,nerunājot par jaunām   
  
un D-4D ar vinjaam naw probleemu cik sapratu? 
  
 
Man tiko bija kkads gemars, bet pat vainīgs, jo ielēju piecas bākas ļevo soļķi. Sāka vienā brīdi vnk slāpt nost, kompis neuzrādīja nevienu kļūdu, railu, sprauslas, sūkni prom uz dīzeļcentru. Nācās nomainīt vienu sprauslu, jo bija pilnīgi ciet (rūsa) un sita uz abratku. 120 eur sprausla, pie reizes palūdzu lai DC iztīra railu 40 eur. Tagad viss bumbās.  |    Offline |  |   |  
| UPSS |  |   Kopš: 12. Jan 2009 
Ziņojumi: 867 
Braucu ar:  
 | D-cat ir ļoti labi dzinēji, pat parastais mazākas jaudas 2.2 150 z.s ir ok. (c) daticho 
 
tas bija sens joks?   
 
2.0 d4-d 116 zs un 126zs atšķiras ar ko? ķēde/zobene un kārba? vai vēl kādas izmaiņas? |    Offline |  |   |  
colonel   |  |   Kopš: 29. Apr 2003 
Ziņojumi: 400 
Braucu ar: mērci 
 |  
19 May 2015, 09:09:33 Lauriits rakstīja: 
 
18 May 2015, 22:00:50 colonel rakstīja: 
Vēl der painteresēties vai šim auto kāds piedāvā izgriezt DPF un kad uzzināsiet ka to nedara, tad vajag painteresēties cik tas filtrs jauns maksā, ļoti daudzi uzreiz atmet domu par šo auto. 
  
Tas dpf ir tikai dcat, vai ari ir d4d? 
  
 
dpf ir visiem (Eiropas ekoloģijas prasības) tikai pašlaik nevaru pateikt no kura gada un tas attiecas uz visiem dīzeļiem.
  ----------------- Mācies no pulksteņa. Tas nesteidzas pat tad, kad kavē! |    Offline |  |   |  
| dainz |  |   Kopš: 19. Jul 2005 
No: Rīga 
Ziņojumi: 698 
Braucu ar:  
 | Labākā dzinēja izvēle Toyotai iekš BMW cienītājiem 
Avensis powered by BMW |    Offline |  |   |  
| wfuk |  |  Kopš: 11. Jun 2014 
Ziņojumi: 293 
Braucu ar:  
 | lai netaisitu jaunu tēmu kāds var skaidri uzrakstīt kuriem motoriem tieši ar to galvas blivi problemas? cik lasiju tad 2.2 visiem esot, bet ten saka ka kkadiem dcat tikai ir nevis d4d . 
 
Doma ir pirkt face-lifta 2007 modeli ar dizeli, cik saprotu ja ir zals uzraksta uz motora tad tam ir DPF filtrs uz kuru var neskatīties vismaz. bet par to galvas blīvi var kāds konkrēti pateikt? 
Paldies. |    Offline |  |   |  
daticho   |  |  Kopš: 11. Jun 2007 
No: Zilupe 
Ziņojumi: 11430 
Braucu ar: FN-15 
 | Cik var rakstit?? 
Japerk ir tikai 2.0d4d 
2.2d4d jebkura bridi tevi vnk apzags ka ahujejish |    Offline |  |   |  
| Agrello |  |  Kopš: 12. Feb 2007 
No: Rīga 
Ziņojumi: 314 
Braucu ar: BMW S54B32 // G32 // i3s 
 | Ja skaties, tad 2.0 vai 2.2. d4d facelift.  
2.2 dcat (zaļs D burts, izvairies),  
 
Un, ja pat izpūtīs galvas blīve, tad tā investīcija kopā ar citām uzturēšanās izmaksām būs saprotama, jo tam auto pārējais lūzt reti! 
(nerunāju par nojātiem eksemplāriem) 
 
nobraucu 3 gadus ar tādu no tehniskās uzticamības puses tikai to labāko varu teikt. 
 
 
21 Jun 2015, 19:28:06 wfuk rakstīja: 
lai netaisitu jaunu tēmu kāds var skaidri uzrakstīt kuriem motoriem tieši ar to galvas blivi problemas? cik lasiju tad 2.2 visiem esot, bet ten saka ka kkadiem dcat tikai ir nevis d4d . 
 
Doma ir pirkt face-lifta 2007 modeli ar dizeli, cik saprotu ja ir zals uzraksta uz motora tad tam ir DPF filtrs uz kuru var neskatīties vismaz. bet par to galvas blīvi var kāds konkrēti pateikt? 
Paldies. 
  |    Offline |  |   |  
| wfuk |  |  Kopš: 11. Jun 2014 
Ziņojumi: 293 
Braucu ar:  
 | Biju vienu 2005 apskatit ( ne-facelift) un nevar viņam beņķus nolocīt pilnīgi gludi-kkā super tizli lokās ka paliek lielā lenķī kā rezultātā arī nevar priekšējo pasažieru benķi nolocīt lai varētu ielikt viņā iekšā kko super garu.. 
 
Varbūt atmiņa viļ bet kkad sen vienaa 2008 gada tie beņki normāli gludi gandrīz locijās un benķi arī priekšējo laikam varēja nolocīt lai var ielikt pavisam ko garu -bet varbūt arī kko jaucu. 
kāds kuram ir bijis/ir facelift 2007+ modelis  varbūt var pateikt kā tur ir? 
 
Un tam facelifta modelim 2.0 d4d ir zobsiksna vai ķēde? laikam tiem sākotnējiem modeļiem bija zobsiksna , kā ir ar tiem facelift modeļiem? 
[ Šo ziņu laboja wfuk, 21 Jun 2015, 19:54:22 ]  |    Offline |  |   |  
| 
 |  
| Agrello |  |  Kopš: 12. Feb 2007 
No: Rīga 
Ziņojumi: 314 
Braucu ar: BMW S54B32 // G32 // i3s 
 | manējam bija orģinālie elektriski regulējamie ādas beņķi, tādi paši kā lexus is220, viss ok, komforts ļoti normāls arī garā ceļā > 1000 km. 
 
 
21 Jun 2015, 19:53:32 wfuk rakstīja: 
Biju vienu 2005 apskatit ( ne-facelift) un nevar viņam beņķus nolocīt pilnīgi gludi-kkā super tizli lokās ka paliek lielā lenķī kā rezultātā arī nevar priekšējo pasažieru benķi nolocīt lai varētu ielikt viņā iekšā kko super garu.. 
 
Varbūt atmiņa viļ bet kkad sen vienaa 2008 gada tie beņki normāli gludi gandrīz locijās un benķi arī priekšējo laikam varēja nolocīt lai var ielikt pavisam ko garu -bet varbūt arī kko jaucu. 
kāds kuram ir bijis/ir facelift 2007+ modelis  varbūt var pateikt kā tur ir? 
 
Un tam facelifta modelim 2.0 d4d ir zobsiksna vai ķēde? laikam tiem sākotnējiem modeļiem bija zobsiksna , kā ir ar tiem facelift modeļiem? 
 
  |    Offline |  |   |  
| Agrello |  |  Kopš: 12. Feb 2007 
No: Rīga 
Ziņojumi: 314 
Braucu ar: BMW S54B32 // G32 // i3s 
 |  motors - ķēde (faceliftiem) tur stresam nevajadzētu būt! 
21 Jun 2015, 19:53:32 wfuk rakstīja: 
Biju vienu 2005 apskatit ( ne-facelift) un nevar viņam beņķus nolocīt pilnīgi gludi-kkā super tizli lokās ka paliek lielā lenķī kā rezultātā arī nevar priekšējo pasažieru benķi nolocīt lai varētu ielikt viņā iekšā kko super garu.. 
 
Varbūt atmiņa viļ bet kkad sen vienaa 2008 gada tie beņki normāli gludi gandrīz locijās un benķi arī priekšējo laikam varēja nolocīt lai var ielikt pavisam ko garu -bet varbūt arī kko jaucu. 
kāds kuram ir bijis/ir facelift 2007+ modelis  varbūt var pateikt kā tur ir? 
 
Un tam facelifta modelim 2.0 d4d ir zobsiksna vai ķēde? laikam tiem sākotnējiem modeļiem bija zobsiksna , kā ir ar tiem facelift modeļiem? 
 
 
 |    Offline |  |   |  
| wfuk |  |  Kopš: 11. Jun 2014 
Ziņojumi: 293 
Braucu ar:  
 | cool tad jau jāskatās vien facelifta ar 2.0 d4d, 
kā ir ar tiem benķiem aizmugurējiem,nolokās viņi pilnībā tiem faceliftiem vai arī kkā hujova paliek stāvot leņķī? 
 
bet nu atrast ar kožu avensi ir kā superbingo vinnēt laikam,cik skatos gandrīz visiem drēbe  [ Šo ziņu laboja wfuk, 21 Jun 2015, 20:12:56 ]  |    Offline |  |   |  
| wfuk |  |  Kopš: 11. Jun 2014 
Ziņojumi: 293 
Braucu ar:  
 | starpcitu cik labākais patēriņš tādam 2.0 redzēts uz 90km/h sēņojot? 
 |    Offline |  |   |  
  |  
  
Moderatori: 968-jk, AV, AiwaShuraLLP, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, linda, mrc, noisex, smudo 
		 
 |