Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 145 viesi un 7 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Kas notiek ielās?

Tēma: Ceļi...

AutorsZiņojums
OX
15. Feb 2013, 09:01 #1981

Kopš: 25. Jan 2008

Ziņojumi: 7

Braucu ar:

da normāli ceļi
tik cigarete krīt no zobiem regulāri ārā

Offline
Arsmens
15. Feb 2013, 09:04 #1982

Kopš: 28. Jun 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 13306

Braucu ar: Trim durvīm

Kādam ir infa, pie dienvidnieka vēl tiek strādāts vai visi izklīduši pa mājām Tik strauji bija atsākuši darbus un atkaļ pļukššss...
Tie tramplīni iebraucot Valdlaučos, kad parādījās, domāju, ka pagaidu variants, tūlīt izlīdzinās. Nu jau kādi trīs mēneši autostraume nav šos nolīdzinājusi
Jāraksta vēstule (tvīts) redakcijai (ušakam).
Offline
Araajz
15. Feb 2013, 09:06 #1983

Kopš: 30. Aug 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 28497

Braucu ar: E39


15 Feb 2013, 09:04:19 Arsmens rakstīja:
Kādam ir infa, pie dienvidnieka vēl tiek strādāts vai visi izklīduši pa mājām Tik strauji bija atsākuši darbus un atkaļ pļukššss...
Tie tramplīni iebraucot Valdlaučos, kad parādījās, domāju, ka pagaidu variants, tūlīt izlīdzinās. Nu jau kādi trīs mēneši autostraume nav šos nolīdzinājusi
Jāraksta vēstule (tvīts) redakcijai (ušakam).

norm
Raņķa dambis vispār kā barikāžu laikā un visiem viss līdz nabai vnk ātrāk jābrauc

[ Šo ziņu laboja Araajz, 15 Feb 2013, 09:08:35 ]

Offline
Arsmens
15. Feb 2013, 09:09 #1984

Kopš: 28. Jun 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 13306

Braucu ar: Trim durvīm


15 Feb 2013, 09:06:57 Araajz rakstīja:

15 Feb 2013, 09:04:19 Arsmens rakstīja:
Kādam ir infa, pie dienvidnieka vēl tiek strādāts vai visi izklīduši pa mājām Tik strauji bija atsākuši darbus un atkaļ pļukššss...
Tie tramplīni iebraucot Valdlaučos, kad parādījās, domāju, ka pagaidu variants, tūlīt izlīdzinās. Nu jau kādi trīs mēneši autostraume nav šos nolīdzinājusi
Jāraksta vēstule (tvīts) redakcijai (ušakam).

norm
Raņķa dambis vispār kā barikāžu laikā un visiem viss līdz nabai vnk ātrāk jābrauc

Mēģināju arī ātrāk, bet baigi met purnu gaisā, bail airbegu tūtē dabūt
Offline
facex
15. Feb 2013, 09:10 #1985

Kopš: 07. Mar 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 378

Braucu ar: Volgo un Pannu

rīgas hes, tieši tilts ir suņa nagla pakaļā, tur piekrītu - wdēļ tilta īpatnībām tur pastāvīgi ir problēmas.
Maskačkas jautājumā - pretenzijas Rīgas domei - viņu teritorija, viņu darīšana. Par viņu kvalitātes kontrolēm neesmu lietas kursā.
Offline
artE46
15. Feb 2013, 09:10 #1986

Kopš: 03. May 2011

No: Baldone

Ziņojumi: 453

Braucu ar: E46

jāliek laikam virsū R19+kaskobedre redzēs cik pa mēnesi savākšu


ps
par to hesu. pirms ~4 gadiem kad ieklāja, noturējās 7 mēnešus, tad pa jaunam. tfu tfu tfu bet pagaidām ir tīri Ok

[ Šo ziņu laboja artE46, 15 Feb 2013, 09:11:51 ]

Offline
karlsonss
15. Feb 2013, 09:13 #1987

Kopš: 02. Feb 2009

No: Jelgava

Ziņojumi: 23038

Braucu ar:


15 Feb 2013, 08:57:49 facex rakstīja:
kurš posms? pēdējos gados tur divi posmi rekonstruēti... ja nemaldos 18,93 - 29,95 km labā brauktuve un 9.93-19.20 km.

kas neapmierina?

facex no riigas ziimes virzienaa uz jelgavu kreisajaa joslaa bedres izdrupushas.

starp citu ogre riiga arii sadalaas

[ Šo ziņu laboja karlsonss, 15 Feb 2013, 09:14:29 ]

Offline
Chainsaw
15. Feb 2013, 09:21 #1988

Kopš: 28. Oct 2006

Ziņojumi: 6551

Braucu ar: trimmeri

jaunais aplis pie mazā gaiļezera tūlīt reizinātajos sadalīsies un vēl prikols ir tas led apgaismojums no tā apļa līdz dreiliņu aplim, tikko vismaz puse to jauno led lampu bija izdegušas/nedegošas
Offline
Araajz
15. Feb 2013, 09:38 #1989

Kopš: 30. Aug 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 28497

Braucu ar: E39


15 Feb 2013, 09:21:35 Chainsaw rakstīja:
jaunais aplis pie mazā gaiļezera tūlīt reizinātajos sadalīsies

Lai tik sadalās, uztaisīs normālu krustojumu, jo tāpāt tas aplis ir briesmu lieta
Offline
facex
15. Feb 2013, 09:39 #1990

Kopš: 07. Mar 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 378

Braucu ar: Volgo un Pannu


15 Feb 2013, 09:13:46 karlsonss rakstīja:

15 Feb 2013, 08:57:49 facex rakstīja:
kurš posms? pēdējos gados tur divi posmi rekonstruēti... ja nemaldos 18,93 - 29,95 km labā brauktuve un 9.93-19.20 km.

kas neapmierina?

facex no riigas ziimes virzienaa uz jelgavu kreisajaa joslaa bedres izdrupushas.

starp citu ogre riiga arii sadalaas



http://data.mapchannels.com/locationmap/100/map...n=3">Map and Street View</a>

šeit? te beidzas rīgas domes teritorija...

a/c ogre - rīga, ja neiet runa par pašu ogres pilsētu, arī neko citu kā frēzēšanu un asfalta kārtas nav redzējis... ja atmiņa neviļ - segas pamats netika aiztikts - tas posmā ap salaspili-ikšķili
Offline
karlsonss
15. Feb 2013, 09:43 #1991

Kopš: 02. Feb 2009

No: Jelgava

Ziņojumi: 23038

Braucu ar:

http://data.mapchannels.com/locationmap/100/map...mp;mn=3%22%3EMap

driizaak te
Offline
e34
15. Feb 2013, 09:57 #1992

Kopš: 11. Feb 2004

Ziņojumi: 4080

Braucu ar: e53 V8/KTM 1290 SAS


15 Feb 2013, 09:39:35 facex rakstīja:

15 Feb 2013, 09:13:46 karlsonss rakstīja:

15 Feb 2013, 08:57:49 facex rakstīja:
kurš posms? pēdējos gados tur divi posmi rekonstruēti... ja nemaldos 18,93 - 29,95 km labā brauktuve un 9.93-19.20 km.

kas neapmierina?

facex no riigas ziimes virzienaa uz jelgavu kreisajaa joslaa bedres izdrupushas.

starp citu ogre riiga arii sadalaas



http://data.mapchannels.com/locationmap/100/map...n=3">Map and Street View</a>

šeit? te beidzas rīgas domes teritorija...

a/c ogre - rīga, ja neiet runa par pašu ogres pilsētu, arī neko citu kā frēzēšanu un asfalta kārtas nav redzējis... ja atmiņa neviļ - segas pamats netika aiztikts - tas posmā ap salaspili-ikšķili


Varbūt vari pakomentēt kapēc pagājušoruden pabeigtais Ventspils šosejas posms abpus Spuņciema jau tagad vairs nav ideāli gluds, bet ar pretīgiem vilnīšiem, ka auto braucot kratās?Kvalitāte sūds.
Offline
Juzix
15. Feb 2013, 10:04 #1993

Kopš: 22. Mar 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 1559

Braucu ar: m20


15 Feb 2013, 09:10:08 facex rakstīja:
rīgas hes, tieši tilts ir suņa nagla pakaļā, tur piekrītu - wdēļ tilta īpatnībām tur pastāvīgi ir problēmas.
Maskačkas jautājumā - pretenzijas Rīgas domei - viņu teritorija, viņu darīšana. Par viņu kvalitātes kontrolēm neesmu lietas kursā.


Pie HESa, mazais rotācijas aplis, Salaspils pusē. Dažus gadus atpakaļ tikai uzbūvēja, bet tur vairs no asfalta ne smakas!

-----------------
Offline
Juzix
15. Feb 2013, 10:08 #1994

Kopš: 22. Mar 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 1559

Braucu ar: m20

Vēl arī tā parodija par rotācijas apli, uz jelgavenes, pie Ozolniekiem. Tās šausmas jau tur gadus četrus stāv, tagad vēl tam visasm papildus arī asfalts aizmucis!

-----------------
Offline
facex
15. Feb 2013, 10:15 #1995

Kopš: 07. Mar 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 378

Braucu ar: Volgo un Pannu




Varbūt vari pakomentēt kapēc pagājušoruden pabeigtais Ventspils šosejas posms abpus Spuņciema jau tagad vairs nav ideāli gluds, bet ar pretīgiem vilnīšiem, ka auto braucot kratās?Kvalitāte sūds.


pats pēdējā laikā tur neesmu braucis - nav viedokļa.
pie pabeigšanas tika veikti līdzenuma mērījumi - bija ok. Tiesa gan šī līdzenuma pieļaujamās robežas specifikācijās, manuprāt, ir ļoooti vaļīgas... par laimi visos objektos, kur esmu bijis iesaistīts, šis IRI parametrs ir bijis 2-3 reizes zemāks nekā pieļaujams un braucot pa ceļu ar dē jūti, ka nav ideāli... pat nestādos priekšā kādas būtu sajūtas, ja šis IRI būtu tuvāk robežvērtībai...
par spuņciemu - xvz - vajadzētu atkārtoti nomērīt līdzenumu - tur nezināmo zem asfalta ir pietiekoši daudz... iespējams reciklētais segas pamats dīvaini uzvedās šobrīd, kad temp čakli staigā caur nulli
Offline
facex
15. Feb 2013, 10:16 #1996

Kopš: 07. Mar 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 378

Braucu ar: Volgo un Pannu


15 Feb 2013, 10:08:15 Juzix rakstīja:
Vēl arī tā parodija par rotācijas apli, uz jelgavenes, pie Ozolniekiem. Tās šausmas jau tur gadus četrus stāv, tagad vēl tam visasm papildus arī asfalts aizmucis!


šogad to apli nahrenizēs....būs kanalēts krustojums - ar nogriešanās, ieskriešanās joslām..
Ozolnieki jau cēla haju lai saglabā. vēsture tam augonim uz ceļa sākas kopš Iecavas tilta rekonstrukcijas - kkad ap 2006-2007. gadu, kad visus ozolniekus dzina uz apeju. tad tas risinājums derēja. bet pabeidzot tiltu bija troksnis - ka jāatstāj aplis - ozolnieki panāca savu uzspiežot pareizās pogas par spīti veselajam saprātam

[ Šo ziņu laboja facex, 15 Feb 2013, 10:20:21 ]

Offline
Juzix
15. Feb 2013, 10:28 #1997

Kopš: 22. Mar 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 1559

Braucu ar: m20

Un kā ar apli pie HESa?

ja jau topiks pacelts....
Par ceļu horizontālo apzīmējumu. Cik ļoti atšķiras LV, LT un Polijas ceļa līnu atstarojošo elementu daudzums? Respektīvi izbraucot Poļus un leišus ceļa horizontālais marķējums ir labi un tālu saskatāms. Iebrauc pie mums un viss, vairāk nespīd neviena līnija. Kapēc tā?

[ Šo ziņu laboja Juzix, 15 Feb 2013, 10:42:45 ]



-----------------
Offline
artE46
15. Feb 2013, 10:38 #1998

Kopš: 03. May 2011

No: Baldone

Ziņojumi: 453

Braucu ar: E46

za to mums ceļa rullis spīd
Offline
facex
15. Feb 2013, 10:38 #1999

Kopš: 07. Mar 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 378

Braucu ar: Volgo un Pannu


15 Feb 2013, 10:28:36 Juzix rakstīja:
Un kā ar apli pie HESa?

ja jau topiks pacelts....
Par ceļu horizontālo apzīmējumu. Cik ļoti atšķiras LV, LT un Polijas ceļa līnu atstarojošo elementu daudzums? Respektīvi izbraucot Poļus un leišus ceļa horizontālais marķējums ir labi un tālu saskatāms. Iebrauc pie mums un viss vairāk nespīd neviena līnija. Kapēc tā?


Hes apli tiešām nezinu - cerams Android pakomentēs.
te LV jaunajiem un atjaunotajiem segumiem marķējumam ir noteiktas prasības gaismas atstarošanai. Neesmu lietas kursā - LT un PL varbūt šīs prasības ir augstākas, tobiš atstarošanās klase cita? iespējams arī, ka vienkārši uzturēšanas vaina - leiši un poļi varbūt čaklāk atjauno - marķējums dilst - arī termoplasts, nerunājot par krāsoto marķējumu, kurš ir 90% LV ceļu.
Offline
Harcix
15. Feb 2013, 10:45 #2000

Kopš: 16. May 2002

No: Valmiera

Ziņojumi: 7813

Braucu ar: V10

Varbuut jau arii, bet nu principaa, ci kvinju paziistu, nekaads dirseejs nav, un jeega vinjam shito izdomaat?

15 Feb 2013, 08:31:32 facex rakstīja:

15 Feb 2013, 02:24:40 Harcix rakstīja:
man choma choms straadaa uz cela rullja, staastija, ka taads asfalts, kursh paredzeets piem 3m platumam tiek jau ruupniicaa sajaukts, lai sanaak 4 metriem. viis jau tajaa liimenii ir sarunaats. Pec tam shis knapi sarullee, asfalts liist prom. Nu taa vismaz vinsh staastija, klaat nestaaveeju.



bļin...nu kā tā var?
ja tas čoms tiešām vismaz rullim blakus būtu stāvējis, tad vajadzētu zināt, ka pilnīgi pie kājas cik t asfalta tiek sagatavotas rūpnīcā - pie ieklāšanas uz ceļa visu laiku notiek ieklātā asfalta biezuma, platības un lielā daļā gadījumu uzreiz arī sablīvējuma kontrole. plus tam tiek reģistrēts viss objektā atvestais asfalta daudzums (katra krava). un galu galā samaksāts būvniekam tiek tikai par ieklāto materiālu, kurš jebkurā laikā ir uzmērāms un apjoms atkārtoti precizējams ar vēlākiem urbumiem. pie tā paša - ir pietiekoši daudz metožu arī pēc darbu pabeigšanas nokontrolēt visu asfalta kārtu kopējo biezumu nevis vienā vietā, bet gan visā objektā - ja ir vēlme, pat jebkurā šķērsgriezumā ik pa 2 cm. un tici man - kontrole tiek veikta... un būvniekiem tiek apgriezta samaksa par neieklāto materiālu, ja tas neietekmē būves ekspluatācijas īpašības, un gadījumos, kad būtiski trūkst materiāla, tad jau reāli frēzē nost un ieklāj pa jaunam...

tā kā buļļa kaka ir visi tā čoma stāstījumi


-----------------
www.bmwpowerty.lv
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, AiwaShuraLLP, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo