Online
Pašreiz BMWPower skatās 131 viesi un 7 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: E24 uzturēšana
Autors | Ziņojums |
SPS | | Kopš: 08. Sep 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 4
Braucu ar:
| Sazvanīts čoms kas kādreiz BMAuto ir šancējis rīt ciemos braukšu un spīdzināšu par šito tēmu... tad skatīīsies ko varēs sadomāt. Kaut gan pie tādām cenām uz spārnu neviļus ir jāpārdomā iespēja tomēr sačiņīt to spārnu. | Offline | | |
meidei  | | Kopš: 12. Oct 2006
Ziņojumi: 17612
Braucu ar: 3er
| E24 uzturēšanas izmaksās dārgs? kā ar rezerves daļām, nav grūti salasīt, nemaksā kosmosu?
| Offline | | |
martinez  | |  Kopš: 25. Oct 2003
No: Rīga
Ziņojumi: 29240
Braucu ar: cietu seju
|
25 May 2009, 17:11:25 meidei rakstīja:
E24 uzturēšanas izmaksās dārgs? kā ar rezerves daļām, nav grūti salasīt, nemaksā kosmosu?
Tas ir modelis, kuram rezerves daļas maksā visdārgāk no visiem  | Offline | | |
Deivid  | |  Kopš: 02. Mar 2004
Ziņojumi: 40692
Braucu ar: E46 M3 / C5X
|
25 May 2009, 17:13:38 martinez rakstīja:
Tas ir modelis, kuram rezerves daļas maksā visdārgāk no visiem 
vai tik e31 nebus dargaks 
par e24 nav dzirdeets ka buutu kosmoss  | Offline | | |
LA | |  Kopš: 20. Feb 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 9366
Braucu ar: 330i, YZ250
|
25 May 2009, 17:11:25 meidei rakstīja:
E24 uzturēšanas izmaksās dārgs? kā ar rezerves daļām, nav grūti salasīt, nemaksā kosmosu?
Piekare , motors u.t.t = e28. pārējais viss , cik var izlasīt šajā topikā ir ļoti dārgs[ Šo ziņu laboja Lauris, 25 May 2009, 17:36:19 ] | Offline | | |
martinez  | |  Kopš: 25. Oct 2003
No: Rīga
Ziņojumi: 29240
Braucu ar: cietu seju
|
25 May 2009, 17:34:28 Deivid rakstīja:
25 May 2009, 17:13:38 martinez rakstīja:
Tas ir modelis, kuram rezerves daļas maksā visdārgāk no visiem 
vai tik e31 nebus dargaks 
par e24 nav dzirdeets ka buutu kosmoss 
Interesējies neesmu, bet Driver tā apgalvoja. Nav pamata viņam neticēt  | Offline | | |
Bimmer  | |  Kopš: 13. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 24401
Braucu ar: Daimler Super V8, BMW 528iA, Audi A3 Sportback 2.0TFSI quattro
|
25 May 2009, 17:13:38 martinez rakstīja:
Tas ir modelis, kuram rezerves daļas maksā visdārgāk no visiem 
Nē, no pēdējo ~40 gadu modeļiem E9 (3.0 CS, CSi, CSL) detaļas ir dārgākās  | Online | | |
Bimmer  | |  Kopš: 13. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 24401
Braucu ar: Daimler Super V8, BMW 528iA, Audi A3 Sportback 2.0TFSI quattro
|
25 May 2009, 17:36:06 Lauris rakstīja:
Piekare , motors u.t.t = e28. pārējais viss , cik var izlasīt šajā topikā ir ļoti dārgs
Ar E23 un E12 tam piekarē ir vairāk saistību, nekā ar E28 
Motors un elektronika problēmas nesagādās pieejamības ziņā, jo M30 motors un ar to saisītais nāca vēl līdz 90.gadu vidum gandrīz.
Biežāk maināmās balstiekārtas detaļas arī varēs tādā Grosā u.tml. nopirkt par pieņemamām naudām.
Uzturēšanas ziņā tādam E24 vairāk prasās "rokas pielikšanas" faktors, ne tik ļoti kā naudas (Tune-L'i neņem vērā, tas izņēmums ) | Online | | |
|
martinez  | |  Kopš: 25. Oct 2003
No: Rīga
Ziņojumi: 29240
Braucu ar: cietu seju
|
25 May 2009, 17:44:40 Bimmer rakstīja:
25 May 2009, 17:13:38 martinez rakstīja:
Tas ir modelis, kuram rezerves daļas maksā visdārgāk no visiem 
Nē, no pēdējo ~40 gadu modeļiem E9 (3.0 CS, CSi, CSL) detaļas ir dārgākās 
Powerā E9 ir kādam? 
Tā jau var līdz bezgalībai izplūst, un tas nav elitāri 
Rēķinam no e12 un uz augšu  | Offline | | |
Bimmer  | |  Kopš: 13. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 24401
Braucu ar: Daimler Super V8, BMW 528iA, Audi A3 Sportback 2.0TFSI quattro
| Nu tad E12/E24 šajā ziņā arī būs dārgākie Piem., E28 daudz ko vēl var dabūt aftermarket brīvi, E12 šāds piedāvājums ir ļoti knaps. E24 ir populārāks, tāpēc arī tam vēl samēra aftermarket piedāvājums ir OK.[ Šo ziņu laboja Bimmer, 25 May 2009, 17:50:52 ] | Online | | |
LA | |  Kopš: 20. Feb 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 9366
Braucu ar: 330i, YZ250
|
25 May 2009, 17:48:09 Bimmer rakstīja:
25 May 2009, 17:36:06 Lauris rakstīja:
Piekare , motors u.t.t = e28. pārējais viss , cik var izlasīt šajā topikā ir ļoti dārgs
Ar E23 un E12 tam piekarē ir vairāk saistību, nekā ar E28 
Motors un elektronika problēmas nesagādās pieejamības ziņā, jo M30 motors un ar to saisītais nāca vēl līdz 90.gadu vidum gandrīz.
Biežāk maināmās balstiekārtas detaļas arī varēs tādā Grosā u.tml. nopirkt par pieņemamām naudām.
Uzturēšanas ziņā tādam E24 vairāk prasās "rokas pielikšanas" faktors, ne tik ļoti kā naudas (Tune-L'i neņem vērā, tas izņēmums )
Es lasiju bmw žurnālā , ka e24 ir taisīts uz e28 bāzes. Tur bija aprakstīts par piekares uzlabojumiem un daudzas detaļas der no e28  | Offline | | |
Bimmer  | |  Kopš: 13. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 24401
Braucu ar: Daimler Super V8, BMW 528iA, Audi A3 Sportback 2.0TFSI quattro
| Priekšējā balstiekārta jā, vairāk ir E28, bet aizmugurējā - E12. Bet tā E24 vispār tapis uz E12 platformas. E28 pamatā ir E12 ar izmaiņām priekšējā balstiekārtā. E28 un E12 pat visas durvis, logi, krēsli, pr.panelis u.tml. der 1:1  | Online | | |
LA | |  Kopš: 20. Feb 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 9366
Braucu ar: 330i, YZ250
|
25 May 2009, 17:52:53 Bimmer rakstīja:
Priekšējā balstiekārta jā, vairāk ir E28, bet aizmugurējā - E12. Bet tā E24 vispār tapis uz E12 platformas. E28 pamatā ir E12 ar izmaiņām priekšējā balstiekārtā. E28 un E12 pat visas durvis, logi, krēsli, pr.panelis u.tml. der 1:1 
aa , tur imho kautkas bija par faceliftu. kjipa pirms facelifta e24 ir uz e12 un pēc uz e28 un , ja Tu vel strīdēsies , tad es iešu meklēt to žurnālu  | Offline | | |
GirtzB  | |  Kopš: 15. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 22176
Braucu ar: 2x(R6+LSD)
| ej meklēt 
----------------- Braukt ir priex.
Tikai R6, S54B32 + 2JZ-GE | Offline | | |
Pauliic  | |  Kopš: 01. Dec 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 8771
Braucu ar: 10, 101
|
25 May 2009, 17:11:25 meidei rakstīja:
E24 uzturēšanas izmaksās dārgs? kā ar rezerves daļām, nav grūti salasīt, nemaksā kosmosu?
uz Valmieras e24 met acis? 
----------------- http://www.tero.lv http://www.gridlistes.lv
http://www.izlietne.lv http://www.keyaccount.lv | Offline | | |
Bimmer  | |  Kopš: 13. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 24401
Braucu ar: Daimler Super V8, BMW 528iA, Audi A3 Sportback 2.0TFSI quattro
| Par E12 ar mani labāk nestrīdēties E28 no E12 atšķiras minimāli. Kā jau minēju, E28 atšķirībā no E12 šasijā ieguvis citādu pr. balstiekārtu un transmisiju. Visādi citādi pa lielam tas ir E12. Ja interesē, sīkāk var palasīties e12.de vācu valodā (tur vairāk info nekā ENG).[ Šo ziņu laboja Bimmer, 25 May 2009, 18:02:20 ] | Online | | |
|
Chesterb | |  Kopš: 04. Mar 2007
Ziņojumi: 900
Braucu ar: Audi :(
|
25 May 2009, 18:01:32 Pauliic rakstīja:
25 May 2009, 17:11:25 meidei rakstīja:
E24 uzturēšanas izmaksās dārgs? kā ar rezerves daļām, nav grūti salasīt, nemaksā kosmosu?
uz Valmieras e24 met acis? 
baltais? pa cik viņš iet? | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, AiwaShuraLLP, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo
|